Tomorrow is not today!
Waarom snappen die Engelse clubs niet, dat spelers uit de Eredivisie gewoon (nog) niet toe zijn aan de PL?Sydney08 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 19:24:
Ja, die Senesi ging flink in de fout bij die 1e goal. Luchtduel kinderlijk verloren en direct de tegengoal. Tegenstander kon hem gewoon aannemen, na een klein schouderduwtje, en de actie inzetten.
Er zijn echt maar een paar die het hebben gered, maar die hadden ook de tijd nodig.
Beter kunnen ze plukken uit de Duitse, Franse of Spaanse competitie.
Wat een buitenkansje voor ManU
[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 20-08-2022 21:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is dit niet gewoon pesten van Chelsea?gambieter schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 21:49:
Chelsea considering Harry Maguire if Wesley Fofana deal falls through
Wat een buitenkansje voor ManU. Misschien zit het ze een keertje mee.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Bossie schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 21:54:
Is dit niet gewoon pesten van Chelsea?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Tja, ik kwam het ook tegen op Reddit waar ik juist ook hele plausibele verklaringen tegenkwam mbt functioneren Maguire als middelste CB in de 3ATB van Chelsea.Exocet schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 22:40:
[...]
Een goede grap moet een kern van waarheid hebben, dit is compleet onrealistisch 😁
Ik weet het niet, zag Casemiro ook niet aankomen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Tomorrow is not today!
Eerst Mendy die gaat klooien bij een terugspeelbal en zich de bal laat afpakken, en kort daarna Sterling die een domme vrije trap weggeeft en de 2-0 wordt fraai ingekopt door Leeds. Een paar minuten en de wedstrijd die gelijk opging, is nu opeens lekker voor Leeds. Koulibaly ook geel na 10 minuten.
Die hebben Maguire nodig
3-0 intussen, en Koulibaly is extra dom en krijgt een tweede gele kaart omdat hij te traag is. Leeds verdiend gewonnen, maar oh wat was Chelsea slecht.
[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 21-08-2022 16:47 ]
Nou, hopelijk van niet.
Voelt een beetje als karma, moet je maar niet echt een gek gedragen langs de lijn.
@HollowGamer ik had gisteravond je reactie iets vrolijker verwachtHollowGamer schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 20:37:
Waarom snappen die Engelse clubs niet, dat spelers uit de Eredivisie gewoon (nog) niet toe zijn aan de PL?
Er zijn echt maar een paar die het hebben gered, maar die hadden ook de tijd nodig.
Beter kunnen ze plukken uit de Duitse, Franse of Spaanse competitie.
0 -3 gewonnen en we staan bovenaan; geniet er nog even van, want straks staat Man. City weer 1e > staan alweer 0 -1 voor in de 5e minuut.
Haha, ben ook zeker blij! We laten momenteel geen puntjes liggen tegen 'de kleintjes', dat is weleens anders geweest.JAN-B schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 17:59:
[...]
@HollowGamer ik had gisteravond je reactie iets vrolijker verwacht![]()
0 -3 gewonnen en we staan bovenaan; geniet er nog even van, want straks staat Man. City weer 1e > staan alweer 0 -1 voor in de 5e minuut.
Ik hoop wel nog op twee versterkingen, één CDM (Neves zou mooi zijn, maar ik zie het niet gebeuren), en een winger. Een CB zou ook mooi zijn, want Holding ben ik niet zo'n fan van, denk ook niet dat die er komt.
PS. Ik geniet momenteel van Man City.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 21-08-2022 18:19 ]

Ja, ik hoor de "daar kan je toch geen penalty voor fluiten" uitleg al komen, maar dat is gewoon een 100% overtreding (hier gaat toch niemand over discussiëren hoop ik), in de 16. Echte bizar dat de VAR hier niet ingrijpt...
Jullie vriendelijkste zuiderbuur
*knip*Exactor it schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 16:59:
Leeds speelde erg sterk. Chelsea had nul tijd aan de bal. Andersom bewoog heel Leeds constant bij balbezit. Ze renden iets van 10km meer dan Chelsea.
Rustig, puur ranten voegt niets toe.
[ Voor 20% gewijzigd door tweakduke op 21-08-2022 20:52 ]
Blijkbaar een Australische scheids daar, kunnen ze maar beter heel snel terugsturen.
Rara wie zou de VAR zijn, Mike Dean?
[ Voor 7% gewijzigd door toolkist op 21-08-2022 19:14 ]
Leuke wedstrijd. Hoe City het toch weer flikt om in de wedstrijd terug te komen, bij de 3-1 leken ze uitgeteld. Saint-Maximin was onbespeelbaar voor het eerste uur.
Excuus, laat ik het erop houden dat ik Chelsea geen leuke/mooie club vindMegupe schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:00:
[...]
[mbr]*knip*
Rustig, puur ranten voegt niets toe.[/]
In de zomermaanden om 22of 23u.HollowGamer schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 21:24:
Waarom begint Barca pas zo laat? Dat was toch vroeger 21.00u als laatste wedstrijd?
Atletico lijkt het thuis niet te gaan lukken
Rood was gewoon overdreven.toolkist schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:13:
Aussie football rules zojuist geintroduceerd in de PL.. Je mag de Bruyne zonder bal in de buurt kniehoog tackelen, tuurlijk is dat maar geel.
Blijkbaar een Australische scheids daar, kunnen ze maar beter heel snel terugsturen.
Rara wie zou de VAR zijn, Mike Dean?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Idd, kunnen we weer een uurtje vroeger op bed vandaagHarribo schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:02:
Hahaha fantastisch... Barcelona... Lewandowski scoort binnen een minuut op zijn verjaardag
Edit: frenkie vind dat we gewoon tot middernacht moeten blijven kijken
[ Voor 12% gewijzigd door Bossie op 21-08-2022 22:06 ]
⏩ PVOutput☀️
Wijnaldum uitgeschakeld voorlopig.Georginio Wijnaldum is mogelijk maandenlang uitgeschakeld. De middenvelder heeft zondag tijdens een training van AS Roma zijn rechterscheenbeen gebroken en mist hierdoor mogelijk het WK in Qatar.
[ Voor 42% gewijzigd door DoeEensGek op 21-08-2022 22:18 ]
Jammer voor hem, komt op het verkeerde moment.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Goede reden om hem uit te zetten. Het blijven kijken omdat het Barcelona is ben ik nu wel voorbij, het is geen schim meer van wat het was. Jammer voor Frenkie.Quad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 22:33:
Spel van Barcelona is wel erg mwoah. Niks aan creativiteit en Frenkie speelt te laag.
Ik vind het leuk te zien hoe bijvoorbeeld een Lewandowski het doet nu.
Wel veel feller in de duels.
Hij raakte 'm niet toch? Dan toch buitenspel?
[ Voor 12% gewijzigd door Quad op 21-08-2022 23:13 ]
⏩ PVOutput☀️
Enige wat irritant is, is het continu gemekker en de theater van spelers. Tja Spaans voetbal...
Hinderlijk
[ Voor 38% gewijzigd door Harribo op 21-08-2022 23:15 ]
Hahaha wordt het 10 - 10Quad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:16:
@Harribo hm oké, zoveel mitsen en maren bij deze regels tegenwoordig. Gewoon buitenspel afschaffen.
Mwah Lewandowski kan opeens dodelijk zijn.Ik zie Barcelona dit niet winnen trouwens.
Maar Barca heeft het zeker niet makkelijk.
Klinkt cliché, maar dit is een wedstrijd die alle kanten op kan
Snap wat je bedoelt. Komt ook door Frenkie, gaat echt te langzaam. Erger me soms gewoon aan hem.Grindtegel schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:20:
ik vind barca echt tegenvallen met hun eindeloze trage gebrei, lijkt wel of frank de boer de tactiek hwwft doorgenomen. De Jong is ook niet veel
Hij haalt elke mogelijke counter eruit
1 keer versnellen en pats, Ansu Fati..
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 21-08-2022 23:27 ]
Lewandowski toch een fijne speler, loopt steeds goed.
Ansu Fati belangrijk, 2x nu
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 21-08-2022 23:28 ]
⏩ PVOutput☀️
Nou inderdaad, Ansu Fati brengt in z'n eentje direct zoveel gevaar.Grindtegel schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:27:
heh goede wissels?
⏩ PVOutput☀️
1 goal, 2 assists in een kwartier, lekkere invalbeurt.Quad schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 23:30:
[...]
Nou inderdaad, Ansu Fati brengt in z'n eentje direct zoveel gevaar.
Saint-Maxim is één van de weinige spelers waarvoor ik de tv aanzet. Echt een mooie speler. Als hij zou leren schieten, zou hij een echte topper zijn. Hij had Walker, dat ook een uitstekende speler is ondersteboven gespeeld. Ik heb ook zelden gezien dat City zo goed werd gestoord in hun opbouw. Dat deed Newcastle United erg goed.gambieter schreef op zondag 21 augustus 2022 @ 19:16:
Tja, dat is in geen enkele andere PL-wedstrijd rood.
Leuke wedstrijd. Hoe City het toch weer flikt om in de wedstrijd terug te komen, bij de 3-1 leken ze uitgeteld. Saint-Maximin was onbespeelbaar voor het eerste uur.
Newcastle United-City (de regime derby of Oil Classico) was wel een zeer fijne pot voetbal om te kijken.
Vanavond moet ik maar eens vroeg naar bed. Met een beetje geluk zorgt de geplande protest tegen de Glazers voor een regelmentaire overwinning voor Liverpool. Dat is beter voor het doelsaldo van United.
[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 22-08-2022 10:54 ]
Iets met 10 hag toch?
Absoluut, dat is een gouden aankoop van Newcastle geweest. Heerlijke voetballer, was na een uurtje uitgewerkt, maar in dat uur, jummie. Oil Classico, I like itExactor it schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 10:53:
Saint-Maxim is één van de weinige spelers waarvoor ik de tv aanzet. Echt een mooie speler. Als hij zou leren schieten, zou hij een echte topper zijn. Hij had Walker, dat ook een uitstekende speler is ondersteboven gespeeld. Ik heb ook zelden gezien dat City zo goed werd gestoord in hun opbouw. Dat deed Newcastle United erg goed.
Newcastle United-City (de regime derby of Oil Classico) was wel een zeer fijne pot voetbal om te kijken.
Vanavond moet ik maar eens vroeg naar bed. Met een beetje geluk zorgt de geplande protest tegen de Glazers voor een regelmentaire overwinning voor Liverpool. Dat is beter voor het doelsaldo van United.

Maguire zit op de bank. Ik ben benieuwd of Varane en Martinez het aankunnen (met Eriksen en Mctominay voor zich). Rashford in de spits. Dit gaat wat worden.Bossie schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:01:
Dadelijk United - Liverpool, ben benieuwd of we een wedstrijd gaan zien of dat een idiote uitslag gaat worden.
Iets met 10 hag toch?

Ronnie heeft zich ziekgemeld?Exactor it schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:09:
[...]
Maguire zit op de bank. Ik ben benieuwd of Varane en Martinez het aankunnen (met Eriksen en Mctominay voor zich). Rashford in de spits. Dit gaat wat worden.
⏩ PVOutput☀️
BankPWM schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:43:
Ik lees verschillende verhalen. Zit Ronaldo nu op de bank, of op de tribune?
Twente komt eraan!
Morgen wordt Anthony gepresenteerdVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 20:52:
Nou zit er klaar voor hoor.
Antony morgen weer 10 miljoen meer waard?
Is gewoon freelancer dus overal inzetbaar.. Naast Wietse van der Goot heb je ook niet veel overigens die wel om aan te horen zijn. Ja die Ragnar Niemeijer is mij de vorige pot (weet zo even niet niet welke ook alweer) prima bevallentoolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:04:
Echt, moeten ze nou echt die waardeloze Leo Driesen meenemen naar viaplay?
Twente komt eraan!
Die had Gakpo wel gemaaktQuad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:08:
Had je liever Evert ter Napel gehad dan? "van ver, en gevaarlijk!"
Wow die moest zitten!
XXXVI
Engels commentaar natuurlijk. Waarom zo nodig alleen Nederlands?Quad schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:08:
Had je liever Evert ter Napel gehad dan? "van ver, en gevaarlijk!"
Wow die moest zitten!
Los daarvan heb ik inderdaad alles liever dan Leo Driesen. Bij elke andere commentator blijf ik hangen, nu heb ik maar een stream opgezocht.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goed uitgespeeld wel, mooi doelpunt.
[ Voor 25% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2022 21:17 ]
XXXVI
Die 'smurf' is Milner, zo'n beetje de meest gerespecteerde speler binnen de selectieephymerous schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:17:
Haha die Virgil wordt even terechtgewezen door een smurf
Goed uitgespeeld wel, mooi doelpunt.
Milner en VvD was humor om te zien
⏩ PVOutput☀️
Zal wel meevallen, er zitten 3/5 spelers in die normaal niet im de basis starten en natuurlijk word Thiago die normaalgesproken alles aan elkaar knoopt gemist.toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:20:
Laat wel zien dat het niet helemaal goed meer zit bij Liverpool, qua teamspirit.
De vraag blijft meer hoelang United dit vol houd en of ze geen fouten in de press etc gaan maken in dit nieuwe systeem.
Ja maar hoe komt dat? Er is weinig verandert aan de samenstelling van dat elftal. Of is dit zo'n voorbeeld van een zeer goed team dat alles ongeveer gewonnen heeft en de magie er af is?toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:20:
Laat wel zien dat het niet helemaal goed meer zit bij Liverpool, qua teamspirit.
Ik meen het publiek te horen zingen "we want you to die". Verstond ik dat verkeerd?
[ Voor 10% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-08-2022 21:24 ]
Dat laatste denk ik, te weinig mutaties.JeroenNietDoen schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:23:
[...]
Ja maar hoe komt dat? Er is weinig verandert aan de samenstelling van dat elftal. Of is dit zo'n voorbeeld van een zeer goed team dat alles ongeveer gewonnen heeft en de magie er af is?
Volgens mij was het o.a. Alex Ferguson die daarom af en toe een speler 'wegjoeg' om zo ruimte te maken voor vers bloed.
Dan nog mag ie van Dijk met iets meer respect aanspreken. Dat is ook niet de minste toch?toolkist schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:18:
[...]
Die 'smurf' is Milner, zo'n beetje de meest gerespecteerde speler binnen de selectie
Fantastisch om te zienJapser schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:26:
Toch wel apart om die Eriksen weer volle bak in de Premier League te zien ballen vergeleken met hoe ie toen op het EK op het veld lag. Hoop dat ie snel een mooie vrije trap erin schiet.
Inderdaad, Martinez ook niet onverdienstelijkFleximex schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:39:
Malacia en Dalot spelen echt super goed.
[ Voor 49% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2022 21:40 ]
XXXVI
Verwijderd
Yes.Grindtegel schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:38:
loopt donny zich daar nou warm te lopen?
Als het zo doorgaat dan valt de gelijkmaker nog voor rust.
Respect?, geen tijd voor tijdens het voetballenephymerous schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:38:
[...]
Dan nog mag ie van Dijk met iets meer respect aanspreken. Dat is ook niet de minste toch?
Als het laatste fluitsignaal klinkt is alles weer automagisch opgelost en anders na een biertje wel.
Malacia moet alleen nog meer naar voren durven passen, tis wel erg veel terug.Fleximex schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:39:
verder speelt heel Utd goed vergeleken met tegen Brentford
[edit] Op Bruno Fernandez na dan...
[ Voor 6% gewijzigd door toolkist op 22-08-2022 21:42 ]
⏩ PVOutput☀️
Z'n eerste schot op goal in heel lange tijdSmobbo schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:43:
Hahaha, Bruno probeert hem door de goal uit te verdedigen 🤣
Je ziet ze knokken, maar de laatste 15-20 minuten was al hangen en wurgen.
Dat wordt een lastige 2e helft…
Dat krijg je als de club-pakken gemiddeld langer mee gaan dan de trainersGrindtegel schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:47:
het kostuum van ten hag is een maat te groot, eet ie wel genoeg daar?
Waarschijnlijk staat er nog OGS in het labeltje aan de binnenkant.
Martinez was de beste de eerste helftFleximex schreef op maandag 22 augustus 2022 @ 21:39:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
/edit
Doelpunt staat. Ik keek naar de benen. Netjes hoor
[ Voor 64% gewijzigd door ephymerous op 22-08-2022 22:12 ]
XXXVI
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken