Nou, ook dat kan je Kroenke niet aanrekenen. Hij cashed niet op Arsenal. Wat KSE (Kroenke Sports E...) doet is zijn geld omzetten in aandelen. Die aandelen worden meer of minder waard en daarmee is zijn bedrijf effectief ook meer waard. Daarnaast is het enige harde geld wat naar hem gaat elk jaar 6M onder de noemer financieel advies. Verder haalt hij dus geen geld uit de club.Deadsy schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 20:27:
[...]
en niet elk jaar flink wat geld uit de club halen.
@Gunner Die snap ik even nietGunner schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:44:
Arteta emery, Helaas is eerstgenoemde een poot mans pep.
(iets met Pep Guardiola?)
Ik neem aan dat hij bedoeld een tweederangs Pep (poor mans Pep, niet poot). Zeg maar een namaak Nike als je je de echte niet kunt veroorloven, of een fake Rolex
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mjah Pep is ook niks zonder zijn Chequebook.
Z’n Pepbook?JeroenNietDoen schreef op zondag 2 mei 2021 @ 15:38:
Mjah Pep is ook niks zonder zijn Chequebook.
Ondertussen makkelijke middag. Nul twee voor tegen Newcastle. Fraaie goal wel van Auba
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Invasie van protesterende "fans" op Old Trafford. Kans dat de wedstrijd tegen Liverpool niet doorgaat.
Zeker dikke goal van Auba maar Xhaka mag na de wedstrijd op zijn knietjes Mike Dean gaan bedanken dat die geen 2de geel kreeg.Gunner schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:42:
[...]
Z’n Pepbook?
Ondertussen makkelijke middag. Nul twee voor tegen Newcastle. Fraaie goal wel van Auba
Ook gewoon pitchside lees ik met camera’s vernield?dcell schreef op zondag 2 mei 2021 @ 16:46:
Invasie van protesterende "fans" op Old Trafford. Kans dat de wedstrijd tegen Liverpool niet doorgaat.
Groundsman inspecting pitch for possible damage. Reports of broadcast cameras being smashed. Serious doubts over match going ahead. #MUFC
— Laurie Whitwell (@lauriewhitwell) 2 mei 2021
Dikke chaos in ieder geval. Of de wedstrijd nog doorgaat is maar de vraag.Gunner schreef op zondag 2 mei 2021 @ 17:12:
[...]
Ook gewoon pitchside lees ik met camera’s vernield?
[Twitter]
Op Sky Sports blijven ze het maar over "fans" hebben, ipv idioten
.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik vind dit anders een relatief onschuldig protest en steun de gedachte erachter wel.gambieter schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:11:
Op Sky Sports blijven ze het maar over "fans" hebben, ipv idioten.
Dit is gericht tegen degenen die de SL er doorheen probeerden te duwen bij Man Utd.
Relatief onschuldig?toolkist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:18:
[...]
Ik vind dit anders een relatief onschuldig protest en steun de gedachte erachter wel.
Dit is gericht tegen degenen die de SL er doorheen probeerden te duwen bij Man Utd.

Fans die het stadion binnendringen en op het veld staan amok te maken
Wel alweer dik 2? weken te laat. ManU neemt er al geen deel meer aan. Daar komt bij dat camera's slopen en cornervlaggen jatten geen onschuldig protest is.toolkist schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:18:
[...]
Ik vind dit anders een relatief onschuldig protest en steun de gedachte erachter wel.
De idioten staan nu bij het spelershotel van ManU. Helemaal niet onschuldig.
He wat erg even op een veld staan... Ze kunnen ook de boel kort en klein slaan, kantoren leeghalen, etc...Chelseamarre123 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:23:
[...]
Relatief onschuldig?![]()
Fans die het stadion binnendringen en op het veld staan amok te maken
Een veld even bezetten vind ik dus inderdaad relatief onschuldig.
Vorige week waren er ook al protestenJeroenNietDoen schreef op zondag 2 mei 2021 @ 18:24:
[...]
Wel alweer dik 2? weken te laat. ManU neemt er al geen deel meer aan. Daar komt bij dat camera's slopen en cornervlaggen jatten geen onschuldig protest is.
En tuurlijk, er zullen er altijd wel een paar bij zijn die dan toch een 'souvenir' willen hebben, dat soort types lopen overal rond.
Afgelast inmiddels.
Cillessen stopt penalty Messi! Wel jammer dat de rebound er alsnog inging via de flipperkast.
Tomorrow is not today!
Zoals El Sierd zei, zelfs Kees Jansma had die penalty gestopt zo beroerd werd die bal genomen. Volledig Messi onwaardig, gelukkig heeft ie daarna wel de bal erin weten te trappen om nog enigszins een afgang te voorkomen.Sydney08 schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:15:
Cillessen stopt penalty Messi! Wel jammer dat de rebound er alsnog inging via de flipperkast.
Edit: 1-2 nu
En 1-2! Goede redding van Cilessen op de kopbal van de Jong maar de rebound door Griezmann erin getikt.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Tjonge wat een vrije trap...
Messi blijft echt een fenomeen
Ook sinds lange tijd een directe die raak is volgens mij.Harribo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:26:
Tjonge wat een vrije trap...
⏩ PVOutput☀️
En daar eindelijk een glimp van een geweldige Messi. Prachtige vrije trap, onhoudbaar voor de keeper. 1-3, pot is wel gespeeld.
Zo mooi Sierd de Vos
"Pedri haal er maar af, die moet naar bed"
"Wonderbaarlijke genezing binnen een paar seconden"
Hij heeft vanavond inderdaad weer heerlijke oneliners, hij is in vormHarribo schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:30:
Zo mooi Sierd de Vos
Edit:
Zou Schreuder weten dat hij mag wisselen? Zijn er wel een paar rijp voor een wissel.
[ Voor 13% gewijzigd door Miki op 02-05-2021 22:35 ]
Zeker knap schot. Bal knullig verspeeld na de inworp ook.
⏩ PVOutput☀️
De wedstrijd tegen Atletico wordt heel spannend..Miki schreef op zondag 2 mei 2021 @ 22:52:
Komt Barcelona goed weg, punten in de tas en op naar volgende week.
⏩ PVOutput☀️
Verwacht van niet, dat word weer een avondje ouderwets Athletico met 8 man rondom hun eigen zestien.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Moest 'm even opzoeken om de link te vinden.
⏩ PVOutput☀️
The special On(c)e heeft weer een nieuwe club.
https://www.asroma.com/en...b-statement-jose-mourinho
Wat een prachtvak is het toch hédcell schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:26:
The special On(c)e heeft weer een nieuwe club.
Ontslagen worden, een afkoopsom van om en nabij 20 miljoen ontvangen (waarmee hij richting de 100M aan afkoopsommen gaat), en vervolgens een paar dagen later doodleuk bij een nieuwe club tekenen.
Ongetwijfeld ook weer met tig clausules over afkoopsommen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
vraag me af hoe lang hij daar zal blijven zitten en waar hij dan naar toe gaat.alexbl69 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Wat een prachtvak is het toch hé?
Ontslagen worden, een afkoopsom van om en nabij 20 miljoen ontvangen (waarmee hij richting de 100M aan afkoopsommen gaat), en vervolgens een paar dagen later doodleuk bij een nieuwe club tekenen.
Dat kan je hem niet kwalijk nemen toch, verbaas me voornamelijk dat er nog steeds clubs intrappenalexbl69 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 15:57:
[...]
Wat een prachtvak is het toch hé?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Lekker veld, dat helpt niet mee. Dat is voor City wel handig want die hoeven minder.
Dat was in de herhaling duidelijk geen hands, dit is waar de VAR voor is.
⏩ PVOutput☀️
Gelijk al een goal voor PSG zou het goed spannend maken.. niet dat het niet al spannend is though
13:37
Meteen al te zien waarom PSG nog nooit een wedstrijd onder leiding van Kuijpers heeft verloren
.
Dacht dat ie misschien hands van Foden gezien meende te hebben maar het ging dus daadwerkelijk nog om Zinchenko
Dacht dat ie misschien hands van Foden gezien meende te hebben maar het ging dus daadwerkelijk nog om Zinchenko
Aiai, knappe trap van Ederson zeg.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij was hij zelf ook niet overtuigd maar kwam het van de grensrechter af.apis29 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:10:
Meteen al te zien waarom PSG nog nooit een wedstrijd onder leiding van Kuijpers heeft verloren.
Gelukkig wordt dit terug gedraaid, is uiteraard geen hands.
Ik denk dat die verdediging meer het probleem is, City zet even aan en scoort.
Dat appeleren voor hands wanneer het zo overduidelijk top vd schouder is, mag wat mij betreft als schwalbe worden gezien en geel opleveren. Het is proberen de scheidsrechter op te lichten, straffen maar.
Ik heb niets met sjeikclubs a la ManCity of PSG, maar hier vond ik het mooi dat de goal snel aan de andere kant viel.
Ik heb niets met sjeikclubs a la ManCity of PSG, maar hier vond ik het mooi dat de goal snel aan de andere kant viel.
Voorin bij PSG lopen ze elkaar ook telkens in de weg. Zit weinig logica en tactiek achter.
Bij City hebben ze dat wel beter voor elkaar.
Bij City hebben ze dat wel beter voor elkaar.
⏩ PVOutput☀️
Kuipers is wel heel zwak begonnen zeg...
Het offensief van PSG afgekapt met die schouderbal penalty.
Gundogan die Neymar neerhaalt zonder ook maar enige intentie om de bal te spelen, geen geel..
Stones met zwaaiende arm in de 16, geeneens een check...
Het offensief van PSG afgekapt met die schouderbal penalty.
Gundogan die Neymar neerhaalt zonder ook maar enige intentie om de bal te spelen, geen geel..
Stones met zwaaiende arm in de 16, geeneens een check...
Mbappe er niet bij.... Dan is de spanning er wel wat af....
Zit op de bank, hopelijk kan ie de tweede helft wel spelen, anders lijkt het nu al wel klaar.
Op de bankHarribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:28:
Mbappe er niet bij.... Dan is de spanning er wel wat af....
Oh dacht dat hij ziek was?
City kan dit prima uit spelen zonder Mbappe erbij. Wil het nog spannend worden dan moet hij erin komen
City kan dit prima uit spelen zonder Mbappe erbij. Wil het nog spannend worden dan moet hij erin komen
Ook hier, bewust haken... Maar oh wee als je een keer een beetje geïrriteerd reageert, dan krijg je wel meteen geel (Herrera)
Ik denk niet dat Mbappe speelt vanavond, met het soort blessure dat hij heeft en de condities riskeren ze hem echt niet.
Dan blijft het een saaie pot helaas.gambieter schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 21:48:
Ik denk niet dat Mbappe speelt vanavond, met het soort blessure dat hij heeft en de condities riskeren ze hem echt niet.
Kuipers had goede aanbiedingen uit zowel de Verenigde Arabische Emiraten als Qatar, maar het is de VAE geworden.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Kuipertje toch.... met 2 handen in de rug duwen en als bonus een vrije trap mee?
Tactische masterclass van Guardiola.
Tesla M3LR '21
En dat was hem voor vanavond.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dit is gespeeld, helaas. Het is nooit echt een westrijd geweest, City had het gewoon veel beter voor elkaar.
⏩ PVOutput☀️
Inderdaad.Maarten_E schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:26:
En dat was hem voor vanavond.
Geen wedstrijd zonder Mbappe erbij... Makkelijker voor City zo.
Oh wat heb ik toch een hekel aan dat City... Gewoon vanwege de belachelijke bedragen.
Dan zou ik ook een hekel aan Psg moeten hebben en dat heb ik dan weer niet vreemd genoeg.
Het zal Guardiola wel zijn...
Anoniem: 377816
PSG is een verzameling ego's. Waar city de bal het werk laat doen willen ze bij paris allemaal zelf schieten.
Neymar loopt zich ook steeds vast, zo enorm overgewaardeerd die speler.
Neymar loopt zich ook steeds vast, zo enorm overgewaardeerd die speler.
Maar natuurlijk komt Fernandinho er weer mee weg... Bij ruzie is de regel beide partijen een kaart...
Heeft Kuipers op die VAR penalty na iets voor PSG gefloten? Echt wat een drama partij fluit hij, City staat gewoon met 12.
Heeft Kuipers op die VAR penalty na iets voor PSG gefloten? Echt wat een drama partij fluit hij, City staat gewoon met 12.
Krijgt die van City nu ook een kaart wegens opzoeken en provoceren ?
Wat een vervelende mannetjes zeg.
Ik vind Neymar helemaal niet overgewaardeerd, mooi om naar te kijken, zeer technisch, maar zijn rendement is veel te laag. Mbappe heeft beide.
Ik vind Neymar helemaal niet overgewaardeerd, mooi om naar te kijken, zeer technisch, maar zijn rendement is veel te laag. Mbappe heeft beide.
comedy capers
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Tuurlijk niet, het is al een wonder dat Zinchenko geel krijgtHarribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:33:
Het word toch nog even leuk
Tot zover de kwaliteit van Nederlandse scheidsrechters op het Europese toneel.
Wow, een kaart voor KdB. Vast omdat het een Belg is. /s
Wow, een kaart voor KdB. Vast omdat het een Belg is. /s
[ Voor 27% gewijzigd door Maarten_E op 04-05-2021 22:36 ]
Ik hoop niet op een engelse finale, dus maar juichen voor Madrid morgen.
Ah daar komt het compensatie gedrag... Dat geel voor de Bruyne is dan weer totaal niks...
Hij had wel geel mogen krijgen idd.Harribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:33:
Neymar heeft zelden rendement, en volgens mij gaat het toch echt daarom.
Als messi een dribbel inzet is het 8/10 keer gevaarlijk. Bij neymar is het 8/10 balverlies.
Klopt en toch heeft hij soms hele mooie acties.Anoniem: 377816 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Neymar heeft zelden rendement, en volgens mij gaat het toch echt daarom.
Als messi een dribbel inzet is het 8/10 keer gevaarlijk. Bij neymar is het 8/10 balverlies.
Misschien is dat, afgezien van Guardiola, wel de reden dat ik stiekem voor Psg ben.
Di Maria, neymar en Mbappe laten soms hele mooie dingen zien.
Bij City zie ik dat alleen de Bruyne dat doen
[ Voor 23% gewijzigd door Harribo op 04-05-2021 22:42 ]
@toolkist je bent zo gefrustreerd, je lijkt wel een PSG diva 
Het valt echt wel mee met de scheids. Beide clubs hebben vervelende spelers.
Dat ziet er op mijn TV toch vaak heel anders uitHarribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Klopt en toch heeft hij soms hele mooie acties.
Misschien is dat, afgezien van Guardiola, wel de reden dat ik stiekem voor Psg ben.
Neymar en mooie dingen? Da's toch al een hele tijd terug.
Kan me trouwens niet voorstellen dat Mbappé nou nog bij gaat tekenen bij PSG... Dat gaat me een transfer worden...
Kan me trouwens niet voorstellen dat Mbappé nou nog bij gaat tekenen bij PSG... Dat gaat me een transfer worden...
Ik hoopte op een leuke wedstrijd, scheids maakt het onmogelijk door consequent in het voordeel van City te fluiten. Dus gefrustreerd? Jagambieter schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:40:
@toolkist je bent zo gefrustreerd, je lijkt wel een PSG diva
Ik ben vooral voor PSG om de Engelse en Spaanse hegemonie te breken. In Duitsland heb je alleen Bayern als echte kanshebber, Italië de laatste jaren vooral Juventus en AS Roma, dan heb je in Engeland en Spanje waar ze ieder jaar 5-6 clubs hebben in de Europese knockout fases. GAAAAAAAP.
Tijd voor deze klassieker:
Nu al de wedstrijden tegen Bayern vergeten van een paar weken geleden
Une histoire ⭐️
— Dimitri Payet (@dimpayet17) 23 augustus 2020
Un club @OM_Officiel
Une ville @marseille #AJamaisLesPremiers pic.twitter.com/5cbhGfbT2H

toolkist schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:41:
Neymar en mooie dingen? Da's toch al een hele tijd terug.
[ Voor 31% gewijzigd door apis29 op 04-05-2021 22:45 ]
Wat wordt Neymar een eng akelig mannetje wanneer de arbiter een keer niet in zijn duikeltruckjes trapt
Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic
Nee de scheidsrechter ziet 't verkeerd, echt waar.Herman schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:43:
Wat wordt Neymar een eng akelig mannetje wanneer de arbiter een keer niet in zijn duikeltruckjes trapt

⏩ PVOutput☀️
Ondanks dat PSG de mooiere voetballers heeft is dit City echt wel een team en veel meer in balans doordat er veel meer waterdragers zijn dan haantjes. Los daarvan heeft Guardiola het tactisch echt beter voor elkaar dan Pochetino die weinig uit dit team weet te persen dan met 10 man verdedigen en op de counter spelen. Doodzonde als je ziet wat je ermee zou kunnen doen.Harribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Edit : ik vind Kuipers over het algemeen een prima scheidsrechter maar het lijkt vanavond wel alsof hij omgekocht is door City. Laatste kwartier dan
Dat was toch de Mbappé show en niet zozeer die van Neymar?apis29 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Zeker niet, hij was weer eens ouderwets goed (in de eerste wedstrijd op z'n minst dan).toolkist schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:45:
[...]
Dat was toch de Mbappé show en niet zozeer die van Neymar?
Ik kan het woord AS Roma ff niet meer zo goed horenMaarten_E schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:
Ik ben vooral voor PSG om de Engelse en Spaanse hegemonie te breken. In Duitsland heb je alleen Bayern als echte kanshebber, Italië de laatste jaren vooral Juventus en AS Roma, dan heb je in Engeland en Spanje waar ze ieder jaar 5-6 clubs hebben in de Europese knockout fases. GAAAAAAAP.
Maar het is inderdaad niet meer leuk, de CL is er vnl voor 4 competities, met de PL bovenaan.
Juve en Roma?Maarten_E schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:42:
Alleen Juve, Inter heeft nu voorkomen dat ze de 10e keer op rij kampioen zouden zijn
Dacht dat Roma in Europa best redelijk presteerde over de afgelopen jaren, of heb ik het mis?toolkist schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:47:
[...]
Juve en Roma?
Alleen Juve, Inter heeft nu voorkomen dat ze de 10e keer op rij kampioen zouden zijn
Dat had knalrood voor Kimpembe moeten zijn.
Nou dit is wel een fout van Kuipers. Kimpembe had hier donkerrood verdiend.
⏩ PVOutput☀️
De zoveelsteQuad schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:50:
Nou dit is wel een fout van Kuipers. Kimpembe had hier donkerrood verdiend.
Soms, ja.Harribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Dit is ook gewoon rood trouwens.
Danilo mocht 'm net ook wel krijgen.
⏩ PVOutput☀️
En nog een rode kaart gemist...
Kuipers brengt z'n EK deelname hiermee in twijfel.
Kuipers brengt z'n EK deelname hiermee in twijfel.
En weer een roodwaardige actie van PSG. Ik ben blij dat die verwende diva's er uit gaan.
van al die smerige overtredingen zou je toch bijna een straf'bonus' van minstens 40% op iemands VEELSTE hoge salaris willen zien ?
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik snap niet dat de VAR niet ingrijpt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken