Straks verliest Chelsea zijn titel van meest onverdiende Champions League winnaar na dat busvoetbal van 2012 aan Real

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik heb dus het idee dat die RMA speler de intentie had zelf te scoren en Benzema vanaf dat moment niet beoogd was als afspeelpunt. En dat daarbij nog door de sliding van Fabinho de bal terugkwam bij Benzema.rik86 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:05:
[...]
Ik denk dat die heel terecht is afgekeurd.
Als je t volgende linkje kijkt
https://streamff.com/v/bf25f7
Want er zijn volgens mij 3 eisen om buitenspel te moeten staan
1. De speler moet in buitenspelpositie staan, op een seconde of 13 van t filmpje staat die zonder twijfel in buitenspelpositie en dat duidelijk en voor enige tijd
2. De speler moet betrokken zijn in t spel - gezien t feit dat die scoort lijkt me die ook duidelijk
3. Punt 1 moet gebeuren op het moment dat door een teamgenoot die bal naar voren gaat
Dat is de meest lastige om te zien, helemaal vanuit deze camerabeelden, maar volgens mij raakt z’n teamgenoot m aan t begin van de kluts aan en gaat die bal naar voren
Ze doen werkelijk niets bij RMA, alles op de counter.JanW schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:09:
[...]
Want als je voor staat moet je blijven aanvallen...Kijk je voor 't eerst voetbal?
Een schot op goal staat nog niet direct gelijk aan een grote of 100% kans…. Zoals de commentator net zegt, heeft Liverpool weinig grote kansen gekregen..HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:06:
LIV schiet net 3x op goal.. maar schijnbaar is RMA de betere ploeg.. vind LIV toch echt de gevaarlijkste ploeg.
Het lijkt me sterk als Liverpool nog gaat scoren, maar we gaan het zien.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:07:
[...]
Dat is dus echt grote onzin. Ze zijn drie potjes op rij erg goed weggekomen. Keer op keer weggespeeld en op de een of andere manier toch gewonnen. Hoe? Dat weet niemand. Geluk? Ja, erg veel. Klasse? Deels.
Ik vind na die afgekeurde goal dat Real het inmiddels wel verdiend heeftChelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:10:
Straks verliest Chelsea zijn titel van meest onverdiende Champions League winnaar na dat busvoetbal van 2012 aan Real
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
En Liverpool komt niet verder dan wat rolletjes en één goede kans van Mané, dat maakt je ook niet de betere ploeg.HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Ze doen werkelijk niets bij RMA, alles op de counter.
Ja, dat is tactisch erg mooi, maar dat maakt je niet de betere ploeg.
RMA komt niet over de middenlijn..JanW schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:13:
[...]
En Liverpool komt niet verder dan wat rolletjes en één goede kans van Mané, dat maakt je ook niet de betere ploeg.
RMA doet weinig, dat is wel duidelijk maar laten we wel zijn. Liverpool speelt dan wel met hoge druk naar voren maar echt serieus Courtois testen is amper gebeurd met alleen dat balletje op de paal. Ze breien er aardig oplos en vergeten achterin goed door te dekken als RMA er wel een keertje door komt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:10:
Maar dat is niet relevant. Want hij heeft voordeel van z’n positie en t is heel kort na t moment van spelen.dr.lowtune schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Ik heb dus het idee dat die RMA speler de intentie had zelf te scoren en Benzema vanaf dat moment niet beoogd was als afspeelpunt. En dat daarbij nog door de sliding van Fabinho de bal terugkwam bij Benzema.
[ Voor 7% gewijzigd door rik86 op 28-05-2022 23:16 ]
Ja, hier lijkt het alsof Liverpool echt heel erg goed is. Maar als je de wedstrijd tot nu toe hebt gekeken valt dat dus wel heel erg mee.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:15:
Kijken jullie de wedstrijd wel. Real weer vrij Lucky op voorsprong gekomen en zeker gezien de vorige wedstrijden verdienen ze de winst vandaag niet.
[Afbeelding]
Vraag me af wanneer Camavinga en Rodrigo erbij komen en Madrid volledig op de counter gaat.Miki schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:15:
[...]
RMA doet weinig, dat is wel duidelijk maar laten we wel zijn. Liverpool speelt dan wel met hoge druk naar voren maar echt serieus Courtois testen is amper gebeurd met alleen dat balletje op de paal. Ze breien er aardig oplos en vergeten achterin goed door te dekken als RMA er wel een keertje door komt.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zo heeft Griekenland eens een EK gewonnenHollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:10:
[...]
Ze doen werkelijk niets bij RMA, alles op de counter.
Ja, dat is tactisch erg mooi, maar dat maakt je niet de betere ploeg.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 28-05-2022 23:19 ]
Goh Real kwam er de eerste helft niet aan te pas tot dat afgekeurde doelpunt.WasBak schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:17:
[...]
Ja, hier lijkt het alsof Liverpool echt heel erg goed is. Maar als je de wedstrijd tot nu toe hebt gekeken valt dat dus wel heel erg mee.
OK, affluiten dan. Laat de statistieken zien aan Ceferin. 8 schoten op doel. Dat moet toch wel de CL opleveren.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:15:
Kijken jullie de wedstrijd wel. Real weer vrij Lucky op voorsprong gekomen en zeker gezien de vorige wedstrijden verdienen ze de winst vandaag niet.
[Afbeelding]
Dan moeten ze scoren. Real Madrid speelt ook gewoon weg zo, ze laten het spel maken met deze stand. Pas als ze achter staan gaan ze meer voetballen.Exocet schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:19:
Liverpool zo veel beter
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Gaat in zijn eentje deze CL binnen trekken.dglavimans schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:20:
Die courtois…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat proberen ze ook in tegenstelling tot Madrid, en ze spelen niet zo, wie speelt er nu om kansen tegen te krijgen?Cyberkid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:20:
[...]
Dan moeten ze scoren. Real Madrid speelt ook gewoon weg zo, ze laten het spel maken met deze stand. Pas als ze achter staan gaan ze meer voetballen.
Precies, dit speelt LIV niet meer gelijk.Herman schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:20:
Stop maar... Courtois is niet te passeren.
vergeet je geen bepaalde fransman? iets met een benze...CornermanNL schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:21:
[...]
Gaat in zijn eentje deze CL binnen trekken.
kan niet he is en blijft de fifa zal vast weer messi wordenPatrickC schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:21:
Courtois maar eens een keertje de Gouden Bal geven?
Nou niet doordraven...PatrickC schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:21:
Zal wel naar Benzema gaan maar wat speelt die een non match vandaag zegPatrickC schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:21:
Je bent beter als je scoort en wint, niet omdat je vaker op goal schiet of langer de bal in bezit hebt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:19:
[...]
Goh Real kwam er de eerste helft niet aan te pas tot dat afgekeurde doelpunt.
Liverpool had daar echt moeten scoren maar Courtois staat werelds te keepen
Deze grafpot verdient ook geen verlengingHollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:22:
[...]
Precies, dit speelt LIV niet meer gelijk.
Nee , want zonder Courtois is Benzema ook niet in staat het zilverwerk te redden , zoals deze man staat te keepen.milotic schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:22:
[...]
vergeet je geen bepaalde fransman? iets met een benze...
Betonvoetbal loont, vraag maar aan AS RomaChelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:15:
[Afbeelding]
Inderdaad, het spel gaat erom wie het vaakst de bal in het netje schiet.WasBak schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:24:
[...]
Je bent beter als je scoort en wint, niet omdat je vaker op goal schiet of langer de bal in bezit hebt.
Dat doet Real Madrid deze hele CL al op deze manier. Nu niet anders.
Verwijderd
Hij heeft gedaan waarvoor die er staat. Een goal gemaakt.Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:23:
[...]
Zal wel naar Benzema gaan maar wat speelt die een non match vandaag zeg
Helaas wel.Vlassie1980 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:26:
[...]
Betonvoetbal loont, vraag maar aan AS Roma
Deze keeper heeft Athletico toch een paar maal naar de finale gebracht en Chelsea zelfs een CL opgeleverd?CornermanNL schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:26:
[...]
Nee , want zonder Courtois is Benzema ook niet in staat het zilverwerk te redden , zoals deze man staat te keepen.
Ik zie Benzema er geen 3 maken als Courtois er een paar zou hebben doorgelaten, nee deze keeper is vele malen beter dan de rest van zijn team momenten
En wie goed kan verdedigen 😉Harribo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:27:
[...]
Inderdaad, het spel gaat erom wie het vaakst de bal in het netje schiet.
Klopt, het is ook ongelofelijk leuk om naar te kijken en het verhoogt je gunfactor enorm.dglavimans schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:28:
Snap nooit dat mensen willen dat beide teams altijd volledig tiki taka gaan
Betonvoetbal maar wel je kansen afmaken is ook gewoon een ding en kan net zo goed zijn
Verwijderd
Moet zeggen dat van de 3 finales de laatste 2 weken.Cyberkid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:28:
Prachtig zeg.. wat een zuig wedstrijd.
Het is wel wat zuur inderdaad.Harribo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:28:
Wat een onvrede hier over de wedstrijd.
Voor een finale vind ik het best een leuke wedstrijd
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Tijdrekken? Dat valt imo reuze mee. Heb veel erger gezien. City toen ze bijv. dachten Real uit te schakelen.marapuru schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:28:
Gaap, ik weet weer waarom ik was gestopt met voetbal kijken.
- blessuretheater
- schaaksnelheid
- gezeik om hands etc.
- "extra tijd"
Heb ik tijdrekken al genoemd?
Bij Feyenoord zag je tenminste nog strijdlust. Hier zie ik gewoon een wedstrijd, alsof het tegen de middenmoot is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:29:
[...]
Moet zeggen dat van de 3 finales de laatste 2 weken.
(Europa League, Conference League, Champions League)
Deze wel het meest vermakelijk was.
Balletje wegtrappen na overtreding, getreuzel bij een uittrap, naar de zijlijn slenteren bij een wissel.JanW schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:30:
[...]
Tijdrekken? Dat valt imo reuze mee. Heb veel erger gezien. City toen ze bijv. dachten Real uit te schakelen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Verwijderd
En deze strijdlust heeft ons 0,0 gebracht.Cyberkid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:31:
[...]
Bij Feyenoord zag je tenminste nog strijdlust. Hier zie ik gewoon een wedstrijd, alsof het tegen de middenmoot is.
Een beetje zoals Liverpool: wel kansen creëren maar verzuimen om ze af te maken.Cyberkid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:31:
[...]
Bij Feyenoord zag je tenminste nog strijdlust.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
[ Voor 76% gewijzigd door tweakduke op 28-05-2022 23:34 ]
Daar denken de meeste Nederlanders toch anders over als we weer eens verliezen van Portugezen of Italianen.Harribo schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:27:
[...]
Inderdaad, het spel gaat erom wie het vaakst de bal in het netje schiet.
Dacht dat Rangers (finale EL) ook de allure had van een finale. Ik mis het deze wedstrijd. Weinig het idee dat het hier om de grote finale gaat.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:32:
[...]
En deze strijdlust heeft ons 0,0 gebracht.
Ik had er met alle liefde voor getekend als Feyenoord op deze manier had gewonnen.
Nederlandse teams kunnen dat niet!!carpebios schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:32:
Ik denk als hier Ajax had gestaan en die stonden voor en hielden theater en speelde defensief, dat iedereen het briljant zou vinden en alles voor de winst.
Precies, dat mag je, je mag ook je tv uitzetten of zappenmarapuru schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:33:
Ah yes, nu mogen we kijken naar huilende miljonairs. Het feest is compleet!
[ Voor 11% gewijzigd door carpebios op 28-05-2022 23:34 ]
Misschien moet je weer gewoon stoppen met voetbal kijkenmarapuru schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:33:
Yo, ik heb even voor je gecheckt, maar het schijnt dus zo te zijn dat je niet hoeft te kijken! Je kan hem dus uit zetten, scheelt je een hoop frustratiemarapuru schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:33:
Tesla M3LR '21
En die stukadoors en postbeambten uit Liverpool moeten morgen met lege handen naar hun werk.marapuru schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:33:
[mbr]*knip*
Nu is het wel genoeg geweest met zuur doen, reageer dan niet[/]
nee ze hebben nog een ongebruikt kaartje als het goed isSempy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:35:
[...]
En die stukadoors en postbeambten uit Liverpool moeten morgen met lege handen naar hun werk.
Verwijderd
Daar ben ik het wel 100% mee eens.Cyberkid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:34:
[...]
Dacht dat Rangers (finale EL) ook de allure had van een finale. Ik mis het deze wedstrijd. Weinig het idee dat het hier om de grote finale gaat.
Met trage verdedigers met ruimte in de rug gaan spelen is vaak geen goed idee. Logische tactiek van Real Madrid. Liverpool kon geen potten breken.Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:35:
Inzakken en gokken op een uitval wordt helaas beloond.
Fans op de tribune ook niet, springen dat ze doenHollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:36:
Waarom is die Marcelo zo blij? Hij heeft toch niet gespeeld?
wat een kut managerChelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:37:
Die Klopp verliest gewoon 3x de CL finale en 1x de Europa League finale
Snap je dit echt niet of ben je nu aan 't trollen?HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:36:
Als alleen de spelers blij mogen zijn, kunnen we wel ophouden met toeschouwers en uitzenden op tv.HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:36:
Serieus niet, hij wordt steeds in beeld genomen, maar hij staat toch niet meer echt aan basis van dit RMA?JanW schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:37:
[...]
Snap je dit echt niet of ben je nu aan 't trollen?
Snel, ff zeggen dat ze niet hebben gespeeld en stil moeten zitten.dglavimans schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:37:
[...]
Fans op de tribune ook niet, springen dat ze doen
Toch maar MourinhoChelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:37:
Die Klopp verliest gewoon 3x de CL finale en 1x de Europa League finale
True, misschien heb je wel gelijk. Vond het een beetje te veel gespeeld.Sempy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:38:
[...]
Als alleen de spelers blij mogen zijn, kunnen we wel ophouden met toeschouwers en uitzenden op tv.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq