Ik ga eens kijken naar die flipbelt. Welke loopbroek gebruik je van Nike? Dan kijk ik daar ook even naar.Slickk schreef op dinsdag 8 juni 2021 @ 11:53:
[...]
Ik denk dat er niet zoveel alternatieven zijn. Je hebt bijvoorbeeld wel een Fiio m5, maar dat is gewoon een standaard mp3 speler. Dan moet je alweer losse muziek aanschaffen en daarheen exporteren. Daar heb je ook geen zin in, neem ik aan.
Ik zou dan eerder kijken naar een alternatief waarop je wel veilig en handig je telefoon mee kunt nemen. Ik heb wat sportbroekjes van Nike waar achterop een vakje met rits zit waar precies m'n telefoon met case (iPhone SE2, zelfde formaat als een iPhonein past en daar merk ik niks van tijdens het hardlopen. Misschien de eerste kilometer dat ik voel dat er 'iets' zit, daarna niet meer. Je hebt ook verschillende hardloopriemen zoals de Flipbelt, waar je een telefoon niet in zou merken (mits je de juiste maat hebt) en waarmee een telefoon ook niet gaat stuiteren.
Dat alternatief is goedkoper en praktischer dan weer een los apparaat aanschaffen voor alleen hardlopen, zeker gezien je al een smartwatch hebt. Anders zou ik zeker een Apple Watch aanraden, die voldoet mij perfect met het automatisch syncen van podcasts zodat ik geen telefoon mee hoef te nemen. Ik ben wel aan het kijken om over te stappen naar Apple Music, alleen kijk ik wat op tegen het overstappen vanaf Spotify en dan moet ik de andere leden van het 'gezins'abonnement ook nog overtuigen.
Hoe ervaren jullie de registratie via de apple watch? Is dat even accuraat als een Polar of Garmin? En via welke app zie je dan je statistieken? Ik vind het overzicht van Polar namelijk wel heel handig.

:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/BVOjeZxuXCPeDkk0NAfAhS3v.gif?f=user_large)