[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 81 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.363 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Arsenal nog steeds bovenaan :9
2 - 1 tegen Villa;
ik zit net naar het programma te kijken: zondag Man. United uit, dat wordt spannend.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
Als mensen aan chronisch slaapgebrek lijden valt de tijd te doden met zuidamerikaans voetbal op ESPN1.

Na dertig seconden hoekte iemand al bijna de ander tegen de grond. Dus dit gaat misschien wel een keiharde wedstrijd worden.

Daar kijk ik liever naar, dan naar de Europese ballerina"s. Zo'n Antony had nu al in drie stukken op het veld gelegen, en dat is een Braziliaan.

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
Quad schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:58:
Daar komt Liverpool heel goed weg, de winnende maken in minuut 8 van de blessuretijd, terwijl er maar 5 gegeven waren.. Belachelijk.
De keeper van Newcastle lag 2 minuten op de grond tijdens blessuretijd en er was daarnaast nog een hoop tijdrekken met kramp en trage inworpen. Dit alles in blessuretijd. Newcastle United was al tijd aan het rekken in de eerste helft. Volkomen terecht en mooi dat Liverpool won, zegt een United fan die altijd wil dat Liverpool verliest met 4 rode kaarten.

• roysonny112
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-09 22:27
Van Maandag 24 oktober tot Zondag 30 oktober ga ik op vakantie in Valencia. Niet bij nagedacht om te checken of ik een wedstrijd zou kunnen bijwonen van Valencia CF. Dus nu ben ik toch eens gaan zoeken.

Valencia speelt op Zondag 23 oktober thuis tegen Mallorca en Zondag 30 oktober thuis tegen Barcelona. Echter vertrekken we die dag in de ochtend dus helaas.

Echter heb ik gezien dat Barcelona op Dinsdag 1 November een uitwedstrijd speelt tegen het Tsjechische Plzen.

Ik heb ergens gelezen dat het definitieve tijdstip pas 2 weken voor de wedstrijd definitief is. Blijkbaar kan zelfs de dag dan soms nog veranderen...
Verwachten jullie dat die wedstrijd verplaatst wordt (b.v. zaterdag) vanwege Barcelona?

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
roysonny112 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 17:19:
Van Maandag 24 oktober tot Zondag 30 oktober ga ik op vakantie in Valencia. Niet bij nagedacht om te checken of ik een wedstrijd zou kunnen bijwonen van Valencia CF. Dus nu ben ik toch eens gaan zoeken.

Valencia speelt op Zondag 23 oktober thuis tegen Mallorca en Zondag 30 oktober thuis tegen Barcelona. Echter vertrekken we die dag in de ochtend dus helaas.

Echter heb ik gezien dat Barcelona op Dinsdag 1 November een uitwedstrijd speelt tegen het Tsjechische Plzen.

Ik heb ergens gelezen dat het definitieve tijdstip pas 2 weken voor de wedstrijd definitief is. Blijkbaar kan zelfs de dag dan soms nog veranderen...
Verwachten jullie dat die wedstrijd verplaatst wordt (b.v. zaterdag) vanwege Barcelona?
Ik denk dat de dag wel blijft staan. Tijdstip blijft spannend

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Koopmeiners met een hattrick tegen Torino

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Leicester - ManU was belabberd, 0-1. Uiteindelijk wel verdiend want ManU was minder slecht, de Foxes zijn echt bedroevend slecht momenteel.

Die gaan degraderen op deze manier.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 16:29
gambieter schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:53:
Leicester - ManU was belabberd, 0-1. Uiteindelijk wel verdiend want ManU was minder slecht, de Foxes zijn echt bedroevend slecht momenteel.

Zal voor beide wel meevallen, maar ik had van United wel iets meer verwacht. In de eerste helft leek er nog wel een aantal keren een beetje combinatiespel in te zitten, maar dat was in de tweede helft totaal verdwenen. Het was iig wel echt een enorm slechte wedstrijd, daar ben ik het wel mee eens.

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:54
Het was inderdaad op het middenveld en voorin 1 groot foutenfestival, Rashford was echt belachelijk slecht deze pot, ondanks zijn assist. Maar achterin staat het eindelijk goed, als calimero nou ook nog zijn draai gaat vinden gaat het misschien nog wel wat worden.

Maar Rashford? sympathieke gozer misschien maar waardeloze voetballer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:41
Exocet schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:46:
Koopmeiners met een hattrick tegen Torino

[Embed]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4uSH9NQOpdZi93BaLoib5LcztY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/umYroaiXIiUat2i2bXVlxyL4.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HEYk7JeSFVimIU4VwbVkbcqL9qo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kv916GU5Q7sQrIoPW4Hhiprf.jpg?f=fotoalbum_large
Can confirm, wat een gave ervaring, zo'n wedstrijd in de serie A!

WoT stats

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik had het over Leicester ;) . Ik heb een zwak voor ze daar ik in Leicester gewoon heb en het 2015-216 sprookje, maar er is iets goed mis daar. Bijna geen aankopen, Kasper Schmeichel weg via de achterdeur, Fofana verkocht, dat ziet er slecht uit. Vardy is niets meer dan duikelen om pingels te versieren, Maddison lukt ook niets meer, Tielemans geen deuk in een pakje boter, etc.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

gambieter schreef op donderdag 1 september 2022 @ 23:35:

Ik had het over Leicester ;) . Ik heb een zwak voor ze daar ik in Leicester gewoon heb en het 2015-216 sprookje,
Was je nou gewoon in Leicester of heb je in Leicester gewoond :? :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op donderdag 1 september 2022 @ 23:40:
Was je nou gewoon in Leicester of heb je in Leicester gewoond :? :9
Ik was toendertijd gewoon in Leicester en woonde er van 1995-1998. Ben nog een paar keer naar wedstrijden in het oude station geweest (Philbert Street).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:20
gambieter schreef op donderdag 1 september 2022 @ 22:53:
Maar ook gewoon een droevige transferperiode. Ik snap die ook niet goed. Leicester is een goede subtopper en heeft een degelijke eigenaar. Waar ging het mis deze zomer?

Zoals ze er nu voorstaan geef ik ze geen top 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 23:06:
[...]

Maar ook gewoon een droevige transferperiode. Ik snap die ook niet goed. Leicester is een goede subtopper en heeft een degelijke eigenaar. Waar ging het mis deze zomer?

Geld problemen.. Daardoor konden ze niks halen en moesten ze verkopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
De el cheapo pundits in Engeland liggen al weken te schuimbekken omdat Arsenal ongeslagen bovenaan staat. Felle kritiek van ze dat fans en spelers juichen wanneer ze gewonnen hebben. Het is toch zeker ongehoord, blij zijn en vieren dat je een wedstrijd wint. Foei! Uiteraard wanneer recent Klopp na winst uitbundig stond te fistpumpen hoorde je niemand. Ook het gelijkspel van Spurs recent waarbij de spelers in het publiek doken zei niemand wat van.

Hoewel soms frustrerend is het ergens hilarisch hoe de oude garde pundits nog steeds de bias heeft sinds Wenger met successen kwam.

Vandaag Manchester United - Arsenal. Op papier heerlijke wedstrijd. Referee: Paul Tierney. Lee Mason als VAR. Beide heel toevallig geboren in Manchester. Opmerkelijke keuze van de FA weer. Ik verwacht dus, zoals Arsenal wel vaker in grote wedstrijden "overkomt" een rode kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06
Ik ben het eens met VI dat Frenkie snel van z'n roze wolk moet komen, want die wordt
een hele dure bankzitter dit seizoen. Jammer ook voor het WK zo.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
loekf2 schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:48:
Ik ben het eens met VI dat Frenkie snel van z'n roze wolk moet komen, want die wordt
een hele dure bankzitter dit seizoen. Jammer ook voor het WK zo.
Als de club mij zo zou proberen te naaien zou ik ook nog maar weinig commitment over hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:42:
Vandaag Manchester United - Arsenal. Op papier heerlijke wedstrijd. Referee: Paul Tierney. Lee Mason als VAR. Beide heel toevallig geboren in Manchester. Opmerkelijke keuze van de FA weer. Ik verwacht dus, zoals Arsenal wel vaker in grote wedstrijden "overkomt" een rode kaart.
Geboren in Manchester? Dan zijn het City-fans en hoef je je geen zorgen te maken :+

Premier League suffers day of VAR controversies. Veel slechter dan gisteren kan VAR niet, onafhankelijk van waar ze geboren waren. Het afkeuren van de West Ham en Newcastle goals en het niet geven van de Leeds pingel waren te gek voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:54
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 09:42:
De el cheapo pundits in Engeland liggen al weken te schuimbekken omdat Arsenal ongeslagen bovenaan staat. Felle kritiek van ze dat fans en spelers juichen wanneer ze gewonnen hebben. Het is toch zeker ongehoord, blij zijn en vieren dat je een wedstrijd wint. Foei! Uiteraard wanneer recent Klopp na winst uitbundig stond te fistpumpen hoorde je niemand. Ook het gelijkspel van Spurs recent waarbij de spelers in het publiek doken zei niemand wat van.

Hoewel soms frustrerend is het ergens hilarisch hoe de oude garde pundits nog steeds de bias heeft sinds Wenger met successen kwam.

Waarom maak je je zo druk om ruis?
Lekker laten gaan, gaat gewoon een lekker potje voetbal worden met de F1 als voorprogramma :9

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:20:
[...]

Geboren in Manchester? Dan zijn het City-fans en hoef je je geen zorgen te maken :+
:+ _O-
[...]
Premier League suffers day of VAR controversies. Veel slechter dan gisteren kan VAR niet, onafhankelijk van waar ze geboren waren. Het afkeuren van de West Ham en Newcastle goals en het niet geven van de Leeds pingel waren te gek voor woorden.
Ja, dramatisch weer zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Als Frenkie elke wedstrijd zo'n 30 minuten pakt, dan is dat niet echt veel nee. Het ontbreekt hem dan wel aan wat ritme. Kans is wel aanwezig dat hij extra gemotiveerd en fit is aan het eind van het jaar. Hopelijk komt hij snel in vorm, want zoveel goede spelers heeft het NL elftal niet op het middenveld.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:21:
[...]

Waarom maak je je zo druk om ruis?
Lekker laten gaan, gaat gewoon een lekker potje voetbal worden met de F1 als voorprogramma :9
Omdat het geen ruis is. Als fan wil je een leuke felle wedstrijd waarbij officials neutraal blijven. De arbitrage in de Premier League is gewoon onder maat. Scheidsrechters willen te vaak hun stempel drukken en er zijn zoveel gevallen waarbij er overduidelijk signalen zijn van bias tegen/voor clubs en trainers. Ook de VAR welke een check moet zijn bovenop de scheidsrechter laat te vaak steken vallen.

Zo'n aanstelling als de officials vandaag geeft gewoon al een negatief voorgevoel. En dat is jammer. Verloopt het goed is het prima, verloopt het niet goed krijg je een "zie je wel".

offtopic:
Overigens F1 als voorprogramma, ik denk dat ik liever Drying Paint simulator ga spelen dan kijken naar rondjes rijden kijken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:09
Sydney08 schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:29:
Als Frenkie elke wedstrijd zo'n 30 minuten pakt, dan is dat niet echt veel nee. Het ontbreekt hem dan wel aan wat ritme. Kans is wel aanwezig dat hij extra gemotiveerd en fit is aan het eind van het jaar. Hopelijk komt hij snel in vorm, want zoveel goede spelers heeft het NL elftal niet op het middenveld.
Frenkie de Jong mag wel even wat rust pakken, die heeft verschrikkelijk veel gespeeld. Er komen nog zat wedstrijden aan, die gaat echt wel meedoen.

Persoonlijk vind ik dat er op het WK in Quatar ook helemaal niks te winnen valt. Dus mocht de man uit vorm zijn, dan liever dit WK.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:38:
[...]

Omdat het geen ruis is. Als fan wil je een leuke felle wedstrijd waarbij officials neutraal blijven. De arbitrage in de Premier League is gewoon onder maat. Scheidsrechters willen te vaak hun stempel drukken en er zijn zoveel gevallen waarbij er overduidelijk signalen zijn van bias tegen/voor clubs en trainers. Ook de VAR welke een check moet zijn bovenop de scheidsrechter laat te vaak steken vallen.

Zo'n aanstelling als de officials vandaag geeft gewoon al een negatief voorgevoel. En dat is jammer. Verloopt het goed is het prima, verloopt het niet goed krijg je een "zie je wel".

offtopic:
Overigens F1 als voorprogramma, ik denk dat ik liever Drying Paint simulator ga spelen dan kijken naar rondjes rijden kijken :+
Je bent wel een echte Arsenal fan. Al voor de wedstrijd ingraven dat het aan de scheids ligt. Op r/gunners houden ze lijstjes bij om te bewijzen dat Arsenal het vaakst slachtoffer is. Spoiler:
spoiler:
het is niet zo

Hopelijk gaat het vlammen vanmiddag. Arsenal speelt leuk voetbal en ik ben benieuwd of United de strijdlust van de afgelopen drie potjes weet vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:08:
Als de club mij zo zou proberen te naaien zou ik ook nog maar weinig commitment over hebben.
Tja maar nu de markt gesloten is heeft hij toch echt alleen zichzelf ermee. Zijn doel is bereikt, hij is gebleven, nu wordt het tijd er hard aan te trekken.
Spanjaarden zijn namelijk nogal gevoelig voor inzet en 'grinta'. Met zijn laconieke uitstraling moet hij het dan wel heel goed doen wil hij verkozen worden boven een hardwerkende gek die overal in vliegt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasd
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:06

sebasd

loopt op espresso

[...]

Een schrale troost misschien maar een paar 100km naar het noorden is het niet veel beter:

YouTube: YouTube

En dan vanaf 6:40. Vraag 1: waarom denkt de scheidsrechter dat geel hier genoeg is, vraag 2: was de VAR even pissen of zo? (laat maar, in de Scottish Premiership is er blijkbaar nog geen VAR...)

Josip Simunic zal trouwens tevreden hebben toegekeken bij die tackle: YouTube: Josip Šimunić Vs. Miralem Sulejmani - Croatia 1 - 1 Serbia

[ Voor 4% gewijzigd door sebasd op 05-09-2022 14:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 10:38:
[...]

offtopic:
Iets minder naar excuses gaan zoeken en iets meer vanuit eigen kracht uitgaan…

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:07:
[...]
Je bent wel een echte Arsenal fan. Al voor de wedstrijd ingraven dat het aan de scheids ligt.
Ieder ander die een beetje de arbitrage perikelen in Engeland volgt zou bij deze aanstelling het op zijn minst opmerkelijk vinden en zeker in het verlengde van de toch al grote kritiek geen handige keuze vinden. Het uitblijven daarvan kunnen we dus concluderen dat jij een echte Manc fan bent.
Bossie schreef op zondag 4 september 2022 @ 11:30:
[...]
Iets minder naar excuses gaan zoeken en iets meer vanuit eigen kracht uitgaan…
Ik zoek niet naar excuses want zoals wij momenteel spelen acht ik de kans aanzienlijk om 3 punten uit op Old Trafford te pakken, net als vorig jaar trouwens. Dat vergt echter wel een neutrale arbitrage die niet zijn stempel wil drukken. De realiteit is dat dat wel gebeurt in de Premier League en de arbitrage en VAR onder de maat zijn. Dat zijn gewoon feiten. Ik vind het opmerkelijk dat er officials worden aangesteld welke afkomstig zijn uit dezelfde stad. Met toch al alle controversie omtrent arbitrage in de Premier League had men daar een betere / handigere keuze in kunnen maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:38:
[...]

Ieder ander die een beetje de arbitrage perikelen in Engeland volgt zou bij deze aanstelling het op zijn minst opmerkelijk vinden en zeker in het verlengde van de toch al grote kritiek geen handige keuze vinden. Het uitblijven daarvan kunnen we dus concluderen dat jij een echte Manc fan bent.

[...]

Ik zoek niet naar excuses want zoals wij momenteel spelen acht ik de kans aanzienlijk om 3 punten uit op Old Trafford te pakken, net als vorig jaar trouwens. Dat vergt echter wel een neutrale arbitrage die niet zijn stempel wil drukken. De realiteit is dat dat wel gebeurt in de Premier League en de arbitrage en VAR onder de maat zijn. Dat zijn gewoon feiten. Ik vind het opmerkelijk dat er officials worden aangesteld welke afkomstig zijn uit dezelfde stad. Met toch al alle controversie omtrent arbitrage in de Premier League had men daar een betere / handigere keuze in kunnen maken.
Jeroen, niet doen …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Wat arbitrage betreft, je hebt een gebrekkig niveau of partijdigheid, dat zijn twee verschillende dingen. Het eerste is meestal feitelijk aantoonbaar, arbitrage zit er vaak naast en het de VAR is dat alleen maar duidelijker geworden. Het tweede is zeer subjectief en de beoordeling daarvan wordt meestal gevoed door tegenvallende sportieve resultaten.
Zolang een scheidsrechter niet openlijk een clubvoorkeur heeft uitgesproken en daarmee aangeeft dat bepaalde toewijzingen niet handig zijn mag je er gewoon vanuit van dat hij objectief probeert te zijn.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Gonadan schreef op zondag 4 september 2022 @ 13:47:
Wat arbitrage betreft, je hebt een gebrekkig niveau of partijdigheid, dat zijn twee verschillende dingen. Het eerste is meestal feitelijk aantoonbaar, arbitrage zit er vaak naast en het de VAR is dat alleen maar duidelijker geworden. Het tweede is zeer subjectief en de beoordeling daarvan wordt meestal gevoed door tegenvallende sportieve resultaten.
Zolang een scheidsrechter niet openlijk een clubvoorkeur heeft uitgesproken en daarmee aangeeft dat bepaalde toewijzingen niet handig zijn mag je er gewoon vanuit van dat hij objectief probeert te zijn.
Ik weet alleen van Michael Oliver dat hij Newcastle United fan is. Hij fluit nooit potjes van die ploeg en ook niet van Sunderland.

Enigzins verouderd en incompleet maar dit is wel interessant als je een complottheorie onderzoek wil starten: https://www.goal.com/en-g...pport/bltc5a6db7933177b98

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
Antony in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lekker consequente scheids. Net McTominay voor precies hetzelfde affluiten langs de zijlijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JeroenNietDoen schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 23:06:
Leicester is een goede subtopper en heeft een degelijke eigenaar. Waar ging het mis deze zomer?

@JeroenNietDoen
Net weer verloren van Brighton: 5 - 2. al 5 v/d 6 wedstrijden verloren.

Trouwens, kijk eens naar de stand, als Arsenal verliest > Nee, ik hoop het niet natuurlijk, dan staan we op 6 - 15, nog steeds bovenaan dus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 22:04
Foutje dit, wel een scherpe counter maar gaat afgekeurd worden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wauw Lee Mason als VAR die een keer iets goed ziet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Is allemaal een complot jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Terecht afgekeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

VAR! Al kon ik me hier nog wel wat bij voorstellen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
Pff komt ManU goed weg. Laten we het erop houden dat de VAR een slecht weekend heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Miki schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:46:
Pff komt ManU goed weg. Laten we het erop houden dat de VAR een slecht weekend heeft.
Dit was juist een voorbeeld van een goed werkende VAR toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Zo, dat was randje rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Das toch ook wel een gele kaart waard voor Sambi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rashford in de spits heeft totaal geen zin. Heeft geen idee waar ie moet lopen, waar ie moet staan bij druk zetten, hoe ie uberhaupt in het spel betrokken kan worden. Ik zou niet al te lang wachten met CR brengen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06
En ja daar is ie, de hundred million euro man

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:16
Welkom, Anthony

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fb0tp8oVsAEEVsF?format=jpg&name=medium

Kost je 160+ miljoen dit plaatje, maar dan heb je ook wat :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:00:
Rashford in de spits heeft totaal geen zin. Heeft geen idee waar ie moet lopen, waar ie moet staan bij druk zetten, hoe ie uberhaupt in het spel betrokken kan worden. Ik zou niet al te lang wachten met CR brengen
Typisch... :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op zondag 4 september 2022 @ 17:54:
[...]

Dit was juist een voorbeeld van een goed werkende VAR toch?
Zeker. Het is feitelijk een overtreding. Ik was alleen wel verbaasd dat de VAR hier op ingreep. Normaal wordt dit weggewoven onder "het ruwe van de Premier League". Zoals bij de overtreding van Martinez, bewust op de voet gaan staan waar de bal niet was, op Jesus bijvoorbeeld.

[ Voor 13% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-09-2022 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:17
Wel gaaf voor Anthony hoor. Buiten die goal heeft hij nog niet veel laten zien, maar hij staat op de juiste plek en rond perfect af. Zeker credits voor Rashford hier voor de assist.

Serieuze test voor Ten Hag. Zou toch wat zijn als hij deze club weer terug in de top 4 krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik denk wel, als ik een beetje Anthony zijn temperament zie, reactie op acties van Zinchenko en Xhaka, dat er heel veel verdedigers hem gaan irriteren om hem uit de tent te lokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Grote kans, dan zal gaan blijken of hij zich een beetje kan beheersen. Voordeel is wel dat hij lichtvoetig genoeg is om veel aanslagen te ontwijken als het moet.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 1-1 is verdiend, kijken wie er nu kan doorzetten.

En boem, de 2-1. Beetje mazzel, maar splijtende pass.

[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 04-09-2022 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-09 14:34

Vos

AFCA

Arsenal stukken beter, maar scoren lastig. Utd uiterst effectief.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Pff.. toch knap hoor van United.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Wat, zag ik daar CR7 op de bal jagen oOo :D ?

[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 04-09-2022 18:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
UK open Judo toernooi is ook geopend door Mctominay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:52
Haha toch wel bizar dit. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 04-09-2022 19:05 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Het kan nog, dadelijk komt Maguire er nog bij om het spannend te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:06:
[...]

Het kan nog, dadelijk komt Maguire er nog bij om het spannend te maken.
Haha, je hebt er kijk op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Het zou prachtig zijn als United weer een beetje de roem krijgt uit het verleden. Zal tijd nodig hebben, maar het begin onder ten Hag is veelbelovend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 18:33:
Ik denk wel, als ik een beetje Anthony zijn temperament zie, reactie op acties van Zinchenko en Xhaka, dat er heel veel verdedigers hem gaan irriteren om hem uit de tent te lokken.
Daar is ie inderdaad gevoelig voor. Beetje zeuren, kleine tikjes, keer een duwtje.
Was trouwens wel een heerlijke (voor) assist bij de 1-1 zeg. Kan ook nooit ff rustig eten maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Mag toch gewoon rood zijn voor Saka?
Bewust doorhalen nadat de bal al gespeeld is…

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Wel jammer dat Ten Hag nu blijkbaar bij Utd wel een heel andere tactiek kan gebruiken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:16:
Mag toch gewoon rood zijn voor Saka?
Bewust doorhalen nadat de bal al gespeeld is…
Mwah. Vond die van Sambi erger. Saka had wel al eerder geel moeten krijgen.

@toolkist Rashford was best matig bezig. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ach ja, het betere spel, meer kansen, meer balbezit maar slordig in de afronding. Zoals de verslaggever zei, toch wint niet altijd de beste. ManU was met die 2 counters effectiever. Maar we staan nog steeds bovenaan.

Rio Ferdinand zal de "we finished Arsenal's invincible run" trophy aan het oppoetsen zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 04-09-2022 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:24:
Ach ja, het betere spel, meer kansen, meer balbezit maar slordig in de afronding. Zoals de verslaggever zei, toch wint niet altijd de beste. ManU was met die 2 counters effectiever. Maar we staan nog steeds bovenaan.

Rio Ferdinand zal de "we finished Arsenal's invincible run" trophy aan het oppoetsen zijn :+
Arsenal speelt voetbal dat mooi is om te kijken maar ze werden zelden echt gevaarlijk. Ze haalden vaak de achterlijn maar er stond nooit iemand klaar voor de bal/Martinez en Varane ramden alles weg. Voor mij kwam de 1-1 redelijk uit de lucht vallen. Tot de 2-1 leken ze meer kans op de overwinning te hebben maar ze speelden echt naïef. Twee passes vanaf de zestien van United en Rashford staat vrij voor de keeper.

Saka vond ik wel echt goed spelen. Hij had Malacia op ijs zoals de Britten zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Exactor it schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:35:
[...]

Arsenal speelt voetbal dat mooi is om te kijken maar ze werden zelden echt gevaarlijk. Ze haalden vaak de achterlijn maar er stond nooit iemand klaar voor de bal/Martinez en Varane ramden alles weg. Voor mij kwam de 1-1 redelijk uit de lucht vallen. Tot de 2-1 leken ze meer kans op de overwinning te hebben maar ze speelden echt naïef. Twee passes vanaf de zestien van United en Rashford staat vrij voor de keeper.

Saka vond ik wel echt goed spelen. Hij had Malacia op ijs zoals de Britten zeggen.
Ik heb meer gevaarlijke momenten van Arsenal gezien dan van Utd? Maar heeft Arsenal dit seizoen al vaker gehad, fikse kansen missen.

Ze hebben ook hogere Xg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan

Gonadan

Vos schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:55:
[...]

Ik heb meer gevaarlijke momenten van Arsenal gezien dan van Utd? Maar heeft Arsenal dit seizoen al vaker gehad, fikse kansen missen.

Ze hebben ook hogere Xg :+
Dat is bijzonder, als ik de statistieken erbij pak dan was Arsenal aanvallender maar Manchester gevaarlijker. Je kunt bijvoorbeeld vaker schieten maar als het niet op doel is schiet het niet op. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Gonadan schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:00:
[...]

Dat is bijzonder, als ik de statistieken erbij pak dan was Arsenal aanvallender maar Manchester gevaarlijker. Je kunt bijvoorbeeld vaker schieten maar als het niet op doel is schiet het niet op. :P
Klopt, daarom benoem ik de zo gewaardeerde Xg ;) Al zal dat ook per site/app verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op zondag 4 september 2022 @ 19:35:
[...]

Wij speelden niet scherp in de afronding, ManU gewoon effectief met die 2 counters. Sjah...absoluut niks om over te klagen over deze wedstrijd.

Overigens, Martinez met liesblessure en Rashford met hamstring eraf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 20:04:
[...]

Wij speelden niet scherp in de afronding, ManU gewoon effectief met die 2 counters. Sjah...absoluut niks om over te klagen over deze wedstrijd.

Overigens, Martinez met liesblessure en Rashford met hamstring eraf?
Ja. Dat laatste baart zorgen. :(

@Vos xG kan allemaal maar terwijl ik keek zag ik alleen een mislukte voorzet op de lat en verder wat schoten die geblokt werden of makkelijk te pakken waren door De Gea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zie trouwens deze goal van vanmiddag voorbij komen:
[Twitter: https://twitter.com/PiusAFC/status/1566489217710129155]
De actie voorafgaand aan de goal :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:05:
[Twitter]
Ik geloof dat ditmaal zelfs Arsenal fans redelijk unaniem zijn dat het niet aan de scheidsrechter lag. Als je niet ziet dat er een verschil is tussen deze twee acties kun je zo bij de PL scheids worden. :) Al had ik niet afkeuren van de goal van Arsenal ook wel weinig verbazingwekkend gevonden. Maar dat ligt meer aan hoe inconsistent de beslissingen na ge-VAR zijn.

Hopelijk blijft Arteta lekker focussen op dingen buiten zijn controle zoals in zijn persconferentie. Dan marst United door naar de titel! (dat laatste is een klein grapje)

Delen meer mensen mijn gedachte dat het wel eens klaar kan zijn met het succes van Liverpool? Dat middenveld was jarenlang de motor van hoe ze speelden en is ineens helemaal niks meer (nou ja ineens Milner is 46 en Henderson kan niet meer rennen).

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 04-09-2022 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De scheids gaf een paar minuten ervoor aan de zijlijn een vrije trap tegen McTominay voor minimaal contact met de handen, maar wat uiteindelijk ook gewoon een duw was. Ik snap dus niet dat de scheids uberhaupt zo lang naar de beelden moest kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:34:
De scheids gaf een paar minuten ervoor aan de zijlijn een vrije trap tegen McTominay voor minimaal contact met de handen, maar wat uiteindelijk ook gewoon een duw was. Ik snap dus niet dat de scheids uberhaupt zo lang naar de beelden moest kijken...
Dat zei je eerder maar dat was gewoon smerig van McT. Spelers van het, aflopende, veld van Old Trafford gooien wordt wat vaker bekeurd sinds Young (absolute koning trouwens) the snake van het veld mikte. YouTube: Manchester United vs Paris Saint Germain : Ashley Young pushes Di Ma...

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 04-09-2022 21:41 . Reden: Link zonder rap muziek gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:25:
[...]
Ik geloof dat ditmaal zelfs Arsenal fans redelijk unaniem zijn dat het niet aan de scheidsrechter lag.
Nee, zeker niet. Dat beweer ik ook niet. Ik vond het ingrijpen van de VAR op die afgekeurde goal nogal vreemd. Normaal wordt er nooit voor zo'n lichte overtreding ingegrepen. Heck, ik zie veel zwaardere overtredingen nog niet eens bestraft worden onder het mom "Premier League".
[...]
Maar dat ligt meer aan hoe inconsistent de beslissingen na ge-VAR zijn.
Hier doel ik dus op. Als ik dan zie dat ze hier ingrijpen maar bijvoorbeeld absoluut geen probleem hadden met de goal bij Aston Villa waar Ramsdale echt zwaar gehinderd wordt.

Dus het gaat er niet om dat VAR ingrijpt, want dit is op de regels gewoon een overtreding, maar het gebrek aan consistentie. Het is frustrerend wanneer je benadeeld wordt als VAR niet ingrijpt en je een wedstrijd erna wel, terecht, door de VAR teruggefloten wordt.
[...]
Delen meer mensen mijn gedachte dat het wel eens klaar kan zijn met het succes van Liverpool?
Die streak begon pas in 2017 en in die 5 jaar zijn ze maar 1 keer kampioen geworden en 1 CL titel. Dus was het zoveel succes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:43:
[...]

Die streak begon pas in 2017 en in die 5 jaar zijn ze maar 1 keer kampioen geworden en 1 CL titel. Dus was het zoveel succes?
Dit was een top grap van journalist (en United fan) Andy Mitten rondom hun ontmoeting afgelopen seizoen: its a team that have never won a European trophy versus a team that has won the league once in the last thirty years. This one really means more. Edit: https://twitter.com/AndyMitten/status/1512730035752427526 Hij zegt het leuker dan ik.

Maar alle gekheid op een stokje Liverpool speelde oogstrelend voetbal de afgelopen jaren en speelde altijd (behalve toen ze geen verdedigers hadden) altijd mee om alle prijzen. Dat lijkt nu wel klaar te zijn.

(en om ff Arsenal hetzelfde te behandelen, onder Wenger werden ze drie keer landskampioen. Dat lukte Alex Ferguson meer dan vier keer vaker.)

[ Voor 5% gewijzigd door Exactor it op 04-09-2022 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:48:
[...]
Dat lukte Alex Ferguson meer dan vier keer vaker.)
Howard Webb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
De man die alles mogelijk maakte. Ook in de twintig jaar dat Arsenal niet meedeed. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JeroenNietDoen schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:05:
[Twitter]
Wat is hier aan de hand dan, schouderduw. Is wat anders dan Odegaard deed bij Eriksen. Terecht afgekeurd daar en die van Brighton was gewoon niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat jij het dan ook wel noemen (ik noem dit ook een schouderduw) , het is totaal niet te vergelijken met Odegard die met twee handen duwde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tmssl.akamaized.net/images/foto/newsansicht/most-expensive-per-position-summer-transfers-2022-23-1662062780-91518.png?lm=1662062806

Keeper is wel goedkoop :)
Chelsea echt de grote uitgever, moet je nagaan als Alvarez ook nog was gehaald

[ Voor 17% gewijzigd door Exocet op 06-09-2022 10:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Rechtsbacks zijn goedkoop blijkbaar :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 10:54:
[Afbeelding]

Keeper is wel goedkoop :)
Chelsea echt de grote uitgever, moet je nagaan als Alvarez ook nog was gehaald
Chelsea was echt in paniek, ze hebben zelfs 50m geboden op een Belg van 18 die Southampton en paar weken eerder voor 15m van City heeft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:29:
[...]

Chelsea was echt in paniek, ze hebben zelfs 50m geboden op een Belg van 18 die Southampton en paar weken eerder voor 15m van City heeft gekocht
Totaal geen aankoopbeleid sinds de overname, dringend nood aan een goede technisch directeur sinds het vertrek van Marina Granovskaia en Cech.
De Amerikaanse eigenaar die de rol nu blijkbaar tot zich neemt en belachelijke bedragen betaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Het halen van Cucurella voelt ook wat onnodig als je 2 jaar daarvoor al 50+ miljoen hebt uitgegeven aan Chilwell.

Keepertransfers zijn lastig en is vaak een hele transfercarrousel voor nodig bij meerdere clubs die in gang moet komen voor er wat beweging in plaats vindt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mavaros
Hup Juventus!

Normaal geen fan van Italiaanse teams, maar PSG is zo'n poenclub die je het liefst ziet verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
mavaros schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:04:
Hup Juventus!

Normaal geen fan van Italiaanse teams, maar PSG is zo'n poenclub die je het liefst ziet verliezen.
PSG staat al voor, die gaan dit seizoen echt wel weer meedoen om de eindoverwinning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
De wedstrijd duurt nog lang he.

Kijk wat Feyenoord afgelopen weekend voor elkaar kreeg. En in het voetbal gebeuren soms wonderlijke dingen.

Hup Juventus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
PSG heeft een nieuwe trainer maar dat was niet nodig geweest. Spelen nog steeds het wanstaltig voetbal door met 10 man achter de middellijn wachten totdat de tegenstander balverlies lijdt zodat ze Mbappe met een lange bal in stelling kunnen brengen.

Nu al weinig zin om naar deze wedstrijd te kijken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Miki schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:19:
PSG heeft een nieuwe trainer maar dat was niet nodig geweest. Spelen nog steeds het wanstaltig voetbal door met 10 man achter de middellijn wachten totdat de tegenstander balverlies lijdt zodat ze Mbappe met een lange bal in stelling kunnen brengen.

Nu al weinig zin om naar deze wedstrijd te kijken.
Schakelprogramma is een uitkomst voor mij bij zulke avonden. Een enkele wedstrijd trek ik slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:02

Superkiwi

Hoi doei

Wat een verschil met de vorige wedstrijd. Knap gespeeld van PSG hoor.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

mavaros schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:13:
De wedstrijd duurt nog lang he.

Kijk wat Feyenoord afgelopen weekend voor elkaar kreeg. En in het voetbal gebeuren soms wonderlijke dingen.

Hup Juventus
Sorry maar heel slecht vergelijk :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
Het kost je 375 miljoen, maar dan heb je ook wat:

https://www.vi.nl/nieuws/...mbappe-bij-psg-lekken-uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
Dit wordt straks een kwartier extra tijd.

Overigens was de overtreding geen gele kaart. Voetbal is een contactsport en daar valt deze actie onder.

In Zuid Amerika schoppen ze je onderbeen naar de tweede ring, en wordt er alleen een vrije trap gegeven.

edit: Ajax wint van beide clubs. Ik bedoel dus PSG en Juve. Ik ben niet echt onder de indruk.

@Vos De vergelijking met Feyenoordzal niet helemaal kloppen, maar ook Juve is van systeem veranderd.

Dat is bij Juventus al een paar jaar geleden ingezet. Ipv verdedigen, gewoon lekker lopen voetballen. Dat is als neutrale kijker gewoon veel leuker om te zien.

Feyenoord speelt ook anders dan 3 jaar geleden. Dat verdedigende spel is er gelukkig een beetje uit. Daarom kijkt een doorsnee wedstrijd van Feyenoord tegenwoordig lekker weg.

[ Voor 53% gewijzigd door mavaros op 06-09-2022 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

mavaros schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 21:04:
maar PSG is zo'n poenclub die je het liefst ziet verliezen.
Helaas voor jou hebben ze gewonnen :P

wat me verder opviel: Chelsea verliest en Haaland scoort 2x > uiteraard;
ik neem aan dat ze morgen Ajax uitzenden, maar Inter - Bayern lijkt mij ook een mooie, helaas is Lukaku geblesseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:45
Zit de samenvattig van Sevilla - City te kijken. Alsof je Ajax tegen Joure 6 zit te kijken waarbij Sevilla Joure 6 is. 8)7
Pagina: 1 ... 81 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken