Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• wimmel_1
  • Registratie: maart 2004
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
SmurfLink schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:27:
[...]

:P Nou geloof me, dit was een gevalletje external screaming... gok dat ze beneden m'n gvd nog wel hebben kunnen horen toen ik van het balkon keek...
Zo'n lief meisje / vrouwtje…. Nâh, daar kán die herrie toch nooit vandaan gekomen zijn :z

Why do subtitles never really tell you what's going on?

• NLDViane
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 22:54
@Bommes als ik zie hoe sommige pakketbezorgers met het spul omgaan wil ik mijn helm daar echt niet tussen hebben zitten... Maar als je het in de winkel koopt is het ook door de handen van een pakketbezorger gegaan, dus misschien is het een beetje doemdenken richting onze bezorgbedrijven.

• Franklin82
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 19-11 07:05
mr_zippey schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:15:
[...]

Ben anders net terug van een heerlijk rondje 'uitwaaien', amper regen gehad slechts een paar spetters..

Alleen mijn pak is na 3 jaar niet helemaal waterdicht meer kwam ik gisteren achter, toen had ik iets meer regen. zal 'm nog eens inspuiten met van die spray.
Ik dacht vandaag de waterdichtheid van mijn nieuwe textiele broek eens goed te kunnen testen met een gehuurde motor maar dat viel mee.. Heb maar 1 bui gezien en over mijn heen gekregen.

Op mijn werk waarschuwde een collega dat het nogal koud zou worden.
Nou daar heb ik (nog) niks van gemerkt, na het in mijn jas zetten van de thermo voering was het zelfs warm op de motor.

Wat niet mee viel was de wind zo af en toe.. vooral op de snelweg komt dat bij mij toch wel even ruig aanwaaien.
Op de A4 tussen Den Haag en Schiedam kneep ik 'm vanmiddag toch wel even, wat een wind!
Maar ik ben ook niet zo veel gewend qua wind :-(
Heb ondanks de wind nog een mooi stukje van zo'n 130km gereden :D

• Secsytime
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 21:07

Secsytime

Automagisch

NLDViane schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:47:
@Bommes @wimmel_1 Onaangetekend verzenden is verzekerd tot een waarde van 500,-, maar ik zou mn helm uberhaupt niet laten verzenden...

EDIT: nevermind, dat hebben ze niet meer. Meende me zoiets te herinneren maar staat nu inderdaad tot 500 verzekerd voor aangetekend, anders niet.
“Verzekerd”, probeer maar eens iets te claimen van Postnl.. succes daarmee. Ik verstuur niks meer verzekerd, want ik heb er hele slechte ervaring mee.

• Chakotay
  • Registratie: oktober 1999
  • Laatst online: 20-11 13:47

Chakotay

Lick here to continue

@SmurfLink dat is zuur... Een motorhoes buiten met veel wind is tricky helaas, terwijl dat vaak juist het soort weer meebrengt waar je de motor tegen wil beschermen.

@Bommes mooie nieuwe hoed!

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

• Jolke
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 16:29
bsmpower schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:14:
Bijna winterklaar op de paddockstands

[Afbeelding]
Nice, mooi plaatje! En ook een mooie motor. ;)

Ik heb mijn VTR inmiddels ook in de 'stal' staan voor de winter. Die komt de garage niet meer uit voordat het weer lekker lenteweer is.

• bsmpower
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 20-11 07:20
Jolke schreef op zondag 3 november 2019 @ 06:14:
[...]
Nice, mooi plaatje! En ook een mooie motor. ;)

Ik heb mijn VTR inmiddels ook in de 'stal' staan voor de winter. Die komt de garage niet meer uit voordat het weer lekker lenteweer is.
Zelf ook naar een VTR gekeken in mijn keuze naar iets nieuws. Mooi spul 👍🏼

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
wimmel_1 schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 19:28:
[...]

Zo'n lief meisje / vrouwtje…. Nâh, daar kán die herrie toch nooit vandaan gekomen zijn :z
_O- _O- _O-

• ToolkiT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 01:10

ToolkiT

brit-tweaker

mr_zippey schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 17:15:
[...]

Ben anders net terug van een heerlijk rondje 'uitwaaien', amper regen gehad slechts een paar spetters..
Gister ben ik ook een stukje gaan uitwaaien.. ik dacht dat de ergste buien over waren, maar na een kwartiertje hield het op met miezeren.. en begon het met bakken uit de hemel te vallen..

Meteen even mijn oude helmetcam (sena 10C) op nieuwe helm getest.. camarahoek moet nog ff recht gezet worden en het blijft een beetje een potatocam, maar geeft wel een beetje weer hoe de staat van de achteraf weggetjes zijn in dit seizoen.. langzaam rijden is het devies..

Wat me opvalt is dat op de filmpjes je de bas van de uitlaat amper hoort.. IRL zijn mijn uitlaten nog net niet asociaal, maar in filmpjes hoor je dat amper.. eigenlijk meer het mechanische geluid van de versnellingsbak..

grumble.. de nieuwe 'gratis' video editing software gooit er een mega banner over :(

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• fdees
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 20:47

fdees

Trust me I'm an Engineer

ToolkiT schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:09:
[...]

Gister ben ik ook een stukje gaan uitwaaien.. ik dacht dat de ergste buien over waren, maar na een kwartiertje hield het op met miezeren.. en begon het met bakken uit de hemel te vallen..

Meteen even mijn oude helmetcam (sena 10C) op nieuwe helm getest.. camarahoek moet nog ff recht gezet worden en het blijft een beetje een potatocam, maar geeft wel een beetje weer hoe de staat van de achteraf weggetjes zijn in dit seizoen.. langzaam rijden is het devies..

Wat me opvalt is dat op de filmpjes je de bas van de uitlaat amper hoort.. IRL zijn mijn uitlaten nog net niet asociaal, maar in filmpjes hoor je dat amper.. eigenlijk meer het mechanische geluid van de versnellingsbak..

[YouTube: Wet Autumn ride]
grumble.. de nieuwe 'gratis' video editing software gooit er een mega banner over :(
Ziet er lekker uit zeg :|

Goed geluid opnemen is ook iets lastig, begrijp dat somige youtuber en journalisten een lavalier microfoon gebruiken en deze in hun broekzak steken zodat deze de uitlaat beter oppakt.

Maar je zou Davinci resolves eens kunnen proberen om te editen. Die is wel gratis maar dan zonder banner.

The client is not always right. - Enzo Ferrari; Design the Future

• sham27
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 00:00
Gisteren en vanmorgen toch nog twee lekkere ritten gemaakt, totaal 300km. Nog 100 tot de 1.000km beurt.

Enige nadeel: motor is wel echt vies nu, want het was vanmorgen op sommige plekken toch stuk natter dan ik dacht. Dus volgend weekend maar eens goed wassen en dan in winterslaap.

Zouden jullie de 1.000 beurt voor of na de winterstop doen?

BMW F31 330i M Sport Shadow '18 - Yamaha MT-09 SP '19

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:36
Ik doe het meestal na de winter, beetje hoe het uit komt. In dit geval schoonmaken, volle tank 98, bandjes op pompen en de garage in. :)

• Maegrim
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 15:23

Maegrim

Lokführer

wegzetten met verse olie is ook helemaal niet verkeerd ;)

(ノಠ益ಠ)ノ彡 ┻━┻

• EliteGhost
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 21:08
Joopieboy schreef op zondag 3 november 2019 @ 15:30:
Ik doe het meestal na de winter, beetje hoe het uit komt. In dit geval schoonmaken, volle tank 98, bandjes op pompen en de garage in. :)
Ik maak me meer zorgen om de accu...
Druppellader kopen? Ben van plan de winter gewoon door te rijden maar je weet maar nooit of we spontaan weer een 'strenge' winter krijgen en het een glibberpartij wordt.

• Nero22
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 22:34
Motoren zijn niet vies na 700 km. B)

It's funny. But not ha-ha funny.

• sham27
Ik neig ernaar om morgen even te bellen of ik vrijdag de 1.000 beurt kan doen. Het lijkt prima weer te worden dan. Dan kan ik hem gelijk goed schoonmaken en wegzetten.

Druppellader zit ik ook aan te denken. Is dat ook nodig bij hele nieuwe motor?

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 23:36
EliteGhost schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:25:
[...]

Ik maak me meer zorgen om de accu...
Druppellader kopen? Ben van plan de winter gewoon door te rijden maar je weet maar nooit of we spontaan weer een 'strenge' winter krijgen en het een glibberpartij wordt.
Accu eens per maand eruit en even aan de lader leggen voor een nacht, goed zat. :) Als de motor op een erg koude plek staat sowieso handig de accu binnen te bewaren.

@sham27 accu loopt altijd iets leeg, zeker na een langere tijd zoals een winterstop. :) Dus kun je wel overwegen ja.

Joopieboy wijzigde deze reactie 03-11-2019 16:34 (19%)

• Pagman
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19-11 08:29
Gister eindelijk mijn vuurdoop gekregen op de motor, na 7 uur rijden dicht bij de finish geraakt worden door een mooie klodder vogelpoep :D

• DeLyon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-11 13:48
Voor de liefhebbers, Yamaha presenteert vanavond om 21:00 via een livestream de 2020 line-up. Beetje een keynote idee, maar dan anders ;) Hiermee presenteren ze dus voorafgaand aan de EICMA alvast hun line-up.

LINK

• sham27
DeLyon schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:51:
Voor de liefhebbers, Yamaha presenteert vanavond om 21:00 via een livestream de 2020 line-up. Beetje een keynote idee, maar dan anders ;) Hiermee presenteren ze dus voorafgaand aan de EICMA alvast hun line-up.

LINK
Nice. Zal het wel terugkijken.

Verwacht nieuwe MT-07 en verder de nieuwe kleuren. Altijd leuk.

• Rebo.71
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 19:00
DeLyon schreef op zondag 3 november 2019 @ 16:51:

LINK
eens kijken wat er gepresenteerd wordt..

Te koop: Yamaha YZF-R125 2012 / Absolute White

• Pagman
De nieuwe Tracer 700 ziet er van voren niet uit. Lijkt net een walvis :')

• sham27
Had eerder verwacht dat ze de Tracer 900 eerst zouden opfrissen.

En dat er een nieuwe MT-07 zou komen.

Zou dit al het nieuws van Yamaha zijn voor 2020?

• DeLyon
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 19-11 13:48
sham27 schreef op maandag 4 november 2019 @ 00:31:
Had eerder verwacht dat ze de Tracer 900 eerst zouden opfrissen.

En dat er een nieuwe MT-07 zou komen.

Zou dit al het nieuws van Yamaha zijn voor 2020?
Hoopte ook op een nieuwe MT07, vooral omdat ik in de markt ben voor een nieuwe. Misschien toveren ze nog iets uit de hoge hoed op de EICMA, maar heb zo'n idee dat dit het is. Marketingtechnisch zou het gek zijn om na deze aankondiging nog een keer met iets nieuws te komen, maar wie weet.

• sbruynis
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 15-11 07:25
ToolkiT schreef op zondag 3 november 2019 @ 14:09:
[...]

Valt het je ook niet op dat je een paar jaar terug in de tijd leeft? :+

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 22:41

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Pagman schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:29:
Ik dacht al dat het me ergens aan liet denken, maar dat is het inderdaad. En mee eens, de looks bevallen mij ook niet.

De Super Tenere ongewijzigd (er waren wat geruchten dat er een wijziging aan zat te komen voor 2020 in aanloop naar de nieuwe normen, klopt dus niet).

De FJR in een luxe zwart-met-gouden uitstraling. Alleen looks voor zover ik kan zien, niets nieuws onder de zon. Dan nog twee motorscooters, waarvan een driewieler, en dat was het.
Eerlijk gezegd: ik vind het maar karig.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Pagman
DrivinUCrazy schreef op maandag 4 november 2019 @ 08:06:
[...]

Ik dacht al dat het me ergens aan liet denken, maar dat is het inderdaad. En mee eens, de looks bevallen mij ook niet.

De Super Tenere ongewijzigd (er waren wat geruchten dat er een wijziging aan zat te komen voor 2020 in aanloop naar de nieuwe normen, klopt dus niet).

De FJR in een luxe zwart-met-gouden uitstraling. Alleen looks voor zover ik kan zien, niets nieuws onder de zon. Dan nog twee motorscooters, waarvan een driewieler, en dat was het.
Eerlijk gezegd: ik vind het maar karig.
De R1 neus past ook gewoon niet bij een topkuip. Zover ik kan zien is het enige echt nieuwe de LCD display, Verstelbare voor vering? en een andere uitlaat. De LCD Display hadden ze ook prima in de huidige kuip kunnen doen sinds er meer dan genoeg ruimte over is. Ik ben wel benieuwd of de achtervering is vernieuwd of dat ze nog steeds dezelfde gebruiken.

• Eddos
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 22:46
Ik vind het hem wel staan, maar zou er geen nieuwe voor kopen (als ik er één zou hebben).

Model 3 rijder met een spook trekhaak:https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/spook-trekhaken.166257/

• ToolkiT
  • Laatst online: 01:10

ToolkiT

brit-tweaker

sbruynis schreef op maandag 4 november 2019 @ 07:38:
[...]

Valt het je ook niet op dat je een paar jaar terug in de tijd leeft? :+
Ja maar dat is niet erg qua legal position.. alle speeding offenses zijn dan meteen verjaard ;)

but seriously, de accu was helemaal leeg dus alle settings zijn terug naar standaard..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

• Thoit
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 19-11 08:53
Mensen die hier de OTR van Eindhoven al eens hebben gereden? Wordt mijn tweede OTR-rit, maar als ik het zo op de filmpjes zie is het vooral mulle zand.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 21:30

LankHoar

Professionele amateur

LankHoar schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 11:37:
Sinds eergisteren heb ik een nieuwe definitie van koud. Met - 3 en dikke mist rijden is geen pretje :X Ben erg koud maar veilig in Nederland aangekomen though. Heb onderweg slechts 5 andere motoren geteld. Niet veel voor 800 km, haha.

Zondag weer terug... Of laat ik mijn motor in Nederland overwinteren? :+
En we zijn weer thuis! Ruim tweeduizend kilometer gereden in de afgelopen 5 dagen. Koud, nat en energieslurpend. Maar ook zeer mooi! :+

• botoo
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 23:05

botoo

💀 too old to die young

LankHoar schreef op maandag 4 november 2019 @ 12:07:
En we zijn weer thuis! Ruim tweeduizend kilometer gereden in de afgelopen 5 dagen.
LankHardcore 8)

Because the people who are crazy enough to think they can change the world . . .
. . . are the ones who do.

• _Apache_
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 19:32

_Apache_

For life.

Na een akkefietje met een agent in burger, ben ik opzoek naar een permanente camera voor op de motor. Liefst een voor en achter.

Op mijn motor heb ik een extra lijn lopen voor een druppellader die ik niet gebruikt.
En een camera die ik over heb kan ik in ren dashcam stand zetten (spanning =opnemen, en wis oude files als sd kaart vol is).

Heeft iemand hier ervaring mee?

Die wil ik iig naar achtergericht plaatsen.

Akkefietje :
Op een drukke snelweg was een burgerauto mij enorm van de weg aan het rijden. Knipperen met groot licht, gebaren, extreem dicht en links achter mij rijden.
Zelf had ik pas na een paar honderd meter op de drukke snelweg een kans om naar rechts te gaan. En liet de auto voorbij.

In de achterruit stond heel even POLITIE, en hij speerde er vandoor (om bij mijn voorligger hetzelfde te herhalen :X) dit heb ik nog minutenlang kunnen aanschouwen tot ik hem bij het knooppunt pr clauspleinuit het oog verloor.
De politieauto reed zonder sirene of zwaailicht.

Heb 09008844 gebeld en klacht ingediend, maar men wil mij niet helpen omdat ik niet precies weet van welk corps het is :|.

Ik had een locatie, datum tijd, richting etc. Maar volgens de desk had ik echt een kenteken en merk/type moeten hebben want zo zegt de klachtendesk 'weinig eenheden hieven zich bij de meldkamer te melden'.
Ze moeten 'eerst' weten welk corps het is, dan kunnne ze bepalen welke eenheid het was..
8)7
-O-

_Apache_ wijzigde deze reactie 04-11-2019 14:12 (6%)

3 zonnecollectoren voor SWW en CV ondersteuning met een 200L buffervat & 2700Wp PV Panelen. | PVOutput

• Waaj
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
@_Apache_ Ten eerste lekker loslaten en niet meer druk om maken, als je je in Nederland om alle aso-bestuurders druk gaat maken is dat niet goed voor je gezondheid ;)

Afgaande op jouw beschrijving is mijn eerste gedachte dat het misschien een onopvallend voertuig van een bijzonder opsporingsteam of een arrestatieteam is geweest. Die hebben nog wel eens de neiging om (met reden) zich lomp door het verkeer te begeven. Waarbij ze dan weer erg opvallen door hun weggedrag 8)7

[edit] zie nu toevallig dit bericht: https://www.politie.nl/nieuws/2019/november/4/11-politie-kmar-en-om-oefenen-‘manhunt’-in-november.html
De oefeningen worden op verschillende data in november en verschillende plaatsen gehouden. Waar en wanneer dat precies gebeurt, is ook voor de deelnemers onbekend.
Dus dat betekent een hoop heen-en-weer gerace naar diverse locaties.

Waaj wijzigde deze reactie 04-11-2019 14:43 (35%)

• xos
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-11 00:24
Pff, geloof dat de wereld weer een beetje mooier is geworden :).

Ben toch wel benieuwd hoe zo'n ding rijdt.

• teacher
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 23:35

teacher

Moderator Consumentenelektronica

Dysgaf!

Damn zeg... dat kunnen ze wel. :Y

Wise enough to play the fool

• ocdaan
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 16:56
Thoit schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:15:
Mensen die hier de OTR van Eindhoven al eens hebben gereden? Wordt mijn tweede OTR-rit, maar als ik het zo op de filmpjes zie is het vooral mulle zand.
Zeker, al heel vaak ;-)

Het is alleen zand inderdaad, hier mijn filmpje van afgelopen feb:

• Henkie_NtA
  • Registratie: november 2018
  • Laatst online: 18:13
Zelf geen motorrijder, maar heb wel een vraag voor jullie.
Een collega van me gaat promoveren en nu willen we met zn allen een kado voor hem kopen. Hij is wel motorrijder en sleutelt zelf ook graag. Zijn er goede webwinkels (moeten in Belgie bezorgen, collega woont in Hasselt) voor motorspullen die ook cadeaubonnen hebben? Heb er zelf al een paar gevonden, maar geen benul of die goed zijn, etc.
Alvast bedankt.

• marowi
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Voor gereedschap is toolstation is een bekende, ik koop zelf ook wel eens wat op louis.nl (louis.de).
Motorspullen (kleding / helm etcetera) ga je toch al snel richting een lokale echte winkel in verband met passen.

Kia e-Niro Executive - Grafity Blue - Inmiddels >30.000km erop

• Dryhte
  • Laatst online: 21:32
Henkie_NtA schreef op maandag 4 november 2019 @ 17:11:
Zelf geen motorrijder, maar heb wel een vraag voor jullie.
Een collega van me gaat promoveren en nu willen we met zn allen een kado voor hem kopen. Hij is wel motorrijder en sleutelt zelf ook graag. Zijn er goede webwinkels (moeten in Belgie bezorgen, collega woont in Hasselt) voor motorspullen die ook cadeaubonnen hebben? Heb er zelf al een paar gevonden, maar geen benul of die goed zijn, etc.
Alvast bedankt.
RAD.eu heeft cadeaubonnen. En een winkel in de buurt van Hasselt. En gratis bezorging boven x aantal €. En doen niet moeilijk, goede klantenservice (tenminste de vestiging in Drongen)

Mijn vaste motorsupermarkt ;)

Dryhte wijzigde deze reactie 04-11-2019 17:41 (5%)

Te koop: 2005 Ducati ST3

• SmurfLink
  • Registratie: juni 2016
  • Niet online
xos schreef op maandag 4 november 2019 @ 15:18:

[Afbeelding]

Wauw... :9~ :9~ :9~

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 22:41

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

RAD.eu zou ook mijn eerste keuze zijn in België.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Fuelke
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23:22

Fuelke

Forza Ferrari

@Henkie_NtA EKO Motorwear is ook wel een winkel waar ik tevreden van ben, de fysieke shop is in de buurt van Antwerpen, vanuit Hasselt goed te doen. Zeer behulpzaam in het kiezen van helm en andere kledij. Hebben ook een webshop:

https://www.eko-motorwear.com/nl/cadeaubon/

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• NLDViane

[Afbeelding]

Dat korte kontje ook, staat de Dragster ook prachtig... Denk alleen dat ik de uitlsten van de 800 mooier vind, maar desalniettemin is het wel een heerlijke fiets :9~

Motorfreaks had laatst de Dragster 800 getest, die was goed vooruit gegaan ten opzichte van z'n introductie zeiden ze :Y
https://www.motorfreaks.n...-thang/39665/artikel.html

• Joepla
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:37

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

Zo. Vandaag de XT verkocht. @wimmel_1 : wil jij hem uit de lijst halen aub?
Nu wat meer ruimte om de MT-07 naar buiten te duwen.

En wie zijn fiets via MP denkt te kunnen verkopen: bereid je voor op figuren die denken dat hij voor 50% van de waarde ook weg mag, afspreken maar toch weer niet, op alle advertenties bieden, maar nergens mee verder gaan, enz. Ben er aardig klaar mee. Tijd voor een motor V&A hier? :)

Live solarinfo op PVoutput [6,625 kWp]

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
@Joepla Request For filled ;)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Pagman schreef op zondag 3 november 2019 @ 23:29:
Vind het wel een mooie update hoor! Volgend jaar maar eens proefrijden :D

• Tortelli
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 22:35

Tortelli

mixing gas and haulin ass

@Thoit en @ocdaan blijkbaar ben ik niet de enige offroad rijder hier, afgelopen zondag nog gereden in Markelo?

Start van de rit was geen topper, lag naar 500 meter ofzo al in de modder te spartelen :D, daarna ging het een stuk beter!
Thoit schreef op maandag 4 november 2019 @ 11:15:
Heb je wat ervaring op crossbanen / in het zand?. Zo niet zal het wel een pittig ritje zijn denk ik ;)

Tortelli wijzigde deze reactie 04-11-2019 22:11 (36%)

i9 9900k @ 5,0Ghz | Asus XI HERO | GTX 1080 TI Gaming X | Corsair 32G | Asus MG279Q | Corsair RM750 | Synology DS1817+

• EliteGhost
Yay, Hornet terug! Voelde even aan als een minibike na die Vstrom maar wat loopt die motor zijdezacht na de beurt 😐 HEER-LIJK!
Achterspatbord gemonteerd en...die helpt geen drol om het vuil uit de buurt van de achtervering te houden. Maar goed, m'n voeten blijven droog.

Btw.. waar kan ik foto's naar uploaden zodat ze hier ook te zien zijn? Wil ook wel eens wat meer delen dan woorden.

• PilatuS
  • Registratie: september 2002
  • Niet online
EliteGhost schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:44:
Btw.. waar kan ik foto's naar uploaden zodat ze hier ook te zien zijn? Wil ook wel eens wat meer delen dan woorden.
Iets als Imgur kan altijd natuurlijk, maar ik zou even kijken of je genoeg karma hebt om hier op Tweakers je fotoalbum te kunnen gebruiken.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:55:
[...]

Iets als Imgur kan altijd natuurlijk, maar ik zou even kijken of je genoeg karma hebt om hier op Tweakers je fotoalbum te kunnen gebruiken.
gallery: EliteGhost

Je zou toch denken dat 'ie genoeg 'Karma' heeft om een persoonlijk album aan te maken 8)

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:04:
[...]

gallery: EliteGhost

Je zou toch denken dat 'ie genoeg 'Karma' heeft om een persoonlijk album aan te maken 8)
Ik heb naar de gallery gekeken, maar heb geen idee hoeveel karma er nodig is en had geen zin om het op te zoeken :P

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:05:
[...]

Ik heb naar de gallery gekeken, maar heb geen idee hoeveel karma er nodig is en had geen zin om het op te zoeken :P
200, volgens de 'Karma Store"

En dan gebruik ik 't niet eens :o :o :P >:)

• PilatuS
  • Niet online
wimmel_1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:10:
[...]

200, volgens de 'Karma Store"

[Afbeelding: Karma]

En dan gebruik ik 't niet eens :o :o :P >:)
Als het maar 200 kost dan moet het wel lukken ja :)

Ik vind het zelf wel fijn om te gebruiken. Als ik iets op het forum post is het via het album hier. De juiste links zijn ook gelijk te copy pasten, wat wel zo makkelijk is. Heb nog 1.7GB vrij met maar 180MB in gebruik, dus ruimte zat :)

• sypie
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
Net het raam van mijn Pan European maar even op de lage stand gezet. In het donker, met regen op het raam én regen op de helm is het niet prettig rijden. Omdat ik uit de wind zit wordt de regen niet van mijn helm geblazen, waardoor het zicht nog minder wordt. (het raam wat er nu op zit is ook nog eens een flink stuk groter dan het origineel)

Toch maar eens kijken of mijn raam beweegbaar is te maken door een mechanisme en stuurschakelaar te scoren. Op mijn vorige motor, een R1100 RT heb ik daar veel plezier beleefd aan een beweegbaar raam.

• wimmel_1
  • Niet online

wimmel_1

Intentionally Left Blank

Topicstarter
PilatuS schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:15:
[...]

Ik vind het zelf wel fijn om te gebruiken. Als ik iets op het forum post is het via het album hier. De juiste links zijn ook gelijk te copy pasten, wat wel zo makkelijk is. Heb nog 1.7GB vrij met maar 180MB in gebruik, dus ruimte zat :)
@EliteGhost Is je vraag zo afdoende beantwoord? ;)

• mr_zippey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:04
PilatuS schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:15:
[...]

Ik heb ook een tweakers fotoalbum voor 200 karma, maar heb slechts 42MB aan ruimte gekregen hoor..

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04

• PilatuS
  • Niet online
mr_zippey schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:22:
[...]

Ik heb ook een tweakers fotoalbum voor 200 karma, maar heb slechts 42MB aan ruimte gekregen hoor..
Dat klopt ook wel :) De hoeveelheid MB's hangt af van je karma. Hoe meer karma hoe meer MB's dus.

• mr_zippey
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 21:04
PilatuS schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:23:
[...]

Dat klopt ook wel :) De hoeveelheid MB's hangt af van je karma. Hoe meer karma hoe meer MB's dus.
ah okay, duidelijk verhaal

W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04

• EliteGhost
wimmel_1 schreef op maandag 4 november 2019 @ 23:21:
[...]

@EliteGhost Is je vraag zo afdoende beantwoord? ;)
Jazeker :)
Merci!

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

xos schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 09:01:
Wat is er verandert tov dit jaar dat er een endurance race mogelijk is op die dingen? Tenzij het een dedicated endurance race is zodat iedereen met dezelfde ellende ben je voornamelijk temperatuur en energie aan het managen. Voor amateurniveau racen lijkt me dat helemaal ruk.

Heb dit jaar 2x een electrische motor onderuit zien gaan op een reguliere trackday waarna het hele circus lang werd stilgelegd omdat de marshals er niet aan durfte te komen. In assen zelfs 1.5u omdat de brandweer eerst moest komen opdraven om het ding te blussen waarna de eigenaar zelf de restanten kon verwijderen. De rest van de deelnemers zien hun dure tracktime maar vergaan door dit gekloot.

Imho zouden die dingen voorlopig nog geweigerd moeten worden tijdens dagen voor verbrandingsmotoren.
Er is niets veranderd ;) Maar Marchel wilt gewoon genoeg motoren klaar hebben staan welke continue aan de snellader hangen. Misschien 1 of 2 met en MotoE pack erin ;) (Assumption).
xos schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:52:
Zijn er hier mensen die een elektrische motor hebben en die alleen gebruiken voor hobby ritjes? Heb altijd de indruk dat elektrisch rijden in verreweg de meeste gevallen primair draait om centen en dat milieu eigenlijk helemaal geen argument is tijdens het maken van de keuze maar alleen een argument is in de discussie na afloop om een keuze uit te leggen.
Ik heb altijd gezegd dat electrisch rijden voor mij puut voor de techniek en portomonnee is. Het milieu is idd geen argument. En met mij velen ;)

* Tylen heeft helaas nog niets electrisch. Maar de volgende auto wordt sowieso electrich :P

Tylen wijzigde deze reactie 05-11-2019 08:23 (25%)

A wise man once said: 'Work is not a place."

• xos
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-11 00:24
Nou iig kuddo's voor zijn moed om mee te doen, kan eigenlijk alleen maar verliezen. Verwacht ook dat het circuit en organisatie vragen zullen hebben over deelname gezien het gedoe eerder dit jaar.

• Booyaa
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15:57

[Afbeelding]

Deze mag er ook zijn :9

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Aston Martin / Brough Superior hebben hun AMB 001 aangekondigd, apart ding:

• Booyaa
  • Laatst online: 15:57
En MV Agusta komt ook met een nieuwe aankondiging. De 1000 rush

• harley
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 22:53
Weten ze zelf nog wel waar alle R-en voor staan bij de CBR-1000RR-R 4 stuks in totaal....... ( en er is ook nog een CBR1000RR-R SP uitvoering)

...

• Tylen
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 21:34

Tylen

ONK ProCup 1000 #56

xos schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 08:46:
Nou iig kuddo's voor zijn moed om mee te doen, kan eigenlijk alleen maar verliezen. Verwacht ook dat het circuit en organisatie vragen zullen hebben over deelname gezien het gedoe eerder dit jaar.
Vandaar ook dat je eigenlijk verplicht een raceversalg moet maken. Zoals ik de laatste keer ook deed. Dan snappen de mensen wel waarom je niet 20 ronden kan knallen.

A wise man once said: 'Work is not a place."

• NLDViane
Race, RaceRace-Race. Wanneer komt de Red Edition? _O-

Die nieuwe BMW XR's mogen er ook wel zijn zeg... En die MV Agusta Superveloce :9~

Moet zeggen dat ik het bij laatstgenoemde wel jammer vind dat ze van de asymmetrische uitlaat af zijn gestapt, die was echt gruwelijk... Maar die 3 pijpen boven mekaar heeft ook wel wat :Y

Prototype (Series Oro)

Productiemodel (non-Oro model)

NLDViane wijzigde deze reactie 05-11-2019 12:51 (62%)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Jammer van die dikke sigaar, doet me aan de gsx 650 f denken..

BMW heeft dit concept ook mooi verpest.. Wat een lelijk ding.

Secsytime wijzigde deze reactie 05-11-2019 13:08 (27%)

• NLDViane
NLDViane schreef op maandag 4 november 2019 @ 18:24:
[...]

Dat korte kontje ook, staat de Dragster ook prachtig... Denk alleen dat ik de uitlsten van de 800 mooier vind, maar desalniettemin is het wel een heerlijke fiets :9~

Motorfreaks had laatst de Dragster 800 getest, die was goed vooruit gegaan ten opzichte van z'n introductie zeiden ze :Y
https://www.motorfreaks.n...-thang/39665/artikel.html
* NLDViane ziet nu pas dat de uitlaten aan beide kanten zitten bij de Brutale 1000RR en neemt deze uitspraak terug
Secsytime schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:00:
[...]

Jammer van die dikke sigaar, doet me aan de gsx 650 f denken..

BMW heeft dit concept ook mooi verpest.. Wat een lelijk ding.

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik vind m wel dik eigenlijk, doet me een beetje denken aan de Triumph Tiger Sport 1050. Rare eend qua styling en foto's doen dat ding ook geen goed, maar vind ze in het echt wel mooi :Y
en ze hebben niet die gruwelijk grote snavel :+

EDIT: @Vrijdag roodharige motormevrouw op de laatste foto zijn pluspunten toch? O-)

NLDViane wijzigde deze reactie 05-11-2019 13:28 (38%)

• Chakotay

Chakotay

Lick here to continue

Wie was hier ookalweer een 2020 Energica aan het overwegen als er een zinnige verbetering in de accucapaciteit aankwam? Er komt blijkbaar een 21.5 kWh batterypack beschikbaar voor de 2020 modelreeks :)

• Pagman
Chakotay schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 14:10:
Wie was hier ookalweer een 2020 Energica aan het overwegen als er een zinnige verbetering in de accucapaciteit aankwam? Er komt blijkbaar een 21.5 kWh batterypack beschikbaar voor de 2020 modelreeks :)
@Dryhte ?

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

NLDViane schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:20:
[...]

* NLDViane ziet nu pas dat de uitlaten aan beide kanten zitten bij de Brutale 1000RR en neemt deze uitspraak terug

[...]

Ik vind m wel dik eigenlijk, doet me een beetje denken aan de Triumph Tiger Sport 1050. Rare eend qua styling en foto's doen dat ding ook geen goed, maar vind ze in het echt wel mooi :Y
en ze hebben niet die gruwelijk grote snavel :+

EDIT: @Vrijdag roodharige motormevrouw op de laatste foto zijn pluspunten toch? O-)
Denk dat de foto's hem idd weinig goed doen. Op de onderste foto lijkt het net een 300cc fiets qua formaat :+

• Naif0n
  • Laatst online: 19:32
Vind de nieuwe S1000XR wel tof, alleen snap niet helemaal waarom ze er geen shiftcam in proppen. leuke techniek en dan dit er specifiek uit houden, beetje jammer xD

• NLDViane
KTM heeft ook een nieuwe 890 Duke R aangekondigd, met kreukelzone achter :?

121pk en 99Nm op 166kg droog en WP vering staat vast garant voor een lekker bochtengedrag :9~

EDIT: Oh, het is de R versie van de 790 Duke met 91cc meer, dat had ik even over het hoofd gezien. Wel leuk speelgoed lijkt me though

NLDViane wijzigde deze reactie 05-11-2019 15:04 (20%)

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Ben benieuwd naar de prijs van de KTM 390 Adventure.. ziet er op papier mooi uit. Hopelijk hebben ze wel eindelijk de problemen met het blok gefixed.

@HTT-Thalan is dat niets voor jou?

• Dryhte
Ik. En, het is te laat voor mij, want ik heb de MY2019 besteld ;)

8)7

De batterij upgrade zou me het toekomstige leven iets makkelijker maken, maar het is nog altijd mogelijk dat de 'standaard' batterij me minder beperkt dan ik vreesde.

Ik rapporteer er nog wel over na mijn eerste weken elektrisch.

• kneusteun
  • Registratie: september 2008
  • Laatst online: 22:27
Secsytime schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:14:
Ben benieuwd naar de prijs van de KTM 390 Adventure.. ziet er op papier mooi uit. Hopelijk hebben ze wel eindelijk de problemen met het blok gefixed.

[Afbeelding]
Lijkt me een 790 wel wat prettiger, die 390 kan je beter een SMR op enduro banden zetten.
Of zie ik iets over het hoofd?

• kneusteun
Dryhte schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:24:
[...]

Ik. En, het is te laat voor mij, want ik heb de MY2019 besteld ;)

8)7

De batterij upgrade zou me het toekomstige leven iets makkelijker maken, maar het is nog altijd mogelijk dat de 'standaard' batterij me minder beperkt dan ik vreesde.

Ik rapporteer er nog wel over na mijn eerste weken elektrisch.
Zag er laatst 1 voorbij rijden en super mooi ding maar dat geluid :? ik weet niet of het hoort maar het klonk als een vastgeslagen startmotor die meedraaide zonder dat je het geluid van het blok had... bijna irritant als vingers over een schoolbord.

• Dryhte
kneusteun schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:29:
[...]

Zag er laatst 1 voorbij rijden en super mooi ding maar dat geluid :? ik weet niet of het hoort maar het klonk als een vastgeslagen startmotor die meedraaide zonder dat je het geluid van het blok had... bijna irritant als vingers over een schoolbord.
Ik vind 't wel wat (natuurlijk met m'n helm op én oordoppen in). Iets Star Wars achtig ;)

• HTT-Thalan
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 17:10

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Secsytime schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:14:

[Afbeelding]
Ziet er heel erg tof uit! Zou ik best wel een keer willen proberen :Y.

De zwarte Alp is terug verkocht :) ben er nog steeds niet aan begonnen en kreeg een aanbod voor iets meer dan ik betaald heb, gelijk meenemen, dus ik heb ja gezegd. Van het teruggekomen geld kan ik de XR een nieuwe spoel geven :+. Vandaag gelijk een nieuwe lamp gestoken in de Alp, nu heb ik weer verlichting achter :Y.

Ben wat minder actief door hoge drukte op werk, dus ook veel kilometers :+ 3000 afgelopen maand, dat tikt lekker aan. TCN500 voor volgende jaar is ook al aangekondigd en gaat door (voldoende deelnemers) en dan moet en zál de XR mee gaan :P. Maar als het aan mij ligt wonen we dan ook een stuk dichterbij (ben nog steeds elke dag actief op Funda).

Momenteel aan het bezinnen op volgende lente, ik wil versneld geld apart zetten voor een NC7x0, ze zijn momenteel interessant geprijsd, ik zal of deze of volgende winter moeten kopen, buiten het seizoen, dan zijn de prijzen relatief laag. De Alp buffelt nog wel even door :).

Bij de TCN500 was er één persoon bij met een KTM 990 Adventure. Dat blijft toch een machtig imposante machine zeg... deze was grijs met oranje letters. Hoekige lijnen, snel, krachtig, tof ding!!

HTT-Thalan wijzigde deze reactie 05-11-2019 16:14 (6%)

"Four wheels will move the body. Only 2 wheels will move the soul".

• NLDViane
Oef, die Aprilia RS660 is ook wel goed uitgedacht als ik het zo zie. Lekkere styling, clip-ons boven de kroonplaat, TFT met navi, alle bediening op het stuur, 100pk en 169kg rijklaar (!!!)... Doe er maar één, volledig zwart alstublieft oOo

* NLDViane mist zijn Ninja 300 soms een beetje...

NLDViane wijzigde deze reactie 05-11-2019 16:26 (6%)

• Requiem19
  • Laatst online: 20:45
Gaaf concept van Husqvarna (Norden 901)

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• kneusteun
Dryhte schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 15:31:
[...]

Ik vind 't wel wat (natuurlijk met m'n helm op én oordoppen in). Iets Star Wars achtig ;)
Oh daar ben ik ook helemaal voor, alleen klonk dit meer alsof er iets niet helemaal lekker liep.
Het klonk meer alsof je ook zand in lagers hoorde (ik zeg niet dat het dat was) anders kan ik het niet omschrijven. Dus de starwars swoosh met een beetje zand erin.

• Secsytime

Secsytime

Automagisch

Requiem19 schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:33:
Gaaf concept van Husqvarna (Norden 901)

[Afbeelding]
890 duke blok in een 790 adventure frame? :P

• R0y.
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 21:47
NLDViane schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:25:
Oef, die Aprilia RS660 is ook wel goed uitgedacht als ik het zo zie. Lekkere styling, clip-ons boven de kroonplaat, TFT met navi, alle bediening op het stuur, 100pk en 169kg rijklaar (!!!)... Doe er maar één, volledig zwart alstublieft oOo

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Wil je er ook 1 als het Aprilia prijskaartje erop zit? :9

Ik zit stiekem te kijken naar een superduke.. doorsparen voor een nieuw model was 1 van de opties... enkel vind ik het 2020 model minder mooi geworden... Ik vind juist het model waar het frame zichtbaar is een stuk mooier en stoerder.

Tweedehands it is :Y Volgende zomer maar eens proef gaan rijden.

• Thoit
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 19-11 08:53
Tortelli schreef op maandag 4 november 2019 @ 22:10:
@Thoit en @ocdaan blijkbaar ben ik niet de enige offroad rijder hier, afgelopen zondag nog gereden in Markelo?

Start van de rit was geen topper, lag naar 500 meter ofzo al in de modder te spartelen :D, daarna ging het een stuk beter!
[Afbeelding]

[...]

Heb je wat ervaring op crossbanen / in het zand?. Zo niet zal het wel een pittig ritje zijn denk ik ;)
Vorig jaar 2x Venlo gedaan en voor de rest de bossen hier in gegaan. Ga het maar gewoon proberen. Zolang je blijft zitten valt het wel mee.

• Waaj
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
Ik heb wel eens geroepen dat een electrische motor minimaal 300km bereik moet hebben en binnen een half uur 80% opgeladen moest zijn voor ik ze als een serieus alternatief voor benzinemotoren zou zien. Mag ik daar nog op terugkomen :? :/

* Waaj is nogal gehecht aan z'n dinosapstoker :+

[edit] De wijzigingen aan de S1000XR zijn gelukkig niet erg groot, vooral een beetje fijnslijpen. Die F900Xr vind ik vooral mweeh :/

Waaj wijzigde deze reactie 05-11-2019 20:27 (8%)

• NLDViane
R0y. schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 18:10:
[...]

Wil je er ook 1 als het Aprilia prijskaartje erop zit? :9

Ik zit stiekem te kijken naar een superduke.. doorsparen voor een nieuw model was 1 van de opties... enkel vind ik het 2020 model minder mooi geworden... Ik vind juist het model waar het frame zichtbaar is een stuk mooier en stoerder.

Tweedehands it is :Y Volgende zomer maar eens proef gaan rijden.
Eh, ja dat is nog wel een dingetje ja... Tegen de tijd dat ik die kan betalen zal zo'n Superveloce ook wel binnen bereik liggen :+

• steveman
  • Registratie: mei 2001
  • Laatst online: 00:08

steveman

"Be curious"

NLDViane schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 16:25:

[Afbeelding]
[Afbeelding]

Dacht dat ik net in een filmpje hoorde dat ie droog 169kg was :?

Ja, snelle goochel leert dat ook.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• NLDViane
@steveman op motorfreaks stond 169 rijklaar, kon het al bijna niet geloven...
De perfecte formule voor ultiem rijplezier is helemaal af door het rijklaargewicht te beperken tot amper 169 kg, cijfers die het karakter van deze nieuwste generatie Aprilia's perfect illustreren.
https://www.motorfreaks.n...prilia/39945/artikel.html

Foutje, bedankt :+

• cyntax
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 23:00

cyntax

Husky

Vandaag mijn nieuwe (tweedehands) motor kunnen ophalen! Gelijk de eerste KMs ermee gereden en wat een lomp groot bakbeest is het ook. Het rijdt wel echt fantastisch. Komende dagen maar eerst de gebruikershandleiding goed bestuderen om erachter te komen wat alle knoppen doen en welke opties er allemaal beschikbaar zijn in het TFT motormanagement systeem + BMW connectivity.

@lolgast @wimmel_1 Graag toevoegen aan OP, BMW R1200GS Adventure 2018, alvast bedankt!

• sham27
De BMW F900R is ook best scherp geprijsd vergeleken met zijn voorganger zeg! Gewoon 1.000 euro eraf..

En stuk dikker imo! Had best een serieuze kandidaat geweest als ik niet zo ongeduldig was geweest :+

• Hillie
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 19-11 08:09

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

@Bommes, hoe bevalt die Freecom 4+ set?

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Camacha: Je hebt nog gelijk ook.

• kneusteun

• ThemNuts
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 19:21
Ik net de Freecom 2+ aangeschaft en best tevreden mee. Wel wat wind aan de andere kant van de lijn maar dat zal wel variëren naargelang de helm.

Enige waar ik nog niet achter ben is wanneer ik happy zit te fluiten in de helm er een biep afgaat en dan "cannot find the command" of iets. Moet wie dingen maar eens opzoeken en vanbuiten leren.

• Leviathius
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 23:18
"Later, als ik groter ben..." :9

(KTM 990 Adventure)

YouTube: MotorcycleGeek

• Requiem19
  • Laatst online: 20:45
Blijft wel een epische bike die 990 :)

http://www.instagram.com/gravelforbreakfast

• Lordsauron
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 20-11 09:41
cyntax schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 23:02:
Vandaag mijn nieuwe (tweedehands) motor kunnen ophalen! Gelijk de eerste KMs ermee gereden en wat een lomp groot bakbeest is het ook. Het rijdt wel echt fantastisch. Komende dagen maar eerst de gebruikershandleiding goed bestuderen om erachter te komen wat alle knoppen doen en welke opties er allemaal beschikbaar zijn in het TFT motormanagement systeem + BMW connectivity.

[Afbeelding]

@lolgast @wimmel_1 Graag toevoegen aan OP, BMW R1200GS Adventure 2018, alvast bedankt!
Over later groot zijn gesproken _/-\o_ O-)

• kneusteun

die knipoog naar cagiva is wel tof!
Pagina: 1 ... 53 ... 57 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True