Dat kan, jouw werkzaamheden passen de slagtol allicht beter.KillaZ schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 09:12:
Ben ik het niet mee eens, vooral de hoge toeren van de DTD155 (3900 RPM) maakt dat je bij veel herhaal werk (schuttingen, vlonders etc.) een klap sneller werkt.
Daarnaast vind ik zelfs mijn 482 te zwaar om langdurig te schroeven en pak ik liever de 155 of een 12v bosch.
Mijn schutting zit ook vast met 4 miljoen schroeven, maar die moest ik allemaal voorboren om het douglas niet te laten scheuren, dus boren met de 10,8V bosch GSR en schroeven met mijn 14,4V panasonic, daar had ik echt geen slagtol voor nodig.
En zoals ik al opmerkte, die HEX-boortjes vind ik ook erg duur, en die liggen ook zeker niet zomaar bij elke ijzerzaak op de hoek.
Ik zie in die amerikaanse fabricator/klus-filmpjes dat ze zelfs M3 boutjes vastzetten met zo'n ding, er zijn er zat die gebruiken dat ding overal voor.
Het ging mij om de boodschap dat @_Brake_ ff goed zijn afweging maakt voor hij tot aanschaf overgaat, niets meer niets minder
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison