[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.291 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:26
Psg misdraagt zich schandalig nu, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:49:
Psg moet zich wel proberen in te houden met hun frustraties.

@toolkist heeft Kuipers vroeger een vriendinnetje van jou ingepikt of zo? ;)
Nah ik irriteer me aan het gigantisch aantal fouten wat hij maakt en waarbij de VAR niet ingrijpt... 2 donkerpaarse kaarten

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
PSG laat zich wel heel erg kennen, hier is weinig moois aan.
Had wel minstens een extra keer rood moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:26

Quad

Doof

toolkist schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:53:
[...]

Nah ik irriteer me aan het gigantisch aantal fouten wat hij maakt en waarbij de VAR niet ingrijpt... 2 donkerpaarse kaarten
Ik snap best dat Kuipers die kaarten niet geeft, moet hij ze wel meenemen. Zover ik zag heeft hij alleen gele en rode kaarten bij zich.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:54:
[...]

Ik snap best dat Kuipers die kaarten niet geeft, moet hij ze wel meenemen. Zover ik zag heeft hij alleen gele en rode kaarten bij zich.
:+ :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
Real morgen nog maar ff door zodat het tenminste een europese finale is ipv een extra competitie duel

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:53:
[...]

Het is geen sterke wedstrijd van hem maar dat hij nu overal naast zit, kan ik ook niet zeggen.

Nou City in de finale... Ik heb dus heel weinig met die club he... De Bruyne en dan houdt het voor mij op....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
Verrati jankt bij Pochettino, en papa Pochettino neemt Verrati mee onder zijn arm om verhaal te halen bij Kuipers

Ontroerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:56:
[...]

Het is geen sterke wedstrijd van hem maar dat hij nu overal naast zit, kan ik ook niet zeggen.

Nou City in de finale... Ik heb dus heel weinig met die club he... De Bruyne en dan houdt het voor mij op....
Kan er toch wel een stuk of 5 opnoemen, nog los van die rode kaarten... Maar ik zal het maar laten rusten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
toolkist schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:52:
En nog een rode kaart gemist...
Kuipers brengt z'n EK deelname hiermee in twijfel.
Laatste WK gaven ze sowieso bijna nooit rood.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Harribo schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 22:58:
Verrati jankt bij Pochettino, en papa Pochettino neemt Verrati mee onder zijn arm om verhaal te halen bij Kuipers

Ontroerend
Zou Poch geweten hebben dat hij naast trainer ook kinder psycholoog moet zijn bij PSG?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Hij zou ook "fuck off" tegen een speler van PSG gezegd hebben. Lijkt me wel een opluchting voor een scheidsrechter hoor. Nadat je de hele wedstrijd wordt belaagd door die overbetaalde diva's die overal wat over te zeiken hebben, om er eindelijk eens één of twee op hun plek te zetten en te zeggen dat ze gewoon even weg moeten wezen in niet mis te verstane woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:54
Ik zal wel 1 van de enigste zijn maar ik vond Kuipers op zich prima fluiten. Ja er werd geïrriteerd en gezogen door City spelers, maar het is toch algemeen bekend dat PSG spelers nogal snel vallen en gefrustreerd raken? Nergens staat in de regels dat je niet mag provoceren. Weet iedereen nog de wedstrijd Getafe - Ajax? Toen liet de scheids het ook gewoon toe, hoe vervelend het ook voor Ajax was. Waren veel kleine lichte overtredingen en als je daar meteen geel voor geeft fluit je de wedstrijd gewoon dood.

Het penalty moment werd vermoed ik op aanraden van de grensrechter gegeven en op dat moment stonden meerdere PSG te appelleren om een penalty, dus hun aanval werd er niet echt voor onderbroken.
Rode kaart kwam voort uit een opzettelijke stamp op de voeten van de andere speler, ja die maakt er veel theater van maar in dit geval werd denk ik de kaart getrokken voor de intentie. De intentie was echt alleen om de ander pijn te doen.

Verder vond ik het heel duidelijk om te zien dat als PSG het spel moet maken en ze niet met snelheid op de counter kunnen spelen ze eigenlijk niks voorstellen. Hun hele spel is gebaseerd op met 7 man verdedigen en dan de bal zo snel mogelijk naar voren rammen zodat de 3 aanvallers iets kunnen doen. Aangezien ze vorige week al hadden verloren konden ze nu niet zo afwachtend spelen en dan helpt het ook niet dat Mbappe er niet is, al met al levert dat al snel niet hun beste spel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
JanW schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:34:
Hij zou ook "fuck off" tegen een speler van PSG gezegd hebben. Lijkt me wel een opluchting voor een scheidsrechter hoor. Nadat je de hele wedstrijd wordt belaagd door die overbetaalde diva's die overal wat over te zeiken hebben, om er eindelijk eens één of twee op hun plek te zetten en te zeggen dat ze gewoon even weg moeten wezen in niet mis te verstane woorden.
Pochettino zou nu ook een UEFA onderzoek hebben geeist op zijn persco en blijkbaar had een Franse zender al naar bewijs zitten zoeken op beelden en die woorden niet terug hebben kunnen vinden. Klinkt beetje als slechte verliezers, met hautaine idee dat zij het wel verdiende om weer naar de finale te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Pompi schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 09:53:
[...]

Pochettino zou nu ook een UEFA onderzoek hebben geeist op zijn persco en blijkbaar had een Franse zender al naar bewijs zitten zoeken op beelden en die woorden niet terug hebben kunnen vinden. Klinkt beetje als slechte verliezers, met hautaine idee dat zij het wel verdiende om weer naar de finale te gaan.
Die Fransen verstaan toch nooit Engels? Maar goed al heegt kuipers het 10x gezegd. Die diva's moeten eens stoppen want het is gewoon niet leuk meer om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
DoeEensGek schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:21:
[...]

Die Fransen verstaan toch nooit Engels? Maar goed al heegt kuipers het 10x gezegd. Die diva's moeten eens stoppen want het is gewoon niet leuk meer om naar te kijken.
Misschien dan daar ook even een videotje tegenover zeggen wat Kuipers dezelfde wedstrijd allemaal heeft moeten aanhoren van de spelers?

Daarnaast, fuck-off is nog behoorlijk mild maar wel erg duidelijk.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:08

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik heb het gisteen 20 minuten vol kunnen houden, toen was ik het gejank en matennaaierij al weer zat. En ze worden steeds beter in het duikelen zeg. Krijg je een klein duwtje, blijf dan nog maar 4 x door rollen om zoveel mogelijk toneel te maken...

En dit is dan de absolute top in voetbal, bah.

Waarom wordt er trouwens nooit opgetreden tegen het onmogelijk maken om snel een vrije trap te nemen ? Zodra er een overtreding gemaakt wordt, dan gaat of een speler snel voor de bal staan totdat de verdediging op orde is of ze nemen kinderachtig gerust de bal mee of trappen hem weg. Gewoon verbieden dat iemand aan de bal zit voordat de scheids een beslissing heeft genomen wie de vrije trap mag nemen. Ga je voor de bal staan ? geel Trap je de bal weg ? geel. Leren ze het wel af.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
TTLCrazy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:30:
Ik heb het gisteen 20 minuten vol kunnen houden, toen was ik het gejank en matennaaierij al weer zat. En ze worden steeds beter in het duikelen zeg. Krijg je een klein duwtje, blijf dan nog maar 4 x door rollen om zoveel mogelijk toneel te maken...

En dit is dan de absolute top in voetbal, bah.

Waarom wordt er trouwens nooit opgetreden tegen het onmogelijk maken om snel een vrije trap te nemen ? Zodra er een overtreding gemaakt wordt, dan gaat of een speler snel voor de bal staan totdat de verdediging op orde is of ze nemen kinderachtig gerust de bal mee of trappen hem weg. Gewoon verbieden dat iemand aan de bal zit voordat de scheids een beslissing heeft genomen wie de vrije trap mag nemen. Ga je voor de bal staan ? geel Trap je de bal weg ? geel. Leren ze het wel af.
Per jaar geleden was er opeens een trend met een EK of WK om dit soort overtredingen meteen te bestraffen, net zoals het vrij-worstelen met corners etc.

Geen idee waarom dat niet doorgezet is, maar misschien moet daar eens naar gekeken worden ipv alle VAR geneuzel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompi
Bossie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:33:
[...]

Per jaar geleden was er opeens een trend met een EK of WK om dit soort overtredingen meteen te bestraffen, net zoals het vrij-worstelen met corners etc.

Geen idee waarom dat niet doorgezet is, maar misschien moet daar eens naar gekeken worden ipv alle VAR geneuzel.
Ze mogen dan ook geel voor hands gaan geven voor al die spelers die vallen en nog voordat er gefloten is meteen de bal vastpakken, over het algemeen krijgen ze nu dan ook nog een vrije trap mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
Pompi schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:11:
[...]

Ze mogen dan ook geel voor hands gaan geven voor al die spelers die vallen en nog voordat er gefloten is meteen de bal vastpakken, over het algemeen krijgen ze nu dan ook nog een vrije trap mee.
idd, het zijn allemaal "professionele" overtredingen die vrijwel altijd onbestraft blijven (tenzij optelsom etc) maar allemaal zeer bewust gedaan worden.

Laat het voetbal maar lekker physiek blijven, maar haal dit geneuzel er maar uit.
Zolang dat niet gebeurt, blijf je het houden en blijven de theekransjes bij de scheids bij elke zucht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:06
De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was lelijk! Die gasten van PSG moeten zich kspot schamen, als verwende snotapen lieten ze zich gaan. Gefrustreerde Berghuis-acties achterelkaar, en dat op topniveau.

Ik kan me nog herinneren dat Ajax een keer gestraft werd omdat ze 6 gele kaarten had ontvangen. Ik verwacht dat er dan nu ook een straf op basis van dezelfde regel. Wat mij betreft hebben ze het voetbal in diskrediet gebracht. Een slecht voorbeeld voor het amateurvoetbal bovendien.

Kuipers had er nog een weg moeten sturen. Door zijn lankmoedig optreden werd het een schoppartij. Een licht tikje van De Bruyne werd net zo bestraft als de schoppen van PSG.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
DeKever schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:35:
De eerste helft ging nog wel, maar de tweede helft was lelijk! Die gasten van PSG moeten zich kspot schamen, als verwende snotapen lieten ze zich gaan. Gefrustreerde Berghuis-acties achterelkaar, en dat op topniveau.
Ik vond dat juist het leukste van de hele wedstrijd - de rest was voornamelijk wachten totdat een tandenloos PSG in de counter van city liep.

Het mooiste moment was wel dat een op de grond zittende /gefrusteerde Neymar een aai over de bol kreeg van een lachende Fernandinho (die hem overigens ondersteboven gekegeld had) die wist dat de wedstrijd allang gespeeld was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKever
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13:06
Bossie schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 11:46:
[...]

Ik vond dat juist het leukste van de hele wedstrijd - de rest was voornamelijk wachten totdat een tandenloos PSG in de counter van city liep.

Het mooiste moment was wel dat een op de grond zittende /gefrusteerde Neymar een aai over de bol kreeg van een lachende Fernandinho (die hem overigens ondersteboven gekegeld had) die wist dat de wedstrijd allang gespeeld was.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook zat te wachten op het volgende incident. Je kan ook zeggen dat het gedrag van PSG kleur gaf aan de wedstrijd.

Dat het spektakel oplevert is wat anders dan dat het positief is voor het voetbal. Stel je voor dat dit gedrag de norm is, of normaal. Elk potje voetbal ontaardt dan potentieel in een schoppartij.

Of dat gemekker bij de scheidsrechter. Die kant moeten we niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

DoeEensGek schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 10:21:
De scheidsrechters dragen een microfoon. Ik denk niet dat spelers blij moeten zijn als de UEFA gaat luisteren naar wat die microfoon allemaal oppikt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou hup Real Madrid?
Ik geef RM wel de beste papieren, Ramos is weer terug. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gaan we weer.. 2 geel waardige overtredingen vlak achter elkaar.. Fluit Kuipers weer? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
JanW schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 08:34:
Als ze dat tegen de scheids zeggen krijgen ze 9 vd 10 keer geel, dus ja ik snap die ophef wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:58:
Nou hup Real Madrid?
Ik geef RM wel de beste papieren, Ramos is weer terug. :)
Ik vind Ramos overrated

Ondanks dat ik een finale tussen twee pl teams niks vind, vind ik Chelsea wel een leuk team
Dus voor mij hup chelsea.

Edit : Chelsea mocht al wel een gele kaart hebben

[ Voor 7% gewijzigd door Harribo op 05-05-2021 21:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
En de volgende die veel te lomp inkomt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bij Chelsea is bij winst hun een extra stroopwafel in het vooruitzicht beloofd door Abramovic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40
Oef komt Real goed weg, die aanval was messcherp.

Real heeft op papier de betere spelers maar dit Chelsea oogt fris en gretig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Meteen maar wisselen... Als je daar niet ziet dat je buitenspel staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

toolkist schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:19:
Meteen maar wisselen... Als je daar niet ziet dat je buitenspel staat...
En het was zo zonde want de pre-asssist had direct door het midden naar Chilwell gekund.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Wat een redding van die Mendy...

Chilwell speelt slecht tot nu toe.

Edit 1-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Zo dat ging kinderlijk eenvoudig, 1-0. Kijken of Real weer uit het niets langszij kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Je zou eens doorlopen ipv als een F-je naar de bal te kijken (Militao)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Voor de wedstrijd maakt het nog niet veel uit Real moet nog altijd minimaal 1x scoren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:29:
Voor de wedstrijd maakt het nog niet veel uit Real moet nog altijd minimaal 1x scoren.
Tuurlijk wel, nu kan Chelsea al helemaal achterover leunen en counteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wat een heerlijke kans voor Benzema en wat een redding van Mendy.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Weer een blinde scheids :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:04

Vos

AFCA

Geef maar geel voor vasthouden ipv losrukken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Vos schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:38:
Geef maar geel voor vasthouden ipv losrukken?
In de 16, dus tuurlijk niet dan had ie ook een penalty moeten geven. Overal erbuiten had Chelsea een vrije trap + geel tegen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Als Havertz z'n oogkleppen af doet is de wedstrijd al lang en breed gespeeld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Haha, geen corner mogen nemen. Toch bijzonder als de tijd nog niet verstreken was toen de corner werd toegewezen.

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Real Madrid, Barcelona, AC Milan en Juventus worden door de UEFA mogelijk voor twee jaar verbannen van Europees voetbal, zo meldt ESPN woensdagavond. De vier grootmachten hangt een disciplinaire straf boven het hoofd vanwege hun betrokkenheid bij de Super League. De vier clubs hebben formeel nog altijd geen afstand genomen van de elitecompetitie.
Bron

Geloof niet dat dat echt gaat gebeuren, maar wie weet.. sowieso zijn Real en Juventus kandidaat nummer 1 voor deze maatregel.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Haha Havertz... _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Absoluut die 90m waard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Rood... Dat kan niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Geel Nacho ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Blijkbaar dus wel... Weer lekker consequent vergeleken met gisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Die was terecht. Die trap van Havertz erna had gewoon rood moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat een 'sukkels' bij Chelsea. Kunnen ze wel scoren?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Man man, als Chelsea wat scherper was geweest had het uitgelopen op een monsterscore. Het zullen de zenuwen wel zijn want het inschieten van de ballen kan niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Chelsea is toch maar een matig clubje en dat zegt alles over Real.

Dat deze clubs zo ver gekomen zijn....

alles kan off-topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Ankona schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:25:

Het zegt denk ik meer over de huidige CL opzet en indeling van de poules en knock-out fases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Ankona schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:25:

Ze lopen Real echt aan alle kanten voorbij momenteel. Die kunnen nog 5 uur spelen zonder een kans te creëren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Dan in ieder geval één club eruit die ik niet mag.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Wat een drama daar voorin bij Chelsea.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hèhè..

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Ein-de-lijk! *O*

...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Zo eindelijk de 9-0 gemaakt, gelukkig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Gelukkig geen verlenging

alles kan off-topic

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
Ik vraag me wel af als ik zo Real zie, hoe ze dat de komende jaren gaan opvangen. Er is weinig geld en de selectie is zwaar verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Eindelijk de 2-0, had ook de 8-0 kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Dat gaan ze niet opvangen, en blìj dat ik daarmee ben!

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:35

Moofnor

King of my castle

Miki schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:45:
Ik vraag me wel af als ik zo Real zie, hoe ze dat de komende jaren gaan opvangen. Er is weinig geld en de selectie is zwaar verouderd.
Superleague, maar helaas voor Real gaat ook dat feest niet door.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

The Wizard mag ook nog even voor spek en bonen meedoen.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
Chelsea heeft ook veel betere wissels klaar staan, het is helemaal niks bij Real.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Op dezelfde manier als Barca het gaat doen.
Nog meer schulden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxicon
Tuchel was ontslagen bij PSG, en wie staat er nu in de finale? Zijn nieuwe club. :) Toch mooi als het zo kan gaan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Wat is er mis met je schuld gewoon wat op laten lopen? Kun je zo weer 100 miljoen investeren.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Vraag me af welke van de 8 kandidaten volgend seizoen in de halve finale staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 13:35
Genieten dit, beetje onverwacht de champions league finale gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Als de finale niet op Wembley of ergens anders in Engeland gespeeld wordt dan doek de UEFA maar op en mag de super league doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 17:33
Luxicon schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:59:
Tuchel was ontslagen bij PSG, en wie staat er nu in de finale? Zijn nieuwe club. :) Toch mooi als het zo kan gaan.
Die lacht zich kapot.
Toch is dit wel een leuke finale. Er zijn wel spelers aan beide kanten die ik het zeker gun. Een de Bruyne of Mason Mount, Ziyech ook natuurlijk.

Ik verwacht overigens dat City hem binnen gaat slepen dit seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
Montaner schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:20:
Als de finale niet op Wembley of ergens anders in Engeland gespeeld wordt dan doek de UEFA maar op en mag de super league doorgaan.
Hopelijk inderdaad nog naar Wembley. Kunnen er ook toeschouwers aanwezig zijn, aangezien dat binnekort meer mag in de Pl en Fa cup finale.

Corona situatie zou niet zo positief zijn momenteel in Turkije las ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Montaner schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:20:
Betwijfel dat dit gaat gebeuren, aangezien de finale al toegezegd is aan het Ataturk stadion in Istanbul...
Willen ze dat veranderen dan zal er ongetwijfeld flink betaald moeten worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:24
Hoezo? Erdogan is toch een heel sympathieke president en zal dit stukje prestige zonder problemen afstaan.

Dit waren toch wel de saaiste halve finales sinds tijden hoor. Man wat een armoe is deze editie van de CL. Het is dat Lewandowski geblesseerd is geraakt, anders had Bayern dit met twee vingers in de neus gewonnen. Die waren tegen PSG 5 klassen beter, maar misten Lewandowski. Nu zitten we met dit zooitje opgescheept, waarbij City nog wel goed voetbal laat zien, maar Chelsea gewoon een ordinaire counterploeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chelseamarre123
toolkist schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 08:59:
[...]

Betwijfel dat dit gaat gebeuren, aangezien de finale al toegezegd is aan het Ataturk stadion in Istanbul...
Willen ze dat veranderen dan zal er ongetwijfeld flink betaald moeten worden.
Toch benieuwd hoe het zal verlopen. Turkijke is in een strenge lockdown momenteel tot 17 mei. Reizen is verboden en je mag er niet buitenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone
  • Laatst online: 12:14

Typhone

Who Dares Wins

Dat Real Madrid stelt toch geen klap meer voor op dit moment. Wat een armoe en oude garde loopt daar rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
@toolkist heb jij een scheidsrechter probleem?
Je kijkt toch in eerste instantie naar het voetbal?

As. zaterdag mooi affiche in de Premier League :
Manchester City - Chelsea :)

[ Voor 28% gewijzigd door Harribo op 06-05-2021 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 10:19:
@toolkist heb jij een scheidsrechter probleem?
Je kijkt toch in eerste instantie naar het voetbal?

As. zaterdag mooi affiche in de Premier League :
Manchester City - Chelsea :)
Vond je dat om aan te zien dan gisteren? De manke tegen de blinde...
Dinsdag idem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
toolkist schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 11:14:
[...]

Vond je dat om aan te zien dan gisteren? De manke tegen de blinde...
Dinsdag idem.
Ik heb vooral twee saaie potten gezien, misschien dat Villareal - Arsenal vanavond een leukere wedstrijd wordt? (neem aan dat ze niet United/Roma doen gezien de vorige uitslag).

Arsenal is de laatste tijd ook niet aan te zien, maar Villareal wil vaak wel lekker voetballen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Typhone schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 09:53:
Dat Real Madrid stelt toch geen klap meer voor op dit moment. Wat een armoe en oude garde loopt daar rond.
En Hazard maakt zich ook niet echt populair in Madrid door meteen na het laatste fluitsignaal te gaan grappen met spelers van de tegenstander.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Ik vond Chelsea wel goed spelen. Daar genoot ik wel van. Met Kante.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Slasher schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:52:
[...]

En Hazard maakt zich ook niet echt populair in Madrid door meteen na het laatste fluitsignaal te gaan grappen met spelers van de tegenstander.
Ik ben vooral verrast dat RM zo ver is gekomen en nog steeds meedoet voor kampioenschap (ik verwacht dat dat weekend ook gedaan is). De ploeg is duidelijk al een tijdje leeg/uitgespeeld dit seizoen.

Daarnaast is Chelsea ook gewoon een erg goede ploeg, hoewel de ironie voor Courtios/Hazard natuurlijk groot is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Donny in de basis vanavond. Ik zou bijna gaan kijken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Deadsy schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 20:51:
Donny in de basis vanavond. Ik zou bijna gaan kijken
Kon wel eens spannend worden hoor, Roma hoeft maar 4x te scoren. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 21:10:
[...]

Kon wel eens spannend worden hoor, Roma hoeft maar 4x te scoren. :P
Stel je eens voor dat ze dat flikken in de 1e helft.
maar ik ga er van uit dat het weer hetzelfde spel zal zijn bij hun en dat ze weer onderuit gaan.
Hoop dat Donny wat moois laat zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:23
Het is weer kolderiek vanavond.

Krijg je op 25m van de goal een vrije trap. Ga je minuten lang lopen klooien, en kom je met zo'n platliggende speler aan achter de muur. Vrije trap wordt genomen en is vrij ongevaarlijk.

Vroeger schoot een Willy van de Kuilen zo'n bal loeihard dwars door de muur in de kruising. In die tijd wisten ze wel raad met zo'n vrije trap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Rendement van vrije trappen is ongelooflijk laag en toch gaat bijna alles direct richting doel. Gewoon het hoofd van je spits (of meegekomen CV) zoeken of een steekpass naar iemand die voor het doel kan komen is veel kansrijker maar zie je bijna nooit.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Arsenal speelt alsof Frank de Boer hun coach is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nou Roma, nog 3 goals..
Daar was het al bijna 3-1.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankona
Roma heeft er zin in

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Hiermee is 't wel echt klaar. Topspits hoor die Cavani.
Ofja, weer 4 goals maar dan voor verlenging. :P

Arsenal niet gezien, maar bijzonder dat het 0-0 is gebleven.

[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 06-05-2021 22:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Arsenal, zo'n leuk team maar zo voorspelbaar.

Vermoed dat Arteta binnenkort wel weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Harribo schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:57:
Arsenal, zo'n leuk team maar zo voorspelbaar.

Vermoed dat Arteta binnenkort wel weg is.
Wel leuk dat Emery ze eruit tikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Bossie schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 22:58:
[...]

Wel leuk dat Emery ze eruit tikt :o
Ik vind Emery een druif maar ja hij blij.

Zonde hoor, Arsenal stond eerder bekend om hun mooie voetbal maar daar is nu nog weinig van over.
Het lijkt nu allemaal eenheidsworst wat er loopt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb Arsenal gekeken. Zouteloos, inspiratieloos, en Villareal hoefde niet eens goed te zijn.
Arteta: 'We are devastated. We had so much desire and enthusiasm to be in that final."
Op het veld was daar niets van te merken.

[ Voor 43% gewijzigd door gambieter op 06-05-2021 23:48 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Ik denk dat ik mijn rode shirts maar ga verwisselen voor blauwe. 29 Mei wacht ik even af welke tint blauw.
Pagina: 1 ... 40 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken