Elektriciteit schijnbaar uitgevallen bij Leeds - Arsenal.. je hebt dus nog niets gemist.
Scheids bij Man Utd heeft er geen zin in. Vol op je benen getrapt worden in de 16 is tegenwoordig al geen penalty meer.
Aanval met buitenspel waar een handsbal uit volgt, penalty.
Arsenal verneukt.
Sportief Bamford.
Arsenal verneukt.
Sportief Bamford.
[ Voor 11% gewijzigd door Vos op 16-10-2022 17:00 ]
Ja bijzondere beslissing. An sich is het hands en terecht penalty, maar als de VAR besluit in te grijpen moet het ook de offside zien en die gaat dan voor.
Benzema scoort de 3-0 uit een lange pass waarbij maximaal 1 meter buitenspel staat.
Echter laten ze hem eerst nog een actie van 20meter maken, scoren om vervolgens iets van 3 minuten na het buitenspel moment alsnog buitenspel te geven.
Waarom niet meteen afvlaggen …, zo zinloos dit
Echter laten ze hem eerst nog een actie van 20meter maken, scoren om vervolgens iets van 3 minuten na het buitenspel moment alsnog buitenspel te geven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
@HollowGamer Ik lees > door technische problemen geen contact met de VARHollowGamer schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 15:24:
Elektriciteit schijnbaar uitgevallen bij Leeds - Arsenal.. je hebt dus nog niets gemist.
misschien zijn de batterijen leeg
Ik vind dit zo een suffe regel. Als het overduidelijk buitenspel is moet er wat mij betreft meteen gevlagd worden. Het is en saai om te zien als doelpunten afgekeurd worden na een minuut speeltijd en het geeft kans op onnodige blessures.Bossie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:27:
Benzema scoort de 3-0 uit een lange pass waarbij maximaal 1 meter buitenspel staat.
Zucht viaplay, geef de optie om een wedstrijd van het begin te kijken zonder eerst naar de live uitzending te schakelen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar wil je dan niet eerst wat de live stand is voordat je vanaf het begin gaat kijkenBossie schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:09:
Zucht viaplay, geef de optie om een wedstrijd van het begin te kijken zonder eerst naar de live uitzending te schakelen
Tot er eens iemand onterecht 1 op 1 word afgekeurd.Exactor it schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 17:36:
[...]
Ik vind dit zo een suffe regel. Als het overduidelijk buitenspel is moet er wat mij betreft meteen gevlagd worden. Het is en saai om te zien als doelpunten afgekeurd worden na een minuut speeltijd en het geeft kans op onnodige blessures.
Vond die goal van Benzema goed gehandeld gewoon, ik had het niet meteen gezien dat het offside was. Soms gaat het ook zo snel.
Wow, fraaie goal van Salah. Veel directer kan het niet, Allison uittrap, Salah zet Cancelo voor gek en BOEM.
Het afkeuren van de eerdere Foden goal vanwege de overtreding van Haaland was terecht.
Het afkeuren van de eerdere Foden goal vanwege de overtreding van Haaland was terecht.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dan daarna, met 3 tegen 1 eruit en Nunez besluit een volledig vrijstaande Salah te negeren voor eigen succes. Man man mangambieter schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 19:06:
Wow, fraaie goal van Salah. Veel directer kan het niet, Allison uittrap, Salah zet Cancelo voor gek en BOEM.

Ja, Nunez heeft nog een hoop te lerenJeroenNietDoen schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 19:17:
Dan daarna, met 3 tegen 1 eruit en Nunez besluit een volledig vrijstaande Salah te negeren voor eigen succes. Man man man

Klopp rood, maar ik heb wel begrip voor zijn woede. Scheidsrechter Anthony Taylor was met afstand de slechtste op het veld. Hij zag bijna niks.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Köbel had de bus alleen maar een tiental meter naar voren hoeven te zetten...
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Beetje jammer dat city/arsenal verplaatst isJeroenNietDoen schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 19:27:
Deze blijft voorlopig gewoon bij ons
[Afbeelding]
Ronaldo stond ongeveer 3m buitenspel. Ik zei overduidelijk omdat ik het met je eens ben dat bij twijfel de vlag omlaag moet blijven. Maar goed, misschien heb je een punt als je het niveau van de scheidsrechters vandaag weer zag.Chelseamarre123 schreef op zondag 16 oktober 2022 @ 18:35:
[...]
Tot er eens iemand onterecht 1 op 1 word afgekeurd.
Vond die goal van Benzema goed gehandeld gewoon, ik had het niet meteen gezien dat het offside was. Soms gaat het ook zo snel.
Ik zie net de beelden van de slotminuut van Leeds-Arsenal. Ik ben het eens met het niet geven van de pingel, maar die rode kaart voor Gabriel was toch correct? Natrappen, simpele beslissing. Hoe kun je dat aanpassen naar geel?
De Engelse scheidsrechters zijn echt bagger.
Omdat Bamford hem wel omver kegelt, Gabriel valt en Bamford loopt verder op hem in, Gabriel zal hem dus altijd raken hoe dan ook. Dat Gabriel zich overdreven laat vallen en met zijn benen zwaait, eens. Maar dat zien we vaker op velden ook onbestraft. Ik denk dat het daarom afgezwakt is naar geel.gambieter schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 00:08:
Ik zie net de beelden van de slotminuut van Leeds-Arsenal. Ik ben het eens met het niet geven van de pingel, maar die rode kaart voor Gabriel was toch correct? Natrappen, simpele beslissing. Hoe kun je dat aanpassen naar geel?
Wat is die Guardiola toch een enorme jankerd zeg... Bahbah
Ik mag hopen dat ze hem hiervoor een wedstrijd of 3 op de tribune zetten.
Eerst pakt Haaland die gast vol bij het shirt en trekt hem weg, vervolgens wordt bij de keeper in het 5m gebied de bal zo'n beetje uit z'n handen getrapt, maar nee meneer vindt dat ie zwaar benadeeld is.Guardiola vond die beslissing onbegrijpelijk. Hij uitte zijn woede tegenover de pers, wat onder meer tot dit bijzondere begin van het interview bij ViaPlay leidde:
Vraag: 'Hoe keek jij naar de situatie waarbij het doelpunt werd afgekeurd?'
Antwoord: 'Dit is Anfield.'
Vraag: 'Wat bedoel je?'
Antwoord: 'Dit is Anfield.'
Ik mag hopen dat ze hem hiervoor een wedstrijd of 3 op de tribune zetten.
Ik zit Crystal Palace-Wolves te kijken, en Diego Costa staat in de basis bij Wolves. Hij is oud, niet snel meer, maar ik vind het stiekem toch leuk om hem te zien bakkeleien, oorlog voeren en het strafschopgebied onveilig maken
Ugh, afgelopen weekend steunde ik het rood van Liverpool tegen City, vanavond het rood van Manchester United tegen een andere club.
Ja heerlijke klootzakken spits.gambieter schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 21:49:
Ik zit Crystal Palace-Wolves te kijken, en Diego Costa staat in de basis bij Wolves. Hij is oud, niet snel meer, maar ik vind het stiekem toch leuk om hem te zien bakkeleien, oorlog voeren en het strafschopgebied onveilig maken
[ Voor 2% gewijzigd door tweakduke op 20-10-2022 07:14 . Reden: Geen naamverbasteringen aub. ]
Natrappen is niet standaard rood meer. Gaat ook om intentie en hoe zwaar het is.gambieter schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 00:08:
Idd, was fantastisch bij Chelsea, altijd ouwehoeren en daarmee twee verdedigers constant bezig houden terwijl Hazard vervolgens de ruimtes in dook.JeroenNietDoen schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:13:
Ugh, afgelopen weekend steunde ik het rood van Liverpool tegen City, vanavond het rood van Manchester United tegen een andere club.
[...]
Ja heerlijke klootzakken spits.
Beide hebben het helaas niet meer.
Edit: Ronaldo gaat voor blessuretijd de kleedkamer, dus gaan we vervolgens 15m Ronaldo afzeiken op ziggo

[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 20-10-2022 07:16 . Reden: Quote aangepast ]
Morgen Arsenal - PSV 
Zijn de supporters van Nistelrooij nog niet vergeten > ivm dat gedoe in 2003, beetje ruzie met Vieira en Martin Keown
Zijn de supporters van Nistelrooij nog niet vergeten > ivm dat gedoe in 2003, beetje ruzie met Vieira en Martin Keown
Echt belachelijk dat ze daar dan bij de persco vragen over gingen stellen.JAN-B schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 23:33:
Morgen Arsenal - PSV

Ten Hag laat zien wie de baas is.
Ten Hag zet Ronaldo uit United-selectie na opmerkelijke actie tegen Spurs https://www.nu.nl/voetbal...ke-actie-tegen-spurs.html
Ten Hag zet Ronaldo uit United-selectie na opmerkelijke actie tegen Spurs https://www.nu.nl/voetbal...ke-actie-tegen-spurs.html
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
werd tijd.Quad schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:03:
Ten Hag laat zien wie de baas is.
Gast zit zich te gedragen als een diva maar laat dit op het veld niet echt zien.
En wanneer je hem ziet is hij meer voor zichzelf aan het spelen, jammer.
Ik kan niet ontkennen dat ik zijn terugkeer naar United best gaaf vond ondanks dat het een domme transfer was. Vorig seizoen heb ik echt genoten bij zijn doelpunten op Old Trafford. Maar sinds hij begon te roepen dat hij wegwilde een week voor het seizoen begon en na al het gehannes gedurende dit seizoen zie ik hem liever niet meer spelen. Niet eens omdat het elftal beter speelt zonder hem (wat wel een feit is) maar omdat hij zichzelf belangrijker vindt dan de club en daardoor de ontwikkeling van andere spelers in de weg zit. Mooi dat Ten Hag weer ingrijpt hierop en hopelijk is hij in de winterstop pleiten.Deadsy schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:39:
[...]
werd tijd.
Gast zit zich te gedragen als een diva maar laat dit op het veld niet echt zien.
En wanneer je hem ziet is hij meer voor zichzelf aan het spelen, jammer.
Divagedrag van Ronaldo? I am shocked.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ten Hag moet hem gewoon gebruiken, Rashford was gisteravond ook weer eens koning gemiste kans.Exactor it schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 19:51:
[...]
Ik kan niet ontkennen dat ik zijn terugkeer naar United best gaaf vond ondanks dat het een domme transfer was. Vorig seizoen heb ik echt genoten bij zijn doelpunten op Old Trafford. Maar sinds hij begon te roepen dat hij wegwilde een week voor het seizoen begon en na al het gehannes gedurende dit seizoen zie ik hem liever niet meer spelen. Niet eens omdat het elftal beter speelt zonder hem (wat wel een feit is) maar omdat hij zichzelf belangrijker vindt dan de club en daardoor de ontwikkeling van andere spelers in de weg zit. Mooi dat Ten Hag weer ingrijpt hierop en hopelijk is hij in de winterstop pleiten.
Ook op zijn leeftijd is hij nog steeds 2-3 klasses beter dan elke andere spits bij United.
Het is misschien niet slim om dit te doen aangezien alles wat hij doet enorm word uitvergroot in de media, maar ik zie het probleem van deze actie niet echt. Tenzij ETH hem nog even in blessuretijd had willen laten spelen

Strik eromheen, in de winterstop lekker naar Sporting nog even ballen en dan de voetbalschoenen opbergen.
Zo, met de handrem erop 3 punten gepakt en groepsfase veiliggesteld. Het wordt wel serieus genomen een Europese prijs, maar de prioriteit ligt gewoon elders.
Met een tweede elftal spelen is serieus nemen?JeroenNietDoen schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:59:
Zo, met de handrem erop 3 punten gepakt en groepsfase veiliggesteld. Het wordt wel serieus genomen een Europese prijs, maar de prioriteit ligt gewoon elders.
Het is dat PSV zo angstig speelde, anders had het anders kunnen lopen.
Onzin. Jesus, Saka, Xhaka, Gabriel zijn gegarandeerde basiself, maar Tierney en Tomiyasu starten ook met regelmaat. Nketiah en Vieira vallen elke wedstrijd gewoon in. Holding, Turner, Nelson en Lokonga, ja die krijgen beduidend minder minuten.Exocet schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:00:
[...]
Met een tweede elftal spelen is serieus nemen?
Wat had je dan verwacht? Met je sterkste 11 beginnen als je al 5 weken 2 wedstrijden per week draait. Je moet wel rouleren ergens hé.
Nee, eigenlijk vreesde ik dat niet.Exocet schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:00:
[...]
Het is dat PSV zo angstig speelde, anders had het anders kunnen lopen.
[ Voor 17% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-10-2022 21:14 ]
De Arsenal fan na een goed begin van een seizoen blijft fascinerend. Zoveel false dawns meegemaakt en toch blijft die hoop er. Gewoon van genieten daar niet van. Er wordt prachtig voetbal gespeeld door de jonge selectie (behalve tegen UnitedJeroenNietDoen schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:59:
Helemaal prima dat je rouleert, maar uit vanavond blijkt dat de premier league (terecht) prioriteit heeft.JeroenNietDoen schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:13:
[...]
Onzin. Jesus, Saka, Xhaka, Gabriel zijn gegarandeerde basiself, maar Tierney en Tomiyasu starten ook met regelmaat. Nketiah en Vieira vallen elke wedstrijd gewoon in. Holding, Turner, Nelson en Lokonga, ja die krijgen beduidend minder minuten.
Wat had je dan verwacht? Met je sterkste 11 beginnen als je al 5 weken 2 wedstrijden per week draait. Je moet wel rouleren ergens hé.
[...]
Nee, eigenlijk vreesde ik dat niet.
En als je dan nog wint ook, is het gewoon de juiste keuze
In tegendeel. De enige die het ophypen is de Engelse media waar de pundits niet kunnen wachten om Arsenal te bashen. De fans zijn juist terughoudend want denken dit jonge elftal even kampioen wordt is niet realistisch. Dat was ook nooit het doel voor komend seizoen. Er komen zeker nog dips, maar top 3-4 is zeker welExactor it schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:17:
[...]
De Arsenal fan na een goed begin van een seizoen blijft fascinerend. Zoveel false dawns meegemaakt en toch blijft die hoop er.
[ Voor 28% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-10-2022 22:07 ]
Dat zeg ik toch ook?Exocet schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 21:19:
[...]
maar uit vanavond blijkt dat de premier league (terecht) prioriteit heeft.
JeroenNietDoen schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:59:
Nvm
[ Voor 99% gewijzigd door Exactor it op 20-10-2022 21:35 ]
Schijnbaar weigerde hij om in te vallen. Ik vond het al erg genoeg dat hij vroegtijdig wegliep. Dit maakt hem af. Nooit meer in een rood shirt is prima.Bossie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 20:34:
[...]
Ten Hag moet hem gewoon gebruiken, Rashford was gisteravond ook weer eens koning gemiste kans.
Ook op zijn leeftijd is hij nog steeds 2-3 klasses beter dan elke andere spits bij United.
Het is misschien niet slim om dit te doen aangezien alles wat hij doet enorm word uitvergroot in de media, maar ik zie het probleem van deze actie niet echt. Tenzij ETH hem nog even in blessuretijd had willen laten spelen
Zolang het schijnbaar is, is er niets aan de hand.Exactor it schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:18:
[...]
Schijnbaar weigerde hij om in te vallen. Ik vond het al erg genoeg dat hij vroegtijdig wegliep. Dit maakt hem af. Nooit meer in een rood shirt is prima.
Behalve dat hij uit de selectie is gezet dan.Bossie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:22:
[...]
Zolang het schijnbaar is, is er niets aan de hand.
Om het vroegtijdig weglopen, ik lees nergens dat hij weigerde in te vallen?Exactor it schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:30:
[...]
Behalve dat hij uit de selectie is gezet dan.
Tier 1 op United subreddit: https://mobile.twitter.co...&t=2L4XZ8Hrssztuzkb8QQ2DQBossie schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:39:
[...]
Om het vroegtijdig weglopen, ik lees nergens dat hij weigerde in te vallen?
En net bevestigd door Ten Hag in persco.
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 21-10-2022 18:45 ]
Liverpool verloren van de nummer laatst Nottingham Forrest
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Hoe kan dat dan? Speelden ze met het tweede elftal met het oog op de Champions League?Gynnad schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:24:
Liverpool verloren van de nummer laatst Nottingham Forrest
Blessures/ziek, Salah onzichtbaar, VvD had de beste kansen, en Forest vocht ervoor. Keeper van Forest ook goed.Exocet schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:28:
Hoe kan dat dan? Speelden ze met het tweede elftal met het oog op de Champions League?
Toch al snel weer goed gemaakt zo lijkt. Ik heb er een beetje het idee bij dat het mooi weer spelen is naar de buitenwereld maar dat Ronaldo wel al zijn zinnen heeft gezet op een vertrek.Exactor it schreef op donderdag 20 oktober 2022 @ 22:41:
[...]
Tier 1 op United subreddit: https://mobile.twitter.co...&t=2L4XZ8Hrssztuzkb8QQ2DQ
En net bevestigd door Ten Hag in persco.
Het is natuurlijk leuk als zo'n grote vedette oud-speler terugkomt naar het nest, maar nostalgie is nooit een goede basis.
Jota ligt er nu ook uit, dat is een grote aderlating gezien de vorm van Salah.gambieter schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
Blessures/ziek, Salah onzichtbaar, VvD had de beste kansen,
En gezien de kansen vind ik dat Liverpool nog aardig wegkomt hier.gambieter schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 15:45:
[...]
en Forest vocht ervoor. Keeper van Forest ook goed.
[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 22-10-2022 17:49 ]
Als Liverpool had gescoord in de eerste helft was het waarschijnlijk 0-3 geworden, maar nu werd Liverpool wanhopiger en kwam er ruimte.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:46:
En gezien de kansen vind ik dat Liverpool nog aardig wegkomt hier.
Ik doelde meer op, heb een paar kansen van Forrest gezien dat ik dacht, die had toch gewoon moeten zitten...gambieter schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 18:15:
[...]
Als Liverpool had gescoord in de eerste helft was het waarschijnlijk 0-3 geworden, maar nu werd Liverpool wanhopiger en kwam er ruimte.
Chelsea 1-0 voor tegen United. Leuke wedstrijd ondanks weinig kansen. Wedstrijd helemaal gekanteld nadat Potter 433 ging spelen.
Leuke wedstrijd? Welke weed ben je aan het roken, gotta get me someChelseamarre123 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:16:
Chelsea 1-0 voor tegen United. Leuke wedstrijd ondanks weinig kansen. Wedstrijd helemaal gekanteld nadat Potter 433 ging spelen.
Bagger voetbal, zo goed als geen kansen en de 1-0 kwam alleen doordat McTominay weer eens een McTominay deed en een oerdomme pingel veroorzaakte. Zonder die pingel hadden ze nog uren kunnen voetballen zonder ooit te scoren.
En toch de 1-1.
[ Voor 5% gewijzigd door gambieter op 22-10-2022 20:20 ]
Idd, iemand moet de verslaggever ook eens uitleggen wat een “nuttige” overtreding isChelseamarre123 schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:16:
Wou net zeggengambieter schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:19:
[...]
Leuke wedstrijd? Welke weed ben je aan het roken, gotta get me some
Bagger voetbal, zo goed als geen kansen en de 1-0 kwam alleen doordat McTominay weer eens een McTominay deed en een oerdomme pingel veroorzaakte. Zonder die pingel hadden ze nog uren kunnen voetballen zonder ooit te scoren.
Heerlijke gelijkmaker en gezien het wedstrijdbeeld ook terecht

Mooi aan het einde. Een van de Chelsea spelers (Broja?) was tot zijn onderbroek gestript, jogt de tunnel in en de vrouw bij de toegang doet zo'n "yummie" glimlach 

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 22-10-2022 20:39 ]
Kovacic is datgambieter schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:28:
Mooi aan het einde. Een van de Chelsea spelers (Broja?) was tot zijn onderbroek gestript, jogt de tunnel in en de vrouw bij de toegang doet zo'n "yummie" glimlach
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ah, I stand corrected
Nou, die beveiliger links op de foto anders ookgambieter schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 20:28:
Mjah of ze gniffelen om zijn ballenknijper...
Veel Engelse pundits in extase, eindelijk heeft Arsenal punten laten liggen. Goed, niet geheel voldaan aan hun wensen maar toch, ze hebben hun zin 
We speelden slordig vandaag en waren slecht in de afronding. Had nog veel erger kunnen aflopen, gelukkig nog punt meegenomen.
Waar ik mij groen en geel aan ergerde vandaag was die nr. 4 van Southampton. Waar die allemaal mee weg mocht komen. Naslaan, poging tot kopstoot, bij keel grijpen.
We speelden slordig vandaag en waren slecht in de afronding. Had nog veel erger kunnen aflopen, gelukkig nog punt meegenomen.
Waar ik mij groen en geel aan ergerde vandaag was die nr. 4 van Southampton. Waar die allemaal mee weg mocht komen. Naslaan, poging tot kopstoot, bij keel grijpen.
Arsenal nog steeds 1e
dit heb ik even gemist: Steven Gerrard is 3 dagen geleden ontslagen bij Aston Villa > had ik toch niet verwacht; en meteen een schokeffect > wat een stom woord, 4 - 0 tegen Brentford.
en voor mij de verrassing in de PL: Newcastle United, staan netjes 6e, en spelen nu tegen Spurs.
dit heb ik even gemist: Steven Gerrard is 3 dagen geleden ontslagen bij Aston Villa > had ik toch niet verwacht; en meteen een schokeffect > wat een stom woord, 4 - 0 tegen Brentford.
en voor mij de verrassing in de PL: Newcastle United, staan netjes 6e, en spelen nu tegen Spurs.
En hoe... Hopen dat Newcastle dit vast kan houden.JAN-B schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:56:
Spurs - Newcastle is een leuke wedstrijd. Newcastle is de betere ploeg vandaag.
Heerlijk affiche weer vanavond in de CL Dortmund - City. Vorige wedstrijd werd het een nipte winst voor City dankzij Haaland.
⏩ PVOutput☀️
Ben ook erg benieuwd, een hoop sleutelwedstrijden vanavond voor mijn gevoel.
Zet ik de TV aan en het eerste wat ik zie is Neymar weer mekkeren en geel krijgen.
@Gunner
Kunnen jullie donderdag PSV niet even écht een pak ros geven? Gewoon voor het gevoel?
Zet ik de TV aan en het eerste wat ik zie is Neymar weer mekkeren en geel krijgen.
@Gunner

Kunnen jullie donderdag PSV niet even écht een pak ros geven? Gewoon voor het gevoel?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dortmund-City is een lekker potje!
City duidelijk de betere maar het ontbreekt ze nog aan echte kansen, waar Dortmund er bij vlagen goed uitkomt en wel wat goede kansen heeft gehad.
Wat een sfeertje ook, heerlijk
City duidelijk de betere maar het ontbreekt ze nog aan echte kansen, waar Dortmund er bij vlagen goed uitkomt en wel wat goede kansen heeft gehad.
Wat een sfeertje ook, heerlijk
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hoi

Ik verwacht een geheel B-elftal eigenlijk dus nee dat zal er niet in zitten denk ik.Kunnen jullie donderdag PSV niet even écht een pak ros geven? Gewoon voor het gevoel?
Puntje is genoeg al zal psv het bij bodo nog wel lastig krijgen in de laatste match. Dat is best een goed georganiseerde ploeg op een kunstgrasveld in het hoge noorden.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dortmund is goed uit de kleedkamer gekomen, die zijn een stuk beter nu.
Ai, pingel City
*edit
Goed gepakt keeper!
Ai, pingel City

*edit
Goed gepakt keeper!
[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 25-10-2022 22:15 ]
Gestopt. Karma!Superkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:14:
Ai, pingel City
Hah lekker!! Goed gered.
⏩ PVOutput☀️
Zo hee, bij mij moet hij nog genomen worden.Superkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:14:
Ai, pingel City
*edit
Goed gepakt keeper!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Gunner schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:10:
Ik verwacht een geheel B-elftal eigenlijk dus nee dat zal er niet in zitten denk ik.
Puntje is genoeg al zal psv het bij bodo nog wel lastig krijgen in de laatste match. Dat is best een goed georganiseerde ploeg op een kunstgrasveld in het hoge noorden.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Yes! Pingel gepakt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Vreemd, hier is Oranje al wereldkampioen!Gonadan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:16:
[...]
Zo hee, bij mij moet hij nog genomen worden.
Redding weer van de keeper van Dortmund.
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 25-10-2022 22:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Ja helaas. Competitie is belangrijker en blijkbaar is er aan één punt genoeg om een extra tussenronde te voorkomen en die gaat natuurlijk wel gepakt worden thuis tegen Zürich.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Jij kijkt Ziggo Switch?Gonadan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:16:
[...]
Zo hee, bij mij moet hij nog genomen worden.
Hahaha ja nu je het zegt.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij kijkt korfbal waarschijnlijk.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat mag. Ik oordeel niet.
⏩ PVOutput☀️
Dan sta je al buiten het veld om de hoekschop te nemen, waarom loop je dan niet gewoon achter de goal langs als je gewisseld wordt? Pannenkoek.
Had scheids wel wat van kunnen vinden ja, zit verder de hele wedstrijd er wel strak op.Superkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:40:
Dan sta je al buiten het veld om de hoekschop te nemen, waarom loop je dan niet gewoon achter de goal langs als je gewisseld wordt? Pannenkoek.
PSG gaat wel lekker tegen Maccabi Haifa. tegen het einde van de pot 7-2. Opvallend, RB Leipzig 3-1 voor tegen Real Madrid.
[ Voor 14% gewijzigd door Quad op 25-10-2022 22:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Terechte 0-0 wel denk ik.
City was beter maar creëerde niks, Dortmund kreeg wel enkele kansen maar was net niet goed genoeg.
Als ik een team een goal had gegund was het Dortmund.
City was beter maar creëerde niks, Dortmund kreeg wel enkele kansen maar was net niet goed genoeg.
Als ik een team een goal had gegund was het Dortmund.
Juventus na 5 wedstrijden 3 punten, pfff.
⏩ PVOutput☀️
Ik kwam net per ongeluk op de samenvattingen van de CL uit, toen ik een beetje over de televisiezenders aan het knippen was.
Dat eerste doelpunt van Messi is wel van heel bijzondere klasse. Crujiff kon dit ook heel goed/perfect.
Toch denk ik dat PSG nooit zal winnen van een goed samengestelde ploeg, zoals Bayern in topvorm of het Ajax van een tijdje terug.
Dat eerste doelpunt van Messi is wel van heel bijzondere klasse. Crujiff kon dit ook heel goed/perfect.
Toch denk ik dat PSG nooit zal winnen van een goed samengestelde ploeg, zoals Bayern in topvorm of het Ajax van een tijdje terug.
[ Voor 10% gewijzigd door mavaros op 25-10-2022 23:30 ]
Ja daar ga ik wel vanuit. Voordeel is dan wel weer dat PSV het zelf gewoon moet kunnen regelen tegen Bodo want ik wil natuurlijk wel gewoon dat ze door gaan.Gunner schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:27:
Ja helaas. Competitie is belangrijker en blijkbaar is er aan één punt genoeg om een extra tussenronde te voorkomen en die gaat natuurlijk wel gepakt worden thuis tegen Zürich.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Schandalig dat ie dat überhaupt ff penalty voor gaf, enorme schwalbe was het. Maar gelukkig gerechtigheid, naja, tot op zekere hoogte.Superkiwi schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:14:
Ai, pingel City
*edit
Goed gepakt keeper!
Die super league kan niet snel genoeg komen voor JuventusQuad schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 23:28:
Juventus na 5 wedstrijden 3 punten, pfff.

Ajax, Porto, Lyon, Villarreal en nu Benfica. Doei doei
Gonadan schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 21:31:
@Gunner
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dus, die Schmidt. Hoe zou John de Jong hier naar kijken?
Interessant dat hij Benfica dus wél aan het voetballen krijgt, en hoe.
Mooie avonden wel, City-Dortmund 0-0, RBL-RM 3-1...
[ Voor 12% gewijzigd door Maarten_E op 26-10-2022 11:16 ]
Het 'materiaal' (verantwoordelijkheid De Jong) is wel wezenlijk anders?Maarten_E schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:16:
Dus, die Schmidt. Hoe zou John de Jong hier naar kijken?
Prima resultaten, inderdaad, ik kijk er ook al maanden met verbazing naar.
Maar dat Schmidt geen koekenbakker* is, is geen verrassing.
*De Jong 'obviously' wel.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Ja, dat bedoelde ik ook. De Jong is verantwoordelijk voor de spelers. Maar omdat er best wat discussie was toen Schmidt hier kwam over dat hij zo zijn eigen lijn trok en zowat ook voor TD ging spelen. Volgens mij doet hij bij Benfica niet anders en daar loopt het wel goed.Ramzzz schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 11:23:
[...]
Het 'materiaal' (verantwoordelijkheid De Jong) is wel wezenlijk anders?
Prima resultaten, inderdaad, ik kijk er ook al maanden met verbazing naar.
Maar dat Schmidt geen koekenbakker* is, is geen verrassing.
*De Jong 'obviously' wel.
Aursnes en Neres hoeven niet direct aankopen van Schmidt te zijn geweest.
Nunez verkocht voor 80 miljoen en zelf verder geen gekke transfers gedaan, die selectie was al aardig in orde.
Ook in de situatie Ihattaren lijkt niet Schmidt de boosdoener te zijn maar Ihattaren zelf, gezien ook weer zijn misstappen bij Ajax.
Nunez verkocht voor 80 miljoen en zelf verder geen gekke transfers gedaan, die selectie was al aardig in orde.
Ook in de situatie Ihattaren lijkt niet Schmidt de boosdoener te zijn maar Ihattaren zelf, gezien ook weer zijn misstappen bij Ajax.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken