Gisteren ook mijn id.7 gaan halen. Rijdt geweldig.
Maar de experience om hem op te halen was ondermaats. Bij Skoda was het die 3 keer (1x zelfs met 2de hands auto) veel beter.
Eerst de 5 weken vertraging (want de auto is al van half april in het land).
Komen we aan liggen de accesoires niet klaar. Hij moet ze nog zoeken. Ze zijn er zelfs niet allemaal. En de laaddrempelbescherming is nog niet geplaatst.
Dan is de auto wel proper gewassen maar er zijn redelijk wat gedroogde druppels zichtbaar (heb ik nog niet gehad bij nieuwe voor mij autos, en was ook geen probleem geweest als de rest in orde was). In de auto zijn er een paar stofvlekken en ook zo stootvlekken van schoenen en ook de doos voor de laadkabels was heel stoffig. En mijn vrouw ontdekt net - wanneer ze naar haar werk moet vertrekken - dat maar 1 van de 2 sleutels werkt (de werkende had ik mee natuurlijk). Op de koop toe is de laadbox ook nog eens heel stoffig.
Je verwacht toch meer van de grootste garage groep (A&M) van belgie (iirc). "We nemen garages over om u beter te dienen" my ass (niet dat ik daar ooit over twijfelde).
Nog 2 vraagjes:
Los van mijn beklag van de garage, gisteren begon het te regenen en ineens is mijn headup display weg. Is het normaal dat dit uitgaat bij regen? De volgende rit, in het droge, was het headsup display terug.
In de auto kan ik in het parkeerscherm aangeven dat ik het parkeren verder wil zetten met de park pro app. In de app zie ik ook mijn auto staan, maar als ik dan parkeren wil starten in de app, krijg ik altijd de melding dat mijn auto id-software versie 5.2.1 moet hebben. Volgens mij bestaat die niet. En waarom geeft de auto dan aan dat het wél kan? Iemand tips/info?
[
Voor 12% gewijzigd door
MrSnowflake op 05-06-2024 09:44
]