TFHfony schreef op dinsdag 3 mei 2022 @ 10:49:
[...]
En met een latere oplevering als mogelijke consequentie. Ik had indertijd vooruit besteld, maar mijn buren die hebben gewacht tot de lijn binnen lag waren eerder aangesloten. Uiteindelijk de "pre-order" laten annuleren en opnieuw besteld. Toen was het binnen een paar dagen geregeld.
Zojuist gebeld met KPN netwerk, Volker Wessels en KPN Helpdesk. Kennen jullie het kastje-muur verhaal? KPN Netwerk en VW zeggen dat ze nog geen opdracht hebben ontvangen. Helpdesk zegt dat ze geen opdracht sturen, omdat het netwerk niet van hen is. Streefdatum in het systeem was eerst 28/4 en nu 2/5.
Ik wacht rustig af en ik kijk intussen maar gelijk naar andere providers. Ik ben alleen vergeten te melden, dat ik ook nog geen EB12 en tv kastje heb ontvangen.
Op de site van KPN Netwerk staat: In sommige gevallen moeten er nog werkzaamheden plaatsvinden in of rond je woning voordat je aansluiting geactiveerd kan worden. Is dit bij jou het geval? Dan neemt de aannemer met wie wij in jouw buurt samenwerken contact met je op. Meestal gebeurt dit binnen zeven werkdagen nadat je het abonnement afsloot. Is er daarna nog geen contact met je opgenomen? Neem dan contact op met onze klantenservice om een afspraak te maken.
Ik heb op 9-4 een bevestiging ontvangen van KPN Glasvezel, waarin het volgende staat:
KPN Netwerk legt het glasvezelnetwerk aan
Zij leggen de glasvezelkabel aan tot aan uw woning. Ze proberen dit voor 2 mei 2022 te doen. Daarna plannen wij voor u een monteursafspraak in. Onze monteur brengt de glasvezelkabel van buiten naar binnen en sluit Hussel Internet 1 Gbit/s aan.
Vraag is dus wie nu de glasvezelkabel vanaf buiten naar binnen gaat brengen, want KPN Netwerk en KPN Glasvezel spreken elkaar niet alleen hier, maar ook telefonisch tegen.
[
Voor 37% gewijzigd door
gr1542 op 03-05-2022 15:43
]