Gisteravond kwam ik rond een uurtje of 22:30 thuis, en was idd al goed mistig in de buurt! Kon gelukkig wel ver genoeg kijken om nog met redelijk normaal tempo te rijden. Wel gaaf gezicht om je stralen van je koplampen door de mist te zien.Patrock schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 00:00:
In een verveelde bui besloten de tank nog even snel te vullen. De tankstations in de buurt zijn bemand en gesloten. Ik zag er ook geen nachtautomaat bij. Dus lekker stukje gereden naar een gedeelte van de stad waar ik nog nooit ben geweest waar volgens google er 1 open was. In de stad geen mist gezien.
Na het tanken een random kant opgereden, voor ik het wist zat ik op een dijk. En wat een mist in een keer. Temperatuur zakte van 3 naar net 1 graad.
Op een gegeven moment een bordje arnhem tegen gekomen. En die weg maar ingeslagen. Ik weet niet hoeveel km ik achteraf zo heb gereden. Maar ben weer op dezelfde dijk uitgekomen. Op sommige stukken zag ik niet verder dan de lampen kwamen op de dijk.
Iets met niet slim om in je eentje midden in de nacht over een dijk te struinen zonder dat iemand er vanaf weet, terwijl het erg mistig is, daagde mij dan ook pas op dat moment.
Eind goed, al goed. De tank zit vol. En nog lekker een stukje gereden voor bedtijd.
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i