Dit heeft niks te maken met Ten Hag, maar alles met degenen boven hem die voor versterkingen hadden moeten zorgenMiki schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:07:
Ten Hag ligt eind van de middag al op straat. Wat speelt dit United toch bedroevend slecht zeg, geen schim van wat we hebben gezien bij de voorbereidingen.
Daar kan Ten Hag toch weinig aan doen? Hij heeft geen enkele spits en er mankeert wel wat meer aan de selectie.Miki schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:07:
Ten Hag ligt eind van de middag al op straat. Wat speelt dit United toch bedroevend slecht zeg, geen schim van wat we hebben gezien bij de voorbereidingen.
Frenkie is leuk voor balbezit, maar laten ze eerst eens een middenvelder halen die ook verdedigend weet waar ie moet staan. Type Kanteautje schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 15:42:
Middenveld wordt overlopen. Het is duidelijk waarom Ten Hag al drie maanden achter De Jong aanzit. McTominay en Fred kunnen beide niet voetballen. En Maguire is te traag voor dit spel, met de laatste lijn zo hoog.
Kom nou toch BHA heeft toch echt een pak mindere spelers dan MUN of wil je anders beweren? Er zit geen lijn in het spel, het lijkt helemaal nergens op. Ploeg lijkt daarnaast apathisch op het veld te sjokken terwijl BHA voor iedere bal vecht. Dat mag je een trainer echt wel aanrekenen.toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Dit heeft niks te maken met Ten Hag, maar alles met degenen boven hem die voor versterkingen hadden moeten zorgen
Los van het feit dat spelers zoals Martinez en Maquire continu ruzie hebben met de bal.
Zoals verwacht; die viert kerst in Oldenzaal.
XXXVI
Martines heeft een draak van een debuut, dat was een pingel eerder. En Maguire is zo dom, hen voor 80 miljoen verkopen was slim van Leicester.
Met Ronaldo is ManU gevaarlijker, maar dat kan pok zijn omdat blokaanbeen Fred weg is.
En Rashford mist goede kansen.
En de 1-2 wordt nu geVARt voor hands, maar toch gegeven. Caramboolgoaltje waar de keeper niet best was.
Met Ronaldo is ManU gevaarlijker, maar dat kan pok zijn omdat blokaanbeen Fred weg is.
En de 1-2 wordt nu geVARt voor hands, maar toch gegeven. Caramboolgoaltje waar de keeper niet best was.
[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 07-08-2022 16:27 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
BHA heeft een team, Utd niet dat bleek vorig jaar al en ff verwachten dat Ten Hag dat in een maandje fixed is heel naief.Miki schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:19:
[...]
Kom nou toch BHA heeft toch echt een pak mindere spelers dan MUN of wil je anders beweren? Er zit geen lijn in het spel, het lijkt helemaal nergens op. Ploeg lijkt daarnaast apathisch op het veld te sjokken terwijl BHA voor iedere bal vecht. Dat mag je een trainer echt wel aanrekenen.
Los van het feit dat spelers zoals Martinez en Maquire continu ruzie hebben met de bal.
Welkom in het Engels voetbal waar dat gewoon een prima duel om de bal is. VAR heeft er volgens mij niet eens naar gekeken.gambieter schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:23:
Martines heeft een draak van een debuut, dat was een pingel eerder. En Maguire is zo dom, hen voor 80 miljoen verkopen was slim van Leicester.
Er lijkt in ieder geval eindelijk een 'sense of urgency' te zijn gekomen.
United heeft klasse zat maar de verdediging zit op niveau Nottingham Forest. Dat los je met alleen Frenkie de Jong echt niet op. Maguire eruit voor Varane zorgt er in ieder geval wel dat je achterin de snelheid hebt om hoger te spelen.
Maar als je dit achterin hebt staan, dan zul je nooit vertrouwen in de ploeg krijgen.
Maar als je dit achterin hebt staan, dan zul je nooit vertrouwen in de ploeg krijgen.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Er is wel degelijk naar gekeken door VAR. Alleen heeft men in de PL heel erg sterke rem op gezet voor ingrijpen. Bij Leeds-Wolves gisteren ramde de keeper zijn vuisten op het hoofd van een speler bij een corner, alle verslaggevers dachten "pingel", alleen VAR niet. Hier ging Martinez niet eens voor de bal.toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:30:
Welkom in het Engels voetbal waar dat gewoon een prima duel om de bal is. VAR heeft er volgens mij niet eens naar gekeken.
Er lijkt in ieder geval eindelijk een 'sense of urgency' te zijn gekomen.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jij hebt vorig seizoen niet gekeken? Dit is echt al 2x beter dan vorig jaar.Miki schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:07:
Ik twijfel echt heel erg of de Jong het fysiek wel aankan in de PL. In La Liga ligt hij continue op de grond voor een kaart te vragen bij elk klein tikje.toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:15:
[...]
Frenkie is leuk voor balbezit, maar laten ze eerst eens een middenvelder halen die ook verdedigend weet waar ie moet staan. Type Kante
3x wisselen in de 90e minuut bij een achterstand.. Wellicht ietsje eerder doen Erik?
Dat doet elke speler in La LigaHollowGamer schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:39:
[...]
Ik twijfel echt heel erg of de Jong het fysiek wel aankan in de PL. In La Liga ligt hij continue op de grond voor een kaart te vragen bij elk klein tikje.
Dat kon hij bij Ajax ook al niet.toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:52:
3x wisselen in de 90e minuut bij een achterstand.. Wellicht ietsje eerder doen Erik?
Voelt vertrouwd als Ajacied (hoewel Schreuder én vroeg wisselde én de allerlaatste seconde nog wilde wisselen). Maar wat mij betreft wordt na de 85e minuut wisselen sowieso verboden. Het is alleen maar tijdrekken en brengt vaak maar weinig.toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:52:
Gelukkig wel, ik zou het heel vreemd gevonden hebben als ie nu ineens wel op tijd zou ingrijpenPolarBear schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:00:
[...]
Voelt vertrouwd als Ajacied (hoewel Schreuder én vroeg wisselde én de allerlaatste seconde nog wilde wisselen). Maar wat mij betreft wordt na de 85e minuut wisselen sowieso verboden. Het is alleen maar tijdrekken en brengt vaak maar weinig.
Ja, maar dat moet hij echt afleren. In de PL gaan ze gewoon door, dat is hij niet gewend.
Nou dat valt ook wel weer mee, die mythische status van de PL af en toe. Ik zie daar ook gewoon trage wedstrijden, slechte wedstrijden, aanstellers, var missers etc etc etc. Voetbal verschilt nog maar weinig van competitie tot competitie imho, enige echte verschil is het aantal topclubs in de competities. De PL heeft de breedste top, maar kijk een Man U bijvoorbeeld die hadden tegen diverse eredivisieclubs ook verloren als ze zo spelen.HollowGamer schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:27:
[...]
Ja, maar dat moet hij echt afleren. In de PL gaan ze gewoon door, dat is hij niet gewend.
Maar dat zegt ie allemaal niet. Alleen dat er geen uren bij de scheids gejankt wordt, want als je dat doet sta je daar in je eentje terwijl de rest alweer voetbalt.PolarBear schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:38:
[...]
Nou dat valt ook wel weer mee, die mythische status van de PL af en toe. Ik zie daar ook gewoon trage wedstrijden, slechte wedstrijden, aanstellers, var missers etc etc etc. Voetbal verschilt nog maar weinig van competitie tot competitie imho, enige echte verschil is het aantal topclubs in de competities. De PL heeft de breedste top, maar kijk een Man U bijvoorbeeld die hadden tegen diverse eredivisieclubs ook verloren als ze zo spelen.
valt wat voor te zeggen, maar waarom moet het spel sowieso stil liggen voor een wissel? (weet ik oprecht niet)PolarBear schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:00:
[...]
Voelt vertrouwd als Ajacied (hoewel Schreuder én vroeg wisselde én de allerlaatste seconde nog wilde wisselen). Maar wat mij betreft wordt na de 85e minuut wisselen sowieso verboden. Het is alleen maar tijdrekken en brengt vaak maar weinig.
In het hockey, ijshockey en vast nog wel meer sporten gaat het spel tijdens een wissel gewoon door.
Haaland is los, een pingel versierd in de eerste helft (domme keeper), zelf strak gescoord, en daarna de 0-2 na een splijtende pass van DeBruyne. West Ham heeft niet veel in te brengen.
Dit zou wel eens een heel saai seizoen kunnen worden.
[ Voor 9% gewijzigd door gambieter op 07-08-2022 19:01 ]
Spijker op zijn kop. Het was af en toe buitengewoon matig qua passing maar er zat tenminste beweging in bij de opbouw. Het blijft lachwekkend (wat ik ook veel deed met twee United fans in een Londonse kroeg zojuist) om van Brighton te verliezen en er is nog een lange weg te gaan maar het is in ieder geval mooi om te zijn dat er ergens aan gewerkt wordt.HollowGamer schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:38:
[...]
Jij hebt vorig seizoen niet gekeken? Dit is echt al 2x beter dan vorig jaar.
Hopelijk is Ronaldo snel opgetieft. Ik wil die kerel niet meer in United shirt zien.
En dan raakt iemand in de 86e minuut dusdanig geblesseerd dat hij het veld moet verlaten. Lekker dan.PolarBear schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 17:00:
[...]
En niet zeggen dat er in die gevallen wel gewisseld mag worden, want dan gaan spelers weer blessures veinzen.
Gewoon standaard voor iedere wissel een minuut of anderhalf bijtrekken.
Lekker met 3 punten uit bij het altijd lastige Crystal Palace vertrekken is een mooie start van het seizoen. Wat ben ik blij dat we die Martinez niet gehaald hebben trouwens. Meer dan tevreden met Zinchenko. Het was nog niet allemaal geweldig, maar dat zal ook gewoon moeten groeien. Voorlopig staan we er op papier prima voor.
Verder erg blij met ViaPlay. Gewoon kunnen kiezen welke wedstrijd je wilt zien zodat je ook gewoon alle wedstrijden van je club kan kijken i.p.v. wat Ziggo leuk leek. Dan zeker met een Nederlandse trainer in de PL kan je er donder op zeggen dat het ManU op de buis is wanneer mogelijk.
V.w.b. die Nederlandse trainer, ik zie dat het topic een aantal "tijdelijke" ManU fans rijker is omdat er nu een Nederlandse trainer zit, net zoals destijds met van Gaal. Ach, voor zolang het duurt natuurlijk. De meeste Nederlandse trainers de laatste jaren bleken toch allemaal te licht bevonden voor de Premier League.
Ik ga er vanuit dat City kampioen wordt dit seizoen. Haaland gaat dat verschil wel maken. Vlak Liverpool overigens met Nunez niet uit. Ik denk zelf dat wij 3de kunnen worden. Chelsea en ManU lijken t.o.v. vorig seizoen alleen maar zwakker geworden te zijn. Er worden geen transfers gemaakt. Met name Chelsea lijkt met Rudiger en Christensen een behoorlijke aderlating te hebben ondergaan. Het nieuwe bestuur probeert nu paniek aankopen.
1. City
2. Liverpool
3. Arsenal
5. Chelsea
6. ManU
Verder erg blij met ViaPlay. Gewoon kunnen kiezen welke wedstrijd je wilt zien zodat je ook gewoon alle wedstrijden van je club kan kijken i.p.v. wat Ziggo leuk leek. Dan zeker met een Nederlandse trainer in de PL kan je er donder op zeggen dat het ManU op de buis is wanneer mogelijk.
V.w.b. die Nederlandse trainer, ik zie dat het topic een aantal "tijdelijke" ManU fans rijker is omdat er nu een Nederlandse trainer zit, net zoals destijds met van Gaal. Ach, voor zolang het duurt natuurlijk. De meeste Nederlandse trainers de laatste jaren bleken toch allemaal te licht bevonden voor de Premier League.
Ik ga er vanuit dat City kampioen wordt dit seizoen. Haaland gaat dat verschil wel maken. Vlak Liverpool overigens met Nunez niet uit. Ik denk zelf dat wij 3de kunnen worden. Chelsea en ManU lijken t.o.v. vorig seizoen alleen maar zwakker geworden te zijn. Er worden geen transfers gemaakt. Met name Chelsea lijkt met Rudiger en Christensen een behoorlijke aderlating te hebben ondergaan. Het nieuwe bestuur probeert nu paniek aankopen.
1. City
2. Liverpool
3. Arsenal
5. Chelsea
6. ManU
toolkist schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Dit heeft niks te maken met Ten Hag, maar alles met degenen boven hem die voor versterkingen hadden moeten zorgen
Bij dat soort clubs is het toch zelden écht de schuld van de er uit vliegende coach?D-e-n schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 16:10:
[...]
Daar kan Ten Hag toch weinig aan doen? Hij heeft geen enkele spits en er mankeert wel wat meer aan de selectie.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nou, dit seizoen weet ik niet goed welke top 7-10 teams gaan aansluiten/uitblinken. Leicester oogt niet goed. WHU en Newcastle durf ik het ook niet van te zeggen. Vandaar een traditionele top 6.
Ik zie mezelf overigens absoluut niet als Man Utd fan. Hoogstens als 'geïnteresseerd hoe Ten Hag het ervanaf brengt'. Ik wil in de PL gewoon leuke potten voetbal zien, maakt me niet uit welk team.JeroenNietDoen schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:47:
Ik zie nul nieuwe Nederlandse fans van United alleen maar de gebruikelijke teksten dat het United onwaardig is om zo te spelen. Alsof United niet al het tiende seizoen ingaat, na Ferguson die alle succes tussen '90 en 2013 bracht, met een matige selectie en weinig kans op sportief succes. Voor Ferguson United kampioen maakte was United 26 jaar niet kampioen geweest. Het is niet vanzelfsprekend dat United bovenaan staat zoals het is voor Ajax en Bayern.
De populariteit van Arsenal in dit topic bestaat overigens ook voornamelijk vanwege Bergkamp en Overmars vijfentwintig jaar geleden. Dat is net zo goed uit te lachen door een 'echte' fan als lui die nu uit interesse naar Ten Hag zijn nieuwe clubbie kijken.
De populariteit van Arsenal in dit topic bestaat overigens ook voornamelijk vanwege Bergkamp en Overmars vijfentwintig jaar geleden. Dat is net zo goed uit te lachen door een 'echte' fan als lui die nu uit interesse naar Ten Hag zijn nieuwe clubbie kijken.
[ Voor 0% gewijzigd door Exactor it op 07-08-2022 22:28 . Reden: 25 jaar geleden. Ik ben oud. ]
Goed dat je voornamelijk gebruikt in je zin, daarmee laat je zien dat je de uitzonderingen ook kentExactor it schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 22:22:
De populariteit van Arsenal in dit topic bestaat overigens ook voornamelijk vanwege Bergkamp en Overmars vijfentwintig jaar geleden.
Overigens, in je edit, 25 jaar refererend naar Bergkamp en Overmars. Dat van Overmars klopt, maar Bergkamp kwam al in 1995. Herkenbaar dat oud voelen
[ Voor 18% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-08-2022 22:37 ]
Dan heb je het mis, want ik ben pas later fan geworden van Arsenal.Exactor it schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 22:22:
[..]
Een kennis (wil hem geen vriend noemen) was fan van Arsenal, en zo ben ik die club ook gaan volgen en merkte ik ook een klik.
Vroeger keek ik niet veel (live) voetbal, simpelweg dat we er geen geld voor hadden en streams bestonden destijds nog niets. Dus veel van Bergkamp en Overmars heb ik niet gezien. Wel de tijden daarna.
Arsenal gebruikt veel (gekochte) jeugdspelers (Saka, Walcott, Wilshere, Ramsey, etc.), met destijds niet-bekende spelers (Monreal, Giroud, Kos, Vermaelen, Cazorla, etc.), die niet tig miljoenen hadden gekost, werd ik ook enthousiaster over de club. Zelfs een speler als Chamakh vond ik destijds een goede toevoeging.
Van Wenger was ik ook fan, maar met de seizoenen werd ik dat minder. Zo gaf hij bijna niets uit op de transfermarkt en zijn wisselbeleid/tactiek werd steeds slechter. Als het slecht ging, kwamen de paniekbuys waar ik nog altijd spelers als Perez (die nooit speelde onder Wenger), Parker, etc. voorbij zag komen.
Inmiddels ken ik de club beter, volg ik (deels) de ontwikkeling van jeugdspelers en ben ik optimistischer over de toekomst met Edu & Arteta. Het is uiteindelijk goed dat we afscheid hebben genomen van Raul en Sven.
Het enige waar ik mij zorgen om maak zijn onze uitgaande transfers. Wij kunnen spelers voor geen meter verkopen, 7/8 miljoen voor Torreira is bijvoorbeeld een lachertje en dat geld voor nog wat meer waar we niet van af komen (Bellerin o.a.).
TLTR: Mensen die alleen fan worden van succesclubs (PSG, City, etc.), die noem ik pas platicfans. Achter de rest zit meestal een verhaal.
Paris is ook alleen maar een succesclub in eigen land; Europees doen ze leuk mee maar hebben ze buiten een UEFA cup in '96 nog geen groot succes behaald.HollowGamer schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 08:58:
[...]
TLTR: Mensen die alleen fan worden van succesclubs (PSG, City, etc.)
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik ook hoor, daarom gun ik hem ook succes.
Alleen als je ziet wat nog allemaal moet gebeuren daar bij Man Utd, het hele board mag wel vervangen worden, dan vrees ik dat hij het niet gaat redden daar.
Ik vind het jammer dat mensen hem nu al afschrijven en hetzelfde doen bij Martinez, na één wedstrijd.
Bij ons was Ben White de eerste 2 wedstrijden enorm slecht, Gabriel was niet goed, etc. Nu zit Barca en Juve achter Gabriel aan.
Het eerste seizoen PL is gewoon lastig, en de Man Utd selectie is gewoon op zoveel plekken erg slecht.
Een spits hebben ze bijvoorbeeld niet, buiten Martial, en een fatsoenlijk middenveld al helemaal niet. Verder ontbreken ook goede wingers.. ga er maar aan staan als TH.
Dan heb je nog Sky.. die zagen alles af, terwijl ze zelf niet veel presteerde bij hun clubs als trainer.
Martinez was w.m.b. één van de weinigen die een voldoende haalde. Ik geef het je te doen, zo hoog spelen met een schildpad (Maguire) naast je.
Interview na de wedstrijd met ten Hag legde wel wat bloot: de interviewer vroeg waarom het leek dat de vroege pressing, die in het voorseizoen zo goed in het systeem leek te zitten, nu volledig verdwenen was. Waarop ten Hag countert met de opmerking dat Brighton voornamelijk van achteruit de lange bal speelde, dus pressing niet aan de orde was, en dat je bij die lange bal moet zorgen dat je de tweede bal hebt (en dat was nu niet het geval). Maar Ajax had precies hetzelfde probleem met dat soort voetbal (herinneren we ons de tweede helft tegen Spurs nog? Ik wel, helaas), en dat lijkt hij maar niet in zijn teams te krijgen. Maar als je ziet dat je team daar niets mee kan, zet het dan om.
(overigens was ik het niet helemaal eens met zijn opmerking, maar dat terzijde)
Interview na de wedstrijd met ten Hag legde wel wat bloot: de interviewer vroeg waarom het leek dat de vroege pressing, die in het voorseizoen zo goed in het systeem leek te zitten, nu volledig verdwenen was. Waarop ten Hag countert met de opmerking dat Brighton voornamelijk van achteruit de lange bal speelde, dus pressing niet aan de orde was, en dat je bij die lange bal moet zorgen dat je de tweede bal hebt (en dat was nu niet het geval). Maar Ajax had precies hetzelfde probleem met dat soort voetbal (herinneren we ons de tweede helft tegen Spurs nog? Ik wel, helaas), en dat lijkt hij maar niet in zijn teams te krijgen. Maar als je ziet dat je team daar niets mee kan, zet het dan om.
(overigens was ik het niet helemaal eens met zijn opmerking, maar dat terzijde)
Ik was fan van Engels voetbal sinds ik ooit Blackburn Rovers kampioen zag worden op tv. Als ik het me goed herinner was relatief kort daarna Engels voetbal op zaterdag live op tv (RTL5?). En Ik speelde de game USM2 en later USM98 altijd met Arsenal.Exactor it schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 22:22:
Ik zie nul nieuwe Nederlandse fans van United alleen maar de gebruikelijke teksten dat het United onwaardig is om zo te spelen. Alsof United niet al het tiende seizoen ingaat, na Ferguson die alle succes tussen '90 en 2013 bracht, met een matige selectie en weinig kans op sportief succes. Voor Ferguson United kampioen maakte was United 26 jaar niet kampioen geweest. Het is niet vanzelfsprekend dat United bovenaan staat zoals het is voor Ajax en Bayern.
Heb in die tijd een zwak voor zowel United als Arsenal opgebouwd. Zeker de periode van de invincibles was fantastisch. Tegenwoordig interesseert voetbal me veel minder, maar kijk ik alleen wanner het me uitkomt.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Verwijderd
Haaland gaat er dit seizoen meer dan 30 inschieten.gambieter schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:00:
Haaland is los, een pingel versierd in de eerste helft (domme keeper), zelf strak gescoord, en daarna de 0-2 na een splijtende pass van DeBruyne. West Ham heeft niet veel in te brengen.
Oh wat hoop ik dat ze dit voor laten komen... Ze gaan zooooo enorm hard nat dan.Barcelona dreigt met juridische stappen om het contract van Frenkie de Jong ongeldig te kunnen laten verklaren. Dat wordt gemeld door The Athletic. De club zou op 15 juli aan de spelmaker hebben laten weten dat het laatste contract dat hij tekende, in oktober 2020, nooit getekend had mogen worden. De beloofde voorwaarden zouden namelijk tot stand zijn gekomen door 'criminele acties' van het vorige bestuur en dus denkt Barça dat het de huidige verbintenis van De Jong kan annuleren.
Damn zeg, met hoe ze nu bezig zijn het vorige bestuur crimineel noemen. Wat ze nu doen is natuurlijk allemaal zo enorm zuiver.
Ik hoop dat ze keihard afgemaakt worden door de rechter. Laat ze maar eens een jaartje of wat niet mee mogen doen op Europees niveau als straf omdat ze hun shit niet op orde hebben. Kijken hoe lang ze dat volhouden.
Ik hoop dat ze keihard afgemaakt worden door de rechter. Laat ze maar eens een jaartje of wat niet mee mogen doen op Europees niveau als straf omdat ze hun shit niet op orde hebben. Kijken hoe lang ze dat volhouden.
Maar hoezo zouden ze dan juridische stappen richting De Jong nemen en niet richting het vorige bestuur. Zolang het bestuur bevoegd is en er geen onrechtmatige zaken in staan dan kan je als nieuw bestuur bijzonder weinig richting de gecontracteerde partij, maar goed ik ben geen kenner van het Spaanse rechttoolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:40:
[...]
Oh wat hoop ik dat ze dit voor laten komen... Ze gaan zooooo enorm hard nat dan.
Punten verspelen tegen laagvliegers...waar kennen we dat van?Gonadan schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:55:
[...]
[...]
Bij dat soort clubs is het toch zelden écht de schuld van de er uit vliegende coach?
@Napo
Omdat die LaPorta een enorme blaaskaak is die niks met voetbal heeft maar wel met geld. Al dat politieke gelul daar en dat bewust lekken van Barcelona. Wat een verschrikkelijke rotclub is dat toch geworden zeg.
Heb daar 0,0 sympathie voor. Even helemaal los van de situatie met De Jong. T'is best frappant dat je een 34-jarige spits voor miljoenen overneemt zonder enige restwaarde en volledig onder curatele staat die met een schijnoplossing 'opgelost' lijkt te zijn. Echt op meerdere niveau's onbegrijpelijk gewoon.
[ Voor 50% gewijzigd door Typhone op 08-08-2022 14:58 ]
In het oorspronkelijke stuk in The Athletic staat dit:Napo schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:45:
[...]
Maar hoezo zouden ze dan juridische stappen richting De Jong nemen en niet richting het vorige bestuur. Zolang het bestuur bevoegd is en er geen onrechtmatige zaken in staan dan kan je als nieuw bestuur bijzonder weinig richting de gecontracteerde partij, maar goed ik ben geen kenner van het Spaanse recht
Daar wil je toch niet eens meer spelen? Maar hij heeft nog een hoop geld van ze te goed, dus hij is ook niet gek. Barcelona moet hem kwijt, anders kunnen ze Lewa en al die anderen niet inschrijven voor de competitie.Sources around the Catalan club suggest there has been further dialogue between Barcelona and De Jong’s camp, in which the present board have identified their predecessors for the alleged criminality and warned that De Jong and his representatives may also be implicated.
Let wel: die brief is 15 juli naar De Jong gestuurd, een dag nadat Barcelona overeenstemming had bereikt met Manchester United. Geheel toevallig, uiteraard.
Nog meer Barcelona fun:
Incredible. Spanish radio claim Barcelona jointly set-up a holdings company to which it paid €150m of its own money to buy its own assets (to inflate value of sale). La Liga rejected it as not "new" money. Barça must now pay €37.5m tax on this payment.https://t.co/tCBQH64e3Z
— Colin Millar (@Millar_Colin) 8 augustus 2022
Hoezo crimineel?
Paar dagen geleden was er ook dit prachtige staaltje (let vooral op het eerste punt):
Barcelona's financial turmoil:
— The Athletic | Football (@TheAthleticFC) 3 augustus 2022
🔴 Asked UEFA for #UCL money up front for several seasons
🔵 Signings might not be registered
🔵 Some players feel they're victims of smear campaigns
🔴 Bizarre clause they asked #LUFC for@AdamCrafton_ @PolBallus @dermotmcorrigan @JamesHorncastle
[ Voor 9% gewijzigd door autje op 08-08-2022 15:36 ]
Ze hebben ook al een groot deel van de toekomstige TV opbrengsten verkocht aan een externe partij om maar per direct geld beschikbaar te hebben.
Laat ze maar vallen, dit lijkt geen gezonde bedrijfsvoering te zijn.
Laat ze maar vallen, dit lijkt geen gezonde bedrijfsvoering te zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door dutchgio op 08-08-2022 15:43 ]
Ik heb het al eerder gezegd, maar er waren toch meerdere spelers die akkoord waren gegaan met dezelfde constructie als De Jong?
Dat alleen de Jong in de media getarget word is wel bijzonder.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Omdat hij misschien het meest in de publiciteit komt vanwege de interesse vanuit United?Bossie schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:02:
Ik heb het al eerder gezegd, maar er waren toch meerdere spelers die akkoord waren gegaan met dezelfde constructie als De Jong?
En dat hij de best betaalde speler is? Geen idee hoor.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik dacht dat spelers zoals Pique, Busquets en Alba ook een soortgelijke constructie hebben.Rivanov schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 17:12:
[...]
Omdat hij misschien het meest in de publiciteit komt vanwege de interesse vanuit United?
En dat hij de best betaalde speler is? Geen idee hoor.
Je ziet dat er bij sommige nu al weer druk via de media word opgelegd om salaris in te leveren.
Waarom denk je dat? Ik ben bang dat ze dat in die corrupte wereld er toch wel op de één of andere manier doorheen krijgen.toolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 14:40:
Oh wat hoop ik dat ze dit voor laten komen... Ze gaan zooooo enorm hard nat dan.
Ik ben ook zo bang dat De Jong er uiteindelijk klaar mee is en ze er nog meer wegkomen ook.
Sympathie voor de club heb ik al nooit gehad, maar dat wordt zeker niet beter zo.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je hoopt dan maar dat spelers uiteindelijk denken, laat maar als het zo gaat. Maar dat zal wel niet clubs als Barca en Real Madrid zijn al zo lang een soort heilige graal voor enorm veel spelers dat dat niet heel snel zal kantelen.Gonadan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:37:
[...]
Waarom denk je dat? Ik ben bang dat ze dat in die corrupte wereld er toch wel op de één of andere manier doorheen krijgen.
Ik ben ook zo bang dat De Jong er uiteindelijk klaar mee is en ze er nog meer wegkomen ook.
Sympathie voor de club heb ik al nooit gehad, maar dat wordt zeker niet beter zo.
_________
Oh en excuses aan de Arsenal fans die ik wellicht schoffeerde. Al vond ik de oorsprong verhalen mooi om te lezen! Hier is, ongevraag, de mijne: ik had geen club als achtjarig jochie en mijn oom (Everton) vond dat belachelijk. Hij heeft me redelijk vaak meegenomen naar Goodison Park. Dat vond ik mooi maar niet echt boeiend verder. Mijn opa bracht me meestal naar rugby maar af en toe naar zijn club Coventry. Uiteindelijk ging ik naar United-Palace (FA cup finale '90) op Wembley. Mijn oom zei dat ik hier een team moest kiezen (Ian Wright speelde toen bij Palace, echt een top speler). Ik antwoordde dat ik voor de winnaar zou zijn. Het werd een gelijkspel. De replay was een week of wat later in de avond en ik moest bij rust naar bed. Ik wist dus pas 's ochtends dat ik United fan was. Het begin was als Glory Hunter dus maar ik denk dat ik mijn sporen inmiddels verdiend heb. Sterker nog ik heb sinds SAF vertrok nauwelijks een wedstrijd niet gekeken terwijl ik in zijn tijd veel oversloeg omdat ze toch altijd wonnen.
Sinds wanneer zijn rechters corrupt?Gonadan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:37:
[...]
Waarom denk je dat? Ik ben bang dat ze dat in die corrupte wereld er toch wel op de één of andere manier doorheen krijgen.
[edit]overigens zou het van van Gaal een mooie move zijn om Frenkie nu te vertellen dat ie hoe dan ook mee gaat naar het WK, dus dat er van die kant dus geen druk op hem staat maar hij eigenlijk gewoon keihard gesteund wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door toolkist op 08-08-2022 20:21 ]
Stel ze krijgen gelijk, en het contract is ongeldig in hun ogen en de rechter gaat er in mee, dan is De Jong transfervrij en kan een dikke tekenbonus elders pakken en Barcelona verdient dan niks aan zijn transfer.Gonadan schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 18:37:
[...]
Ik hoop het zo. Wat een walgelijke club hoe die met hun spelers om gaan.
Waar Barca eerder op uit is is dat het salaris in het lopende contract verlaagd wordt. Zo houden ze het contract in stand voor minder en houden ze de transferprijs hoog.JeroenNietDoen schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:09:
[...]
Stel ze krijgen gelijk, en het contract is ongeldig in hun ogen en de rechter gaat er in mee, dan is De Jong transfervrij en kan een dikke tekenbonus elders pakken en Barcelona verdient dan niks aan zijn transfer.
Het gaat inderdaad om de contractverlenging, Barca hoopt dat ze die terug kunnen draaien waardoor hij op zijn originele contract zou uitkomen.
Lijkt een wat vergezochte situatie, zouden ze dan niet eerst de malafide praktijken van het eerdere bestuur moeten aantonen en die aangepakt worden?
Lijkt een wat vergezochte situatie, zouden ze dan niet eerst de malafide praktijken van het eerdere bestuur moeten aantonen en die aangepakt worden?
Dan hebben ze daarna meteen een claim voor achterstallig salaris van een miljoen of 20 aan hun broek?dutchgio schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:45:
Het gaat inderdaad om de contractverlenging, Barca hoopt dat ze die terug kunnen draaien waardoor hij op zijn originele contract zou uitkomen.
Nee juist niet. Ze roeptoeteren nu dat het herstructureren/doorschuiven van salaris onwettig is. (Wat hilarisch is aangezien ze zelf één van de twee partijen bij de overeenkomst zijn.) Ze zeggen dus nu dat het huidige (lees: verlaagde) salaris van De Jong door moet lopen in plaats van het verhoogde, lees: doorgeschoven, salaris dat in zijn contract staat.toolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 22:38:
[...]
Dan hebben ze daarna meteen een claim voor achterstallig salaris van een miljoen of 20 aan hun broek?
De cartoons van David Squires in de Guardian blijven leuk als het gaat om de PL. Dit is het stukje over Ten Hag, die als de kapitein van de Titanic wordt afgebeeld:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9yFXePGqhDm55DM8ZFHJdocW.png?f=user_large)
Arteta is een Playmobil manager:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YAB6NDa6DasDsxWenRjQ0KES.png?f=user_large)
En Haaland als een terminator Robot, en Roy Keane, wie kan Roy Keane en papa Haaland vergeten:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9yFXePGqhDm55DM8ZFHJdocW.png?f=user_large)
Arteta is een Playmobil manager:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YAB6NDa6DasDsxWenRjQ0KES.png?f=user_large)
En Haaland als een terminator Robot, en Roy Keane, wie kan Roy Keane en papa Haaland vergeten:
:fill(white):strip_exif()/f/image/HQZu7a3FYjE2SS1UYKCIPALh.png?f=user_large)
Er wordt steeds De Jong genoemd, maar er zijn ook twee die al jaren dienst hebben bij Barca en die worden ook gevraagd salaris in te leveren.JeroenNietDoen schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 21:09:
[...]
Stel ze krijgen gelijk, en het contract is ongeldig in hun ogen en de rechter gaat er in mee, dan is De Jong transfervrij en kan een dikke tekenbonus elders pakken en Barcelona verdient dan niks aan zijn transfer.
Hopelijk gebeurt dit bij ons niet, onze grootverdieners zijn weg, maar onze transferbedragen wel daardoor hoger. Nieuwe spelers krijgen niet meer zo'n belachelijk salaris aangeboden, tenzij ze echt van toegevoegde waarde zijn.
Dan ga je enorme wrijving in de ploeg creëren, zelfs een Wijnaldum was met nauwelijks speeltijd heilig.toolkist schreef op maandag 8 augustus 2022 @ 20:17:
[...]
Sinds wanneer zijn rechters corrupt?
[edit]overigens zou het van van Gaal een mooie move zijn om Frenkie nu te vertellen dat ie hoe dan ook mee gaat naar het WK, dus dat er van die kant dus geen druk op hem staat maar hij eigenlijk gewoon keihard gesteund wordt.
Ga je dat tegen Frenkie zeggen, ga je gezeik met kamp Wijnaldum krijgen. Ik denk dat Louis dat al te goed beseft en dat dus nooit publiekelijk gaat aangeven.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wijnaldum heeft er laatst ook een periode niet bij gezeten omdat hij niet speelde.Quad schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 17:12:
[...]
Dan ga je enorme wrijving in de ploeg creëren, zelfs een Wijnaldum was met nauwelijks speeltijd heilig.
Ga je dat tegen Frenkie zeggen, ga je gezeik met kamp Wijnaldum krijgen. Ik denk dat Louis dat al te goed beseft en dat dus nooit publiekelijk gaat aangeven.
Barca zal er wel weer (onder)uit komen omdat ze anders al die nieuwe spelers niet in kunnen schrijven.
Of met een nieuwe belofte naar de spelers die inleveren, nog meer toekomstige opbrengsten te verkopen of door een transfer van Frenkie etc.
En als Frenkie toch blijft kun je hem maar beter gebruiken ook, dan zal hij ook wel spelen.
Alweer zo'n leuk gerucht, laat dit waar zijnBarcelona dreigt Andreas Christensen en Franck Kessié al na een paar weken kwijt te raken. Als de Catalaanse club er niet in slaagt om ze in te schrijven voor LaLiga, worden de contracten van het tweetal volgens ESPN verscheurd. Christensen en Kessié hebben die speciale clausule in hun verbintenis laten opnemen toen ze in Camp Nou tekenden.
Christensen werd transfervrij overgenomen van Chelsea en Kessié maakte de gratis overstap van AC Milan naar Barcelona. Daarmee waren de twee de eerste aanwinsten die deze zomer officieel gepresenteerd werden door los Azulgrana, maar een paar weken na het ondertekenen van de contracten zou het dus alweer tot een breuk kunnen komen. Beide spelers hebben een clausule in hun contract laten zetten die het mogelijk maakt om onder de verbintenis uit te komen, mocht Barça ze niet voor de eerste competitiewedstrijd in kunnen schrijven voor LaLiga. Dat is een scenario dat steeds dichterbij komt.
ESPN neem ik met een korreltje zout. Niet dat die clausules niet bestaan, maar ik zou dan verwachten dat ze naar de rechtbank kunnen stappen om hun contract te laten breken wegens valse beloftes van het bestuur. Ik verwacht dat ze wel een goede kans zouden maken (ook de andere die het niet hebben), Barca kan namelijk het salaris niet betalen + ze voldoen niet aan het La Liga reglement.toolkist schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 18:48:
[...]
Alweer zo'n leuk gerucht, laat dit waar zijn
Dit is anders dan dat je ergens een contract tekent en ze voldoen gewoon aan alles, lijkt me?
Ik hoop echt dat ze het niet lukt, wat ze hebben gedaan met Fabregas, Henry, etc. destijds, stoorde mij enorm.
Het wordt tijd dat ze hun zelf toegekende elite status, wel (al is het maar even) kwijtraken.
Is de Europese Supercup vanavond ook op tv?
Edit: Ziggo blijkbaar
Edit: Ziggo blijkbaar
[ Voor 22% gewijzigd door Bossie op 10-08-2022 20:01 ]
RTL 4 + 7 volgens Flashscore app. Dacht dat ik gisteren op RTL 7 reclame daarover had gezien.Bossie schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:00:
Is de Europese Supercup vanavond ook op tv?
Wel weer erg laat, waarom kunnen die wedstrijden niet om 20.00u beginnen?
RTL 7 volgens de gids iddHollowGamer schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:01:
[...]
RTL 4 + 7 volgens Flashscore app. Dacht dat ik gisteren op RTL 7 reclame daarover had gezien.
Wel weer erg laat, waarom kunnen die wedstrijden niet om 20.00u beginnen?
Verwijderd
De bron is ESPN global.HollowGamer schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 19:58:
[...]
ESPN neem ik met een korreltje zout. Niet dat die clausules niet bestaan, maar ik zou dan verwachten dat ze naar de rechtbank kunnen stappen om hun contract te laten breken wegens valse beloftes van het bestuur. Ik verwacht dat ze wel een goede kans zouden maken (ook de andere die het niet hebben), Barca kan namelijk het salaris niet betalen + ze voldoen niet aan het La Liga reglement.
Dit is anders dan dat je ergens een contract tekent en ze voldoen gewoon aan alles, lijkt me?
Ik hoop echt dat ze het niet lukt, wat ze hebben gedaan met Fabregas, Henry, etc. destijds, stoorde mij enorm.
Het wordt tijd dat ze hun zelf toegekende elite status, wel (al is het maar even) kwijtraken.
En spelers die twee maanden geen volledig salaris ontvangen kunnen hun contract opzeggen obv de FIFA reglementen. Dit hele drama draait om de salary cap voor de spelergroep die de club wil registreren voor de competitie. Het betalen van de salarissen op zich zal niet zo'n probleem zijn.
Wat ik begrijp, is dat ze de spelerssalarissen niet kunnen betalen omdat deze te hoog zijn. M.a.w. ze kunnen het wel betalen, maar mogen het niet door FFP. Dat is dan toch hetzelfde? Of kun je hier omheen werken? Verder is het maar de vraag of ze wel mee mogen doen aan de competitie.Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:21:
[...]
De bron is ESPN global.
En spelers die twee maanden geen volledig salaris ontvangen kunnen hun contract opzeggen obv de FIFA reglementen. Dit hele drama draait om de salary cap voor de spelergroep die de club wil registreren voor de competitie. Het betalen van de salarissen op zich zal niet zo'n probleem zijn.
Er klopt sowieso niets van: Auba, Lewan, Rafinha, Christensen, Kessie, etc. allemaal spelers met een dik salaris (dan tel ik die RWB van Chelsea nog niet mee, die ook voor een dik bedrag zou overkomen). Het is ook gek dat ze dan assets verkopen (Barca Studio) + ondertussen ook bezig zijn met het stadion (ver)bouwen.
Destijds was het ook geen zuivere koffie in de Serie A, deze gasten lijken er hetzelfde potje van te maken.
Wij hadden met Raul en Sven ook zulke personen in de club zitten.. ben erg blij dat we van die af zijn, ze slopen je hele club.
[ Voor 3% gewijzigd door HollowGamer op 10-08-2022 20:31 ]
Even verdiepen in de FPP regels van La Liga, dat zijn restricties etc die gebaseerd zijn op de financiën van de afgelopen periode waarin de financiën door Corona helemaal ingezakt waren.HollowGamer schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:29:
[...]
Wat ik begrijp, is dat ze de spelerssalarissen niet kunnen betalen omdat deze te hoog zijn. M.a.w. ze kunnen het wel betalen, maar mogen het niet door FFP. Dat is dan toch hetzelfde? Of kun je hier omheen werken? Verder is het maar de vraag of ze wel mee mogen doen aan de competitie.
Er klopt sowieso niets van: Auba, Rafinha, Christensen, Kessie, etc. allemaal spelers met een dik salaris (dan tel ik die RWB van Chelsea nog niet mee). Het is ook gek dat ze dan assets verkopen (Barca Studio) + ondertussen ook bezig zijn met het stadion (ver)bouwen.
Destijds was het ook geen zuivere koffie in de Serie A, deze gasten lijken er hetzelfde potje van te maken.
Wij hadden met Raul en Sven ook zulke personen in de club zitten.. ben erg blij dat we van die af zijn, ze slopen je hele club.
Dat houd dus niet in dat de boekhouding voor dit jaar/seizoen niet in orde is.
Onderstand artikel legt het redelijk simpel uit:
https://barcauniversal.co...lonas-transfer-struggles/
[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 10-08-2022 20:36 ]
Snap ook niet helemaal waarom Barcelona helemaal Loco gaat met al die spelers te willen halen. Sommige zijn niet echt nodig en gezien de financiële situatie onbegrijpelijk.
Raphinha en Kounde hebben ze een pak geld tegen gesmeten terwijl ze die opzich toch niet nodig hebben?
Raphinha en Kounde hebben ze een pak geld tegen gesmeten terwijl ze die opzich toch niet nodig hebben?
Ik mag toch echt hopen dat FC Barcelona finaal tegen de lamp loopt binnenkort.
Je kan één van je belangrijkste spelers geen salaris betalen, ondertussen geef je miljoenen uit aan Lewandowski, Rafinha...
Laat ze maar afzakken naar de tweede divisie of de vijfde, Johan Cruijff draait zich om in zijn graf.
Je kan één van je belangrijkste spelers geen salaris betalen, ondertussen geef je miljoenen uit aan Lewandowski, Rafinha...
Laat ze maar afzakken naar de tweede divisie of de vijfde, Johan Cruijff draait zich om in zijn graf.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Ik denk dat niet investeren de club nog verder laat afzakken, een groot gedeelte van hun inkomsten is nou eenmaal gebaseerd op het sportief succesvol zijn.Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:43:
Snap ook niet helemaal waarom Barcelona helemaal Loco gaat met al die spelers te willen halen. Sommige zijn niet echt nodig en gezien de financiële situatie onbegrijpelijk.
Wat als ze opeens niet meer om de prijzen meedoen, wat voor impact heeft dat voor hun branding etc.
Ze hebben (talentvolle) jeugd spelers, zoals Ajax dat doet, maar die verkopen ze allemaal.Bossie schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:13:
[...]
Ik denk dat niet investeren de club nog verder laat afzakken, een groot gedeelte van hun inkomsten is nou eenmaal gebaseerd op het sportief succesvol zijn.
Wat als ze opeens niet meer om de prijzen meedoen, wat voor impact heeft dat voor hun branding etc.
Ja klopt wel maar denk dat ze nationaal gezien zeker Real kunnen bestrijden, ook zonder al die aankopen. Al was Lewandowski misschien wel nodig.Bossie schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:13:
[...]
Ik denk dat niet investeren de club nog verder laat afzakken, een groot gedeelte van hun inkomsten is nou eenmaal gebaseerd op het sportief succesvol zijn.
Die kerel van 34 waar ze miljoenen voor neergeteld hebben?Chelseamarre123 schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 21:53:
[...]
Ja klopt wel maar denk dat ze nationaal gezien zeker Real kunnen bestrijden, ook zonder al die aankopen. Al was Lewandowski misschien wel nodig.
Prima deal toch, Lewa heeft zeker nog een paar jaar in zich en brengt een stukje ervaring/rust in de relatief jonge aanval van Barcelona.Exactor it schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:01:
[...]
Die kerel van 34 waar ze miljoenen voor neergeteld hebben?
Vraag me meer af of ze Memphis nog gaan verkopen. Barca lijkt wat dat betreft op een beetje op Juventus mbt het halen van transfervrij spelers om deze vervolgens later door te verkopen.
@JeroenNietDoenJeroenNietDoen schreef op zondag 7 augustus 2022 @ 19:47:
Ik ga er vanuit dat City kampioen wordt dit seizoen. Haaland gaat dat verschil wel maken. Vlak Liverpool overigens met Nunez niet uit. Ik denk zelf dat wij 3de kunnen worden. Chelsea en ManU lijken t.o.v. vorig seizoen alleen maar zwakker geworden te zijn.
1. City
2. Liverpool
3. Arsenal
5. Chelsea
6. ManU
LOL !
Ja, het duurde even, maar het kwartje is gevallen > de 4e plaats ontbreekt, wie zou daar toch moeten staan
(de koploper in de PL
@HollowGamerHollowGamer schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 20:29:
die 2 namen noem je vaker; maar wie zijn het
45 miljoen voor een speler van hoe oud? Hij is uiteraard erg goed maar dit lijkt me een nogal slechte deal voor een club dat hiervoor ongeveer 10% van hun toekomstige tv geld moeten inleveren.Bossie schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:12:
[...]
Prima deal toch, Lewa heeft zeker nog een paar jaar in zich en brengt een stukje ervaring/rust in de relatief jonge aanval van Barcelona.
Vraag me meer af of ze Memphis nog gaan verkopen. Barca lijkt wat dat betreft op een beetje op Juventus mbt het halen van transfervrij spelers om deze vervolgens later door te verkopen.
Goedenavond all,
Dit topic is alleen bedoeld voor buitenlandse clubs, om elkaar te helpen voor wedstrijdtickets voor sommige clubs kan dit ook in dit topic? Of moet ik dan ergens anders zijn?
Dit topic is alleen bedoeld voor buitenlandse clubs, om elkaar te helpen voor wedstrijdtickets voor sommige clubs kan dit ook in dit topic? Of moet ik dan ergens anders zijn?
Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Als je vragen hebt waar je ze legaal zou kunnen kopen en wat de ervaringen zijn dan denk ik dat dat hier wel kan toch @Outerspace?
Als je kaarten wilt verkopen/ruilen/whatever is er Vraag&Aanbod.
Een specifieke Vraag en Aanbod voor kaarten? Zo ja, waar kan ik het vinden?toolkist schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:47:
Als je vragen hebt waar je ze legaal zou kunnen kopen en wat de ervaringen zijn dan denk ik dat dat hier wel kan toch @Outerspace?

Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Die is er niet.SoWTM schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:58:
[...]
Een specifieke Vraag en Aanbod voor kaarten? Zo ja, waar kan ik het vinden?
Beter quote je de kerel die vraag stelt. @SoWTM. Ik probeer helemaal geen kaartjes te slijten.Outerspace schreef op donderdag 11 augustus 2022 @ 00:10:
[...]
Daar hebben we Vraag en Aanbod overig (VAO) voor. Als je gewoon vragen hebt over stadions, tickets, parkeerplaatsen etc, dan zou dat prima passen in het Randzaken topic.
Cc @ @toolkist
[ Voor 6% gewijzigd door Exactor it op 11-08-2022 00:13 ]
https://www.google.com/am...als-head-of-football/amp/JAN-B schreef op woensdag 10 augustus 2022 @ 23:34:
[...]
@HollowGamer
die 2 namen noem je vaker; maar wie zijn het
https://www.google.com/am...en-mislintat-leaving/amp/
Wat een fout van Flekken. Deze is nog erger dan Gorter (wat ik trouwens niet echt een fout vond, die bal maakte een rare zwabber op het eind).
Yeah, goede aankoop geweest en upgrade t.o.v. onze vorige spitsen.Exocet schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 16:23:
Wat een goal van Jesus
Goed gespeeld, de tegendoelpunten waren onnodig, vooral bij die van Saliba.. waar ik de keeper weer veel te ver voor zijn goal vond staan. Waarom bleef hij gewoon niet in zijn doel staan?
Verder was Ode misschien onzichtbaar, maar hij was heel belangrijk met zijn loopacties. Dat geld ook voor Xhaka, die was vandaag heel belangrijk.
Wat een verschrikkelijk uit-tenue van Man-Unit, goed contrast ook met het gras.
.. en wat een verschrikkelijke blunder van de Gea.Bossie schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:34:

Tjeezus, De Gea. Belachelijk slecht, laat de bal gewoon doorgaan, en 1-0 voor Brentford.
Derde shirt, maar het ziet er niet uit inderdaad.Bossie schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:34:
Er zit ook echt geen idee achter, er moeten minstens drie slimme spelers bij.gambieter schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:41:
Tjeezus, De Gea. Belachelijk slecht, laat de bal gewoon doorgaan, en 1-0 voor Brentford.
Die van PSG die wordt genoemd, Rabiot, a.u.b. niet - die is zo slecht en helemaal niet slim/veel te speels.
Niet best idd, dat zie je op mijn niveau ook wel eens bij keepers die geen kunstgras gewend zijn.HollowGamer schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:40:
[...]
.. en wat een verschrikkelijke blunder van de Gea.
edit: op mijn niveau zal Eriksen die bal niet ingespeeld krijgen
[ Voor 11% gewijzigd door Bossie op 13-08-2022 18:49 ]
Achja, speel hem even in de dekking in.
TH had hier nooit moeten tekenen, dat zou hij zich nu ook wel bedenken.
TH had hier nooit moeten tekenen, dat zou hij zich nu ook wel bedenken.
Wow dit is gewoon werkweigering van de Gea. Ik zou em nu al wisselen
2-0.. tegen fucking Brentford. Het zijn geen incidenten meer. Vind het sneu voor ten Hag dat hij serieus dacht deze club weer op de kaart te zetten.
Kunnen ze zich nog beter verstoppen.Bossie schreef op zaterdag 13 augustus 2022 @ 18:34:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Kijken wat TH gaat doen, lijkt ook een beetje te zoeken.
Lol. Ten Hag staat tussen z’n spelers met een blik “what the duck doe ik hier”
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken