@
Ultraman @
7o9 @
DonJunior
Bedankt voor jullie reacties.
Blijkbaar heb ik de keyless entry verkeerd begrepen.
Ik dacht gelezen te hebben dat hij automatisch ontgrendeld voor je als je aankomt en je 'begroet' met een lampenshow.
Gisteravond stond ik in de keuken (met uitzicht op de carport) met de sleutel in mijn zak en toen opeens begon de ID.3 met zijn achterlichten en voorlichten te knipperen en dat welkomst ding te doen.
Dit doet hij normaal niet als ik eraan kom gelopen.
Kortom er gebeuren wel wat rare dingen.
Ook Android auto heb ik bijv. nog niet? Ik heb mijn telefoon aangesloten met de kabel, maar ik zie nergens een optie om dit te gebruiken.
Als het goed is zou dit normaliter in het menu erbij moeten komen te staan geloof ik.
De Weconnect app werkt toch echt niet en ik heb het ondertussen al 50x geprobeerd denk ik.
Online modus staat aan, 4G signaal volledige 4 bars, maar toch krijg ik elke keer foutmeldingen.
Of dat er geen internet beschikbaar is of dat er iets fout gegegaan is en ik het later nog een keer moet proberen.
Ik heb ook al 10x een factory reset geprobeerd, ook geprobeerd na een rit van 30 minuten zodat de 4G verbinding 100% zeker gemaakt zou moeten zijn.
Kortom, ik wil gewoon graag de update zodat ik de grootst mogelijke kans heb dat alles naar behoren werkt en ik daarna ook dingen OTA kan ontvangen.