Ik had er destijds nog geen antwoord op. Ik had hem wel klaarliggen in de wagen maar nog niet geprobeerd. Inmiddels wel. Ik heb in december deze USB-C kabel aangeschaft:
https://www.coolblue.nl/p...kabel-1m-zwart-nylon.html
Prik in de telefoon en die geeft keurig "Charging rapidly" aan. Van mij hoeft dat rapid nooit, maar het werkt prima. Telefoon wordt er in ieder geval warmpjes van en ik zat in no-time weer op 70%.
De kabel heb ik een krul/rol in het vak liggen. Meeste blijft er in en er komt alleen een draadje uit die in de telefoon steekt. Dus de schuifdeksel van de middenbak kan bijna helemaal dicht.
Qua lengte... je kunt korter, maar zo kun je hem wel nog fatsoenlijk pakken en gebruiken wanneer je stilstaat of voor de passagier.
neh... 
Terugkomend op je eerdere vraag trouwens. Formeel zijn er geen vergoedings regels voor het rijden met bestikkering maar ik heb het bij 1 werkgever ooit eens aan de hand gehad. Ik gaf aan dat ik het vreemd vond om in privé tijd met die reclame te rijden terwijl ik de volle pond privé voor die auto betaal. Ik vroeg of hij voor mij met stickers op zijn auto wilde rondrijden. Ik denk dat we het antwoord wel weten

.
Ik heb het dan natuurlijk wel over die levensgrote stickers op alle zijdes en motorkap. Een klein stickertje op het achteraam ala, of een kentekenplaat houder, prima.
Ach so.
Deze zijn gelukkig niet levensgroot. Betreft een band met daarin bedrijfsnaam en motto, plus het bedrijfslogo en dat komt op elke zijde van de wagen. Bij de Polo was het motorkap, beide zijden en achterklep.
Is best mee te leven, maar zonder blijft mooier.
Plus ik denk dat mensen nu eerder denken die er toevallig tegenaan krassen of wat ook "och toch een leasewagen."
Anyhoe, hij is klaar.
Ben er tevreden over. Ze waren met mij eens dat de motorkap beter stickerloos blijft.

Zijkant en achterkant bevatten een baan, logo bedrijf is iets vergroot maar er weer in verzonken. Bedrijfsnaam en "motto" onder elkaar er in. Hebben ze toch netjes gedaan vind ik.
Zal kijken of ik later een foto kan plaatsen. Wellicht wanneer ik bij de lader sta.
[
Voor 27% gewijzigd door
Ultraman op 08-01-2021 16:16
. Reden: USB-C kabel ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.