Top dat je weer 'up and running' bent (letterlijk)! Wel bizarre tijden als je eind 2020 begonnen bent met hardlopen. Ik ben ergens in maart 2021 begonnen, maar haal die tijden met geen mogelijkheid.Slupor schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:09:
Ondanks alles heb ik gisteren in m'n eerste wedstrijd sinds augustus zowaar een PR op de 10km gelopen in 35:36! Mijn 10km tijd was in verhouding het minst scherp dus het makkelijkst te verbreken, maar hiermee verbaasde ik mezelf toch wel. De omstandigheden waren uitstekend en het parcours was snel, dus dat zal zeker geholpen hebben. Maar geeft toch vertrouwen dat ik weer op de goede weg ben en m'n oude fitness level weer kan gaan benaderen (ik vermoed dat ik in juli-augustus in sub 35min 10km vorm was, heb in die periode alleen geen wedstrijd gelopen om het te testen).
Over 2 weken wil ik de Drechtstadloop halve marathon lopen. Ben heel erg benieuwd of ik daar m'n HM PR kan benaderen, maar dan moet ik 3:40/km lopen en dat voelt op dit moment nog niet haalbaar voor een HM.
Strava linkje
Ik sta ook ingeschreven voor de Drechtstadloop HM op 5 november, dus wie weet treffen we elkaar nog.
¯\_(ツ)_/¯