DaCoTa schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 10:08:
[...]
De dingen die hij doet zijn zeker interessant, maar hij is zo tergend lang van stof. Dank voor de samenvatting, heel fijn dat het ook in 29 woorden kan :-)
On-topic: ik heb het zelf nog niet gemerkt, ik kom nog steeds op het zelfde getal uit als ik tot 90% laad. Binnenkort weer een lange trip (Italië), dus dan ga ik tot 100%. Ik ben benieuwd.
Dat is goed om te horen, toch lijken veel mensen in de comments er ook last van te hebben.
Maar uiteindelijk denk en hoop ik dat het wel los zal lopen.
Dat kan toch nooit?
Tenwijl je onnodig lang blijft opladen, maar dan kosten de tussenstops je zo veel tijd. Maar goed er bestaan mensen die het liefst een uur stoppen om de benen te strekken. Ik kan mij daar dan weer niets bij voorstellen. Even plassen en direct weer door!
Gezien er nog heel wat potentie zit in de laadsnelheid van een LR en de SR+ toch echt op 100kW gelimiteerd lijkt te zijn, is dat voor mij persoonlijk al reden genoeg om de LR boven de SR+ te verkiezen.
Daarnaast vond mijn werkgever de SR+ geen optie die de mobiliteit van zijn medewerkers garandeert. Minimaal LR en anders niet. Waar ik mij volledig in kan vinden. Ik wilde eigenlijk ook niet anders...
Zo is er voor iedereen een keuze die bij hem/haar past.
Ik vind het zo vreemd dat mensen voor anderen willen lijken te bepalen dat ze wel voldoende hebben aan een SR+, terwijl ze soms zelfs zelf in een LR rijden.
De verkoopaantallen laten in de sheet toch duidelijk zien, dat ondanks de prijs van de SR+, de LR meer animo heeft?
[
Voor 49% gewijzigd door
Verwijderd op 16-10-2019 10:48
]