[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 82 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.365 views

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 08:56
JAN-B schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:35:
[...]
Helaas voor jou hebben ze gewonnen :P

wat me verder opviel: Chelsea verliest en Haaland scoort 2x > uiteraard;
ik neem aan dat ze morgen Ajax uitzenden, maar Inter - Bayern lijkt mij ook een mooie, helaas is Lukaku geblesseerd.
Heb de wedstrijd van Chelsea gezien, was echt een verschrikkelijke wedstrijd. Tuchel effect lijkt helemaal uitgewerkt, ik vermoed dat een ontslag niet lang op zich zal wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 19:49
JAN-B schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 23:35:
[...]
Helaas voor jou hebben ze gewonnen :P

wat me verder opviel: Chelsea verliest en Haaland scoort 2x > uiteraard;
ik neem aan dat ze morgen Ajax uitzenden, maar Inter - Bayern lijkt mij ook een mooie, helaas is Lukaku geblesseerd.
Ik vond dat ook helaas, een gestolen gelijkspel was wel mooi geweest eerlijk gezegd. Heb niet veel met PSG, maar dat is door de spelers die ze aantrekken (Neymar die graag doorrolt, Ramos die met bijna alles wegkomt en zo zijn er nog een paar) nog eens versterkt.
Wat ik er gisteren de 2e helft van zag, zie ik ze weer niet meedoen om de knikkers, het is niet veel, ik zie wederom geen hecht team net als eerdere jaren.

Wil je iets met een ster/ vedette zorg dan dat je er eentje hebt in plaats van dat je ze bij elkaar koopt. Deze jongens kunnen (en willen) niet in dienst van elkaar spelen, want ze vinden allemaal dat de ander hun moet helpen. Ik zie toch City dit jaar als echte favoriet, Real Madrid en Bayern zitten daar denk ik kort op. PSG zie ik de halve finale niet halen, tenzij ze enorm mazzel hebben met loting en tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:44:
[...]

Totaal geen aankoopbeleid sinds de overname, dringend nood aan een goede technisch directeur sinds het vertrek van Marina Granovskaia en Cech.
De Amerikaanse eigenaar die de rol nu blijkbaar tot zich neemt en belachelijke bedragen betaalt.
En als het zo doorgaat haalt Tuchel het WK niet als trainer van Chelsea...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op woensdag 7 september 2022 @ 08:32:
[...]

En als het zo doorgaat haalt Tuchel het WK niet als trainer van Chelsea...
Waarvan akte, hij is ontslagen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:43
Gonadan schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:11:
[...]

Check, persbericht ging om 11:00 de wereld in.

Ik heb gisteren even naar Chelsea proberen te kijken, maar wat een armoede. Fofana was 70+ miljoen ? Die Cucurella ook. Tuchel maakt gisteravond ook al een niet geinteresseerde indruk.

Benieuwd wie er uit de hoge hoed komt. Als het maar niet Pochettino wordt, want daar schieten ze niet veel mee op.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:11:
[...]

Ik blijk wat erg voorzichtig te zijn geweest :D
Maar goed, die kwal van een vent weg hopelijk halen ze een vervanger die iets minder vaak huilt. over het zogenaamde onrecht wat Chelsea aangedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:29:
[...]

Ik blijk wat erg voorzichtig te zijn geweest :D
Maar goed, die kwal van een vent weg hopelijk halen ze een vervanger die iets minder vaak huilt. over het zogenaamde onrecht wat Chelsea aangedaan wordt.
Hopelijk krjigt het voetbal en de spelers die dat kunnen daarmee weer een kans. Ik vond het erg jammer dat Lampard er gewoon uitgekieperd werd en vond de periode erna nou niet echt een verbetering qua visie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
Dat is wel heel snel, die zal toch lager hebben gestaan bij de bookies dan een Ten Hag (tot voor kort), Rodgers, Lampard, etc.
Chelsea lijkt onder de nieuwe eigenaar en zonder TD toch een wat ongeleid projectiel met rare transfers voor te hoge bedragen. Dan kan een trainer ontslaan er ook nog wel bij.
Tenzij ze nu voor Pochettino gaan zullen ze ook weer flink moeten betalen voor een trainer. Want verder is er niet echt iemand beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
En dat is niet de enige na een nederlaag in de CL

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:42:
Dat is wel heel snel, die zal toch lager hebben gestaan bij de bookies dan een Ten Hag (tot voor kort), Rodgers, Lampard, etc.
Chelsea lijkt onder de nieuwe eigenaar en zonder TD toch een wat ongeleid projectiel met rare transfers voor te hoge bedragen. Dan kan een trainer ontslaan er ook nog wel bij.
Tenzij ze nu voor Pochettino gaan zullen ze ook weer flink moeten betalen voor een trainer. Want verder is er niet echt iemand beschikbaar.
Mwoah snel valt eigenlijk wel mee. 't was eind vorig seizoen al niet om aan te zien wat ze aan 'voetbal' speelden.
Ben benieuwd of ze nu halsoverkop iemand anders aan gaan stellen of verstandig zijn en eerst eens een nieuwe TD aanstellen en dan bv eens kijken wie er vrij komen na het WK. Geheid dat er dan bondscoaches zijn die gaan stoppen of dat niet van plan waren maar wel interesse in Chelsea hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:24
.

[ Voor 100% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-09-2022 12:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
.

[ Voor 100% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-09-2022 12:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:58
loekf2 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:16:
[...]

[Embed]

Check, persbericht ging om 11:00 de wereld in.

Ik heb gisteren even naar Chelsea proberen te kijken, maar wat een armoede. Fofana was 70+ miljoen ? Die Cucurella ook. Tuchel maakt gisteravond ook al een niet geinteresseerde indruk.

Benieuwd wie er uit de hoge hoed komt. Als het maar niet Pochettino wordt, want daar schieten ze niet veel mee op.
Laat ze bij Chelsea maar een paar jaar figuurlijk lekker creperen. Dat kan helemaal geen kwaad en is beter voor de kleinere clubs in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:29
mavaros schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:12:
[...]

Laat ze bij Chelsea maar een paar jaar figuurlijk lekker creperen. Dat kan helemaal geen kwaad en is beter voor de kleinere clubs in Europa.
Waarom kan dat geen kwaad en waarom is dat beter voor de kleinere clubs in Europa?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Benieuwd wie het word. Lijkt me niet dat er veel toptrainers vrij zijn die nu willen en kunnen komen. Wachten op het WK lijkt me ook lang met een tussenpaus. Potter word benoemd, lijkt me wel een goeie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:58
Bossie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:24:
[...]

Waarom kan dat geen kwaad en waarom is dat beter voor de kleinere clubs in Europa?
Niemand in Europa zit te wachten op dit soort poenclubs.

En veel kleinere clubs, waren vroeger grote clubs in Europa. Maar dat was in de tijd dat geld een iets kleiner aandeel had. Door die enorme geldinjectie hebben veel clubs de boot gemist en achteraf is dat in mijn optiek geen goede keuze geweest van de UEFA.

De clubs die nu groot zijn, zijn allemaal investeringsprojectjes van rijke lieden. Dan staan er clubs in de finale of in de halve finale, die helemaal geen voetbalhistorie hebben. Die horen er niet te staan.

Daarom ben ik blij met Ajax of desnoods Benfica ofzo. En ik ben zelfs fan van Feyenoord en AZ geworden. Al moet AZ zich nog echt bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 08:44
Chelseamarre123 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 12:35:
Benieuwd wie het word. Lijkt me niet dat er veel toptrainers vrij zijn die nu willen en kunnen komen. Wachten op het WK lijkt me ook lang met een tussenpaus. Potter word benoemd, lijkt me wel een goeie.
Potter zou niet verkeerd zijn denk ik. Zou mooi zijn als hij een kans krijgt bij een 'grote' club. Hij laat zijn teams mooi voetbal spelen.

Pulis is ook beschikbaar volgens mij. Net als Rodgers en Gerrard al moet Chelsea daar wel een week of twee op wachten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Sjors Ultee naar Chelsea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Grootste probleem is natuurlijk dat er blijkbaar geen beleid is bij Chelsea. Waarom laat je iemand zoveel geld uitgeven aan spelers om hem na zes wedstrijden er al uit te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
RodeStabilo schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:20:
Grootste probleem is natuurlijk dat er blijkbaar geen beleid is bij Chelsea. Waarom laat je iemand zoveel geld uitgeven aan spelers om hem na zes wedstrijden er al uit te gooien.
Het beleid is tijdens de overname ook ontslagen, ik had juist de indruk dat door alle adhoc aankopen op het laatste moment dat dat een teken was dat Tuchel mocht doorbouwen.

@mavaros ik draai het liever om, door clubs zoals Chelsea is er simpelweg meer geld in het voetbal wat ook positief is voor de kleinere clubs.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wow, Brighton zou gek zijn Potter te laten gaan. Die heeft daar echt wat moois opgebouwd.

En daarna Brendan Rogers naar Brighton?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
gambieter schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:57:
[Twitter]
Wow, Brighton zou gek zijn Potter te laten gaan. Die heeft daar echt wat moois opgebouwd.

En daarna Brendan Rogers naar Brighton?
Het is dat Napoli de penalty voor de 2-0 miste anders was het misschien tijd om Klopp ook te ruimen :+

Christensen red Barcelona van een penalty met een prima acteer prestatie :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:24
Wat een wanvertoning van Liverpool zeg, hopelijk houden ze die vorm nog een weekje vast. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Bossie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:30:
[...]

Het is dat Napoli de penalty voor de 2-0 miste anders was het misschien tijd om Klopp ook te ruimen :+

Christensen red Barcelona van een penalty met een prima acteer prestatie :X
Inmiddels is het 3-0 voor Napoli dus dat kan nog steeds :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

3-0 intussen, de verdediging van Liverpool is een gatenkaas, en de rest van de spelers loopt rond te sjokken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Klopp en Tuchel kunnen van werkgever ruilen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 13:29:
[...]

Het beleid is tijdens de overname ook ontslagen, ik had juist de indruk dat door alle adhoc aankopen op het laatste moment dat dat een teken was dat Tuchel mocht doorbouwen.

@mavaros ik draai het liever om, door clubs zoals Chelsea is er simpelweg meer geld in het voetbal wat ook positief is voor de kleinere clubs.
Nou wat positief, al die jeugdspelers die Chelsea heeft weggerooft... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:48:
[...]

Nou wat positief, al die jeugdspelers die Chelsea heeft weggerooft... :/
Niets met roven te maken, de betreffende spelers maken de keuze bewust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

Klopp is wel weg na vandaag hoor. Dit is niet meer houdbaar.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:49:
[...]

Niets met roven te maken, de betreffende spelers maken de keuze bewust.
Yup, heeft niks te maken met dat pappa een taxi chauffeur van de club wordt die 100k+ per jaar verdient 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
Liverpool... Pijnlijk dit.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Quad schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:56:
Ik zou m graag nog een weekje zien blijven zitten ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op woensdag 7 september 2022 @ 21:46:
Klopp en Tuchel kunnen van werkgever ruilen? ;)
Tuchel bij Liverpool? Veel slechter kan men daar niet kiezen :p

4-0 en dan 4-1 intussen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Haha. De man die Liverpool na 30+ jaar kampioen heeft gemaakt en om alle prijzen steeds mee laat voetballen, wordt ontslagen na een paar slechte uitslagen.
Ik hoop dat Klopp (en Pep) snel opzouten maar dat is vooral omdat ze goede trainers zijn die uitstekende teams bouwen. Al denk ik dat Liverpool nu wel ff klaar is. Dat middenveld kan niet meer mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Exactor it op 07-09-2022 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:49

Hupske

AFCA

Toch nog wel ander niveautje als Ajax - Rangers bij Napoli - Liverpool. Die wedstrijd gaat in nog wel een stuk hoger tempo. Napoli kan behoorlijk onder de druk uit voetballen van Liverpool.
Niet verwacht dat Napoli dit niveau kon halen.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Een keer is de koek op natuurlijk, maar deze man ontslaan zou toch wel een heftige stap zijn. Wat deze man bereikt heeft met Liverpool is erg bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:30:
[...]

Een keer is de koek op natuurlijk, maar deze man ontslaan zou toch wel een heftige stap zijn. Wat deze man bereikt heeft met Liverpool is erg bijzonder.
Het lijkt ook vooral te komen door de vele blessures op het middenveld toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

[...]

Helemaal mee eens natuurlijk, vanuit supporters oogpunt zou het echt jammer zijn, maar ik kan mij vanuit de directie voorstellen dat ze een dergelijk besluit kunnen nemen.
-
Barcelona voetbalt prima, de 5-1 is een geweldige goal.

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoera, 2e geel dus rood voor een overduidelijke schwalbe van een Porto spits. Hulde aan de scheids dat ie die 2e gele kaart ook geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Tja Tuchel won toch ook de CL met Chelsea?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:46:
Hoera, 2e geel dus rood voor een overduidelijke schwalbe van een Porto spits. Hulde aan de scheids dat ie die 2e gele kaart ook geeft
ik lees net het 2 - 1 is geworden > 1 - 0 in de 90+1 minuut, dan 1 - 1 in de 90 +6 minuut en tenslotte 2 - 1 in de 90+11 minuut !! door Griezmann.

Wel jammer, Inter verliest 0 -2 van Bayern, dus die keeperswissel, Onana mocht keepen, heeft niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:54:
[...]

ik lees net het 2 - 1 is geworden > 1 - 0 in de 90+1 minuut, dan 1 - 1 in de 90 +6 minuut en tenslotte 2 - 1 in de 90+11 minuut !! door Griezmann.

Wel jammer, Inter verliest 0 -2 van Bayern, dus die keeperswissel, Onana mocht keepen, heeft niet geholpen.
Die 2-1 was dubieus, niet de goal zelf maar die was in de extra extra tijd. Extra tijd was 9min wegens een blessure behandeling. Kwam dus nog wat tijd bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Superkiwi schreef op donderdag 8 september 2022 @ 20:00:
Grappig dat die ijsbeer een PSV-vachtje heeft.
Dat blijkt dus voor de Noorse derby van het noorden geweest te zijn met Tromsø die in rood-wit gestreept spelen en toevallig aanstaande zondag weer op het programma staat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4kkFAmKsyfKMBjQ2gZJGJEJ2etc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p6fochSZq1FWONYApRZAsC6i.jpg?f=user_large

https://twitter.com/TromsoIL

(de print die ik heb )

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bmd0d7HqBbwDoUgFkn1KO-pjkwI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ARglC9VMqtwgQBUo8yxXrivc.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=408140

Is dit niet wat overdreven? 10 dagen(!) van rouw, waarom moet daarvoor het voetballen wijken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:15:

Is dit niet wat overdreven? 10 dagen(!) van rouw, waarom moet daarvoor het voetballen wijken?
Lijkt me duidelijk , reglementaire overwinningen voor PSV en Ajax, die wedstrijden kunnen niet ingehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:15:

'volgens Engelse media'. De BBC zegt dat er nog geen besluit is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:22:
[...]

'volgens Engelse media'. De BBC zegt dat er nog geen besluit is genomen.
Het werd gisteren ook al door serieuze media gezegd, zoals BT Sport.

Het lijkt me echt te gebeuren, niet alleen het voetbal, comedy-shows, etc. schijnen ook te worden gecanceld.
Moet echt een periode van rouw zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Exocet schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:21:
[...]

Lijkt me duidelijk , reglementaire overwinningen voor PSV en Ajax, die wedstrijden kunnen niet ingehaald worden.
Het gaat in eerste instantie over het PL weekend, de wedstrijden vanuit de UEFA kunnen ze niet zomaar verplaatsen lijkt me.
In een overvolle kalender ga je ook weinig ruimte vinden om die wedstrijden in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:24:
[...]

Het gaat in eerste instantie over het PL weekend, de wedstrijden vanuit de UEFA kunnen ze niet zomaar verplaatsen lijkt me.
In een overvolle kalender ga je ook weinig ruimte vinden om die wedstrijden in te halen.
Wat ik zo lees, is dat ze dit wel willen voorstellen aan de UEFA.

Er is inderdaad nog niets besloten, maar de kans is erg groot.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Slaat echt nergens op. Gewoon rouwband aan en minuutje stilte en door.

Tis niet dat ze met een moordaanslag of dergelijke is omgekomen 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CornermanNL
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Ik zie het wel gebeuren , dit is voor GB een behoorlijk grote gebeurtenis en de koningin was zo’n beetje iedereen in het land wel in meer of mindere mate achter kon staan , een soort symbool van vereniging in steeds turbulenter tijden.

Dit is echt het einde van een tijdperk , niet zozeer onverwacht , maar dit heeft nogal wat voeten in de aarde.

Mocht de UEFA het door laten gaan , dan worden ze niet bepaald populairder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 11:24:
[...]

Het werd gisteren ook al door serieuze media gezegd, zoals BT Sport.

Het lijkt me echt te gebeuren, niet alleen het voetbal, comedy-shows, etc. schijnen ook te worden gecanceld.
Moet echt een periode van rouw zijn.
Dat was speculatie. Het besluit wordt deze ochtend genomen na overleg met het ministerie van sport. Dit wat ik lees in de media.

@HollowGamer https://mobile.twitter.co...&t=URcAQTAXG5m6-NPRzpdjfA nu hebben we een besluit. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 09-09-2022 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 7 september 2022 @ 22:34:
[...]

Helemaal mee eens natuurlijk, vanuit supporters oogpunt zou het echt jammer zijn, maar ik kan mij vanuit de directie voorstellen dat ze een dergelijk besluit kunnen nemen.
-
Barcelona voetbalt prima, de 5-1 is een geweldige goal.
Vanuit het oogpunt van de directie is het al helemaal niet te begrijpen. In paniek na vijf wedstrijden, dan was ie allang ontslagen geweest :D . Dit is natuurlijk een middenveld van niks waar al jaren nog minder aan gedaan is vanuit de directie ... Klopp krijgt echt wel de tijd om het opnieuw op te bouwen of hij moet er zelf de bijl bij neergooien. Chelsea eigenaar heeft teveel films gekeken en denkt dat ie een tovernaar binnenhaalt O-) (een coach die alleen underdogs heeft getraind?? :+ )
Tuchel naar Leipzig lijkt me een logische mits er niet teveel geld blijft liggen (y) .

[ Voor 13% gewijzigd door apis29 op 09-09-2022 21:31 ]

• Chelseamarre123
apis29 schreef op vrijdag 9 september 2022 @ 21:05:
[...]

Vanuit het oogpunt van de directie is het al helemaal niet te begrijpen. In paniek na vijf wedstrijden, dan was ie allang ontslagen geweest :D . Dit is natuurlijk een middenveld van niks waar al jaren nog minder aan gedaan is vanuit de directie ... Klopp krijgt echt wel de tijd om het opnieuw op te bouwen of hij moet er zelf de bijl bij neergooien. Chelsea eigenaar heeft teveel films gekeken en denkt dat ie een tovernaar binnenhaalt O-) (een coach die alleen underdogs heeft getraind?? :+ )
Tuchel naar Leipzig lijkt me een logische mits er niet teveel geld blijft liggen (y) .
Leizpig heeft al een nieuwe coach.
Tuchel en Chelsea was gewoon klaar, was de greep helemaal kwijt over de groep en als dan de resultaten zo slecht zijn..
Daarbij Potter is net een hele goede coach die het overal fantastisch heeft gedaan. Benieuwd wat die bij de top kan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Werd net wakker na een dutje en zag het einde van Juventus. Hilarisch Italiaans.

Juve komt in de blessuretijd terug op 2-2, en Milik denkt daarna de 3-2 met een mooie kopbal te scoren, gaat helemaal uit zijn dak en krijgt zijn tweede geel. Blijkt de dombo van een teamgenoot die de bal probeerde door te koppen buitenspel te staan, goal afgeurd na VAR check. Intussen de gebruikelijke Italiaanse overdrevenheid, twee rode kaarten + rood voor de Juventus coach, scheidsrechter belaagd na affluiten enzovoort.

https://www.bbc.co.uk/sport/football/62869027

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 11-09-2022 23:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22-09 20:20
Hmm door de krampachtige acties in Engeland zit Arsenal in de problemen. Die wedstrijd tegen PSV kan niet voor 3-11, waarop de groepswedstrijden gespeeld moeten zijn, gepland worden. Vanwege het WK zit het schema bomvol. De enige optie is nog Woensdag 19-10 als de PL wedstrijd tegen Man City verplaatst kan worden. Maar als PSV onsportief wil zijn weigeren ze dat en is Arsenal gedwongen een forfeit te doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:32:
Hmm door de krampachtige acties in Engeland zit Arsenal in de problemen. Die wedstrijd tegen PSV kan niet voor 3-11, waarop de groepswedstrijden gespeeld moeten zijn, gepland worden. Vanwege het WK zit het schema bomvol. De enige optie is nog Woensdag 19-10 als de PL wedstrijd tegen Man City verplaatst kan worden. Maar als PSV onsportief wil zijn weigeren ze dat en is Arsenal gedwongen een forfeit te doen.
Snap niet dat ze de wedstrijd niet naar een andere stad verplaatst hebben en dan maar zonder toeschouwers. Zou ook niet ideaal zijn, maar beter dan helemaal niet spelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000

Vos

AFCA

gambieter schreef op zondag 11 september 2022 @ 23:47:
Werd net wakker na een dutje en zag het einde van Juventus. Hilarisch Italiaans.

Juve komt in de blessuretijd terug op 2-2, en Milik denkt daarna de 3-2 met een mooie kopbal te scoren, gaat helemaal uit zijn dak en krijgt zijn tweede geel. Blijkt de dombo van een teamgenoot die de bal probeerde door te koppen buitenspel te staan, goal afgeurd na VAR check. Intussen de gebruikelijke Italiaanse overdrevenheid, twee rode kaarten + rood voor de Juventus coach, scheidsrechter belaagd na affluiten enzovoort.

https://www.bbc.co.uk/sport/football/62869027
Je vergeet echter een ding:
Footage later emerged which appeared to show Salernitana midfielder Antonio Candreva playing everyone onside as he was near the corner flag.
Dat was mede de reden van de fikse ophef naar mijn weten.

Afbeeldingslocatie: https://images-cdn.9gag.com/photo/aoKmdpX_700b.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Vos op 13-09-2022 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

Vos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:37:
[...]

[...]

[Afbeelding]
Hahaha, is dat echt?
Kan me niet voorstellen dat een VAR dat niet ziet. Aan de andere kant is het Italië. Geen idee zonder Google waar Salernitana ligt maar ik wijs met een vingertje een bepaalde richting in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De VAR heeft dus helemaal niet naar de positie van Candreva gekeken, puur vanuit 1 camera standpunt.

https://fb.watch/fv-U8FUgKh/

De scheidsrechter beoordeeld ook op basis van die beelden, hoe stom is dat. _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:22
Quad schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 10:59:
De VAR heeft dus helemaal niet naar de positie van Candreva gekeken, puur vanuit 1 camera standpunt.

https://fb.watch/fv-U8FUgKh/

De scheidsrechter beoordeeld ook op basis van die beelden, hoe stom is dat. _O-
Dikke fout van de VAR dan, de scheids kan uiteraard enkel beoordelen op basis van de beelden die hij voorgeschoteld krijgt van de VAR.

Dikke fout van de grensrechter ook, zo ver niet buitenspel staan is wel heel erg.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
ElPaco schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 11:00:
[...]

Dikke fout van de VAR dan, de scheids kan uiteraard enkel beoordelen op basis van de beelden die hij voorgeschoteld krijgt van de VAR.

Dikke fout van de grensrechter ook, zo ver niet buitenspel staan is wel heel erg.
https://mobile.twitter.co...tatus/1569342062385893376

Schijnbaar had de VAR die beelden niet. Handig wel, zeker als de grensrechter aan het slapen is. Anderzijds keurde de grensrechter de goal niet af. En ik weet niet of de scheids nog met de grensrechter overlegt als VAR afkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Vos schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 08:37:
[...]

[Afbeelding]
Nee, dat is achteraf. De ophef op het veld zelf had daar niets mee te maken, omdat die beelden niet getoond werden. Die kwamen pas later beschikbaar, toen de gekte allang afgelopen was.

Geeft goed aan dat VAR kan falen als ze niet alle beelden gebruiken; zelfde als recent in de PL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
David Squires is weer on point over de perikelen rondom voetbal deze dagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Exactor it schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 14:36:
David Squires is weer on point over de perikelen rondom voetbal deze dagen.
Indeedy. Zeer goed. De Potter met de inkt is mooi gevonden :+

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 13 september 2022 @ 07:32:
19 oktober wordt het dus inderdaad.

• JeroenNietDoen
toolkist schreef op woensdag 14 september 2022 @ 11:36:
[...]

19 oktober wordt het dus inderdaad.
Mooi. Nu kijken of ik bij die wedstrijd kan komen.

• toolkist
  • Niet online
Correctie, tegen PSV is 20e. De 19e tegen City gaat niet door.

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:49
Maccabi Haifa op voorsprong tegen PSG door een goal van Chery, oud ADO speler. Heerlijk dit!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mooi om te zien dat Rangers schijt heeft aan de opdracht van UEFA en het volkslied speelt ter ere van Elizabeth. En een heel stadion wat meezingt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat een fopneus die scheids bij Rangers. Een penalty om niks voor Napoli, bijbehorende 2e gele kaart ook niks, penalty wordt gemist maar iemand van Napoli loopt te snel in dus ze mogen nog een keer aanleggen.. Hoezo wil die Spaanse grapjas graag dat Napoli wint?
Gelukkig werkt de keeper niet mee en pakt ie ook de 2e penalty

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 15:46
toolkist schreef op woensdag 14 september 2022 @ 22:23:
Wat een fopneus die scheids bij Rangers. Een penalty om niks voor Napoli, bijbehorende 2e gele kaart ook niks, penalty wordt gemist maar iemand van Napoli loopt te snel in dus ze mogen nog een keer aanleggen.. Hoezo wil die Spaanse grapjas graag dat Napoli wint?
Inderdaad, wat een bizar kromme regel. Uberhaupt staat me die denigrerende houding van die flapfdrol (scheids) al niet aan.

Je zou verwachten in dit soort gevallen dat de keeper beloond word en diegene een vrije bal mee krijgt ipv de tegenstander te belonen met te vroeg inlopen…

Twente komt eraan!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Eens met beiden, geweldig dat die keeper hem dan toch pakt.

Dit kan wel eens een anticlimax worden qua coëfficiënten, de Portugese ploegen gaan denk ik wat beter door hun poules komen dan Ajax...
(sof van Porto gisteren daargelaten)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Geniet van Haaland en co.!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Mci - Dortmund, minuut 79 komt City op 1-1, geweldige goal Stones.
Minuut 84 komt City 2-1 voor, uiteraard Haaland, maar de assist is heerlijk en de afronding heel erg knap.

PVOutput☀️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

Herman

FP ProMod
Ligt het aan mij, of lijkt een defensieve wissel vaak averechts te werken? Dortmund had City helemaal in de tang en had een gewenste tussenstand. Geen vuiltje aan de lucht. De coach van Dortmund wil meer zekerheid inbouwen en wisselt een aanvaller voor een verdediger. Vervolgens lijkt Dortmund uit positie en vooral achteruit te lopen. Vijf minuten later is het 2-1.

Kan toeval zijn, maar ik vind het wel opvallend dat precies na de defensieve wissel de wedstrijd kantelt...

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

JeroenNietDoen schreef op woensdag 14 september 2022 @ 21:41:
Mooi om te zien dat Rangers schijt heeft aan de opdracht van UEFA en het volkslied speelt ter ere van Elizabeth. En een heel stadion wat meezingt.
Even opgezocht, moeite waard om het gezien te hebben, prachtig. (klikken voor filmpje, geen account nodig)

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Herman schreef op woensdag 14 september 2022 @ 22:49:
Ligt het aan mij, of lijkt een defensieve wissel vaak averechts te werken? Dortmund had City helemaal in de tang en had een gewenste tussenstand. Geen vuiltje aan de lucht. De coach van Dortmund wil meer zekerheid inbouwen en wisselt een aanvaller voor een verdediger. Vervolgens lijkt Dortmund uit positie en vooral achteruit te lopen. Vijf minuten later is het 2-1.

Kan toeval zijn, maar ik vind het wel opvallend dat precies na de defensieve wissel de wedstrijd kantelt...
Ja je probeert dan wel een goal te voorkomen door er een verdediger bij te zetten, maar door een aanvaller weg te halen geef je City ook de ruimte om nog hoger te gaan staan en nog meer de aanval te zoeken.
En aan de bal kom je er zelf niet uit omdat je voorin een aanspeelmogelijkheid minder hebt.

Het is wel de vraag of ze het in dezelfde formatie wel volgehouden zouden hebben natuurlijk of dat dat echt door de defensieve wissel komt, maar het hoeft zeker niet altijd te helpen.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:50
We waren gisteren getuige van de meest kromme regel die ooit in het voetbal is bedacht... En als je dan ook nog die flapdrol van een Spaanse scheidsrechter hebt (er is voglens mij altijd wat als die man over het veld hobbelt), dan weet je dat het een drama wordt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• toolkist
  • Niet online
M@cer schreef op donderdag 15 september 2022 @ 08:15:
[...]

We waren gisteren getuige van de meest kromme regel die ooit in het voetbal is bedacht... En als je dan ook nog die flapdrol van een Spaanse scheidsrechter hebt (er is voglens mij altijd wat als die man over het veld hobbelt), dan weet je dat het een drama wordt.
Volgens mij heeft ie de regel niet goed toegepast hoor, en had ie hem niet opnieuw mogen geven maar een vrije trap aan de Rangers moeten geven.

• Exactor it
toolkist schreef op donderdag 15 september 2022 @ 08:35:
[...]

Volgens mij heeft ie de regel niet goed toegepast hoor, en had ie hem niet opnieuw mogen geven maar een vrije trap aan de Rangers moeten geven.
Klopt. Als de penalty zit bij te vroeg inlopen van een aanvaller moet hij opnieuw genomen worden. Als de penalty mist is het een vrije trap voor het verdedigende team.

• toolkist
  • Niet online
Om het nog mooier te maken, de speler die te vroeg in liep (Politano) had geel moeten krijgen en jaja, dat zou z'n tweede geweest zijn...

• Exactor it
toolkist schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:28:
Om het nog mooier te maken, de speler die te vroeg in liep (Politano) had geel moeten krijgen en jaja, dat zou z'n tweede geweest zijn...
Waar staat dat hij geel had moeten krijgen?

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 15 september 2022 @ 11:33:
[...]

Waar staat dat hij geel had moeten krijgen?
Bron heb ik zo niet maar een keeper die van z'n lijn af gaat krijgt geel.

• Exactor it
toolkist schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:00:
[...]

Bron heb ik zo niet maar een keeper die van z'n lijn af gaat krijgt geel.
Na de tweede keer ja. Voor aanvallende fouten zie ik nergens iets over geel.

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op donderdag 15 september 2022 @ 12:10:
[...]

Na de tweede keer ja. Voor aanvallende fouten zie ik nergens iets over geel.
Beter dan dit krijg ik het (nog) niet, maar zoeken op mobiel is ook niet m'n grootste hobby
https://www.ad.nl/nederla...n-strafschoppen~a189fe04/
Als een keeper te ver zijn doel uit loopt, moet de penalty ook over. Daar wordt strenger op gelet en het kan doelverdedigers voortaan een gele kaart opleveren. Ook te vroeg inlopende spelers ontvangen sneller geel.

• Exactor it
toolkist schreef op donderdag 15 september 2022 @ 13:06:
[...]

Beter dan dit krijg ik het (nog) niet, maar zoeken op mobiel is ook niet m'n grootste hobby
https://www.ad.nl/nederla...n-strafschoppen~a189fe04/
In een interview met een pief van Uefa wordt aangegeven dat bij repeated infringements geel gegeven kan worden. Dat lees ik ook op Wikipedia maar er zijn geen bronvermeldingen.

https://www.uefa.com/uefa...law-amendments-explained/

[...]
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Wedstrijd niet gezien maar was de scheids Lahoz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mda85
  • Laatst online: 14-07 22:11
Voor de liefhebbers van wedstrijden bezoeken in het buitenland heb ik een handige website gemaakt: *knip*

[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 18-09-2022 15:15 . Reden: Met een dergelijke commerciële insteek kunnen wij deze promotie niet toestaan. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je tegenstander (Grealish) een soort van karate trap op de borst geven en dan nog durven klagen dat je (Collins, Wolves) direct rood krijgt ook. Dan snap je echt niet wat je net gedaan hebt.

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:07:
Je tegenstander (Grealish) een soort van karate trap op de borst geven en dan nog durven klagen dat je (Collins, Wolves) direct rood krijgt ook. Dan snap je echt niet wat je net gedaan hebt.
Ach, zelfs zijn manager is nog aan het klagen over het onrecht. Donkerrood.

Het was trouwens niet zijn borstkas, het was zijn kruis. Net naast de edele delen.

[ Voor 10% gewijzigd door gambieter op 17-09-2022 14:11 ]

• Exactor it
Hij wees mooi naar de bal. Alleen dat was niet die ene die hij raakte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9qmROEk0b7grcoJhGwZoGBYNiCk=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/TOxsRDIOsuIlroY34dj22RLt.jpg?f=user_large

• toolkist
  • Niet online
Toch denk ik dat ik met z'n borst dichterbij zat dan jij met het kruis ;)

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:35
Misschien weet @gambieter wat over Grealish wat jij niet weet ;)

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

:+

Grealish liet de beurse plek zien en die zat op navelhoogte ;) . Heb even teruggespoeld. Ik weet niet waar de navel van toolkist zit, maar die van mij zit dichter bij mijn "meat and two veg" :p

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 17-09-2022 14:41 ]

• Bossie
gambieter schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 14:39:
:+

Grealish liet de beurse plek zien en die zat op navelhoogte ;) . Heb even teruggespoeld. Ik weet niet waar de navel van toolkist zit, maar die van mij zit dichter bij mijn "meat and two veg" :p
Dat betekent alleen maar dat jij dikker dan toolkist bent :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/F3sxXuAR91opUTWCtv-a7KVkHjU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DFnrA8xHHH68KcdcLNwOKaDP.webp?f=user_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j7jwyS-lM1JCUve9oZFycyIYTSs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yl7aYzAbGne0sCS45Y1nrnRg.webp?f=user_large

• JAN-B
  • Laatst online: 23:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Waarom gaan Chelsea en Man. U. niet door :?
Spurs gaat wel door, en morgen Brentford - Arsenal ook;
en dat ligt allebei in London, volgens mij :9

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Zouden ze bij Bayern soms wel eens spijt hebben dat ze Lewa niet die salaris verhoging hebben gegeven?
Pagina: 1 ... 82 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken