Zo, de wedstrijd zit erop. hierbij een klein verslagje;
Dag van de wedstrijd begonnen met goed drinken, beter te veel dan te weinig was mijn gedachte.
Laatste paar uurtjes voor de wedstrijd toch nog flink zenuwachtig (Hoe kom ik daar van af?

), hierdoor eigenlijk wat te laat begonnen met spullen pakken, en m'n hartslagband vergeten, toch op tijd vertrokken maar er bleek onderweg een weg afgesloten waardoor ik de laatste ±2km naar de start hardlopend heb afgelegd, al met al niet ideaal, maar wel gelijk ingelopen. Hierdoor ook 2 startwaves (10 minuten) later gestart.
Hierdoor geen moment in het gedrang gelopen, wat erg prettig was. Wel voelde ik na de eerste strook bos en strandovergang dat een tijd onder de 1:30:00 erg lastig ging worden, op het strand met de wind van schuin achter wel proberen goed door te lopen, maar eigenlijk maar weinig moment de 4:16min/km op het horloge zien staan (die halverwege ook nog spontaan opnieuw opstartte

nooit eerder meegemaakt tijdens een activiteit), maar de strandovergangen en duinen maakten dit doel toch iets te ambitieus.
Maar er was natuurlijk nog wat marge op mijn oude PR van 1:37:46, dus toch proberen tempo te houden, dit lukte naar mijn idee goed, eigenlijk constant wel mensen ingehaald wat mentaal erg goed werkte. Toen het onverhard/strand/duinen na ongeveer 15km erop zat kon ik zelfs nog wat versnellen.
Uiteindelijk gefinisht in 1:32:58. Al met al erg tevreden!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Onderweg het volgende gegeten/gedronken, en dat beviel me prima, zou ik de volgende keer zo weer doen:
• Na 5km een Isostart Fruit buist gegeten.
• Na 12,5km een gelletje.
• op 16km een flinke slok sportdrank.