Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Bulletdodger schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:09:
Hoe voeg je de Airpods dan toe aan het "Find My" netwerk? Gaat dit automatisch?

Ik probeer via object toevoegen, maar dan vind hij geen Airpods.
Je AirPods Pro worden vanzelf toegevoegd na de nieuwe firmware upgrade. ;-)
In het instellingen menu, bij bluetooth kun je de huidige firmware versie zien (en weet je of de update dus al verwerkt is of niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 01:08
Ik ben op zoek naar Airpods Pro voor een zacht prijsje. Nu zie ik op Marktplaats meerdere advertenties met "sealed" staan voor echt spot prijzen. Hoe kan ik checken of dit daadwerkelijke echte Apple producten zijn ipv fakes?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaws77
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 13:36
Kapitein187 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:24:
Ik ben op zoek naar Airpods Pro voor een zacht prijsje. Nu zie ik op Marktplaats meerdere advertenties met "sealed" staan voor echt spot prijzen. Hoe kan ik checken of dit daadwerkelijke echte Apple producten zijn ipv fakes?
Ga er maar van uit dat het dan fakes zijn. Als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat waarschijnlijk ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Wat @Jaws77 zegt, ik zou het niet doen. Gewoon bij een erkende retailer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:13
Jaws77 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:31:
[...]

Ga er maar van uit dat het dan fakes zijn. Als het te mooi lijkt om waar te zijn is dat waarschijnlijk ook zo.
Nou ik heb wel eens verzegelde Airpods Pro verkocht op V&A voor een spotprijs, nadat ik ze zelf tegelijk met een Ipad of Macbook had gekocht voor een spotprijs tijdens Apples Back to School acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb ze laatst bij de Duitse Amazon gekocht https://www.amazon.de/-/n...arp_d_product_top?ie=UTF8

Scheelt bijna 100eu met prijs op de Apple-website zelf. Serienummer gecheckt en klopt allemaal gewoon. Firmware eerder vandaag ook zonder problemen kunnen updaten. Betere deal dan dit heb ik iig niet gevonden voor echte airpods.

[ Voor 9% gewijzigd door sOid op 06-10-2021 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Lees onderstaand topic maar eens goed, ik heb daar ook enkele posts geplaatst.

Ongekend goede airpods pro namaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyJoness
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-06 22:13
Niet.
Vraag je ook vooral af waarom iemand gesealde AirPods “over heeft” (tegen een gereduceerde prijs)
Amazon heeft vaker acties, en met Black Friday volgende maand kun je wellicht een deal scoren 🙂.
Andere optie is zelf fakes kopen bij Ali, dan ben je goedkoper uit en weet je zeker dat ze nep zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-06 01:08
Thanks allen, ik wacht dan zoals voorgesteld door @JimmyJoness op een evt Black Friday actie. Dank je @Pierre_nr1 voor de link, bizar om te zien hoe goed die namaak buds kunnen zijn, met H1 chip en al.

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-05 16:20
Hebben jullie ook na de firmware update dat wanneer je met iemand (via Facetime) belt, de stemmen net iets anders klinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 02-06 20:38
DeVliegendeNLer schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:39:
Hebben jullie ook na de firmware update dat wanneer je met iemand (via Facetime) belt, de stemmen net iets anders klinken?
Bij mij stond Ruimtelijke Audio opeens weer aan na het updaten naar iOS 15. Ik vond het ook allemaal raar en hol klinken, totdat ik zag dat dit weer aan stond. Wellicht ook bij jou van toepassing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Alexknl schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:58:
[...]

Bij mij stond Ruimtelijke Audio opeens weer aan na het updaten naar iOS 15. Ik vond het ook allemaal raar en hol klinken, totdat ik zag dat dit weer aan stond. Wellicht ook bij jou van toepassing?
Tijdens het bellen stond hij als het goed uit uitgeschakeld of kon ik de setting niet wijzigen vanuit de control center. Ik kijk later even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06 09:00
Gisteren mijn vriendin Airpods Pro cadeau gedaan via bol.com. Had nog een waardebon liggen en ga er toch van uit dat deze Airpods geen namaak zijn. Geafficheerde prijs was 206 euro i.t.t. 279 euro bij Apple zelf.

Ze zijn made in Vietnam en de mijne, die ik een jaartje heb, zijn made in China.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jimijames75
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:41
Matey schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 11:48:
Gisteren mijn vriendin Airpods Pro cadeau gedaan via bol.com. Had nog een waardebon liggen en ga er toch van uit dat deze Airpods geen namaak zijn. Geafficheerde prijs was 206 euro i.t.t. 279 euro bij Apple zelf.

Ze zijn made in Vietnam en de mijne, die ik een jaartje heb, zijn made in China.
Apple heeft ook productie in Vietnam

https://www.cnbc.com/2020...-in-vietnam---report.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tolga07
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:52
DeVliegendeNLer schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 08:39:
Hier ook. Klinkt erg hol voor mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeVliegendeNLer
Tolga07 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 22:58:
[...]

Hier ook. Klinkt erg hol voor mijn gevoel
Ja, een mijn spatial audio staat gewoon uit. Deze kan ik niet eens aanzetten wanneer ik bel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:24
TheKerremenke schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 10:19:
[...]

Klopt helemaal. Knap dat ze dit zo moeilijk en niet intuïtief hebben kunnen maken. Mijn airpods pro hebben nog de firmware 3E751 van 28 April. Updaten, ho maar. 8)7 7(8)7
Hier zijn de gisteren ge-update. Zowel de Pro als de Max. Ik vermoed dat het enkel over WiFi wil updaten aangezien de dag ervoor geforceerd over 4G niet echt wilde lukken. Ondanks alle handleidingen en tips op internet.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:03
Weet iemand of de airpods pro te tracken zijn als ze gewoon in de case zitten? (IOS 15 + firmware 4A400)
Lijkt mij niet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:40
Valinor schreef op dinsdag 12 oktober 2021 @ 13:57:
Weet iemand of de airpods pro te tracken zijn als ze gewoon in de case zitten? (IOS 15 + firmware 4A400)
Lijkt mij niet toch?
Jup, werkt gewoon als ze in de case zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferre40
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2022
Can2 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 08:57:
Ik heb problemen met de AirPods Pro op het moment dat ik muziek vanaf mijn Apple watch afspeel. Gisteren ging ik hardlopen en het geluid stopte dan na zo'n 20 secondes. Op mijn Apple Watch liep de muziek wel door, dus de tijd van het nummer ging door zeg maar, maar ik hoorde niks meer. Ook met verschillende bronnen; offline spotify album, gedownloade podcast en een opgeslagen album in Apple Music.
Als ik muziek direct speel van af mijn iPhone heb ik geen problemen.
Iemand enig idee wat je hier aan zou kunnen doen?
Als ik loop met de AirPods Pro wordt mijn hoofd een klankkast, elke stap dreunt door mijn hoofd. Met de AirPods 2 heb ik dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Gisteren was ik onderweg van werk naar huis toen ik in CarPlay een melding kreeg: "Canaria's AirPods Pro left behind". Ik vond het raar omdat ze de hele dag niet uit mijn tas, die naast me lag, waren geweest, maar kon pas even later kijken. Ze zaten gewoon in m'n tas. Nadat ik even de case had geopend om de Apple-apparaten te laten weten dat de AirPods wel meereisden kreeg ik nogmaals dezelfde Find My-melding. Goed om te weten dat de functie werkt, ook al is de tracering een beetje overbezorgd.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30
@Canaria Ja, je leest vaker dat die af en toe even uit sync raakt.. hoop dat ze dat nog verbeteren! Daar in tegen was ik gister mijn AirPods vergeten op kantoor (want daar kom ik bijna nooit meer dus gewend om ze op mijn bureau te laten liggen)..

Was erg blij met de melding toen ik in de auto stapte haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• housemusicrules
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
- Kijken naar de recensies (zegt niet alles, maar is een eerste indicatie)

- Altijd even vragen of ze ook af te halen zijn (zelfs al ben je dat niet van plan) om te kijken of ze daar open voor staan. Wanneer het antwoord ‘nee’ is, weet je vrijwel zeker dat je af moet kappen.

- Ook even vragen of je diegene ook kan bellen. Houden ze ook niet van.

- Vragen naar de bon (onder het mom: ivm garantie)

- Gezond verstand gebruiken: die Marktplaats-tokkies zijn altijd of: 1. ontzettend lomp en taalvaardig zwak en opdringerig of 2. juist te overdreven aardig, met een te popie jopie babbeltje. Opdringerig op een andere manier zeg maar. Realistische prijs aanhouden, voor 40 euro koop je geen Airpod Pro’s.

- Facebook Marketplace gebruiken i.p.v. marktplaats. Is minder anoniem vaak.

- Refurbished via een reseller kopen. Of zelfs Ebay, bij een verkoper met veel beoordelingen. Via Paypal betalen, dan kun je het terug krijgen.

Hiermee kom je een heel eind ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poumelie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-06 21:04
richards3 schreef op donderdag 16 september 2021 @ 18:01:
Voor de tweede keer zou ik nieuwe AirPods hebben gekregen vanwege het bekende gekraak, ik zeg bewust zou want deze oortjes hebben exact hetzelfde serienummer.
Heb ik nu nieuwe gekregen en zetten ze deze serienummers over of heb ik nu dezelfde terug?
Zowel ik als een week later mijn partner zijn deze maand terug naar de Apple Store gegaan vanwege dezelfde problemen met onze oortjes. Onze airpods waren ongeveer 22 maanden oud. Daar zie je wat er gebeurt met het ‘omruilen’. De case houden ze, en ze stoppen er nieuwe oortjes in. Die kwamen vers uit de verpakking. Ik denk eerlijk gezegd dat ze die kleine dingen niet reviseren maar in dergelijke gevallen altijd voor een nieuw setje gaan. Voor zover ik weet hebben de oortjes zelf geen serienummer, alleen de case. Maar ze wisselen alleen de oortjes om.

Super goede service trouwens. Was zo geregeld , stonden beiden binnen 10 minuten buiten mét nieuwe oortjes in onze case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleydegraaf
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 07:24
Even een vraagje.
Als ik mijn AirPods pro in m’n oren heb zitten, en de transparantie modus staat aan dan werkt alles prima. Maar als ik iets met mijn oor beweeg of mijn kaak (praten oid) dan schiet het linker oortje even in noise canceling, en na een paar tellen weer terug naar transparantie modus. Kent iemand dit probleem? En eventueel hoe op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:58
Ik ben opzoek naar nieuwe headphones. Kandidaten zijn: AirPods Pro of Beats Fit Pro.
Ik heb nu momenteel de AirPods2. Ik gebruik het voornamelijk voor het sporten (hardlopen en gym).
Als ik nu ga hardlopen, doe ik er een stukje tape overheen zodat het blijft zitten. Ik merk wel dat de AirPods veel beter in mijn linker oor zit als het rechter. Door het sporten zijn mijn oren niet helemaal meer hetzelfde.

Nu heb ik in verschillende reviews gelezen omdat je de AirPods Pro echt in je oor duwt en ze stukje kleiner, ze minder snel uit je oor vallen en door de ear tips het ook beter in je oor blijft zitten. Teven heb je nu een deal op Amazon dat je ze voor 185 kunt krijgen ipv 280.

Beats Fit Pro zijn net uit. In de reviews wordt het vergeleken als de sport variant van de AirPods Pro. Sommige reviewers claimen dat het nog beter is dan de AirPods Pro. Mensen hier die deze al hebben/besteld hebben? Wat is jullie ervaring hiermee? Een van de reviewers zei dat deze beter blijven zitten ivm het haakje (of hoe je het noemt). De reviewer had zelf ook wat last van zijn bloemkool(oren) en geen last dat deze eruit vielen. Hopelijk wordt deze aantrekkelijker tijdens Black Friday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 21:05
Xmoo schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:03:
Ik ben opzoek naar nieuwe headphones. Kandidaten zijn: AirPods Pro of Beats Fit Pro.
Ik heb nu momenteel de AirPods2. Ik gebruik het voornamelijk voor het sporten (hardlopen en gym).
Als ik nu ga hardlopen, doe ik er een stukje tape overheen zodat het blijft zitten. Ik merk wel dat de AirPods veel beter in mijn linker oor zit als het rechter. Door het sporten zijn mijn oren niet helemaal meer hetzelfde.

Nu heb ik in verschillende reviews gelezen omdat je de AirPods Pro echt in je oor duwt en ze stukje kleiner, ze minder snel uit je oor vallen en door de ear tips het ook beter in je oor blijft zitten. Teven heb je nu een deal op Amazon dat je ze voor 185 kunt krijgen ipv 280.

Beats Fit Pro zijn net uit. In de reviews wordt het vergeleken als de sport variant van de AirPods Pro. Sommige reviewers claimen dat het nog beter is dan de AirPods Pro. Mensen hier die deze al hebben/besteld hebben? Wat is jullie ervaring hiermee? Een van de reviewers zei dat deze beter blijven zitten ivm het haakje (of hoe je het noemt). De reviewer had zelf ook wat last van zijn bloemkool(oren) en geen last dat deze eruit vielen. Hopelijk wordt deze aantrekkelijker tijdens Black Friday.
Ik kan je vraag niet beantwoorden maar heb je een link van amazon? Ik kan hem namelijk niet vinden voor de prijs die jij noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breuls
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

Breuls

Bad Wolf

Xmoo schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 09:03:

De Beats Fit Pro zijn nog niet officieel verkrijgbaar buiten de VS. Verwacht wordt dat andere landen dan VS en China (die volgt in december) pas in 2022 aan de beurt zijn.

Mij leken ze ook wel leuk, maar dat wordt dus niet op korte termijn voor mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ryatzu schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 13:35:
[...]

Ik kan je vraag niet beantwoorden maar heb je een link van amazon? Ik kan hem namelijk niet vinden voor de prijs die jij noemt.
AUB: https://www.amazon.nl/dp/...h=1&psc=1&geniuslink=true
Breuls schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 14:55:
[...]

De Beats Fit Pro zijn nog niet officieel verkrijgbaar buiten de VS. Verwacht wordt dat andere landen dan VS en China (die volgt in december) pas in 2022 aan de beurt zijn.

Mij leken ze ook wel leuk, maar dat wordt dus niet op korte termijn voor mij. :P
Kijk hier heb ik wat aan. Gelukkig komt 3e week november familie vanuit America. Kunnen ze dit mooi meenemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-06 13:55
Als je je Airpods Pro niet meer hebt dan mis je ze pas echt….
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xpndf04FtQjuUyA7Dj-qMGrAhZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9KsWFHkMFKevw5Ik3MH9pcTw.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
sacaji schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:51:
Als je je Airpods Pro niet meer hebt dan mis je ze pas echt….
[Afbeelding]
Airpods Pro die gerepareerd worden? Ik dacht dat Apple dat nooit deed en ze direct verving door nieuwe. Wat was er precies mee aan de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:01:
[...]

Airpods Pro die gerepareerd worden? Ik dacht dat Apple dat nooit deed en ze direct verving door nieuwe. Wat was er precies mee aan de hand?
Vind het ook raar, wat valt er nou te repareren? Jaar geleden via bol.com gekocht, diegene die ik kreeg ging 1 oortje vanzelf drainen en de case ook. Retour, nieuwe gehad en deze vertoont hetzelfde sinds een maand.

Volledig opgeladen, opeens volgende dag is rechteroortje 100% en de linker 5% en case dood. Ook soort trilling in geluid.

Denk dat ik bol.com ga bellen of ze niet een nieuwe kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
sacaji schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:13:
[...]

Vind het ook raar, wat valt er nou te repareren? Jaar geleden via bol.com gekocht, diegene die ik kreeg ging 1 oortje vanzelf drainen en de case ook. Retour, nieuwe gehad en deze vertoont hetzelfde sinds een maand.

Volledig opgeladen, opeens volgende dag is rechteroortje 100% en de linker 5% en case dood. Ook soort trilling in geluid.

Denk dat ik bol.com ga bellen of ze niet een nieuwe kunnen geven.
Vooral de melding 'de reparateur wacht op onderdelen' vind ik zeer apart. Ben benieuwd aan wie Bol.com de reparatie heeft uitbesteed. Misschien moet je dat maar eens vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Xmoo schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 15:24:
[...]

AUB: https://www.amazon.nl/dp/...h=1&psc=1&geniuslink=true

[...]

Kijk hier heb ik wat aan. Gelukkig komt 3e week november familie vanuit America. Kunnen ze dit mooi meenemen.
Prijs is bij mij 209,95 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:53:
[...]

Vooral de melding 'de reparateur wacht op onderdelen' vind ik zeer apart. Ben benieuwd aan wie Bol.com de reparatie heeft uitbesteed. Misschien moet je dat maar eens vragen.
Ze gaan het navragen en hoor het binnen 2 werkdagen, ben benieuwd. Als ik ze maar werkend terugkrijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breuls
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09-2024

Breuls

Bad Wolf

Let erop dat er veel goedkopere aanbiedingen van de AirPods Pro zijn omdat deze géén MagSafe-oplaadcase hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Breuls schreef op woensdag 3 november 2021 @ 07:42:
[...]

[...]

Let erop dat er veel goedkopere aanbiedingen van de AirPods Pro zijn omdat deze géén MagSafe-oplaadcase hebben.
Deze is inclusief magsafe oplaadcase. Zie idd dat die duurder is geworden. Ben ik blij dat ik optijd was met bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
Hier net mijn airpods pro opgehaald bij Lab9 om de oortjes om te wisselen. Had last van ruis en geen zo'n goede ANC. Nu viel me tijdens het wandelen op dat de ANC echt wel stukken beter is. Tevreden met de gratis omwisseling :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Pierre_nr1 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 16:53:
[...]

Ben benieuwd aan wie Bol.com de reparatie heeft uitbesteed. Misschien moet je dat maar eens vragen.
Ik kan er fout hebben maar volgens mij besteden ze dit uit aan Dynafix.
Maar goed, qua reparatie valt er inderdaad weinig te halen bij AirPods.

[ Voor 13% gewijzigd door robcoenen op 03-11-2021 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:48
Matey schreef op woensdag 3 november 2021 @ 16:31:
Hier net mijn airpods pro opgehaald bij Lab9 om de oortjes om te wisselen. Had last van ruis en geen zo'n goede ANC. Nu viel me tijdens het wandelen op dat de ANC echt wel stukken beter is. Tevreden met de gratis omwisseling :-)
Hoe merkbaar was de ruis bij jou? Altijd hoorbaar of in een wat rustigere omgeving of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
baszzz schreef op woensdag 3 november 2021 @ 22:21:
[...]

Hoe merkbaar was de ruis bij jou? Altijd hoorbaar of in een wat rustigere omgeving of iets dergelijks?
Ik begon het te merken in rustige omgeving wanneer mijn vriendin het niet merkte bij de hare. Nadien ook bij wandelen een synthetische ruis er bovenop.

Die is nu verdwenen. Dus ben wel tevreden. Ik ben mn AirPods wel 6 dagen kwijt geweest, ik miste ze enorm 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Duurt lang 😂
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/44KZVT5grhjlgAYM0mFJ9VeoUcI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1pnj3pyYh9ncgTQFoQKeDnD2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:32

Mystikal

It never hurts to help!

Gisteren mijn airpods pro ook ter reparatie aangeboden. Linker airpod tikte tijdens het luisteren van muziek (vooral hoorbaar tijdens hardlopen). Hopelijk snel weer terug!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
Mystikal schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:06:
Gisteren mijn airpods pro ook ter reparatie aangeboden. Linker airpod tikte tijdens het luisteren van muziek (vooral hoorbaar tijdens hardlopen). Hopelijk snel weer terug!
Amen, ben terug naar een koptelefoon maar wat een gemis als je ze niet meer hebt 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Zij zijn weer beschikbaar en afgeprijsd naar 186.

[ Voor 15% gewijzigd door Xmoo op 06-11-2021 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Xmoo schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 10:23:
[...]

Zij zijn weer beschikbaar en afgeprijsd naar 186.
Ik zie het maar dat zijn gebruikte airpods -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xmoo
Ryatzu schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 11:22:
[...]

Ik zie het maar dat zijn gebruikte airpods -O-
Het is heel vaag. Staat idd tweedehands, terwijl daar beneden weer staat gebruikte en als je ze binnen hebt is het een nieuwe. Want ik heb zo nu voor een 2e x besteld voor een collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:59

The Legend

*Plop*

Mystikal schreef op donderdag 4 november 2021 @ 08:06:
Heb jij je AirPods al weer terug? Ik heb de mijne vorige week maandag via Amac ter reparatie aangeboden. Op donderdag kreeg ik bericht dat het rechter oortje zou worden vervangen en dat deze besteld is bij Apple. Nu krijg ik bericht dat er leveringsproblemen zijn en dat het sowieso nog een week wachten is :/

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

The Legend schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 15:53:
[...]

Heb jij je AirPods al weer terug? Ik heb de mijne vorige week maandag via Amac ter reparatie aangeboden. Op donderdag kreeg ik bericht dat het rechter oortje zou worden vervangen en dat deze besteld is bij Apple. Nu krijg ik bericht dat er leveringsproblemen zijn en dat het sowieso nog een week wachten is :/
Ik had de mail nog niet gezien, maar idd vanmiddag dezelfde mail ontvangen. Alleen staat er bij mij niet bij dat het nog minimaal een week wachten is :P

Zal wel langer worden gok ik zo...

Overigens kreeg ik eerder bericht dat beiden airpods pro vervangen zouden worden. Maar vervangen ze dan alleen het binnenwerk?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Volgens mij repareren ze niets, maar vervangen het oortje (of beide zoals bij jou).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

The Legend schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:45:
Volgens mij repareren ze niets, maar vervangen het oortje (of beide zoals bij jou).
Ah okay, dus die airpods pro zijn momenteel niet leverbaar, begrijp ik hieruit?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Inderdaad. Amac geeft aan dat Apple verwacht volgende week weer te kunnen leveren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343919

Mijn ANC koptelefoon is vorige week kapot gegaan door de regen helaas. Ik was aan het fietsen.

Ik was er verder supertevreden over alleen het blijft een groot lomp ding en niet waterbestendig. Na mijn ongelukje vorige week neem ik dat wel in mijn overweging.

Nu overweeg ik draadloze oordoppen (ook omdat ik een afrokapsel heb zijn oortjes makkelijker dan een koptelefoon). Nu besef ik me wel dat Airpods perfect werkt in het Apple ecosysteem. Nu vraag ik me af of ze ook werken op Windows (ik heb een Windows computer voor werk, handig voor met Teams) en andere apparaten (zoals een Nintendo Switch)

Heeft iemand hier ervaring mee? Want zijn anders draadloze oordoppen van bijvoorbeeld Sennheiser, B&), B&W of Sony ook handig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-03 14:09
Anoniem: 343919 schreef op woensdag 10 november 2021 @ 16:24:
Nu vraag ik me af of ze ook werken op Windows (ik heb een Windows computer voor werk, handig voor met Teams) en andere apparaten (zoals een Nintendo Switch)

Heeft iemand hier ervaring mee? Want zijn anders draadloze oordoppen van bijvoorbeeld Sennheiser, B&), B&W of Sony ook handig?
Volgens mijn collega heel slecht te combineren tussen iPhone en Windows

m_a_rnix schreef op woensdag 10 november 2021 @ 19:58:
[...]

Volgens mijn collega heel slecht te combineren tussen iPhone en Windows
Het seamless switchen tussen de apparaten bedoel je? Op zich vind ik dat niet eens zo heel erg als ik handmatig op verbinden moet drukken. Ging mij meer om of het uberhaupt verbonden kan worden en dat het gewoon goed werkt. Nu ga ik er ook niet van uit dat ik op Windows via het menu de AC kan aanpassen of andere instellingen kon doen, want dan kon ook niet met mijn oude koptelefoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 16:42
Anoniem: 343919 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:18:
[...]

Het seamless switchen tussen de apparaten bedoel je? Op zich vind ik dat niet eens zo heel erg als ik handmatig op verbinden moet drukken. Ging mij meer om of het uberhaupt verbonden kan worden en dat het gewoon goed werkt. Nu ga ik er ook niet van uit dat ik op Windows via het menu de AC kan aanpassen of andere instellingen kon doen, want dan kon ook niet met mijn oude koptelefoon.
Ik heb een tijdje Airpods 1 gebruikt op een Windows PC en dat ging redelijk. je moest wel handmatig verbinden én verbreken omdat anders de laptop altijd de Airpods 'overnam', leek wel alsof de laptop voorrang nam. Ik heb de Pro's nog niet kunnen koppelen, het lukte gewoon niet. Maar dat kan ook aan mijn huidige laptop liggen, die is nogal dichtgetimmerd..

edit: hmm, ik probeer het nu nog een keer en het lukt meteen.. Ik ga eens kijken hoe dit bevalt :)

[ Voor 5% gewijzigd door Kassad op 11-11-2021 09:32 ]

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Kassad schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:29:
[...]

Ik heb een tijdje Airpods 1 gebruikt op een Windows PC en dat ging redelijk. je moest wel handmatig verbinden én verbreken omdat anders de laptop altijd de Airpods 'overnam', leek wel alsof de laptop voorrang nam. Ik heb de Pro's nog niet kunnen koppelen, het lukte gewoon niet. Maar dat kan ook aan mijn huidige laptop liggen, die is nogal dichtgetimmerd..

edit: hmm, ik probeer het nu nog een keer en het lukt meteen.. Ik ga eens kijken hoe dit bevalt :)
Nice ben benieuwd naar je ervaringen!

• We.are.cake
  • Laatst online: 21-04 12:52
Maandag kwam UPS langs om mijn airpods op te halen voor reparatie, gek plopgeluid gevolgd door ruis, slechte ANC.
Vandaag krijg ik de melding dat de reparatie is geannuleerd, ik had enkel de airpods opgestuurd zonder charging case. Vorige keer stuurde ik enkel de airpods, en dat was prima.

Weet iemand of ik ook de siliconen tips moet meesturen de volgende keer?
Anoniem: 343919 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:18:
[...]

Op mijn Windows pc is het elke keer kloten met verwijderen van het apparaat en opnieuw pairen, zo naar dat ik het gewoon ook niet meer doe. Ook was de kwaliteit van de mic echt heel slecht in Windows

[ Voor 49% gewijzigd door We.are.cake op 11-11-2021 13:28 ]

• Kassad
Anoniem: 343919 schreef op donderdag 11 november 2021 @ 09:37:
[...]

Nice ben benieuwd naar je ervaringen!
Tot nu toe gaat het goed, het is alleen wat onhandig dat je na het pairen de Airpods steeds moet koppelen én ontkoppelen na gebruik. Als je dat niet doet dan neemt de pc de leiding altijd over en zijn de Airpods niet meer bruikbaar op mijn iPhone/iPad als de pc aan staat.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lID_PKKVe6aA6pZt-GCiQtlE7Hc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vGsJwHqxavU9A4dI60IXNn3E.png?f=fotoalbum_large

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

Licko

ZVDK

Xmoo schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 23:31:
[...]

Het is heel vaag. Staat idd tweedehands, terwijl daar beneden weer staat gebruikte en als je ze binnen hebt is het een nieuwe. Want ik heb zo nu voor een 2e x besteld voor een collega.
Is het bij zo'n setje via Amazon mogelijk om Applecare af te sluiten?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Mystikal schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 16:46:
[...]

Ah okay, dus die airpods pro zijn momenteel niet leverbaar, begrijp ik hieruit?
Vandaag bericht dat het setje weer onderweg is naar m’n Amac filiaal *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:58

Licko

ZVDK

Licko schreef op donderdag 11 november 2021 @ 14:49:
[...]

Is het bij zo'n setje via Amazon mogelijk om Applecare af te sluiten?
Voor de geïnteresseerden; dit is mogelijk. Gebeld met Apple en zij hebben de aankoopdatum aangepast zodat ik op een setje wat ik via coolblue (tweedekans) heb aangeschaft, Applecare af kan sluiten binnen 60 dagen. Het setje kwam eigenlijk niet meer in aanmerking voor Applecare.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Mijn Airpods ploppen, raar plop geluid gevolgd door ruis die fade in een seconde. Vorige week maandag opgehaald door UPS. Later die week kreeg ik de melding dat de reparatie was geannuleerd, blijkbaar had ik ook de charging case moeten meesturen, dat wist ik niet, de vorige keer hoefde dat niet.

Voor het weekend kreeg ik de dopjes terug, in een net wit doosje, maar er zat een flinke deuk in de grille van een van de Airpods en een kras...

Ik weet niet wat ze daar doen op het reparatie centrum, maar dit is niet fijn. Support zegt dat ze er rekening mee zullen houden, en UPS is net langsgeweest om ze nog eens op te halen.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/28ReLuhHbNH1NzId2Oh1Ka-HMEA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7uX8F714hazh7X1lBzRQWmvw.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/waizic33mGw4kNh7OC7Pq9C3ydU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U0Oy0wnLTGq8qMs7D07NYA1R.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

The Legend schreef op donderdag 11 november 2021 @ 19:18:
[...]

Vandaag bericht dat het setje weer onderweg is naar m’n Amac filiaal *D
Ik vandaag ook! Heb ze van het weekend al weer gemist bij het sporten!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 14:15
Ik heb mijn airpods pro in april dit jaar gekocht bij bol.com. Echter staat op m’n iphone dat de eenjarige garantie tot december dit jaar is.. ik heb het idee dat ik met noicecancelation aan dat vreselijke gekraak heb en ik ze wellicht moet ruilen. Maar als nu al 4 maanden garantie weg zijn mag ik wel opschieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
drusloos schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:40:
Ik heb mijn airpods pro in april dit jaar gekocht bij bol.com. Echter staat op m’n iphone dat de eenjarige garantie tot december dit jaar is.. ik heb het idee dat ik met noicecancelation aan dat vreselijke gekraak heb en ik ze wellicht moet ruilen. Maar als nu al 4 maanden garantie weg zijn mag ik wel opschieten
Er loopt een serviceprogramma die geldt tot drie jaar na aankoopdatum, dat is dus geen probleem. Voor normale garantiegevallen heb je 1 jaar garantie bij Apple en de verdere garantie bij de verkoper (Bol.com). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Fuwor schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 11:55:
[...]

Er loopt een serviceprogramma die geldt tot drie jaar na aankoopdatum, dat is dus geen probleem. Voor normale garantiegevallen heb je 1 jaar garantie bij Apple en de verdere garantie bij de verkoper (Bol.com). ;)
Ahh dat wist ik niet. Bedankt!
Die 1 jaar garantie bij apple die is dus nu 4maanden korter omdat die op m’n iphone weergeeft dat de beperkte garantie is tot december dit jaar, terwijl ik ze op Bol heb besteld in april (nieuw), en zou verwachten dat ik tot april volgend jaar die garantie heb

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
drusloos schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:18:
[...]

Die 1 jaar garantie bij apple die is dus nu 4maanden korter omdat die op m’n iphone weergeeft dat de beperkte garantie is tot december dit jaar, terwijl ik ze op Bol heb besteld in april (nieuw), en zou verwachten dat ik tot april volgend jaar die garantie heb
Je kan die datum laten aanpassen naar de juiste datum zoals op de Bol.com factuur via https://checkcoverage.apple.com/. Vul je serienummer in en klik in de kleine letters onderaan op submit your proof of purchase online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We.are.cake
Allebei mn airpods vervangen voor gratis, ondanks user damage, misschien omdat ze zelf de andere kapot hebben gemaakt, wie weet.

• sacaji
Dan wacht je 4 weken op "reparatie" airpods, krijg je jezelfde hoesje terug, oortjes die het nog steeds niet goed doen (de linker staat op 96% en de rechter op 23% batterij probleem) en dan heb ik een nieuwe probeer erbij, bij ruisonderdrukking aan hoor je een soort van knal/zoom elk 3 seconden... en dan staat er in het bericht dat ze vervangen zijn na 4 weken! Normaal blij met bol.com maar dit is echt dramatisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
Afgelopen vrijdag langs de apple store gegaan. Hoewel ik geen echte hinder ondervond van mijn AirPods Pro met kraken, had ik wel last van met NC modus aan, of juist transparante modus aan dat ik een soort continue ruis hoor. Beetje als het sneeuwscherm op televisie van vroeger. De medewerker had de AirPods mee naar achter genomen, en daar in een apparaat gelegd. Bij terugkomst zei hij dat ze idd afwijkend geluid geven. Ze zijn toen onder garantie vervangen voor 2 nieuwe. Mijn oude versie was uit september 2020. De nieuwe heb ik geen idee van welke productie datum, want het serienummer wordt niet herkend.

Echter heb ik nog steeds bij transparante modus en NC modus dat ik heel zacht die ruis hoor. De bass lijkt wel veel beter en ook bij telefoongesprekken ben ik beter verstaanbaar. Mooi meegenomen dat de accu's natuurlijk ook nieuw zijn in deze oortjes dus ze er weer tegen aan kunnen.

Herkennen mensen deze ruis? Ik twijfel of ik nog een keer moet langsgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Volgens mij veroorzaken alle NC oor- en koptelefoons een lichte ruis als er een NC stand aan staat (transparantie- of noisecancelling mode). Ik heb dat tot nu toe bij al mijn NC kop- en oortelefoons gehad. Ook mijn Airpods Pro hebben het. Het is bij de huidige stand van de techniek denk ik niet te voorkomen. Het kan wel zijn dat de ene persoon er gevoeliger voor is dan de andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 12:26
Mijn linker-airpod (PRO) geeft plotseling een krakend geluid. Ik denk dat deze valt onder het "serviceprogramma". Alleen nu de vraag: hoe lang ben ik ze dan kwijt? Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
smeerbartje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:50:
Mijn linker-airpod (PRO) geeft plotseling een krakend geluid. Ik denk dat deze valt onder het "serviceprogramma". Alleen nu de vraag: hoe lang ben ik ze dan kwijt? Iemand ervaring hiermee?
Bij een Apple Store zelf wordt deze direct voor je omgeruild. Indien je AppleCare+ hebt kan je een express replacement aanvragen waarbij je eerst een nieuwe krijgt en dan pas de oude terug moet sturen.
Bij een authorized reseller heb ik geen idee hoe lang het doorgaans duurt.

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op maandag 22 november 2021 @ 12:43:
Volgens mij veroorzaken alle NC oor- en koptelefoons een lichte ruis als er een NC stand aan staat (transparantie- of noisecancelling mode). Ik heb dat tot nu toe bij al mijn NC kop- en oortelefoons gehad. Ook mijn Airpods Pro hebben het. Het is bij de huidige stand van de techniek denk ik niet te voorkomen. Het kan wel zijn dat de ene persoon er gevoeliger voor is dan de andere.
Yup. Bij m’n Sony MX3 hoorde ik zelfs naast ruis constant een soort twee/drietoon op de achtergrond. Heel licht, maar het was er wel. ANC uit = ruis en ‘deuntje’ weg. Je hoort er natuurlijk niets van als er muziek oid draait en had er verder ook geen last van.

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

• The Legend

The Legend

*Plop*

Fuwor schreef op woensdag 24 november 2021 @ 22:46:
[...]

Bij een Apple Store zelf wordt deze direct voor je omgeruild. Indien je AppleCare+ hebt kan je een express replacement aanvragen waarbij je eerst een nieuwe krijgt en dan pas de oude terug moet sturen.
Bij een authorized reseller heb ik geen idee hoe lang het doorgaans duurt.
Bij Amac duurde het een dikke week. Ik heb trouwens AppleCare+, heb met Apple support gechat, en ben niet gewezen op deze mogelijkheid :/

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22-05 10:09

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Even een vraagje voor de gebruikers van het eerste uur, hoe ervaren jullie de batterijduur na ongeveer 2 jaar gebruik? Ik hoorde om mij heen dat deze toch op de lange termijn beter schijnt te zijn dan bij de eerste generatie gewone AirPods. Dit belooft dan toch wel goed nieuws te zijn voor de nieuwe en toekomstige generaties.

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• housemusicrules
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-10-2024
smeerbartje schreef op woensdag 24 november 2021 @ 21:50:
Ik zou even Coolblue of Amac bellen (zelfs al heb je ze daar niet gekocht, maar in die winkels zitten de Apple Service Points). Die kunnen je vertellen wat het snelste gaat: meestal is dat even langsbrengen bij het voor jou dichtbijzijndste filiaal. Daar kunnen ze hem ter plekke nakijken. In het gunstigste geval heb je hem binnen een paar dagen gerepareerd of vervangen. Echter soms is het zo dat het lokaal in die winkel enorm druk is bij het Apple Service Point en kun je hem beter opsturen naar het landelijke (/centrale) punt. Dan kan het 1 of 2 weekjes duren omdat je alleen al 2 tot 3 dagen kwijt bent aan de post heen en terug, maar dat was dan nog steeds sneller geweest dan langsbrengen.

Vantevoren even bellen dus, bij Coolblue konden ze me in elk geval precies vertellen welke optie het snelste (of minst langzame ;) ) was, omdat ze konden zien hoe druk het bij de filialen zelf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil Airpods Pro kopen en ik zie dat er met Black Friday een aanbieding is dat je een cadeaubon per mail krijgt ter waarde van 50 euro. Maar ik zie verder niets qua voorwaarden.
Weet iemand hoe lang die bon geldig is en waar het op geldig is? Ik had op iCulture in ieder geval gezien dat het alleen in de Apple store (en online) uit te geven is.

https://www.iculture.nl/deals/black-friday-apple/

Hou er rekening mee dat de Apple Store cadeaukaart alleen ingewisseld kan worden in de online en fysieke Apple Store. Je kan deze niet gebruiken voor aankopen in de App Store of andere online diensten van Apple.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fuwor
Anoniem: 343919 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:08:
Ik wil Airpods Pro kopen en ik zie dat er met Black Friday een aanbieding is dat je een cadeaubon per mail krijgt ter waarde van 50 euro. Maar ik zie verder niets qua voorwaarden.
Weet iemand hoe lang die bon geldig is en waar het op geldig is? Ik had op iCulture in ieder geval gezien dat het alleen in de Apple store (en online) uit te geven is.

https://www.iculture.nl/deals/black-friday-apple/

Hou er rekening mee dat de Apple Store cadeaukaart alleen ingewisseld kan worden in de online en fysieke Apple Store. Je kan deze niet gebruiken voor aankopen in de App Store of andere online diensten van Apple.
Precies zoals het daar staat inderdaad, je kunt die bon uitgeven bij de Apple Stores (Amsterdam, Den Haag en Haarlem) of in de online Apple Store (apple.com).

De AirPods Pro (2021 met MagSafe charging case) zijn nu trouwens voor 189,- excl. verzendkosten te krijgen bij Amazon.it. ;)
https://www.amazon.it/dp/B09JR6YL4B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fuwor schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:35:
[...]

Precies zoals het daar staat inderdaad, je kunt die bon uitgeven bij de Apple Stores (Amsterdam, Den Haag en Haarlem) of in de online Apple Store (apple.com).

De AirPods Pro (2021 met MagSafe charging case) zijn nu trouwens voor 189,- excl. verzendkosten te krijgen bij Amazon.it. ;)
Nee precies, als ik het op alles uit kan geven en ook eventueel volgend jaar kan uitgeven dan vind ik het prima. Ik heb nu namelijk niets nodig maar misschien volgend jaar een iPhone of een iPad dan is die korting mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 21:41
The Legend schreef op donderdag 25 november 2021 @ 08:37:
[...]

Bij Amac duurde het een dikke week. Ik heb trouwens AppleCare+, heb met Apple support gechat, en ben niet gewezen op deze mogelijkheid :/
Met Apple care + gaat alles sneller maar je moet ze er wel zelf op wijzen is mij de laatste keren opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Roos79 schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 10:15:
[...]

Met Apple care + gaat alles sneller maar je moet ze er wel zelf op wijzen is mij de laatste keren opgevallen.
Ik heb het uitdrukkelijk genoemd, maar de procedure zou zijn dat ik ze dan per post zou moeten opsturen en dat zou langer duren reparatie via een service punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
The Legend schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:42:
[...]

Ik heb het uitdrukkelijk genoemd, maar de procedure zou zijn dat ik ze dan per post zou moeten opsturen en dat zou langer duren reparatie via een service punt.
Apple store waarschijnlijk, niet een AMAC store, welke niet van Apple zelf is.

En de procedure is ook raar, UPS kwam aan de deur ze ophalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Vorkie op 26-11-2021 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozariusz
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-06 17:08
Fuwor schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 08:35:
[...]

Ik zit daar nu naar te kijken, prijs is verhoogd naar 209. Is dat nog steeds een prima deal volgens jullie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kassad
Bozariusz schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 14:38:
[...]

Ik zit daar nu naar te kijken, prijs is verhoogd naar 209. Is dat nog steeds een prima deal volgens jullie?
Wat maakt het uit wat wij vinden? Vind jij het een goede deal? Jij moet het bedrag voor de Airpods betalen tenslotte.

[ Voor 8% gewijzigd door Kassad op 26-11-2021 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert22nh
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:19
Als ik Netflix kijk op een Android tablet heb je dan surround geluid met de airpods pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:57
robert22nh schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 21:04:
Als ik Netflix kijk op een Android tablet heb je dan surround geluid met de airpods pro?
Nee.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Vorkie schreef op vrijdag 26 november 2021 @ 12:51:
[...]

Apple store waarschijnlijk, niet een AMAC store, welke niet van Apple zelf is.

En de procedure is ook raar, UPS kwam aan de deur ze ophalen.
De procedure zoals ik ‘m schetste is me verteld door Apple Support zelf.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• vliegenmepper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-05 10:53
mark de man schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:40:
Even een vraagje voor de gebruikers van het eerste uur, hoe ervaren jullie de batterijduur na ongeveer 2 jaar gebruik? Ik hoorde om mij heen dat deze toch op de lange termijn beter schijnt te zijn dan bij de eerste generatie gewone AirPods. Dit belooft dan toch wel goed nieuws te zijn voor de nieuwe en toekomstige generaties.
Heb mijn AirPods sinds ze uitkwamen (okt 2019) en moet zeggen dat ik positief verrast ben door de batterijduur. ik gebruik mijn AirPods dagelijks met een minimale luisterduur van een uur voordat ze weer in de case gaan en ik heb nog nooit last gehad van lege batterijen.

Ik weet niet wat de feitelijke degradatie van de batterij is, maar qua gebruikservaring is die voor mij 0. Dus super tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raidlabs
  • Laatst online: 09-05 11:32
vliegenmepper schreef op zaterdag 27 november 2021 @ 11:04:
[...]

Heb mijn AirPods sinds ze uitkwamen (okt 2019) en moet zeggen dat ik positief verrast ben door de batterijduur. ik gebruik mijn AirPods dagelijks met een minimale luisterduur van een uur voordat ze weer in de case gaan en ik heb nog nooit last gehad van lege batterijen.

Ik weet niet wat de feitelijke degradatie van de batterij is, maar qua gebruikservaring is die voor mij 0. Dus super tevreden.
Ik heb early days Airpods (ik geloof uit 2017?) en daarvan kan ik zeggen dat ik nu toch echt wel merk dat de batterijduur achteruit loopt. In het begin kon ik er zo'n 2.5/3 uur mee doen voordat ze weer in de case moesten bijladen, maar inmiddels is dat teruggelopen naar net iets meer dan 1 uur.

Eerder dit jaar alsnog Pro's gekocht en wat fijn dat de batterijduur weer lang is (en ook de NC is top). Sporadisch gebruik ik de oude nog als ik de Pro's niet bij de hand heb of ze aan de lader liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:30
mark de man schreef op donderdag 25 november 2021 @ 21:40:
Direct gekocht oktober 2019 en gebruik nog steeds hetzelfde paar waarbij mijn gen 1 op waren na 12 maanden.

Ik gebruik ze 4/5 uur per dag (elke werk dag) en laad mijn doosje ongeveer om de 5 dagen op, nog steeds.. Dus dat lijkt echt nog steeds behoorlijk te kloppen met toen ik ze kreeg.

Daarnaast heb ik elke ochtend meetings van 7 tot 10, en dan zijn ze meestal op 50-55% als ik ze in het doosje doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raidlabs
  • Laatst online: 09-05 11:32
Denk dat dit komt door o.a.: geoptimaliseerd laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-03 16:05

axg

Hoi allen, vraagje tussendoor!
Ik heb zojuist de nieuwe apple airpods pro met magsafe case binnen gekregen. Wat me opvalt is dat de deksel wat speling heeft. Naast de gebruikelijke open/dicht zit er wat speling links/rechts en een klein beetje roterend. Dit is absoluut niet het geval bij mijn huidige apple airpods case. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben geneigd de case te retourneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
axg schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 08:49:
Hoi allen, vraagje tussendoor!
Ik heb zojuist de nieuwe apple airpods pro met magsafe case binnen gekregen. Wat me opvalt is dat de deksel wat speling heeft. Naast de gebruikelijke open/dicht zit er wat speling links/rechts en een klein beetje roterend. Dit is absoluut niet het geval bij mijn huidige apple airpods case. Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben geneigd de case te retourneren.
Hebben mijn net nieuwe AirPods Pro met MagSafe ook. Mijn AirPods Pro zonder MagSafe hiervoor ook en mijn allereerste AirPods (1st gen) ook. Ik zou me er niet zo'n druk over maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 07-03 16:05

axg

Fuwor schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 09:33:
[...]

Hebben mijn net nieuwe AirPods Pro met MagSafe ook. Mijn AirPods Pro zonder MagSafe hiervoor ook en mijn allereerste AirPods (1st gen) ook. Ik zou me er niet zo'n druk over maken!
Duidelijk! Ik vind het een beetje goedkoop aanvoelen, maar als 'iedereen' het heeft, ga ik ook geen nieuwe krijgen zonder deze (minimale) speling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je eigenlijk met de nieuwe Airpods Pro met Magsafe case ook de case opladen aan de achterkant van een iPhone 12/13?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Anoniem: 343919 schreef op dinsdag 30 november 2021 @ 15:50:
Kun je eigenlijk met de nieuwe Airpods Pro met Magsafe case ook de case opladen aan de achterkant van een iPhone 12/13?
Nee, Iphone 13 kan niet reverse draadloos laden zoals de meeste andere premium smartphones wel al enkele jaren kunnen. Misschien bij de Iphone 14. Afwachten maar...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

drusloos schreef op dinsdag 16 november 2021 @ 14:18:
[...]

Ik heb bijna hetzelfde issue met de AirPods die ik in juni dit jaar heb gekocht bij Coolblue. Volgens de Support-app verloopt de garantie in februari, dus ook vier maanden te vroeg.
Ik kijk tegen die tijd wel of ik er zin in heb om het aan te passen. Ben afgelopen maand nog best lang bezig geweest met Apple Support, omdat de AppleCare+ die bij aankoop van m'n iPhone direct geactiveerd zou zijn een week later nog niet zichtbaar was. Daar heb ik nu even geen zin meer in. Op m'n iPhone verscheen het later alsnog vanzelf, misschien gebeurt dat voor de AirPods ook nog.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 19 ... 34 Laatste

Let op:
Dit topic is voor discussies over en ervaringen met de AirPods Pro. Voor prijzen, beschikbaarheid en levertijden kun je terecht in:
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid