[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.352 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:08
Gaan er nog mensen straks naar het Zuidamerikaanse voetbal kijken. Het begint om half drie vanacht, en om zes uur gaat de wekker weer. Het is elke keer een beproeving.

Eerst de NBA, daarna de NHL en nu de restpartijen van de copa libertadores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:58
toolkist schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 19:38:
[...]

Ziyech kan inderdaad beter vertrekken naar een club die hem wel op z'n sterke punten gebruikt, totaal geen type wat bij Tuchel past.
Nou inderdaad, de pech van Ziyech is dat hij niet zo goed is dat trainers in de top het elftal op hem afstemmen. Wat dat aangaat kan hij beter terug naar Amsterdam. Dat zal helaas niet gaan gebeuren.

Ik heb erg genoten van Ziyech bij Ajax.

[ Voor 13% gewijzigd door ephymerous op 29-06-2022 17:28 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ephymerous schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 17:25:
[...]

Nou inderdaad, de pech van Ziyech is dat hij niet zo goed is dat trainers in de top het elftal op hem afstemmen. Wat dat aangaat kan hij beter terug naar Amsterdam. Dat zal helaas niet gaan gebeuren.

Ik heb erg genoten van Ziyech bij Ajax.

[YouTube: Hakim Ziyech Great Pass vs Bayern Champions League]
Ik zie Ten Hag hem wel halen als Anthony niet lukt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Manchester United: Cristiano Ronaldo wants to leave club this summer
Cristiano Ronaldo wants Manchester United to let him leave the club if they receive an appropriate offer for him this summer.
Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat het vertrek van CR7 beter zou zijn voor ManU en Ten Hag. Als je CR7 wilt laten spelen, dan moet je je hele team daaraan aanpassen, en dat helpt niet als je een wederopbouw moet doen. Ook zijn de verwachtingen hoger met CR7 in het team. Lekker laten gaan.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:54:

[...]

Om heel eerlijk te zijn, denk ik dat het vertrek van CR7 beter zou zijn voor ManU en Ten Hag. Als je CR7 wilt laten spelen, dan moet je je hele team daaraan aanpassen, en dat helpt niet als je een wederopbouw moet doen. Ook zijn de verwachtingen hoger met CR7 in het team. Lekker laten gaan.
Blijkbaar weigerde hij om de pressing te spelen die Ragnick graag wilde. Dan kan ie nu maar beter vertrekken ja want dan heeft Ten Hag er alleen maar last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 09:42
gambieter schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:54:

[...]

Ik vraag me af of er een top club is die en hem in kan passen en bereid is zijn salaris te betalen.

Daarnaast heeft United alleen Martial over als spits. Martial rent nog minder dan CR7.

Los daarvan zou ik het niet heel erg vinden als hij vertrekt. De romantiek van zijn terugkeer is wel op na al zijn gezannik. Stel Bruno op als false 9 met Rashford en Sancho op de vleugels en er worden wel goals gemaakt terwijl er ruimte is voor een extra middenvelder (die we niet hebben maar soit).

[ Voor 17% gewijzigd door Exactor it op 03-07-2022 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 3 juli 2022 @ 07:56:
[...]

Ik vraag me af of er een top club is die en hem in kan passen en bereid is zijn salaris te betalen.

Daarnaast heeft United alleen Martial over als spits. Martial rent nog minder dan CR7.
Er zijn al genoeg clubs die interesse tonen. Maarja als CR prijzen wil winnen zal ie vast niet naar Napoli gaan bv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 3 juli 2022 @ 07:57:
[...]

Er zijn al genoeg clubs die interesse tonen. Maarja als CR prijzen wil winnen zal ie vast niet naar Napoli gaan bv
Napoli gaat hem vast ook geen 500k per week geven. Enige realistische opties zijn Sporting (ook weinig salaris) of Real Madrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:44
toolkist schreef op zondag 3 juli 2022 @ 00:59:
[...]

Blijkbaar weigerde hij om de pressing te spelen die Ragnick graag wilde. Dan kan ie nu maar beter vertrekken ja want dan heeft Ten Hag er alleen maar last van
Dat geeft alleen maar aan dat Rangnick de groep niet onder controle had.
Ronaldo blijft een speler waarvoor je je team optimaliseert om hem te laten renderen (tenzij je ff 150M aftikt voor een Kane, Son, Salah, Lewa, Benz etc ?).

Normaalgesproken heeft een Man-united genoeg kwaliteit om een Ronaldo te ontlasten, maar dit team miste dit gewoon.

Het beste wat Ten Hag kan doen is behalve Frenkie ook De Ligt te gaan halen en vervolgens zijn systeem erin gaan hammeren. Als Ole tweede kan worden, dan zou Man-United zonder weinig andere versterkingen toch ook weer mee kunnen doen met de top 4.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bossie schreef op zondag 3 juli 2022 @ 10:42:
[...]

Dat geeft alleen maar aan dat Rangnick de groep niet onder controle had.
Ronaldo blijft een speler waarvoor je je team optimaliseert om hem te laten renderen (tenzij je ff 150M aftikt voor een Kane, Son, Salah, Lewa, Benz etc ?).

Normaalgesproken heeft een Man-united genoeg kwaliteit om een Ronaldo te ontlasten, maar dit team miste dit gewoon.

Het beste wat Ten Hag kan doen is behalve Frenkie ook De Ligt te gaan halen en vervolgens zijn systeem erin gaan hammeren. Als Ole tweede kan worden, dan zou Man-United zonder weinig andere versterkingen toch ook weer mee kunnen doen met de top 4.
Ik denk dat geen enkele trainer controle heeft over wat CR in het veld doet. Idem bij Messi. De Ligt halen zou denk ik inderdaad een goede move zijn alleen, ze hebben geen 100m liggen. Ik denk echt dat ie met Maguire gaat werken door meer 'support' gaat geven om hem heen. Die durft wel in te schuiven naar het middenveld, alleen waren verdedigers om hem heen (en middenveld zelf) dat niet gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-09 17:59

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Exactor it schreef op zondag 3 juli 2022 @ 07:59:

Enige realistische opties zijn Sporting (ook weinig salaris) of Real Madrid.
Ik lees net dat Chelsea ook belangstelling heeft.
en
Ik lees net dat Jesus heeft getekend bij Arsenal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:34:
[...]

Ik denk dat geen enkele trainer controle heeft over wat CR in het veld doet. Idem bij Messi. De Ligt halen zou denk ik inderdaad een goede move zijn alleen, ze hebben geen 100m liggen. Ik denk echt dat ie met Maguire gaat werken door meer 'support' gaat geven om hem heen. Die durft wel in te schuiven naar het middenveld, alleen waren verdedigers om hem heen (en middenveld zelf) dat niet gewend.
Het zou mij niks verbazen als het 541 wordt zonder spits met twee vleugelaanvallers voorin met Bruno in een soort schaduwspits rol. Maguire/Martinez die inschuiven bij balbezit en iedereen zakken bij balverlies. Totdat Ten Hag een spits heeft dan wel robuuste middenvelders. Maar ik ben vooral benieuwd. Ik heb ondanks de afgelopen 9 jaar wel hoop op een fatsoenlijk seizoen voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Oefenpotje Manchester United - Liverpool om 15:00 op ziggo.
Voor de geïnteresseerden met tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:55:
Enthusiast en net publiek. :)
Waar is het precies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 15:10:
[...]

Enthusiast en net publiek. :)
Waar is het precies?
286 Soi Ramkhamhaeng 24 Yaek 18, Hua Mak, Bang Kapi District, Bangkok 10240, Thailand

Ze gaan morgen naar Australië om binnenkort tegen Melbourne Victory te spelen (waar Nani net heeft getekend).

Edit: het staat 3-0 zie ik net (mooie goal van Fred). Hopelijk denken ze niet dat ze geen transfers nodig hebben. :(

[ Voor 13% gewijzigd door Exactor it op 12-07-2022 15:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Barcelona wordt ook alsmaar triester
Barcelona zou De Jong naar uitgang jagen
Het bestuur van FC Barcelona zou Frenkie de Jong donderdag hebben verteld dat hij deze zomer moet vertrekken. Naar verluidt hebben de Catalanen al een akkoord met Manchester United over een transfer van de middenvelder, die 75 miljoen euro zou moeten opleveren. De Jong - die zelf niet weg zou willen - en de inkomende transfersom zijn op dit moment onmisbaar voor de financieel geplaagde club. Barcelona zou de middenvelder als drukmiddel zelfs niet willen laten meetrainen met het eerste elftal, dat binnenkort op tour gaat naar de VS. (Bron: The Athletic)
https://theathletic.com/n...ster-united/l20HINoXD3SG/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09:34
Harribo schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 14:55:
Met als gevolg een nieuw dieptepunt in de voetbaljournalistiek. Een diepgaande analyse van Pietertje Zwart op vi pro over Man United tegen het C-elftal van Liverpool en 7 andere artikelen eraan gewijdt. Het is echt lachwekkend :')
Exocet schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 08:36:
Barcelona wordt ook alsmaar triester

[...]
Wordt? Dit is al jarenlang hun modus operandi. Als ze je nodig hebben schuwen ze niks. Fabregas destijds, die kul over het Barcelona DNA en wat niet meer. Constant spelers in de media die lopen te roepen dat ie moet komen.

En zodra ze je niet nodig hebben gaat 't tegenovergestelde draaiboek in werking. Allerlei Spaanse en Catalaanse nieuwssites krijgen bericht dat speler x echt weg moet. Oud spelers zoals Puyol die zich maar wat graag voor 't karretje laten spannen die in de media weer roepen dat zo'n speler dan ook echt moet gaan. Nog meer berichten via de voorzitter in de media en dat gaat zo maar door. Walgelijke club. Johan draait zich om in z'n graf.

Hopelijk houdt Frenkie voet bij stuk. Hij heeft gewoon een contract en wil blijven. Jammer, gooi maar iemand anders op straat. Ook omdat ze ook nog eens een deel van z'n salaris niet uit schijnen te willen betalen. Maar intussen wel de ene na de andere speler weer kopen. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:47
JanW schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:10:
[...]

Met als gevolg een nieuw dieptepunt in de voetbaljournalistiek. Een diepgaande analyse van Pietertje Zwart op vi pro over Man United tegen het C-elftal van Liverpool en 7 andere artikelen eraan gewijdt. Het is echt lachwekkend :')

[...]

Wordt? Dit is al jarenlang hun modus operandi. Als ze je nodig hebben schuwen ze niks. Fabregas destijds, die kul over het Barcelona DNA en wat niet meer. Constant spelers in de media die lopen te roepen dat ie moet komen.

En zodra ze je niet nodig hebben gaat 't tegenovergestelde draaiboek in werking. Allerlei Spaanse en Catalaanse nieuwssites krijgen bericht dat speler x echt weg moet. Oud spelers zoals Puyol die zich maar wat graag voor 't karretje laten spannen die in de media weer roepen dat zo'n speler dan ook echt moet gaan. Nog meer berichten via de voorzitter in de media en dat gaat zo maar door. Walgelijke club. Johan draait zich om in z'n graf.

Hopelijk houdt Frenkie voet bij stuk. Hij heeft gewoon een contract en wil blijven. Jammer, gooi maar iemand anders op straat. Ook omdat ze ook nog eens een deel van z'n salaris niet uit schijnen te willen betalen. Maar intussen wel de ene na de andere speler weer kopen. :/
Als Frenkie gewoon komt trainen en speelt als hij wordt opgesteld dan is er toch ook niks aan de hand? Hij heeft "gewoon" nog een doorlopend contract, dus ze moeten hem in dat geval gewoon doorbetalen. Laten ze hem minder wedstrijden spelen wordt hij minder waard voor een transfer en kan hij bij een andere club automatisch meer salaris gaan vragen. Barcelona is een prachtige stad om te leven, paar keer te week te trainen en paar miljoen per jaar te vangen. Dat hou je wel vol.

En waarom moet zo'n Engelse (oefen)wedstrijd nou helemaal in Bangkok gespeeld worden? Zonde van de luchtvervuiling en onnodige stress door tijdsverschil voor de spelers. Als je voetbal ter plekke groot wil maken (lees reclame voor je eigen sponsers) zorg je dan toch gewoon ervoor dat de lokale mensen die wedstrijd goed op tv kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
Megupe schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:16:
[...]

En waarom moet zo'n Engelse (oefen)wedstrijd nou helemaal in Bangkok gespeeld worden? Zonde van de luchtvervuiling en onnodige stress door tijdsverschil voor de spelers. Als je voetbal ter plekke groot wil maken (lees reclame voor je eigen sponsers) zorg je dan toch gewoon ervoor dat de lokale mensen die wedstrijd goed op tv kunnen volgen.
Geld. Dit gebeurt al sinds begin 2000 bij de grote PL clubs. Vergis je niet in wat dit oplevert. Er komen bizar veel mensen op clubs als United en Real Madrid af. Naast de wedstrijden, worden er kaartjes verkocht voor trainingssessies en dat soort zaken. Al die toeschouwers kopen ook merchandise en zijn nog grotere fans dan voordat ze live erbij waren. Als het niet de moeite waard was deden de clubs dit niet. Want zoals je gezegd hebt, het ontregelt de voorbereidingen op het nieuwe seizoen zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:47
Exactor it schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:33:
[...]

Geld. Dit gebeurt al sinds begin 2000 bij de grote PL clubs. Vergis je niet in wat dit oplevert. Er komen bizar veel mensen op clubs als United en Real Madrid af. Naast de wedstrijden, worden er kaartjes verkocht voor trainingssessies en dat soort zaken. Al die toeschouwers kopen ook merchandise en zijn nog grotere fans dan voordat ze live erbij waren. Als het niet de moeite waard was deden de clubs dit niet. Want zoals je gezegd hebt, het ontregelt de voorbereidingen op het nieuwe seizoen zeker.
Eigenlijk diep van binnen vermoedde ik dit ook wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
JanW schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 10:10:
[...]

[...]

Ik verwacht dat Barca Frenkie’s contract gewoon afkoopt met een deel van de transfersom. Liever natuurlijk 80 miljoen erbij natuurlijk maar 60 miljoen icm Frenkie zijn salaris uit de boeken is nog steeds dikke winst natuurlijk.

Wat ik interessanter vind, er waren toch meerdere spelers die hun contract hebben opengebroken met een dezelfde constructie ? Waarschijnlijk worden Pique/Alba dadelijk hierdoor hun pensioen ingepraat :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
Het lijkt erop dat Matthijs de Ligt naar Bayern gaat. Ik ben zelden zo enthousiast geweest over een transfer. Dit is precies wat Bayern nodig heeft *O*

Salihamidzic heeft het aardig gedaan deze keer.

[ Voor 14% gewijzigd door Mosin op 18-07-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:56
Niet zo fijn nieuws voor Haller, blijkbaar een tumor gevonden in zijn teelbal.
https://www.ed.nl/buitenl...ebastien-haller~a81f1459/

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mosin schreef op maandag 18 juli 2022 @ 19:42:
Het lijkt erop dat Matthijs de Ligt naar Bayern gaat. Ik ben zelden zo enthousiast geweest over een transfer. Dit is precies wat Bayern nodig heeft *O*

Salihamidzic heeft het aardig gedaan deze keer.
Vind het persoonlijk een 'zwakke' move van De Ligt. In de PL zou hij veel meer geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op maandag 18 juli 2022 @ 23:54:

Vind het persoonlijk een 'zwakke' move van De Ligt. In de PL zou hij veel meer geleerd hebben.
@toolkist hmm, wou net schrijven: hij had beter in Engeland kunnen gaan spelen, mooiere competitie enz....
(je was me net voor 8) )

Nu we het toch over transfers hebben: Lewandowski naar Barca? is dat al zeker?
en Dybala :? die zou naar AS Roma gaan, omdat Mourinho daar zit? spelen niet eens CL;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ElPaco schreef op maandag 18 juli 2022 @ 23:54:
Niet zo fijn nieuws voor Haller, blijkbaar een tumor gevonden in zijn teelbal.
https://www.ed.nl/buitenl...ebastien-haller~a81f1459/
Pff dat is geen best nieuws inderdaad.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JAN-B schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 00:03:
[...]

@toolkist hmm, wou net schrijven: hij had beter in Engeland kunnen gaan spelen, mooiere competitie enz....
(je was me net voor 8) )

Nu we het toch over transfers hebben: Lewandowski naar Barca? is dat al zeker?
en Dybala :? die zou naar AS Roma gaan, omdat Mourinho daar zit? spelen niet eens CL;
Lewa is zeker, daardoor gaat De Ligt nu ook door. En Dybala snap ik al helemaal niet. Voor veel minder geld dan ie eerst eiste naar AS Roma... Die had naar zoveel mooiere teams kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-09 19:33
toolkist schreef op maandag 18 juli 2022 @ 23:54:
[...]

Ja naja, misschien trekt de PL hem gewoon niet. Het is natuurlijk wel een zwaardere competitie met behoorlijk wat concurrentie. Maar dan moet het nog blijken of het hem een betere speler maakt.

@JAN-B
Lewandowski is definitief bij Barcelona. Hij stond eer/gisteren al op hun FB pagina.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:53
Anderzijds is Bayern wel een stabiele club die doorgaans in de CL lang meedoet.
Chelsea schakelde door naar Koulibaly voor de helft van de transfersom van De Ligt, United ging voor Martinez. Echt andere opties waren er ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 06:07
Anderzijds ook opmerkelijk dat Juve hem laat gaan. Chielinni weg, Bonucci ook al 35 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

toolkist schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 00:08:
En Dybala snap ik al helemaal niet. Die had naar zoveel mooiere teams kunnen gaan.
Ja, Inter bijvoorbeeld > ze hadden hem graag willen hebben;
was wel een mooie voorhoede geweest: Lukaku, Lautaro en Dybala :9

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Barca is wel druk bezig om zichzelf met het stempel 'aller aller smerigste club van de wereld' te belonen.
Allerlei dubieuze financiele constructies, waardeloos gedrag richting spelers als de Jong. Ik hoop echt dat die stuk voor stuk onderzocht worden, maar verwacht dat er ook wel klachten ingediend gaan worden waardoor de UEFA er niet onderuit komt. De 'gunfactor' die er vroeger was bij mij is echt totaal helemaal weg, ik gun zelfs Man City inmiddels meer, en ik kan niet wachten tot die boel helemaal kapot gaat.
Maarja, de UEFA en ingrijpen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:05:
Barca is wel druk bezig om zichzelf met het stempel 'aller aller smerigste club van de wereld' te belonen.
Allerlei dubieuze financiele constructies, waardeloos gedrag richting spelers als de Jong. Ik hoop echt dat die stuk voor stuk onderzocht worden, maar verwacht dat er ook wel klachten ingediend gaan worden waardoor de UEFA er niet onderuit komt. De 'gunfactor' die er vroeger was bij mij is echt totaal helemaal weg, ik gun zelfs Man City inmiddels meer, en ik kan niet wachten tot die boel helemaal kapot gaat.
Maarja, de UEFA en ingrijpen....
Kan me ook niet inbeelden dat spelers dit leuk vinden. De meeste hebben vorig jaar een pak moeten inleveren om bepaalde spelers te kunnen inschrijven en nu geven ze doodleuk nieuwe topcontracten uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
'Ja Frenkie we zijn zoooo blij met je dat je 17m salaris op wilde schuiven voor je contract wat je pas enkele maanden geleden getekend had. Zo blij, dat we als dank het je nu niet meer willen betalen omdat we je te duur vinden."
Ik snap echt niet dat de FIFPRO zich hier nog niet openlijk mee bemoeid heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op zondag 24 juli 2022 @ 16:30:
'Ja Frenkie we zijn zoooo blij met je dat je 17m salaris op wilde schuiven voor je contract wat je pas enkele maanden geleden getekend had. Zo blij, dat we als dank het je nu niet meer willen betalen omdat we je te duur vinden."
Ik snap echt niet dat de FIFPRO zich hier nog niet openlijk mee bemoeid heeft.
Ik denk nog steeds dat Frenkie alsnog een transfer maakt en dat Barca het doorgeschoven salaris gedeeltelijk uitbetaald uit de transfersom. Dan hebben ze nog steeds extra inkomsten maar ook dat salaris uit de boeken.

Barca had deze constructie toch bij meerdere spelers toegepast ?

Daarnaast heeft Barca ook meerdere transfervrije spelers aangetroken, volgens mij is het doel daar simpelweg om deze naar 1-2 jaar alsnog te verkopen on minimaal break-even of zelfs op te verdienen.

Het is allemaal zo voorspelbaar, alleen je verwacht niet dat ze idd zo laag zijn gezonken.
Misschien is het allemaal ook wel nodig om niet sportief nog verder af te zakken waardoor hun commerciele waarde ook verder inzakt (i.e. verlengen sponsorcontracten, tv-gelden.

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 24-07-2022 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exactor it
Waarom zijn jullie zo negatief over Barca? Frenkie blijft en gaat centraal achterin spelen!

Dit is echt een klucht. Had ook niet anders verwacht na jarenlange transfer traagheid bij United en wanbeleid bij Barca. Knoeien met Frenkie is nog niets in vergelijking met 25% van hun tv opbrengsten over de komende vertig jaar verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Exactor it schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:07:
Waarom zijn jullie zo negatief over Barca? Frenkie blijft en gaat centraal achterin spelen!

Dit is echt een klucht. Had ook niet anders verwacht na jarenlange transfer traagheid bij United en wanbeleid bij Barca. Knoeien met Frenkie is nog niets in vergelijking met 25% van hun tv opbrengsten over de komende vertig jaar verkopen.
Omdat ze Frenkie moeten verkopen om al hun topaankopen en grootverdieners in te schrijven.
Momenteel geven ze meer salaris uit dan ze mogen, je mag per seizoen maar x aantal procent meer betalen aan salaris als je financiën er goed voor staan.
Frenkie is een grootverdiener waardoor ze van hem afwillen om terug ruimte te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:09:
[...]

Omdat ze Frenkie moeten verkopen om al hun topaankopen en grootverdieners in te schrijven.
Momenteel geven ze meer salaris uit dan ze mogen, je mag per seizoen maar x aantal procent meer betalen aan salaris als je financiën er goed voor staan.
Frenkie is een grootverdiener waardoor ze van hem afwillen om terug ruimte te maken.
Mag hopen dat ie blijft en dat ze dan naar Lewandowski moeten gaan om hem om een loonoffer te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exactor it
toolkist schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:11:
[...]

Mag hopen dat ie blijft en dat ze dan naar Lewandowski moeten gaan om hem om een loonoffer te vragen...
Als Frenkie blijft kunnen ze niet eens alle nieuwe aanwinsten registreren voor de competitie schijnt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Exactor it schreef op zondag 24 juli 2022 @ 23:15:
[...]

Als Frenkie blijft kunnen ze niet eens alle nieuwe aanwinsten registreren voor de competitie schijnt het.
Schijnt dat de Jong salaris wilt inleveren.. wat een club. :F

Edit: https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=406166

Maar was al eerder een gerucht over

[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 25-07-2022 12:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exactor it
HollowGamer schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:56:
[...]

Schijnt dat de Jong salaris wilt inleveren.. wat een club. :F
Het is echt een klucht. Mijn gok is dat United poot stijf houdt, Barca Frenkie de helft van het salaris geeft dat hij de komende jaren zou verdienen (de helft van de verhoging vanwege het verplaatsen van salaris) en hij naar United gaat.

[ Voor 8% gewijzigd door Exactor it op 25-07-2022 09:11 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Het heenduel was in een 0-0 gelijkspel geëindigd. Er werd een diepdonkere schaduw over de wedstrijd geworpen door een walgelijke actie van de Turkse fans. Nadat Dynamo Kyiv de 0-1 maakte, zette een deel van de supporters van de Gele Kanaries liederen ter aanmoediging van het regime van Vladimir Poetin in.
Paar jaartjes van Europees voetbal uitsluiten, dan leren ze het misschien wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Als Arsenal-fan ben ik voor het eerst in tijden weer echt enthousiast. Het Arteta-project begint nu eindelijk goede vormen aan te nemen, en het beleid lijkt ook eindelijk weer te kloppen.
Het was vanaf het begin al duidelijk dat het een meerjarenproject zou worden, met daarbij wat "rare" aankopen hier en daar om gaten proberen te vullen. Dat was een slechte keus en dat lijkt nu ook wel verleden tijd te zijn.

De aankopen vorige zomer waren al een goede stap, maar deze zomer is helemaal mooi

- Gabriel Jesus (25) > Was met 41 wedstrijden, 13 goals, 12 assists vorig seizoen zeer waardevol voor City en kampioen geworden, maar die moesten ruimen ivm Haaland. Denk dat dit een hele mooie aankoop gaat worden als je naar de voorbereiding kijkt.
- Zinchenko (25) > Misschien geen vaste basiskracht, maar zeker waardevol voor City, stond in de CL/PL regelmatig in de basis. Ook kampioen geworden
- Fábio Vieira (22) > Doorgebroken als basiskracht bij Porto en kampioen geworden
- Matt Turner (28) > Verbetering voor de back-up rol
- William Saliba (21) > Terug van verhuur bij Marseille waar hij Ligue 1Young Player of the Year werd en in het Ligue 1 team van het jaar zat. Lijkt nu rijp genoeg om bij de hoofdmacht van Arsenal aan te sluiten

In de vertreklounge:
- Bellerin > Is al een seizoen weggeweest dus verwacht hem niet ineens terug
- Torreira > Al 2 seizoenen verhuurd, dus ook die gaat weg.
- Maitland-Niles > Zie geen toekomst voor hem bij Arsenal. Beetje dezelfde situatie als Oxlade-Chamberlain en Iwobi: Manus-van-alles maar nergens echt goed in
- Nelson > Heeft zich gewoon niet bewezen bij Feyenoord
- Pablo Mari > Ook niet goed genoeg, was verhuurd
- Runarsson > Verbazingwekkende aankoop en van een totaal ander niveau dan wat Arsenal nodig heeft.

Al vertrokken:
- Guendouzi > Doei!
- Mavropanos > Niet goed genoeg
- Lacazette > Was zijn magie volledig kwijt vorig seizoen, en daarvoor ook al een beetje
- Aubameyang > Zie hierboven

Op zichzelf is dit alles nog niet zo heel spannend, maar tel daarbij op van de afgelopen 2 seizoenen:
In:
- Ben White
- Martin Odegaard
- Aaron Ramsdale
- Tomiyasu
- Lokongo
- Partey
- Gabriel Magalhaes
- Martinelli
- Saka (academy)
- Smith Rowe (academy)

Uit:
- Willock
- Chambers
- Willian
- Kolasinac
- Martinez
- Mkhitaryan
- Ozil
- Luiz

Dan vind ik dat de club eindelijk weer de juiste richting op gaat.
Natuurlijk, veel vertrekken waren "gratis" door afkopen contracten, maar liever de speler weg, dan een rottende appel die maar blijft hangen (hallo Ozil) en anderen blokkeert.

Zitten nog wel wat twijfelgevallen tussen als Pepe, Soares, Marquinhos. Maar het belangrijkste is dat het er op lijk dat er echt een visie is, en dat idiote aanlopen als Pepe, Luiz en Willian verleden tijd lijken.
De gemiddelde leeftijd van het team ligt onder de 25, wat een aardig verschil is met City (26,5), Liverpool (26,3), Chelsea (26,4), Tottenham (25,9). Enkel United duikt onder de 25.

Ben benieuwd wat er dit seizoen gaat gebeuren, maar ik ben iig vele malen positiever dan de afgelopen 2 jaar, en het transferwindow is nog even open ook! :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Angeloonie schreef op donderdag 28 juli 2022 @ 14:30:
Als Arsenal-fan ben ik voor het eerst in tijden weer echt enthousiast.

- Gabriel Jesus
- Zinchenko (25)
- Fábio Vieira

Al vertrokken:
- Guendouzi > Doei!
- Lacazette > Was zijn magie volledig kwijt vorig seizoen, en daarvoor ook al een beetje
- Aubameyang > Zie hierboven

Op zichzelf is dit alles nog niet zo heel spannend, maar tel daarbij op van de afgelopen 2 seizoenen:
In:
- Ben White
- Martin Odegaard
- Aaron Ramsdale
- Tomiyasu
- Lokongo
- Partey
- Gabriel Magalhaes
- Martinelli
- Saka (academy)
- Smith Rowe (academy)

Uit:
- Ozil

Dan vind ik dat de club eindelijk weer de juiste richting op gaat.
Natuurlijk, veel vertrekken waren "gratis" door afkopen contracten, maar liever de speler weg, dan een rottende appel die maar blijft hangen (hallo Ozil) en anderen blokkeert.

Zitten nog wel wat twijfelgevallen tussen als Pepe, Maar het belangrijkste is dat het er op lijk dat er echt een visie is, en dat idiote aanlopen als Pepe, Luiz en Willian verleden tijd lijken.
@Angeloonie
Mooi overzicht > Bedankt :P
Je vergeet te melden dat de eerste prijs al binnen is: de Florida cup > 4 - 0 tegen Chelsea ;)
Als Jesus zo blijft spelen, wordt het een mooi seizoen.
met enkele niet eens: Lacazette en Pepe, en ook Ozil, had iedereen veel van verwacht, maar om 1 of andere reden niet de top behaald;
Aubameyang > zie hierboven :? dat was wel een topspeler, zonder zijn doelpunten nooit die FA Cup gewonnen, maarja, conflict met de trainer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Krul te zien op ViaPlay. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Zo, Arsenal - Sevilla 6 - 0 !!

is Sevilla nou zo slecht of is Arsenal ineens zo goed :?

dat kan nog wel eens een mooi duo worden > Saka + Jesus _/-\o_

(ik zag de stand voorbij komen van de PL: waarom staat Arsenal 2e en Bournemouth bovenaan 8) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

AFC Bournemouth

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JAN-B schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 17:54:
Zo, Arsenal - Sevilla 6 - 0 !!

is Sevilla nou zo slecht of is Arsenal ineens zo goed :?

dat kan nog wel eens een mooi duo worden > Saka + Jesus _/-\o_

(ik zag de stand voorbij komen van de PL: waarom staat Arsenal 2e en Bournemouth bovenaan 8) )
Om op die laatste terug te komen.. die staan nu gewoon A-Z. ;)

Maar ziet er goed uit.. eerst wel de start afwachten. :)

Nu op ZS Voetbal LIV - MNC voor de Community Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op woensdag 27 juli 2022 @ 23:01:
[...]

Paar jaartjes van Europees voetbal uitsluiten, dan leren ze het misschien wel.
Nee hoor, de UEFA ziet meer in spelen zonder publiek lol.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Community Shield was een leuke wedstrijd, 3-1 voor Liverpool. De 2-1 was een pingel van Salah, waarom VAR daar meer dan een seconde voor nodig had... nu moest de scheids nog naar de monitor gaan.

Darwin Nunez is veelbelovend voor Liverpool, was betrokken bij de pingel en scoorde de 3-1. Haaland bracht niet echt veel, miste wel voor open doel.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:06:
Community Shield was een leuke wedstrijd, 3-1 voor Liverpool. De 2-1 was een pingel van Salah, waarom VAR daar meer dan een seconde voor nodig had... nu moest de scheids nog naar de monitor gaan.

Darwin Nunez is veelbelovend voor Liverpool, was betrokken bij de pingel en scoorde de 3-1. Haaland bracht niet echt veel, miste wel voor open doel.
Laten we Haaland wel even de tijd geven (ben niet voor City), hij had goede loopacties en moet nog even zijn plek vinden. Vind dat spelers te snel worden afgeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 18:03:

Om op die laatste terug te komen.. die staan nu gewoon A-Z. ;)
LOL, je snapte de grap niet :9
ze staan inderdaad op alfabet, maar waarom staat Bournemouth dan 1e en Arsenal 2e :?

het antwoord: zie hierboven van @SR8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
JAN-B schreef op zondag 31 juli 2022 @ 12:36:
[...]

LOL, je snapte de grap niet :9
ze staan inderdaad op alfabet, maar waarom staat Bournemouth dan 1e en Arsenal 2e :?

het antwoord: zie hierboven van @SR8
Omdat het AFC Bournemouth is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 20:06:

Ik snapte de twijfel wel, het was overduidelijk de spits die tegen die hand aan mikt ipv op goal kopt, en die arm hing er al die bewoog niet naar de bal ofzo. Die bal ging zowat richting zijlijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Doet er hier nog iemand mee aan de Fantasy Premier League manager?
https://fantasy.premierleague.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 10:44:
Doet er hier nog iemand mee aan de Fantasy Premier League manager?
https://fantasy.premierleague.com/
Ik (nog) niet, kan je er wat meer over vertellen? :)

Vanavond eerste wedstrijd in de PL! Wij (Arsenal) spelen vandaag.. slecht gevoel, maar we zullen afwachten.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:57

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:13:
[...]

Ik (nog) niet, kan je er wat meer over vertellen? :)

Vanavond eerste wedstrijd in de PL! Wij (Arsenal) spelen vandaag.. slecht gevoel, maar we zullen afwachten.
100m budget, spelers halen punten met standaard zaken als doelpunten, assists, nul houden, maar ook door 'belangrijk te zijn' in een wedstrijd (de bonuspunten). Kunnen tackles, reddingen, etc zijn. Allemaal obv statistieken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Waar ken ik die commentator van? Was hij ook al bij ZS?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 21-09 14:01
HollowGamer schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 20:57:
Waar ken ik die commentator van? Was hij ook al bij ZS?
Jep, en RTL7, en Eurosport, en NOS, haha.

Gabriel Jesus, Martinelli, Saka, Odegard, Saliba.. Ik weet niet waarom maar ik verwacht veel van Arsenal dit seizoen. De klasse van Jesus en Martinelle spatte er al vanaf net met wat leuke actie.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoteW
Goed voorgekopt door Zinchenko en prima ingekopt door Martinelli. Arsenal terecht op een 0-1 voorsprong!

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Is die analyse in de studio alleen op tv kanaal ofzo en niet via de app op tv of op iPad!?

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 21:50:
Is die analyse in de studio alleen op tv kanaal ofzo en niet via de app op tv of op iPad!?
Er is volgens mij (nog) geen analyse?

Ik zie wel: https://viaplay.com/sport...nel/season-2022/episode-1

Maar dat is waarschijnlijk een samenwerking tussen PL en VP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Goede redding van Ramsdale. Wij lijken moe.. komop Arsenal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B

JAN-B

525 Wp op mijn dak

HollowGamer schreef op vrijdag 5 augustus 2022 @ 16:13:

@HollowGamer

Niet te negatief :9
2 - 0 gewonnen :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Mooie schwalbe van Mitrovic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtoo
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07:18

Rtoo

Youtube - Triple Dutch

Zeg dat ja! Hoe kan de VAR hier in meegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:08
Liverpool gaat nu al punten verspelen.. Bizar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
dglavimans schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:05:
Met zo'n super creatief middenveld, Firminho, en TAA die 0,0 concentratie heeft... niet heel lastig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
dglavimans schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:05:
Hadden zelfs moeten verliezen. Fulham heel sterk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:36:
[...]

Hadden zelfs moeten verliezen. Fulham heel sterk
Nou ja, dat is wat overdreven met het cadeautje van de scheids en meerdere ballen op paal/lat (meer dan Fulham had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:39:
[...]

Nou ja, dat is wat overdreven met het cadeautje van de scheids en meerdere ballen op paal/lat (meer dan Fulham had).
Fulham eerste helft veel beter, Liverpool niet gezien. Fulham had bij 1-0, bal op de paal, als die binnen was was het klaar.
Daarbij ook een lullig doelpunt met die 2-2. Penalty was licht maar wel contact. Ook weer matig verdedigd die fase van Van Dijck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Chelseamarre123 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:43:
[...]

Fulham eerste helft veel beter, Liverpool niet gezien. Fulham had bij 1-0, bal op de paal, als die binnen was was het klaar.
Daarbij ook een lullig doelpunt met die 2-2. Penalty was licht maar wel contact. Ook weer matig verdedigd die fase van Van Dijck.
Geen bal op zowat de kruising gezien van Diaz?
Penalty was echt grote bullshit, hij moest zelfs even nadenken waar ie zogenaamd pijn zou hebben en kiest maar z'n knie die totaal niet geraakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
ah nee, heeft viaplay nou echt Leo Driesen meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
toolkist schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 15:57:
ah nee, heeft viaplay nou echt Leo Driesen meegenomen?
Nog meer, hoorde flink wat bekenden. Het zijn ook gewoon freelanchers, dus dan kan het. ;)

Hoor nu wel bij LEE - WOL een nieuwe commentator, zie dat er bij meer wedstrijden Nederlands commentaar is, wel opvallend, maar prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Bah, ik gok een gebroken been bij een speler van EVE. :/

Nu al zo kort in het seizoen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Je zag het aan zijn eerste reactie gelijk na die sliding al, hij leek wat in paniek en niet wetende hoe te reageren. Lijkt mij ook foute boel.

Twente komt eraan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
Zuurstof in de mond, dan weet je het wel... Sneu werk.

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:46:
Je zag het aan zijn eerste reactie gelijk na die sliding al, hij leek wat in paniek en niet wetende hoe te reageren. Lijkt mij ook foute boel.
Het loopt er ook zo stom af daar.. waarom? Je ziet het bij meerdere stadions, begrijp daar nooit echt iets van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
HollowGamer schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:50:
[...]

Het loopt er ook zo stom af daar.. waarom? Je ziet het bij meerdere stadions, begrijp daar nooit echt iets van.
Dit gebeurde niet buiten het veld maar door die tackle/sliding die hij inzette om dat schot te blokkeren. Geloof dat hij bleef steken in het gras en zelf doorklapte, althans iets in die richting. Vaak met dat soort herhalingen kijk ik even de andere kant op :9

[ Voor 3% gewijzigd door JoteW op 06-08-2022 18:51 ]

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
JoteW schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:51:
[...]

Dit gebeurde niet buiten het veld maar door die tackle die hij inzette. Geloof dat hij bleef steken in het gras en zelf doorklapte, althans iets in die richting. Vaak met dat soort herhalingen kijk ik even de andere kant op :9
Ja, heb dat toen bij Ramsey (Arsenal) gezien en ook bij andere.. nooit meer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoteW
De commentator bij Everton - Chelsea heeft een beetje het F1 commentatoren niveau..

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
HollowGamer schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:50:
[...]

Om een voldoende hoge laag grond te hebben voor een fatsoenlijk grasveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03:56
JoteW schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 18:57:
De commentator bij Everton - Chelsea heeft een beetje het F1 commentatoren niveau..
Olav Mol nieuwe baan? Met z'n rollende rrrrrrrrr en dat blijven hangen met woorden. Krijg de kriebels van die vent als ie gaat praten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Pff wat een slechte wedstrijd van Chelsea. Top 4 halen zal een hele opgave worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Weet niet of dit al gepost was, Barcelona doet aan financiele spelletjes voor gevorderden:

https://www.archysport.co...s-with-150-million-euros/

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Ronaldo dus op de bank bij United. Ook opmerkelijk dat Eriksen en Fernandes samen starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:47
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 14:38:
Ronaldo dus op de bank bij United. Ook opmerkelijk dat Eriksen en Fernandes samen starten
Martinez en Eriksen beginnen in de basis bij Manchester United, van de Beek en Malacia nemen op de bank plaats naast C. Ronaldo.

Is opvallend te noemen maar is natuurlijk wel pas later in training gegaan en gooit er een beetje met de pet naar als je de media mag geloven.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:03
Mooie opkomst Ten Hag. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Goed dat Ronaldo op de bank zit. Duidelijke boodschap :)

En McTominay probeert weer iemand het ziekenhuis in te schoppen. Die mag wel eens harder aangepakt gaan worden door scheidsrechters, een lompe schopper.

[ Voor 58% gewijzigd door gambieter op 07-08-2022 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Brighton op voorsprong, dik verdiend. United echt slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:19:
Goed dat Ronaldo op de bank zit. Duidelijke boodschap :)

En McTominay probeert weer iemand het ziekenhuis in te schoppen. Die mag wel eens harder aangepakt gaan worden door scheidsrechters, een lompe schopper.
Hij speelde gewoon de bal, daarna was ongelukkig maar geel was al overdreven.
Chelseamarre123 schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:31:
Brighton op voorsprong, dik verdiend. United echt slecht
Wat wil je met Fred en McTominay op het middenveld. Volgens mij hebben ze bij Man Utd ook een nieuwe aangesteld om de aankopen te doen, die is niks beter dan Edwards vorige jaren.
Als je na maanden werk alleen met Martinez en Eriksen aan kunt komen terwijl het halve team vervangen moet worden en je de allerslechtste 2 niet vervangt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Tja als de Gea dan ook nog aan het klooien gaat...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Middenveld wordt overlopen. Het is duidelijk waarom Ten Hag al drie maanden achter De Jong aanzit. McTominay en Fred kunnen beide niet voetballen. En Maguire is te traag voor dit spel, met de laatste lijn zo hoog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:16
Ze kunnen Old Trafford beter "theatre of comedy" gaan noemen,wat een wanvertoning. Ik heb genoeg gezien en ga lekker buiten zitten :|

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23:08
Wat pover zeg dit Man UTD.. oef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
skreppiedoe schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:44:
Ze kunnen Old Trafford beter "theatre of comedy" gaan noemen,wat een wanvertoning. Ik heb genoeg gezien en ga lekker buiten zitten :|
Ik heb het vermoeden dat het vermaak vandaag van de andere club uit manchester moet gaan komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

ManU is slecht, maar Brighton is ook heel goed. Graham Potter weet heel goed wat hij doet, en spelers als Wellbeck, Trossart en Gross hebben wat extra vandaag.

Geheel verdiende 0-2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:05
Ten Hag ligt eind van de middag al op straat. Wat speelt dit United toch bedroevend slecht zeg, geen schim van wat we hebben gezien bij de voorbereidingen.
Pagina: 1 ... 75 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken