Mijn trainingsbelasting zal wel flink gaan kelderen. Vorige week dinsdag heb ik de N70 trail gelopen met de mrs. en er flink van genoten. Lekker heuvelop en heuvelaf is wel aan mij besteed! Af en toe vol op de voorvoet omhoog op kracht, boven uithijgen en vrouwlief tegemoet lopen en samen weer verder.
Woensdag had ik wat reactie in mijn voet, maar ach. Donderdag heb ik wat straatjes voor Citystrides gelopen met de vrouw en een loopgenote die we toevallig tegenkwamen toen ze net haar huis uitstapte om te gaan trainen. Ik voelde mijn voet tijdens het lopen wel maar ach, dat loopt wel los.
Maar later die avond, het voelt toch niet goed en er zit een flink gevoelig punt onder mijn voetboog. Proberen wat te masseren voelt gewoon pijnlijk dat ik meteen stop.
Vrijdag, een korte lunchwandeling en meteen slechte reactie. Zaterdag, toch voorzichtig 3km gewandeld maar na 2km was het al mis. Zondag, de marathon gekeken, de vrouw uitgezwaaid die 20km ging lopen van Wijhe naar Zwolle

en F1 gekeken en meteen door naar de beker want ons stadsclubje moest spelen
Vandaag pas actief na het werk door te schilderen maar echt dat gaf een aardige reactie. 's Avonds had ik een afspraak bij de fysio (inloopuur) en die kan nu niet echt iets voor me betekenen. Overbelasting, wellicht een scheurtje bij de peesplaat. Het herstel zou nu al in moeten gaan zetten, om de dag verbetering en als het over 2 weken nog niet goed gaat mag ik een afspraak maken.
Nou, daar gaan mijn plannen voor een goede voorbereiding voor een lange loop met hoogtemeters in mei en een ultra met flink wat hoogtemeters in juli. Hopelijk gaat het herstel vlot dat er weer minimale meters gemaakt kunnen worden, al was het maar voor het gevoel.