het went snel hoor. vooral als je thuis oplaad. ik heb in 35.000 iets van 2 of 3x de snellader gebruikt. waarvan 1x omdat de laadpaal in de straat stuk was.JoopO schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 17:42:
[Afbeelding]
Vorige week overstap gemaakt van een T5.2 diesel DSG naar een ID Buzz. De T5 is een fantastische auto, 8 jaar mee gereden, heel Europa mee door geweest. Na dik 200.000 kilometer tijd voor wat anders. De Buzz was even wennen, maar rijdt als een droom. Eerste lange rit staat volgende week op het programma. De Transporter had een 85 liter tank, bij zuinig rijden 1200 kilometer bereik mogelijk. Dat wordt echt wennen.
met alle troep achterin weegt de mijn 3200kg en is nog steeds een stuk vlotter uit de startblokken dan mn oude T en een hele klap stiller.
als je de lane assist eindelijk zat bent kan je keertje berichtje sturen dan zet ik hem wel uit voor je.
welke maat banden heb je eigenlijk? lijkt op de foto dat de banden smaller zijn dan de velg.
[ Voor 3% gewijzigd door flippy op 27-02-2024 18:25 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen