Eerlijk gezegd ken ik Mitchel Bakker niet zo, maar hij staat wel als Nederlander bij PSG in de basis, samen met Neymar en Mbappé. Dan doe je toch iets goed.
...
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
...
Ja wat is zijn verhaal eigenlijk. Geen enkele wedstrijd gespeeld bij Ajax in de EDLuxicon schreef op woensdag 28 april 2021 @ 20:20:
Eerlijk gezegd ken ik Mitchel Bakker niet zo, maar hij staat wel als Nederlander bij PSG in de basis, samen met Neymar en Mbappé. Dan doe je toch iets goed.
Elect a clown, expect a circus.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Vanuit Jong-Ajax naar PSG gegaan toch en daar uiteindelijk bij de selectie gekomen.Slasher schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:13:
[...]
Ja wat is zijn verhaal eigenlijk. Geen enkele wedstrijd gespeeld bij Ajax in de ED
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Van volgens mij een paar invalwedstrijden bij Ajax naar Jong PSG (einde contract), wat vervolgens werd opgeheven, waarna Bakker naar het 1e is gepromoveerd.Slasher schreef op woensdag 28 april 2021 @ 21:13:
[...]
Ja wat is zijn verhaal eigenlijk. Geen enkele wedstrijd gespeeld bij Ajax in de ED
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ja hahaha deed Dest laatst ook, tegen doelpunt... Beter niet doen.toolkist schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:30:
Die nr 3 is wel een echte held, wegdraaien zodra je ziet dat de bal op je af komt
[ Voor 80% gewijzigd door Harribo op 28-04-2021 22:33 ]
2 clubs waar ik een hekel aan heb. Er is geloof ik geen manier waarop ze beide kunnen verliezenHarribo schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:31:
Door de muur! Hoe vaak zie je dat dan?
Bagger dat dat City van die kwal Guardiola voor staat. Maar wel knap gedaan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Hij heeft sinds hij bij barca weg is geen CL meer gewonnen. En heeft ik weet niet hoeveel geld mogen uitgevenMaarten_E schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:34:
K*tCity.
Als City doorgaat naar de finale gaan ze het waarschijnlijk ook winnen.
Madrid in deze doen is geen schim van wat het was, en Chelsea is ook weer niet zo sterk dat ze City kunnen verslaan. Al kan men dromen.
Och Psg probeert het al jaren en ik vind Mbappe geweldig dus van mij mogen ze.Deadsy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:32:
[...]
2 clubs waar ik een hekel aan heb. Er is geloof ik geen manier waarop ze beide kunnen verliezen
[ Voor 8% gewijzigd door Harribo op 28-04-2021 22:36 ]
Beide opheffen en budget naar Afrika, iedereen blij.Harribo schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:35:
[...]
Maar ja het zijn beiden clubs die een budget hebben waar half Afrika van kan eten...
Inderdaad, zowel bij Bayern als bij City. En je had van de uitgegeven transferbedragen een Polynesisch eiland kunnen kopen.Deadsy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:34:
[...]
Hij heeft sinds hij bij barca weg is geen CL meer gewonnen. En heeft ik weet niet hoeveel geld mogen uitgeven
I second that motion.Sempy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:37:
[...]
Beide opheffen en budget naar Afrika, iedereen blij.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Met Bayern heeft hij wel de titel gepakt, dat doen ze daar ook niet elk jaarMaarten_E schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:37:
[...]
Inderdaad, zowel bij Bayern als bij City. En je had van de uitgegeven transferbedragen een Polynesisch eiland kunnen kopen.
Als hij nou naar Dortmund was gegaan...Deadsy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:41:
[...]
Met Bayern heeft hij wel de titel gepakt, dat doen ze daar ook niet elk jaar
Ik vind hem aanvallend/opbouwend aardig meevoetballen, maar verdedigend doet hij niks anders dan met de man meelopen. Heb hem nog nauwelijks in duel gezien met Mahrez, hij loopt alleen maar mee...Miki schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:40:
Bakker speelt trouwens een prima pot bij PSG.
Hij speelt aaaaardig maar tis nu niet zo dat hier nu de nieuwe Roberto Carlos loopt...HappyPinguin schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:43:
[...]
Ik vind hem aanvallend/opbouwend aardig meevoetballen, maar verdedigend doet hij niks anders dan met de man meelopen. Heb hem nog nauwelijks in duel gezien met Mahrez, hij loopt alleen maar mee...
[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 28-04-2021 22:47 ]
Hij wil hem wat zelfvertrouwen geven. Anders voelt hij zich na de wedstrijd slechtMaarten_E schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:46:
Die Fil Phoden schiet ook alleen maar op de keeper zo lijkt het.
Ik denk eerlijk gezegd dat het geen zin heeft om Mahrez kort te dekken. Dan wordt je eenvoudig uitgespeeld. Dit zag je in de eerste vijf minuten gebeuren en daarna koos hij ervoor om Mahrez een metertje te geven. Dat is een tactische keuze die prima uitpakt en je aangeleerd wordt bij een goede club. Mahrez kan er niet overheen en kan alleen terug spelen op de mensen om hem heen.HappyPinguin schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:43:
[...]
Ik vind hem aanvallend/opbouwend aardig meevoetballen, maar verdedigend doet hij niks anders dan met de man meelopen. Heb hem nog nauwelijks in duel gezien met Mahrez, hij loopt alleen maar mee...
[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 28-04-2021 22:49 ]
Aguero/KDB hebben de gunfactor nog wel mee.Deadsy schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:32:
[...]
2 clubs waar ik een hekel aan heb. Er is geloof ik geen manier waarop ze beide kunnen verliezen
En Neymar gaat smerige dingen doen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Rode kaart voor Neymar en Ramos en je hebt een deal.Bossie schreef op woensdag 28 april 2021 @ 22:58:
[...]
Aguero/KDB hebben de gunfactor nog wel mee.
Maar ik teken voor een scenario waarbij bijvoorbeeld Real de finale wint na een rode-kaart van Neymar tegen Ramos(vooruit en dan Barcelona die La Liga wint).
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Die 2 wel, maar de club zelf, de manier hoe ze onder een eigenlijk gegarandeerde straf vandaan kwamen en Guardiola die zichzelf briljant vindt maar het trucje hoogstens kan als ie 100 miljoen miljard uit mag geven... Nee
Te grillig dat Psg, misschien is dat ook de reden waarom ze Lille boven zich moeten dulden in hun competitie?gambieter schreef op woensdag 28 april 2021 @ 23:20:
PSG had City goed onder controle de eerste helft, maar de tweede helft was weer het ouderwetse PSG. Niets zelf creeren en meer op vervelende trucjes en mazzel hopen. UIteindelijk verdiende winst voor Man City, die wilden tenminste wat doen.
Roma heeft ook een grotere naam dan Villareal en momenteel Man Utd denk ik ook dan Arsenal (voor mij om het even)JAN-B schreef op donderdag 29 april 2021 @ 17:40:
Vanavond 1/2 Finale EL:
ik was benieuwd welke wedstrijd ze zouden uitzenden, maar zag deze week al iets van Man. United - Roma voorbij komen;
Logisch, 1 Nederlander die speelt en 1 op de bank![]()
Had liever Villareal - Arsenal gezien, maar ja....
(Oh ja, Come On You Gunners )
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
...
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Aan het vooruitzicht kan het niet liggen (kampioen kunnen worden) Vanwaar het gebrek aan motivatie denk ik dan.Gonadan schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:38:
Granada op 2-1, lekker dan. Heeft Barcelona helemaal aan zichzelf te danken, ze spelen echt niet best.
Elect a clown, expect a circus.
⏩ PVOutput☀️
Onderschatting?Slasher schreef op donderdag 29 april 2021 @ 20:53:
[...]
Aan het vooruitzicht kan het niet liggen (kampioen kunnen worden) Vanwaar het gebrek aan motivatie denk ik dan.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 8% gewijzigd door Maarten_E op 29-04-2021 21:06 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 29-04-2021 21:10 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 15% gewijzigd door Maarten_E op 29-04-2021 21:15 ]
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 29-04-2021 21:28 ]
⏩ PVOutput☀️
United met 1-2 achter!toolkist schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:34:
Arsenal 2-0 achter, verrassend....
⏩ PVOutput☀️
3e wissel van Roma, 1-3 incomingQuad schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:38:
En Spinazola eraf bij Roma..
En dus op de rust na geen wissel moment meer voor Roma.
⏩ PVOutput☀️
In de tweede helft wel weer, commentator zei net dat er 5 wisselmomenten in de wedstrijd zelf waren. Of is dat Europees niet?Quad schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:40:
[...]
En dus op de rust na geen wissel moment meer voor Roma.
Moet ik ff uitzoeken, maar ik meende 3 wisselmomenten + rust. Max 5 spelers.Maarten_E schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:43:
[...]
In de tweede helft wel weer, commentator zei net dat er 5 wisselmomenten in de wedstrijd zelf waren. Of is dat Europees niet?
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
⏩ PVOutput☀️
...
Niet echt. Of ik heb je sarcasme gemisttoolkist schreef op donderdag 29 april 2021 @ 21:34:
Arsenal 2-0 achter, verrassend....
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 29-04-2021 22:34 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
⏩ PVOutput☀️
Het is al maanden crap. Arteta is statistisch gezien nog slechter dan emery, de tegenhanger van vanavond. Helaas is eerstgenoemde een poot mans pep.toolkist schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:41:
[...]
Nee vind ik echt verrassend (de wedstrijd niet ziende)
⏩ PVOutput☀️
Ajax had tegen een United dat zo goed speelt ook geen kans gehad denk ik.Harribo schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:44:
Afbraak voetbal speelde Roma tegen Ajax.
Nu ligt dat ook aan Ajax zelf, ze breien maar door zodat de tegenstander helemaal vast staat in het eigen strafschopgebied.
In deze wedstrijd doet Roma absoluut niet aan afbraak voetbal.
United straft dat vakkundig af meteen.
⏩ PVOutput☀️
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ja daar wordt Seaman nog wakker van in de nacht.Polycom schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:59:
Ik hoop op Arsenal in de finale, dat is vaak genieten: https://youtu.be/gktEEs61q_E
[ Voor 8% gewijzigd door Gunner op 29-04-2021 23:06 ]
Dat wilde ie zelf ook al blijkbaar? Maar 2-1 na even met 10 tegen 11 gestaan te hebben is een prima uitgangspunt.Gunner schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:56:
[Afbeelding]
Gezien Uitdoelpunt. Ceballos in Spanje laten aub
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Emery had er meer uit kunnen halen maar;gambieter schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 01:45:Verder was het niet best.
You can tell both teams have Arsenal managers in charge.
— Andrew Allen (@AAllenSport) 29 april 2021
[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 30-04-2021 09:18 ]
Ik hoop voor jullie dat het doorgaat en hij dan ook echt wil gaan investeren.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:25:
De geruchten van die overname van Arsenal door eigenaar Spotify zijn niet langer geruchten.
https://twitter.com/SkySports/status/1387481994406162433
Ik vind groot investeren, zoals PSG en City doen, hoeft voor mij ook weer niet. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat de club bestuurd wordt door mensen wie het beste met de club voor hebben en niet dat het een asset is of cashcow.toolkist schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 18:51:
[...]
Ik hoop voor jullie dat het doorgaat en hij dan ook echt wil gaan investeren.
Inderdaad. Zorgen dat je de juiste mensen op de belangrijke posities hebt en niet elk jaar flink wat geld uit de club halen.JeroenNietDoen schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Ik vind groot investeren, zoals PSG en City doen, hoeft voor mij ook weer niet. Ik vind het persoonlijk belangrijker dat de club bestuurd wordt door mensen wie het beste met de club voor hebben en niet dat het een asset is of cashcow.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq