Hier ook gebruik gemaakt van een sportmasseur maar dat was meer om de 6-8 weken en voor ontspanning dan dat het echt nut had, weet ook niet of er echt bewijs voor is dat het werkt, kan het zo snel niet vinden. Maar baat het niet dan schaadt het nietdigital-IMEI schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 12:20:
Wat een positieve reacties allemaal! Dus als ik het goed begrijp zit er niets anders op dan een afspraak maken... Achteraf zal ik waarschijnlijk spijt ervan hebben dat ik het niet eerder heb gedaan...
*Digital-IMEI pakt de telefoon...*
Sowieso is de ontspanning wel fijn maar bij mij waren de spieren meestal wel soepel. Ik loop dan ook 'maar' gemiddeld 150-200 km /maand ga geregeld naar de sportschool voor krachtoefeningen en fiest naar mijn wek 8km enkele reis dus misschien niet represenatateif voor de massagedoelgroep
Nu door Covid al 18 maanden niet geweest en ben maar gaan foamrollen en dat werkt ook best goed voor mijn gevoel en is vriendelijker voor de portemonnee
@Blomminator anders de coach vragen
De heuveltrainingen zijn toch vooral fijn als je trails loopt zodat je je techniek kan oefenen (dalen en stijgen) snelwandelen etc. Hier in de buurt ligt de Gulberg daar ga ik wel eens heen om hoogtemeter te maken en ze maken je zeker ook sterker voor een asfalt race en zeker als je vlak woont en traint en eens een keer in heuvels gaat lopen is het wel fijn om hoogtemeters te maken om te wennen.
[ Voor 19% gewijzigd door xray79 op 20-10-2021 15:47 ]