[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.362 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit krijg je ervan als je Ronaldo niet opstelt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:26:
Dit krijg je ervan als je Ronaldo niet opstelt.
En wie staat er ook niet in ?

Varane/Martinez is prima tot nu toe.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Martinez en Malacia bewijzen de Eredivisie een goede dienst, spelen heel erg goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Bruno de duikelaar, wat een domme schwalbe.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:36

Quad

Doof

Bossie schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:27:
[...]

En wie staat er ook niet in ?

Varane/Martinez is prima tot nu toe.
Van achteruit direct veel snelheid.
Alleen op het middenveld is het niet echt van je het. Aanval is op zich wel oké..

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emgeebee
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:28
Exocet schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:30:
Martinez en Malacia bewijzen de Eredivisie een goede dienst, spelen heel erg goed.
Net als dat het te vroeg was om ze af te schrijven na twee wedstrijden is het ook te vroeg om ze te keuren op 1 goede wedstrijd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu wordt het spannend...

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:13
Exocet schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:30:
Als Malacia deze lijn doorzet dan is de linksback positie in oranje geen discussie. Die speelt uitstekend :)

/edit
Ai toch een tegentreffer.

[ Voor 5% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2022 22:39 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hoezo krijgt Salah daar geen kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Eriksen eraf aub. Er is body nodig.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Ronaldo maar ff voor Eriksen en dan Martial naar de zijkant

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Klinkt misschien raar maar ik zou nu Maguire brengen en met 3 centraal achterin gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

3 wissels, is dat niet teveel voor de organisatie van het team?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:54
Quad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:43:
3 wissels, is dat niet teveel voor de organisatie van het team?
zat ik ook al te denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Laatst online: 17:10
Wat een vervelende commentator zitten we naar te luisteren 😴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:39:
Hoezo krijgt Salah daar geen kaart?
Daar had Fernandes geel (en dus rood) horen krijgen. Wat een imbeciel. Scheidrechters moeten gelijk geel geven aan welke speler of keeper dan ook die probeert de aftrap te vertragen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
Die Malacia ziet er toch best fit uit, ondanks al het werk wat ie heeft gedaan. Goeie conditie, netjes

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Smobbo
  • Laatst online: 12:47
Ambianz schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:44:
Wat een vervelende commentator zitten we naar te luisteren 😴
Op skysports zijn ze wel positief.
Zowel Martinez als Malacia vallen positief voor ze op (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 15:46
gambieter schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:44:
[...]

Daar had Fernandes geel (en dus rood) horen krijgen. Wat een imbeciel. Scheidrechters moeten gelijk geel geven aan welke speler of keeper dan ook die probeert de aftrap te vertragen.
Nou nou het was vervelend ja, maarja in ‘t heetst van de strijd en dat je koste wat kost wilt winnen.. Ga je hem toch geen 2e geel en dus rood voor geven. Dan kan je in de PL wel aan de gang blijven elke wedstrijd

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 22:44:
[...]

Hij vertraagde de aftrap niet, dat was Salah die de bal af probeert te pakken.
Denkt ie nou echt dat als de bal al in de cirkel ligt, dat Utd dan sneller op z'n plek gaat staan? Hij moet gewoon met z'n tengels van de bal af blijven als iemand anders die vast heeft, duurt het te lang dan grijpt de scheids wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hop hop. Mooie Toto zo. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Leuk degradatie potje gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Dus ten Hag blijft nog een tijdje zitten.
Denk dat Kuyt weert eerder uit ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22:46
De volatiliteit is weer te merken. Ook bij mij. Ik heb weer hoop dat deze jokers kunnen voetballen. Erg blij dat ik eindelijk United weer eens met vechtlust heb zien spelen. Elanga IPV Ronaldo was dikke prima. Martial lijkt ook eindelijk weer zijn best te doen (en wat kan die man voetballen als hij af en toe een sprintje zet) en ik ben ook blij met Martinez en vooral met Malacia. Ik dacht dat Evra meedeed. Hij is nog niet zo ver maar hij speelde wel als Patrice. Vol inzet, hart en tackles.

[ Voor 9% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2022 23:03 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ten Hag met z'n steenkolen Engels, gooit er in z'n 1e zin ook meteen een "fucking" bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:17:
Ten Hag met z'n steenkolen Engels, gooit er in z'n 1e zin ook meteen een "fucking" bij :D
Was gewoon mooi en oprecht :D

Van Gaal was al erg maar ten Hag is ook een topper als het gaat om interviews in het Engels :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Miki schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:19:
[...]

Was gewoon mooi en oprecht :D

Van Gaal was al erg maar ten Hag is ook een topper als het gaat om interviews in het Engels :X
Idd, maar ten Hag is gewoon zichzelf maar kan zich nog niet helemaal uiten zoals hij wil in het Engels.
Van Gaal was simpelweg in de aanval gegaan tegen de pundits of had zeer waarschijnlijk de uitnodiging afgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Doordat Viaplay zo dramatisch is kijk sinds vanavond op Sky Sports. Dat is wel echt een feestje qua commentaar en analyse in vergelijking met wat ik gewend ben van Ziggo Sports. Misschien ook wel dat het langer duurt en met spelers is die de competitie kennen. En vooral Keane,Neville en Carra.
Edit: En misschien ook wel omdat Youri een enorme zeikerd is en het ik al altijd boos werd van het ge-McTominie en Tellesch. Wat een verademing om fatsoenlijk commentaar te hebben. Dat ken ik normaal enkel van Engeland op de BBC.

Edit2: werd Stormzy komt even bij het interview stukje aanschuiven. Ik ben om. Schotel op het dak blijft.

[ Voor 37% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2022 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:49
Ik zag net een mars van ManU-supporters tegen de eigenaren van die club. Een Amerikaanse familie ofzo. Ze zeiden dat die Amerikanen de ziel uit de club hadden gezogen.

En ik ben het er helemaal mee eens. Overal waar die investeerders een voetbalclub of andere sportclub overnemen, verdwijnt het spel en wordt het een kil bedrijf. Daarom hoop ik dat Feyenoord nooit in die val gaat trappen en desnoods degradeert, als het echt heel slecht zou gaan.

Je moet er toch niet aan denken dat er straks een sjeik of Amerikaan de scepter gaat zwaaien bij die club, maar het zou zomaar wel kunnen gebeuren. Als ze dan toch investeerders moeten hebben, kijk dan eens lief richting Ajax. Die kunnen zonder problemen € 100000000,- uitlenen en daar gunstige voorwaarden aan verbinden. Dit laatste zal natuurlijk nooit gebeuren, maar je ziel verkopen aan de keiharde kapitalisten is een zekerdere dood.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ORpnUaNOEgZ5tlgsZU7qxpI4iM4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zk0X2TROofyKlDGQ3lBqT3Zk.png?f=user_large

Best redelijk voor 2 eredivisie spelers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:43:
[Afbeelding]

Best redelijk voor 2 eredivisie spelers ;)
Ze waren ook lekker bezig. Ook best wel geholpen doordat het hele team goed speelde. Althans inzet toonde. Op Sky waren ze overigens lyrisch over Varane en Bruno dit potje. Ik was echt blij met Malacia. Al heb ik dat geloof ik al gezegd. Maar goed, het is niet elke week dat je van Liverpool wint.

(Mensen hier zullen wel weer vinden dat jij de bal te veel verspeelde. Maar hij knalde erop de hele negentig minuten en de balbezit verhoudingen waren 30/70 :) )

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2022 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:17
toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:17:
Haha die man is zo opgelucht. Ben echt blij voor hem. Is ook niet de eerste de beste ploeg die hij verslaat. Ook zijn opstelling getuigd van ballen. Ronaldo en Maguire op de bank. En Malacia voor Shaw. Geweldig!

Vraag ik me toch weer af wat hij het Antony en Gakpo wil als je Sancho, Rashford en Martial hebt. Die gasten kunnen echt wel ballen. Maja je speelt natuurlijk nogal wat wedstrijden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

mavaros schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 23:41:
Ik zag net een mars van ManU-supporters tegen de eigenaren van die club. Een Amerikaanse familie ofzo. Ze zeiden dat die Amerikanen de ziel uit de club hadden gezogen.

En ik ben het er helemaal mee eens. Overal waar die investeerders een voetbalclub of andere sportclub overnemen, verdwijnt het spel en wordt het een kil bedrijf. Daarom hoop ik dat Feyenoord nooit in die val gaat trappen en desnoods degradeert, als het echt heel slecht zou gaan.

Je moet er toch niet aan denken dat er straks een sjeik of Amerikaan de scepter gaat zwaaien bij die club, maar het zou zomaar wel kunnen gebeuren. Als ze dan toch investeerders moeten hebben, kijk dan eens lief richting Ajax. Die kunnen zonder problemen € 100000000,- uitlenen en daar gunstige voorwaarden aan verbinden. Dit laatste zal natuurlijk nooit gebeuren, maar je ziel verkopen aan de keiharde kapitalisten is een zekerdere dood.
Eens. Zo kijk ik ook bijvoorbeeld naar PSG. Ook al scoren ze er 100 per wedstrijd en winnen ze vanaf nu altijd de League-1 en de CL. Het telt niet echt. Voor mij zijn voetballers zoals Mbape, Neymar en Messi eigenlijk ook al gestopt met voetballen. Toch vind ik het dan interessant hoe zo’n club soort van fans blijven houden die er nog geld aan uitgeven ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:58

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 08:02:
Haha die man is zo opgelucht. Ben echt blij voor hem. Is ook niet de eerste de beste ploeg die hij verslaat. Ook zijn opstelling getuigd van ballen. Ronaldo en Maguire op de bank. En Malacia voor Shaw. Geweldig!
Dat was een logische keuze maar ook een flinke gok. Had je nu een pak rammel gekregen kan het zomaar zijn dat de supporters niet meer alleen over de Glazers klagen. Gelukkig pakte het goed uit.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:02
One swallow does not make summer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:04
Anderzijds was dit toch de wedstrijd waar je al een verlies incalculeert, en dus de uitgelezen wedstrijd om een signaal terug te geven aan Ronaldo na al zijn maniertjes.
Dat je dan nog wint ook is al helemaal mooi meegenomen.

Een mooie opsteker, op inzet en echt als een team gespeeld wat resultaat oplevert.

En een voordeel dat Liverpool ook niet lekker loopt. Dat middenveld is ook wel vrij armoedig. Misschien moet er daar ook nog wel wat bij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:08:
Anderzijds was dit toch de wedstrijd waar je al een verlies incalculeert, en dus de uitgekozen wedstrijd om een signaal terug te geven aan Ronaldo na al zijn maniertjes.
Dat je dan nog wint ook is al helemaal mooi meegenomen.

Een mooie opsteker, op inzet en echt als een team gespeeld wat resultaat oplevert.

En een voordeel dat Liverpool ook niet lekker loopt. Dat middenveld is ook wel vrij armoedig. Misschien moet er daar ook nog wel wat bij.
Er is vast een eredivisie middenvelder op te halen voor 60 miljoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
[...]

Vraag ik me toch weer af wat hij het Antony en Gakpo wil als je Sancho, Rashford en Martial hebt. Die gasten kunnen echt wel ballen. Maja je speelt natuurlijk nogal wat wedstrijden.
125M voor “versterkingen” in de breedte is niet niets idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
[...]

Het ergste is, als het waar is tenminste, is dat Man Utd een ruil heeft geweigerd voor Maguire.
Ik zou hem zonder nadenken geruild hebben tegen Pulisic (ze hebben aanvallend ook nodig), een (beter) CB dan Maguire vind je wel als je toch geld aan het uitgeven bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bossie schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:43:
[...]

125M voor “versterkingen” in de breedte is niet niets idd.
Die heb je gewoon nodig voor de PL. Ze spelen toch ook CFL? Dan heb je ook breedte nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exocet schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 09:14:
[...]

Er is vast een eredivisie middenvelder op te halen voor 60 miljoen
Mag ik misschien overdreven enthousiast zijn? Maar ik vind die CDM van PSV (Sangare) wel wat hebben.

Maar goed, ze hebben nu al Casemiro gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door HollowGamer op 23-08-2022 10:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
[...]

Alle 3 hebben vorig jaar een seizoen lang uiterst matig gepresteerd, dus ik snap prima dat ie dan spelers erbij wil hebben. Ook omdat ie nu 4 spelers voor 3 plekken heeft (rashford sancho martial elanga, ronaldo tel ik al niet meer mee die zal wel vertrekken)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:20
Werkt anders prima hier. Het is geen topkwaliteit maar ook op de TV vind ik het voldoende. Ben juist wel blij met ViaPlay t.o.v. Ziggo. Eindelijk echt elke wedstrijd van mijn club kunnen volgen i.p.v. wat Ziggo interessant vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:14:
[...]

Werkt anders prima hier. Het is geen topkwaliteit maar ook op de TV vind ik het voldoende. Ben juist wel blij met ViaPlay t.o.v. Ziggo. Eindelijk echt elke wedstrijd van mijn club kunnen volgen i.p.v. wat Ziggo interessant vindt.
Precies, bijna werd nooit Arsenal uitgezonden, maar City wel. Snap dat mensen 'sterren' willen zien, maar ik vond andere wedstrijden spannender, zo ook die degradatiestrijd. Ik heb toen Everton via andere manieren moeten kijken, wink-wink.

Championship is vanavond, dat probeer ik ook meer te volgen. Ziggo had die rechten ook, maar deed daar nooit iets mee.

[ Voor 4% gewijzigd door HollowGamer op 23-08-2022 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 11:14:
[...]

De keren dat United niet werd uitgezonden waren in de Ziggo tijd op één hand te tellen. Het gaat mij om de kwaliteit van de stream die is matig in mijn ogen. Maar alleen maar mooi als het bij jou goed werkt en je nu alle potjes kunt kijken die je wilt zien.

Bailly is net verhuurd aan Olympique Marseille. Ik kan me niet voorstellen dat ze Maguire nog verkopen en zeker niet aan Chelsea nu Chelsea Pulisic niet aan Uited wilde verhuren (gelukkig). Ze hebben nu 4 centrumverdedigers (5 als je Phil Jones meetelt). Dat is precies voldoende denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Exactor it schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 12:57:
[...]

De keren dat United niet werd uitgezonden waren in de Ziggo tijd op één hand te tellen. Het gaat mij om de kwaliteit van de stream die is matig in mijn ogen. Maar alleen maar mooi als het bij jou goed werkt en je nu alle potjes kunt kijken die je wilt zien.

Bailly is net verhuurd aan Olympique Marseille. Ik kan me niet voorstellen dat ze Maguire nog verkopen en zeker niet aan Chelsea nu Chelsea Pulisic niet aan Uited wilde verhuren (gelukkig). Ze hebben nu 4 centrumverdedigers (5 als je Phil Jones meetelt). Dat is precies voldoende denk ik.
Niet als je maar 2 CB’s hebt op het vereiste niveau, ik denk dat Maguire naar Chelsea een win/win voor beide is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:14:
[...]

Niet als je maar 2 CB’s hebt op het vereiste niveau, ik denk dat Maguire naar Chelsea een win/win voor beide is.
Varane heeft vorig seizoen een maand of drie aan blessuretijd gehad. Daarnaast is de mening over Maguire vaak wat hard. Hij is echt niet zo slecht als dat het gezegd wordt en zeker beter dan wat hij afgelopen seizoen liet zien. Hij is vaak degene die bekritiseerd wordt terwijl hij, onhandig, een fout van een ander op probeert te lossen (zoals dat De Gea nooit uitkomt en het middenveld geen bescherming biedt en de backs buitenspel constant opheffen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Exactor it schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 13:56:
[...]

Varane heeft vorig seizoen een maand of drie aan blessuretijd gehad. Daarnaast is de mening over Maguire vaak wat hard. Hij is echt niet zo slecht als dat het gezegd wordt en zeker beter dan wat hij afgelopen seizoen liet zien. Hij is vaak degene die bekritiseerd wordt terwijl hij, onhandig, een fout van een ander op probeert te lossen (zoals dat De Gea nooit uitkomt en het middenveld geen bescherming biedt en de backs buitenspel constant opheffen).
Misschien, maar hij past simpelweg niet in het "Ten Hag" systeem dus kan je beter verkopen om ruimte te maken voor spelers die wel passen.

Dit is overigens geen probleem voor Maguire zelf (ze blijven hem gewoon betalen), maar het gevolg van het beleid van de afgelopen jaren waarbij verschillende trainers aankopen deden voor hun systeem met als gevolg dat het team een samenraapsel is van spelers die allemaal excelleren in verschillende speelwijzen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
Maguire heeft gewoon de pech dat hij zoveel gekost heeft en ook nog is aanvoerder is gemaakt waardoor er zoveel kritiek is.

Als 3de of 4de verdediger kan die prima en als die dan maar een 30 miljoen had gekost had niemand er echt zich druk over gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:34
Zap ff langs ziggo sport, zie helemaal niks. Één grote mistbank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Blijft donny weer een jaartje bankzitten bij man utd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
groggy schreef op dinsdag 23 augustus 2022 @ 21:23:
Blijft donny weer een jaartje bankzitten bij man utd?
Tenzij Bruno geblesseerd raakt, ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Is even kijken of MUFC het goede spel van de wedstrijd tegen Liverpool kan doorzetten. Of wordt het een nieuwe Brentford uit? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Kijk nu een tijdje, Martinez heel goed bezig.

Aanvallend is het te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 14:02:
Kijk nu een tijdje, Martinez heel goed bezig.

Aanvallend is het te traag.
Sancho en Rashford geen moment gezien, dus hoeven niet eens te douchen zo weinig hebben die gedaan.
Snap wel dat Ten Hag dus meer aanvallers wil hebben want Ronaldo viel ook nog eens waardeloos in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:26:
[...]

Sancho en Rashford geen moment gezien, dus hoeven niet eens te douchen zo weinig hebben die gedaan.
Snap wel dat Ten Hag dus meer aanvallers wil hebben want Ronaldo viel ook nog eens waardeloos in
Wie had er tegen Liverpool gescoord ook alweer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:29:
[...]

Wie had er tegen Liverpool gescoord ook alweer?
Dus? Tegen Liverpool gemotiveerd zijn kan iedereen. Het gaat juist om deze wedstrijden

Edit: en vorig seizoen was ie ook al zo'n groot succes, 3 doelpunten en 3 assists. Echt een koopje geweest met zn 100m+ transfersom

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 27-08-2022 15:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:13
Liverpool gaan we als Ajax zijnde wel ff inpakken? 🥴

City gaat dan niet heel erg lekker 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Megupe schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:13:
Liverpool gaan we als Ajax zijnde wel ff inpakken? 🥴

City gaat dan niet heel erg lekker 🤣
Liverpool staat nu 8 - 0 voor; Senesi > ex Feyenoord, weet niet wat hem overkomt, vorige week verloren met 3 - 0.
sorry 9 - 0 nu :*)
(als Salah nog topscorer wil worden, mag hij wel eens gaan scoren :( )

en Man. City staat nu 4 -2 voor, na 0 -2 achter, Haaland scoort even 3x in 20 minuten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
JAN-B schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:49:
[...]

Liverpool staat nu 8 - 0 voor; Senesi > ex Feyenoord, weet niet wat hem overkomt, vorige week verloren met 3 - 0.
sorry 9 - 0 nu :*)
(als Salah nog topscorer wil worden, mag hij wel eens gaan scoren :( )

en Man. City staat nu 4 -2 voor, na 0 -2 achter, Haaland scoort even 3x in 20 minuten _/-\o_
Moeten ze nu echt al die potjes gelijktijdig plannen :+
Chelsea was ook prima om te kijken, vanavond maar ff MotD meepakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Bossie schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 17:57:
[...]

Moeten ze nu echt al die potjes gelijktijdig plannen :+
Chelsea was ook prima om te kijken, vanavond maar ff MotD meepakken.
Vond je? Chelsea was echt niet best. Veel geluk met de overwinning.
Dringend nood aan een spits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 18:05:
[...]

Vond je? Chelsea was echt niet best. Veel geluk met de overwinning.
Dringend nood aan een spits
Het voetbal was misschien niet top, maar voor de (semi) neutrale toeschouwer was het een spannende pot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:33:
[...]

Dus? Tegen Liverpool gemotiveerd zijn kan iedereen. Het gaat juist om deze wedstrijden

Edit: en vorig seizoen was ie ook al zo'n groot succes, 3 doelpunten en 3 assists. Echt een koopje geweest met zn 100m+ transfersom
Qua stats heeft buiten Ronaldo niemand het goed gedaan bij United vorig seizoen. De keeper was de fans player of the year.

Ik geloof niet dat het gebrek aan inzet was waardoor Rashford en Sancho mindere wedstrijden hadden. Ik zag vooral Rashford constant in beweging. Hij stond wel spits, dat is niet zijn plek. En als Ronaldo ff normaal had gedaan had hij twee keer alleen voor de keeper kunnen staan. Sancho was verdedigend niet aanwezig en speelde ook niet erg strak naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op zaterdag 27 augustus 2022 @ 15:26:
[...]

Ik snap niet dat Martial meer speelt, die vind ik dreigender dan wat er nu voorin staat. Rashford valt elke week door de mand.
Dan zou ik Ronaldo er gewoon inzetten.

Ik heb de wedstrijd gezien, ik snap heel goed dat eth Frenkie wilde hebben. Er is niemand op dat middenveld met balcontrole, opbouwend en een goede pass naar voren . Weinig controle, ze verliezen het op het middenveld. Fernández is soms wel goed maar die speelt te diep en komt verdedigend iets tekort.

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 28-08-2022 10:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:21
Harribo schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:57:
[...]

Ik snap niet dat Martial meer speelt, die vind ik dreigender dan wat er nu voorin staat. Rashford valt elke week door de mand.

Ik heb de wedstrijd gezien, ik snap heel goed dat eth Frenkie wilde hebben. Er is niemand op dat middenveld met balcontrole, opbouwend en een goede pass naar voren . Weinig controle, ze verliezen het op het middenveld. Fernández is soms wel goed maar die speelt te diep en komt verdedigend iets tekort.
Martial was (weer) geblesseerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Harribo schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 10:57:
[...]

Martial was weer eens gebleseerd zoals zovaak, zoals zoveel United spelers. Misschien is dat behalve een fysiek ook een mentaal probleem bij dit team.

ETH speelt 4231 bij United (Ajax 433 toch?), maar dat is een erg veelzijdige formatie waarbij Bruno zou moeten inzakken om een 3 mans middenveld te creëren in verdedigend spel.

We gaan wel zien hoe dit zich verder ontwikkeld maar een FdJ zou idd perfect zijn in zowel 4231 of 433.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 11:09:
[...]

Martial was weer eens gebleseerd zoals zovaak, zoals zoveel United spelers. Misschien is dat behalve een fysiek ook een mentaal probleem bij dit team.

ETH speelt 4231 bij United (Ajax 433 toch?), maar dat is een erg veelzijdige formatie waarbij Bruno zou moeten inzakken om een 3 mans middenveld te creëren in verdedigend spel.

We gaan wel zien hoe dit zich verder ontwikkeld maar een FdJ zou idd perfect zijn in zowel 4231 of 433.
Speelstijl is redelijk gelijk aan Ajax. Ze hebben alleen nog geen middenvelder die bij de opbouw terugzakt tussen de 2 centrale verdedigers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:21
toolkist schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:05:
[...]

Speelstijl is redelijk gelijk aan Ajax. Ze hebben alleen nog geen middenvelder die bij de opbouw terugzakt tussen de 2 centrale verdedigers
Dat zal Casemiro moeten worden, in de Alvarez-rol. De bedoeling was uiteraard Frenkie de Jong, maar die soap heeft geen happy end gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
autje schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 14:34:
[...]

Dat zal Casemiro moeten worden, in de Alvarez-rol. De bedoeling was uiteraard Frenkie de Jong, maar die soap heeft geen happy end gekregen.
Die soap is nog niet helemaal afgesloten toch ?
Sowieso, beter nog ff 100 miljoen stukslaan op FdJ dan Antony |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Exactor it schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:53:
[...]

Saint-Maxim is één van de weinige spelers waarvoor ik de tv aanzet. Echt een mooie speler. Als hij zou leren schieten, zou hij een echte topper zijn. Hij had Walker, dat ook een uitstekende speler is ondersteboven gespeeld. Ik heb ook zelden gezien dat City zo goed werd gestoord in hun opbouw. Dat deed Newcastle United erg goed.
Hij heeft geluisterd! Wat een goal zojuist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:20
100M voor 8 goals in de Eredivisie :+ Allemachtig wat geweldig zaken doen van Ajax weer :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 21:24:
100M voor 8 goals in de Eredivisie :+ Allemachtig wat geweldig zaken doen van Ajax weer :Y
Goals en assists zeggen niet alles, maar zeker way overpriced

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Exocet schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 21:29:
[...]

Goals en assists zeggen niet alles, maar zeker way overpriced
Way way way waaaaaay overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06
Bossie schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:05:
[...]

Way way way waaaaaay overpriced.
Ik vind Antony een soort Suarez, maar zelfs Suarez was bij bv. Liverpool goed, maar ook weer niet zo dat ie Liverpool dat een top niveau tilde. Salah is en was dat wel.

Goed gespeeld van Ajax, nou duimen dat ze er iets slims mee doen en dat is niet Ziyech voor bv 30 miljoen bij Chelsea terughalen of Stengs voor 10.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chelseamarre123
loekf2 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:10:
[...]

Ik vind Antony een soort Suarez, maar zelfs Suarez was bij bv. Liverpool goed, maar ook weer niet zo dat ie Liverpool dat een top niveau tilde. Salah is en was dat wel.

Goed gespeeld van Ajax, nou duimen dat ze er iets slims mee doen en dat is niet Ziyech voor bv 30 miljoen bij Chelsea terughalen of Stengs voor 10.
Huh Suarez was toch geweldig bij Liverpool. Die tandem met Sturridge was heel goed. Scoorde ook gewoon 31 keer in zijn laatste seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
18 goals 14 assists in 57 eredivisie wedstrijden om precies te zijn.
Maar inderdaad, Ten Hag heeft Ajax nog een goede dienst bewezen. Voor iets meer dan de helft zou een stuk realistischer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nou Nou jongens :(
1 van de redenen dat ik zelden of nooit in het andere voetbaltopic lees, is dat het de laatste tijd constant over de man van 80 miljoen gaat >excuses 100 miljoen;
nu gaat het buitenland topic ook al over hem 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
JAN-B schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:36:
[...]

Nou Nou jongens :(
1 van de redenen dat ik zelden of nooit in het andere voetbaltopic lees, is dat het de laatste tijd constant over de man van 80 miljoen gaat >excuses 100 miljoen;
nu gaat het buitenland topic ook al over hem 8)
En wat is jouw verwachting van Antony bij United?
Wordt het een trucendoos met vooral mislukte acties en zit ie na 2 wedstrijden op de bank of heeft ie wel rendement en wordt het een publiekslieveling ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:50
loekf2 schreef op zondag 28 augustus 2022 @ 23:10:
[...]

Suarez maakte bijna eigenhandig een ontzettend matig Liverpool kampioen. Salah zit in een gespreid bedje met toppers om 'm heen. Suarez had alleeen Gerrard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:06
Exocet schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Wordt het een trucendoos met vooral mislukte acties en zit ie na 2 wedstrijden op de bank of heeft ie wel rendement en wordt het een publiekslieveling ?
Ik vrees grote moeite met het fysieke van de PL. Die trucendoos gaat niet werken met de "houthakkers" in de PL. Dus blessures door aanslagen of gewoon hamstrings. Ten Hag zette hem ook niet altijd in de basis.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Exocet schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:46:

Het kan allebei 8)
maar zat dit weekend wel te denken: stel, het gaat ineens draaien en Ronaldo gaat scoren, kunnen ze zomaar kampioen worden :(
maar toen dacht ik aan Haaland, dus die zullen wel kampioen worden;
en als ik naar de stand kijk, wordt Arsenal kampioen :P
(wie het weet, mag het zeggen)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
loekf2 schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:35:
[...]

Ik vrees grote moeite met het fysieke van de PL. Die trucendoos gaat niet werken met de "houthakkers" in de PL. Dus blessures door aanslagen of gewoon hamstrings. Ten Hag zette hem ook niet altijd in de basis.
Je krijgt dan waarschijnlijk al snel dezelfde taferelen als Richarlison dit weekend, die meteen werd neergehaald nadat hij tijdens de wedstrijd de bal even ging hooghouden:

https://twitter.com/xAlfieTHFC/status/1563937942128787469

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
dutchgio schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 14:00:
[...]

Je krijgt dan waarschijnlijk al snel dezelfde taferelen als Richarlison dit weekend, die meteen werd neergehaald nadat hij tijdens de wedstrijd de bal even ging hooghouden:

https://twitter.com/xAlfieTHFC/status/1563937942128787469
Haha kon wel genieten van die tackle.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JAN-B schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

Het kan allebei 8)
maar zat dit weekend wel te denken: stel, het gaat ineens draaien en Ronaldo gaat scoren, kunnen ze zomaar kampioen worden :(
United of Arsenal kampioen? Ik kan je vast zeggen dat dat allebei niet gaat gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
JAN-B schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 13:48:
[...]

Het kan allebei 8)
City word kampioen, Ronaldo zal na een paar weken weer los komen en Arsenal word geen kampioen.

Volgens mijn glazen bol word Halaaand topscoren en Nunez zal nog vaker door die vervelende Premier League verdedigers “uit de wedstrijd” gepest worden?

Verder nog iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Bossie schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:26:

City word kampioen, Ronaldo zal na een paar weken weer los komen en Arsenal word geen kampioen.

Volgens mijn glazen bol word Haland topscoren en Nunez zal nog vaker door die vervelende Premier League verdedigers “uit de wedstrijd” gepest worden?
dat zei ik toch: Haaland zal wel kampioen worden ;) > je schrijft de naam trouwens verkeerd: het is 3x met een A.
en als Arsenal top 3 eindigt, prima.
Verder nog iets?
Ja, voorspelling voor de Serie A, ben zelf voor Inter, net dik verloren van Lazio, ik zou het niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:26:
[...]

Volgens mijn glazen bol word Haland topscoren en Nunez zal nog vaker door die vervelende Premier League verdedigers “uit de wedstrijd” gepest worden?

Verder nog iets?
Ik denk dat Ronaldo helemaal niet zoveel gaat spelen bij Utd. Rashford/Sancho links, Antony/Sancho rechts, Martial/Rashford centraal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat Ronaldo helemaal niet zoveel gaat spelen bij Utd. Rashford/Sancho links, Antony/Sancho rechts, Martial/Rashford centraal.
Ik hoop dat de geruchten Ronaldo naar Napoli en Oshimen naar United waar zijn. Kan me niet voorstellen dat United 120 miljoen euro neerlegt maar ik kon me ook niet voorstellen dat ze 100 miljoen aan Ajax zouden geven en 70 aan Real Madrid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:42
toolkist schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat zijn aftakeling ineens heel rap gaat. Ten Hag wil volle bak pressie zien, en daar voelt Ronaldo zich te goed voor, maar kan hij ook niet meer belopen.

Ten Hag gaat niet zijn speelwijze aan zijn balletjes wachten ophangen. Roemloze aftocht Christiano ligt in het verschiet als de resultaten Ten Hag gelijk blijven geven.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
Malfunctions schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 16:14:
[...]

Ik denk dat zijn aftakeling ineens heel rap gaat. Ten Hag wil volle bak pressie zien, en daar voelt Ronaldo zich te goed voor, maar kan hij ook niet meer belopen.
Hij is idd geen Modric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
De 100 miljoen is overgemaakt van United plc naar Ajax NV. Ik snap niet helemaal waarom we nog een vleugelspeler nodig hebben terwijl we geen spits hebben, buiten Ronaldo die niet rent. Maar hopelijk is het net als met Martinez dat ik na enkele potjes Antony een enorme held vind. Wel veel druk op hem na zo'n enorm transferbedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 16:08:
De 100 miljoen is overgemaakt van United plc naar Ajax NV. Ik snap niet helemaal waarom we nog een vleugelspeler nodig hebben terwijl we geen spits hebben, buiten Ronaldo die niet rent. Maar hopelijk is het net als met Martinez dat ik na enkele potjes Antony een enorme held vind. Wel veel druk op hem na zo'n enorm transferbedrag.
Rashford of Martial in de spits gok ik zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 18:38:
[...]

Rashford of Martial in de spits gok ik zo?
Dat denk ik wel. Rashford is wel matig als spits en Martial is erg blessuregevoelig en is de afgelopen drie seizoenen overweldigend matig geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Trainer van Bournemouth > Parker ontslagen na 4 wedstrijden :( (1 gewonnen - 3 verloren)
wie verzint dat: een ploeg die net is gepromoveerd en dan meteen tegen Arsenal, Man. City en Liverpool laten spelen 8)7
dan kan je verwachten dat je er een paar dik verliest.

Chelsea draait ook niet erg lekker, uit verloren bij Southampton > Ziyech zelfs in de basis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:34

Vos

AFCA

Haha dat die goal telt bij Villa, hoe erg kan je een keeper hinderen?

Scheids is sowieso heel erg matig.

[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 31-08-2022 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

JAN-B schreef op dinsdag 30 augustus 2022 @ 23:38:
Trainer van Bournemouth > Parker ontslagen na 4 wedstrijden :( (1 gewonnen - 3 verloren)
wie verzint dat: een ploeg die net is gepromoveerd en dan meteen tegen Arsenal, Man. City en Liverpool laten spelen 8)7
dan kan je verwachten dat je er een paar dik verliest.
Het schijnt meer om de opmerkingen in de interviews te gaan, waar hij aangaf dat de selectie niet PL-waardig was. De eigenaar wil niet veel geld uitgeven, dus gaan ze jojo'en a la Norwich, Fulham en Watford.

Robot Haaland al weer een hattrick, en nieuwe aankoop Isak al gescoord voor Newcastle (0-1 voor tegen Liverpool).

[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 31-08-2022 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Nu online
gambieter schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:15:
[...]

Het schijnt meer om de opmerkingen in de interviews te gaan, waar hij aangaf dat de selectie niet PL-waardig was. De eigenaar wil niet veel geld uitgeven, dus gaan ze jojo'en a la Norwich, Fulham en Watford.

Robot Haaland al weer een hattrick, en nieuwe aankoop Isak al gescoord voor Newcastle (0-1 voor tegen Liverpool).
De tweede nieuwe spits van City legt er ook gewoon twee in …

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Daar komt Liverpool heel goed weg, de winnende maken in minuut 8 van de blessuretijd, terwijl er maar 5 gegeven waren.. Belachelijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grindtegel
Quad schreef op woensdag 31 augustus 2022 @ 22:58:
Daar komt Liverpool heel goed weg, de winnende maken in minuut 8 van de blessuretijd, terwijl er maar 5 gegeven waren.. Belachelijk.
Verdiende overwinning van Liverpool. Newcastle heeft de hele pot en zeker de 2e helft alleen maar de bus geparkeerd en het laatste kwartier de valziekte geacteerd om de pot te ontregelen. Die verdienden dat punt echt niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De Haaland hattrick was een echte: eerste goal met links, tweede met rechts, derde kopbal.

Pagina: 1 ... 80 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken