Jammer dat er weer vertraging ontstaat... Deze software versie is het wachten echt wel waard namelijk. Komend vanaf de eerste 0564 release voelt de 2.1 versie als een forse stap vooruit. Alles gaat veel vloeiender, start sneller en functioneel gezien is het een stuk completer. Ik ben eigenlijk wel verrast hoe fijn deze versie werkt.
De Apple Carplay integratie vind ik een fijne toevoeging en werkt zonder gedoe zoals telefoon unlocken of kabeltjes aansluiten. Het gaat helemaal automatisch en werkt snel en betrouwbaar. Met name mooi voor spotify en alternatieve navigatie apps...
Ook het kleine scherm boven het stuur heeft een mooie upgrade gekregen. Het toont meer gedetailleerd de auto's die op de weg rijden, dit geeft ook een veel beter gevoel wat er herkend wordt door de camera's en radars. De AR hud is een coole toevoeging vind ikzelf. En als je nu nog de verkeerde afslag neemt met al die navigatie pijlen, ID-light en gesproken aanwijzingen dan ben je wel oliedom

. Maar eerlijk gezegd voelt het ook wel een beetje information overload maar mooi is het allemaal wel...
Eerste bugje ook al gevonden. De automatische stuurverwarming is wel heel heet

, ook op de laagste stand. Dit klopt niet t.o.v. de 0564 versie. Als ik m met de hand op de laagste stand zet gaat het wel goed.
Na de update stond ook de automatische snelheidsaanpassing op basis van herkende verkeersborden weer aan. Dat heb ik maar weer snel uitgezet want dat werkt echt niet fijn en is m.i. gewoon gevaarlijk als je op de snelweg ineens naar 50km p.u. wordt gedwongen
Ik ben in ieder geval blij dat het de goede kant op gaat zo en ik ben benieuwd of alle vage waarschuwingsmeldingen nu de wereld uit zijn...