Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• DrivinUCrazy
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik rij al jaren met een industrieel filter rond he, juist omdat het motorfilter nog niet sterk genoeg was voor me. Alleen dan wel de lichtste industriële, in plaats van de zwaarste.

En het klopt, het filter kan wel vervangen worden... Maar dat gangetje door de dop heen is in dit specifieke geval véél smaller waardoor vervanging van het filter weinig effect heeft.
Direct vanaf de site van Elacin:
Alle filters – uitgezonderd het CH30-filter, kunnen worden verwisseld. Het CH30-filter heeft een kanaal van 1 mm. en is, in vergelijking met de andere filters met een kanaal van 2,3mm, te smal voor verwisseling.
Alleen stom dat de audicien dit niet wist en me dus ook niet gewaarschuwd heeft.

Nu baal ik dus eigenlijk al voor het testen dat ik dat kaartje niet eerder terug heb gevonden. En misschien valt het wel mee. Laten we er het beste van hopen. ;)

Heel eerlijk denk ik dat dat kanaaltje ook wel te verruimen moet zijn, dus dat is mogelijk ook nog een optie. Dat je daarna nooit meer terug kunt snap ik ook wel.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• xeoMe
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:38
Heeft iemand hier ervaring met een goede tuner?
Ik wil graag mijn BMW S1000XR uit 2015 laten tunen.
Wil graag een tune direct op de ECU en het liefst met de juiste afstelling. (geen kant en klare mapping)
Heb nu Akrapovic headers + mivv suono uitlaat en merk dat die wel beter afgesteld kan worden.