Daar gaat Ten Hag Martinez voor gebruiken nu ie erachter komt dat die toch wat te klein is voor CV.Exocet schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 10:49:
[...]
Antony is zeker geen oplossing, ze moeten een goede verdedigende middenvelder halen die ook op kan bouwen.
Dat is inderdaad wel een optietoolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:00:
[...]
Daar gaat Ten Hag Martinez voor gebruiken nu ie erachter komt dat die toch wat te klein is voor CV.
Ik vind het maar een bijzonder sentiment. Van de vier doelpunten gisteren was zijn lengte niet een keer het probleem. Totale wanorde en die Manguire wel.toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:00:
[...]
Daar gaat Ten Hag Martinez voor gebruiken nu ie erachter komt dat die toch wat te klein is voor CV.
XXXVI
Dan heb je die kopgoal van Mee niet gezien zeker?ephymerous schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:06:
[...]
Ik vind het maar een bijzonder sentiment. Van de vier doelpunten gisteren was zijn lengte niet een keer het probleem. Totale wanorde en die Manguire wel.
Die 3-0? Das toch gewoon een klutsgoal. Ik geloof niet dat tien centimeter extra gister ook maar enig verschil had gemaakt.toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:11:
[...]
Dan heb je die kopgoal van Mee niet gezien zeker?
XXXVI
Was absoluut geen klutsgoal. Diepe corner die terug voor de goal gekopt wordt. Martinez stond niet goed maar had er anders nog niet bij gekomenephymerous schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:52:
[...]
Die 3-0? Das toch gewoon een klutsgoal. Ik geloof niet dat tien centimeter extra gister ook maar enig verschil had gemaakt.
Let’s agree to disagreetoolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 15:59:
[...]
Was absoluut geen klutsgoal. Diepe corner die terug voor de goal gekopt wordt. Martinez stond niet goed maar had er anders nog niet bij gekomen
XXXVI
Het elftal dat Ten Hag gisteren neerzette was niet geschikt voor de PL. Zeker niet tegen een ploeg met veel lange spelers. Als je keeper niet uitkomt bij voorzetten moet je agressieve lange koppers hebben. Die waren er buiten Maguire gisteren niet. De derde goal lag simpelweg daar aan. Dat Martinez te klein was in die situatie is een feit maar die situatie was te voorkomen geweest als er voldoende body, naast hem, had verdedigd.ephymerous schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 16:03:
[...]
Let’s agree to disagreeIk vind de focus op zijn lengte overtrokken, het zou onder andere moeten gaan over het onvermogen van een aantal andere spelers.
Vind deze nog aardig mild, maar ze zijn altijd leuk 
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is Tottenham slecht zeg. Chelsea speelt dan weer een pak beter dan vorige week. Jammer van de kleine voorsprong
Wat een agressie langs de zijlijn bij de gelijkmaker zeg, man man, bedaar je.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Man man dikke fout op Havertz word niet gefloten. Spurs die daarop de 1-1 maken. Richarlison die ook nog is in de baan van het schot staat en offside loopt.
Tuchel is niet voor niets kwaad, weet alleen even niet op het op de arbitrage of op Jorginho gericht moet zijn.Chelseamarre123 schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:02:
Man man dikke fout op Havertz word niet gefloten. Spurs die daarop de 1-1 maken. Richarlison die ook nog is in de baan van het schot staat en offside loopt.
Word een leuk kwartiertje zo
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik vind die Tuchel een aardige idioot met dat gedrag. Ik begrijp het wel, maar ziet er niet uit.
⏩ PVOutput☀️
Klopt, sloeg nergens op dat hij net Conte gaat opzoeken.Quad schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:07:
Ik vind die Tuchel een aardige idioot met dat gedrag. Ik begrijp het wel, maar ziet er niet uit.
Wacht ff, Cucurella word vanachter bij zijn haren naar de grond getrokken, de var double-checked het en Chelsea krijgt geen vrije trap?
Chelsea verliest hier letterlijk punten door de arbitrage.
Chelsea verliest hier letterlijk punten door de arbitrage.
Wat een schandalig slechte ref, zeker een Spurs fan? Wat een belachelijke beslissingen heeft die gast gemaakt zeg
Denk dat het gewoon onkunde is, Tuchel overigens geen rood?toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:27:
Wat een schandalig slechte ref, zeker een Spurs fan? Wat een belachelijke beslissingen heeft die gast gemaakt zeg
Tuchel verdiende die rode kaart, Conte niet. Die schudde Tuchel de hand, Tuchel wilde niet loslaten. Daar mag Tuchel een lange schorsing voor krijgen.
Aangaande Cuchurella, verdedigers zijn tegenwoordig meer bezig de aanvallers het spel onmogelijk te maken, dan moeten ze niet zeuren als er wat terugkomt.
Aangaande Cuchurella, verdedigers zijn tegenwoordig meer bezig de aanvallers het spel onmogelijk te maken, dan moeten ze niet zeuren als er wat terugkomt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Eens mbt Tuchel, Conte is sowieso te geslepen om zoiets doms te doen.gambieter schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:30:
Tuchel verdiende die rode kaart, Conte niet. Die schudde Tuchel de hand, Tuchel wilde niet loslaten. Daar mag Tuchel een lange schorsing voor krijgen.
Maar mbt Cucurella, dat is gewoon donkerrood en staat los van het feit dat scheidsrechters weigeren op te treden tegen het vrij worstelen in de zestien bij spel hervattingen.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0YVFAiZJs7l7c2KokcQXYWDt.jpg?f=user_large)
Lol.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Man, het ging wel flink tekeer daar bij Chelsea tegen Spurs. Leuk!
Tomorrow is not today!
Dus moet verdediger Romero, die aan de andere kant ook aan het zieken was richting Havertz, gewoon rood krijgen volgens jouw redenering?gambieter schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:30:
Hij loopt het risico op rood, maar Cucurella is een kop kleiner en er zit volgens mij geen opzettelijk haren trekken bij. En doe effe niet zo dom: bij een corner van Spurs in de 16m van Chelsea is Romero gewoon aanvaller.toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:45:
Dus moet verdediger Romero, die aan de andere kant ook aan het zieken was richting Havertz, gewoon rood krijgen volgens jouw redenering?
Zoals de Britse verslaggevers vaak zeggen: "six of one and half a dozen of the other".
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 14-08-2022 19:50 ]
Niet opzettelijk? Kom op joh kijk de herhaling nog eens wat beter dan... Dit sloeg echt helemaal nergens opgambieter schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:48:
[...]
Hij loopt het risico op rood, maar Cucurella is een kop kleiner en er zit volgens mij geen opzettelijk haren trekken bij. En doe effe niet zo dom: bij een corner van Spurs in de 16m van Chelsea is Romero gewoon aanvaller.
TUCHEL VS CONTE: ROUND TWO!!! 🤬🤬 pic.twitter.com/XhWuOU4fwD
— Sky Sports Premier League (@SkySportsPL) 14 augustus 2022
Lekker man, sneu gasten vandaag.
⏩ PVOutput☀️
Heerlijk overigens dat Tuchel het falen van de scheids ook gewoon kalm benoemd in het interview na afloop.
Hier heeft ie em al vast aan z'n haar:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JtAsqNiJbPiXV1OBnj2LSC27.jpg?f=user_large)
En dat gaat door tot hier (en nog wat verder):
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GX1UWwzVdvcXoOeQtCuhWZqM.jpg?f=user_large)
Mag achteraf nog gewoon 4 wedstrijden minimaal zijn. Shirtje vasthouden is vervelend, dit is gewoon echt gemeen spel.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/JtAsqNiJbPiXV1OBnj2LSC27.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/GX1UWwzVdvcXoOeQtCuhWZqM.jpg?f=user_large)
Mag achteraf nog gewoon 4 wedstrijden minimaal zijn. Shirtje vasthouden is vervelend, dit is gewoon echt gemeen spel.
Uiteraard gun ik spurs en hun spelers het aller slechtste toe maar met deze uitslag kan ik wel leven.
Even behalve het incident voorafgaand aan de 2-2, vond ik dat spurs wel heel veel overtredingen maakte en daar ook wel heel erg veel mee weg mocht komen van de officials.
Die overtreding op Havertz waaruit die 1-1 kwam was dan overigens prima gezien dat daar gewoon de bal gespeeld werd.
Even behalve het incident voorafgaand aan de 2-2, vond ik dat spurs wel heel veel overtredingen maakte en daar ook wel heel erg veel mee weg mocht komen van de officials.
Die overtreding op Havertz waaruit die 1-1 kwam was dan overigens prima gezien dat daar gewoon de bal gespeeld werd.
Misschien heeft de scheidsrechter het niet gezientoolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:55:
Hier heeft ie em al vast aan z'n haar:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Wat is dit voor rare reactie. Romero trekt hem gewoon aan de haren neer hoezo is dit niet opzettelijkgambieter schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:48:
[...]
Hij loopt het risico op rood, maar Cucurella is een kop kleiner en er zit volgens mij geen opzettelijk haren trekken bij. En doe effe niet zo dom: bij een corner van Spurs in de 16m van Chelsea is Romero gewoon aanvaller.
Zoals de Britse verslaggevers vaak zeggen: "six of one and half a dozen of the other".
Heerlijke derby! Gestolen punt, maar dat geeft niet. Slecht spel, we moeten echt eens leren iets meer op eigen kracht tegen Chelsea te spelen ipv altijd angstig en slecht.
Romero had absoluut een kaart moeten krijgen voor haar trekken en ik ben bang dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is...
All in all is dit wel het soort derby dat ik wil zien
Romero had absoluut een kaart moeten krijgen voor haar trekken en ik ben bang dat hier het laatste woord nog niet over gesproken is...
All in all is dit wel het soort derby dat ik wil zien
To dare is to do
Een andere camera voor het Tuchel-Conte handschudden:
En die actie daarvoor van Cucurella op Romero wel? Lekker op zijn knie staan. Wat mij betreft hebben ze beiden geluk gehad..toolkist schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 19:49:
[...]
Niet opzettelijk? Kom op joh kijk de herhaling nog eens wat beter dan... Dit sloeg echt helemaal nergens op
To dare is to do
Zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan, allemaal goede argumenten om deze scheids met pensioen te sturen.Slaapje schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:01:
[...]
En die actie daarvoor van Cucurella op Romero wel? Lekker op zijn knie staan. Wat mij betreft hebben ze beiden geluk gehad..
Maar als je misschien 3 milimeter buitenspel staat dan leggen we het spel 5 minuten stil om alles grondig te onderzoeken

Taylor had een paar jaar geleden zijn laatste wedstrijd moeten fluiten, dat is absoluut waar.Bossie schreef op zondag 14 augustus 2022 @ 21:11:
[...]
Zo kunnen we nog wel een tijdje doorgaan, allemaal goede argumenten om deze scheids met pensioen te sturen.
Maar als je misschien 3 milimeter buitenspel staat dan leggen we het spel 5 minuten stil om alles grondig te onderzoeken
To dare is to do
Mwa niet mee eens. McTominay en Shaw hebben de afgelopen seizoenen relatief steady gepresteerd. Nee McTominay is niet de beste "voetballer" aan de bal maar een prima verdedigende middenverlder. De Gea ja die is gewoon wisselvallig maar in de basis gewoon bij de top 5 beste keepers van de wereld. Die nu afrekenen op 1 wedstrijd dit seizoen is gewoon not done. Die pakt echt nog wel punten voor je dit jaar.autje schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 20:25:
[...]
Mee eens. McTominay, Fred, Maguire, Shaw, Dalot, De Gea.... wacht, dat is al een half elftal.
Onbegonnen werk voor Ten Hag. Was er dan ook niet aan begonnen, zou ik zeggen. Nou wordt hij ook niet echt geholpen door de plaatselijke Overmars. United heeft pas 70M uitgegeven, volgens mij het minst van alle PL clubs tot nu toe. Transferbeleid is dramatisch, want ze hebben een heleboel balast ook nog niet weten te slijten. Had ie de echte Overmars maar.
Waar ik inderdaad niks van begrijp is het transferbeleid. Je had achterin moeten beginnen, met een lange sterke CV naast Maguire. Bijvoorbeeld De Ligt ofzo, maar halen ze Martinez die gewoon compleet ongeschikt is voor de PL. Dan heb je nog de back's. Dalot kan er helemaal niks van snap niet waarom die speelt in plaats van Wan-Bissaka die nog snelheid en een goede voorzet heeft. Fred is ook een ramp op het middenveld daar moet je gewoon een speler hebben die balvast is en weinig fouten maakt, De Jong zou hier prima passen wat mij betreft. Fernandes voor de creativiteit is prima.
Dan voorin, tsja daar is het rendement gewoon te laag. Rashford heeft geen vertrouwen. Sancho heeft mij nog nooit overtuigd en Ronaldo die doet niks qua verdediging. Ik hoop dat Martial snel weer fit is. Dan zet je die in de spits, Rashford vanaf de zijkant waar hij IMHO veel beter tot zijn rechtkomt en dan haal je nog een nieuwe rechtsback en doe je Sancho zo snel mogelijk weer weg.
Man U heeft de afgelopen paar seizoenen gewoon enorm veel geld weggeooid met flut aankopen voor veel te veel geld. Eerst Maguire, Telles en Sancho, nu weer met Martinez. De enige die zijn geld wel waard is geweest in Bruno Fernandes eigenlijk. Eigenlijk hebben ze voor elke linie minstens nog 1 goede speler nodig, als dat niet lukt dan ben ik bang dat het voor plaats 10-15 wordt dit seizoen
HD4Life @ Full-HD
Het enige wat Fred en Mctominay moeten doen is de bal afpakken en dan zo snel mogelijk aan een speler in dezelfde kleur geven die er wel kan voetballen (Eriksen, Fernandez).Davidshadow13 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:47:
[...]
Mwa niet mee eens. McTominay en Shaw hebben de afgelopen seizoenen relatief steady gepresteerd. Nee McTominay is niet de beste "voetballer" aan de bal maar een prima verdedigende middenverlder. De Gea ja die is gewoon wisselvallig maar in de basis gewoon bij de top 5 beste keepers van de wereld. Die nu afrekenen op 1 wedstrijd dit seizoen is gewoon not done. Die pakt echt nog wel punten voor je dit jaar.
Waar ik inderdaad niks van begrijp is het transferbeleid. Je had achterin moeten beginnen, met een lange sterke CV naast Maguire. Bijvoorbeeld De Ligt ofzo, maar halen ze Martinez die gewoon compleet ongeschikt is voor de PL. Dan heb je nog de back's. Dalot kan er helemaal niks van snap niet waarom die speelt in plaats van Wan-Bissaka die nog snelheid en een goede voorzet heeft. Fred is ook een ramp op het middenveld daar moet je gewoon een speler hebben die balvast is en weinig fouten maakt, De Jong zou hier prima passen wat mij betreft. Fernandes voor de creativiteit is prima.
Dan voorin, tsja daar is het rendement gewoon te laag. Rashford heeft geen vertrouwen. Sancho heeft mij nog nooit overtuigd en Ronaldo die doet niks qua verdediging. Ik hoop dat Martial snel weer fit is. Dan zet je die in de spits, Rashford vanaf de zijkant waar hij IMHO veel beter tot zijn rechtkomt en dan haal je nog een nieuwe rechtsback en doe je Sancho zo snel mogelijk weer weg.![]()
Man U heeft de afgelopen paar seizoenen gewoon enorm veel geld weggeooid met flut aankopen voor veel te veel geld. Eerst Maguire, Telles en Sancho, nu weer met Martinez. De enige die zijn geld wel waard is geweest in Bruno Fernandes eigenlijk. Eigenlijk hebben ze voor elke linie minstens nog 1 goede speler nodig, als dat niet lukt dan ben ik bang dat het voor plaats 10-15 wordt dit seizoen
Martinez kan prima, maar dan naast Varane ipv Maguire. Je zou zelfs 352/532 kunnen spelen met Maguire in het midden en die andere twee ernaast waarbij Shaw/Bissaka prima als wingbacks kunnen spelen.
Poggy als alleskunner ga je gewoon missen hoewel velen daar anders over denken, de voorgaande coaches waren echt niet slecht en hebben het maximale uit de groep gehaald door de speelwijze aan te passen.
Rangnick wilde koppig zijn speelwijze aan deze groep opdringen, ben bang dat Ten Hag hetzelfde lot ondergaat want de benodigde spelers gaan nooit allemaal komen.
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407017 - Cristiano Ronaldo wil met niemand meer iets te maken hebben bij Man United
Zou er toch een kern van waarheid inzitten?
Steady bar bar slecht ja, niet op een niveau wat je als Man Utd nodig hebt. Laat ze bij Bournemouth dragende spelers worden ofzo, bij Man Utd hebben die 2 niks te zoeken.Davidshadow13 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:47:
[...]
Mwa niet mee eens. McTominay en Shaw hebben de afgelopen seizoenen relatief steady gepresteerd.
[edit] wacht ff, McTominay bedoel ik dan. Shaw speelde inderdaad vaak best prima.
[ Voor 9% gewijzigd door toolkist op 15-08-2022 14:50 ]
Wedden dat binnenkort een bod gedaan wordt op Dest? Ziyech zie ik ook nog wel gebeuren als relatief goedkope vervanger voor Sancho. Dan heb je een rechter kant die in ieder geval begrijpt hoe Ten Hag wil spelen en het ook eerder gedaan heeft.Davidshadow13 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 09:47:
Tielemans wil niet bijtekenen bij Leicester (contract tot de zomer) dus die zou ik halen om het middenveld te versterken. Evt zelfs met Ndidi naast hem als controlerende middenvelder
Klinken allemaal als sensible versterkingen die niet meteen 60-80 miljoen hoeven te kosten. Snap sowieso niet dat ze niet veel meer in de PL zelf zijn gaan shoppen. Als je kijkt wat er speelt bij bijvoorbeeld Leicester en West Ham, of wat er op de bank zit bij Tottenham. Dan kun je daar toch prima spelers losweken, zeker qua salaris gaan ze er een stuk op vooruit bij Man U.toolkist schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:55:
[...]
Wedden dat binnenkort een bod gedaan wordt op Dest? Ziyech zie ik ook nog wel gebeuren als relatief goedkope vervanger voor Sancho. Dan heb je een rechter kant die in ieder geval begrijpt hoe Ten Hag wil spelen en het ook eerder gedaan heeft.
Tielemans wil niet bijtekenen bij Leicester (contract tot de zomer) dus die zou ik halen om het middenveld te versterken. Evt zelfs met Ndidi naast hem als controlerende middenvelder
Blijf erbij dat ze in het centrum toch echt nog de nodige fysieke kracht missen, of defensief op het middenveld misschien. Als je met een Eriksen, Fernandes en Tielemans gaat spelen heb je toch nog wel een sterke grote jongen nodig tegen al die boomlange spitsen die er bij o.a Crystal Palace enzo rond lopen.
HD4Life @ Full-HD
Daarom dat ik Ndidi ook noemde, die heeft de fysiek wel. Liever Kanté maar die zullen ze niet weg kunnen kopen bij Chelsea. West Ham vraagt belachelijke prijzen dus zal em niet snel worden, Leicester moet eigenlijk wel verkopen aangezien die blijkbaar krap bij kas zitten en moeten verkopen voor ze kunnen kopen (al zal dat wel veranderen als ze Fofana voor 90m aan Chelsea verkopen).Davidshadow13 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 15:05:
[...]
Klinken allemaal als sensible versterkingen die niet meteen 60-80 miljoen hoeven te kosten. Snap sowieso niet dat ze niet veel meer in de PL zelf zijn gaan shoppen. Als je kijkt wat er speelt bij bijvoorbeeld Leicester en West Ham, of wat er op de bank zit bij Tottenham. Dan kun je daar toch prima spelers losweken, zeker qua salaris gaan ze er een stuk op vooruit bij Man U.
Blijf erbij dat ze in het centrum toch echt nog de nodige fysieke kracht missen, of defensief op het middenveld misschien. Als je met een Eriksen, Fernandes en Tielemans gaat spelen heb je toch nog wel een sterke grote jongen nodig tegen al die boomlange spitsen die er bij o.a Crystal Palace enzo rond lopen.
ETH koopt het liefst spelers waar hij min of meer bekend mee is. Bij Ajax natuurlijk ook een paar missers met Klaiber, Labyad en ook Promes. Haller is de enige die wel soort van geslaagd is. Als ik nu lees met welke spelers Man U in verband wordt gebracht -en als daar maar 25% van waar is- dan is het vooral weer de bekende vijver.Davidshadow13 schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 15:05:
Snap sowieso niet dat ze niet veel meer in de PL zelf zijn gaan shoppen.
Ik had er niet aan gedacht maar dit zou maar zo kunnentoolkist schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 14:55:
[...]
Wedden dat binnenkort een bod gedaan wordt op Dest?
[ Voor 19% gewijzigd door ephymerous op 15-08-2022 16:55 ]
XXXVI
Daarover zijn vandaag meerdere artikelen verschijnen. Ik hoop dat hij snel vertrekt en dat er een spits en een robuuste middenvelder worden gehaald. Ik zie het echter niet meer gebeuren. Verkopende clubs weten dat het crisis is bij United en gooien 50% op de prijs.HollowGamer schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 13:34:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407017 - Cristiano Ronaldo wil met niemand meer iets te maken hebben bij Man United
Jeetje die Nunez… die gaat een goeie schorsing krijgen voor die kopstoot
Lijkt wel mee te vallen, die nummer 16 zich echt wel aan, anders val je niet zo.dglavimans schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:17:
Correctie, toch wel een flinke kopstoot op deze beelden
https://twitter.com/BadMa...GlLsvd3Ps4yqk_QWYlRQ&s=19
[ Voor 21% gewijzigd door Exocet op 15-08-2022 22:33 ]
Die Nunes heeft niet alleen de kracht en postuur van een os, maar ook de hersencapaciteit. Hij heeft nota bene in Portugal gevoetbald, waar de smerigste verdedigers spelen, en een por tegen zijn schouder is genoeg om hem te laten ontploffen?
Rood was overduidelijk, wat een rund. PL verdedigers weten wat ze moeten doen voortaan.
Rood was overduidelijk, wat een rund. PL verdedigers weten wat ze moeten doen voortaan.
[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 15-08-2022 22:49 ]
Voor de PL volgers, dit is wel mooi gedaan: Thirty years of the Premier League in pictures op de BBC website.
Foto's met de geschiedenis van de PL.
Foto's met de geschiedenis van de PL.
Dat is één van de grote problemen bij United: geen goed scoutingsapparaat, en geen krachtige technisch directeur. Dan gaat de coach de aankopen bepalen. Overigens doen een hoop coaches dat, en in Engeland hebben ze daar ook meer de ruimte voor. Het zit structureel mis bij United. Geen driehoek Ten Hag - Overmars - Van Der Sar, maar een driehoek Ten Hag - Murtough - Arnold. Twee lichtgewichten zonder voetbalverleden, en zonder een netwerk in het wereldje. Het is ook niet zo gek dat ze 60 miljoen voor Martinez betalen.ephymerous schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 16:54:
[...]
ETH koopt het liefst spelers waar hij min of meer bekend mee is. Bij Ajax natuurlijk ook een paar missers met Klaiber, Labyad en ook Promes. Haller is de enige die wel soort van geslaagd is. Als ik nu lees met welke spelers Man U in verband wordt gebracht -en als daar maar 25% van waar is- dan is het vooral weer de bekende vijver.
Ik ben van mening dat als een tegenstander zoveel moeite doet om naar je toe te lopen om eens een flinke zet te geven, dat die ook niks meer op het veld te zoeken heeft. Want dit is gewoon onnodig uitlokken. Allebei roos dus, dus verdediger 1 wedstrijd schorsen en Nunez minimaal 3.dglavimans schreef op maandag 15 augustus 2022 @ 22:17:
Pak hem beet 3 seconden voor die duw probeerde Nunez hem al een kopstoot te geven.toolkist schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:27:
[...]
Ik ben van mening dat als een tegenstander zoveel moeite doet om naar je toe te lopen om eens een flinke zet te geven, dat die ook niks meer op het veld te zoeken heeft. Want dit is gewoon onnodig uitlokken. Allebei roos dus, dus verdediger 1 wedstrijd schorsen en Nunez minimaal 3.
Denk dat Liverpool het ook wel zonder Nunez gaat redden tegen Man-Unitedtoolkist schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:27:
[...]
Ik ben van mening dat als een tegenstander zoveel moeite doet om naar je toe te lopen om eens een flinke zet te geven, dat die ook niks meer op het veld te zoeken heeft. Want dit is gewoon onnodig uitlokken. Allebei roos dus, dus verdediger 1 wedstrijd schorsen en Nunez minimaal 3.
Nou nee. Andersen ging naar Nunez toe omdat die net daarvoor al had geprobeerd een kopstoot uit te delen, het was de tweede poging die het rood opleverde. De scheids zag die eerste poging niet, maar er had best wel eens een VAR-onderzoek kunnen zijn gekomen als het rood al niet was gegeven. Andersen kreeg geel, dat lijkt me afdoende.toolkist schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 07:27:
Guardian cartoonist David Squires is weer in topvorm, en hij kreeg natuurlijk meer dan genoeg materiaal dit weekend (zelfs pre-Nunez):
:fill(white):strip_exif()/f/image/ioLluYlYuFfR61aRcmYhE2xd.png?f=user_large)
Ik zat even te zoeken op youtube omdat ik de beelden nog niet had gezien. Maar als Nunez zich idd zo makkelijk laat uitlokken dan gaat het een erg vervelend seizoen voor hem worden.gambieter schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 13:58:
[...]
Nou nee. Andersen ging naar Nunez toe omdat die net daarvoor al had geprobeerd een kopstoot uit te delen, het was de tweede poging die het rood opleverde. De scheids zag die eerste poging niet, maar er had best wel eens een VAR-onderzoek kunnen zijn gekomen als het rood al niet was gegeven. Andersen kreeg geel, dat lijkt me afdoende.
[YouTube: Highlight Darwin Nunez vs Joachim Andersen with a red card #liverpool]
@Bossie Ik had nog niets meegekregen van deze beelden, maar dit laat wel alles zien waarom ik veel hedendaags voetbal steeds minder vind om naar te kijken. Al dat zuigen, duwen, toneelspelen, trekken, gadverdamme. Ze moeten GVD een goed voorbeeld geven voor de jeugd.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Het begint met de regelgeving/handhaving, de spelers zoeken simpelweg de grenzen van het toelaatbare op helaas.TTLCrazy schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:31:
@Bossie Ik had nog niets meegekregen van deze beelden, maar dit laat wel alles zien waarom ik veel hedendaags voetbal steeds minder vind om naar te kijken. Al dat zuigen, duwen, toneelspelen, trekken, gadverdamme. Ze moeten GVD een goed voorbeeld geven voor de jeugd.
Edit: nu ik het heb teruggezien vind ik het allemaal wel meevallen.
[ Voor 6% gewijzigd door Bossie op 16-08-2022 14:37 ]
Dit valt op geen manier te handhaven of je moet elke minuut het spel stilleggen. Scheidsrechters kunnen dit nooit allemaal in de gaten houden. De VAR is ook vleugellam en zou ook teveel het spel gaan verstoren. Dit gaat alleen maar veranderen als er een cultuur omslag komt bij de clubs. Helaas gaat het allemaal om heel veel centjes, zeker in Engeland, dus dat gaat niet gebeuren.Bossie schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:34:
[...]
Het begint met de regelgeving/handhaving, de spelers zoeken simpelweg de grenzen van het toelaatbare op helaas.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
Klopt, ik herinner bijvoorbeeld nog een EK of WK waarbij het worstelen in de 16 meteen werd afgefloten en vervolgens hebben we niet meer terug gezien.TTLCrazy schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:37:
[...]
Dit valt op geen manier te handhaven of je moet elke minuut het spel stilleggen. Scheidsrechters kunnen dit nooit allemaal in de gaten houden. De VAR is ook vleugellam en zou ook teveel het spel gaan verstoren. Dit gaat alleen maar veranderen als er een cultuur omslag komt bij de clubs. Helaas gaat het allemaal om heel veel centjes, zeker in Engeland, dus dat gaat niet gebeuren.
Maar ze moeten toch ergens beginnen, want het voetbal zelf is soms echt niet meer om aan te zien.
Nu zijn verdedigers vervelend, maar aanvallers doen precies hetzelfde. Kijk naar een Zaha, kijk wat Mane altijd deed, etc. Het is een gevecht en het is geen zaalvoetbal. Kijk naar het shirtje vasthouden en schwalbes waar mogelijk, etc.
Andersen deed niet zoveel vergeleken met wat er normaal al gebeurt. Geen enkel excuus voor de kopstoot.
Andersen deed niet zoveel vergeleken met wat er normaal al gebeurt. Geen enkel excuus voor de kopstoot.
Het heeft gedrag van beide kanten niets met voetbal te maken. Voetbal is idd een contactsport maar het contact moet wel voetbal gerelateerd zijn.gambieter schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:48:
Nu zijn verdedigers vervelend, maar aanvallers doen precies hetzelfde. Kijk naar een Zaha, kijk wat Mane altijd deed, etc. Het is een gevecht en het is geen zaalvoetbal. Kijk naar het shirtje vasthouden en schwalbes waar mogelijk, etc.
Dat gezegd hebbende, ik was waarschijnlijk zelf in een omschakelmomentje ook even per ongeluk te laat geweest met zn tegenstander.
https://www.nrc.nl/nieuws...en-of-vertrekken-a4139004
Eh, ja en dat is nou precies iets wat een club als Barcelona gecreëerd heeft, dat 'teveel' betalen voor een speler. En nu zitten ze op de blaren. Hoop dat Frenkie zijn poot stijf houdt. Wat mij bederft kunnen (en moeten) salarissen in de top weer wat genormaliseerd worden, met een jaarsalaris van 8 miljoen i.p.v. 16 miljoen ben je ook niet slecht af en hoef je echt niet meer te werken na je carriere, maar niet zoals Frenkie nu behandeld wordt.Tito Hernández, een van de 150.000 socios van FC Barcelona, verwoordt het gevoel van vele supporters: geen speler is groter dan de club. „Frenkie zal moeten inleveren of moeten vertrekken. Het probleem is dat voetballers als hij gewoon veel te veel verdienen.”
Voor hen die willen begrijpen waarom de afkeer van United fans naar de Glazers toe zo groot is, een twitterdraadje:
After Manchester United’s awful start to the season, the focus has once again turned to the Glazers. This thread will look at some of the reasons why the club’s fans might be unhappy with their owners – from a financial perspective #MUFC
— Swiss Ramble (@SwissRamble) 16 augustus 2022
[ Voor 15% gewijzigd door autje op 17-08-2022 13:10 ]
Heeft iemand die verliespartijen van Manchester United gezien?
Ik niet maar heb mij er wel over verbaasd.
ManUtd heeft voor veel geld kwaliteit in gekocht, daar zal het toch niet aan liggen?
Blijkbaar staat er nog geen team met een kloppende tactiek denk ik dan .
Eth heeft veel werk te verzetten maar of hij daar de tijd voor krijgt, moet ik zien...
ManUtd heeft voor veel geld kwaliteit in gekocht, daar zal het toch niet aan liggen?
Eth heeft veel werk te verzetten maar of hij daar de tijd voor krijgt, moet ik zien...
Als jaren lang Man Utd fan helaas welHarribo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:04:

Ben ik het niet mee eens. Er is de laatste jaren vooral (veel) te veel betaald voor spelers die te weinig brachten. Maguire, Sancho, Martinez, Telles en van de Beek. Hebben allemaal te veel gekost en te weinig gebracht. Daarnaast was er de afgelopen jaren eigenlijk geen visie op het team en op de speelstijl.Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:04:
HD4Life @ Full-HD
Ik vind dat ze nu toch wel aardig ingekocht hebben? Tenminste, dat zou je zeggen...
Vd Beek en Maquire waren destijds natuurlijk miskopen.
Gewoon, ze hebben op papier toch een aardig elftal?
Als jij zegt dat er niemand echt voor ging, dan klinkt het alsof de verbondenheid /chemie mist?
Het lijkt wel een verzameling individualisten ipv een team?
Wat jij zegt, geen visie of speelstijl. Er worden 11 vedetten in het veld gezet en die moeten het dan ook maar laten zien.
Hoop dat eth wel een idee heeft want dit is vrij hopeloos nu.
Vd Beek en Maquire waren destijds natuurlijk miskopen.
Gewoon, ze hebben op papier toch een aardig elftal?
Als jij zegt dat er niemand echt voor ging, dan klinkt het alsof de verbondenheid /chemie mist?
Het lijkt wel een verzameling individualisten ipv een team?
Wat jij zegt, geen visie of speelstijl. Er worden 11 vedetten in het veld gezet en die moeten het dan ook maar laten zien.
Hoop dat eth wel een idee heeft want dit is vrij hopeloos nu.
[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 18-08-2022 16:42 ]
Martinez is nu al een miskoop? Dat is wel vrij vlotDavidshadow13 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Ben ik het niet mee eens. Er is de laatste jaren vooral (veel) te veel betaald voor spelers die te weinig brachten. Maguire, Sancho, Martinez, Telles en van de Beek. Hebben allemaal te veel gekost en te weinig gebracht. Daarnaast was er de afgelopen jaren eigenlijk geen visie op het team en op de speelstijl.
Van Sancho had een ieder veel meer verwacht, dat is wel zonde.
70 miljoen voor Casemiro, 20 voor Milik en 90 tot 100 miljoen voor Antony. En dan vergeten we maar even dat je eerst wat achterin moet oplossen. Anders gaat de Gea bijna elke week 4x de bal uit het net vissen. Top spelers gaan niet meer naar United. Geen Champions League. En volgend seizoen ook niet. Alleen een extreem salaris kan ze overtuigen. Sportief gezien heb je weinig te zoeken bij United. Ik hoop ergens echt wel dat Ten Hag het team aan de praat krijgt, maar zolang je alleen spelers kan trekken voor het geld, trek je niet altijd de gewenste types. Een Rabbiot ging niet fijn weg uit Parijs. Wil eigenlijk niet naar United, maar wel voor 300K p/w. Dat soort spelers gaan je niet verder helpen.
Ze hebben alleen Martinez, Malacia en Erikssen gehaald (https://www.transfermarkt...ited/transfers/verein/985), dat zou ik niet bestempelen als 'aardig ingekocht' voor een grootmacht als MAnU waar op veel posities niet de kwaliteit loopt die je wenst, zeker niet als je het systeem van Ten Hag wil gaan spelen.Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:40:
Ik vind dat ze nu toch wel aardig ingekocht hebben? Tenminste, dat zou je zeggen...
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Je vergeet er wel wat. Wan Bissaka. 50 miljoen pond. Hij wordt voor 10 miljoen terug gestuurd naar Palace naar het schijnt. Fred vind ik persoonlijk niet slecht maar hij heeft zijn prijs nog niet waargemaakt. En het allerbeste voorbeeld. Pogba. 89 miljoen pond vanaf Juve en een paar jaar later gratis retour.Davidshadow13 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
[...]
Ben ik het niet mee eens. Er is de laatste jaren vooral (veel) te veel betaald voor spelers die te weinig brachten. Maguire, Sancho, Martinez, Telles en van de Beek. Hebben allemaal te veel gekost en te weinig gebracht. Daarnaast was er de afgelopen jaren eigenlijk geen visie op het team en op de speelstijl.
Als mede United fan heb ik hoop dat ETH een systeem erin krijgt en rotte appels als Ronaldo vlot eruit krijgt. Maar wat je zegt, het is vooral de instelling van de spelers dat moet veranderen.
Afgelopen 5 paginas niet gelezen zeker?Harribo schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 14:04:
Schijnbaar wil Casemiro wel en die schat ik toch echt wel in als top 3 beste verdedigende middenvelders (met Kante op 1) in de wereld. Haal Dest voor rechtsback en dan heb je met Shaw/Malacia Martinez Varane Dest en Casemiro ervoor denk ik toch een prima blok staan, met backs die kunnen voetballen zoals Ten Hag wil. Wan Bisaka zou ik voor 10m nooit weg doen. Snel, verdedigend niet heel slecht alleen aanvallend drama. Kun je denk ik beter als backup hebben dan Dalot.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 17:29:
70 miljoen voor Casemiro, 20 voor Milik en 90 tot 100 miljoen voor Antony. En dan vergeten we maar even dat je eerst wat achterin moet oplossen. Anders gaat de Gea bijna elke week 4x de bal uit het net vissen. Top spelers gaan niet meer naar United.
Toppers komen niet naar United. Dus als Casemiro wel wil is dat een reden om achterdochtig te zijn. En Casemiro is dus al 30. Dan maken ze weer de fout door te denken dat ze met een quick fix de top weer kunnen aanvallen.toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:15:
[...]
Schijnbaar wil Casemiro wel en die schat ik toch echt wel in als top 3 beste verdedigende middenvelders (met Kante op 1) in de wereld. Haal Dest voor rechtsback en dan heb je met Shaw/Malacia Martinez Varane Dest en Casemiro ervoor denk ik toch een prima blok staan, met backs die kunnen voetballen zoals Ten Hag wil. Wan Bisaka zou ik voor 10m nooit weg doen. Snel, verdedigend niet heel slecht alleen aanvallend drama. Kun je denk ik beter als backup hebben dan Dalot.
Man Utd moet gewoon op nul beginnen en allereerst beter gaan scouten. De toppers komen niet dus moet je het in jonge spelers zoeken, de categorie waar Arsenal of Tottenham het ook in gezocht heeft de laatste jaren.
Ik zou echt niet begrijpen dat je van Real Madrid naar Manchester United zou willen. Bij Madrid speel je in het beste team ter wereld op dit moment. En kan je alle prijzen winnen die mogelijk zijn. Voor het lekkere weer en de knappe vrouwen hoef je niet in Manchester te zijn. Misschien wil hij graag een keer in de Premier League spelen. Maar ik denk eigenlijk dat het salaris een grote motivatie is.toolkist schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 19:15:
[...]
Afgelopen 5 paginas niet gelezen zeker?![]()
[...]
Schijnbaar wil Casemiro wel en die schat ik toch echt wel in als top 3 beste verdedigende middenvelders (met Kante op 1) in de wereld. Haal Dest voor rechtsback en dan heb je met Shaw/Malacia Martinez Varane Dest en Casemiro ervoor denk ik toch een prima blok staan, met backs die kunnen voetballen zoals Ten Hag wil. Wan Bisaka zou ik voor 10m nooit weg doen. Snel, verdedigend niet heel slecht alleen aanvallend drama. Kun je denk ik beter als backup hebben dan Dalot.
Verdubbeling salaris blijkbaar, en ik zou me voor kunnen stellen dat een andere competitie ook een keer leuk is als je al zo lang in Spanje speelt.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:44:
[...]
Ik zou echt niet begrijpen dat je van Real Madrid naar Manchester United zou willen. Bij Madrid speel je in het beste team ter wereld op dit moment. En kan je alle prijzen winnen die mogelijk zijn. Voor het lekkere weer en de knappe vrouwen hoef je niet in Manchester te zijn. Misschien wil hij graag een keer in de Premier League spelen. Maar ik denk eigenlijk dat het salaris een grote motivatie is.
En dan nog steeds de hoofdprijs betalen en niks winnen?D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 20:42:
De toppers komen niet dus moet je het in jonge spelers zoeken, de categorie waar Arsenal of Tottenham het ook in gezocht heeft de laatste jaren.
Volgens mij moet de scouting bij Man Utd opnieuw opgezet worden. Daar kunnen ze nu alleen niet op wachten.
@toolkist
Maar met Casemiro gaan ze ook niks winnen. Prima verdedigende middenvelder maar niet het verschil dat maakt dat je de bovenste vier plots haalt. Gezien de restwaarde en het salaris een slechte investering.
Maar met Casemiro gaan ze ook niks winnen. Prima verdedigende middenvelder maar niet het verschil dat maakt dat je de bovenste vier plots haalt. Gezien de restwaarde en het salaris een slechte investering.
United stelt al jaren twee verdedigende middenvelders op omdat de verdediging niet snel genoeg (lees niet slim genoeg speelt). En dan sta je daar met McFred en af en toe Matic die over zijn top heen was maar het wel vaak zestig minuten kon. Casemiro kan wel in zijn uppie een verdediging afschermen met twee, hardwerkende maar niet al te goed verdedigende, middenvelders voor hem. Zo een speler heeft deze selectie al jaren nodig gehad. In mij mogen is hij een uitstekende toevoeging aan de selectie maar inderdaad niet het laatste puzzelstukje. Zo ver is deze United nog lang niet.D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:07:
@toolkist
ik moet wel lachen om deze beschrijving van Modric en Kroos, twee van de beste middenvelders van deze generatie maar hij klopt wel.
[ Voor 7% gewijzigd door Exactor it op 18-08-2022 23:14 ]
Met alleen hem niet nee, maar met alleen Frenkie of alleen Lewandowski (ik noem maar wat) ook niet.D-e-n schreef op donderdag 18 augustus 2022 @ 21:07:
@toolkist
Ze moeten nu gewoon eerst een basis neerzetten met ervaren spelers die de kar gaan trekken.
Daarna kun (/moet) je dan talenten op de overige posities erbij gaan zetten. Nu volle bak op talenten inzetten gaat die talenten alleen maar slopen, omdat die dan zelf ineens ook al de kar moeten gaan trekken.
Ik denk dat, als er een stabielere basis gaat staan een Sancho, Rashford en Elanga prima spelers zijn om erbij te hebben.
Daarnaast, Man Utd verdient zo gigantisch veel geld dat de restwaarde van een speler niet direct van invloed is op de beslissing om wel of niet te kopen.
Tjah, ik vind het persoonlijk wel mooi dat er meer gebeurt dan alleen als primadonna's tegen een bal schoppen en rennen. Het is niet alsof die Anderson steeds echt schoppen uitdeelt, maar hij brengt steeds Darwin in een vervelende situatie (voor Darwin zelf dan). Die heeft steeds het gevoel dat hij gepakt wordt.TTLCrazy schreef op dinsdag 16 augustus 2022 @ 14:31:
Hoort er toch ook wel een beetje bij vind ik, al moet ik bij sommige acties van Anderson wel zeggen dat ik hem wat te ver vind gaan in het zuigen/ opzoeken van de grenzen.
In Portugal (en Spanje, Zuid-Europees zeg maar) zou Darwin voor een aantal duikelingen wel wat mee hebben gekregen, maar dat is in Engeland niet zo. Daar moet hij maar aan wennen.
Wat mij het meest tegenstaat is dat die Anderson wel echt bezig is vlak voor die zogenaamde kopstoot en er van mij zelf óók af had gemogen. Dat is iets dat je wél kan doen ook als voetbalorganisatie(s), waarmee je zowel de vrager als de dader straft voor het gedrag. Enerzijds kan je dan dat gezuig ook wel wat aanpakken wanneer dit te ver gaat (Zonder dat de boel steeds stil ligt) én geef je ook een signaal af dat beide zaken (de reactie en het uitlokken ervan) niet hoort.
@toolkist
Maar ik vraag me af op welke positie je Man United dan ziet eindigen met Casemiro? En zonder?
Het is korte termijnpolitiek. Ze kunnen Frenkie niet krijgen dus bieden ze nu op alles wat los en vast zit. Het is een beetje de "bord op schoot" scouting van van Geel. Daar zal je echt mee moeten breken voordat het ooit wat wordt met de club.
Maar ik vraag me af op welke positie je Man United dan ziet eindigen met Casemiro? En zonder?
Het is korte termijnpolitiek. Ze kunnen Frenkie niet krijgen dus bieden ze nu op alles wat los en vast zit. Het is een beetje de "bord op schoot" scouting van van Geel. Daar zal je echt mee moeten breken voordat het ooit wat wordt met de club.
Als je alleen Casemiro haalt gaat het geen fuck uitmaken nee. Maar ik geloof niet dat het daarbij blijft zoals al eerder gezegd.D-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:06:
@toolkist
Casemiro, Dest, een spits (Vardy zou echt zo gek nog niet zijn, ookal is het voor een seizoen) en idealiter nog een creatieve middenvelder, al denk ik dat je met Casemiro naast em ook best een Eriksen op 8 kunt zetten.. Dan heb je een as staan waar je mee vooruit kunt en 2 (3) backs die kunnen spelen zoals Ten Hag wil.
Dest vind ik ook overschat hoor. Dat gaat ook geen zak uitmaken. En Vardy was een fenomeen bij Leicester maar daar gaat de top vijf ook niet van schrikken.
Zoveel geld uitgeven, maar ga er maar vanuit dat Maguire er maandag gewoon weer in staattoolkist schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:49:
[...]
Als je alleen Casemiro haalt gaat het geen fuck uitmaken nee. Maar ik geloof niet dat het daarbij blijft zoals al eerder gezegd.
Casemiro, Dest, een spits (Vardy zou echt zo gek nog niet zijn, ookal is het voor een seizoen) en idealiter nog een creatieve middenvelder, al denk ik dat je met Casemiro naast em ook best een Eriksen op 8 kunt zetten.. Dan heb je een as staan waar je mee vooruit kunt en 2 (3) backs die kunnen spelen zoals Ten Hag wil.
Casemiro verbaast me, maar wie ben ik
Het zal toch niet waar zijn: Aubameyang naar Chelsea
Dest is niet fantastisch nee, maar past wel in het spel wat Ten Hag wil spelen en heeft er ervaring mee. Dat is voor nu denk ik toch belangrijker.D-e-n schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 12:53:
Dest vind ik ook overschat hoor. Dat gaat ook geen zak uitmaken. En Vardy was een fenomeen bij Leicester maar daar gaat de top vijf ook niet van schrikken.
Vardy knalde er vorig seizoen nog 15 in in 25 wedstrijden, plus wil wel het werk verzetten wat de huidige spitsen van Man Utd nu niet doen. Wellicht samen met Martial een prima opvulling van de spitspositie tot het beter gaat en er een grotere naam aangetrokken kan worden.
Ik vind het toch raar dat je als club zoveel goede spelers hebt staan, tenminste geen slechte, en dat je toch nu tegen een Brentford en Brighton zo onderuit gaat.
Kwaliteit kan het dan toch niet zijn?
Het lijkt los zand?
Het lijkt inderdaad een mentaliteitsprobleem? Zoals eth ook al aangaf.
Misschien werken de hoge salarissen juist averechts in die zin dat je juist díe spelers aan trekt
die in eerste instantie slechts komen cashen?
Wat extra discipline is geen luxe dan.
Er mist ook gewoon een lijn, een idee,lijkt het wel.
Buurman City heeft ook bakken met geld uitgegeven de laatste jaren maar daar heb ik ook het idee van dat er een team speelt, met en voor elkaar.
Ik heb eth redelijk hoog zitten gezien zijn jaren bij Ajax maar ben benieuwd of hij hier uit gaat komen. Moeilijk dit.
Ik zou hem als management wel de tijd voor geven.
Ik denk wel dat eth spelers voorin mist die een mannetje uit kunnen spelen heb ik het idee. Dan snap ik wel dat je bij een Antony of Gakpo uit komt.
Maar de verdedigers in de premier League zijn van een ander kaliber dan in de Eredivisie of de Rangers.
Gakpo kwam tegen een Monaco ook al zijn man nauwelijks voorbij.
Verder hebben ze genoeg mogelijkheden nu bij manchester united, genoeg spelers.
Enfin ben benieuwd hoe gaat lopen. Ook hoe de wedstrijd tegen Liverpool gaat, dat is geen ploeg die zich in graaft.
Tot zover mijn roman...
Het lijkt los zand?
Het lijkt inderdaad een mentaliteitsprobleem? Zoals eth ook al aangaf.
Misschien werken de hoge salarissen juist averechts in die zin dat je juist díe spelers aan trekt
die in eerste instantie slechts komen cashen?
Wat extra discipline is geen luxe dan.
Er mist ook gewoon een lijn, een idee,lijkt het wel.
Buurman City heeft ook bakken met geld uitgegeven de laatste jaren maar daar heb ik ook het idee van dat er een team speelt, met en voor elkaar.
Ik heb eth redelijk hoog zitten gezien zijn jaren bij Ajax maar ben benieuwd of hij hier uit gaat komen. Moeilijk dit.
Ik zou hem als management wel de tijd voor geven.
Ik denk wel dat eth spelers voorin mist die een mannetje uit kunnen spelen heb ik het idee. Dan snap ik wel dat je bij een Antony of Gakpo uit komt.
Maar de verdedigers in de premier League zijn van een ander kaliber dan in de Eredivisie of de Rangers.
Gakpo kwam tegen een Monaco ook al zijn man nauwelijks voorbij.
Verder hebben ze genoeg mogelijkheden nu bij manchester united, genoeg spelers.
Enfin ben benieuwd hoe gaat lopen. Ook hoe de wedstrijd tegen Liverpool gaat, dat is geen ploeg die zich in graaft.
Tot zover mijn roman...
[ Voor 35% gewijzigd door Harribo op 20-08-2022 10:27 ]
Dest komt toch tekort voor United. Zou hem niet halen, weer een ex speler die waarschijnlijk weer mislukt.toolkist schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:19:
[...]
Dest is niet fantastisch nee, maar past wel in het spel wat Ten Hag wil spelen en heeft er ervaring mee. Dat is voor nu denk ik toch belangrijker.
Vardy knalde er vorig seizoen nog 15 in in 25 wedstrijden, plus wil wel het werk verzetten wat de huidige spitsen van Man Utd nu niet doen. Wellicht samen met Martial een prima opvulling van de spitspositie tot het beter gaat en er een grotere naam aangetrokken kan worden.
Wel opmerkelijk dat ze gewoon Casemiro kunnen halen, alhoewel die financieel blijkbaar het dubbele gaat verdienen.
Vraag is of Casemiro daar dan in past. Want die schijnt niet al te snel te zijn en bij Real speelden ze met minder druk naar vorentoolkist schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 01:19:
[...]
Dest is niet fantastisch nee, maar past wel in het spel wat Ten Hag wil spelen en heeft er ervaring mee.
Met Casemiro, Eriksen en Fernandes staat er best een goed middenveld en ben je van McFred af.
Wel 70 miljoen voor een speler over zijn top en zonder restwaarde. Maar je moet wat om spelers over te halen om te komen.
Vardy tekent bij bij Leicester, geen United dus.
Wel 70 miljoen voor een speler over zijn top en zonder restwaarde. Maar je moet wat om spelers over te halen om te komen.
Vardy tekent bij bij Leicester, geen United dus.
[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 20-08-2022 12:05 ]
Niet? Man Utd goeie spelers? Wie dan?Harribo schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 10:18:
Ik vind het toch raar dat je als club zoveel goede spelers hebt staan, tenminste geen slechte, en dat je toch nu tegen een Brentford en Brighton zo onderuit gaat.
Serieus, op een enkeling na (de Gea, Varane, Martinez
Tja kijk bij Ajax, daar is Alvarez nou ook niet de snelste persoon.D-e-n schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 11:32:
[...]
Vraag is of Casemiro daar dan in past. Want die schijnt niet al te snel te zijn en bij Real speelden ze met minder druk naar voren
Ik zou als ik Ten Hag was of overwegen om 5-3-2 (of 5-2-3) te gaan spelen, of om Martinez naast Casemiro op het middenveld te zetten. Bij 5-3-2/5-2-3 zou Martinez dan ook de vrije man achterin zijn die doorschuift naar het middenveld.
Van Gaal vond Malacia beter dan Wijndaltoolkist schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:06:
[...]
Niet? Man Utd goeie spelers? Wie dan?
Serieus, op een enkeling na (de Gea, Varane, Martinez) zou ik geen enkele speler van Man Utd bij Ajax willen zien spelen.
Fijn dat van Gaal dat vindt. Ik vind ze gelijkwaardig.D-e-n schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:13:
[...]
Van Gaal vond Malacia beter dan WijndalEn Eriksen of Fernandes hadden ook prima bij Ajax gepast. Sancho heeft ook potentie. Maar dat is zeker te weinig voor de Engelse top.
Eriksen had ik inderdaad over het hoofd gezien, die jankbal van een Bruno Fernandes hoef ik absoluut niet bij Ajax te hebben. Die presteert nu al een jaar niet en loopt alleen maar zeurend en zeikend op het veld maar presteren ho maar.
Sancho zou in potentie kunnen maar dan heb ik liever gewoon Anthony, of Ziyech als Anthony gaat.
Het scheelt niet veel nee. Als je de ene hebt ga je in elk geval niet de ander kopentoolkist schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 12:25:
[...]
Fijn dat van Gaal dat vindt. Ik vind ze gelijkwaardig.
En Ronaldo, Rashford, Martial, Bailly...genoeg..
Ik vind Malacia ook beter dan Wijndal maar dat komt ook omdat ik vind dat een verdediger als eerste taak goed moet kunnen verdedigen . Die rushes zie ik als extra.
Ik vind Malacia ook beter dan Wijndal maar dat komt ook omdat ik vind dat een verdediger als eerste taak goed moet kunnen verdedigen . Die rushes zie ik als extra.
[ Voor 72% gewijzigd door Harribo op 20-08-2022 13:48 ]
tja extra ik zie het meer een noodzaak vooral omdat de clubs geen buitenspelers hebben en als ze die hebben vaak naar binnen trekken omdat ze vaak de rechtsbuiten als linksbuiten gebruiken en versaHarribo schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 13:46:
En Ronaldo, Rashford, Martial, Bailly...genoeg..
. Die rushes zie ik als extra.
er moeten ook voorzetten komen lijkt me
Dat is ook weer waar. Rushes zijn soms ook noodzaak.bie100 schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 15:05:
[...]
tja extra ik zie het meer een noodzaak vooral omdat de clubs geen buitenspelers hebben en als ze die hebben vaak naar binnen trekken omdat ze vaak de rechtsbuiten als linksbuiten gebruiken en versa
er moeten ook voorzetten komen lijkt me
Maar dat doet Malacia ook wel gelukkig.
Straks Bournemouth - Arsenal;
wel leuk: Senesi > ex Feyenoord, meteen basis speler bij Bournemouth.
(maar ik hoop toch dat Arsenal wint
)
(maar ik hoop toch dat Arsenal wint
Gatenkaas vooralsnog bij BournemouthJAN-B schreef op zaterdag 20 augustus 2022 @ 18:01:
Straks Bournemouth - Arsenal;
(maar ik hoop toch dat Arsenal wint)
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken