Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Vorig seizoen riep iedereen nog dat hij vaker moest meedoen/invallen?Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:28:
[...]
Toen ik Donny in de basis zag, wist ik al dat het niet ging werken. Die man komt op alle vlakken te kort voor United.
Onbekend. Maar waarschijnlijk geblesseerd ja.
In de Nederlandse media vooral.HollowGamer schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:38:
[...]
Vorig seizoen riep iedereen nog dat hij vaker moest meedoen/invallen?

Verder zie ik nog steeds verbetering bij United. Ze zijn veel beter in de opbouw en ook verdedigend. Het leidt nog niet altijd tot resultaat maar het United van dit seizoen is veel beter dan vorig seizoen. Afmaker/echte spits erbij en wat backup voor middenveld en dit kan wel wat worden.
[Voor 15% gewijzigd door Exactor it op 06-11-2022 20:11]
Goh typische paniek aankoop op deadline day. Havertz startte het seizoen als spits maar deed het dramatisch.Gunner schreef op zondag 6 november 2022 @ 19:24:
Toch wel een verrassende nederlaag voor united wel leuk voor Emery. Die heeft vast een ‘Good ebening ‘ zo
Verlies spurs.
Mooi voetbalweekeinde zo
@Chelseamarre123 in zo één wedstrijd ben ik altijd bang dat een voormalig speler scoort. Dat is al zo vaak gebeurd. Maar waarom Auba naar Chelsea is gegaan? Geen idee. Rare match.
Zochten al lang achter een spits maar niet veel was haalbaar op Aubameyang na. Hij kwam ook op voorspraak van Tuchel die paar dagen later zijn c4 kreeg

Schijnt dat Nkunku van Leipzig wel rond komt voor de zomerperiode
Het was weer een wilde voetbalavond in Zuid Amerika. Daar valt Ajax-PSV bij in het niet.
In Zuid Amerika zijn dit soort voetbalwedstrijden een beetje traditie aan het worden. Daar zetten ze 22 wilden op het veld, en aan het eind wint degene met de meest overgebleven spelers. Het heeft weinig met voetbal te maken, maar dat doet er kennelijk daar niet toe.
Als die Zuid Amerikaanse landen straks in Quatar ook zo wild gaan spelen, kunnen wij als Europeanen onze borst nat maken.
[Voor 48% gewijzigd door mavaros op 07-11-2022 06:55. Reden: aanvulling]
Vooral die afmaker is hard nodig. Als dit United eindelijk een beetje gaat scoren kunnen ze een heel eind komen (Top 4 zou een prima resultaat zijn). De afgelopen weken waren ze heel moeilijk te verslaan omdat ze geen doelpunten weggaven, gisteren viel het ineens uit elkaar. Het probleem is ook dat de selectie te smal is. Sinds Martinez/Varane uit elkaar zijn gehaald vanwege de blessure van Varane hebben ze het een stuk moeilijker.Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:00:
[...]
Verder zie ik nog steeds verbetering bij United. Ze zijn veel beter in de opbouw en ook verdedigend. Het leidt nog niet altijd tot resultaat maar het United van dit seizoen is veel beter dan vorig seizoen. Afmaker/echte spits erbij en wat backup voor middenveld en dit kan wel wat worden.
De meeste Zuid Amerikanen die in Qatar gaan spelen, spelen in Europese competities, dus die zijn dit soort gedrag niet meer zo gewend. Bovendien zijn er niet zo heel veel Zuid Amerikaanse scheidsrechters in Qatar, dus als ze zo tekeer gaan staan ze in no time met drie man minder.mavaros schreef op maandag 7 november 2022 @ 06:49:
Als die Zuid Amerikaanse landen straks in Quatar ook zo wild gaan spelen, kunnen wij als Europeanen onze borst nat maken.
#SaintsFC can confirm it has parted company with Men’s First Team Manager Ralph Hasenhüttl.
— Southampton FC (@SouthamptonFC) 7 november 2022
Volledige loting:
[Voor 75% gewijzigd door Gynnad op 07-11-2022 12:21]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Kan wel is een mooie verrassende eindfase worden en niet met de usual clubs in de laatste rondes.
[Voor 16% gewijzigd door Pompi op 07-11-2022 13:53]
Loting Europa League playoffFull play-off round draw
Barcelona v Manchester United
Juventus v Nantes
Sporting Lisbon v Midtjylland
Shakhtar Donetsk v Rennes
Ajax v Union Berlin
Bayer Leverkusen v Monaco
Sevilla v PSV Eindhoven
FC Salzburg v Roma
Commentators / pundits suggereren dat Anthony niet meer bij de selectie is geweest sinds het "spin" incidentje onlangs.Exactor it schreef op zondag 6 november 2022 @ 20:00:
[...]
Onbekend. Maar waarschijnlijk geblesseerd ja.
Zou die misschien in de kleedkamer veel kritiek gehad hebben

"Oooh Jeroen!"
De media die clickbait titels maakt. Wat FSG gedaan heeft is, is kenbaar gemaakt dat het openstaat voor additionele aandeelhouders omdat er nogal wat interesse is. In heel die statement van FSG staat nergens dat de club te koop staat.Pompi schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:52:
Iemand die nog paar miljard heeft liggen? Volgens The Athletic heeft FSG namelijk vandaag Liverpool in de verkoop gezet en zou fijn zijn als er niet nog een club door een oliestaat wordt opgekocht.
"Oooh Jeroen!"
Barca - ManU wel een leuk affiche meteen. Ajax moet die ook wel winnen.Gunner schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:07:
[...]
Full play-off round draw
Barcelona v Manchester United
Juventus v Nantes
Sporting Lisbon v Midtjylland
Shakhtar Donetsk v Rennes
Ajax v Union Berlin
Bayer Leverkusen v Monaco
Sevilla v PSV Eindhoven
FC Salzburg v Roma
Loting Europa League playoff
"Oooh Jeroen!"
Wil ik nog wel zien. Doen aardig mee bovenaan in de Bundesliga en spelen heel defensief voetbalJeroenNietDoen schreef op maandag 7 november 2022 @ 14:49:
[...]
Barca - ManU wel een leuk affiche meteen. Ajax moet die ook wel winnen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Er zijn dagen dat ik het niet hebPompi schreef op maandag 7 november 2022 @ 13:52:
Iemand die nog paar miljard heeft liggen? Volgens The Athletic heeft FSG namelijk vandaag Liverpool in de verkoop gezet en zou fijn zijn als er niet nog een club door een oliestaat wordt opgekocht.

Rotterdam
@Gunner
Ja, behalve dat Inter 2 - 0 heeft verloren bij Juve

wel een goeie loting voor Inter > Porto, dat had slechter gekund

Ik lees alweer de verhalen: Arsenal wellicht titelkandidaat

misschien iets te voorbarig?
Januari wordt echt pittig > Newcastle, Spurs en Man. United...
Te voorbarig? 1/3e van de competitie gespeeld, je staat bovenaan en hebt 10 verliespunten minder dan de nummer 3. Natuurlijk ben je dan een serieuze titelkandidaat.JAN-B schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 14:37:
Ik lees alweer de verhalen: Arsenal wellicht titelkandidaat![]()
misschien iets te voorbarig?
Januari wordt echt pittig > Newcastle, Spurs en Man. United...
Tomorrow is not today!
𝐖𝐀𝐓 𝐄𝐄𝐍 𝐆𝐎𝐀𝐋! 🎯
— Ziggo Sport Voetbal (@ZS_Voetbal) 8 november 2022
𝐖𝐀𝐓 𝐄𝐄𝐍 𝐀𝐒𝐒𝐈𝐒𝐓! 👏
Frenkie de Jong geeft een fantastische bal op Raphinha en die werkt 𝐠𝐫𝐚𝐧𝐝𝐢𝐨𝐨𝐬 af 👑#ZiggoSport #LaLiga #OsasunaBarça pic.twitter.com/P0P81ZkBCG
Geweldige assist van Frenkie, tegen het einde van de wedstrijd als CV opgesteld tegen Osasuna.
Verschrikkelijke pot, Osasuna knalde in het begin erop en erover en scoorde snel. Lewandowski kreeg met een kansloze overtreding z'n 2e gele kaart, wat direct rood had kunnen zijn. 2e helft Barcelona wat beter met een man minder en wint uiteindelijk ook nog dankzij de Jong.
Overigens kreeg Piqué in zijn allerlaatste wedstrijd als prof een rode kaart als bankzitter door een discussie aan te gaan met de scheidsrechter in de rust.
Dat was donkerzwart die kaart voor Lewandowski. En dan nog 1 erbij voor blijven klagen erover.Quad schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 23:23:
[Twitter]
Geweldige assist van Frenkie, tegen het einde van de wedstrijd als CV opgesteld tegen Osasuna.
Verschrikkelijke pot, Osasuna knalde in het begin erop en erover en scoorde snel. Lewandowski kreeg met een kansloze overtreding z'n 2e gele kaart, wat direct rood had kunnen zijn. 2e helft Barcelona wat beter met een man minder en wint uiteindelijk ook nog dankzij de Jong.
Overigens kreeg Piqué in zijn allerlaatste wedstrijd als prof een rode kaart als bankzitter door een discussie aan te gaan met de scheidsrechter in de rust.
Je ziet hem kijken hoe ie die speler moet gaan raken met z'n arm.
Klopt, houdt niet eens in. Maar goed, heeft hij mazzel met die gele kaart denk ik. Vergeldingsacties op het veld mogen wmb ook hard gestraft worden.toolkist schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 23:25:
[...]
Dat was donkerzwart die kaart voor Lewandowski. En dan nog 1 erbij voor blijven klagen erover.
Je ziet hem kijken hoe ie die speler moet gaan raken met z'n arm.
Jullie blijven maar ouwehoeren over voetbal, en de pest is, dat het ook nog zinnig lijkt. Ik kijk dus graag eventjes op het voetbalforum

Was dit met een B elftal

@mavaros Ik , en ik denk ook andere Tweakers, snappen niks van die teksten van jouwmavaros schreef op dinsdag 8 november 2022 @ 23:33:
Worden jullie nooit moe van voetbal?
Jullie blijven maar ouwehoeren over voetbal, en de pest is, dat het ook nog zinnig lijkt. Ik kijk dus graag eventjes op het voetbalforum

Geen idee, en couldn't care less. Dit seizoen kun je niet elke competitie willen spelen.JAN-B schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:55:
Arsenal verloren van Brightonin de League Cup: 1 - 3.
Was dit met een B elftal
"Oooh Jeroen!"
Precies, geeft weer lucht in de overvolle agenda.JeroenNietDoen schreef op donderdag 10 november 2022 @ 06:30:
[...]
Geen idee, en couldn't care less. Dit seizoen kun je niet elke competitie willen spelen.
Het geeft ook druk op andere competities helaas.Slasher schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:07:
[...]
Precies, geeft weer lucht in de overvolle agenda.

Mwoah ik denk het niet, in de top van de PL is de League Cup niet echt een prijs waar echt om gestreden word, je ziet ook dat het een gelegenheid is om de B garnituur in actie te zien, en als er dan gewonnen word is dat mooi meegenomen.HollowGamer schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:18:
[...]
Het geeft ook druk op andere competities helaas.
Toney is eerder deze week niet in de Qatar selectie van Gareth Southgate gehouden (zat in de voorselectie). Southgate is heel conservatief is en bijvoorbeeld een Raheem Sterling blijft opstellen, ondanks dat die al maanden geen deuk in een voorgesmolten pakje boter kan schoppen, of Newcastle's Callum Wilson, die van glas is gemaakt en vaak geblesseerd. Maar ja, Sterling speelt bij Chelsea.
++?????++ Out of Cheese. Narf! Poit! Egad! Zort! Error. Redo From Start.
Zit die altijd geblesseerde spits van Everton ook bij de selectie?gambieter schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:44:
Knap gespeeld van Brentford, 2 goals van Toney.
Toney is eerder deze week niet in de Qatar selectie van Gareth Southgate gehouden (zat in de voorselectie). Southgate is heel conservatief is en bijvoorbeeld een Raheem Sterling blijft opstellen, ondanks dat die al maanden geen deuk in een voorgesmolten pakje boter kan schoppen, of Newcastle's Callum Wilson, die van glas is gemaakt en vaak geblesseerd. Maar ja, die speelt bij Chelsea.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ongeacht de uitslag van vanavond; top of the league at Christmas
Calvert-Lewin? Volgens mij niet.Bossie schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:51:
Zit die altijd geblesseerde spits van Everton ook bij de selectie?
@Gunner Ik zie een rode kaart voor T . AdamsGunner schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 17:41:
Jammer leeds capituleert. 4-3

Toch niet onze Tony Adams ?

Nah, onze Tony speelt vanavond weer een danswedstrijd waarmee hij de sport pundits elke week weet te triggeren.JAN-B schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 17:52:
[...]
@Gunner Ik zie een rode kaart voor T . Adams![]()
Toch niet onze Tony Adams ?![]()
"Oooh Jeroen!"
Of Maguire, of Philips, of 4 rechtsbacks en 1 linksback...gambieter schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 15:44:
Knap gespeeld van Brentford, 2 goals van Toney.
Toney is eerder deze week niet in de Qatar selectie van Gareth Southgate gehouden (zat in de voorselectie). Southgate is heel conservatief is en bijvoorbeeld een Raheem Sterling blijft opstellen, ondanks dat die al maanden geen deuk in een voorgesmolten pakje boter kan schoppen, of Newcastle's Callum Wilson, die van glas is gemaakt en vaak geblesseerd. Maar ja, Sterling speelt bij Chelsea.
Hij zal weer schijtbakkenvoetbal gaan spelen, 1x scoren en dan de eigen helft niet meer af komen.
"Oooh Jeroen!"
Al maanden horen we fans van andere clubs en pundits over dat Arsenal bovenaan als een olifant in een boom is, niemand weet hoe die er is gekomen maar iedereen weet dat die gaat vallen. Voorlopig zit die olifant er nog de komende 6 weken

"Oooh Jeroen!"
Ja liefst zou je zo doorgaan maar de solide basis is er dan ook nog wel.gambieter schreef op zaterdag 12 november 2022 @ 22:54:
De vraag gaat zijn wat het WK gaat doen met ploegen, zowel met ritme, blessures en zo. Voor Arsenal is dat WK balen, die zitten in een flow waar alles lukt.
Je hoeft ze niet te snappen om ze te begrijpen.JAN-B schreef op woensdag 9 november 2022 @ 23:56:
@mavaros Ik , en ik denk ook andere Tweakers, snappen niks van die teksten van jouw
In het Eredivisietopic weet iedereen ondertussen wel hoe je ze moet ontcijferen, een beetje zoals de liedjes van Bløf zeg maar

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Die slaan ook nergens op.Superkiwi schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:01:
[...]
Je hoeft ze niet te snappen om ze te begrijpen.
In het Eredivisietopic weet iedereen ondertussen wel hoe je ze moet ontcijferen, een beetje zoals de liedjes van Bløf zeg maar
Meneertje voelt zich groter dan de club en is gepikeerd dat ie in augustus eigenlijk overal is afgewezen. Z'n voetbalpensioen komt sneller dichterbij dan hij had verwacht en dat doet 'm pijn.SterqVerhael schreef op maandag 14 november 2022 @ 08:54:
CR7 zien we na het WK niet meer terug bij United. Zoveel is wel duidelijk.
Prima manager die Ten Hag, kunnen ze bij zijn oude club goed gebruiken.

[Voor 8% gewijzigd door SterqVerhael op 14-11-2022 09:20]

Ronaldo moet nu wel een goed WK spelen om zich in de kijker te spelen voor een andere club het weer aandurft, weet wat je binnen haalt.
Bij United is hij nu wel klaar.
Ik vind het knap dat Ten Hag gewoon ballen toont en hem (terecht) niet gebruikt. De analisten die Ronaldo een hand boven het hoofd houden kunnen makkelijk praten en liggen alleen maar alles op te naaien. Dat zijn ook de mensen die Ten Hag neer maaien als hij Ronaldo inzet en het team vervolgens geen reet meer presteertSterqVerhael schreef op maandag 14 november 2022 @ 09:19:
En met dit interview van CR7, kun je achteraf beschouwen dat Ten Hag allang wist hoe de vork in de steel zit met Ronaldo en hem dus daardoor niet meer laat spelen. Ten Hag zag het gevaar Ronaldo binnen het groepsproces en de hiërarchie en heeft daar adequaat naar gehandeld. Het enige gevolg is dan dat Ronaldo nog meer rancune voelt. Iets wat Ten Hag op de koop toe neemt. Hij heeft 'm toch niet (meer) nodig.
Prima manager die Ten Hag, kunnen ze bij zijn oude club goed gebruiken.

Lekker verkopen die vent en jammer dat ‘ie zich zo laat kennen, ondanks dat hij wel eerlijk is. Alleen om het zo te spelen, is misschien wat knullig of zo.
Sterker nog ik denk dat ETH nog sneller van CR7 af wil zijn dan andersom. Een ideale winter transferperiode ziet CR7 opzouten (dit riep ik al begin van het seizoen hier) en Ivan Toney komen. Volgens mij klopt de puzzel dan weer redelijk (hoewel een extra rechtsback en middenvelder ook nodig is). Oh en Ten Hag moet kappen met Elanga wisselen voor McTominay. Dit is de derde pot op rij dat hij zoiets doet en het levert heel matig spel op. Niet perse door Scotty, eerder doordat we dan alle snelheid aan één vleugel kwijt zijn.SterqVerhael schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:37:
Dit is gewoon een interview om een breuk te forceren. Mocht daar nog enige twijfel over zijn geweest bij ManU. Volgens mij was dat sowieso al niet het geval.
Als Antony fit is, komt die wissel sowieso niet voor. Dan komt eerder Elanga erin voor Antony.Exactor it schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:44:
[...]
Oh en Ten Hag moet kappen met Elanga wisselen voor McTominay. Dit is de derde pot op rij dat hij zoiets doet en het levert heel matig spel op. Niet perse door Scotty, eerder doordat we dan alle snelheid aan één vleugel kwijt zijn.
Dat is denk ik wel waar. Al probeert Ten Hag geloof ik het systeem meer solide te maken door McT naast Casemiro te zetten, Eriksen op 10 en Bruno rechts. In de praktijk werkt het voor geen meter.SterqVerhael schreef op maandag 14 november 2022 @ 13:46:
[...]
Als Antony fit is, komt die wissel sowieso niet voor. Dan komt eerder Elanga erin voor Antony.

Ten Hag wil een voetballer op het middenveld erbij hebben. Het is niet voor niks dat Eriksen gehaald is en op die positie speelt (en waarom Ten Hag heel graag De Jong erbij had gehad). Middenveld van Casemiro/McT betekent wederom geen voetballend vermogen (wat ook het probleem was met het duo Fred/McT). Op rechts ziet hij ook liever spelers zoals Antony i.p.v. Bruno maar door blessures speelt Bruno wel vaker op die positie (overdaad aan centrale middenvelders binnen de selectie en niet genoeg fitte vleugelspelers).Exactor it schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:25:
[...]
Dat is denk ik wel waar. Al probeert Ten Hag geloof ik het systeem meer solide te maken door McT naast Casemiro te zetten, Eriksen op 10 en Bruno rechts. In de praktijk werkt het voor geen meter.
Oh zeker. Hij wil backup of verbetering voor Eriksen hebben. Maar ik doelde op wat hij doet tijdens potjes. Dit is nu de derde keer dat een vleugelspeler voor McT gewisseld wordt. Dat is vooral tactisch ingegeven (hij heeft het buiten gisteren twee keer gedaan terwijl er een fitte vleugelspeler op de bank zat), maar het werkt niet.Noiz schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:33:
[...]
Ten Hag wil een voetballer op het middenveld erbij hebben. Het is niet voor niks dat Eriksen gehaald is en op die positie speelt (en waarom Ten Hag heel graag De Jong erbij had gehad). Middenveld van Casemiro/McT betekent wederom geen voetballend vermogen (wat ook het probleem was met het duo Fred/McT). Op rechts ziet hij ook liever spelers zoals Antony i.p.v. Bruno maar door blessures speelt Bruno wel vaker op die positie (overdaad aan centrale middenvelders binnen de selectie en niet genoeg fitte vleugelspelers).
Casemiro valt me niks tegen qua voetballen vermogen overigens. Ik had veel erger verwacht. Hij geeft best wat verrassende passes door de linies heen. Wel alleen als hij tijd heeft te draaien. Met gezicht naar eigen goal is die man vrij matig.
[Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 14-11-2022 17:02]
In het interview met Morgan spuwt Ronaldo vuur op zijn oud-ploeggenoot, met wie hij tussen 2004 en 2009 samenspeelde bij the Red Devils.. "Ik weet niet waarom hij zo veel kritiek op mij heeft", zegt Ronaldo "Waarschijnlijk omdat zijn carrière ten einde is en ik nog steeds op een hoog niveau speel. Ik ga niet zeggen dat ik er beter uitzie dan hij. Maar het is wel waar..." Rooney is momenteel trainer van DC United, waarmee hij afgelopen seizoen als laatste eindigde in de Eastern Conference van de MLS.
Inderdaad. Hij is wel heel diep gevallen om je te verlagen tot zulke uitspraken.Chelseamarre123 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:19:
De manier hoe hij uithaalt naar Rooney is ook heel schaamtelijk.
[...]
Het is nu al te laat om op je hoogtepunt te stoppen, maar stop er nou maar gewoon mee, ik kan me niet voorstellen dat er clubs zijn in Europa die nog op hem zitten te wachten.
[Voor 23% gewijzigd door Slasher op 14-11-2022 17:29]
Dezelfde Rooney, die zichzelf wegcijferde ten gunste van het team toen Ronaldo en Tevez daar rondliepen. Zonder Rooney was Ronaldo nooit de absolute superster van de Premier League geweest in die jaren. Rooney is wel de enige ex united man die in het nieuws zegt dat Ronaldo zich moet gedragen. Neville, Keane en Scholes verdedigen hem hand om tand. Althans dat deden ze de laatste weken. Heb nog niks van ze gezien sinds het bewuste interview.Chelseamarre123 schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:19:
De manier hoe hij uithaalt naar Rooney is ook heel schaamtelijk.
[...]

Ik gok dat ze voor Tielemans gaan. Komende zomer transfervrijNoiz schreef op maandag 14 november 2022 @ 15:33:
[...]
Ten Hag wil een voetballer op het middenveld erbij hebben. Het is niet voor niks dat Eriksen gehaald is en op die positie speelt (en waarom Ten Hag heel graag De Jong erbij had gehad). Middenveld van Casemiro/McT betekent wederom geen voetballend vermogen (wat ook het probleem was met het duo Fred/McT). Op rechts ziet hij ook liever spelers zoals Antony i.p.v. Bruno maar door blessures speelt Bruno wel vaker op die positie (overdaad aan centrale middenvelders binnen de selectie en niet genoeg fitte vleugelspelers).
Zag een filmpje voorbij komen van Bruno die Ronaldo een beetje lijkt te negeren en Ronaldo daarna kijkt zo van ''Oeh, I did not expect thizSterqVerhael schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:34:
Je hoeft niet meer te zetten op Portugal voor het WK (mocht je dat al willen). De verhoudingen tussen Bruno Fernandes, Dalot en Ronaldo staan lekker op scherp daar.

Zou ook mooi zijn als Rooney dit zelf aanhaalt, dan gaat Ronnie toch keihard op zijn plaat.Exactor it schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:24:
[...]
Dezelfde Rooney, die zichzelf wegcijferde ten gunste van het team toen Ronaldo en Tevez daar rondliepen. Zonder Rooney was Ronaldo nooit de absolute superster van de Premier League geweest in die jaren. Rooney is wel de enige ex united man die in het nieuws zegt dat Ronaldo zich moet gedragen. Neville, Keane en Scholes verdedigen hem hand om tand. Althans dat deden ze de laatste weken. Heb nog niks van ze gezien sinds het bewuste interview.
Dacht dat Tielemans ook op het lijstje bij Arsenal stond.toolkist schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 11:56:
[...]
Ik gok dat ze voor Tielemans gaan. Komende zomer transfervrij
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rangers Football Club confirms today it has parted company with manager Giovanni van Bronckhorst.
— Rangers Football Club (@RangersFC) 21 november 2022
The board would like to put on record sincere thanks to Gio for all his efforts since his appointment as manager.https://t.co/ESRS10qpJP pic.twitter.com/aLGIiXa2sS
Gio kan op zoek naar wat anders. Rangers heeft hem ontslagen.
Valt ook niet te accepteren. Twee keer van Schreuder verloren, Gio is de enige manager die dat is overkomenQuad schreef op maandag 21 november 2022 @ 11:35:
[Embed]
Gio kan op zoek naar wat anders. Rangers heeft hem ontslagen.

XXXVI
Zou een prima vervanger zijn van Schreuderephymerous schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:34:
[...]
Valt ook niet te accepteren. Twee keer van Schreuder verloren, Gio is de enige manager die dat is overkomen

Dat geldt voor iedereen die 37 graden meet en een hartslag heeft.Bossie schreef op maandag 21 november 2022 @ 15:14:
[...]
Zou een prima vervanger zijn van Schreuder
Neem mijn opmerking niet serieusMegupe schreef op maandag 21 november 2022 @ 14:55:
Rangers verliest 2x van een club die van PSV verloren heeft, uiteraard is dat dan niet acceptabel

[Voor 34% gewijzigd door ephymerous op 21-11-2022 17:10]
XXXVI
Ben toch wel benieuwd waar hij dan na het WK weer opduikt. Denk niet dat er nog een grote Europese club zijn vingers aan deze diva gaat branden.Quad schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 18:37:
https://www.manutd.com/en...-ronaldo-22-november-2022
Ronaldo per direct weg.
Samsung TV QE55Q9F 2018 | Sonos Beam gen1 | Sonos Sub gen3 | Sonos One 2x | APsystems 14x315Wp - ZW | MacBook Pro 13" 2017 | MacBook Air 13" 2017 I iPad 2018 | iPhone 12 | TV 2021 4K | AirPods Pro gen2
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Mwoah, PSG?Miki schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 19:04:
[...]
Ben toch wel benieuwd waar hij dan na het WK weer opduikt. Denk niet dat er nog een grote Europese club zijn vingers aan deze diva gaat branden.
"Oooh Jeroen!"
Na deze rant was het echt niet meer vol te houden. Ik ben blij dat de club dat ook in zag. Ten Hag kan weer verder met bouwen aan zijn TEAM in plaats van rekening houden met een diva. Ronaldo voelt zich een legende voor de fans en dat is hij nog wel voor de fans voor zijn optredens in zijn eerste periode (al riep hij het seizoen voor zijn vertrek naar Real veel rare dingen over slavernij) maar er zit nu wel een zure nasmaak aan. Het was mooi om hem weer te zien scoren en te horen hoe hij toegezongen werd maar sportief heeft hij de club niet vooruitgeholpen. Hij was eerder een sta in de weg dan een dragende speler. Zonde.

Is dat ook niet een wens van veel supporters? Ivm die rijke familie wat erop zit?autje schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:18:
En een paar uur later het nieuws dat United waarschijnlijk in de verkoop gaat. Interessant dagje in Manchester.
In verband met de 'eigenaren' die de club met een schuld opgezadeld hebben dat niet afgelost wordt terwijl ze jaarlijks tientallen miljoenen aan dividend aan zichzelf uitkeren. Er is in vijftien jaar geen investering in het stadion en trainingsomgeving geweest. Ze worden doorgaans (vertaald) de bloedzuigers genoemd.Quad schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:39:
[...]
Is dat ook niet een wens van veel supporters? Ivm die rijke familie wat erop zit?
Oh, absoluut. En de meesten wilden Ronaldo ook kwijt na dat interview.Quad schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 22:39:
[...]
Is dat ook niet een wens van veel supporters? Ivm die rijke familie wat erop zit?

We can confirm that the club has made an official approach to sign free agent Cristiano Ronaldo @Cristiano on a one year deal. Should Cristiano accept the offer, he would become AFC Crewe’s highest paid player, taking home £35 per week. pic.twitter.com/1i64sKb2W1
— AFC Crewe (@afc_crewe) 22 november 2022

De eerste twee matches kan hij wel alleen maar handtekeningen uitdelen, dat zal wel van z'n ruime honorarium ingehouden worden dan

[Voor 49% gewijzigd door Gunner op 24-11-2022 12:47]
Ja, die weten hoe social media werkenGunner schreef op donderdag 24 november 2022 @ 12:46:
@gambieter had Crewe niet vaker van dat soort grapjes op twitter?
De eerste twee matches kan hij wel alleen maar handtekeningen uitdelen, dat zal wel van z'n ruime honorarium ingehouden worden dan

Die eerste twee wedstrijden kan hij zijn honorarium verdienen door handtekeningen op merchandise te zetten.

WoT stats
Velen doen niets liever, ik doe liever niets

"Oooh Jeroen!"
Genoeg voetbal te zien hoor.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 26 november 2022 @ 23:15:
Winterstop al afgelopen? Mis het voetbal
Dat. Normaliter al irritant zoveel interlulz in een seizoen, nu ook nog es zo'n schandalig WK.
"Oooh Jeroen!"
Ze hebben 200 miljoen verlies geheim gehouden.
Kans aanwezig dat ze terug moeten naar de serie B.
Die vier maanden heb ik nog nergens gelezen en het officiële statement staat ook geen tijdsperiode. We hopen op het beste. Maar klote is het wel.HollowGamer schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:39:
Gabriel Jesus 3/4 maanden eruit.. hebben wij weer.
Ik haat het WK.
Terwijl ze ergens na herhaaldelijk frauderen natuurlijk heel erg veel harder aangepakt zouden moeten worden. Eerst calciopolis, nu dit weer. Gewoon geen licentie meer. En elke bestuurder die de afgelopen 15 jaar een functie heeft gehad het leven lang schorsen.Deadsy schreef op woensdag 7 december 2022 @ 13:43:
Juventus zit weer eens in de problemen.
Ze hebben 200 miljoen verlies geheim gehouden.
Kans aanwezig dat ze terug moeten naar de serie B.
Yup, die cupjes kunnen je seizoen behoorlijk beschadigen. De club van een speler mag vervolgens het salaris wel doorbetalen, de speler oplappen en in het ergste geval een vervangende speler moeten halen. Belangen van clubs worden niet behartigd door nationale bonden.HollowGamer schreef op woensdag 7 december 2022 @ 18:39:
Gabriel Jesus 3/4 maanden eruit.. hebben wij weer.
Ik haat het WK.
"Oooh Jeroen!"
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken