bottom line schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 23:35:
[...]
Voor zover ik het weet is het altijd commentaar over Tesla en is alles perfect bij Porsche.
Tesla was emotieloos en een Model S kan de Nürburgring zelfs niet 1x uitrijden
Als jij en Kdeboois ook eens gewone dingen post, zal er wel eens een gewone reactie op komen. Maar gezien jullie taalgebruik en posts hebben jullie iets tegen Tesla, en dat stoort veel mensen wanneer jullie gewoon een video / linkdrop doen.
Dat een Porsche sneller is, wil ik wel geloven, net als die Moose-test van de Porsche die beter is VS. Tesla. Maar dat ze dat door iemand onafhankelijk doen ipv. hun eigen onderzoekscentrum.
Ik heb niets tegen Tesla, daarom staat er één in bestelling. Ik heb iets tegen “iets” het meest geweldige ter wereld vinden, omdat je het zelf hebt. Zoals bij iPhones bijvoorbeeld en ook bij Tesla. En ja ik heb ook een iPhone... Maar ook die is verre van perfect. Voor mij beter dan de alternatieven...
Bij Tesla hetzelfde, binnen mijn budget de beste keuze, maar verre van perfect. Overigens heb ik vanzelfsprekend nog nooit een perfecte auto gereden. Op alles is wel iets aan te merken en dat kan normaal gesproken ook, maar hier lijken mensen daardoor op hun teentjes getrapt te worden.
De Porsche is overigens ook niet perfect...
De perfecte auto bestaat ook niet.
In dat topic heb ik niets te zoeken. Ik kan geen Porsche betalen... Tesla staat in bestelling
Maar ook daarvoor geldt, de mooie(re) Tesla’s kan ik niet betalen (S en X), dus het is poor mans Tesla geworden, de Model 3...
De enige met acceptabele actieradius en voor vakanties zijn voor mij de superchargers noodzakelijk. Dus Tesla is de enige optie!
Witte Long Range Model 3 met 19” en trekhaak
De Taycan doet gewoon iets met mij, het design spreekt mij super aan, ik vind hem prachtig. Daarnaast houd ik van merken met een stukje historie.
En natuurlijk gaat de Tesla straks ook gewoon super bevallen, vooral infotainment, drivetrain en superchargers. Ik dan denk ik slecht tegen het onvoorwaardelijk ophemelen van een merk. Ongeacht het merk...