Momenteel ben ik werkzaam in de financiële administratie. De werkzaamheden zijn (financiële) boekingen maken in een ERP pakket (Microsoft NAV), en een deel projectadministratie.
Wegens ergernis en verminderde werkvreugde (laten we het hier maar op houden) en de daarbij horende automatisering in de administratie wil ik graag overstappen naar de IT. Ik heb in het verleden altijd affiniteit gevoeld met de IT wereld.
Ik ben de afgelopen periode bezig geweest om te onderzoeken wat mij trekt in de IT wereld.
Heb via Pluralsight, gratis account Codeacedemy, TeamTreehouse, youtube. de nodige informatie gekregen.
Mede hierdoor lijkt het mij erg gaaf om te werken als Front end Developer.
Daarom heb ik de volgende vraag.
Ik twijfel wat nu de beste weg is om een baan kans te krijgen in de IT. Een opleiding, certificaten, cursussen? of via sites ( Codeacedemy Pro en/of teamtreehouse techdegree Front End Web Development) om een portfolio site te bouwen ?
Verder achtergrond informatie
- Leeftijd 33 jaar
- Opleiding, MBO 4 Bedrijfsadministratie
- Cursussen/Certificaten: MBA en PDL (MBO+)
- Urenwens: Full-time
Ik hoor graag van jullie
Wegens ergernis en verminderde werkvreugde (laten we het hier maar op houden) en de daarbij horende automatisering in de administratie wil ik graag overstappen naar de IT. Ik heb in het verleden altijd affiniteit gevoeld met de IT wereld.
Ik ben de afgelopen periode bezig geweest om te onderzoeken wat mij trekt in de IT wereld.
Heb via Pluralsight, gratis account Codeacedemy, TeamTreehouse, youtube. de nodige informatie gekregen.
Mede hierdoor lijkt het mij erg gaaf om te werken als Front end Developer.
Daarom heb ik de volgende vraag.
Ik twijfel wat nu de beste weg is om een baan kans te krijgen in de IT. Een opleiding, certificaten, cursussen? of via sites ( Codeacedemy Pro en/of teamtreehouse techdegree Front End Web Development) om een portfolio site te bouwen ?
Verder achtergrond informatie
- Leeftijd 33 jaar
- Opleiding, MBO 4 Bedrijfsadministratie
- Cursussen/Certificaten: MBA en PDL (MBO+)
- Urenwens: Full-time
Ik hoor graag van jullie