juanpabloo schreef op dinsdag 9 juli 2024 @ 18:13:
De airco aan de passagierskant gaat automatisch in stapjes omhoog naar HI; het lijkt alsof 'ie denkt dat de touch button wordt ingeduwd. Om die reden doet het 30s vasthouden van de aan/uit touchknop ook niks, heb ik het idee, omdat er in de tussentijd 'ergens anders gedrukt wordt'.
Ik kan me herinneren dat er meer berijders van de ID3 last van hebben gehad, maar ik kan het niet terugvinden. Enig idee waar ik op moet zoeken?
Ik ben bang dat ik de zak ben en de schermunit vervangen gaat moeten worden. Ik kijk nu al op tegen het 2 maanden moeten wachten, dan een week de auto kwijt zijn, terugkrijgen, geen reparatie want nu pas unit besteld, weer inleveren, moeten betalen voor leenauto en uiteindelijk 5 maanden verder zijn. Zoals het bij alle reparaties en terugroepacties tot nu is gegaan.
Als jullie over een jaar nog meelezen: herinner me eraan om nooit meer een Volkswagen te nemen, hoe mooi ik de ID.7 ook vind (en hoe fijn ik de ID.3 ook vond/vind rijden).
Hier hetzelfde probleem, ID. 3 First. Reboots scherm, temperatuur bijrijder die automatisch naar Hi oploopt. Vorige zomer ook al eens gehad bij zonnig/warm weer. Binnenkort ook maar een afspraak maken, zal wel weer duur grapje worden. Op vakantie naar Frankrijk recent witte envelop/onderhoudsboekje schuin tegen de achterkant gezet, nagenoeg geen problemen gehad toen.
Het eenmalige gebonk vanuit de achterkant bij optrekken heb ik ook nog steeds. Sinds vakantie is er ook een gekraak/geschuif bij hobbelige wegen bijgekomen, vanuit rechts achter. Een jaar geleden konden ze geen oorzaak voor het gebonk vinden (zal wel stabilisatorstang zijn als ik het hier zo las laatste tijd).
Ben alleen ondertussen nogal klaar met die VW dealer in Nijmegen, met alles proberen af te schuiven telkens qua oa vervangend vervoer/garantie/geen oplossingen etc.