[Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2020/2021/2022 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 120 Laatste
Acties:
  • 254.292 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

gambieter schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:37:
Op het veld was daar niets van te merken.
Op een paar momenten na in het begin van de tweede helft ook niets van gemerkt.

Nou ja zoals ik al eerder zei hadden we een evt finale ook niet gewonnen dus dan liever niet de schaamte van weer een verloren finale.

Ben benieuwd of Arteta het einde van de dag haalt.

Het is een trieste teloorgang.

Klagen over 'the fourth place' trophy, jaartje europa leauge kan gebeuren. Tweede jaar mmkay.... derde (?) jaar watskebeurt? Naar helemaal geen europees voetbal... ;w

[ Voor 25% gewijzigd door Gunner op 07-05-2021 09:24 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:20:
[...]

Op een paar momenten na in het begin van de tweede helft ook niets van gemerkt.

Nou ja zoals ik al eerder zei hadden we een evt finale ook niet gewonnen dus dan liever niet de schaamte van weer een verloren finale.
Herkenbaar van een paar jaar geleden, maar toch. Utd heeft ook wel wat types rondlopen die zomaar rood kunnen pakken (Fred bv).

Begin 2e helft was het enige moment dat ik dacht 'nu zou Arsenal wel eens kunnen gaan scoren'. 1e helft kwam Villareal steeds veel te makkelijk onder de druk vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:43
gambieter schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 23:37:
Ik heb Arsenal gekeken. Zouteloos, inspiratieloos, en Villareal hoefde niet eens goed te zijn.

[...]

Op het veld was daar niets van te merken.
Arsenal speelde wel vrij degelijk tot aan de 16 meter van Villareal.
Dan hebben ze geen spelers met creativiteit of inzicht om door een muur heen te spelen.
Voorspelbaar allemaal. Veel duwers, geen trekkers.
Beetje Nederlands, rondtikken, breed tikken, in de bal komen.
Te weinig mensen in de 16. Niemand die echte verantwoordelijkheid durft te pakken.

Arsenal maakte achterin ook flink wat fouten zeg. Dat voor een pl team. 5e klasse amateur zei de commentator een keer.
Villareal is dan ook niet zo goed dat ze dat afstraffen.

Makkie voor Manchester United denk ik.

Edit : denk dat het een goede zaak is als Arteta weg gaat. Denk dat er wel wat meer uit deze spelers te halen is, dan dat hij nu doet.

[ Voor 16% gewijzigd door Harribo op 07-05-2021 10:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:57
Gunner schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 09:20:
[...]
Ben benieuwd of Arteta het einde van de dag haalt.
Anderhalf seizoen de kans gekregen. Geen enkele kans op Champion's League meer en hoogstwaarschijnlijk ook geen UEFA volgend seizoen. Ja, dan tik je geen enkel hokje aan. Over en uit, wegwezen Mikel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:55
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:00:
[...]

Anderhalf seizoen de kans gekregen. Geen enkele kans op Champion's League meer en hoogstwaarschijnlijk ook geen UEFA volgend seizoen. Ja, dan tik je geen enkel hokje aan. Over en uit, wegwezen Mikel.
Dat is wel heel makkelijk, Emery haalt toch ook gewoon weer een finale?

Ik denk dat Arsenal simpelweg financieel een paar missers heeft gemaakt de afgelopen jaren en daardoor afgehaakt is in de Premier League. Het lijkt vooral probleem mbt beleid en minder met de trainers.

Qua spelers-materiaal is het gewoon middenmoot in de Premier League, je hebt tegenwoordig simpelweg meer nodig dan of een goede trainer of een paar uitschieters van je spitsen om Europees voetbal te halen.

Ik dacht Arteta sowieso gehaald was om opnieuw te bouwen/lange termijn, je verwacht toch niet dat een andere trainer opeens in top 6 komt met hetzelfde materiaal?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:07:
[...]
Qua spelers-materiaal is het gewoon middenmoot in de Premier League, je hebt tegenwoordig simpelweg meer nodig dan of een goede trainer of een paar uitschieters van je spitsen om Europees voetbal te halen.

Ik dacht Arteta sowieso gehaald was om opnieuw te bouwen/lange termijn, je verwacht toch niet dat een andere trainer opeens in top 6 komt met hetzelfde materiaal?
Mwah oneens. Deze selectie is zeker niet perfect en niet kampioensstrijd waardig maar individueel doen ze echt niet onder voor een Leicester, Spurs en West Ham, dus top 7 (Engeland heeft 7 plekken) moet echt wel haalbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Bij RTL7 hadden ze het wel goed. Als je in de PL een minder seizoen draait eindig je inderdaad rond de 9e plek.(hun voorbeeld, niet de mijne;) als je dat in Nederland overkomt als slechtste nog vierde.
[...]

FA cup redt hem nog een beetje misschien.

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 07-05-2021 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Mwah oneens. Deze selectie is zeker niet perfect en niet kampioensstrijd waardig maar individueel doen ze echt niet onder voor een Leicester, Spurs en West Ham, dus top 7 (Engeland heeft 7 plekken) moet echt wel haalbaar zijn.
misschien maar de selectie is zeker niet constant genoeg om boven de resterende 13 teams te blijven.
weet sowieso niet waar de individuele klasse van Arsenal zit, muv Auba normaalgesproken.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Lacazette, Auba, Luiz Bellerin, Partey,Willian...noem zo ff wat spelers die beter moeten kunnen renderen.
Dit om ze dat in het verleden aan getoond heb te kunnen. Daarom heb ik mijn vraagtekens bij Arteta.
Zit geen idee achter lijkt het wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Bossie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:42:
[...]

misschien maar de selectie is zeker niet constant genoeg om boven de resterende 13 teams te blijven.
weet sowieso niet waar de individuele klasse van Arsenal zit, muv Auba normaalgesproken.
Wat Harribo zegt:
Harribo schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 12:52:
Lacazette, Auba, Luiz Bellerin, Partey,Willian...noem zo ff wat spelers die beter moeten kunnen renderen.
Dit om ze dat in het verleden aan getoond heb te kunnen. Daarom heb ik mijn vraagtekens bij Arteta.
Zit geen idee achter lijkt het wel.
Voeg daar talent als Martinelli, Saka, Smith Rowe, Gabriel, Tierney en Odegaard aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
JeroenNietDoen schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Arsenal had veel problemen met het donderdag - zondag schema. Rond de groepsfase verloor Arsenal vijf van de zes competitiewedstrijden direct na een Europa League wedstrijd.

Leicester en Spurs hadden daar veel minder last van. West Ham speelde helemaal geen Europees voetbal, maar die gaan dat volgend seizoen wel merken.

Een jaartje geen EL voetbal zal Arsenal goed doen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]

Hear hear. Te onervaren gebleken voor een club als Arsenal, simple as that. Mikel moet lekker rijpen bij een kleinere club, dan gaat het vast nog wel wat worden. Maar het wisselbeleid en het tactisch onvermogen heeft hem de das om gedaan. Helaas is het bestuur van Arsenal zo passief als wat dus ontslaan zullen ze hem niet, denk ik. Allemaal ja-knikkers en niemand met ballen om tegen het beleid in te gaan.

Je kan alleen maar hopen dat er een gigantische bezem door de club gehaald wordt. Alle deadwood spelers eruit, incapabel bestuur eruit, Arteta eruit en last but not least Kroenke opgerot. Die familie is de hoofdreden dat de club verrot is. Het is te hopen dat Daniel Ek en consorten de club over kunnen nemen maar ik heb er een hard hoofd in want zolang Arsenal Bv nog geld opbrengt zullen de Kroenkes niet verkopen. Wat dat betreft is het mooi dat er een jaar geen Europa is, lekker minder inkomsten voor die figuren.

Gelukkig zijn er ook positieve zaken te benoemen. Saka, ESR & Martinelli zijn briljantjes waar je op kunt bouwen, Tierney is ook een prima speler. Voor de rest is het schiften en filteren. 90% van de huidige selectie is middenmotormateriaal helaas....

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
London schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 14:05:
[...]
Gelukkig zijn er ook positieve zaken te benoemen. Saka, ESR & Martinelli zijn briljantjes waar je op kunt bouwen, Tierney is ook een prima speler. Voor de rest is het schiften en filteren. 90% van de huidige selectie is middenmotormateriaal helaas....
Dit dus, Arteta laat simpelweg de club ook niet beter presteren dan dat je van het spelersmateriaal kunt verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bossie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:05:
[...]

Dit dus, Arteta laat simpelweg de club ook niet beter presteren dan dat je van het spelersmateriaal kunt verwachten.
Een beetje normaal tactisch beleid voeren kan heel wat maskeren. Bij City kom je er nog wel mee weg als je zonder spits wil spelen maar om dat als Arsenal zijnde te proberen is simpelweg dom en uiterst naïef.

Zet spelers op de positie waar ze het beste renderen, wissel niet je enige speler die nog enigszins weet hoe je op doel moet schieten en houdt eens vast aan 1 tactiek in plaats van continu te willen innoveren. Je bent geen Pep en je hebt niet het materiaal van Pep, hoe moeilijk kan het zijn.. :F

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Bossie schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 15:05:
[...]

Ik denk dat er wel nog wat rek in zit.
Arsenal heeft geen topspelers om kans te maken op een titel, maar een trainer moet hier meer uit kunnen halen denk ik.

Als ik bijvoorbeeld gisteren kijk naar de wedstrijd, grijpt Arteta ook niet in als het wat mis loopt. Geeft geen aanwijzingen om bijv sneller een bal er in te pompen. Wisselt Auba voor Lacazette, ook onlogisch.
Gaat niet een andere tactiek hanteren etc.
Nee Arteta haalt mi niet het maximale hieruit.
Ik zou graag een betere trainer zien.

Verder mist Arsenal mi een grote spits als aanspeelpunt en 1 of 2 creatieve aanvallende middenvelders.
Ze hebben nu Odegaard maar die heeft het soms te druk met de balcontrole om creatief te zijn.

En ik vind de centrale verdedigers ook middelmaat, Holding en die jonge Braziliaan. Rest van het team is ok.
Martinelli heeft mij positief verrast met zijn energie en acties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hoe gaat het met jullie mede Gooners? 😔

Ik weet nog steeds niet of ik nu boos of teleurgesteld moet zijn. Mijn gevoel zegt dat ik beter mijn focus kan leggen op andere dingen als de F1 en voetbal een tijd niet meer moet volgen. Misschien is het beter voor mijn sociale leven ook..

De komende seizoenen verwacht ik niet veel meer. Arteta zal wel tot het einde van het seizoen mogen blijven, voor mij had ik hij er gisteravond eruit gemogen. Helaas zal er nog wel geen plan liggen, onze club een beetje kennende. Mensen als Edu moeten dan ook gaan, die hebben net zo'n plaat voor hun hoofd als Arteta dat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
[...]

Volgens Ornstein is er nog altijd veel vertrouwen in Arteta, fans niet meegerekend.

In december hadden we Arteta al moeten ontslaan, dat is helaas niet gebeurd en ik betwijfel of het überhaupt gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Arsenal is, en dat siert hen ook, geen club wat zo maar een trainer op straat zet. We zullen het zien.

Vanmiddag 1615:
Barcelona - Atletico Madrid :)
Do or die! Heb er zin in

En voor de liefhebber
1830
Manchester City - Chelsea

[ Voor 20% gewijzigd door Harribo op 08-05-2021 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 08:11:
Arsenal is, en dat siert hen ook, geen club wat zo maar een trainer op straat zet. We zullen het zien.
Wenger en Emery zijn wel ontslagen voor minder.. Emery was niet super, maar zo slecht als Arteta waren ze niet.

Fans roepen om Wenger terug te halen, maar persoonlijk was het echt minder in de laatste seizoenen en weigerde hij ook investeringen op de transfermarkt/club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
HollowGamer schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:52:
[...]
Fans roepen om Wenger terug te halen, maar persoonlijk was het echt minder in de laatste seizoenen en weigerde hij ook investeringen op de transfermarkt/club.
Inderdaad en destijds Wenger had ook een veel betere selectie.
Maar Arteta heeft het niet goed gedaan gezien zijn spelers materiaal. Vind ik dan.

Zometeen Barca

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Ik ben benieuwd of Barcelona het hoofd koel kan houden tegen een fel Atletico Madrid.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:22
Barcelona kent nu wel een erg zwakke fase nadat Busquets eruit moest. Verder spelen beide teams erg slordig, je kunt merken dat er veel vanaf hangt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:32:
Ik ben benieuwd of Barcelona het hoofd koel kan houden tegen een fel Atletico Madrid.
Tot nu toe niet.
Barcelona tikt teveel rond en neemt te weinig risico. Atletico countert goed.
Maar nog 0-0 gelukkig maar Barca moet echt directer gaan aanvallen, steeds alleen dat balbezit doet hun de das om als dat niet verandert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Voorlopig Atletico veel gevaarlijker, Barcelona komt er totaal niet doorheen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Atletico ligt op koers om de score te openen.

Edit: Wow Messi, dat was close. :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 08-05-2021 16:57 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Wat een actie van Messi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:53:
Atletico ligt op koers om de score te openen.
Ja zeker nu Busquets weg is. Zijn vervanger, die Moriba is elke wedstrijd een zwakke schakel. Er is geen beter alternatief waarschijnlijk

Edit :Barca boft dat het 0-0 is

[ Voor 9% gewijzigd door Harribo op 08-05-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Harribo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:02:
[...]

Ja zeker nu Busquets weg is. Zijn vervanger, die jonge donkere jongen is elke wedstrijd een zwakke schakel. Er is geen beter alternatief waarschijnlijk
Sergio Roberto zou ik dan brengen. Ilaix zoals die jongen heet is meer een aanvallende middenvelder die je hoog achter de spits wilt hebben.

Anyway Barcelona zal wat om moeten zetten als ze het kampioenschap willen binnenhalen. Zo gaat het hem niet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Barcelona lijkt nu wel aan te zetten, er wordt hoog druk gezet en daar heeft Atletico het moeilijk mee. Spannend :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
't zal toch niet in 0-0 eindigen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
Elke keer weer een slordig balletje ertussen. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15
Kan alleen maar hopen dat Barcelona verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JanW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:51:
Voor de competitie is een gelijkspel of overwinning barca het leukst.
Ondanks dat ik het de Nederlanders gun, heb ik er geen enkel probleem mee als Suarez hier vandaag zijn gelijk haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
JanW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:51:
Vanwege hetgeen in de bestuurskamer plaats vindt?
Atletico zit ook nog bij super League hé. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Die Ilaix is echt zwak doet bijna niks goed.

Snapt Barcelona wel dat de tijd dringt? Dat slome geloop en gebrei met die bal, vreselijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Harribo schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:58:
Die Ilaix is echt zwak doet bijna niks goed.

Snapt Barcelona wel dat de tijd dringt? Dat slome geloop en getimmer met die bal, vreselijk
Zo spelen ze altijd ;)
En maar hopen dat Messi het alsnog voor ze gaat doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:15
DoeEensGek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:57:
[...]

Vanwege hetgeen in de bestuurskamer plaats vindt?
Atletico zit ook nog bij super League hé. ;)
Vanwege dat walgelijke statement van vandaag. Maar eigenlijk kent La Liga dit jaar inderdaad geen winnaar.

Atletico is trouwens uit die competitie gestapt. Alleen Barcelona, Real en Juve zijn nog aan dat dode paard aan 't trekken.

[ Voor 62% gewijzigd door JanW op 08-05-2021 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
JanW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:59:
[...]

Vanwege dat walgelijke statement van vandaag. Maar eigenlijk kent La Liga dit jaar inderdaad geen winnaar.

Atletico is trouwens uit die competitie gestapt. Alleen Barcelona, Real en Juve zijn nog aan dat dode paard aan 't trekken.
Als dat zo is heb ik dat even gemist. Maar voorderest eens!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Eerste helft was Atletico duidelijk de betere. 2e helft Barca iets beter, maar niet zodanig dat ze iets meer dan een gelijkspel verdienden.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
DoeEensGek schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 17:42:
't zal toch niet in 0-0 eindigen. :/
Dus wel en uiteindelijk nog terecht ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Haha, Agüero doet een panenka. Nog net geen vangbal. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En ipv 2-0 voor en comfortabel de tweede helft in gaan, verliezen ze 1-2 en zijn nog geen kampioen. Als coach wil je dan toch de benen van Aguero breken :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
gambieter schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:42:
En ipv 2-0 voor en comfortabel de tweede helft in gaan, verliezen ze 1-2 en zijn nog geen kampioen. Als coach wil je dan toch de benen van Aguero breken :+
Nee joh die zeurt alleen tegen de 4e scheids ipv z'n eigen spelers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Zelfs Ziggo ziet niets meer in het uitzenden van een Arsenal wedstrijd en doet liever herhalingen dan een live verslag. We zijn diep gezakt.

@VodafoneZiggo @JeroenNietDoen hoofdkanaal alleen samenvattingen 8)7

Nu twijfel ik of ze ons een plezier hiermee doen of niet.

Op een liveblog zie ik WBA domineren en Willian die vooral Willian is.

[ Voor 38% gewijzigd door Gunner op 09-05-2021 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Gunner schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:08:
Zelfs Ziggo ziet niets meer in het uitzenden van een Arsenal wedstrijd en doet liever herhalingen dan een live verslag. We zijn diep gezakt.

Had WBA graag nog een keer gezien, aangezien Ziggo de Championship al helemaal niet uitzendt. Dat gezanik van van Gelder is blijkbaar belangrijker :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Wat boeit het nog. Seizoen is over. Nu spelen ze zonder druk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:51
Hup Sevilla, hou nog even vol! *O*

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De 2-0 van Pepe was fraai (keiharde krul in de kruising), de 2-1 van Pereira was prachtig (een solo van eigen helft), de 3-1 van Willian was ook fraai (vrije trap in de kruising). Heb de 1-0 niet gezien.

Die pleziertjes heb je gemist ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:39:
Hup Sevilla, hou nog even vol! *O*
Helaas.

Dat gaan 3 spannende rondes worden in Spanje.

[ Voor 13% gewijzigd door Quad op 09-05-2021 22:50 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 20:22
Juventus in de EL volgend seizoen?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:57
Deadsy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:42:
Ik hoop het zó van harte.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
PSG heeft punten laten liggen en staan nu 3 punten achter met nog 2 rondes te gaan.
Ze hebben 8x verloren dit seizoen, wow.

Dan is er maar een conclusie mogelijk, veel geld uitgeven om nog een aanvaller te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deadsy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:42:
Als het zo doorgaat nergens meer Juventus volgend seizoen :P

https://www.ad.nl/buitenl...rie-a-te-zetten~a6d9320f/

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
London schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:44:
[...]

Als het zo doorgaat nergens meer Juventus volgend seizoen :P

https://www.ad.nl/buitenl...rie-a-te-zetten~a6d9320f/
Die laten de super league wel vallen.
Het is bizar dat die 3 clubs dat nog niet gedaan hebben. Wat zijn ze van plan? Een competitie starten met alleen hun 3 erin? Of zijn ze druk bezig met Atalanta, Sevilla etc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Deadsy schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:41:
PSG heeft punten laten liggen en staan nu 3 punten achter met nog 2 rondes te gaan.
Ze hebben 8x verloren dit seizoen, wow.

Dan is er maar een conclusie mogelijk, veel geld uitgeven om nog een aanvaller te halen
En uiteraard een nieuwe trainer :+

Ironisch dat uitgerekend de weggestuurde trainer Tuchel straks de finale CL mag bijwonen. Vanwege de financial fool play zullen ze wel weer een duurbetaalde speler huren want zo rollen de sjeiks met de UEFA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Miki schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Ironisch dat uitgerekend de weggestuurde trainer Tuchel straks de finale CL mag bijwonen. Vanwege de financial fool play zullen ze wel weer een duurbetaalde speler huren want zo rollen de sjeiks met de UEFA.
En in de tussentijd een matige linksback en beperkte doelman.
En die grapjas van een Neymar een nieuw dik contract, ze hebben daar nog steeds niet door dat Neymar zijn prijskaartje absoluut niet waar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Deadsy schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:54:
[...]

En in de tussentijd een matige linksback en beperkte doelman.
En die grapjas van een Neymar een nieuw dik contract, ze hebben daar nog steeds niet door dat Neymar zijn prijskaartje absoluut niet waar maakt.
Waarschijnlijk levert marketingtechnisch Neymar meer op dan het gerollebol op het veld.

Ik snap alleen niet waarom voetbalclubs nooit leren van de geschiedenis. Real Madrid had rond de eeuwwisseling met het project Galatico al een enorme deuk opgelopen toen het pijnlijk duidelijk werd dat je naast sterren ook waterdragers moet hebben die het vuile werk opknappen en hooguit 2 a 3 grote namen nodig hebt. Inmiddels kun je bij PSG een hele bank vullen met grote namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Deadsy schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:47:
[...]

Die laten de super league wel vallen.
Het is bizar dat die 3 clubs dat nog niet gedaan hebben. Wat zijn ze van plan? Een competitie starten met alleen hun 3 erin? Of zijn ze druk bezig met Atalanta, Sevilla etc
Het is niet de eerste keer dat Juventus teruggezet zou worden naar de Serie B, dus de dreigementen zullen ze wel serieus nemen. Lijkt me stug dat Juve hiermee door denkt te gaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op maandag 10 mei 2021 @ 18:24:
[...]

Het is niet de eerste keer dat Juventus teruggezet zou worden naar de Serie B, dus de dreigementen zullen ze wel serieus nemen. Lijkt me stug dat Juve hiermee door denkt te gaan.
Klopt, maar als ik bv naar het transferbeleid van Juve kijk heb ik niet het gevoel dat ze daar al te slim zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Miki schreef op maandag 10 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Barcelone/Juventus weten anders ook nog wel een boekhoudkundige truckje (Arthur/Pjanic).

Ik heb bij PSG wel het gevoel dat ze de juiste balans proberen te vinden als je kijkt naar de spelers die de afgelopen twee jaar erbij hebben gehaald. Anderzijns, vind ik het prima dat Neymar de Champions League nog niet met PSG gepakt heeft.

Daarnaast maakt het niet uit welke trainer je hebt daar zolang Neymar denkt dat alleen hij een wedstrijd kan beslissen zoals we in de return tegen City hebben gezien, hoewel een Sarri/Kepa conflictje natuurlijk erg leuk was geweest :D

[ Voor 34% gewijzigd door Bossie op 10-05-2021 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Manchester City is kampioen van de Premier League door het verlies van Manchester United.

Straks Barcelona voor de P1 van de Spaanse Liga, maar waarom spelen ze pas om 22u..

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Quad schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:00:
Manchester City is kampioen van de Premier League door het verlies van Manchester United.

Straks Barcelona voor de P1 van de Spaanse Liga, maar waarom spelen ze pas om 22u..
De warmte en ook de arbeidstijden icm siësta zijn de redenen. Op een doordeweekse dag werken de meeste arbeiders van 9.00 tot 13.00 en dan van 17.00 tot 20.00, daar waar wij een 9 tot 5 cultuur kennen. De meeste entertainment op tv begint dus pas vanaf 21.00 op tv en zo ook het voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Miki schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 21:18:
[...]

De warmte en ook de arbeidstijden icm siësta zijn de redenen. Op een doordeweekse dag werken de meeste arbeiders van 9.00 tot 13.00 en dan van 17.00 tot 20.00, daar waar wij een 9 tot 5 cultuur kennen. De meeste entertainment op tv begint dus pas vanaf 21.00 op tv en zo ook het voetbal.
Helder! Dat wedstrijden vaak om 21u saar beginnen wist ik, maar 22u vond ik al wat laat. :+

Barca op 0-2. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Gekkenhuis! 2-2

Wat een geklungel ook in de opbouw van Barcelona. Maar hoe lekker afgemaakt door die speler van Levante, lekkere volley.

[ Voor 80% gewijzigd door Quad op 11-05-2021 23:15 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Dat gaat nog een leuk half uur worden, Barca van eenvoudig naar 0-2 naar 2-2 in enkele minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Barca is het weer aan het verkloten... Ongelooflijk.
Zo slap als ze voor staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Miki schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:15:
Dat gaat nog een leuk half uur worden, Barca van eenvoudig naar 0-2 naar 2-2 in enkele minuten.
Slaat helemaal nergens op dat ze het laten gebeuren. Bij Barcelona was het even daarvoor 2 a 3 momenten waarbij ze de score hadden kunnen uitbreiden. Maar ja, net niet telt niet.

2-3, maar de VAR kijkt nog even..

[ Voor 4% gewijzigd door Quad op 11-05-2021 23:18 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
Zo hatseflats Dembele herstelt de boel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Miki schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:18:
Zo hatseflats Dembele herstelt de boel weer.
Gelukkig maar

Die Sergio Roberto stond weer te schutteren bij die tegentreffer zag ik. Matige verdediger

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

3-3... _O-

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Oioi 3-3 wat een pot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Nou lekker dan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:10

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ja als je geen kampioen wilt worden zeg het dan gewoon, wat een beunwerk dit zeg. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het is gewoon dom geklungel waardoor Levante in staat komt om te scoren. Die worden geen kampioen zo, ze waren sowieso afhankelijk van resultaat bij Atletico Madrid, maar die gaan geen 4 punten verspelen in hun laatste 3 wedstrijden.

PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miki
Het zit erop, titel verkloot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harribo
Quad schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 23:45:
Het is gewoon dom geklungel waardoor Levante in staat komt om te scoren. Die worden geen kampioen zo, ze waren sowieso afhankelijk van resultaat bij Atletico Madrid, maar die gaan geen 4 punten verspelen in hun laatste 3 wedstrijden.
Verdedigend is het te matig.
Met deze uitslag is de titel voor Barca wel weg denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
Volgens de kranten kan dit einde Koeman zijn.
Dat zou ik zelf overdreven vinden maar zijn gedrag de laatste weken kan misschien wel de doorslag geven.
Ze zijn alweer vergeten dat hij Barca uit een diep dal trok. Ach ja media he

Gisteren een echte offday van Barca. Hoe kan je zo slap spelen als je voor de titel gaat.

Ik vind Frenkie ook matig spelen, leuke draaitjes maar het is veel breed en terug en als hij bij het doel komt, is de killer instinct er niet.
Dat laatste vind ik typisch Nederlands.
Mag allemaal wel wat zakelijker en directer mi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Turpin fluit de finale EL. Maar goed dat Ajax niet doorging dan, had ons die irritatie bespaard. :D

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Harribo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:51:
Volgens de kranten kan dit einde Koeman zijn.
Dat zou ik zelf overdreven vinden maar zijn gedrag de laatste weken kan misschien wel de doorslag geven.
Ze zijn alweer vergeten dat hij Barca uit een diep dal trok. Ach ja media he

Gisteren een echte offday van Barca. Hoe kan je zo slap spelen als je voor de titel gaat.

Ik vind Frenkie ook matig spelen, leuke draaitjes maar het is veel breed en terug en als hij bij het doel komt, is de killer instinct er niet.
Dat laatste vind ik typisch Nederlands.
Mag allemaal wel wat zakelijker en directer mi.
Laat 'm dan direct de zak krijgen, kan hij Frank de Boer vervangen voor het EK. :P

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Sassuolo laat mooi voetbal zien tegen Juve. Sassuolo staat helaas 0-2 achter.

[ Voor 8% gewijzigd door Mosin op 12-05-2021 21:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Er heeft vanavond diefstal plaatsgevonden op Stamford Bridge :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JAN-B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 23:46

JAN-B

525 Wp op mijn dak

Nou, dit had niemand verwacht :9
uit winnen bij Chelsea, toch de finalist CL en FA cup.
Lekkere terugspeelbal ook van Jorginho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
JAN-B schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:59:
Lekkere terugspeelbal ook van Jorginho.
Ook lekker voor het zelfvertrouwen van Kepa bij een zeldzame basisplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Bailly maakt (ongelukkig) hands, maar nadat ie gaat glijden dus eigen schuld... Tuurlijk geen penalty voor Liverpool, United zou er eens 1 tegen krijgen zeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En Bailly maakte er nog eentje die teruggedraaid werd door de scheids na het bekijken van de beelden. Leuke wedstrijd, 1-2 voor Liverpool halverwege.

ManU heeft nog iets nodig om helemaal zeker van CL kwalificatie te zijn, en als ze kunnen voorkomen dat aartsrivaal Liverpool de CL haalt, dubbele winst.

Maar de 1-3 is er al na nog meer blunderen in de verdediging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Enig idee of CL winst door Chelsea of City nog effect heeft op verdeling CL tickets in de PL?

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
Quad schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:36:
Enig idee of CL winst door Chelsea of City nog effect heeft op verdeling CL tickets in de PL?
Dacht het niet.
Geloof dat ze dit door rekenen naar het hoogste land dat een voorronde ticket heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Harribo schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 08:17:
[...]

Verdedigend is het te matig.
Met deze uitslag is de titel voor Barca wel weg denk ik.
Koeman heeft ook zelf deels meegeholpen met het maken van dat diepe dal.
Vanwege hoe hij een deel van de selectie tegen zich in het harnas wist te jagen aan het begin van het seizoen.

Ja men geeft massaal Bartomeu de schuld over het weg jagen van Messi maar Koeman hielp hier ook aan mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Quad schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:36:
Als Chelsea de CL wint maar zich niet kwalificeert (dwz 5e eindigt), dan heeft Engeland een extra positie. Omdat ManU al zeker is van CL maakt de Europa League niets uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deze gasten zijn hilarisch met hun filmpjes, deze is speciaal voor de Arsenal fans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Zou Kanté nou nog niet doorhebben dat hij geen aanvallende middenvelder is maar een hele goede balafpakker en meer niet? Die gast staat zo vaak in de weg omdat ie op plekken gaat staan waar anderen moeten staan/ruimte proberen te creëren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Late drama :o
1-1 afgekeurd door de VAR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Hoera, beleid wint van de olieroebels

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
Mooi om te zien hoe Leicester uitstekend weet voort te borduren op hun PL-titel. Geen rare dingen doen, maar wel consequent top-5.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deze ex-inwoner van Leicester is blij :) . Prachtige goal, mazzel met VAR (lang leve VAR :+ ), en na 4 verloren finales in het verleden de verdiende FA cup.

Ik woonde in Leicester tijdens de League cup winst in 1997. Gekkenhuis toen, de gouden jaren met Martin O'Neill als coach.

Presentator Gary Lineker ging goed uit zijn dak bij de Tielemans goal :p

[ Voor 11% gewijzigd door gambieter op 15-05-2021 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:38
toolkist schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:10:
Hoera, beleid wint van de olieroebels
Op zich waar, maar een hoop Thaise baht helpen ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Koeman zit alweer op de schopstoel, Xavi schijnt in het geheim in gesprek te zijn met Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
MaZo schreef op zondag 16 mei 2021 @ 11:18:
Koeman zit alweer op de schopstoel, Xavi schijnt in het geheim in gesprek te zijn met Barca.
Die heeft toch net bijgetekend? Dan gaat ie echt niet naar Barca deze zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
toolkist schreef op zondag 16 mei 2021 @ 12:08:
[...]
Die heeft toch net bijgetekend? Dan gaat ie echt niet naar Barca deze zomer
Hij heeft schijnbaar een clausule.

https://www.voetbalprimeu...andelingen-met-bar-a.html
https://www.ara.cat/espor...orten-xavi_1_3985579.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Maar is Xavi dan zo'n goede coach of is het puur sentiment?

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 41 ... 120 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

In dit topic bespreken we de buitenlandse clubs.
Alle wedstrijden CL/ EL mogen hier besproken worden.
De clubs uit de Nederlandse / Belgische competitie bespreken we in [Voetbal] Nationale clubs seizoen 2022/2023
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken