Sta nu u de laden in Frankrijk. Dit jaar de navi van de auto gebruikt, of ja, geprobeerd. Hij doet het een tijdje, daarna vielen alle laadstops weg, geleiding ging door maar gaf aan dat we het niet haalden. Als ik naar huis instelde gaf ie wel locaties aan.
Later werkte hij opeens weer, maar waren ook laders <50kW, terwijl mijn voorkeur >100 stond.
Later dan kan hij geen enkele route meer plannen. Android auto verbinden lukt ook niet meer (herstart telefoon hielp ook niet). Dus maar ouderwets via telefoon genavigeerd via ABRP.
Auto bij vorige stop afgesloten en daarna weer geopend en kon weer navigeren, maar na een uurtje of zo werkte de nav weer niet. Elke route geeft aan dat ie het niet kan plannen.
Nu zie ik weer dat ie het doet, dus ben benieuwd als we zo weer gaan rijden.
Echt absurd slechte ervaring nu.
Ben echt even klaar met de auto, of ja, de SW.
Moest even ranten hier nu ik toch aan het wachten ben 😁
Later werkte hij opeens weer, maar waren ook laders <50kW, terwijl mijn voorkeur >100 stond.
Later dan kan hij geen enkele route meer plannen. Android auto verbinden lukt ook niet meer (herstart telefoon hielp ook niet). Dus maar ouderwets via telefoon genavigeerd via ABRP.
Auto bij vorige stop afgesloten en daarna weer geopend en kon weer navigeren, maar na een uurtje of zo werkte de nav weer niet. Elke route geeft aan dat ie het niet kan plannen.
Nu zie ik weer dat ie het doet, dus ben benieuwd als we zo weer gaan rijden.
Echt absurd slechte ervaring nu.
Ben echt even klaar met de auto, of ja, de SW.
Moest even ranten hier nu ik toch aan het wachten ben 😁
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl