Nou, wat ik buitengewoon smerig vind is de stemmingsmakerij van veel van de dirty pundits zoals Talk365 en pundits die rivalry geschiedenis hebben, puur om controversie te creëren op social media. Er wordt in de media veel gespeelt alsof Arsenal even denkt kampioen te gaan worden terwijl dat helemaal niet het doel was van dit seizoen. Het doel is nog steeds te kwalificeren voor Champions League, dat is de volgende stap. Daarna kan je verder bouwen.
Tuurlijk zijn Arsenal fans blij dat we bovenaan staan, en tuurlijk doen we een beetje banter toepassen, maar we zijn allemaal realistisch genoeg dat het zeer moeilijk is om dit vast te houden. Wij gaan echt nog wel punten mislopen en City zal gewoon een langere adem houden. Dat wij een hele goede kans hebben om in de top 4 te eindigen, ja dat idee heb ik zelf ook wel. Terwijl ook dat een lastige zaak zal zijn tegen een ManU wat weer lijkt te draaien, een spurs die heel erg veel geluk hebben terwijl je gewoon normaliter ook nog met een Chelsea en Liverpool te maken hebt. Die laatste 2 lijken wat problemen te hebben, ik denk die van Liverpool wat groter zelfs, maar ook een Chelsea zal gewoon wel aangesloten blijven. En dan is er dat Newcastle wat het ook erg goed doet.