Was voor mij ook een eye opener na vele jaren Audi en BMW gereden te hebben.MAX3400 schreef op maandag 2 september 2024 @ 10:58:
En ook dat vind ik iets waard; ben nog nooit zo goed en vriendelijk behandeld bij BMW of Audi.
[Afbeelding]
Ook gewoon mooi. Geen overbodige inkijk, slangetjes, etc. Motorblok, vulopeningen, klaar.
De Porsche service en klant vriendelijkheid in NL, Duitsland en Zwitserland lijkt wel gestandardiseerd. Je komt aan en wordt direct vriendelijk geholpen, mag zitten in de lounge of alleen in een werk kamer.
Je probleem of wens wordt aangehoord en direct opgelost. Kortom top.
Voorbeeld: Ik reed vanuit Nederland terug naar Zwitserland over de duitse auto bahn met mn 911( 997) en plots voor Limburg stad in Duitsland zie ik het lampje motor temperatuur rood worden alsook de meter die aangeeft hoe heet de motor koelvloeitstof is die schommelde.
Toen ik een flink mijn tempo terug nam en 80 ging rijden daar op die autobahn, ging t lampje uit en de vloeistof temperatuur weer rond de 90. heuveltje op en weer lampjes aan. Kortom ik wist toen dat t de vloeistof was.
Ik rij naar Porsche Limburg Duitsland en meld dat mn auto problemen heeft. Direct super vriendelijk geholpen, koffie, lounge en mn auto stond binnen 4min op de brug! wat bleek koelvloeistof was bijna op. 5 liters erin en weer door. Helaas hebben ze de onderste motor kappen er toen niet afgehaald, want het lek was in een van de rubberen leidingen wat ze in Zwitserland bij mijn Porsche Garage (Zurich Schlieren) uiteindelijk gevonden hebben.
Heb ook wel eens kleine problemen gehad met de andere Duitse merken, maar toen moest ik soms de auto een week laten staan, want ze hadden geen tijd.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai