Enkele weken geleden suggereerde ik dat de Red Bull auto op maat van Verstappen ontwikkeld werd (of ze daarin geslaagd zijn, is een andere vraag). Toen werd ik "uitgelachen" omdat Red Bull een auto ontwikkelt om zo snel mogelijk te zijn en niet op maat van rijders. Ik blijf nochtans overtuigd van mijn uitspraak. Dat was, volgens mij, ook de reden dat Ricciardo vertrokken is. Red Bull wou alles inzetten op Verstappen. Dat betekende, volgens mij, niet dat Ricciardo enkel maar tweede piloot mocht zijn maar dat ze de auto meer gingen ontwikkelen met de rijstijl van Verstappen in het achterhoofd.
Als bijvoorbeeld Verstappen liever een overstuurde auto heeft, dan wordt die zo ontwikkeld. Voor de tweede piloot kan het nog beetje aangepast worden met afstellingen van vleugels en zo maar het overstuurd karakter blijft wel. Als je daar als tweede piloot moeilijk mee overweg kan, heb je een probleem.
Dan is het als tweede rijder natuurlijk moeilijk om in de buurt te komen van de eerste rijder. Hoewel er, volgens mij, misschien wel beter kandidaten zijn voor het tweede zitje dan Albon.
disclaimer : let op het veelvuldig gebruik van "volgens mij". Het is dus maar een gevoel
roda_djavulen schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:20:
[...]
Ongecensureerde filmpje staat ook nog op Reddit ergens, zag het toch voorbij komen. Maar; Mazepin graait naar de dame, ze steekt haar middelvinger naar hem op, maar eerst zuigt ze nog even op die middelvinger terwijl ze hem "intens" aan kijkt. Men mag hier zelf bedenken wat ze daar mee impliceert.
Dat het onhandig is sowieso, maar het is niet voor niets snel verwijderd, had waarschij
nlijk op een meer prive instagram moeten komen.
Ik ga het filmpje niet opnieuw opzoeken want ik vind het eige
nlijk een non-topic maar "de graaier" zat toch op de achterbank en de filmer zat vooraan? Was me eige
nlijk ook niet echt duidelijk uit het filmpje wie wie was. Is Mazepin de graaier of de filmer? Ik dacht eige
nlijk dat de ophef minder ging over het graaien maar over delen op sociale media
[
Voor 24% gewijzigd door
Kenhas op 10-12-2020 09:29
]