Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.532 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
MichielK71 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:46:
[...]

Wellicht al wel bekend, maar toch even een waarschuwing.

Let er op dat je bij een huur auto, motor, scooter of wat dan ook vooraf foto's maakt van het vervoermiddel. Verhalen genoeg gehoord van mensen die bij het inleveren te horen kregen dat er schade aan zat en daarom de borg niet terug kregen. Let ook op de technische staat van met name scooters. Komt vaak voor dat deze met gladde banden meegegeven worden. Kans op een valpartij is dan groot.

En zonder helm rijden 8)7 Doe in ieder geval een helm op en draag lichaamsbedekkende kleding. Dus een jeans, schoenen en iets van een jas. Ben je in ieder geval beter beschermd dan in een korte broek, t-shirt en slippers. Maar dit zou voor de lezers hier toch geen nieuws moeten zijn 8)
Maatje van me is met een lelijk geval van road rash teruggekomen uit Kreta, na een mooi toeristisch ritje op een gehuurd scootertje. Voor zover ik weet ook geen andere partijen in het spel, gewoon een stuurvautje. Ik denk wel dat hij een helm droeg, anders had hij het misschien niet eens overleefd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:30

Vrijdag

De Zwarte

SmurfLink schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:49:
[...]

Om maar gelijk de woordgrap te maken... ik ga naar Lesbos. _O-

Is een groepsreis met alleen vrouwen, tijdens het internationale vrouwenfestival. Dat wordt nu al een feestje.
Haha 🤣

Of het wordt totale oorlog natuurlijk, met alleen maar vrouwen :X :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14-09 16:35
[...]

Om maar gelijk de woordgrap te maken... ik ga naar Lesbos. _O-
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams4-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/67302943_2924639504231269_7154936926930206720_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_oc=AQm1tsXXbVgADEMGm5PaK5SL5oUIGAJLC1vWqtInThUAtHH4NQvJnuBo0xGUBPozbWg&_nc_ht=scontent-ams4-1.xx&oh=28aa01de6dd231f1645e2f77d47bbdc8&oe=5DBF3E5B
Bron: https://www.facebook.com/woordgrappen/

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 08:53
Joepla schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:34:
[...]

Die Datona's zien er goed uit. Geen bobbins kunnen monteren, had ik gezien en daarom hiernaar gekeken, geen idee of het wat is:

[Afbeelding: spindle]

Verzendkosten ronde de 10 euro.

[...]
Wat is daar het idee van, steek je het door je achteras heen? Grappig. Voor een motor zonder (mogelijkheid tot) werken lepels opzich ook prima, alleen even wat meer opletten dat het goed recht zit allemaal voordat je de boel omhoog drukt.

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:15

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
OK mildly excited here!! Zojuist afspraak bevestigd voor komende dinsdag om de custom Harley technisch te laten inspecteren, en dan hopelijk ook te kopen indien dat goed gaat. Kan niet wachten! :D

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:30

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Leviathius schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:47:
[...]
Zulke heb ik ook ooit naar gegeken. Je hebt ze ook van R&G gewoon uit Nederland en net zo duur in euro's. Enige nadeel is daarbij wel dat als je je achteras los wilt maken (voor ketting spannen of bandje wisselen) je dan die sliders ook eraf moet draaien.
Da's zeker waar. Ik vind de alternatieve manier van bobbins monteren er niet zo mooi uitzien, vandaar deze oplossing. Goede tip van R&G. Zal thuis even kijken, hier op 't werk gaat alles via een proxy in de UK waardoor lokaal zoeken altijd wat lastiger gaat.
Chakotay schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:08:
[...]
Wat is daar het idee van, steek je het door je achteras heen? Grappig. Voor een motor zonder (mogelijkheid tot) werken lepels opzich ook prima, alleen even wat meer opletten dat het goed recht zit allemaal voordat je de boel omhoog drukt.
Een as in een holle as, volgens mij. Heb mijn achteras nog niet in detail bekeken, maar ga er vanuit dat als hij specifiek voor de MT-07 geleverd wordt, het wel ok is.

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Joepla stuur me pm als je nog geen stand hebt dan kan ik je de mijne opsturen voor de verzendkosten (vanuit BE). Is een eenvoudig model maar werkt wel. Is voor gebruik icm die bobbins die je eerder poste.

Edit is zoals deze maar dan in het rood https://www.datona.be/paddock-stand-bobbins-zwart.html

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2019 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Joepla Jup, die zijn meestal hol, scheelt weer in onafgeveerd gewicht.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

Verwijderd

@wimmel_1 zag dat mijn oude motor nog in de topicstart staat. Wil je mijn Suzuki GSX-S750 uit 2019 in de topicstart opnemen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/U1FKIqNTuyZZq5Z85mNa2nrb/medium.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
MichielK71 schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:46:

En zonder helm rijden 8)7 Doe in ieder geval een helm op en draag lichaamsbedekkende kleding. Dus een jeans, schoenen en iets van een jas. Ben je in ieder geval beter beschermd dan in een korte broek, t-shirt en slippers. Maar dit zou voor de lezers hier toch geen nieuws moeten zijn 8)
Slippers check, T-shirt check, korte broek check, 1 of andere playmobiel helm die waarschijnlijk niets gaat doen check.

Gelukkig gaat het hier niet harder als 40 :) (als je dat überhaupt al red hier op de wegen)

ik heb een vriend verloren die bezopen van de fiets afviel met zijn hoofd tegen de stoep. Ben mij dus 100% bewust van de risico’s

In Nederland stap ik niet op dat ding zonder fatsoenlijke spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:56
Motor huren leek me dan weer niet heel fijn ivm gebrek aan beschermende kledij, maar een scootertje wat niet te hard kan moet kunnen zonder lijkt me..
Als je met 50 het asfalt raakt maakt het volgens mij weinig uit of je van een scooter of een motor valt, stuk ga je toch wel. En dat is wanneer het een eenzijdig ongeval betreft - drink and drive is daar iets vaker voorkomend dan hier, dus je kan ook nog door een auto van de weg gereden worden, dan is een beetje padding en een rugprotector wel zo fijn!

Jammer dat je niet naar samos gaat, een familievriend van ons heeft daar een mooi verhuur bedrijf, dan had ik je doorverwezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Vrijdag schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:00:
[...]

Haha 🤣

Of het wordt totale oorlog natuurlijk, met alleen maar vrouwen :X :P
Nah, is een festival der liefde natuurlijk, ter ere van de dichteres Sappho die al in de oudheid prachtige verhalen schreef over de vrouwenliefde ;) Make love, not war.
_O- ergens zou ik wel gigantisch stuk gaan als dit zo was. Maar toch liever niet :P
HTT-Thalan schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:54:
[...]

Als je met 50 het asfalt raakt maakt het volgens mij weinig uit of je van een scooter of een motor valt, stuk ga je toch wel. En dat is wanneer het een eenzijdig ongeval betreft - drink and drive is daar iets vaker voorkomend dan hier, dus je kan ook nog door een auto van de weg gereden worden, dan is een beetje padding en een rugprotector wel zo fijn!

Jammer dat je niet naar samos gaat, een familievriend van ons heeft daar een mooi verhuur bedrijf, dan had ik je doorverwezen!
Klopt, moet even kijken wat er mogelijk is en wat veilig is. Scheelt dat het een reis met organisatie betreft, dus daar kan ik vanalles aan voorleggen. O.a. dit, en er zit een duikschool, dus ik wil kijken of we wat kunnen plannen met een snorkelgroepje, of evt instructieduik oid met newbies. Ik kan duiken maar heb geen papieren dus dat is wel jammer (kind van 2 duikers). Moet die ooit maar eens gaan halen nog.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:29:
@Joepla stuur me pm als je nog geen stand hebt dan kan ik je de mijne opsturen voor de verzendkosten (vanuit BE). Is een eenvoudig model maar werkt wel. Is voor gebruik icm die bobbins die je eerder poste.

Edit is zoals deze maar dan in het rood https://www.datona.be/paddock-stand-bobbins-zwart.html
Wow... da's een mooi aanbod! PM verstuurd.
Chakotay schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:37:
@Joepla Jup, die zijn meestal hol, scheelt weer in onafgeveerd gewicht.
Ok! Dan lijkt het me een aardige oplossing zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:20
@Joepla Als je slim bent maak je een (marktplaats)link in je signature in plaats van enkel een beschrijving, hebben mensen ook meteen beeld bij de motor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@NLDViane Da's inderdaad slim, done & thx! :)

Edit: Zou het liefst in V&A doen, gezien de ervaringen met MP...

[ Voor 46% gewijzigd door Joepla op 18-07-2019 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:17
SmurfLink schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:34:
[...]

Nah, is een festival der liefde natuurlijk, ter ere van de dichteres Sappho die al in de oudheid prachtige verhalen schreef over de vrouwenliefde ;) Make love, not war.

[...]

_O- ergens zou ik wel gigantisch stuk gaan als dit zo was. Maar toch liever niet :P

[...]

Klopt, moet even kijken wat er mogelijk is en wat veilig is. Scheelt dat het een reis met organisatie betreft, dus daar kan ik vanalles aan voorleggen. O.a. dit, en er zit een duikschool, dus ik wil kijken of we wat kunnen plannen met een snorkelgroepje, of evt instructieduik oid met newbies. Ik kan duiken maar heb geen papieren dus dat is wel jammer (kind van 2 duikers). Moet die ooit maar eens gaan halen nog.
Mijn ervaring op Kos was dat ze nauwelijks naar je rijbewijs keken bij het huren van quads of motoren. Daarnaast moest ik zelf vragen om een helm, daar was ook helemaal geen verplichting in. Heb ook genoeg mensen zonder zien rijden. Op Kos heb je echter 1 lange weg over het eiland waarbij de berm bezaaid is met monumentjes van mensen die (zichzelf) doodgereden zijn.

Wat betreft duiken, doen! d:)b Kan het ook hier in Nederland prima aanraden, geef maar een gil als je ooit je brevet hebt behaald.

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Joepla én @Verwijderd : Beide OP entries zijn aangepast d:)b

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

SmurfLink schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:34:
[...]

Dat klinkt... fascinerend :9

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dryhte schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 13:00:
[...]

Maatje van me is met een lelijk geval van road rash teruggekomen uit Kreta, na een mooi toeristisch ritje op een gehuurd scootertje. Voor zover ik weet ook geen andere partijen in het spel, gewoon een stuurvautje. Ik denk wel dat hij een helm droeg, anders had hij het misschien niet eens overleefd.
Krijg je mooi littekens van, mijn elleboog wilt na een jaar of 10 eindelijk weer eens een beetje mee kleuren in de zon en valt een heel stuk minder op. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kICNyXydkDEmwyRzKYn5v1HZ/thumb.jpg

Melkunies ritje is ten einde.
Gelukkig nét over de grens. Sluit alleen niet uit dat die scherf Belgisch is :+

Edit: en nu wachten op de ANWB.

[ Voor 6% gewijzigd door Melkunie op 18-07-2019 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
aidanl schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 14:55:
[...]

Mijn ervaring op Kos was dat ze nauwelijks naar je rijbewijs keken bij het huren van quads of motoren. Daarnaast moest ik zelf vragen om een helm, daar was ook helemaal geen verplichting in. Heb ook genoeg mensen zonder zien rijden. Op Kos heb je echter 1 lange weg over het eiland waarbij de berm bezaaid is met monumentjes van mensen die (zichzelf) doodgereden zijn.

Wat betreft duiken, doen! d:)b Kan het ook hier in Nederland prima aanraden, geef maar een gil als je ooit je brevet hebt behaald.
Dat klinkt niet heel geruststellend om eerlijk te zijn.... ga sowieso wel even de reisleidster vragen of het daar überhaupt beetje veilig te rijden is, anders ga ik het risico niet lopen.

Duiken staat al jaren op de planning :9 maar eerst was er studie en dus geen geld, toen kocht ik een huis en vond ik het een slim idee om direct daarna een motorrijbewijs en motor te halen, haha. Dus dit jaar maar even rustig aan, wel lekker op vakantie (voor 't eerst echt zonvakantie). Volgend jaar wil ik m'n PADI gaan halen. Weet nog niet of ik het hier in NL ga doen, of lekker 't vliegtuig naar Curaçao pak oid en het daar ga halen + vakantie erachteraan. Mijn ouders duiken al een aantal jaren niet meer (moeder sinds wij er zijn, vader sinds 5 jaar ivm fysiek niet meer mogelijk), anders had ik het wel bij hun vereniging gedaan. Dus het is een beetje op de plank blijven liggen, maar zeker nog niet afgeschreven!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Melkunie schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:12:
[Afbeelding]

Ook echt nét in het profiel zelf hè :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
[Afbeelding]

Dat is wel zuur joh :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 16:54
[Afbeelding]

Ai, balen! Ik wilde 2 dagen geleden de motor bij een tankstation achteruit in een vak zetten. Tot ik ineens een akelig geluid hoorde.. Had een malloot een fles kapot gegooid. Gelukkig geen lekke band, een maand geleden kon ik al de band vernieuwen na 300 KM omdat ik er glas in had gereden.

Inmiddels wel een TPMS systeem erop, dus kan het eenvoudig in de gaten houden :)

Succes met wachten :(

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Melkunie
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:54
Opgelost! Anwb heeft er prut in gedaan, ben er na naar @harley gereden voor een setje nieuwe banden. Volgende week weer onderweg :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-09 21:21
Een paar weken geleden toch maar even de olie van de Triumph vervangen, was nog niet aan de beurt toe maar de olie was aardig op. Afgelopen week was het tijd voor de echte beurt dus toch maar netjes volgens de onderhoudslijst het luchtfilter vervangen.

Zie hier: Project bike rebuild :9 8)7

Triumph3
Zo zonder kuip ziet het er wel gaaf uit. Ze zijn bij Triumph behoorlijk druk geweest om de tank zo groot mogelijk te krijgen :o
Triumph1
Triumph2

Edit: Let niet op de chaos, we zijn de werkplaats nog aan het verbouwen

Volgende beurt moet weer alles eraf voor de bougies en kleppen stellen, zal wel net voor de trip naar Luxemburg worden. Het kuipwerk valt nog iets mee, gelukkig een goede beschrijving gevonden anders vind je de boutjes nooit. Er zitten er drie verstopt achter het spiegelglas die je dan wel weer heel handig naar buiten kunt klappen (alleen het glas dan hé). Ook eindelijk de topkoffer gemonteerd, moet alleen nog even een foto maken voor de topicstart. Wat een mega lompe koffer is het ook, steekt 20cm uit achter de motor en kost een klein vermogen :F Gelukkig werkte de Chinese Bluetooth EOBD dongle prima icm TuneECU op Android, met drie klikken was de onderhoudsinterval gereset

De oude motor staat ook te koop, mocht iemand nog interesse hebben in een nette ST1100 Pan European zie linkje. Natuurlijk een speciale Tweakers prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 11:59:
Heeft er hier ook iemand ervaringen met Kevlar Leggings? Zoiets als dit: https://www.motorkledingcenter.nl/bowtex-kevlar-legging.html

Ik ben aan het kijken voor Motor Jeans maar het liefst draag ik natuurlijk een willekeurige spijkerbroek met zoiets als dit er onder.
Inmiddels binnen en net mijn eerste ritje gemaakt. Het is even wennen maar al snel merk je niks dat je een 'motorbroek' aan hebt onder je normale broek. (Ik heb met knie en heupstukken van D3O de Bowtex aangeschaft)

Eerste indruk is sofar erg goed. :)

Acties:
  • +24 Henk 'm!

• Leviathius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:59
grom schoen

Heb de GROM nog meer hipster gemaakt :9

Inspiratie komt van een engelse Grom facebook groep. Vond het wel lachen :)

YouTube: MotorcycleGeek

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Leviathius schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 21:36:
[Afbeelding: grom schoen]

This hipster approves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08:13

:? Ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoit
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-09 16:54
etwintje schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 21:13:
Een paar weken geleden toch maar even de olie van de Triumph vervangen, was nog niet aan de beurt toe maar de olie was aardig op. Afgelopen week was het tijd voor de echte beurt dus toch maar netjes volgens de onderhoudslijst het luchtfilter vervangen.

Zie hier: Project bike rebuild :9 8)7

[Afbeelding: Triumph3]
Zo zonder kuip ziet het er wel gaaf uit. Ze zijn bij Triumph behoorlijk druk geweest om de tank zo groot mogelijk te krijgen :o
[Afbeelding: Triumph1]
[Afbeelding: Triumph2]

Edit: Let niet op de chaos, we zijn de werkplaats nog aan het verbouwen

Volgende beurt moet weer alles eraf voor de bougies en kleppen stellen, zal wel net voor de trip naar Luxemburg worden. Het kuipwerk valt nog iets mee, gelukkig een goede beschrijving gevonden anders vind je de boutjes nooit. Er zitten er drie verstopt achter het spiegelglas die je dan wel weer heel handig naar buiten kunt klappen (alleen het glas dan hé). Ook eindelijk de topkoffer gemonteerd, moet alleen nog even een foto maken voor de topicstart. Wat een mega lompe koffer is het ook, steekt 20cm uit achter de motor en kost een klein vermogen :F Gelukkig werkte de Chinese Bluetooth EOBD dongle prima icm TuneECU op Android, met drie klikken was de onderhoudsinterval gereset

De oude motor staat ook te koop, mocht iemand nog interesse hebben in een nette ST1100 Pan European zie linkje. Natuurlijk een speciale Tweakers prijs!
Ziet er toch al netjes uit je werkplaats! Blijft bij nieuwe motoren waaraan je sleutelt toch altijd even zoeken hoe je bepaalde kappen eraf moet halen. Vooral als je zaken hebt die je er gewoon vanaf moet trekken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chakotay
@Leviathius heb je nu ook een manbun achterop je helm? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 07:39:
@Leviathius heb je nu ook een manbun achterop je helm? :+
Haha nee zeker niet. Ik ben ook verre van een hipster kan ik je garanderen :9 Het is meer dat ik mijn tegels in de tuin niet meer wilde beschadigen met de standaard van de grom en kwam bij toeval dit tegen :')

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chakotay
@Leviathius het is in ieder geval origineel :) Ik heb nog steeds mijn platgeslagen cavia in de koffer liggen voor dat doeleinde :P

crittercoaster

[ Voor 3% gewijzigd door Chakotay op 19-07-2019 08:46 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Waar is het jampotdekseltje gebleven? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:29
Ik heb ooit een keer een blik van een stoffer en blik gebruikt :P Lag toevallig in de buurt en we moesten op het grind parkeren

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FastFred
Leviathius schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 08:41:
[...]

Haha nee zeker niet. Ik ben ook verre van een hipster kan ik je garanderen :9 Het is meer dat ik mijn tegels in de tuin niet meer wilde beschadigen met de standaard van de grom en kwam bij toeval dit tegen :')
Jij maakt je met zulke tegels druk om beschadigingen? :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

Hihi, als fervent Converse drager vind ik 'm erg leuk. Is het gewoon een random klein maatje schoen? :P

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ergens loopt er een klein kindje rond met maar 1 schoen aan.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
SmurfLink schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:33:
[...]

Hihi, als fervent Converse drager vind ik 'm erg leuk. Is het gewoon een random klein maatje schoen? :P
volgens mij waren die vroeger als sleutelhanger te koop of kreeg je die bij converse.
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/70/2e/cf/702ecf05810d9e86d594cb3bac4fde15.png

Net als die aapjes bij kipling ( volgens mij verraad ik nu dat ik van een iets oudere generatie ben 8) )
Afbeeldingslocatie: https://www.rtherapyclothing.co.uk/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/m/_/m_leandro.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door harley op 19-07-2019 09:39 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Repost uit de oude doos.
Als je in een zachte berm moet parkeren en je hebt geen jampotdeksel onder je zadel: broodtrommel mishandelen :) (sindsdien het dekseltje altijd bij me en nooit meer nodig gehad..)
Broodtrommel heeft er wel wat littekens aan overgehouden.

Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/2a3vj9.jpg

En sorry voor de aardappelfoto.. telefoonfoto's waren toen nog niet echt goed bij schemerlicht

[ Voor 15% gewijzigd door JanPedaal op 19-07-2019 09:44 ]

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Chakotay
@JanPedaal kort daarvoor had je je cameralens als plaatje onder de standaard gebruikt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leviathius
@SmurfLink Zijn inderdaad Converse sleutelhangers uit China voor €1,30 :)

@FastFred Jij maakt je druk over mijn keuzes en redenen? :? ;)

@Booyaa Mijn overburen hebben 2 kinderen van 2 en 5, maar dat zou ik noooooit doen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:44:
@JanPedaal kort daarvoor had je je cameralens als plaatje onder de standaard gebruikt? :+
Haha was net een disclaimer aan het toevoegen voor de brakke foto.. ja is niet best he.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Imperial_Master
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:13
SmurfLink schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 17:26:
[...]

Volgend jaar wil ik m'n PADI gaan halen. Weet nog niet of ik het hier in NL ga doen, of lekker 't vliegtuig naar Curaçao pak oid en het daar ga halen + vakantie erachteraan.
Als ik je een tip mag geven: lekker naar Bonaire gaan ipv Curacao, naar mijn mening veel mooier duiken daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detim
  • Laatst online: 10-09 23:30
Heb m'n Triumph tiger 800 nu een paar weken en ben er super blij mee! Rijd heerlijk.
Alleen wat ik merk is dat hij op de snelweg tussen de 130 en 160km een beetje lijkt te zwalken. Niet super erg, maar lijkt alsof hij niet helemaal stabiel rechtdoor gaat. Op andere wegen en lagere snelheden heb ik dit niet zo zeer. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Heb er wel een nieuw windscherm op gezet helemaal rechtop, die wappert wel een beetje op en neer in de wind, weet niet of dat wat doet? Of dat ik het eerder bij de banden moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:37
Dat kan turbulentie zijn op je windscherm, turbulentie om eventuele handkappen, stabiliteit van banden, wel of geen koffers. Vooral topkoffers kunnen dit nog wel eens veroorzaken. Dat wordt dus een kwestie van proberen.

Zelf heb ik gemerkt dat met mijn vriendin achterop ik een irritante turbulentie om/achter mijn helm krijg waardoor mijn helm bij 140 km/h automatisch nee gaat schudden. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Joopieboy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 08:50:
Waar is het jampotdekseltje gebleven? :+
Zo'n ding zit bij mij standaard in 't tasje op de buddyseat :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
Joepla schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:34:
[...]

Die Datona's zien er goed uit. Geen bobbins kunnen monteren, had ik gezien en daarom hiernaar gekeken, geen idee of het wat is:

[Afbeelding: spindle]

Verzendkosten ronde de 10 euro.

[...]

Edit: link toegevoegd
Heb deze ook op mn MT. Prima ding, lekker makkelijk.

Paddock stand heb ik bij Datona vandaan.
Leviathius schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 12:47:
[...]

Zulke heb ik ook ooit naar gegeken. Je hebt ze ook van R&G gewoon uit Nederland en net zo duur in euro's. Enige nadeel is daarbij wel dat als je je achteras los wilt maken (voor ketting spannen of bandje wisselen) je dan die sliders ook eraf moet draaien.
Kleine moeite maar hoor. :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@Ari Gold @Leviathius dat puntje over dat het ding van de achteras afgehaald moet worden als je de achteras los wil draaien is best een issue nu je het zegt... Het is inderdaad maar een kleine moeite, maar juist als de achteras los moet, heb je die paddockstand nodig. Op deze manier is het alleen maar nuttig voor de ketting smeren / wiel schoonmaken e.d, maar heb je er verder eigenlijk niets aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die dingen zijn ook meer bedoeld voor dát wat je al zegt, @Chakotay . Worden (meestal) ook alleen gebruikt bij fietsen waarbij er géén bevestigingspunten voor normale bobbins op de achterbrug aanwezig zijn.

Meestal worden die dingen ook geen bobbins genoemd maar "Crash-Protectors" of "Frame-Sliders" :*)

[ Voor 18% gewijzigd door Will_M op 19-07-2019 11:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

@Chakotay @wimmel_1 Dit is een van mijn eerste motoren zonder middenbok (meestal off-/allroad-achtige motoren gehad), maar ik vroeg me meteen af hoe ik bv. een beetje comfortabel onderhoud kan doen. Dingen als olie, koel- en remvloeistof vervangen, ed.
Kratje bier eronder wordt 'em ook niet, dan plet ik mijn uitlaatbochten volgens mij. Dus alles, behalve achterwiel wisselen, moet er wel mee lukken verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

wimmel_1 schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:03:
Die dingen zijn ook meer bedoeld voor dát wat je al zegt, @Chakotay . Worden (meestal) ook alleen gebruikt bij fietsen waarbij er géén bevestigingspunten voor normale bobbins op de achterbrug aanwezig zijn.

Meestal worden die dingen ook geen bobbins genoemd maar "Crash-Protectors" of "Frame-Sliders" :*)
Geen idee O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:51
Joepla schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:08:
@Chakotay @wimmel_1 Dit is een van mijn eerste motoren zonder middenbok (meestal off-/allroad-achtige motoren gehad), maar ik vroeg me meteen af hoe ik bv. een beetje comfortabel onderhoud kan doen. Dingen als olie, koel- en remvloeistof vervangen, ed.
Kratje bier eronder wordt 'em ook niet, dan plet ik mijn uitlaatbochten volgens mij. Dus alles, behalve achterwiel wisselen, moet er wel mee lukken verwacht ik.
Het ligt er inderdaad ook aan hoe erg je een fanatieke klusser bent.

Zag ook dat je kettingspanners had met bobbins, maar zoveel druk op zoiets zetten lijkt mij niet pluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla

Joepla

Ari Gold schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Het ligt er inderdaad ook aan hoe erg je een fanatieke klusser bent.

Zag ook dat je kettingspanners had met bobbins, maar zoveel druk op zoiets zetten lijkt mij niet pluis.
Daar heb ik ook naar gekeken, maar het lijkt erop dat een groot deel van de kracht door dat ontwerp wordt overgebracht naar je achterbrug, maar moet er wel bijzeggen dat ik het lastig vind om dat soort mechanische toestanden goed te beoordelen (ik maak alles liefst 10x te stevig, bij gebrek aan kennis :) ).

Zoiets (plaatje van Ali):

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f3aBfKApE5HLgjn0xomQ2fzy/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 08:46:
@Leviathius het is in ieder geval origineel :) Ik heb nog steeds mijn platgeslagen cavia in de koffer liggen voor dat doeleinde :P

[Afbeelding: crittercoaster]
Zo heb ik wel 's een plankje achterop geknoopt met spanbanden, soms moet je wat op een TT camping :P

We wilden de motoren altijd enigsinds netjes op een rij hebben, en vaak was ik net degene die op een plekje uitkwam waar het gras niet stevig genoeg was voor de jiffy... Plankje eronder, problem solved :Y)

Toch zat ik de terugweg altijd in de auto, ik wilde m'n eigen motor niet op zo'n camping hebben (vanwege de kans op schade o.a) dus meestal kreeg ik de twijfelachtige eer om de sloopmotor naar z'n sterfbed te brengen :D

Nu ik dit zo schrijf, helaas vervlogen tijden. Een oude burn/sloop motor meenemen is al een paar jaar verboden en zelfs een bankstel (om op te zitten) is niet meer toegestaan. Koelkast/aggegraatje meenemen? 500 euro borg oid... Well, nvm. Einde van een tijdperk/traditie.

Met een beetje pech begin volgende maand m'n keerringen pas binnen.. Ik weet meteen weer waarom ik eigenlijk nooit iets bestel via internet, gewoon een volle maand niet rijden vanwege de levertijden :| Dan betaal ik liever iets meer, om vervolgens de spullen gewoon snel in huis te hebben. Dat het langer duurt met parts voor de Magna, soit.. Maar m'n eigen motor... Dat is gewoon Kwalitatief Uitermate Teleurstellend.

[ Voor 42% gewijzigd door Destruction op 19-07-2019 11:52 ]

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Tja, want waarom niet. Het is vrijdag en de zomervakantie is voor veel scholen begonnen.

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/61/05/13/61051332415bd83e17c17a279f32b57e.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-2.returnofthecaferacers.com/wp-content/uploads/2018/03/donna_feldman_visa_motorcycle.JPG

Afbeeldingslocatie: http://themotolady.com/wp-content/uploads/2011/06/tumblr_lf68nwRJg51qa4keto1_1280.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/00/af/ef/00afef3a018cb6f5210b9f53b337fe8f.jpg

Afbeeldingslocatie: https://4.bp.blogspot.com/-uOMKO6rz5dA/XOY9N9GfNBI/AAAAAAAAAHY/eEQYci5OyBAieKeRXzGSBbtUAK5n91UAwCLcBGAs/s1600/2ByJoD.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/XK_Kgcz6PNE/hqdefault.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.roller-mag.com/assets_c/2013/04/MOTORCYCLE%20GIRL-thumb-570x426-160881.jpg

Deze vind ik eigenlijk best wel bad-ass 8)

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/5d/f0/53/5df05320dcb2b61134e281b00c592759--biker-girl-biker-chick.jpg

Afbeeldingslocatie: https://live.staticflickr.com/4076/4883031333_1706815ac5_b.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/60/b2/e2/60b2e272f7bf03a2a88b914ca0073daa.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.pauznet.com/media/images/194/2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/c6/d1/68/c6d16867a39b796239a4e01b9b65cfbb.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/736x/7c/3d/33/7c3d33d0ffe65be716dbf938dd8fd9f8.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/be/ad/76/bead7614e07eb3a5c68a883c729c9d58.jpg

Afbeeldingslocatie: https://staging.netbikers.eu/wp-content/uploads/2017/08/girl-1001872_960_720.jpg

Afbeeldingslocatie: https://www.motorcycle.com/blog/wp-content/uploads/2017/07/072817-2018-suzuki-gsx-s750z-lifestyle.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/86/2f/ba/862fba05d35bbbb878d8363055c2a8bf.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn-2.returnofthecaferacers.com/wp-content/uploads/2018/03/tumblr_mjvl1coBTo1qg8r38o1_1280.jpg

Kon niet zoveel gingers vinden deze keer ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Leviathius schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 09:44:
@FastFred Jij maakt je druk over mijn keuzes en redenen? :? ;)
Was toch een grapje jonguh, rustig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
FastFred schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:09:
[...]

Was toch een grapje jonguh, rustig ;)
FastFred is Fast getriggert :P

Waar heb je dat schoentje vandaan @FastFred ? Ik vind het een leuk idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Je hebt jezelf weer overtroffen @Vrijdag :P Hulde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 08:18
Vrijdag schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:58:
Tja, want waarom niet. Het is vrijdag en de zomervakantie is voor veel scholen begonnen.
Nu pas? Hier in het zonnige zuudn zitten ze alweer bijna op de helft :9

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Vuikie
Nice one @Vrijdag Vooral die eerste en derde konden mij bekoren, niet dat de rest zo slecht was O-)

Nu het toch vrijdag middag is, wie is het hier mee eens?
Afbeeldingslocatie: https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fwww.dhresource.com%2F0x0s%2Ff2-albu-g9-M01-68-A0-rBVaWFwYv3SAToadAABiImm_sD0080.jpg%2Fmotorcycle-real-men-ride-twins-shirt-s-xxxl.jpg&f=1
})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Nee man, compensatiedrang met een jankende 4 cilinder *O*
Afbeeldingslocatie: https://i.etsystatic.com/14964259/d/il/06841f/1186242336/il_340x270.1186242336_38xk.jpg?version=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 23-08 17:09
ertussenin dan? zit voor een tweede triumph te kijken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Dat was even snel naar beneden scrollen _O-

hopelijk blijft het wel droog zometeen, de lucht is nogal donker in Hoofddorp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Joopieboy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:31:
[Afbeelding]
Lijkt alsof de tekst er scheef opzit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Booyaa schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:33:
[...]

Lijkt alsof de tekst er scheef opzit
Snelle google afbeelding, zocht een andere, dus kan. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@Vuikie @Maegrim @Joopieboy waarom niet van allemaal eentje (of meerdere) hebben? *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 14:44
Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:38:
@Vuikie @Maegrim @Joopieboy waarom niet van allemaal eentje (of meerdere) hebben? *O*
Of gewoon cylinderloos ;) Sinds ik een Zero proefritje maakte ben ik helemaal om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Ben bang dat dan mevrouw Vuikie het huis uit gaat ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Streepje
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-01-2024

Streepje

noem me maar Streepje

Joepla schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 11:32:
[...]

Daar heb ik ook naar gekeken, maar het lijkt erop dat een groot deel van de kracht door dat ontwerp wordt overgebracht naar je achterbrug, maar moet er wel bijzeggen dat ik het lastig vind om dat soort mechanische toestanden goed te beoordelen (ik maak alles liefst 10x te stevig, bij gebrek aan kennis :) ).

Zoiets (plaatje van Ali):

[Afbeelding]
yamaha levert dit ook als origineel accessoire dus ik gok dat er wel over nagedacht is

Asus maximus IV extreme-----Intel Core I7 2600k----- Asus GTX580 SLI

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bommes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:29
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:26:
Zelf heb ik gemerkt dat met mijn vriendin achterop ik een irritante turbulentie om/achter mijn helm krijg waardoor mijn helm bij 140 km/h automatisch nee gaat schudden. :+
Ik had dat als mijn ex achterop zat maar dan was die turbulentie vreemd genoeg in mijn helm, snelheid maakte daarbij niet echt uit })

If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Chronisch plek en budget te kort _O- :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[Afbeelding]
Ik heb deze nog ergens als T-Shirt thuis liggen..... Geloof ik.... O-)

Afbeeldingslocatie: https://images.bigcartel.com/product_images/32975952/getonknees_close.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
Vuikie schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:49:
[...]

Ben bang dat dan mevrouw Vuikie het huis uit gaat ;w
Handig, heb je meteen extra ruimte en budget voor meer motoren :+

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 14:04:
[...]

Jij bent nog niet in de situatie terecht gekomen dat je dan ook (ruim) je halve huis én budget méé moet geven?

Houden zó, dan!!!

:9 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 14:04:
[...]

*** Vuikie moppelt iets over 'in gemeenschap van goederen' en 'alimentatie' ***
:+

@wimmel_1 (y) (y)

[ Voor 5% gewijzigd door Vuikie op 19-07-2019 14:10 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Vuikie schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 13:09:
Nice one @Vrijdag Vooral die eerste en derde konden mij bekoren, niet dat de rest zo slecht was O-)

Nu het toch vrijdag middag is, wie is het hier mee eens?
[Afbeelding]
})
Naked twins. Uiteraard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuikie
Uiteraard... De mijne hebben een klein beetje plastic hier en daar(voor bescherming), maar dat mag de pret niet drukken! :+ 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn 3 cilinder ingeruild voor een zero... Heb nog wel een boxer als backup moest de Zero tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grubeater
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:51

Grubeater

Gëxcommuniseerde Aap.

detim schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:24:
Heb m'n Triumph tiger 800 nu een paar weken en ben er super blij mee! Rijd heerlijk.
Alleen wat ik merk is dat hij op de snelweg tussen de 130 en 160km een beetje lijkt te zwalken. Niet super erg, maar lijkt alsof hij niet helemaal stabiel rechtdoor gaat. Op andere wegen en lagere snelheden heb ik dit niet zo zeer. Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn? Heb er wel een nieuw windscherm op gezet helemaal rechtop, die wappert wel een beetje op en neer in de wind, weet niet of dat wat doet? Of dat ik het eerder bij de banden moet zoeken?
Ik weet niet hoe oud je Tiger 800 is, misschien zit er spanning op de voorvork of is het balhoofd versleten. Redelijk simpel op te lossen door de veerpoten los en vast te draaien.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leviathius
LankHoar schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:10:
[...]

Het schoentje heb ik, niet SnelleFreddy, bij Ali vandaan. Gewoon zoeken op 'converse keychain' of gewoon hier klikken. :) :) Kwaliteit is verrassend goed vind ik.

Als je hem ook om je standaard wilt doen; het zit best krap hoor en dat is al bij de Grom met zijn speelgoed standaard. Bij mijn MT07 zal het waarschijnlijk net niet passen. En daarbij heeft de MT zo'n kick-pin op het uiteinde zitten. Dan zou ik dus een gat in het schoentje moeten maken in de neus :9

[ Voor 23% gewijzigd door Leviathius op 19-07-2019 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
LankHoar schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 12:10:
[...]

Ik getriggered? Als er iemand getriggerd is dan is 't @Leviathius wel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
FastFred schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 17:46:
[...]

Ik getriggered? Als er iemand getriggerd is dan is 't @Leviathius wel
Ja ik probeerde een grapje te maken maar ik zie nu pas dat ik dat verkeerd om doe 8)7

* LankHoar gaat zich in een hoekje zitten schamen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Het is je vergeven @LankHoar, drink er nog een pilsje op, @Leviathius ook natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15:24
DrivinUCrazy schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 10:26:
Ik heb gemerkt dat dat alleen voorkomt bij mij als ze niet over mijn schouder meekijkt, maar recht achter de helm zit. Maar goed, kan natuurlijk ook per helm en vorm verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Ik heb meestal de buddy cover erop, goed excuus om gewoon geen passagier mee te hoeven nemen. :) Ook geen last van turbulentie..

Het is wel weer heerlijk rijweer vandaag zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-09 20:21

steveman

Comfortabel ten onder

Wtf, flitspaal... kast... gebouw is weg langs de N25. Verwachte hem van voren te naderen... Huh? Even later wel die bijenkast oid. Rare gewaarwording!

Groeten uit .lu iig maar weer :+

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 17:37
Dat is dan ook een (gepantserde) aanhangwagen. :+

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Wij gaan er even tussenuit :w.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Wz3zXlb9ZKyRGbZ9kxlMoK5N/full.jpg

Auto vol, lekker eten besteld vanavond (want geen afwas), en morgenochtend vroeg rijden we richting Duitsland :9. Daarna Denemarken en dan de Öresundsbrug over richting het hoge noorden :). Telefoon op mute, laptop blijft thuis en mijn enige entertainment zijn mijn e-reader, zakmes en hangmat :Y. Oh, en iets met af en toe met de kindjes moeten spelen enzo. Koken op een open vuur met mijn nieuwe gietijzeren pan, slapen onder een tarp en wassen in een beekje.

Half augustus zijn we weer terug :w.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Chakotay
@HTT-Thalan zit de Alp in onderdelen ergens onder al die bagage? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Chakotay schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:27:
@HTT-Thalan zit de Alp in onderdelen ergens onder al die bagage? :+
Alpje staat aan de ketting helaas ;(. Ik heb een regel voor mezelf om nooit alleen nieuw terrein te verkennen, en aangezien we met het gezin weg zijn had een aanhangertje voor de alp dus geen zin. En ik heb ook nog ergens twee stukken bot zitten die nog een paar weken nodig hebben om elkaar weer terug te vinden :+.

Nee, dit is wat je nodig hebt als je met alleen the bare necessities gaat wildkamperen. Vrouwlief stond er ook op dat er een afwasborstel en afwasmiddel mee ging 8)7.

Echt ongelooflijk. Hoe groter de auto, hoe meer troep ze meeslepen :+.

[ Voor 8% gewijzigd door HTT-Thalan op 19-07-2019 20:35 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:08

Destruction

(ex-)Automonteur

[Afbeelding]
Keep it calm, zegt-ie dan... 8)7

Wanneer begin je daarmee? :P

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Regelmatig 8)

Alleen echt lang volhouden kan ik niet. Geduld, kun je dat eten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
HTT-Thalan schreef op vrijdag 19 juli 2019 @ 20:22:
Wij gaan er even tussenuit :w.

[Afbeelding]

Auto vol, lekker eten besteld vanavond (want geen afwas), en morgenochtend vroeg rijden we richting Duitsland :9. Daarna Denemarken en dan de Öresundsbrug over richting het hoge noorden :). Telefoon op mute, laptop blijft thuis en mijn enige entertainment zijn mijn e-reader, zakmes en hangmat :Y. Oh, en iets met af en toe met de kindjes moeten spelen enzo. Koken op een open vuur met mijn nieuwe gietijzeren pan, slapen onder een tarp en wassen in een beekje.

Half augustus zijn we weer terug :w.
Wij gaan de 5e met scouting die kant op, komen we jullie misschien wel tegen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Van GPZ900R naar een Ninja H2R. Geen slechte upgrade 8)

En een toffe trailer ook 8)

[ Voor 1% gewijzigd door Vrijdag op 20-07-2019 12:07 . Reden: vautdjuh :+ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Vrijdag schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 01:39:
[YouTube: Top Gun: Maverick - Official Trailer (2020) - Paramount Pictures]

Van GPZ900R naar een Ninja H2R. Geen slechte upgrade 8)

En een toffe trailer ook 8)
H2, geen H2R. De H2R heeft geen spiegels maar winglets. Deze heeft spiegels :)

Ziet er wel leuk uit die trailer inderdaad :) Ook wel grappig dat de upgrade qua vliegtuig van F14 naar F18 eigenlijk kleiner is qua techniek dan de upgrade qua motor.

[ Voor 11% gewijzigd door PilatuS op 20-07-2019 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
PilatuS schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 01:57:
[...]

H2, geen H2R. De H2R heeft geen spiegels maar winglets. Deze heeft spiegels :)

Ziet er wel leuk uit die trailer inderdaad :) Ook wel grappig dat de upgrade qua vliegtuig van F14 naar F18 eigenlijk kleiner is qua techniek dan de upgrade qua motor.
Scheelt ook maar 80pk en dat de H2 straat legaal is :9

@HTT-Thalan have fun daar in het noorden :D

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:39
timmie271 schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 05:38:
[...]

Scheelt ook maar 80pk en dat de H2 straat legaal is :9

@HTT-Thalan have fun daar in het noorden :D
Ik vind ze er persoonlijk niet uitzien. Doe mij dan maar een Panigale of RSV4 :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
R0y. schreef op zaterdag 20 juli 2019 @ 05:44:
[...]

Ik vind ze er persoonlijk niet uitzien. Doe mij dan maar een Panigale of RSV4 :9~
Op topsnelheid zie je er niks meer van :+

Maar je moet inderdaad van de zeer scherpe en strakke lijnen houden.

Gamertag: timmie271

Pagina: 1 ... 9 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.