[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.350 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:38:
[...]

Serieus niet, hij wordt steeds in beeld genomen, maar hij staat toch niet meer echt aan basis van dit RMA?
Sinds 2006 in dienst van RM, geeeeeeeeeeen idee waarom hij blij is..... |:( |:(

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberkid
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-08-2024
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:37:
Die Klopp verliest gewoon 3x de CL finale en 1x de Europa League finale
Waarschijnlijk een record.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:37:
Die Klopp verliest gewoon 3x de CL finale en 1x de Europa League finale
Hahaha ja... Krijg standaard dan klopp :p... Trauma voor die man.
Maar maar ff in traumatherapie dan of in de leer bij Mourinho

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:08
Cyberkid schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:39:
[...]

Waarschijnlijk een record.
Benfica says hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
London schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:39:
[...]

Sinds 2006 in dienst van RM, geeeeeeeeeeen idee waarom hij blij is..... |:( |:(
Is hij echt nog zo belangrijk voor dit RMA?

Leuk dat hij er al zo lang bij is, maar iemand als Benzema vind ik toch belangrijker dan hem.
Marcelo was een vrij aardige LB, maar erg bijzonder vond ik hem niet echt.

Tuurlijk, belangrijk als aanvoerder, maar voor dit RMA lijkt het me wat overdreven/gespeeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cyberkid
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-08-2024
Salah, 9 schoten, 6 op doel. 0 in het doel. Vinícius , 1 schot, 1 op doel, 1 in het doel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Die zijn vervloekt hè 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:42:
[...]

Leuk dat hij er al zo lang bij is, maar iemand als Benzema vind ik toch belangrijker dan hem.

Tuurlijk, belangrijk als aanvoerder, maar voor dit RMA lijkt het me wat overdreven/gespeeld.
Alsnog is hij onderdeel van het geheel wat natuurlijk wel heel dit seizoen heeft gewerkt naar onder andere dit doel. Daarnaast verloopt zijn contract en was dit waarschijnlijk z’n laatste wedstrijd voor Madrid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:42:
[...]

Marcelo een vrij aardige LB is wel een understatement, daarnaast is Mendy ook bizar goed.

@Harribo misschien zeggen ze over een aantal jaar wel dat Klopp veels te weinig uit deze groep heeft gehaald met naieve en voorspelbare speelwijzen. Een Mourinho had idd voor minder spektakel gezorgt maar hij pakt de prijzen vaak wel door zijn manier van spelen.

[ Voor 20% gewijzigd door Bossie op 29-05-2022 00:29 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:04
Wat een verschrikking van een ploeg dat RM, zum kotsen, bah. Eigenlijk (wederom) kampioen door het falen van de tegenstander. En dat begon al direct na de poulefase. Ook tegen MC hadden ze er dik af moeten gaan. Zelf amper wat gedaan deze hele CL-campagne. Beton voetbal wint.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:47:
Wat een verschrikking van een ploeg dat RM, zum kotsen, bah. Eigenlijk (wederom) kampioen door het falen van de tegenstander. En dat begon al direct na de poulefase. Ook tegen MC hadden ze er dik af moeten gaan. Zelf amper wat gedaan deze hele CL-campagne. Beton voetbal wint.
PSG, Chelsea, Manchester City, Liverpool.
En dan zeggen dat het alleen maar komt door het falen van tegenstanders? Kom op.

Als je deze tegenstanders verslaat, dan verdien je het gewoon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Eh ze hebben in de knockout fase 15x gescoord in 7 wedstrijden. Zelf amper wat gedaan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
Hala Madrid!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:50:
[...]

PSG, Chelsea, Manchester City, Liverpool.
En dan zeggen dat het alleen maar komt door het falen van tegenstanders? Kom op.

Als je deze tegenstanders verslaat, dan verdien je het gewoon.
PSG, Chelsea en MC hadden het gewoon al (dik) kunnen en moeten afmaken. Daar is geen woord aan gelogen.

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenvde89 schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:52:
[...]

PSG, Chelsea en MC hadden het gewoon al (dik) kunnen en moeten afmaken. Daar is geen woord aan gelogen.
Maar dat hebben ze niet gedaan, en Real heeft ze verslagen.
Daar is geen woord aan gelogen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jadero
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-09 20:24
Mijn voorkeur gaat/ging uit naar Liverpool, maar ontkennen dat RMA dit seizoen zéér goed speelt is wel héél vreemd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:05

Agent47

I always close my contracts.

Ik gun dit Benzema vooral, die heeft me een machtig seizoen!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
Jadero schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:55:
[...]

Mijn voorkeur gaat/ging uit naar Liverpool, maar ontkennen dat RMA dit seizoen zéér goed speelt is wel héél vreemd.
Ieder zo zijn mening, mooi dat dat kan toch? Ik ontken dat 100%, Benzema is de enige uitzondering op die ontkenning. Voor de rest speelden ze ruk. Ze zijn vooral erg goed weggekomen. Keer op keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:33:
Ajax in pot 1 bij de loting!
Mja, heb je gezien wat er in pot 2 zit? Het maakt echt weinig uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Wat een avond voor die Courtois!
59 reddingen dit seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:38:
[...]

Serieus niet, hij wordt steeds in beeld genomen, maar hij staat toch niet meer echt aan basis van dit RMA?
Hij wint nog ff een CL in z'n allerlaatste wedstrijd voor Real (zonder vandaag te spelen maar dan nog)... He wat raar dat is blij is of vaak in beeld komt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wat zijn ze trouwens allemaal aan het zeuren over die zogenaamd onterecht afgekeurde goal van Benzema?
Voordat die gast van Liverpool de bal richting Benzema 'kniet' speelt Valverde de bal naar voren tegen een andere speler aan waarbij Benzema heel duidelijk buitenspel staat/zit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tb2g4a00EcuuhF25cwd0LOUIFmY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/y6XwzgcHatF9W4pbEs8urxRH.png?f=user_large

seconde 50-51

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Jeroenvde89 schreef op zondag 29 mei 2022 @ 00:01:
[...]

Ieder zo zijn mening, mooi dat dat kan toch? Ik ontken dat 100%, Benzema is de enige uitzondering op die ontkenning. Voor de rest speelden ze ruk. Ze zijn vooral erg goed weggekomen. Keer op keer.
Vinicius was ook zeer goed dit jaar, Modric met vlagen geniaal(assist gemist?), Camavinga en Rodrygo hebben Madrid in een aantal wedstrijden gered en natuurlijk Courtois niet te vergeten.

Maar blijven ontkennen mag hoor. 😉 Het blijft een mening, maar wel een vreemde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-09 07:36
GovertNL schreef op zondag 29 mei 2022 @ 00:05:
Wat een avond voor die Courtois!
59 reddingen dit seizoen.
Vreemd dat jij de enige bent die hem blijkbaar zag keepen. (Ik negeer de rest even :*) ) Blij dat je hem even noemt _/-\o_
Iedereen maar discussiëren over een onterechte overwinning enz.. maar wat Courtois dit seizoen in CL en L heeft gepresteerd is van een uitzonderlijk hoog niveau. Hij heeft in de CL RM iedere keer opnieuw recht gehouden als het moest. Iedere keer!
Met een wereldprestatie afgelopen avond. Echt een uitzonderlijke match van hem.

[ Voor 3% gewijzigd door Ekfad op 29-05-2022 08:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ekfad schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:47:
[...]

Vreemd dat jij de enige bent die hem blijkbaar zag keepen. (Ik negeer de rest even :*) ) Blij dat je hem even noemt _/-\o_
Iedereen maar discussiëren over een onterechte overwinning enz.. maar wat Courtois dit seizoen in CL en L heeft gepresteerd is van een uitzonderlijk hoog niveau. Hij heeft in de CL RM iedere keer opnieuw recht gehouden als het moest. Iedere keer!
.
Nou ja, iedere keer... Dan laat je er geen 5 door tegen City of 4 tegen Chelsea.
En ook rijkelijk sneu dat ie dan moet beginnen over dat ie vindt dat ie niet genoeg respect krijgt in Engeland enzo, brrrrr...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Ekfad schreef op zondag 29 mei 2022 @ 08:47:
[...]

Ik was gisteravond voor Liverpool maar Courtois stond echt werelds te keepen. Wat mij betreft degene die gisteravond die cup heeft binnengesleept. Heeft de gehele weg naar de finale inderdaad ook wat ballen uit het net mogen halen zoals ik in bovenstaande reactie lees. Maar dit doet weinig af van zijn algehele prestatie dit seizoen. Wereldkeeper!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jebus4life
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:34

Jebus4life

BE User

toolkist schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:10:
[...]
.
Nou ja, iedere keer... Dan laat je er geen 5 door tegen City of 4 tegen Chelsea.
En ook rijkelijk sneu dat ie dan moet beginnen over dat ie vindt dat ie niet genoeg respect krijgt in Engeland enzo, brrrrr...
Ik postte het gisterenavond nog, en hij bevestigt (as usual).
Jebus4life schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 23:01:
Ik vind Courtois echt de meest arrogante eikel die er rondloopt, maar hij staat wel pal vandaag...
Fantastische keeper, degoutante mens (z'n vader is nóg erger, dus de appel valt niet ver van de boom).

Jullie vriendelijkste zuiderbuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:31
Jebus4life schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:06:
[...]

Ik postte het gisterenavond nog, en hij bevestigt (as usual).

[...]

Fantastische keeper, degoutante mens (z'n vader is nóg erger, dus de appel valt niet ver van de boom).
Typisch Belgisch ook. Lukaku heeft daar ook een handje van :z

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 20-09 14:19
hollanders(?) die belgen beschuldigen van arrogantie, de wereld op zijn kop hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Bossie schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 22:34:
[...]
.. laten we snel naar een systeem gaan waarbij elke ploeg 3 keer ofzo een var check mogen aanvragen.
Dan krijg je nog meer tactische nonsense, de regels zijn gewoon onduidelijk/verwarrend daar moet wat aan gedaan worden en laat de VAR doen waarvoor ze besteld zijn. Bijvoorbeeld minder regeltjes.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Grindtegel schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:34:
hollanders(?) die belgen beschuldigen van arrogantie, de wereld op zijn kop hahaha
Gelukkig betrek je het daarmee maar op minder dan 40% van de inwoners van Nederland :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Je zegt nu zoveel als Vlamingen die Nederlanders beschuldigen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Sinds de NLse "net niet jaren" (2008, 2010, etc) hebben de Belgen goed geleerd hoe het arrogant zijn moet en het zelf in de praktijk gebracht rond de Belgische 'net niet jaren' (laatste 4 jaar zeg maar) ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
Nottingham Forest terug in de PL, leuk!!!! :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:38:
Maar hoe dit geen penalty was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06:09
Maarten_E schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:38:
Uit mijn hoofd hebben we nu zes clubs die 'champions of Europe you'll never sing that' kunnen zingen. Mooi om Forest terug te zien.

Edit: 5. Liverpool (6) United (3) Chelsea (2), Forest (2) en Villa (1).

[ Voor 11% gewijzigd door Exactor it op 29-05-2022 21:10 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Forest _O_ Heerlijke club met een rijke geschiedenis. Nu al zin in het komende seizoen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 22:03
London schreef op zondag 29 mei 2022 @ 21:09:
Forest _O_ Heerlijke club met een rijke geschiedenis. Nu al zin in het komende seizoen.
Dan zijn we het in ieder geval over één team eens, als ik verder naar je onderschrift kijk. ;)
(Liverpool, Sevilla en RBR hier)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
En in Frankrijk gaat het ook weer mis:
https://www.nu.nl/293307/...tienne-na-degradatie.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exocet schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:39:
[...]

[Embed]
Belangrijkste wedstrijd van het jaar, dus gun je een afscheidswedstrijd aan een scheids die ver voorbij z'n beste tijd is ipv de beste scheids van het moment te sturen...
Dat deed de KNVB gelukkig beter gisteren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Han
  • Niet online

Han

Exocet schreef op zondag 29 mei 2022 @ 20:39:

[Embed]
Op basis van het eerste beeld dacht ik ook; fopduik. Maar na de eerste herhaling vanuit een andere hoek was het overduidelijk een penalty. Ergo; ik kan mij de beoordeling van de scheidsrechter voorstellen, het is de VAR die het hier echter vreselijk laat afweten. Diegene die de VAR was mocht op staande voet ontslagen worden, schandalig.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Messi:
Ik wilde niet weg, stelde het nooit voor en voelde me heel goed in Barcelona. Plannen om dat te veranderen had ik nooit. Ik had alles in Barcelona. Als mens en als voetballer.
Klinkt inderdaad zeeeeeeeeer geloofwaardig.

Iets minder belachelijk veel geld en hop, alles laten vallen terwijl je "alles had". Nee echt medelijden zeg :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op maandag 30 mei 2022 @ 18:12:
Messi:

[...]

Klinkt inderdaad zeeeeeeeeer geloofwaardig.

Iets minder belachelijk veel geld en hop, alles laten vallen terwijl je "alles had". Nee echt medelijden zeg :p
Hij kon daar onmogelijk blijven uiteindelijk. Er is een minimumloon voor voetballers in Spanje. En zelfs dat bedrag had Barca boven de La Liga budgetregels getild.

Hij had wel een jaar eerder kunnen bijtekenen dan zat hij er nog. Maar toen de onderhandelingen begonnen was het al niet meer mogelijk om te tekenen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Grote probleem was dat Messi zijn contract afgelopen was. Hierdoor kon men het vrijgekomen salaris niet gebruiken voor de cap waar aan ze zich moesten houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
Mbappe heeft ergens gezegd dat hij bij psg blijft omdat hij de Franse competitie beter wil maken etc.

Zou respect voor hem hebben gehad als hij gewoon eerlijk was geweest.

Anders was hij tenslotte niet zolang met real bezig geweest.
Denk dat hij real gebruikt heeft om te kijken of hij een betere deal in Frankrijk kan krijgen, en als dit niet zo was geweest dan was hij naar Madrid gegaan

Of de genoemde bedragen kloppen weet ik niet, maar kans dat het wel in die regio zit.
Het is tenslotte niet zo dat psg zich aan de Fairplay regels hoeft te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 17:59

JAN-B

525 Wp op mijn dak

JanW schreef op zondag 29 mei 2022 @ 11:30:

Typisch Belgisch ook. Lukaku heeft daar ook een handje van :z
@JanW Waarom moet je nou Lukaku hier bij halen :? Heeft toch niks met de CL finale te maken?
en hij staat ook niet echt bekend als onsportief / asociaal, volgens mij; ik vind hem overigens nogal eerlijk, als hij het niet naar z,n zin heeft, vertelt hij dat eerlijk, maar dat mag natuurlijk niet in de voetballerij, dus krijg je een flinke boete + je bent een poosje reservespeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Wales heeft wel heel erg veel mazzel vandaag.. Eerst een kansloze vrije trap die van richting wordt veranderd de goal in en vlak voor rust Joe Allen die al geel heeft en Yarmolenko tegen z'n voet trapt in de 16, maar wat de VAR om een of andere reden geen penalty vindt... Nogal een game changer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

toolkist schreef op zondag 5 juni 2022 @ 19:02:
Wales heeft wel heel erg veel mazzel vandaag.. Eerst een kansloze vrije trap die van richting wordt veranderd de goal in en vlak voor rust Joe Allen die al geel heeft en Yarmolenko tegen z'n voet trapt in de 16, maar wat de VAR om een of andere reden geen penalty vindt... Nogal een game changer
Yep, dat was een pingel. Maar ja, de scheids is die arrogante kwast uit Spanje, die zichzelf te goed vind voor VAR en een overrule door VAR als een belediging zou zien. Mag wmb direct met pensioen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Deadsy schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 12:05:
Mbappe heeft ergens gezegd dat hij bij psg blijft omdat hij de Franse competitie beter wil maken etc.

Zou respect voor hem hebben gehad als hij gewoon eerlijk was geweest.

Anders was hij tenslotte niet zolang met real bezig geweest.
Denk dat hij real gebruikt heeft om te kijken of hij een betere deal in Frankrijk kan krijgen, en als dit niet zo was geweest dan was hij naar Madrid gegaan

Of de genoemde bedragen kloppen weet ik niet, maar kans dat het wel in die regio zit.
Het is tenslotte niet zo dat psg zich aan de Fairplay regels hoeft te houden.
Ik verwacht dat Mbappe over drie jaar alsnog naar Real gaat tenzij PSG in die periode alsnog een Champions League wint.

De Sjeik zal ook wel hebben gezien dat hij de enige echte ster in hun team is terwijl Neymar/Messi al doen alsof ze in de MLS aan het afbouwen zijn.

Hem verliezen is gezichtsverlies voor de sjeik maar ook voor hun sportieve ambities. Mbappe voetbalt zelf lekker in zijn eigen stad en zijn familie hoeft de komende 100 jaar niet meer te werken.

Vervolgens is hij dadelijk 26 en heeft hij nog een hele carrière voor zicht. De prijzen worden wel gepakt met Frankrijk ipv PSG.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 5 juni 2022 @ 19:13:
[...]

Yep, dat was een pingel. Maar ja, de scheids is die arrogante kwast uit Spanje, die zichzelf te goed vind voor VAR en een overrule door VAR als een belediging zou zien. Mag wmb direct met pensioen.
Yup de Spaanse Nijhuis wat dat betreft. Als je ziet hoe ie reageert op een weerwoord van een coach (meteen geel) dan heb je een sterke VAR nodig om hem aan te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 5 juni 2022 @ 19:14:
Vervolgens is hij dadelijk 26 en heeft hij nog een hele carrière voor zicht. De prijzen worden wel gepakt met Frankrijk ipv PSG.
En zal ie toch nooit even groot meer kunnen worden als Cristiano Ronaldo of Messi, je halve carriere in een 'middelmatige' league spelen ipv tegen de echte top...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op zondag 5 juni 2022 @ 19:40:
[...]

En zal ie toch nooit even groot meer kunnen worden als Cristiano Ronaldo of Messi, je halve carriere in een 'middelmatige' league spelen ipv tegen de echte top...
Klopt, hoewel die wereldbeker toch een dingetje is die zowel Ronaldo en Messi nooit hebben gewonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:05:
[...]

Klopt, hoewel die wereldbeker toch een dingetje is die zowel Ronaldo en Messi nooit hebben gewonnen.
Tja dat ligt aan je medespelers. Laat hem er eerst maar eens 50-60 in een seizoen scoren terwijl ie in een top competitie speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 5 juni 2022 @ 20:27:
[...]

Tja dat ligt aan je medespelers. Laat hem er eerst maar eens 50-60 in een seizoen scoren terwijl ie in een top competitie speelt.
Dat doen niet heel veel spelers. CR7 en Messi vergelijken met andere spelers is niet heel zinvol. Die twee hebben ongekende stats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:08

Quad

Doof

gambieter schreef op zondag 5 juni 2022 @ 19:13:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSE1BANxYSqGR8xSHHdPCwJyOfs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RJ7wsG4ZfBNoNj8JFeB4IKFF.jpg?f=fotoalbum_large
Dit is dan wel mooi.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Ik zat gisteravond al te denken: waarom scoorde Wout W. niet meer voor Burnley :? nu spelen ze 2e klasse, daar zal wel commentaar op komen, en ja hoor, blijkbaar speelt een teamgenoot voor Wales en die liep direct na affluiten naar hem toe met de vraag dus: reactie van Wout: Shut up of iets dergelijks >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 14:37:
Ik zat gisteravond al te denken: waarom scoorde Wout W. niet meer voor Burnley :? nu spelen ze 2e klasse, daar zal wel commentaar op komen, en ja hoor, blijkbaar speelt een teamgenoot voor Wales en die liep direct na affluiten naar hem toe met de vraag dus: reactie van Wout: Shut up of iets dergelijks >:)
Volgens mij zijn de keren dat ie zo'n voorzet kreeg bij Burnley op de duimen van 1 hand ( ;) ) te tellen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Laatst online: 18-09 11:15
Leuk initiatief van Atletico / Vuelta: Ze willen de race door het Wanda Metropolitano stadion laten fietsen tijdens de rust van een wedstrijd van Atletico. Dat zal een enorm strakke timing vergen maar voor de wielrenners lijkt het me ook wel gaaf als er heel veel supporters in het stadion zitten :)

http://stadiumdb.com/news..._a_stadium_during_a_match

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:23
Vlassie1980 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 16:44:
Leuk initiatief van Atletico / Vuelta: Ze willen de race door het Wanda Metropolitano stadion laten fietsen tijdens de rust van een wedstrijd van Atletico. Dat zal een enorm strakke timing vergen maar voor de wielrenners lijkt het me ook wel gaaf als er heel veel supporters in het stadion zitten :)

http://stadiumdb.com/news..._a_stadium_during_a_match
Erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:28

Superkiwi

Hoi doei

Hadden ze bij Ado moeten doen: nóg meer klootzakken op het veld :+

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Superkiwi schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 21:21:
Hadden ze bij Ado moeten doen: nóg meer drugsgebruikende klootzakken op het veld :+
Fixed that for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

https://www.bbc.com/sport/football/61778508
Het is nu officieel: Pochettino gaat weg bij PSG. Die zal wel ergens in Engeland terugkomen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Lees en geniet... Portugezen die janken over tijdrekken, wedstrijdritme verstoren, etc.
'Kijk ook eens naar het aantal overtredingen en de verloren tijd. De vierde official weet heel goed wat er in de wedstrijd is gebeurd', uitte bondscoach Fernando Santos zijn ergernis over magere aantal extra minuten.

Dat was ook voor Bernardo Silva steen des aanstoots. 'Ik zag weinig respect van de arbitrage. Ik speel al vele jaren en deze scheidsrechter vluchtte gewoon de kleedkamer in. Dat mag niet, ze moeten net als wij hun fouten toegeven', gaf de aanvallende middenvelder van Manchester City uiting aan zijn irritatie.

'De Zwitserse doelman pakte bij elke doeltrap een minuut en de scheidsrechter gaf maar vier minuten extra tijd. De strafschop was helemaal onzin. Daarna brak hij het ritme met kleine fouten. Dat maakte het voor ons moeilijker.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 13 juni 2022 @ 11:48:
Lees en geniet... Portugezen die janken over tijdrekken, wedstrijdritme verstoren, etc.

[...]
Haha, dit is toch briljant, kennelijk hebben ze echt geen zelfkennis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Australie schakelt Peru uit via pingels, de een na laatste plaatsing voor Qatar. De Socceroos deden een Van Gaal/Krul en wisselden de keeper in de 120e minuut, en die Australische keeper deed een dronken Grobbelaar/Dudek bij de penalties. Ik was gelijk voor Peru.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Arsenal schijnt zo goed als rond te zijn met Vieira (what's in a name..) van Porto. Middenvelder die redelijke overlap heeft met Odegaard & ESR. Ben benieuwd, ken hem verder niet zo goed. 35-40 miljoen moet 'ie kosten.

https://www.bbc.com/sport/football/61833404

Daarnaast schijnen er ook eindelijk spijkers met koppen geslagen worden betreffende Gabriel Jesus van City (50 miljoen). Verder moeten Tielemans nog komen van Leicester en Hickey van Bologna.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 16-06-2022 20:38 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
Jesus lijkt me een goede aankoop voor Arsenal. Past prima in de speelstijl die Arteta neerzet. En werkte bij City altijd hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

London schreef op donderdag 16 juni 2022 @ 20:37:
Arsenal schijnt zo goed als rond te zijn met Vieira (what's in a name..) van Porto. Middenvelder die redelijke overlap heeft met Odegaard & ESR. Ben benieuwd, ken hem verder niet zo goed. 35-40 miljoen moet 'ie kosten.

Daarnaast schijnen er ook eindelijk spijkers met koppen geslagen worden betreffende Gabriel Jesus van City (50 miljoen). Verder moeten Tielemans nog komen van Leicester en Hickey van Bologna.
Ik las een bericht dat ze een jonge Braziliaan hebben gekocht, ze hopen dat die net als Martinelli ook doorbreekt;
Die Vieira > nooit van gehoord (ben niet zo,n Porto fan :( )
Jesus is nog niet zeker hoor, Chelsea zou hem ook willen;

Over Chelsea gesproken: weet iemand :? hoe het met Lukaku gaat aflopen? het schijnt dat ze hem willen verhuren aan Inter >:)
Dat jaar bij Chelsea is natuurlijk 1 grote flop geweest, had nooit weg moeten gaan, dan had hij waarschijnlijk nu 2x Kampioen met Inter geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:51
las dat Vincent Janssen bij Antwerp FC mogelijk zo'n 2,5 miljoen euro netto kan gaan verdienen per jaar vraag me eigen af waarom ze dat gaan betalen voor die jongen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
Antwerp heeft een zak geld gekregen, dat moet natuurlijk op. Janssen krijgt dat omdat hij in Mexico ook zoveel verdiende. Vertongen staat ook op de verlanglijst, die moet ook zoiets gaan verdienen. Als dit er voor zorgt dat je volgend jaar Champions League speelt heb je het zo terugverdiend.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
Alderweireld staat op de lijst om ook die kant op te gaan, Vertonghen niet.
Voor een ploeg die afgelopen seizoen nog niet meedeed voor het kampioenschap ben je er met dure twee routiniers ook niet meteen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nu lees ik weer dat Arsenal belangstelling heeft voor Martinez :(
de Ajax-Martinez bedoel ik dus, niet Lautaro Martinez van Inter > was het maar waar :P
Ik hoop dat dit verhaal niet waar is, echt een vreselijke voetballer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
JAN-B schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:31:
de Ajax-Martinez bedoel ik dus, niet Lautaro Martinez van Inter > was het maar waar :P
Arsenal kan wel een vreselijke voetballer gebruiken naast Xhaka. Een beetje body heeft dat team wel nodig. Of zie je dat anders als je naar wedstrijden van jouw club kijkt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
JAN-B schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:31:
Inderdaad laat ‘m lekker bij Ajax blijven. Nog een jaartje knallen in Amsterdam en na het WK naar de echte top :)

XXXVI

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Exactor it schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 23:38:

Arsenal kan wel een vreselijke voetballer gebruiken naast Xhaka. Een beetje body heeft dat team wel nodig. Of zie je dat anders als je naar wedstrijden van jouw club kijkt?
@Exactor it Ja, daar heb je wel gelijk in natuurlijk;

Heb het net even nagekeken: ben in de war met Anthony 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

ephymerous schreef op zondag 19 juni 2022 @ 01:13:
Nog een jaartje knallen in Amsterdam en na het WK naar de echte top :)
Misschien is Arsenal volgend jaar weer echte top :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:51
JAN-B schreef op zondag 19 juni 2022 @ 17:45:
[...]

Misschien is Arsenal volgend jaar weer echte top :9
Dat ze achter spelers als Martinez aanzitten helpt wel. Argentijns international, ruime CL ervaring en al prijzen gewonnen ;)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zou het toch doorgaan :?

Inter gaat Lukaku huren van Celsea ??

Ik lees ook dat Inter in onderhandeling is met Dybala > dat zou een mooie voorhoede zijn:
Lautaro - Lukaku en Dybala :9
het wordt al " Super tridente " genoemd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Manchester City heeft de strijd om Kalvin Phillips gewonnen
52m voor Engelse middelmaat, ongetwijfeld puur om aan de home grown regels te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 19:26:
[...]

52m voor Engelse middelmaat, ongetwijfeld puur om aan de home grown regels te voldoen.
Bizar wat ze daar betalen voor transfers binnen de competitie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
[...]

Engels international als vervanger van Fernandinho, vind de prijs nogal nogal meevallen.
Ben benieuwd wat Declan Rice gaat opleveren als hij deze zomer een transfer maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 21:12:
[...]

Engels international als vervanger van Fernandinho, vind de prijs nogal nogal meevallen.
Ben benieuwd wat Declan Rice gaat opleveren als hij deze zomer een transfer maakt.
Niemand die 120m voor hem gaat betalen, wat West Ham graag wilt. Ze beginnen daar nu allemaal belachelijke bedragen te noemen. Zo wil Southampton 75m voor Ward-Prowse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 21:22:
[...]

Niemand die 120m voor hem gaat betalen, wat West Ham graag wilt. Ze beginnen daar nu allemaal belachelijke bedragen te noemen. Zo wil Southampton 75m voor Ward-Prowse..
Lekker toch, ze spelen simpelweg de top 3-6 tegen elkaar uit en vervolgens is er wel eentje die toehapt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06:07
[...]

Vind dit eigenlijk een prima transfer. Engelsen hebben is nu eenmaal belangrijk om aan bepaalde eisen te voldoen. Kent ook de competitie en is beter dan 30 miljoen aan 1 of ander braziliaans/portugees/.. talentje te halen ofzo.
Fernandinho stopt dus prima vervanging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Afbeeldingslocatie: https://i.kym-cdn.com/photos/images/original/000/621/639/111.gif

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Vind je het niet veel geld?

Ik vind het een goede speler, maar voor iemand met nog een 2-jarig contract en weinig speeltijd.. achja, het is een upgrade over Laca. :)

Wat vind je van de Rafinha link? Ik snap niet zo goed waarom we hem halen, tenzij Pepe weggaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:59:
[...]

Ik vind het een goede speler, maar voor iemand met nog een 2-jarig contract en weinig speeltijd.. achja, het is een upgrade over Laca. :)

Wat vind je van de Rafinha link? Ik snap niet zo goed waarom we hem halen, tenzij Pepe weggaat.
Raphina is wel goed in tegenstelling tot Pepe, over veel geld gesproken. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

HollowGamer schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 08:59:
[...]

Vind het eerder te weinig dan te veel. Een spits met meerdere jaren PL-ervaring die nog niet eens in z'n prime zit. Hele goeie aankoop.

Rafinha zou ook fantastisch zijn maar zou voor mij wat minder prio hebben dan bijvoorbeeld nog een CM erbij. Tielemans/Martinez zou m.i. meer prio hebben maar goed, misschien komen ze allemaal nog wel :+ Kan een gekke transferzomer worden.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Weet niet goed of Jesus wel zo'n succes gaat worden. Heeft eigenlijk nog weinig gescoord bij City gezien de hoeveel kansen dat je daar krijgt.
Zat amper 2 keer boven de 10 doelpunten. Als je dat vergelijkt met Aguero, die haalde praktisch altijd 20+ doelpunten per seizoen in de Premier League

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:20:
Weet niet goed of Jesus wel zo'n succes gaat worden. Heeft eigenlijk nog weinig gescoord bij City gezien de hoeveel kansen dat je daar krijgt.
Zat amper 2 keer boven de 10 doelpunten. Als je dat vergelijkt met Aguero, die haalde praktisch altijd 20+ doelpunten per seizoen in de Premier League
Idd, maar ben wel benieuwd of dat gaat veranderen als hij bij Arsenal elke wedstrijd speelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:48
16 miljoen per jaar ook nog naar verluid.
Zo'n goede speler is het nu ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
dutchgio schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:31:
Premier league tax + arsenal tax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Dan verdient ie meer dan menig van zijn voormalige ploeggenoten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 13:20:
@Chelseamarre123 Ik heb het idee dat je een beetje jaloers bent;
Ja, Chelsea had ook belangstelling, maar toch gekozen voor Arsenal :P

lees net dat wellicht Ziyech ook weg wil bij Chelsea > AC Milan heeft belangstelling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Is dat niet met bonussen?

Dacht dat hij wel een top salaris krijgt, maar zoveel zou erg slechte business zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JAN-B schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 17:56:
[...]

@Chelseamarre123 Ik heb het idee dat je een beetje jaloers bent;
Ja, Chelsea had ook belangstelling, maar toch gekozen voor Arsenal :P

lees net dat wellicht Ziyech ook weg wil bij Chelsea > AC Milan heeft belangstelling.
Haha, nee niet echt jaloers. Maar ben wel benieuwd wie Chelsea gaat halen als spits nu Lukaku weg is en Werner ook lijkt te vertrekken. Ook dringend nood aan verdedigers na het vertrek van Rudiger, Christensen en misschien Azpi.

Wat betreft Ziyech, mag van mij meteen vertrekken. In 2 jaar tijd meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld. Alleen lijkt hij verhuurd te worden dus financieel weer een slechte deal zoals met Lukaku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:23:
[...]

Haha, nee niet echt jaloers. Maar ben wel benieuwd wie Chelsea gaat halen als spits nu Lukaku weg is en Werner ook lijkt te vertrekken. Ook dringend nood aan verdedigers na het vertrek van Rudiger, Christensen en misschien Azpi.

Wat betreft Ziyech, mag van mij meteen vertrekken. In 2 jaar tijd meer slechte dan goede wedstrijden gespeeld. Alleen lijkt hij verhuurd te worden dus financieel weer een slechte deal zoals met Lukaku.
Spitsen en Chelsea. Hebben jullie sinds Drogba eentje gehad die echt uit de verf kwam?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Exactor it schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:59:
[...]

Spitsen en Chelsea. Hebben jullie sinds Drogba eentje gehad die echt uit de verf kwam?
Diego Costa was niet heel slecht toch?

En fucking irritant om tegen te spelen...

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:20:
[...]

Is dat niet met bonussen?

Dacht dat hij wel een top salaris krijgt, maar zoveel zou erg slechte business zijn.
Er komt nog een miljoen bovenop als ze CL spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 18:23:
[...]

Ziyech kan inderdaad beter vertrekken naar een club die hem wel op z'n sterke punten gebruikt, totaal geen type wat bij Tuchel past.
Pagina: 1 ... 74 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken