Geen idee eerlijk gezegd. Vermoed dus van niet, maar ik ben zelf ook wel benieuwd. Kun je dat ergens aan zien? Bepaald onderdeel onder de klep welke te zien moet zijn of een specifieke zekering die er dan in zit?
Moet zeggen als ik had geweten dit jaar nog een Business te kunnen rijden had ik dat gedaan (betalen voor velgen zo'n onzin). Maar ben aan de andere kant stiekem ook wel blij met de Plus velgen.

Was voor mij ook een verrassing. Ik ben de een na laatste week van november naar de dealer gegaan voor een offerte. Omdat er een laatste meeting aan kwam op de zaak of ik nou mocht leasen de ja of de nee. Dus goed beslagen ten ijs dacht ik: offerte halen van een Golf Station en een ID.3 1st Plus. Dus ik zit daar met de verkoper een ID.3 1st Plus te bespreken begint hij ineens over de Business en de Life. Ik had nog geen idee dat die er al waren. Vrijwel geen verschil met de Plus qua uitrusting zei hij, geen lichtmetaal maar verder konden we geen grote punten ontdekken. Dus offerte van een blauwe ID.3 Business gedaan.
Uiteindelijk is de auto weer ergens anders besteld (blijkbaar een preferred supplier op het werk). Wel datzelfde model en kleur. Is allemaal rap gegaan na de vergadering waarbij de "ja" is gegeven.
Een 1st Plus of een Business... Ik zou met allebei even blij zijn geweest

Geniet ervan. Rijden is echt top! Dat zit wel goed. Je zal verbaasd zien hoe de auto niet als +1700kg aanvoelt.
Gaan we zeker doen. Rijdt uitstekend, vooral comfortabel, vandaag al twee uur in vertoeft. Is even wat anders dan de Polo, die overigens ook prima rijd. Gewicht valt inderdaad niet op tijdens het rijden. Met remmen merk je dat met gewicht op stap bent, maar stoppen doet ie ook heel goed.
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.