kx22 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:21:
[...]
Welke multimedia apps kan je draaien als:
HBO, Netflix, Prime en youtube?
En is er ook een mogelijkheid om iphone te mirrorren?
En hoe bevalt het automatisch inparkeren?
Bij de surround view krijg je automatisch inparkeren. Ik denk dat ik het nooit ga gebruiken, maar mijn vrouw wilt al heel graag zo een optie op de auto.
Bij de taycan zag ik dat er minstens 4 handelingen nodig waren voordat de auto begon. Bij de chinese autos doen ze het met 2 handelingen.
Automatisch inparkeren is geinig maar niet super snel ofzo. Wel sneller dan de oude A3 van mij die het had. Het onthouden van achteruit rijden op een vaste plek moet ook kunnen maar heb ik nog niet gevonden haha.
iPhone mirror en kan niet volgens mij. Je hebt gewoon CarPlay op het midden scherm en kan wel de media besturen op het passagiers scherm.
Ik heb wel het idee dat mijn climate control wat te actief is trouwens.
Ondanks dat hij beneden op het scherm aan beide zijden slechts 1 steep activiteit laat zien en op Auto staat blaast hij behoorlijk. Dit is mij al meer opgevallen.
Zie foto:
Hij blaast alsof hij het 10 graden moet af koelen.
Inmiddels 2000km verder en nu de eerste software busjes te pakken gehad.
Zo wilde hij mijn spoiler stand niet onthouden bij het aanpassen in een driver profile (na meerdere poging nu wel "gelukt".
De elektrische laadpoort kreeg ik nu 1x met geen mogelijkheid open en moest dus instappen om vanuit het menu de klep te openen.
De resterende range klopt voor geen meter bij navigeren, dit is sinds een dag of 2 het geval, daarvoor was hij spatzuiver, het kan dus wel.
Als laatste regelmatig de melding dat er iets is met de rijhulp systemen maar vervolgens blijft alles gewoon werken en ook geen irritante piepjes ofzo dus voor nu negeer ik dat maar even.
[
Voor 31% gewijzigd door
GeeMoney op 01-12-2025 23:08
]