Dat is een mening.SmurfLink schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 13:31:
[...]
Ik vind het niet prima, gezien er genoeg mensen in beweging moeten komen om jou van het asfalt te schrapen. Als jij gewoon je verantwoordelijkheid als motorrijder neemt en je goed aankleedt hoeft dat niet te gebeuren.
Nee ik rij nagenoeg niet te hard, ik heb geen zin in boetes. Ik heb nog nooit een wheelie gemaakt en ben dat ook niet van plan. En ik rij altijd ATGATT. Dat is simpelweg hoe het hoort.
Ik bedoel ik ben het grotendeels met je eens, maar het is in Nederland helaas niet verplicht. Van mij mogen ze het absoluut verplichten.
Alleen dat gezeik eromheen is zo vermoeiend, want die grens trekken slaat nergens op.
Gelukkig mag in dit land iedereen een mening hebben en ik snap je absoluut, alleen als je zo gaat redeneren kan je beter heel het motorrijden afschaffen want gevaarlijker dan een koekblik.
Waarom begrenzen we niet alle motoren op 120km/h? dat zou ook veiliger zijn en motoren met meer dan 500cc zijn ook niet nodig.
Begrijp me niet verkeerd ik draag 99,999% van de tijd mijn beschermende kleding, maar als ik even snel een klein stukje binnen de singel iets moet doen dan wil het wel eens voorkomen dat ik alleen jas/handschoenen aantrek. En al een keer gehad dat ik naar een garage ging die letterlijk 500m van mijn huis is (binnen 30 km zones en 1 bocht) en vervolgens ging er iemand helemaal los dat ik niet een beschermende broek aan had. En dan wordt ik er wel treurig van dat het op zo'n manier moet.
En dit alles vind ik zelf ook anders dan een korte broek en teenslippers.
Edit: Ik heb ook nog nooit in 7 jaar tijd een boete gehad of een schuiver gemaakt of wat dan ook dus blijkbaar doe ik het ook goed
[ Voor 3% gewijzigd door kneusteun op 05-03-2020 16:34 ]