• uFx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:49

uFx

Granaatappel schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:45:
Hmm thanks! Vind het zelf lastig om meer dan 2x per week hard te lopen ivm hele jonge kinderen, werk etc.. maar doe mijn best.

Neem zeker het advies aan om nog 18 km te gaan lopen en rustig lopen. Heb het inderdaad ooit geprobeerd maar voelt zeker tegenstrijdig. Mijn valkuil is dat ik dan halverwege toch weer veel te snel wil gaan haha. Thanks voor de feedback!!
Met jonge kinderen vond ik het zelfs wat handiger plannen: op tijd naar bed gaan, en een uurtje voordat ze normaal wakker worden je rondje doen. En ja, dat is soms om 5 uur in de ochtend. Maar hoe fijn is het om even een uurtje geen gedoe te hebben met je kind >:)

I'm gonna architect a world of pain all over your candy ass

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online
Zelf gisteren voor het eerst halve marathon afstand gelopen, verste dit jaar tot nu toe was 13km. (ooit is 15km) Geprobeerd op 5:10 te lopen de eerste 15km en daarna wat versneld en uitgekomen op 1:46. Had zeker nog wel 10sec per km sneller gekund maar wou beetje Z2 a laag Z3 blijven.

Best tevreden over gezien ik rond de 50-60km per maand loop. Wel laatste tijd wat vaker op de racefiets en dan ga ik wel redelijk diep dus dat maakt conditioneel best een groot verschil.

• Don Juansen
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:06
uFx schreef op vrijdag 4 september 2026 @ 21:49:
[...]

Met jonge kinderen vond ik het zelfs wat handiger plannen: op tijd naar bed gaan, en een uurtje voordat ze normaal wakker worden je rondje doen. En ja, dat is soms om 5 uur in de ochtend. Maar hoe fijn is het om even een uurtje geen gedoe te hebben met je kind >:)
Dat heb ik hier ook wel eens geopperd, maar dat kreeg een veto van de vrouw. Bang dat ik de kleine meid dan wakker zou maken om 5u met gestommel in huis 😅
Pagina: 1 ... 465 466 Laatste

Let op:
"Hardlopen is voor de één een sport, voor de ander een reis". Iedereen is welkom, ook de minder geoefende loper :)
Voor vragen en discussie over sporthorloges kun je terecht in Het grote Sporthorloge met GPS topic.
Voor vragen en discussie over triathlon, kan men terecht in Het Triatlontopic - Deel 2.

Als aanvulling op de topics in deze reeks, zijn er Tweakers Hardlopen-groepen op Strava en Garmin Connect. Om toegang te krijgen:
1. Strava: Geef op Strava aan dat je lid wil worden van de groep (klik op Request to Join). Stuur je op Strava gebruikte naam in een DM op Tweakers aan de admins: Poekie en Calitomnication.
2. Garmin: Stuur in een DM op Tweakers met onderwerp Toegang Garmin je gebruikersnaam van het Garmin aan de admin: Calitomnication.

Ook jouw PR's doorgeven? Dat kan als je de sheet invult.