Kort bericht voor iedereen die twijfelt tussen auto's en foutmeldingen etc; ik heb nu 5 maanden, 7500 km de ID.4 en echt praktisch géén problemen. Met de sneeuw en soms met de regen geeft front assist een melding (maar dat is logisch) en ik heb één keer gehad dat de sleutel het niet meer deed. Na het openen van de auto met de andere sleutel en de 1e in het bakje leggen opgelost. Tenslotte ook de uitpuilende achterlichten gehad, aangegeven bij de dealer en vrijdag wordt deze met nieuwe klemmetjes vastgezet. Noem ik een kinderziekte bij een nieuw model. 
Verder rijdt de auto fantastisch, we noemen het onze tweede huiskamer. Afwerking is niet 100% onze smaak maar als je me laat kiezen tussen dit en een auto van 10K meer met een perfectere afwerking weet ik het wel. Verder kijk ik uit naar de visuele update die @
Simply1337 postte van de GTX want dit is ongeveer mn grootste ergernis. 
Dus gewoon super tevreden 

Mag ook weleens gezegd worden!
Edit: toch één klacht/vraag bedacht: ik laad altijd publiek bij Allego palen. Enkele keren nu gehad dat het laden na 2 kWh spontaan stopt. Komen we dan de volgende ochtend achter  

Heel irritant. Hebben anderen dit ook?

[
                        Voor 10% gewijzigd door
                                                     wheli                                                 op 06-05-2021 16:44
                                            ]