[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.366 views

Onderwerpen

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:59
Deadsy schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:18:
Zouden ze bij Bayern soms wel eens spijt hebben dat ze Lewa niet die salaris verhoging hebben gegeven?
Als hij dit volhoudt komt die op zo’n 50 doelpunten in de competitie uit. Lijkt me wel wat hoog maar als hij in deze vorm blijft is t een briljante aanwinst geweest. Had ik vooraf niet verwacht gezien z’n leeftijd…

En wat een domme overtreding zo vroeg in de wedstrijd zeg, dat helpt Barcelona wel flink

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:30
JAN-B schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:05:
Waarom gaan Chelsea en Man. U. niet door :?
Spurs gaat wel door, en morgen Brentford - Arsenal ook;
en dat ligt allebei in London, volgens mij :9
Politieinzet. Chelsea - Liverpool en United - Leeds zullen risicowedstrijden zijn.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:09
rik86 schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:29:
[...]

Als hij dit volhoudt komt die op zo’n 50 doelpunten in de competitie uit. Lijkt me wel wat hoog maar als hij in deze vorm blijft is t een briljante aanwinst geweest. Had ik vooraf niet verwacht gezien z’n leeftijd…

En wat een domme overtreding zo vroeg in de wedstrijd zeg, dat helpt Barcelona wel flink
Als Lewa meteen 30-35 scoort in La Liga zet dat ook meteen de prestaties van Messi/Ronaldo in perspectief :)
Vandaag was in ieder geval een kans om een monsterscore op het bord te zetten met de rode kaarten.

Blijkbaar heb de juiste keuze gemaakt om niet verder te gaan kijken aangezien het lijkt alsof barca had besloten om energie te sparen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
JAN-B schreef op zaterdag 17 september 2022 @ 18:05:
Waarom gaan Chelsea en Man. U. niet door :?
Spurs gaat wel door, en morgen Brentford - Arsenal ook;
en dat ligt allebei in London, volgens mij :9
Dat heeft met de inzet van politie te maken, schijnt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:22
Son staat aan zeg. Moest op de bank starten. Mocht na een uurtje toch invallen. Staat inmiddels al op 3 doelpunten.

WoT stats

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09 23:20

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Brentford - Arsenal: 0 -3. :9
Na 7 speelronden nog steeds koploper, wie had dat gedacht :?

Nu komen de echte wedstrijden: Spurs en Liverpool, allebei thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 10:52
Mooi dat Arsenal jeugd een kans geeft. Ze laten zelfs een vijftienjarige invallen. Ben benieuwd hoelang ze deze reeks (even los van de verliespartij tegen de enige 'topploeg' waar ze tegen gespeeld hebben) vasthouden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
JAN-B schreef op zondag 18 september 2022 @ 18:04:
Brentford - Arsenal: 0 -3. :9
Na 7 speelronden nog steeds koploper, wie had dat gedacht :?

Nu komen de echte wedstrijden: Spurs en Liverpool, allebei thuis.
Beetje jammer dat de Nations League tussendoor komt

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• saert
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 15-07-2024
Real Madrid dat 2-0 voor staat nadat Vinicius racistisch bejegend is, voelt toch wel aan als pure gerechtigheid. De voorzitter van de bond die hem voor een aap uitmaakt nadat hij juicht is toch beneden alle pijl. Om het maar niet eens te hebben over de Atleti fans vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Toch de 1-2 (misser van Courtois), maar dan zie je weer dat Simeone-spelers geen zelf-controle hebben. Hermoso stond maar kort op het veld, grote testosteron ogen, schuimbekken en 2x geel. Ipv dat ze op de gelijkmaker gingen jagen was het schoppen en zeiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 20:20
Bossie schreef op zondag 18 september 2022 @ 21:36:
[...]

Beetje jammer dat de Nations League tussendoor komt
Ja helaas. Dat mickey mouse toernooi mag van mij wel stoppen. Het is al druk genoeg met dat politieke feestje in Qatar deze winter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Exactor it schreef op zondag 18 september 2022 @ 20:41:
Mooi dat Arsenal jeugd een kans geeft. Ze laten zelfs een vijftienjarige invallen. Ben benieuwd hoelang ze deze reeks (even los van de verliespartij tegen de enige 'topploeg' waar ze tegen gespeeld hebben) vasthouden.
Dat zullen we in Oktober zien wanneer we tegen Liverpool spelen. Dat is thuis en gezien de vorm waarin zij zitten en wij zitten moet je die kunnen winnen.

Ik heb er zelf nooit zo'n moeite mee om te verliezen van directe concurrenten, als je de rest maar wint. Dat is goed voor 84 punten. In de laatste 10 jaar was er nog nooit meer dan 80 nodig voor top 4.

Ik vind overigens niemand van de top 6 in vorm op Man City na. Liverpool, Chelsea en ook United niet. Dan is er spurs die dan wel de punten pakken maar als je naar hun spel kijkt, 11 man achter de bal wachten tot Son of Richarlison kunnen gaan sprinten.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 19-09-2022 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op maandag 19 september 2022 @ 07:53:
[...]

Dat zullen we in Oktober zien wanneer we tegen Liverpool spelen. Dat is thuis en gezien de vorm waarin zij zitten en wij zitten moet je die kunnen winnen.

Ik heb er zelf nooit zo'n moeite mee om te verliezen van directe concurrenten, als je de rest maar wint. Dat is goed voor 84 punten. In de laatste 10 jaar was er nog nooit meer dan 80 nodig voor top 4.

Ik vind overigens niemand van de top 6 in vorm op Man City na. Liverpool, Chelsea en ook United niet. Dan is er spurs die dan wel de punten pakken maar als je naar hun spel kijkt, 11 man achter de bal wachten tot Son of Richarlison kunnen gaan sprinten.
Ik verwacht ook niet veel anders van Spurs, hun aanvallers zijn met afstand hun beste spelers.
Conte blijft een italiaan, hoewel ik zijn Chelsea graag mocht zien spelen door Hazard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
https://www.nu.nl/voetbal...slag-bij-dolend-lyon.html

De volgende Nederlandse trainer die mag vertrekken, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:23:
[...]

Ik verwacht ook niet veel anders van Spurs, hun aanvallers zijn met afstand hun beste spelers.
Conte blijft een italiaan, hoewel ik zijn Chelsea graag mocht zien spelen door Hazard.
Heb het altijd gezegd: wanneer Son en Kane vertrekken of hun glans op is, stelt spurs maar weinig voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

@HollowGamer Ik lees nergens dat hij ontslagen is :?
Bosz zegt zelf: ik maak me nog geen zorgen, maar ja, 3x op rij verliezen, dan moeten er wel resultaten komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Dan is er spurs
@JeroenNietDoen
Liverpool thuis = 9 Oktober, eerst nog 1 Oktober Spurs thuis ;)

en doe me een lol: schrijf Spurs met 1 hoofdletter, of heb je iets tegen die club :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Laatst online: 11:33
En schrijf beiden oktober gewoon zónder hoofdletter a.u.b. :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:54:
[...]

Heb het altijd gezegd: wanneer Son en Kane vertrekken of hun glans op is, stelt spurs maar weinig voor.
Idd, ik verwacht dat Kane sowieso niet te houden is tenzij Son eerder gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

Barcelona pronkt met winstcijfers

Geweldig stukje bullshit bij FC Barcelona. Als je zoveel trucs moet uithalen dan heeft een toezichthouder toch geen enkel nut? Gladde club die mijn sympathie volledig verloren is.
Sowieso is er voor Frenkie de Jong nog 19 miljoen achterstallig!

[ Voor 9% gewijzigd door Typhone op 20-09-2022 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Mooi dat Arsenal jeugd een kans geeft. Ze laten zelfs een vijftienjarige invallen.
@Exactor it
Een vijftienjarige heeft ook een naam :9 > Ethan Nwaneri.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:05
Spurs onverdiend op gelijke hoogte ondanks de terechte penalty. Arsenal is vele malen beter momenteel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De North London Derby is aardig om aan te kijken voor de neutrale toeschouwer, maar ik kan me voorstellen dat de fans van beide kanten het minder vinden.

Heel fraaie 1-0 van Partey, en Arsenal had meer uit het overwicht van de eerste 20 minuten moeten halen.

Nu is het Spurs die drukt, terechte pingel voor Spurs en 1-1. De verdediging van Arsenal ziet er opeens wankel uit.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Tweede helft is volledig voor Arsenal, fout van Lloris bij de 2-1 (en heel goed werk van Jesus), dan een domme rode kaart voor Emerson Royal, en dan de 3-1. Spurs is er in de tweede helft niet aan te pas gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
gambieter schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 14:06:
De North London Derby is aardig om aan te kijken voor de neutrale toeschouwer, maar ik kan me voorstellen dat de fans van beide kanten het minder vinden.
Hmm nee, ik vond het wel een goede wedstrijd, ons spel gespeeld zoals we willen en het werkt.
gambieter schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 15:04:
Spurs is er in de tweede helft niet aan te pas gekomen.
En op laatste 15-20 minuten van 1ste helft ook niet. Dat heeft natuurlijk deels te maken met het spel van Arsenal maar vooral ook die van spurs zelf. In andere wedstrijden ist meer van hetzelfde, op zijn Italiaans met 11 man achter de bal en dan via Son en Kulusevski (vandaag geblesseerd), of een diep hangende Kane, de counter in. Ik kan mij niet voorstellen dat fans van spurs zoveel genieten van het gameplan van Conte. Met hun aanvallers zouden ze veel aanvallender kunnen voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Altijd blij als de North London Derby wordt gewonnen :Y En natuurlijk leuk om te zien dat we na zoveel jaren ellende zo goed van start zijn en bovenaan staan. Toch blijf ik het enthousiasme temperen. Zoals eerder al eens besproken:
Ben benieuwd hoelang ze deze reeks (even los van de verliespartij tegen de enige 'topploeg' waar ze tegen gespeeld hebben) vasthouden.
En ook dan, ons seizoen is vanaf nu bizar druk met elke paar dagen een wedstrijd. Het is daarom een lange weg naar 38 wedstrijden gespeeld en er kan nog zoveel gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 16:10:
Altijd blij als de North London Derby wordt gewonnen :Y En natuurlijk leuk om te zien dat we na zoveel jaren ellende zo goed van start zijn en bovenaan staan. Toch blijf ik het enthousiasme temperen. Zoals eerder al eens besproken:

[...]

[...]

En ook dan, ons seizoen is vanaf nu bizar druk met elke paar dagen een wedstrijd. Het is daarom een lange weg naar 38 wedstrijden gespeeld en er kan nog zoveel gebeuren.
Ik blijf ook benieuwd. Zoals eerder gezegd vind ik Arsenal leuk bezig qua samenstelling van selectie en speelwijze. Consistentie gaat wel pittig worden voor deze vrij jonge ploeg.

Liverpool lijkt wel echt een beetje klaar. Als United fan kan daar alleen maar van genieten maar ik vond ze stiekem erg mooi voetbal spelen en vind het ook jammer dat City zonder echte tegenstand naar het kampioenschap gaat. Hopelijk gaat Pep met zijn super saaie spelwijze dan weg.

Voor morgen ben ik zeer benieuwd of Varane en Martinez grip op Haaland krijgen. Het zou me niks verbazen als Scotty en Casemiro beiden spelen en hem vanaf minuut 1 neer gaan beuken. Zou tactisch gezien ook niet verkeerd zijn. De enige kans dat United wint is als ze solide verdedigen en ze scherp counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Exactor it schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 19:10:
[...]

Ik blijf ook benieuwd. Zoals eerder gezegd vind ik Arsenal leuk bezig qua samenstelling van selectie en speelwijze. Consistentie gaat wel pittig worden voor deze vrij jonge ploeg.

Liverpool lijkt wel echt een beetje klaar. Als United fan kan daar alleen maar van genieten maar ik vond ze stiekem erg mooi voetbal spelen en vind het ook jammer dat City zonder echte tegenstand naar het kampioenschap gaat. Hopelijk gaat Pep met zijn super saaie spelwijze dan weg.

Voor morgen ben ik zeer benieuwd of Varane en Martinez grip op Haaland krijgen. Het zou me niks verbazen als Scotty en Casemiro beiden spelen en hem vanaf minuut 1 neer gaan neuken. Zou tactisch gezien ook niet verkeerd zijn. De enige kans dat United wint is als ze solide verdedigen en ze scherp counteren.
Laat dat laatste nou net zijn hoe United de afgelopen toch regelmatig een goede uitslag tegen een betere tegenstander heeft weten neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op zaterdag 1 oktober 2022 @ 20:22:
[...]

Laat dat laatste nou net zijn hoe United de afgelopen toch regelmatig een goede uitslag tegen een betere tegenstander heeft weten neer te zetten :)
Zeker tegen City! Gecounterd worden is ook zo een beetje de enige zwakte van City (nou ja behalve dat ze het altijd laten afweten in de CL). Ze hebben hun vaste centrale duo ook niet geloof ik en Walker lijkt wat uit vorm. Hopelijk heeft Rashford zijn ren- en schietschoentjes aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:04
Even een wtf momentje, deze kwam ik vanochtend tegen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gynnad schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 06:52:
Even een wtf momentje, deze kwam ik vanochtend tegen.

[Embed]
Tijd om wat van die verdedigers van Burgos in m'n FPL team te zetten dan, want in de Premier League de 0 houden *lijkt* niet vaak te gebeuren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:53
Jammer dat City - United tegelijk is met Formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Eriksen op Haaland bij een corner.. dan vraag je om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
De bruyne op Haaland... Wat een doelpunt.
Antony doet ook mee? :p
Gelukkig kostte die bijna niets :p

[ Voor 21% gewijzigd door Harribo op 02-10-2022 15:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:42:
Dat kun je van heel Man Utd vragen. Dat middenveld voornamelijk, wordt echt to-taal overlopen;

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Pff.. City walst er overheen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22-09 22:49
Holy shit, voel medelijden voor Ten Hag.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:44
Ten Hag trekt nu de laatste haren uit zijn hoofd en denkt ondertussen aan de Kerst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Compleet weggetikt. Wat een afgang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:45:
Absoluut niet. Hij laat zelf een Casemiro op de bank zitten terwijl je die nu heel goed had kunnen gebruiken.
Met Eriksen, McTominay en Bruno Martinez spelen op het middelveld, uit tegen City, is vragen om problemen, dat weet ik zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Maarten_E schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:45:
Yep, en City is geen ploeg die in de tweede helft een versnelling lager gaat spelen in deze pot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Haaland laat bij die 4e goal zien ook de perfecte pass te kunnen geven.

Slachting.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22-09 16:42
Volgens mij is het probleem vrij simpel: City heeft op elke positie een betere speler staan, is een beter team, heeft een tactisch betere coach en heeft betere aankopen gedaan. ManU is alleen in naam nog groots, op het veld stelt het al een paar seizoenen bijzonder weinig meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Harribo schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:42:
Say again? :P

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo de Jinxer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Pohhh Haaland. Niet. Nor-maal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
De Gea staat ook weer voor niks zowat tegen de paal aan.. Die had er toch echt zeker wel 2 moeten stoppen (de andere die 'sliding' van Haaland bij de 2e paal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Sacked in the morning?
Nee hier is echt geen houden aan, City is een paar klasses beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 11:25
toolkist schreef op zondag 2 oktober 2022 @ 15:46:
[...]

Absoluut niet. Hij laat zelf een Casemiro op de bank zitten terwijl je die nu heel goed had kunnen gebruiken.
Met Eriksen, McTominay en Bruno Martinez spelen op het middelveld, uit tegen City, is vragen om problemen, dat weet ik zelfs.
Waarom zit Casemiro steeds op de bank ook. Is gewoon fit dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Antony speelt de tweede helft lang niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

6-1, Foden ook een hattrick. Kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
6-2, zou martial ook een hattrick kunnen krijgen om het echt een bijzondere wedstrijd te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Je zag wel toen De Bruyne enzo eruit gingen, ging City een beetje inzakken en United ging een beetje drukken en toen scoorden ze ook. Dat was wel jammer. Had liever 6 - 0 gezien.

Tja, je kan zeggen wat je wilt, maar Peppie heeft nog steeds de CL niet gepakt met dit elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-11-2024
chim0 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 15:20:
Je zag wel toen De Bruyne enzo eruit gingen, ging City een beetje inzakken en United ging een beetje drukken en toen scoorden ze ook. Dat was wel jammer. Had liever 6 - 0 gezien.

Tja, je kan zeggen wat je wilt, maar Peppie heeft nog steeds de CL niet gepakt met dit elftal.
Het ontbrak City aan een topspits, na Agüero niks gehad. Nu met Haaland is het een wereld van verschil. Vergeet daarnaast niet dat toernooien iets anders vragen en het vaak over maar 2 wedstrijden gaat. Ben er van overtuigd als er een internationale competitie was van 40 wedstrijden, dat Pep de cup dan al 3x had gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Whats-the-nam3 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:26:
[...]

Het ontbrak City aan een topspits, na Agüero niks gehad. Nu met Haaland is het een wereld van verschil. Vergeet daarnaast niet dat toernooien iets anders vragen en het vaak over maar 2 wedstrijden gaat. Ben er van overtuigd als er een internationale competitie was van 40 wedstrijden, dat Pep de cup dan al 3x had gewonnen.
Sorry niet mee eens. Hoe lang speelt Pep al met dit elftal? City is samen met Real en misschien Bayern één van de meest constante ploegen de afgelopen jaren. Eén keertje moet ie hem wel pakken.

Bayern overigens 3 - 0 voor na 20 minuten met drie Ajacieden in de basis (Mazraoui, Gravenberch en De Ligt). Oké weliswaar tegen Plzen maar toch.

[ Voor 10% gewijzigd door chim0 op 04-10-2022 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
chim0 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:30:
[...]

Sorry niet mee eens. Hoe lang speelt Pep al met dit elftal? City is samen met Real en misschien Bayern één van de meest constante ploegen de afgelopen jaren. Eén keertje moet ie hem wel pakken.

Bayern overigens 3 - 0 voor na 20 minuten met drie Ajacieden in de basis (Mazraoui, Gravenberch en De Ligt). Oké weliswaar tegen Plzen maar toch.
Kom op zeg, hij is 4 van zijn 5 seizoenen kampioen geworden met City, een competitie is anders dan een toernooi. Laatste keer dat iemand hem dit na deed was Ferguson.
Real Madrid is de CL ploeg, altijd geweest en afgelopen jaren niet dominant in de competitie maar wel in de CL, competitie is dus echt andere koek.
Neemt uiteraard niet weg dat City de CL wel een keer had moeten pakken maar denk dat een wereldspits het verschil kan maken. We zullen het dit jaar zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Pep was ook altijd de man dat ging experimenteren in belangrijke champions league wedstrijden. Ineens De Bruyne in de spits enzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Chelseamarre123 schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 19:52:
Pep was ook altijd de man dat ging experimenteren in belangrijke champions league wedstrijden. Ineens De Bruyne in de spits enzo
Dat zou nu niet meer gebeuren anders schud Haaland hem (Pep) ff doorelkaar :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Als je Jesus nu ziet bij Arsenal hadden ze die CL titel zonder het experimenteren van Pep en met een vaste opstelling inclusief spits misschien al wel binnen gehad.

Nu met Haaland is de spitspositie wel ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Het is ook wel lastig om de eerste keer iets te winnen. Je zag ze mentaal een tik krijgen bij tegenslag in voorgaande CL edities. Ik ben bang dat ze hem met Haaland wel gaan winnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:29
Wat een grof schandaal bij Inter - Barca. Een 100% penalty niet gegeven en geen rode kaart voor Çalhanoğlu van Inter. Dat kan toch niet op dit niveau?

[ Voor 25% gewijzigd door Jeroenvde89 op 04-10-2022 22:59 ]

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Ja jongens, Brugge raast voorlopig stevig door de champions league, 9 op 9 en nog geen tegentreffers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tDgEz3UVXq78K7QAxt2PsmzFcOg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bce3eMh0T7a76UV6gmrAhUqf.jpg?f=fotoalbum_large

Belgische ploegen zijn typisch heel erg goed om het te verpesten in Europese matchen, maar dit is toch een serieuze kans op overwintering in de Champions League, en quasi zeker van overwintering on de Europa League...

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

<knip, verkeerde topic :+>

[ Voor 87% gewijzigd door Han op 04-10-2022 23:38 ]

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whats-the-nam3
Jebus4life schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:33:
Ja jongens, Brugge raast voorlopig stevig door de champions league, 9 op 9 en nog geen tegentreffers.

[Afbeelding]

Belgische ploegen zijn typisch heel erg goed om het te verpesten in Europese matchen, maar dit is toch een serieuze kans op overwintering in de Champions League, en quasi zeker van overwintering on de Europa League...
Lijkt me bijna dat 1x gelijkspelen nog voldoende moet zijn, dit is toch bijna niet te missen? Of is jouw ervaring van de Belgische clubs anders.
Super knap en leuk overigens!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 13:23

Jebus4life

BE User

Whats-the-nam3 schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 09:50:
[...]

Lijkt me bijna dat 1x gelijkspelen nog voldoende moet zijn, dit is toch bijna niet te missen? Of is jouw ervaring van de Belgische clubs anders.
Super knap en leuk overigens!
De afgelopen 10-15 jaar was het meestal huilen met de pet op in Europa.
Af en toe een kleine uitschieter of eens een zege tegen grotere ploeg (vaker niet dan wel, maar dat is ook niet onlogisch), maar om het moment dat het ertoe doet, slagen de Belgische teams er quasi altijd in om een gunstige positie te verspelen.

In dit geval moet 1 puntje waarschijnlijk nog wel voldoende zijn (zelfs zonder punten is de derde plek quasi zeker, wat op voorhand al als een knappe prestatie gezien werd in deze poule)

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Haaland doet het weer …

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zo, lekker Onsportief van Anthony bij Man. U - Nicosia; doet alsof hij geblesseerd is, de tegenstander schiet de bal uit > wat sportief en meneer staat op, niks aan de hand 8)7
de bal terugspelen, nee hoor, gewoon een ingooi voor Man.U;
Helaas wel gewonnen daar :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ik zag hem langs komen inderdaad. Dat zijn geen fijne maniertjes, die moet hij niet te veel gaan ontwikkelen.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Jebus4life schreef op dinsdag 4 oktober 2022 @ 23:33:
@Jebus4life Heel knap van Brugge, maar gisteravond alweer verloren van Westerlo, 0 - 2, thuis nog wel :'(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Arsenal - Liverpool ;)

Nu al 1 - 0 !

[ Voor 26% gewijzigd door JAN-B op 09-10-2022 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

Diaz krijgt een kaart, maar hij raakt Martinelli niet eens, heh.?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Wat een commentator bij ViaPlay, lijkt meer voor LIV dan iemand die er neutraal instaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Quad schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:38:
Diaz krijgt een kaart, maar hij raakt Martinelli niet eens, heh.?
Raakte hem licht, daardoor haakte hij zichzelf. Zo leek het mij althans :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:55:
Wat een commentator bij ViaPlay, lijkt meer voor LIV dan iemand die er neutraal instaat.
Die dekselse Evert ten Napel toch. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
dutchgio schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:01:
[...]

Die dekselse Evert ten Napel toch. :+
Hij praat ook erg veel, bijna geen tussenpauzez.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:10:
[...]

Hij praat ook erg veel, bijna geen tussenpauzez.
Hij... Is... Zo... Saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:51

Quad

Doof

Vos schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 17:58:
[...]

Raakte hem licht, daardoor haakte hij zichzelf. Zo leek het mij althans :)
Zou kunnen. In elk geval lastig te zien voor de scheids en ons. Doorgaan iig. (y)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Wat is Liverpool toch een middelmatige ploeg geworden zeg. Arsenal is echt de bovenliggende partij en voetbalt echt goed daar waar Liverpool het moet hebben van smerige overtredingen om het spel af te stoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al is dit wel een schwalbe van Gabriel Jesus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Vos schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 18:13:
[...]

Hij... Is... Zo... Saai
Leuke pot waarbij je in slaap word ge**** en dan dadelijk het omgekeerde bij Barca op ziggo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Pfff mogen we ook een neutrale commentator? Je ziet al van mijlenver aankomen dat de scheids gaat ingrijpen en legt hem dan ook terecht op de stip.

Lekker 3-2 :D

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 09-10-2022 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Hop :) en nu de boel dichthouden!

Evert is niet bepaald neutraal haha.

[ Voor 37% gewijzigd door Vos op 09-10-2022 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Wanneer is het arsenal tegen city?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Bossie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:26:
Wanneer is het arsenal tegen city?
19 oktober

Ownee die is verplaatst ivm PSV. Nog niet bekend volgens mij.

[ Voor 17% gewijzigd door Vos op 09-10-2022 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Benieuwd wat die gozer bij ViaPlay over de wedstrijd denkt.. bedoel die uit Liverpool.

Zou hij iets vinden van de elleboog waar niets mee gedaan werd, of blijft hij zeuren of die penalty wat geen hands was?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 19:34:
Benieuwd wat die gozer bij ViaPlay over de wedstrijd denkt.. bedoel die uit Liverpool.

Zou hij iets vinden van de elleboog waar niets mee gedaan werd, of blijft hij zeuren of die penalty wat geen hands was?
Ik denk dat hij gewoon weer rustig naar huis rijd met een paar duizend euro voor een paar uurtjes werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Goed, deze wedstrijd had alles. Strijd, emoties, knokken en 2 ploegen die lekker in evenwicht waren. In de eerste helft had ik sterk het idee dat Liverpool het toch wel ging pakken. Ze stoorde ons middenveld prima waardoor wij niet aan de opbouw kwamen. Ik vond ons in de eerste helft slordig en onrustig. In de 2de helft ging het stukken beter. Superblij met toch de 3 punten.

- Ik begrijp niet waarom de VAR niet ingreep in de 1ste helft. Volgens mij maakte Gabriel toch gewoon hands in de 16 en had dat een pingel moeten zijn voor Liverpool.
- De pingel voor Arsenal was een pingel, maar poeh hé, wat makkelijk gegeven voor zo'n licht vergrijp. Ik klaag verder niet hoor, het is fijn dat het recent eens mee zit.
- Die commentator van ViaPlay. Alsof ik een potje Fifa 18 zit te kijken zo monotoon/generiek, die man heeft geen voorbehoedsmiddel nodig zo zaaddodend.
Ben benieuwd hoelang ze deze reeks (even los van de verliespartij tegen de enige 'topploeg' waar ze tegen gespeeld hebben) vasthouden.
Nou, kom er maar in nu dan :Y

[ Voor 24% gewijzigd door JeroenNietDoen op 09-10-2022 20:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
JeroenNietDoen schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:39:

[...]

[...]

Nou, kom er maar in nu dan :Y
Ze hebben nog niet tegen een top ploeg gespeeld sinds mijn post. :+

Wel een vermakelijk potje maar ik bleef me verbazen over hoe slecht Liverpool is geworden. Of ja slecht, zo veel minder goed dan afgelopen seizoen.

Wat Everton - United betreft, wat een goal van Iwobi (en daarna twee prima goals van United).

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 09-10-2022 20:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:18:
[...]

Ik denk dat hij gewoon weer rustig naar huis rijd met een paar duizend euro voor een paar uurtjes werken.
Zou hij zoveel verdienen ja? Als dat zo is ga ik ook voetbal commentator worden bij Ziggo of Viaplay. De lat ligt niet bepaald hoog. Misschien kan ik ook wel netwerk engineer worden bij Viaplay. Ook daarvoor hoef je kennelijk niks te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Exactor it schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:56:
[...]

Ze hebben nog niet tegen een top ploeg gespeeld sinds mijn post. :+

Wel een vermakelijk potje maar ik bleef me verbazen over hoe slecht Liverpool is geworden. Of ja slecht, zo veel minder goed dan afgelopen seizoen.

Wat Everton - United betreft, wat een goal van Iwobi (en daarna twee prima goals van United).
Toen begon het al, eigenlijk zakte liverpool al weg sinds het vertrek van Wijnaldum :+
Zit overigens ook met verbazing naar de namen bij liverpool te kijken, alsof ze 1/3 hebben laten gaan en voor elke positie kwaliteit hebben ingeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Bossie schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:59:
[...]

Toen begon het al, eigenlijk zakte liverpool al weg sinds het vertrek van Wijnaldum :+
Zit overigens ook met verbazing naar de namen bij liverpool te kijken, alsof ze 1/3 hebben laten gaan en voor elke positie kwaliteit hebben ingeleverd.
Ik heb eerder geroepen dat hun systeem twee keihard werkende middenvelders nodig heeft om de rushes van hun backs op te vangen. Thiago past gewoon niet in hun systeem en Henderson en Milner zijn te oud. Verder hebben ze behalve Nunez wel Jota en Diaz gekocht die wel echt goed zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Exactor it schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:08:
[...]

Ik heb eerder geroepen dat hun systeem twee keihard werkende middenvelders nodig heeft om de rushes van hun backs op te vangen. Thiago past gewoon niet in hun systeem en Henderson en Milner zijn te oud. Verder hebben ze behalve Nunez wel Jota en Diaz gekocht die wel echt goed zijn.
Thiago heeft ook twee werkpaarden naast zich nodig op het middenveld, maar eigenlijk hebben alleen maar twee verdedigende middenvelders (Hendo, Fabinho) en geen box to box.

De drie aanvallers zijn idd goede spelers, maar ze zijn allemaal wel twee klassen minder dan Mane.
Jota doet her overigens prima als hij op de plek van Firminho speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Kan iemand mij uitleggen hoe hands werkt? En dit eventueel ook aan de Engelse VAR? ik zie namelijk geen hands.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
HollowGamer schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:42:
Kan iemand mij uitleggen hoe hands werkt? En dit eventueel ook aan de Engelse VAR? ik zie namelijk geen hands.
In de herhaling wel goed te zien dat hij hem met zijn rechter arm meenam. Uiteraard niet express, maar komt wel echt tegen zijn arm.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Casemiro was ondanks een verkeerde pass of vier, waar één goel uit kwam, wel goed bezig. Eindelijk leek het alsof de tegenstander niet dwars door het middenveld kon spelen. Scotty is niet zo super slecht als menigeen roept maar je ziet wel het verschil als Casemiro op het middenveld staat.

De Gea heeft trouwens twee voorzetten uit de lucht geplukt en een bal dat achter de verdediging landde weggeschopt. Dat heb ik hem echt nog nooit zien doen.

Eerste helft speelde United prima voetbal. Tweede helft stonden ze redelijk vast in eigen helft. Alsnog wel een verdiende overwinning wat mij betreft. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 09-10-2022 22:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op maandag 19 september 2022 @ 12:29:

De volgende Nederlandse trainer die mag vertrekken, jammer.
@HollowGamer Je was 3 weken te vroeg 8)
maar Bosz toch ontslagen bij Lyon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Nog even terugkomend op de wedstrijd tussen Arsenal en Liverpool. Dat moment in de 2de helft dat de scheidsrechter naar Arteta en Klopp gaat voor uitleg. Naar het schijnt heeft Henderson een racistische opmerking gemaakt naar Gabriel (de verdediger). Scheidsrechter heeft dat gerapporteerd en de FA heeft aangekondigd dit verder te onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Oi oi, dit wordt toch geen strafschop hè? Verdediger houdt een aanvaller vast en de bal valt van bovenaf op die bovenarm, dat wordt dus als hands gezien. Op papier vast uit te leggen maar sportief gezien slaat het _echt_ nergens op.

Woehoe! Karma, gepakt!. *O*

Edit: ging over hands van Boilesen tegen City.

[ Voor 14% gewijzigd door Gonadan op 11-10-2022 19:10 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Belachelijke rode kaart voor Tomori en penalty voor Chelsea.
Scheids is echt belachelijk aan het fluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-09 15:46
Heel zwaar gestraft inderdaad

Twente komt eraan!

Pagina: 1 ... 83 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken