Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Wereldrijziger schreef op zondag 11 juni 2023 @ 19:12:
Ik wacht al 2 maanden op panoramadak van marvel,en niemand weet wat 😮‍💨
Heb wel mg5 als leenauto maar niet te vergelijken met de marvel.
Nu bezig om auto in te ruilen voor ander auto.
Wachten duurt te lang😔
Heftig, ik zag de beelden en was inderdaad benieuwd naar hoe het ervoor stond.
Valt het volgens Van Mossel wel onder garantie?

"Nu bezig om auto in te ruilen voor ander auto."
Op welke auto ga je hem inruilen?

[ Voor 8% gewijzigd door Freekers op 11-06-2023 22:17 ]

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 29-08 13:09
Vilitrius007 schreef op zondag 11 juni 2023 @ 17:49:
Helaas hier hetzelfde verhaal van vertraagde levering.

Op 6 mei 2022 MG ZS EV LR Rood besteld (privé) met geschatte levertijd van 6 maanden tot 'hooguit' 9 maanden, volgens de toenmalige vestigingsmanager.

Echter na maanden wachten, ben ik in december 2022 langs geweest bij MG Rotterdam, hierna nog in februari en maart 2023.
In april 2023 eindelijk positief teken dat VIN bekend was. Na later (begin mei 2023) wederom een bezoek gebracht aan MG Rotterdam kreeg ik te horen, dat de boot dag na hemelvaart (19 mei 2023) aan zou komen in de haven. En zou het ongeveer 10-11 werkdagen duren voordat wij de auto konden ophalen, aldus vestigingsmanager.

Je raadt het al.. eind mei 2023 NIETS te horen gekregen en ben ik weer begin juni 2023 langs gegaan bij MG Rotterdam.

Ik kreeg helaas weer een nieuwe datum te horen, dat de auto op dinsdag 6 juni 2023 uit container gehaald werd van de boot en werd daarna overgebracht naar MG Waalwijk.

Dus helaas weer wachten.. :-(

Wat mij redelijk frustreert, dat MG de klant met geen meter op de hoogte houdt, hoe de stand van zaken is van levering van bestelde auto.

En wat ik ook niet goed begrijp (als ik excel sheet doorneem) dat wachttijd voor MG ZS véél langer is dan MG4.

Als ik voor mijzelf spreek, wacht ik meer dan 365 dagen op MG ZS, terwijl MG4 onder de 200 dagen wordt geleverd bij de meeste mensen in dit forum.
(En kom nou niet aan met tekort aan onderdelen, Covid en chip tekorten :N )
VM houdt de klant niet op de hoogte, heeft niks met MG te maken. Mijn dealer in Belgie hield mij perfect op de hoogte.

Laatste punt ben ik wel met je eens. Het is natuurlijk apart dat er op de ZS nu nog steeds zolang gewacht moet worden. Dat betekent simpelweg dat die minder prioriteit krijgen dan de MG4.

Believe. Imagine. Create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harryw
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 24-08 16:09
2ling schreef op vrijdag 9 juni 2023 @ 08:54:
Ik zou vorige week mijn mg 4 luxury dark grey ontvangen. Helaas gisteren gehoord dat het uitgestelt is tot 25 juli.. baal er wel echt van. Hopelijk bellen ze wel eerder.

Ondertussen wel wat accessoires via Ali bestelt.
Wanneer had je hem besteld? VM roept maar wat. Ze kunnen het niet aan. Er staan een hele hoop op het grootste parkeer terrein van Europe (zeebruggen) stof te happen. Ik kon die mij al ophalen maar is door VM gecanceld, nu weten ze niet meer waar die is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:49
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na 3maanden dat ik de mg4 nu heb wel eens een ota update of nieuwe kaart beschikbaar zou zijn. Wel erg matig weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1234567y
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 07-09 20:42
Harryw schreef op maandag 12 juni 2023 @ 11:57:
[...]

Wanneer had je hem besteld? VM roept maar wat. Ze kunnen het niet aan. Er staan een hele hoop op het grootste parkeer terrein van Europe (zeebruggen) stof te happen. Ik kon die mij al ophalen maar is door VM gecanceld, nu weten ze niet meer waar die is 8)7
Hoe weet je dit? van het parkeerterrein in Zeebrugge?

Wel benieuwd over waarvoor getallen we spreken eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Vaevictis_ schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:19:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat na 3maanden dat ik de mg4 nu heb wel eens een ota update of nieuwe kaart beschikbaar zou zijn. Wel erg matig weer.
Ik wacht al meer dan 1,5 jaar op de eerste OTA update voor mijn Marvel R, het vlaggenschip van MG (welke qua software features achterloopt op de MG ZS EV, deze kan onderscheid maken tussen auto's, trucks en motoren, de Marvel R niet...). Zover ik weet is er tot nu toe 1 OTA 'update' geweest over de hele linie van MGs, en dat was voor de MG4; het disabelen van de digital key sharing feature vanwege een security vulnerability. Wauwie.... YouTube: MG4 EV - Digital key sharing option ended
1234567y schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:34:
[...]

Er staan ook nog een hele hoop MG ZS EVs op een parkeerterrein bij Ekkersrijt, Son. Kun je zien liggen als je op de A50 rijdt.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harryw
1234567y schreef op maandag 12 juni 2023 @ 12:34:
[...]

Info kun op het internet genoeg vinden. Die van mij zou half mei daar aangekomen zijn. Ik heb toen eens gekeken en er lagen daar inderdaad een stuk of 6 auto schepen te lossen. Met een capaciteit van 5 a 6 duizend auto’s per schip. Natuurlijk is niet alles voor europa maar als een schip meerdere dagen lost zijn het er wel een hoop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• shake
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-09 20:39
Onze mg4 orange luxery is gearriveerd in Waalwijk🥳 eerste ophaal mogelijkheid is 1 Juli dat valt me dan weer tegen😟

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetrof
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:31
shake schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:05:
Onze mg4 orange luxery is gearriveerd in Waalwijk🥳 eerste ophaal mogelijkheid is 1 Juli dat valt me dan weer tegen😟
Gefeliciteerd *O* Nog heel eventjes wachten dus! Werd je gebeld of moest je daar zelf achteraan? Asking for a friend ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
Iemand bekend met de terugroepactie SC-49 voor de mg4? Schijnt dat onze verwarming het daarmee weer moet gaan doen?
@Kodo6

[ Voor 4% gewijzigd door savale op 12-06-2023 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shake
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-09 20:39
Pjetrof schreef op maandag 12 juni 2023 @ 15:50:
[...]

Gefeliciteerd *O* Nog heel eventjes wachten dus! Werd je gebeld of moest je daar zelf achteraan? Asking for a friend ;)
Werd vanmiddag gebeld door mg vanuit hoofdkantoor in Waalwijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harryw
Top gefeliciteerd, ik moet nog ongeveer een maand wachten ca. 10 juli :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jony23
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 12-09 11:12
Onze MG4 Fizzy Orange staat nu ook in Waalwijk. Ik werd vanmorgen gebeld door VM. Nog een paar weken en dan kan ik die eindelijk ophalen. :*)
Gevraagd of alle bekende updates er dan gelijk op zouden zitten, maar "men nam aan" dat dat werd gedaan. Info echter bij het filiaal waar de MG4 werd verkocht........

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Weessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-06 14:48
Afbeeldingslocatie: https://youtu.be/4-zEd_YEPlY
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4tRsjQUBsqOScV3KjoMkngXczw0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cFjnIzhdFpkkSpKdOPprVhC8.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OU_LqAOcpZrfy_esz82VrBoV-yY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dCpnPf8SplDfituhmNMO6Ttp.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F5H2rpQwszwIPk1Z2k8dXfztoK0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/N6GlWtuW6iB9tVaPhtBGBZPh.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JZgNlHkTBSwbzB1TDAx-ws9dk4o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zrUoa27psatduXq1Rm6TAhwB.png?f=fotoalbum_large

Hallo, als alles goed gaat brengen ze mijn MG4 woensdag bij me thuis in Breda. Ook al een paar keer uitgesteld, dus ik houd een slag om de arm. Heb m definitief besteld ergens half februari, private lease.

Net als veel anderen houd ik de modelupdate in de gaten en ik zag bijgaande video met daarop zichtbaar zowel de grotere velgen, de achterruitenwisser, de derde hoofdsteun en handgrepen achter. Verder bevestigt MG Spanje in een lezing de komst van one-pedal-drive en van navigatie inclusief laadplanning.

Hopelijk worden die laatste twee ook via een update voor oudere modellen beschikbaar gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weessies
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-06 14:48
https://youtu.be/4-zEd_YEPlY dit filmpje dus.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Pjetrof
In eerste instantie baalde ik ervan dat de 4 niet een derde hoofdsteun had, maar ik moet zeggen dat ik daarop ben teruggekomen nu ik zie hoe het eruit ziet met een derde hoofdsteun. Die achteruitkijkspiegel kan net zo goed uit de auto gehaald worden dan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1234567y
Het is maar wat je een upgrade noemt.

Dikke wielen om zn klein pillie ruitenwisser te compenseren denk ik 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door 1234567y op 12-06-2023 21:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 14:49
Hm, midden hoofdsteun, grotere velgen, kleine ruitenwisser achter, en dak handgrepen voor de achter passagiers. Ik persoonlijk vind alleen die handgrepen achter een verbetering. Met die hoofdsteun in het midden is het zicht naar achteren via de achteruitkijkspiegel helemaal verziekt! En ik denk dat die ruitenwisser ook nauwelijk het verschil gaat maken. Plus dat het de luchtweerstand en dus het verbruik verhoogt.

Blij met m'n eerste generatie MG4!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Whateverisfree
  • Laatst online: 23:55
Vanmiddag mijn MG4 Luxery na een kleine 4 maanden opgehaald. Ze hadden de afspraak in de agenda niet gezien, dus ze moesten nog even wat dingen regelen, maar uiteindelijk binnen 30 minuten weggereden. Enorm fijne auto! Helaas 5 kwartier later tijdens het snelladen al geraakt door een touringbus: lakschade aan de voorbumper. Enorm balen natuurlijk, maar de leasemaatschappij gaat het vast goed oplossen. In ieder geval wel erg blij met m’n keuze tot nu toe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Troetelbeer
Haay schreef op maandag 12 juni 2023 @ 21:47:
Hm, midden hoofdsteun, grotere velgen, kleine ruitenwisser achter, en dak handgrepen voor de achter passagiers. Ik persoonlijk vind alleen die handgrepen achter een verbetering. Met die hoofdsteun in het midden is het zicht naar achteren via de achteruitkijkspiegel helemaal verziekt! En ik denk dat die ruitenwisser ook nauwelijk het verschil gaat maken. Plus dat het de luchtweerstand en dus het verbruik verhoogt.

Same here, ik hoop wel dat one pedal drive en navigatie update naar de 1ste generatie komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haay
  • Laatst online: 12-09 14:49
Troetelbeer schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 06:16:
Same here, ik hoop wel dat one pedal drive en navigatie update naar de 1ste generatie komen.
Voor mijn gevoel is de auto nu al zo goed als one pedal drive. Alleen bij een rood verkeerslicht of in druk stadsverkeer heb ik het rempedaal nog wel eens nodig. Tenzij ik een verkeerd beeld van "one pedel drive" heb?

Met m'n MG4 Comfort heb ik geen ingebouwde navigatie, dus dat mis ik ook niet. Navigatie via Google Maps of Waze of ABRP is altijd meer up-to-date dan via ingebouwde navigatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 17:42
Een vraagje voor de eerste generatie MG ZS EV en Vattenfall publieke laadpaal gebruikers.

De firma Vattenfall heeft schijnbaar z'n laadpalen opnieuw geconfigureerd. Elke keer wanneer er bij een duo laadpaal een ev bijkomt of weggaat gaat de laadpaal voor beide aansluiting even in wachtstand met als gevolg dat de ZS dit niet snapt en het laden niet meer hervat.
Hebben meer mensen hier last van?

Het probleem is dat de ZS dus geen app heeft en dan kom je terug bij de laadpaal en dan heeft ie misschien een kwartier geladen en sta je alsnog met een lege accu. In de Shell reacharge app kan ik per kwartier wel bijhouden of ie nog aan het laden is, maar dat is wel een heel gedoe.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
Haay schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 09:22:
[...]

Voor mijn gevoel is de auto nu al zo goed als one pedal drive. Alleen bij een rood verkeerslicht of in druk stadsverkeer heb ik het rempedaal nog wel eens nodig. Tenzij ik een verkeerd beeld van "one pedel drive" heb?

Met m'n MG4 Comfort heb ik geen ingebouwde navigatie, dus dat mis ik ook niet. Navigatie via Google Maps of Waze of ABRP is altijd meer up-to-date dan via ingebouwde navigatie.
One pedal drive betekent dat als je het stroompedaal loslaat, de auto volledig tot stilstand kom en je in principe de rem niet meer nodig hebt. Nu remt de auto of af tot een luttele paar km/h en kruipt die vooruit als je de rem niet intrapt. Enkel als je ACC/TJA hebt aanstaan, remt de auto wel uit zichzelf helemaal tot stilstand wanneer de auto voor je stopt.

Ik gebruik over het algemeen ook Android Auto en dan via daar de navigatie apps, maar het is altijd fijn om een backup systeem te hebben. Plus, het zit nu eenmaal in de luxury :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
rschoppema schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 11:02:
Een vraagje voor de eerste generatie MG ZS EV en Vattenfall publieke laadpaal gebruikers.

De firma Vattenfall heeft schijnbaar z'n laadpalen opnieuw geconfigureerd. Elke keer wanneer er bij een duo laadpaal een ev bijkomt of weggaat gaat de laadpaal voor beide aansluiting even in wachtstand met als gevolg dat de ZS dit niet snapt en het laden niet meer hervat.
Hebben meer mensen hier last van?

Het probleem is dat de ZS dus geen app heeft en dan kom je terug bij de laadpaal en dan heeft ie misschien een kwartier geladen en sta je alsnog met een lege accu. In de Shell reacharge app kan ik per kwartier wel bijhouden of ie nog aan het laden is, maar dat is wel een heel gedoe.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.
Hiervoor is een update, dan begint de auto bij een spanning direct met laden.
Helaas werkte erna het logolicht niet meer

diskeltische lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rschoppema
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12-09 17:42
technopeuter schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:23:
[...]

Hoi Technopeuter, bedankt voor je snelle antwoord.
Het logolicht nemen we wel op de koop toe :D
Zal eens met VM Tiel bellen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wereldrijziger
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 31-08 14:58
Ben ik weer,
Dak val onder garantie vernam ik,maar dat is iets tussen vm en mg.
Inmiddels bovac benaderd en die gaat het verder onderzoeken,benadrukte wel dat chinese onderdelen moeilijk verkrijgbaar zijn/waren.
Straks naar vm in breda om te kijken of ik mijn marvel in kan ruilen voor een ander 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vaevictis_
technopeuter schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 12:23:
[...]

Als IT-er met kennis van testen stoort dit me wel heel erg, blijkbaar geen non-regressie test uitgevoerd. Dit is wel een klein issue maar is wel tekenend voor de kwaliteit van de software. Lijkt allemaal niet goed te zijn ontworpen en/of goed getest. Voor MG ook geen enkele incentive want ze hebben al verkocht. Dus elke euro die ze nu uitgeven aan after sales is er een te veel. Jammer. Ik hoop dat we nog een tijd meemaken dat klanten dit niet meer accepteren en dat ze gewoon software afleveren die het in de basis goed doet zoals ontworpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PaLPiTaTioN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 22:21
Vaevictis_ schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:24:
[...]

Als IT-er met kennis van testen stoort dit me wel heel erg, blijkbaar geen non-regressie test uitgevoerd. Dit is wel een klein issue maar is wel tekenend voor de kwaliteit van de software. Lijkt allemaal niet goed te zijn ontworpen en/of goed getest. Voor MG ook geen enkele incentive want ze hebben al verkocht. Dus elke euro die ze nu uitgeven aan after sales is er een te veel. Jammer. Ik hoop dat we nog een tijd meemaken dat klanten dit niet meer accepteren en dat ze gewoon software afleveren die het in de basis goed doet zoals ontworpen.
Eens. Dit zorgt er wel voor dat een groot deel van de klanten mogelijk een eens-maar-nooit-weer-ervaring opdoet waardoor er in de toekomst veel minder MGs worden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaLPiTaTioN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 22:21
Vandaag werd ik gebeld door VM om een leverafspraak te maken. Ze hebben de auto kennelijk geregistreerd. Nog even langs de RDW en dan kan ie worden uitgeleverd, dat wordt 27 juni. Nu m'n laadpunt nog aan de praat krijgen, die heb ik nog over van mijn vorige ev uit een eerder leasecontract, maar dat is een heel ander verhaal dat buiten de scope van dit topic valt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
PaLPiTaTioN schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:49:
[...]

Eens. Dit zorgt er wel voor dat een groot deel van de klanten mogelijk een eens-maar-nooit-weer-ervaring opdoet waardoor er in de toekomst veel minder MGs worden verkocht.
De huidige bestuurders hebben dan hun bonus al binnen worden op KT doelstellingen afgerekend. Niet over klant tevredenheid. Trouwens valt me op dat ik van VM nog nooit een klantonderzoek mail heb gekregen? Bij Kia regelmatig en die volgen ze dan ook op. Doen het echt een stuk beter qua merk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrBrainY
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 11-09 16:38
zolang je geen abbo nodig hebt om bv aac of stoelverwarming te gebruiken :D :D

auto en nazorg software is altijd teleurstellend geweest, Opel had ook issues, de kaart (navigatie) kost zelf fortuin en je krijgt 3 jaar oude karten.

Android auto echt beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvdheijn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 13:27
mrBrainY schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:47:
zolang je geen abbo nodig hebt om bv aac of stoelverwarming te gebruiken :D :D

auto en nazorg software is altijd teleurstellend geweest, Opel had ook issues, de kaart (navigatie) kost zelf fortuin en je krijgt 3 jaar oude karten.

Android auto echt beste.
Daar ben ik het echt mee oneens. Het systeem van Tesla is beter en je krijgt nog updates zolang het voertuig leeft niet alleen navi maar ook echt verbetering mbt het aansturen van de hardware of zelfs nieuwe features. Ook moet ik zeggen dat ik op dit moment nog niet echt enthousiast ben over de nazorg van MG van Mossel. Ik probeer ze nu een week te bereiken om te kijken naar een tik bij lastwisseling/remmen. MG5 nog geen 10k kilometer en ik krijg maar niemand aan de lijn anders dan het callcenter. Ook is er in hun online agenda tot en met augustus niets te plannen en wat is een terugbel verzoek als men niet terugbelt 8)7 . Mijn ervaring met Tesla zijn op dit moment echt zoveel beter kwa service. Ook al was service duur de planning via de app werkt perfect en bij calamiteiten waren ze daar heel snel met reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

jpvdheijn schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:53:
[...]

Daar ben ik het echt mee oneens. Het systeem van Tesla is beter en je krijgt nog updates zolang het voertuig leeft niet alleen navi maar ook echt verbetering mbt het aansturen van de hardware of zelfs nieuwe features. Ook moet ik zeggen dat ik op dit moment nog niet echt enthousiast ben over de nazorg van MG van Mossel. Ik probeer ze nu een week te bereiken om te kijken naar een tik bij lastwisseling/remmen. MG5 nog geen 10k kilometer en ik krijg maar niemand aan de lijn anders dan het callcenter. Ook is er in hun online agenda tot en met augustus niets te plannen en wat is een terugbel verzoek als men niet terugbelt 8)7 . Mijn ervaring met Tesla zijn op dit moment echt zoveel beter kwa service. Ook al was service duur de planning via de app werkt perfect en bij calamiteiten waren ze daar heel snel met reageren.
Bij tesla heeft het ook een jaar of 5-10 geduurd voordat die service een beetje op niveau was. Dat was in het begin ook om te huilen zo slecht.

blup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jpvdheijn
Bezulba schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 14:57:
[...]

Bij tesla heeft het ook een jaar of 5-10 geduurd voordat die service een beetje op niveau was. Dat was in het begin ook om te huilen zo slecht.
Ik kan alleen praten over de periode 2019 t/m 2022 en toen heb ik niet te klagen gehad. Van Mossel als dealer is toch al veel langer actief? Dan mag je toch wel beter verwachten? Heeft dat met het merk te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proton_
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:01

Proton_

Moderator Wonen & Mobiliteit 

Team Welles

Nou, hier intussen ook een bijzondere ervaring.
Gisteren werd ik gebeld om een afspraak voor levering te maken door een nummer uit Waalwijk, dat kwam niet uit dus ik kon vandaag terugbellen.
Maar vandaag is het nummer dat mij gisteren belde niet in gebruik...
De regiovestiging gebeld, die wisten nog niet dat mijn auto er aan zat te komen.
Dus.

Zou wel fors eerder zijn dan verwacht, trouwens.

Het ik-wil-een-warmtepomp FAQ topic- '23 MG5, douchen met wtw en Auer Edel Eau, verwarming met Vaillant Arotherm Plus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47

Ik ben ook blij met mijn eerste generatie MG4. In plaats van een ruitenwisser achter had MG beter een regensensor kunnen plaatsen voor de ruitenwissers voor. Die mis ik nu nog wel eens.
Snap ook niet dat daarop bezuinigd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vaevictis_
Sonicfreak schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 17:31:
[...]

Ik ben ook blij met mijn eerste generatie MG4. In plaats van een ruitenwisser achter had MG beter een regensensor kunnen plaatsen voor de ruitenwissers voor. Die mis ik nu nog wel eens.
Snap ook niet dat daarop bezuinigd is.
Of lampje achterin, kost minder dan een euro. Is wel heel erg als je daarop bezuinigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingga
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 26-04-2024
PaLPiTaTioN schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 13:51:
Vandaag werd ik gebeld door VM om een leverafspraak te maken. Ze hebben de auto kennelijk geregistreerd. Nog even langs de RDW en dan kan ie worden uitgeleverd, dat wordt 27 juni. Nu m'n laadpunt nog aan de praat krijgen, die heb ik nog over van mijn vorige ev uit een eerder leasecontract, maar dat is een heel ander verhaal dat buiten de scope van dit topic valt :).
Ook wij hebben vandaag bericht gehad dat we onze MG4 (Luxury Long range, Andes grey, 27 jan gekocht) kunnen ophalen tussen 27-30 jun. In principe met trekhaak maar die zit er 95% waarschijnlijk nog niet bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingga
Heinemancp schreef op vrijdag 24 maart 2023 @ 11:15:
[...]

heb ik al twee keer eerder genoemd: 1295 (afneembaar)
schijnt 3/4 uur werk te zijn, dus valt me nog mee (of dom ontwerp)
Zijn er inmiddels al MG4 rijders met trekhaak ervaring? Kogelgewicht zou 50 kg zijn. Fietsendrager zou dus licht moeten zijn als je 2 fietsen mee wilt nemen. Ik heb nu een 3 fietsen drager maar wil dus om bovenstaande overstappen naar 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron6
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 09-09 09:53
Ingga schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:36:
[...]

Ook wij hebben vandaag bericht gehad dat we onze MG4 (Luxury Long range, Andes grey, 27 jan gekocht) kunnen ophalen tussen 27-30 jun. In principe met trekhaak maar die zit er 95% waarschijnlijk nog niet bij
Waar heb jij de MG4 gekocht? Ik heb op 6 januari een Luxury Andes Grey gekocht, maar die komt volgens VM pas op 26 juni aan in de haven....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
MG5 staat hier aanstaande vrijdag voor de deur :) Uiteraard een gekocht waar de kop net vanaf is, dat scheelt zo belachelijk veel op de nieuwprijs.

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harryw
Ingga schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 20:36:
[...]

Dat is snel. Gefeliciteerd, dan krijg je hem sneller dan 7 personen die eerder hadden besteld(zoals in de excel lijst van dit forum) ik hoop dat ik ook eerder gebeld zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harryw
Ron6 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:18:
[...]

Waar heb jij de MG4 gekocht? Ik heb op 6 januari een Luxury Andes Grey gekocht, maar die komt volgens VM pas op 26 juni aan in de haven....
Die van mij komt nu 23 juni aan in zeebruge volgens vm dan nog een paar weken wachten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
Ingga schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 21:08:
[...]

Zijn er inmiddels al MG4 rijders met trekhaak ervaring?
maandag stond er 1 in de straat bij gezondheidscentrum (rode) met afneembare trekhaak.. zag de plug wel, de trekhaak niet. (mocht ie hier actief zijn : hij is wel vies :-) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meacount
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-09 07:26
savale schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:41:
Beetje pech met onze mg4, de verwarming heeft nooit gewerkt vanaf levering. De interieursensor klopt overigens wel. Na onderzoek weet VM helaas zelf niet wat te doen: vraag is uitgezet naar China.
Een ander ding: de airco maakt een opvallend tikkend geluid. Vooral goed te horen als je buiten bij de linkerwielkast staat. Is dit normaal? Mocht iemand ook een filmpje kunnen posten graag!

[YouTube: WhatsApp Video 2023 05 26 at 11 13 03]
Hoe is het ondertussen met je airco?

Moest aan je denken toen ik van de week uitstapte bij een 30+ buitentemperatuur met de airco op standje LO.

Had je gemeld dat ik eerder niets hoorde, maar onder deze omstandigheden moet de airco aan de bak en tot mijn verbazing is ie eigenlijk best wel heel luidruchtig. Hij klinkt een beetje als een ietwat ouderwetse koelkast waarvan de compressor op max snelheid aan het draaien is.

Maar goed, bij mij koelt ie dan tenminste nog en dat was de afgelopen dagen toch wel fijn. (y)

Al wat gehoord? Voor tijdens je vakantie een auto van Van Mossel aangeboden gekregen met een werkende airco oid?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meacount

Me too d:)b

Niet alle veranderingen zijn verbeteringen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39
@meacount de airco maakt een hoop lawaai, maar doet het gelukkig wel. Zou inderdaad niet leuk zijn met deze temperaturen. De verwarming doet het helemaal niet, maar hopen ze te fixen met een software update over 2 weken. Ik ben benieuwd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capital_G
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-08 10:34
Op standje max is hier de airco inderdaad ook super luid. Vroeg me al af of ik de enige was, zal wel extra opvallen omdat de auto zo stil is, en normaal gesproken zit je binnen als de airco aan staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrak
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:55
Nadat de temperatuur regeling via de app was wakker geworden viel de herrie van de airco eigelijk wel mee. Nadeel is, dat op automatisch, je verwacht dat er een stabiele temperatuur in de auto geregeld wordt. Dat lukt nog niet echt. Dus wordt er handmatig op instellingen van de klimaatregeling gedrukt. Helaas blijft dan de navigatie hangen. Het scherm bevriest. Door ergens in het midden te tikken loopt de positie weer mee. AA is geen optie, die valt om de haverklap uit. Meerdere kabels en telefoons getest.
Versie R25 staat op het multimedia systeem. Volgende week dinsdag wordt dit hopelijk opgelost met een update naar iets recenters. Is R33 voor de luxury de meest recente?

MTVenus E V1 154.BMS.215 esp32RS485 · ShellyEmulatie · 18ZP 6*APS 5.9WP · EaseeHome · MG4lux2023 · ThemaV 7kW esp32RS485

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meacount
savale schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:09:
@meacount de airco maakt een hoop lawaai, maar doet het gelukkig wel. Zou inderdaad niet leuk zijn met deze temperaturen. De verwarming doet het helemaal niet, maar hopen ze te fixen met een software update over 2 weken. Ik ben benieuwd. :)
Capital_G schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 15:55:
Op standje max is hier de airco inderdaad ook super luid. Vroeg me al af of ik de enige was, zal wel extra opvallen omdat de auto zo stil is, en normaal gesproken zit je binnen als de airco aan staat.
Dit geloven jullie niet.......

Stap vanmiddag in de auto, alles lijkt normaal, maar de auto bleef heet van binnen, had natuurlijk wel even de voorruiten open gedaan om de ergste hitte eruit te spoelen, maar de luchtstroom wilde maar niet koeler worden. Gisteren ook nog even weggeweest en toen was tie nog heerlijk koel en niets aan het handje.

Je zou bijna gaan denken dat de airco beledigt is en heeft meegelezen en de term ietwat oude koelkast niet kon waarderen. :?

Van alles geprobeerd, gereset, uit de auto en alles uit, de autohold een keer in en uitgeschakeld en nog een paar fratsen, maar helaas niets wilde helpen, ook verwarming geprobeerd, maar dat is lastig immers de stand HI komt denk ik nu ook wel overeen met de huidige buiten temperaturen, al zal ik dat vanavond laat als het wat afgekoeld is nog eens proberen. Ik hoop op een zekering of iets anders simpels.

Ook geen foutmeldingen oid gehad. Moet de 27e toch heen voor een update, kunnen ze gelijk daar ook even naar kijken.

Ben met dit weer nu wel iets minder blij met mijn trots, voel me een beetje door 'm in de steek gelaten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
wrak schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:26:
Nadat de temperatuur regeling via de app was wakker geworden viel de herrie van de airco eigelijk wel mee. Nadeel is, dat op automatisch, je verwacht dat er een stabiele temperatuur in de auto geregeld wordt. Dat lukt nog niet echt. Dus wordt er handmatig op instellingen van de klimaatregeling gedrukt. Helaas blijft dan de navigatie hangen. Het scherm bevriest. Door ergens in het midden te tikken loopt de positie weer mee. AA is geen optie, die valt om de haverklap uit. Meerdere kabels en telefoons getest.
Versie R25 staat op het multimedia systeem. Volgende week dinsdag wordt dit hopelijk opgelost met een update naar iets recenters. Is R33 voor de luxury de meest recente?
Heb me nog niet bezig gehouden met versie nummers, waar kan ik dat vinden zonder de gebruiksaanwijzing door te hoeven spitten, dan kijk ik vanavond even.

Ja, vind de temperatuur regeling van de MG4 idd niet super stabiel, systeem regelt naar eigen zin en kijkt niet op een graadje meer of minder, de temperatuur die je insteld moet je eigenlijk zien als iets dat zich daaromheen beweegt, dat was bij mijn vorige auto een heel stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrak
Versie nummers van multimedia en communucatie: swipe naar links -> instellingen -> systeem

MTVenus E V1 154.BMS.215 esp32RS485 · ShellyEmulatie · 18ZP 6*APS 5.9WP · EaseeHome · MG4lux2023 · ThemaV 7kW esp32RS485

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ingga
Ron6 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:18:
[...]

Amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingga
Harryw schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 22:48:
[...]

Dat is snel. Gefeliciteerd, dan krijg je hem sneller dan 7 personen die eerder hadden besteld(zoals in de excel lijst van dit forum) ik hoop dat ik ook eerder gebeld zal worden.
.
Kunnen er misschien meerdere boten in dezelfde periode aankomen waardoor auto's verschillend geleverd gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbeer
wrak schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:26:
Ik zal morgen eens bij mijn luxury kijken, welke versie ik heb. Ik heb echt totaal nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron6
  • Laatst online: 09-09 09:53
Dat is sterk. Ik dus ook. Heel vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
wrak schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 17:56:
Versie nummers van multimedia en communucatie: swipe naar links -> instellingen -> systeem
De mijne is geleverd op 1mei, heb een foto van het gewenste gemaakt>

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vrbs5XGjlCa1F5hO90bkoEZI2go=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DCSAWL8woV7Ekg3EE5mEcfrl.jpg?f=fotoalbum_large

Hoop op de 27e een update te krijgen, misschien eerder als mijn airco vreemd blijft doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meacount
meacount schreef op woensdag 14 juni 2023 @ 16:41:
[...]

[...]

Dit geloven jullie niet.......

Stap vanmiddag in de auto, alles lijkt normaal, maar de auto bleef heet van binnen, had natuurlijk wel even de voorruiten open gedaan om de ergste hitte eruit te spoelen, maar de luchtstroom wilde maar niet koeler worden. Gisteren ook nog even weggeweest en toen was tie nog heerlijk koel en niets aan het handje.

Je zou bijna gaan denken dat de airco beledigt is en heeft meegelezen en de term ietwat oude koelkast niet kon waarderen. :?

Van alles geprobeerd, gereset, uit de auto en alles uit, de autohold een keer in en uitgeschakeld en nog een paar fratsen, maar helaas niets wilde helpen, ook verwarming geprobeerd, maar dat is lastig immers de stand HI komt denk ik nu ook wel overeen met de huidige buiten temperaturen, al zal ik dat vanavond laat als het wat afgekoeld is nog eens proberen. Ik hoop op een zekering of iets anders simpels.

Ook geen foutmeldingen oid gehad. Moet de 27e toch heen voor een update, kunnen ze gelijk daar ook even naar kijken.

Ben met dit weer nu wel iets minder blij met mijn trots, voel me een beetje door 'm in de steek gelaten :'(
Moest voor wrak even een versie nummer opzoeken en toen ik
de auto open deed deed ook de airco het weer.

Nu was het niet heet meer, 21°C buiten, de airco stond nog op LO.

De Compressor lijkt indien nodig sneller te draaien als het buiten heter
is en het zal ook aan het temperatuur verschil liggen dat je in de auto
hebt ingesteld. Nu draaide de compressor wel, maar veel zachter dan toen
ik met hitte uitstapte, dan kon je hem echt goed horen, nu moest
ik echt gaan luisteren of hij het deed.

Maar goed, hij draaide weer, al was dat langzaam,

Wel heel vreemd, de eerste keer dat het mij opviel tenminste, was
dat toen ik uitstapte en alles met de sleutel uitzette, met het slotje
dicht op de sleutel, ik een ventilator hoorde lopen, heel vreemd, want
nog niet eerder meegemaakt.

De software heeft wel meer rare fratsen en omdat ik het niet vertrouwde
wilde ik in de auto luisteren of daar misschien de ventilator draaide,
daartoe drukte ik op het knopje van de deurgreep om de deur te openen
en vrijwel direct stopte toen ook het ventilator geluid.

Heel vreemd allemaal, ik kijk het nog even aan, en hoop dat morgen
de airco weer normaal werkt en dan bedoel ik ook als het heet buiten
is op een hoge stand. Geloof me, was afgelopen middag helemaal
niet blij met de situatie en ook nu nog niet gerust.

Of het nu de software was, of een haperend relais of een combinatie
van factoren, wie het weet mag het zeggen, ik snap er iig helemaall
niets van, afgelopen middag was de airco iig niet aan de praat te
krijgen, misschien ook te ongeduldig geweest, sommige airco's kennen immers
een inschakelbeveiliging als zij net gedraaid hebben en dan moet je ven wachten,
al dacht ik daar wel rekening mee gehouden te hebben.
Ook de lopende ventilator na het uitschakelen van de auto is/was weer een
nieuwe frats die ik nog niet eerder had meegemaakt.

Houd jullie op de hoogte van het airco avontuur.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Capital_G
Gespot op een willekeurige McDonalds parkeerplaats rond middernacht. Begin er nu steeds meer te zien in het wild.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VQU6RbBFnv6KO9zc_EGvixpdhwQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2bnASLtizS1VuzQ9xd4aqdm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpvdheijn
meacount schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 00:29:
[...]

Moest voor wrak even een versie nummer opzoeken en toen ik
de auto open deed deed ook de airco het weer.

Nu was het niet heet meer, 21°C buiten, de airco stond nog op LO.

De Compressor lijkt indien nodig sneller te draaien als het buiten heter
is en het zal ook aan het temperatuur verschil liggen dat je in de auto
hebt ingesteld. Nu draaide de compressor wel, maar veel zachter dan toen
ik met hitte uitstapte, dan kon je hem echt goed horen, nu moest
ik echt gaan luisteren of hij het deed.

Maar goed, hij draaide weer, al was dat langzaam,

Wel heel vreemd, de eerste keer dat het mij opviel tenminste, was
dat toen ik uitstapte en alles met de sleutel uitzette, met het slotje
dicht op de sleutel, ik een ventilator hoorde lopen, heel vreemd, want
nog niet eerder meegemaakt.

De software heeft wel meer rare fratsen en omdat ik het niet vertrouwde
wilde ik in de auto luisteren of daar misschien de ventilator draaide,
daartoe drukte ik op het knopje van de deurgreep om de deur te openen
en vrijwel direct stopte toen ook het ventilator geluid.

Heel vreemd allemaal, ik kijk het nog even aan, en hoop dat morgen
de airco weer normaal werkt en dan bedoel ik ook als het heet buiten
is op een hoge stand. Geloof me, was afgelopen middag helemaal
niet blij met de situatie en ook nu nog niet gerust.

Of het nu de software was, of een haperend relais of een combinatie
van factoren, wie het weet mag het zeggen, ik snap er iig helemaall
niets van, afgelopen middag was de airco iig niet aan de praat te
krijgen, misschien ook te ongeduldig geweest, sommige airco's kennen immers
een inschakelbeveiliging als zij net gedraaid hebben en dan moet je ven wachten,
al dacht ik daar wel rekening mee gehouden te hebben.
Ook de lopende ventilator na het uitschakelen van de auto is/was weer een
nieuwe frats die ik nog niet eerder had meegemaakt.

Houd jullie op de hoogte van het airco avontuur.
Ik lees niet alles maar werkt de binnen temperatuur sensor nog naar behoren? Dit heb ik vaker hier gezien dat die wel eens kan sneuvelen. Check eens in je app of je rare waardes ziet als de auto geparkeerd staat of als je in de auto zit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Capital_G
Ik dacht laat ik eens rustig rijden en kijken wat het laagste getal is waar ik op uit kan komen richting kantoor, en deze is van vanochtend. Nagenoeg ideale rijomstandigheden: geen airco, warm, matige wind, beetje snelweg en beetje file.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fON1_NhUR52Z8re_B8UUZrWfhgA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DmHyiIuezgTeA6M6rV23U3HM.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Capital_G op 15-06-2023 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
Capital_G schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 06:57:
Gespot op een willekeurige McDonalds parkeerplaats rond middernacht. Begin er nu steeds meer te zien in het wild.
Mooi, de rode is toch ook wel mijn favoriete kleur voor voor de MG4........ alleen de wachttijd erop niet.

De enige andere MG4 die ik tot nu toe tegenkwam in het wild was ook een rode, was op de snelweg langs Hoofddorp rijdende richting Haarlem. De bestuurster keek rechtvooruit toen ik het moois passeerde en een thumbsup wilde geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 19:32

Bezulba

Formerly known as Eendje

Het klopt toch dat de originele ZS EV (2019-2020 model) problemen heeft met palen die niet constant opladen maar pauzeren als er een andere auto bij komt/de zon voor de panelen komt/een andere reden heeft om even te stoppen? Dat zou namelijk verklaren waarom ik op het werk 20 km erbij getankt kreeg op 8 uur.. :/

blup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meacount
Capital_G schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:38:
Ik dacht laat ik eens rustig rijden en kijken wat het laagste getal is waar ik op uit kan komen richting kantoor, en deze is van vanochtend. Nagenoeg ideale rijomstandigheden: geen airco, warm, matige wind, beetje snelweg en beetje file.
Mijn gemiddelde verbruik volgens boordcomputer ligt op 17,5 kWh/100km Het laagste wat ik ooit heb zien staan is iets met 14,. , je hebt toch niet stiekem een setje hulptrappers gemonteerd? ;)

Mooi om te weten dat het onder gunstige omstandigheden zo'n mooi laag verbruik kan geven (y)

Denk het zelf wel nooit te gaan halen, rijden zonder airco heb ik gisteren kort mogen ervaren, en dat vond ik niet fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
jpvdheijn schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 08:24:
[...]

Ik lees niet alles maar werkt de binnen temperatuur sensor nog naar behoren? Dit heb ik vaker hier gezien dat die wel eens kan sneuvelen. Check eens in je app of je rare waardes ziet als de auto geparkeerd staat of als je in de auto zit.
Heb de app niet op mijn telefoon gezet, kan helaas niet zeggen of de binnentemperatuur sensor dan ook naar behoren werkt. Warmte/hitte in de auto wordt zover ik kan zien nergens in de auto weergegeven, de buitentemperatuur wordt wel nog steeds goed aangegeven lijkt het wel.

Moet straks weer even weg, hoop dat het allemaal weer gewoon werkt en net zoiets was als toen al mijn camera's van de 360° niet wilden werken, een eenmalige frats van de software.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpvdheijn
meacount schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:00:
[...]

Heb de app niet op mijn telefoon gezet, kan helaas niet zeggen of de binnentemperatuur sensor dan ook naar behoren werkt. Warmte/hitte in de auto wordt zover ik kan zien nergens in de auto weergegeven, de buitentemperatuur wordt wel nog steeds goed aangegeven lijkt het wel.

Moet straks weer even weg, hoop dat het allemaal weer gewoon werkt en net zoiets was als toen al mijn camera's van de 360° niet wilden werken, een eenmalige frats van de software.
Die app is toch wel heel handig hoor. En ik weet van je berichten dat je iets hebt tegen china inmenging. Echter moet de service in europa van de app en de navigatie door een europese server worden afgenomen. Ook de navigatie is door trade restricties niet van MG zelf maar van een 3th party de naam ben ik even kwijt. Ook geeft de app aan of er anomalies zijn. Het kan zeker zijn dat er meldingen in je app staan.

[ Voor 5% gewijzigd door jpvdheijn op 15-06-2023 10:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• technopeuter
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:44
Bezulba schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 09:43:
Het klopt toch dat de originele ZS EV (2019-2020 model) problemen heeft met palen die niet constant opladen maar pauzeren als er een andere auto bij komt/de zon voor de panelen komt/een andere reden heeft om even te stoppen? Dat zou namelijk verklaren waarom ik op het werk 20 km erbij getankt kreeg op 8 uur.. :/
Yup, is een bms upgrade voor

diskeltische lurker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kodo6
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 12-09 18:23

Kodo6

Rij MG4 luxury Andes Grey

Onze MG4 lux (half mei geleverd):
* heeft ook entertainment R33 en telecom E32
* maakt soms veel lawaai met warmtepomp
* airco werkt
* verwarming (weer lang geleden) werkte volgens mij slecht zonder de warmtepomp
* ventilatorsnelheid soms sterk variërend in snelheid (5 sec dit, 5 sec dat)
* wilde gister niet laden (vele volgorden, palen, passen). Na half uur afkoelen (auto en ik ook) deed hij het meteen 8)7
* heb ondanks ‘data deel twijfels’ wel de iSmart app in gebruik op mijn mobiel. Ik heb hem geen enkel recht gegeven en sluit hem elke keer na gebruik geheel af. Ik deel niet mijn contactpersonen en dergelijke met de auto…

Maar ondanks dat; wat een heerlijke auto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
jpvdheijn schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:08:
[...]

Die app is toch wel heel handig hoor. En ik weet van je berichten dat je iets hebt tegen china inmenging. Echter moet de service in europa van de app en de navigatie door een europese server worden afgenomen. Ook de navigatie is door trade restricties niet van MG zelf maar van een 3th party de naam ben ik even kwijt. Ook geeft de app aan of er anomalies zijn. Het kan zeker zijn dat er meldingen in je app staan.
Ben tegen iedere ongevraagde inmenging op mijn mobieltje, niet alleen de Chinese, maar zeker ook van die ontzettend nieuwsgierige amerikaanse Google met zijn alles maar van je opslaan politiek.

Ben dus niet eenkennig ;)

De app zal misschien handig zijn, maar heb zaken zoals Google playservice uit staan, net als locatie.
Zet zuks alleen aan als het strikt noodzakelijk is zoals bijvoorbeeld even om te laden bij Tesla met de Tesla app. Ook handig als ie staat te laden etc etc..... dat is met veel apps, ze zijn zo handig maar zoals bekent aan alles hangt een prijskaartje.

Dan de airco, vanmorgen leek hij weer als vanouds te werken alsof er nooit iets aan de hand is geweest.

Toen ik wegreed ging bij het eerste bochtje, zag ik in een flits tot mijn verbazing, de 360° camera aan, raar raar raar, nooit ingesteld.

Je zou bijna denken dat men op afstand doende is om "ongemerkt" je software te updaten :?

Heb nu al zoveel vreemde fratsen meegemaakt dat het me niet zou verbazen.....

Zo, straks visite ...... wens u allen een fijn weekend (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
Kodo6 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:29:
Onze MG4 lux (half mei geleverd):
* heeft ook entertainment R33 en telecom E32
* maakt soms veel lawaai met warmtepomp
* airco werkt
* verwarming (weer lang geleden) werkte volgens mij slecht zonder de warmtepomp
* ventilatorsnelheid soms sterk variërend in snelheid (5 sec dit, 5 sec dat)
* wilde gister niet laden (vele volgorden, palen, passen). Na half uur afkoelen (auto EN IK OOK :D ) deed hij het meteen 8)7
* heb ondanks ‘data deel twijfels’ wel de iSmart app in gebruik op mijn mobiel. Ik heb hem geen enkel recht gegeven en sluit hem elke keer na gebruik geheel af. Ik deel niet mijn contactpersonen en dergelijke met de auto…

Maar ondanks dat; wat een heerlijke auto!
Het blijft ook hier elke weer een verrassing, wat gaat ie doen..... of niet doen :+

Ja, als alles het na zijn fratsen weer gewoon doet, ja heerlijke auto :D

Zo..... nu tijd voor de visite.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kodo6

Kodo6

Ik ‘geloof’ overigens ook in het eerst geheel laten opstarten van de auto voordat ik een knop of pedaal aanraak. Ik denk dat ik daardoor tot nu toe al een aantal softwareproblemen heb voorkomen. Hopelijk blijft dat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetrof
Kodo6 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 12:46:
Ik ‘geloof’ overigens ook in het eerst geheel laten opstarten van de auto voordat ik een knop of pedaal aanraak. Ik denk dat ik daardoor tot nu toe al een aantal softwareproblemen heb voorkomen. Hopelijk blijft dat zo.
Verkort je in theorie de wachttijd niet als je de auto opent met de sleutel? Ik doe even de aanname dat de auto begint met opstarten zodra je de deur ontgrendeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrBrainY
Pjetrof schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:28:
[...]

Verkort je in theorie de wachttijd niet als je de auto opent met de sleutel? Ik doe even de aanname dat de auto begint met opstarten zodra je de deur ontgrendeld?
in mijn astra keyless is dat zeker zo, zal mg4 ook zo al zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrak
meacount schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 00:15:
[...]

De mijne is geleverd op 1mei, heb een foto van het gewenste gemaakt>

[Afbeelding]

Hoop op de 27e een update te krijgen, misschien eerder als mijn airco vreemd blijft doen.
Dit is toch wel bijzonder ik heb de rode lux opgehaald op 21 mei en de software is 1300R25. Het lijkt er op dat het uitgifte feestje op het hoofdkantoor allemaal wat te gehaast was. De binnentemperatuur wordt wisselend wel en niet en wellicht ook fout weergegeven in de app. Dinsdag krijgt hij de update. Even afwachten. Overigens ook een interieur poetsbeurt te goed wat bij het oppompen van de platte banden bij uitlevering is er iemand met vieze handen door het interrieur gegaan.
Even voor de duidelijkheid ik (we) zijn nog steeds dolblij met de auto rijdt geweldig laad perfect met een jedlix, easee combinatie ook gepauzeerd en tot 80% en 100%. Snelladen als een malle.(144Kw) kortom doet psies wat je vraagt. 2000+ km. Het is jammer dat er een hikup in het entertainment/klimaat systeem zit. Die, naar ik hoop, voorkomen had kunnen worden door de auto up to date uit te leveren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kodo6

Kodo6

Pjetrof schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:28:
[...]

Ik zie de auto pas echt opstarten als ik ga zitten. En na het ontgrendelen van de MG4 moet je binnen … seconden de deur openen omdat hij zich anders weer vergrendeld.

Wat me wel opvalt, meestal moet hij van 0 af gaan opstarten, maar soms zijn de apps direct zichtbaar 8)7 Waardoor dat verschilt is mij een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrak
meacount schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 11:35:
[...]

knip

Toen ik wegreed ging bij het eerste bochtje, zag ik in een flits tot mijn verbazing, de 360° camera aan, raar raar raar, nooit ingesteld.

Je zou bijna denken dat men op afstand doende is om "ongemerkt" je software te updaten :?

Heb nu al zoveel vreemde fratsen meegemaakt dat het me niet zou verbazen.....

Zo, straks visite ...... wens u allen een fijn weekend (y)
Die 360 camera als je langzaam rijdt met je richtingaanwijzer aan viel mij ook op. De setting daavoor zit wat verborgen. Swipe links en dan in het scherm van de 360 camera rechts links onderin op een klein wit wieltje tikken. Hoe kunnen ze het zo verstoppen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Troetelbeer
Net gekeken in mijn MG4 Luxury welke versie ik heb van het entertainment systeem: r30

Ik heb in principe van niks last wat hier allemaal gemeld wordt. Heel af en toe krijg ik wel zwart beeld bij Android Auto, maar enkel als ik mijn telefoon insteek vóór de auto helemaal is opgestart. Doe ik het erna, werkt het tot nu toe altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edhollan
  • Laatst online: 11-09 10:49
meacount schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 10:00:
[...]

Op “homepage” worden bij mij 2 temperaturen weer gegeven.
Binnen temperatuur wordt te hoog aangeven.
Ingestelde temperatuur is voor mij normaal “22 a 23”; wordt nu voldoende koud met setpoint van 27 a 28 graden.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5kcJI8iqFHwlo0_8RRAWgs4dstQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2TggdML5AIsrasT2kUXrOHfq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uC0X9-BUQA2fwmMQEmTEXpAgl1g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PFGmrzYAcLCuVbuhJY7IzaVF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door edhollan op 15-06-2023 15:45 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47
edhollan schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 15:38:
[...]

Op “homepage” worden bij mij 2 temperaturen weer gegeven.
Binnen temperatuur wordt te hoog aangeven.
Ingestelde temperatuur is voor mij normaal “22 a 23”; wordt nu voldoende koud met setpoint van 27 a 28 graden.
[Afbeelding]

[Afbeelding]
De temperatuur links is de temperatuur die je zelf ingesteld hebt in de climate control.
De temperatuur rechts is de buitentemperatuur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• edhollan
  • Laatst online: 11-09 10:49
Best mooi dat rood van de mg4Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cy8CySPDCGoMpPQoNfAl1UXLMJE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zeFi9RFvhTWGlACfCUY0J4AR.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik heb onlangs de vraag gesteld of de auto met 2 telefoons tegelijk verbonden konden worden, en dit bleek niet het geval te zijn.

Ik ben nu dus zoekende naar een oplossing, om toch op 2 telefoons tegelijk handsfree bereikbaar te zijn.

Is dit met de laatste update wellicht wel mogelijk?
Of met de zgn wireless CarPlay adapters?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Janoptweakerzzz
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 29-05-2024
1234567y schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:34:
[...]

Ik lees aandachtig mee, zelf een Ratio Solid en hopelijk binnen een maand een MG4.

Wel slecht dat ze zo doorverwijzen naar de laadpaal leverancier zonder daarbij met echte argumenten te komen. Hopelijk krijg je betere support uit Nijkerk.
Heb hele fijne support gekregen. Samen hebben webhet op kunnen lossen en werkt nu top!

De installatie was al voor drie fasen geinstaleer maar zolang steding niet is geweest zit ik nog op 1 fase. 2 draden losgemaakt en begon te laden. Wel raar dat de andere autos zig wel laten foppen en de mg4 als enige zag dat de installatie niet helemAal was.
Top support gehad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 1234567y
Janoptweakerzzz schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 17:36:
[...]

Heb hele fijne support gekregen. Samen hebben webhet op kunnen lossen en werkt nu top!

De installatie was al voor drie fasen geinstaleer maar zolang steding niet is geweest zit ik nog op 1 fase. 2 draden losgemaakt en begon te laden. Wel raar dat de andere autos zig wel laten foppen en de mg4 als enige zag dat de installatie niet helemAal was.
Top support gehad!
Bedankt voor het terugkoppelen! zat dus gelukkig in de installatie, goed om te horen dat Ratio achter zn product staat! jou berichtje had mij ook een beetje ongerust gemaakt haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetrof
Het YouTube kanaal van de anwb heeft een vergelijking video met de MG4 vs de Corsa-e.

YouTube: MG4 Electric vs. Opel Corsa Electric | SCHEVE VERGELIJKING?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
(jarig!)
Pjetrof schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 20:36:
Het YouTube kanaal van de anwb heeft een vergelijking video met de MG4 vs de Corsa-e.

Kan iemand bevestigen of ontkrachtigen wat ze daar zeggen, nml dat de warmtepomp in de MG4 enkel werkt als hij aan de laadpaal hangt? Lijkt me nogal speciaal en kan er weinig over vinden. Het is niet omdat het rijbereik nog steeds daalt met de verwarming aan dat de warmtepomp zijn werk niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
Ives schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:05:
[...]

Kan iemand bevestigen of ontkrachtigen wat ze daar zeggen, nml dat de warmtepomp in de MG4 enkel werkt als hij aan de laadpaal hangt? Lijkt me nogal speciaal en kan er weinig over vinden. Het is niet omdat het rijbereik nog steeds daalt met de verwarming aan dat de warmtepomp zijn werk niet doet.
Nee dat kan niet kloppen. Ik heb een ander BEV met WP en die wordt gebruikt voor de verwarming i.c.m. een PTC heater. Dus eerst deel elektrische verwarming en daarna neemt de WP het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrak
Ives schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 21:05:
[...]

Dat de klimaatregeling niet optimaal is ervaar ik ook. Maar dit vehaal is flauwekul, net als de problemen die ze hebben met het opstarten. Ik snap werkelijk niet wat ze bedoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zebregs
  • Laatst online: 30-08 21:29
wrak schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:56:
[...]

Die 360 camera als je langzaam rijdt met je richtingaanwijzer aan viel mij ook op. De setting daavoor zit wat verborgen. Swipe links en dan in het scherm van de 360 camera rechts links onderin op een klein wit wieltje tikken. Hoe kunnen ze het zo verstoppen!
Zie deze link met youtube filmpje naar uitleg 360 graden camera en werking. YouTube: MG4 werking 360 graden camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zebregs
  • Laatst online: 30-08 21:29
wrak schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 23:08:
[...]

Dat de klimaatregeling niet optimaal is ervaar ik ook. Maar dit vehaal is flauwekul, net als de problemen die ze hebben met het opstarten. Ik snap werkelijk niet wat ze bedoelen.
Mee eens, herken dit ook totaal niet. Open de auto door op de knop op de deur te drukken, ga zitten en de auto start op. Betreffende het opladen, bij aflevering werd mij verteld altijd eerst de stekker in de auto te doen en dan pas in de laadpaal. Nog nooit problemen met laden gehad, zowel aan privé paal als openbare palen. Klimaatregeling moet je mee leren omgaan, is standaard niet logisch maar werkt wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meacount
Granny Cable

Gisteren aangekomen, samen met een set reserve mudflaps.

Granny was netjes verpakt, hier en daar de verpakking verwijderd en vergeleken met het plaatje van de website.

https://www.aliexpress.co...268%21sh%21NL%21719431279

Zag er identiek uit, je dient wel even de stekker in het stopcontact te steken en dan lichten het power lampje en de ingestelde Amp op. Verder niet getest, maar alle vertrouwen erin dat hij werkt, alles ziet en voelt degelijk aan en bij op herhaling drukken op het witte knopje versprong ook de gewenste Amp waarde (y)

In mijn geval gekozen voor de meest simpele huis tuin keuken oplossing die je bij iedereen kan vinden met max een 16 amp stop. Heeft iedereen wel en zou je dan in weze overal moeten kunnen gebruiken als je ergens "in the middle of nowhere" zou belanden zonder laadpalen oid. Je kan, als je tenminste erover beschikt, ( MG4 is geschikt en je dient er een geschikte stekker/kabel voor te hebben) ook jouw auto als laadpunt voor een andere auto gebruiken om een gestrande mede EV rijder op weg te helpen.Heb de 5 meter variant, maar er is ook een 3 meter exemplaar te koop.

Voor de prijs hoef je het niet echt te laten, kreeg een kleine korting en voor 132 euro inclusief verzendkosten werd hij binnen 3 weken thuisbezorgt, wat wil een mens nog meer?

Hoop in weze deze kabel niet nodig te hebben, maar met de gedachte beter mee verlegen dan om verlegen aangeschaft.

Straks nog even bij de andere 2 kabels plaatsen die ik reeds onder het vloertje in de kofferbak heb liggen en dan is het 3 tal compleet en kan ik zo'n beetje in alle situaties laden en indien nodig ook nog hulp verlenen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 09:50
Leuk om dit forum te ontdekken. Had vooral Engelse sites bekeken totnutoe.

Twee weken geleden een proefrit gemaakt en vorige week een MG4 Luxury Long Range in Medal Silver besteld bij VM Rotterdam. Nog wel even moeten onderhandelen over mijn inruil (Audi A3 1.8 uit 2010) maar daar uiteindelijk goed uit gekomen.

Dit is een voorraad model dus mooi ook de verdubbelaar meegepikt. Levertijd zou 4-6 weken zijn, maar wel gaan het wel zien.

SEPP aanvraag is inmiddels al goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
dmrazor schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:11:
Leuk om dit forum te ontdekken. Had vooral Engelse sites bekeken totnutoe.

Twee weken geleden een proefrit gemaakt en vorige week een MG4 Luxury Long Range in Medal Silver besteld bij VM Rotterdam. Nog wel even moeten onderhandelen over mijn inruil (Audi A3 1.8 uit 2010) maar daar uiteindelijk goed uit gekomen.

Dit is een voorraad model dus mooi ook de verdubbelaar meegepikt. Levertijd zou 4-6 weken zijn, maar wel gaan het wel zien.

SEPP aanvraag is inmiddels al goedgekeurd.
Ja, lijkt alsof de verkoop van elektrische auto's dit jaar niet storm loopt, genoeg in de pot en als hij op naam staat en je doet het vervolg bij SEPP, dan staat het ook binnen de kortste keren op je rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
Kodo6 schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 13:50:
[...]

Ik zie de auto pas echt opstarten als ik ga zitten. En na het ontgrendelen van de MG4 moet je binnen … seconden de deur openen omdat hij zich anders weer vergrendeld.

Wat me wel opvalt, meestal moet hij van 0 af gaan opstarten, maar soms zijn de apps direct zichtbaar 8)7 Waardoor dat verschilt is mij een raadsel.
Ook als je de kofferbak opent blijft hij wel op je wachten, deur of kofferbak en dan doet hij verder voor zover wij kunnen zien niets.

Inderdaad op het moment dat je gaat zitten komt er leven in de brouwerij, en zoals je meld is het een verrassing wat er gaat gebeuren, soms bijna gelijk aktie en speelt ook al de muziek en lichten de schermen gelijktijdig volledig gebruiksklaar op.

En ja, soms sta je verbaast, start het kleine schermpje en blijft het nog even donker op het grote scherm dat start dan later, soms starten ze beide op en duurt het even voordat ze gebruiksgereed gereed zijn.

Meestal stap ik in en heb dan op een afstandje met de sleutel op afstand de deuren geopend, ook geprobeerd met Keyless en dan het knopje in de deurgreep de deur openen, ben er nog niet achter wat de schermen in de auto sneller gebruiksklaar heeft.

Het is voor mij ook nog elke keer een verrassing en ondanks ik er ook achter probeer te komen wat het is dat beide schermen direct 100% doet werken op het moment dat mijn achterste de zitting raakt, ik ben er nog niet achter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meacount
Troetelbeer schreef op donderdag 15 juni 2023 @ 14:09:
Net gekeken in mijn MG4 Luxury welke versie ik heb van het entertainment systeem: r30

Ik heb in principe van niks last wat hier allemaal gemeld wordt. Heel af en toe krijg ik wel zwart beeld bij Android Auto, maar enkel als ik mijn telefoon insteek vóór de auto helemaal is opgestart. Doe ik het erna, werkt het tot nu toe altijd goed.
Juig niet te vroeg ;)

Misschien is tie wel bang voor je phone :+ , niet serieus natuurlijk, meestal werkt het bij mij ook normaal, maar soms laat ie een steekje vallen. Ben er dan ook niet echt bang voor, denk dat we nog wel eea aan updates voor de verfijning zullen krijgen.

Overigens maak ik geen contact met de telefoon met de auto, al heeft wederhelft via Bluetooth wel eens muziek van telefoon/spotify over het systeem van de auto afgespeeld, ging zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 10-09 21:27
Mijn MG5 Luxury vraagt telkens bij het starten om configuratie. Dan zeg je opslaan voor de volgende keer en dan vraagt hij het opnieuw. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

SiberischeHusky Shepsky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dmrazor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 09:50
meacount schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 11:18:
[...]

Ja, lijkt alsof de verkoop van elektrische auto's dit jaar niet storm loopt, genoeg in de pot en als hij op naam staat en je doet het vervolg bij SEPP, dan staat het ook binnen de kortste keren op je rekening.
Goed om te weten. Ga ik doen zodra er een kenteken bekend is!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wrc
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 10-09 15:58

Wrc

CryptoNL schreef op zaterdag 17 juni 2023 @ 12:48:
Mijn MG5 Luxury vraagt telkens bij het starten om configuratie. Dan zeg je opslaan voor de volgende keer en dan vraagt hij het opnieuw. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Bekend probleem. De configurator voor de MG5. Dit loste zich pas op als je zelf handmatig naar de instellingen gaat en het daar zelf de instelling maakt i.p.v. op de melding na starten te reageren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Troetelbeer

Ik hoor daar zoveel flauwekul over de MG4, dat ik me echt afvraag of ze wel de moeite hebben genomen om daadwerkelijk zich wat te verdiepen in de auto.

Jammer wel, want kijk graag naar hun filmpjes, maar hier vallen ze toch wel echt door de mand. 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vilitrius007
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-08 22:59
Troetelbeer schreef op maandag 12 juni 2023 @ 09:22:
[...]

VM houdt de klant niet op de hoogte, heeft niks met MG te maken. Mijn dealer in Belgie hield mij perfect op de hoogte.

Laatste punt ben ik wel met je eens. Het is natuurlijk apart dat er op de ZS nu nog steeds zolang gewacht moet worden. Dat betekent simpelweg dat die minder prioriteit krijgen dan de MG4.
Je hebt helemaal gelijk, ik heb inmiddels mijn eerdere tekst aangepast in van Mossel. 8)

Inmiddels wel goed nieuws, over 2 weken kunnen eindelijk de nieuwe MG ZS LR Luxury gaan ophalen.
We zijn dan middels ruim één jaar wachten gepasseerd!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jbraamse
  • Laatst online: 11-09 13:20

Ik heb het filmpje ook bekeken, wij rijden een Comfort versie.
Heeft MG een oudere auto beschikbaar gesteld of is deze test al wat langer geleden?
Wij rijden inmiddels bijna 2 maanden geheel probleemloos.
Pagina: 1 ... 75 ... 93 Laatste

Let op:
Voor subsidieaanvragen kunnen jullie terecht in Particuliere EV subsidie (SEPP)

Discussies over thuisopladen horen in Thuisladen van je EV deel 2