Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

keurig formuliertje erbij met redelijk duidelijke instructies.
Voor de zekerheid nog ff googlen naar foto's:

Duidelijk zat lijkt me.

Dit is mijn koplamp.. Voor zover ik zie zit heel die genoemde dummy stekker er niet.
Dus helaas maar ff kabeldiefjes gaan halen en met de multimeter aan de gang om 12v af te takken.
Wilde ook aan de gang om bagagerekje te installeren. Maar helaas niet de juiste inbussleutel hier liggen 😂
Productieve ochtend wel *not*
[ Voor 6% gewijzigd door Frantic op 10-07-2023 12:04 ]
Kabeldiefjes...Frantic schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:03:
https://www.japan-webike.nl/products/23880294.html deze had ik gekocht, dacht net mooi: er ff op zetten. Heb ik 12v op de SP-connect lader op m'n Dax.
[Afbeelding]
keurig formuliertje erbij met redelijk duidelijke instructies.
Voor de zekerheid nog ff googlen naar foto's:
[Afbeelding]
Duidelijk zat lijkt me.
[Afbeelding]
Dit is mijn koplamp.. Voor zover ik zie zit heel die genoemde dummy stekker er niet.
Dus helaas maar ff kabeldiefjes gaan halen en met de multimeter aan de gang om 12v af te takken.
Wilde ook aan de gang om bagagerekje te installeren. Maar helaas niet de juiste inbussleutel hier liggen 😂
Productieve ochtend wel *not*

Kunt ze beter storingsrampen noemen... doe jezelf een lol en knijp er amp stekkers aan.
Overigens, zeker dat het niet een van de ingetapte stekkers is? Deze lijk je tussen 2 andere te moeten steken maar de kleuren op degene die je besteld hebt zijn al anders dan de foto. Dus zoek je wel naar de juiste stekker?
[ Voor 11% gewijzigd door A13X op 10-07-2023 13:01 ]
Awesome
Ahh, ja, maandag

Stoute Frantic, nee, niet doen, slecht idee.
[ Voor 75% gewijzigd door 4x2 op 10-07-2023 16:34 ]
leeg
In z'n tekst, dat hij die gehaald heeft.4x2 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:38:
Waar zie jij die mobiele storingmakers?
Dus helaas maar ff kabeldiefjes gaan halen en met de multimeter aan de gang om 12v af te takken
[ Voor 23% gewijzigd door A13X op 10-07-2023 13:01 ]
Awesome
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Vrijdagochtend vertrokken: vanuit het Odenwald binnendoor langs Heidelberg, Heilbronn en via Pforzheim het Zwarte Woud in richting Freudenstadt. Bezoekje aan de Alpirsbacher brouwerij.
Via Triberg en Elzach in westelijke richting om de Rijn over te steken en Colmar in te rijden. Laatste stukje omhoog om rond 7 uur aan te komen op de camping Les 2 Hohnack op 800 m. Letterlijk in het bos mijn tentje opgezet: de hele dag schaduw! In het dal was het 35+ graden, op de camping niet boven de 30 gezien.
Op vrijdag dus in totaal 400 km op B-weggetjes gereden en deed daar 8 uur over.

![]() |
Gereden route in 3 dagen: 1034 km, 19:53 h. |
![]() | ![]() | ![]() |
Alpirsbacher Klosterbrau | Typische K/L weggetjes in het Zwarte Woud - hoezo markering? | Huisjes moeten natuurlijk wel groot zijn... |
Zaterdag een tocht van 200 km gereden via de Grand Ballon, Ballon d'Alsace en de D34 van Wildenstein omhoog naar Col de Bramont en terug via Bussang, Col du Wettstein/Linge. Veel monumenten voor WO1 daar.
Calimoto gaf een score van 106. Het bleek achteraf het aantal haardspeldbochten op de route te zijn.
Uiteindelijk zoveel passen genomen, dat ik gestopt ben met fotograferen.
![]() | ![]() | ![]() |
Col de la Schlucht - 1139 m | Col du Markstein - 1183 m | Col du Grand Ballon - 1325 m |
![]() | ![]() | ![]() |
Col de la Gentiane - 1057 m | Col du Ballon d'Alsace - 1165 m | Het dal van La Bresse |
Zondagochtend om half 7 weggereden om zo de buien 's middags voor te zijn. Dat bleek niet nodig te zijn.
's Ochtends door de Rijvallei was het nog goed te doen, ook bij de Titimeer was om 8 uur nog weinig te doen. Rond 10 uur merkte je dat het drukker werd, meer motoren, meer auto's en vooral veel wielrenners.
Via de Ravennaschlucht, Elzach en Oppenau naar de A5 gereden. Op de L94 bij Harmersbach nog in een politiecontrole gereden. Bij mij was alles in orde, maar voor de Engelsman voor mij met zijn flink getunede S1000RR kon het wel even duren. Aan die motor zat niets origineels meer.

Vanaf Offenburg de A5 op geknald. Dat was met 35+ graden wel af zien, zeker met de file voor Karlsruhe en bij Waldorf. Vizier open voelde als een föhn. In 2 uur thuis, gesmolten.
Mooi weekend.
![]() | ![]() | ![]() |
Camping in het bos. | Elzas | Feldberg |
Gehaald nog niet geïnstalleerdA13X schreef op maandag 10 juli 2023 @ 12:17:
[...]
Kabeldiefjes...
Kunt ze beter storingsrampen noemen... doe jezelf een lol en knijp er amp stekkers aan.
Overigens, zeker dat het niet een van de ingetapte stekkers is? Deze lijk je tussen 2 andere te moeten steken maar de kleuren op degene die je besteld hebt zijn al anders dan de foto. Dus zoek je wel naar de juiste stekker?
De ingetapete stekker gaat naar de remmerij voor. Is een ABS sensor. Daar past ie niet tussen
En die 'amp' stekkers.. Dat klinkt interessant, want ik heb zelf ook een hekel aan kabeldiefjes. ik neem aan dat je zoiets bedoelt: https://www.rdae.nl/multistekkers/honda-connectors-28-mm/ ?
Nee kabelschoentjes die je aan de kabel knijpt. (AMP is het merk ervan)Frantic schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:30:
[...]
Gehaald nog niet geïnstalleerd
De ingetapete stekker gaat naar de remmerij voor. Is een ABS sensor. Daar past ie niet tussen
En die 'amp' stekkers.. Dat klinkt interessant, want ik heb zelf ook een hekel aan kabeldiefjes. ik neem aan dat je zoiets bedoelt: https://www.rdae.nl/multistekkers/honda-connectors-28-mm/ ?
leef je uit
of wat fancier
Random google resultaten overigens
en die 2 rechts op de foto?De ingetapete stekker gaat naar de remmerij voor. Is een ABS sensor. Daar past ie niet tussen
[ Voor 12% gewijzigd door A13X op 10-07-2023 14:12 ]
Awesome
ooh je bedoelt gewoon kabelschoentjes.A13X schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:08:
[...]
Nee kabelschoentjes die je aan de kabel knijpt. (AMP is het merk ervan)
leef je uit
of wat fancier
Random google resultaten overigens
Als ik uitgevogeld heb waar ik 12v vandaan kan halen, en in die stekkers kabelschoentjes bij kan proppen dan doe ik dat natuurlijk.
Past ook niet, maar daar passen die stekkers die ik linkte van Rick Donkers wel in. (die witte zijn volgens mij 't zelfde) Dus dat ff besteld en zelf maar zo'n Y splitter in elkaar krimpen.en die 2 rechts op de foto?
[ Voor 17% gewijzigd door Frantic op 10-07-2023 14:14 ]
Awesome
Ik heb geen Nederlander gezienToolkiT schreef op maandag 10 juli 2023 @ 11:59:
LOL alle ABR tenten stonden netjes in een rij, behalve die van ons
[Afbeelding]
bron: https://www.adventurebike...rom-the-abr-festival-2023
:strip_exif()/f/image/cvSI6oblxZGuNXrH6UtVt9yP.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik stond vrij dicht bij de (hoofd)ingang tussen allemaal Ieren
/
:strip_exif()/f/image/V62hYDzgoPaezvpXb2Sl8v0h.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 20% gewijzigd door Source90 op 10-07-2023 14:25 ]
ik heb nog geen email gezien dat ze in de verkoop zijn.. vorige keer kon ik ze ook vrij laat nog kopen..A13X schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:17:
@ToolkiT hebben we nu de VIP tickets gemist? Zag tot gisteren een timer, maar zie geen optie tot die VIP tickets.
de goedkoopste kaartjes zijn nu wel uitverkocht..
/f/image/MCiwBudX3laACXdpE7nagDAE.png?f=fotoalbum_large)
Maar VIP staat er nog niet op:
/f/image/19svgIa0F1JTAUO3QZUC4u6n.png?f=fotoalbum_large)
ik heb er plenty gezien.. sterker nog de tent naast ons was een nederlandse uit Zwolle..Source90 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:21:
[...]
Ik heb geen Nederlander gezien![]()
[Afbeelding]
Ik stond vrij dicht bij de (hoofd)ingang tussen allemaal Ieren![]()
/[Afbeelding]
Stond jij op de VIP camping, of de standaard camping?
Ben voornemens om mijn Tiger 800 in te ruilen en ben zoekende wat ik voor inruilwaarde (dan wel losse verkoopwaarde) bij aankoop van een groter model. Op Marktplaats zie ik diverse modellen (zelfde bouwjaar minder accessoires/meer kilometers) staan, echter is dit natuurlijk nooit de prijs die ik van de dealer ga krijgen.
Iemand die iets kan zeggen over de inruil cq verkoopwaarde die ik mag verwachten?
Wij stonden volgens mij op de standaard camping. Geen idee, kwamen vrij laat aan vanwege lekke band en eerste beste plekje zijn we neergedaald.ToolkiT schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:32:
[...]
ik heb er plenty gezien.. sterker nog de tent naast ons was een nederlandse uit Zwolle..
Stond jij op de VIP camping, of de standaard camping?
(voor bovenstaande; achterband bijna nieuw
[ Voor 5% gewijzigd door Source90 op 10-07-2023 14:36 ]
Als je terein inkwam ging je bij de Y splitsing naar links (voorkant van het huis) or rechts (bij de check-in)?Source90 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:35:
[...]
Wij stonden volgens mij op de standaard camping. Geen idee, kwamen vrij laat aan vanwege lekke band en eerste beste plekje zijn we neergedaald.
(voor bovenstaande; achterband bijna nieuw)
Op mijn R1 is nul opbergmogelijkheid, een telefoon/portemonnee onder het zadel is geen optie. En in mn pak ook nietDrivinUCrazy schreef op maandag 10 juli 2023 @ 09:02:
Dat is altijd wel mogelijk hoor. Ok, 2 liter water meenemen wordt wat lastiger, maar het is altijd verstandig om een flesje water bij je te hebben.
Een rugzak of tanktas, daar ga ik niet aan beginnen, dat zit me te veel in de weg. En tankstations, die ik toch al regelmatig moet hebben vanwege het optimale brandstof verbruik, hebben gekoelde drank
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Als ik het goed heb:ToolkiT schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:40:
[...]
Als je terein inkwam ging je bij de Y splitsing naar links (voorkant van het huis) or rechts (bij de check-in)?
/f/image/l0lTlV8NwUjZBKVZecQkzIW2.png?f=fotoalbum_large)
Stond bij rood de incheck/info, kon je via geel over het gras crossen naar de T-splitsing en had je daar het rottige zand/kiezelpad om het hele terrein heen. Wij stonden denk ik bij de blauwe ster.
Ik heb nadien alles gesoldeerd dus zelfs geen kabelschoentjes meer extra.DrivinUCrazy schreef op maandag 10 juli 2023 @ 13:17:
Kijk, mijn aversie tegen die dingen begint aan te slaan.
Eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik op twee andere motoren wel die 'kabeldiefjes' heb gebruikt en nooit storing van gekregen, ook niet na 2-3 jaar, maar ik loop het risico niet meer
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dat is de plebs cornerSource90 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:49:
[...]
Als ik het goed heb:
[Afbeelding]
Stond bij rood de incheck/info, kon je via geel over het gras crossen naar de T-splitsing en had je daar het rottige zand/kiezelpad om het hele terrein heen. Wij stonden denk ik bij de blauwe ster.
Ik stond bij rode kruisje, ideaal want festival begon bij roze gemarkeerde sectie:
/f/image/F2DGzCVIpRNZkLTW9igkmSmz.png?f=fotoalbum_large)
Bij aankomst moesten wij wachten onder de gele lijn en dan de long way round naar VIP deel zodat ze mooie drone beelden konden maken van de colone motoren
Aah, dat zal bestToolkiT schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:52:
[...]
Dat is de plebs corner
Ik stond bij rode kruisje, ideaal want festival begon bij roze gemarkeerde sectie:
[Afbeelding]
Bij aankomst moesten wij wachten onder de gele lijn en dan de long way round naar VIP deel zodat ze mooie drone beelden konden maken van de colone motoren
Eerste beste plek en wij hebben ons prima vermaakt met de Ieren
Was al lang blij dat wij aangekomen waren vanwege oponthoud met de lekke band. Hadden sowieso niets aan VIP tickets gehad, sinds ik donderdag überhaupt niet kon.
Met Ieren is het altijd lol is mijn ervaringSource90 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:57:
[...]
Aah, dat zal best
Eerste beste plek en wij hebben ons prima vermaakt met de Ieren![]()
Was al lang blij dat wij aangekomen waren vanwege oponthoud met de lekke band. Hadden sowieso niets aan VIP tickets gehad, sinds ik donderdag überhaupt niet kon.
Hoe was het sanitair in die hoek?
Natuurlijk gaat het om smiles per gallon ipv miles, maar ik houd 't verbruik altijd wel in de gaten. Al is het maar om te weten wat m'n range is op een volle tank.Bommes schreef op zondag 9 juli 2023 @ 16:34:
En verbruik.. nee daar ga ik niet over mee praten.
Niet omdat het verbruik hoog of juist laag is..
Maar omdat .
In principe zal 't me jeuken of het ding 1:20 of 1:17 rijdt. Maar als 't ding bij gelijk rijgedrag ineens veel meer brandstof gaat gebruiken is dat wel een vrij duidelijke hint dat er iets aan de hand is met 't ding
Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.
Wij zaten bijna naast de douches/WC. Enkel water een paar minuten lopen (bij check-in stond een kraan).ToolkiT schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:59:
[...]
Met Ieren is het altijd lol is mijn ervaring
Hoe was het sanitair in die hoek?
Alleen zaterdagochtend moeten wachten omdat "girl on a motorbike" met haar SUV kwam aanscheuren en semi-dringend verzocht even voor te mogen in de rij

Verder prima plek. Was ongeveer 10 minuutjes lopen tot de sprekerstenten. Met paar keer heen en weer mijn dagelijkse bewegingsring weer vol gekregen
Ik zit juist te kijken naar een Tiger 800. Welk bouwjaar is die van jou? Ik wil een wat lichtere motor en wat bruikbaarder vermogen dan mijn huidige motor (z1000sx). Ik zit daarom te kijken naar de Tiger 800 maar dan de XRT uitvoering vanaf 2015.Source90 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:34:
Gelijk maar een vraag over bovenstaande Triumph. Is er ergens (of hier?) een locatie waar ik een gemiddelde 'waarde waardering" kan opzoeken dan wel iemand met verstand van de verkoopwaarde/inruilwaarde kan vinden?
Ben voornemens om mijn Tiger 800 in te ruilen en ben zoekende wat ik voor inruilwaarde (dan wel losse verkoopwaarde) bij aankoop van een groter model. Op Marktplaats zie ik diverse modellen (zelfde bouwjaar minder accessoires/meer kilometers) staan, echter is dit natuurlijk nooit de prijs die ik van de dealer ga krijgen.
Iemand die iets kan zeggen over de inruil cq verkoopwaarde die ik mag verwachten?
***members only***
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
Aha, dus een tanktasje (al is het achterop) kán wel, maar wil je niet. Dat is iets anders!M14 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:43:
[...]
Op mijn R1 is nul opbergmogelijkheid, een telefoon/portemonnee onder het zadel is geen optie. En in mn pak ook niet. Ik heb tegenwoordig een tasje aan mn been hangen om dat mee te nemen. Fles water past daar ook niet in.
Een rugzak of tanktas, daar ga ik niet aan beginnen, dat zit me te veel in de weg. En tankstations, die ik toch al regelmatig moet hebben vanwege het optimale brandstof verbruik, hebben gekoelde drank.
Mijn ervaring is dat ik altijd strand in de middle of nowhere. Nooit op een plek met voorzieningen. En die ene keer dat ik bij een tankstation stond, een paar maanden geleden, was dat in de bible belt op zondag. Dicht dus, tot en met de tankautomaten aan toe.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik gebruik al tijden deze rugtas. Sluit goed aan op je leren pak zo lang je hem niet te zwaar bepakt merk je er niet eens zo heel veel van.M14 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:43:
[...]
Een rugzak of tanktas, daar ga ik niet aan beginnen, dat zit me te veel in de weg. En tankstations, die ik toch al regelmatig moet hebben vanwege het optimale brandstof verbruik, hebben gekoelde drank.

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Heb hem bijgewerkt! (800XCA model uit 2018).Rick-Jan schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:36:
[...]
Ik zit juist te kijken naar een Tiger 800. Welk bouwjaar is die van jou? Ik wil een wat lichtere motor en wat bruikbaarder vermogen dan mijn huidige motor (z1000sx). Ik zit daarom te kijken naar de Tiger 800 maar dan de XRT uitvoering vanaf 2015.
Nee, achterop kan ook niet.DrivinUCrazy schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:20:
[...]
Aha, dus een tanktasje (al is het achterop) kán wel, maar wil je niet. Dat is iets anders!
:strip_exif()/f/image/eVFzdkk0PRRhsGGCshDrDLBY.jpg?f=fotoalbum_large)
Stranden overkomt me gelukkig weinig en meestal ben ik niet alleen. Wel ruk, dit soort acties van niet open zijn.Mijn ervaring is dat ik altijd strand in de middle of nowhere. Nooit op een plek met voorzieningen. En die ene keer dat ik bij een tankstation stond, een paar maanden geleden, was dat in de bible belt op zondag. Dicht dus, tot en met de tankautomaten aan toe.
Heb je een speedhump in je pak zitten?Seroczynski schreef op maandag 10 juli 2023 @ 16:33:
[...]
Ik gebruik al tijden deze rugtas. Sluit goed aan op je leren pak zo lang je hem niet te zwaar bepakt merk je er niet eens zo heel veel van.
[Afbeelding]
[ Voor 16% gewijzigd door M14 op 10-07-2023 17:00 ]
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Nee, dat niet.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
![]() | ![]() |
Binnenkort ook een skid plate, ander ruitje en iets om navigatie boven mijn dash te monteren (XT2 denk ik). Aan het stuur vind ik vervelend. En die mount van touratech is voor model 2021 en nieuwer (en ze zeggen dat ie niet op mijn 2020 past)
Lijkt op gezichtsbedrog denk ik door het voorste deel dat schuin naar binnen loopt.Kapot schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:52:
Kan het slecht zien maar raakt die valbeugel de tank nou? Dat gaat schuren als dat zo is!
Gamertag: timmie271
ik had dat zondag nog op de snelweg... had eerst een totaal bereik van 630km op de tank, ging de traject controle even in op de A4 (van onder schiphol tot net boven schiphol) en bereik liep op dat stukje terug met 40 km.... en ja ik reed ongeveer 125km/uur op de GPS en daarvoor rond de 80 op de n-weg.Destruction schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:08:
[...]
Natuurlijk gaat het om smiles per gallon ipv miles, maar ik houd 't verbruik altijd wel in de gaten. Al is het maar om te weten wat m'n range is op een volle tank.
In principe zal 't me jeuken of het ding 1:20 of 1:17 rijdt. Maar als 't ding bij gelijk rijgedrag ineens veel meer brandstof gaat gebruiken is dat wel een vrij duidelijke hint dat er iets aan de hand is met 't ding* Destruction heeft dat met een auto wel eens gehad.
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Kapot schreef op maandag 10 juli 2023 @ 20:52:
Kan het slecht zien maar raakt die valbeugel de tank nou? Dat gaat schuren als dat zo is!
Nee raakt de tank niettimmie271 schreef op maandag 10 juli 2023 @ 21:23:
[...]
Lijkt op gezichtsbedrog denk ik door het voorste deel dat schuin naar binnen loopt.
Blijkbaar bij één van de BFT pompen waar ik zondag in Zuid-Duitsland was, rekenen ze de volle 100 euro af.

Vreemde manier van doen, normaal gesproken gaat dit niet zo omslachtig.
ik heb wel eens gelezen dat ze in spanje dit ook doen en mensen problemen kregen met hun credit limiet omdat ze 5x getanks hadden (laten we zeggen €25 per keer) maar dus €500 afgeschreven kregen in die periode en toen hun limiet bereikten..Jolke schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 10:53:
Dat had ik trouwens ook nog nooit... ik sta regelmatig bij onbemande tankstations te tanken. Je kan dan vaak voor maximaal 100 euro tanken en dat bedrag wordt gereserveerd op je rekening.
Blijkbaar bij één van de BFT pompen waar ik zondag in Zuid-Duitsland was, rekenen ze de volle 100 euro af.Na 2 dagen wordt er een correctie gedaan: 100 euro teruggestort en het eigenlijke bedrag afgeboekt.
Vreemde manier van doen, normaal gesproken gaat dit niet zo omslachtig.
Ik heb de luxe dat mijn credit card een belachelijke spend limit heeft dus niet een probleem.. maar voor mensen die met debit card betalen en niet rood kunnen staan is het wel iets waar je op moet letten..
Dit word nog even spannend. De vervangende band zou aanvankelijk vrijdag geleverd worden. Dat is verzet naar vandaag. Dat betekend dat mijn monteur vanavond/morgen de band gaat vervangen. En dat is dan net op het nippertje, want donderdagochtend vroeg begin ik aan mijn vakantieLankHoar schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 14:17:
Gisterenavond lekker stukje gereden. Totdat ik een lekke band had. Reed net van parkeerplaats weg de snelweg op, klein stukje 130-140 en toen begon ik ineens te zwabberen. Gelijk gestopt en toen kwam er al rook van mijn achterband, was compleet leegSleepdienst heeft me naar een tankstation gebracht, daar ruim 2u gewacht op de wegenwacht, welke hem toch niet kon fixen (het gat van de schroef die er in zat was wel te pluggen. De velg heeft echter de band geperforeerd, dus tientallen miniscule gaatjes), waarna ik weer op dezelfde sleepdienst kon wachten. Die brengt mijn bike komende week naar mijn monteur, waar er een nieuwe band op moeten komen. Al met al heeft dit 4,5u gekost
Kan ik Rijkswaterstaat verantwoordelijk stellen voor die schroef op de weg? Zij zijn toch verantwoordelijk voor een veilg wegdek?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Shinko RS 999 was nergens verkrijgbaar, dus het word een 777, de voorloper ervan. Lijkt me ook goed. En zat er blijkbaar ook al op (nooit lang naar gekeken toen ik hem kocht). Maar deze keer geen white wall. Rijd ik tot ik de voorband vervang met 2 afwijkende banden, maar so be it, vind het te veel poetswerk en te kwetsbaar
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Mensen hier nog tips voor een 3 of 4 cilinder sport tour/adventure motor? Rond de 10k max. Zit een beetje rond te kijken. Zoals hierboven benoemd zoek ik iets comfortabeler zit en wat bruikbaarder vermogen. Meeste Tourmachines zijn 2 cilinders in lijn of v twin, dat zoek ik niet.Rick-Jan schreef op maandag 10 juli 2023 @ 15:36:
[...]
Ik zit juist te kijken naar een Tiger 800. Welk bouwjaar is die van jou? Ik wil een wat lichtere motor en wat bruikbaarder vermogen dan mijn huidige motor (z1000sx). Ik zit daarom te kijken naar de Tiger 800 maar dan de XRT uitvoering vanaf 2015.
Shortlist:
Tiger 800. Dit lijkt de grootste kanshebber. Rijmodi, cruise control, stuk lichter dan de Kawasaki en genoeg vermogen.
Vrr800x. Qua gewicht hetzelfde maar wel een spannender motorblok, toen ik op de standaard vfr reed beviel dit zeer goed echter vond ik deze qua zithouding te ver voorover.
Tracer 900: gasreactie /motorkarakter vond ik niet fijn, ook was deze motor net wat te hoog voor mij
[ Voor 3% gewijzigd door Rick-Jan op 11-07-2023 12:05 ]
You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .
De grotere broer? Honda VFR 1200 X CROSSTOURER. Heeft een cardan ipv ketting maar is wel wat zwaarder.Rick-Jan schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:05:
[...]
Vfr800x. Qua gewicht hetzelfde maar wel een spannender motorblok, toen ik op de standaard vfr reed beviel dit zeer goed echter vond ik deze qua zithouding te ver voorover.
Wat je ook nog kunt overwegen;
- BMW K1200
- BMW K1300
- Yamaha FJR 1300
Heb ik in Frankrijk ook al regelmatig gehad.ToolkiT schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:44:
[...]
ik heb wel eens gelezen dat ze in spanje dit ook doen en mensen problemen kregen met hun credit limiet omdat ze 5x getanks hadden (laten we zeggen €25 per keer) maar dus €500 afgeschreven kregen in die periode en toen hun limiet bereikten..
Ik heb de luxe dat mijn credit card een belachelijke spend limit heeft dus niet een probleem.. maar voor mensen die met debit card betalen en niet rood kunnen staan is het wel iets waar je op moet letten..
Altijd fijn met een Vespa waarbij ik soms 2 keer per dag moet tanken.
Mijn rekening was zo leeg gereserveerd..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Iets met 17 liter tank, en elke 250 km wel moeten stoppen.
Bedankt voor de suggesties! Deze zijn allemaal een stuk zwaarder, zoek eigen iets onder de 230kg rijklaar. Mag ook onder de 1000cc zijn en rond de 90- 100pkWlie schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 12:20:
[...]
De grotere broer? Honda VFR 1200 X CROSSTOURER. Heeft een cardan ipv ketting maar is wel wat zwaarder.
Wat je ook nog kunt overwegen;
- BMW K1200
- BMW K1300
- Yamaha FJR 1300
Frankrijk ook begreep ik, Italië/Oostenrijk gelukkig niet. Anders was het hard gegeaan met 16x tanken in een weekToolkiT schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 11:44:
[...]
ik heb wel eens gelezen dat ze in spanje dit ook doen en mensen problemen kregen met hun credit limiet omdat ze 5x getanks hadden (laten we zeggen €25 per keer) maar dus €500 afgeschreven kregen in die periode en toen hun limiet bereikten..
Gamertag: timmie271
Aangezien ik een email kreeg over de earlybird tickets maar even gevraagd over de VIP tickets:A13X schreef op maandag 10 juli 2023 @ 14:17:
@ToolkiT hebben we nu de VIP tickets gemist? Zag tot gisteren een timer, maar zie geen optie tot die VIP tickets.
"VIP tickets will be available in the next two weeks. As a ticket holder, you will be first to know. "
https://calimoto.com/en/pricing
Wat zijn jullie ervaringen met de navigatie van Calimotor?
Ik heb een abbo op Calimoto en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben..Jolke schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 13:52:
Over Calimoto gesproken... ze hebben de gratis tracking dus uit de app verwijderd.
https://calimoto.com/en/pricing
Wat zijn jullie ervaringen met de navigatie van Calimotor?
Maar let wel op, op IOS schijnt het wat kuren te hebben.. op android draait het perfect..
teapotone (https://www.youtube.com/@teapotone) heeft vaak kortingscodes..
[ Voor 8% gewijzigd door ToolkiT op 11-07-2023 16:14 ]
@Bommes
@A13X
@ToolkiT
@harley ikzelf zei de gek.
Maar wie vergeet ik nu, dacht dat we al met 5 waren.
[edit] @Grubeater dus ook

Misschien een groepsapp aanmaken ( ervan uitgaande dat iedereen WhatsApp heeft ?) DM me ff je telefoonnummer en dan maak ik een ABR groep aan.
Had ook nog iemand die meewilde, maar kaartjes waren nu al een stuk duurder, en hij vond het al vrij prijzig voor wat het was ( is toch gewoon een groot treffen ?) dus die is afgehaakt voor nu.
Andere maat zei me wel ff langs de Bike shed in London te rijden als ik toch Engeland in ging.
[ Voor 35% gewijzigd door harley op 11-07-2023 20:11 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Het is meer een festival dan een (mega) meet .. en £100 voor een weekend is een koopje IMHO ..harley schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:40:
Wie gaan er nu allemaal naar ABR Festival 2024 ?
@Bommes
@A13X
@ToolkiT
Misschien een groepsapp aanmaken ( ervan uitgaande dat iedereen WhatsApp heeft ?)
Had ook nog iemand die meewilde, maar kaartjes waren nu al een stuk duurder, en hij vond het al vrij prijzig voor wat het was ( is toch gewoon een groot treffen ?) dus die is afgehaakt voor nu.
Andere maat zei me wel ff langs de Bike shed in London te rijden als ik toch Engeland in ging.
Bike shed is de moeite waard, Ace Cafe ook (ook in London).
Koti is niet ver van het festival en ook een goede pitstop..
If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito.
Nog niet eerder met de motor in UK geweest dus ja Ace cafe had ik dan ook al in gedachten.ToolkiT schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:49:
[...]
Het is meer een festival dan een (mega) meet .. en £100 voor een weekend is een koopje IMHO ..
Bike shed is de moeite waard, Ace Cafe ook (ook in London).
Koti is niet ver van het festival en ook een goede pitstop..
1 voor de heenreis, 1 voor de terugreis
En ik weet dat het meer een festival is ( de naam zegt het al) maar ieder moet het voor zichzelf uitmaken of ze het waard vinden, tis sowieso nu al duurder en zal alleen maar duurder worden. Als je al twijfelt ivm prijs helpt een prijsverhoging (of minder korting hoe je het ook wilt noemen) natuurlijk niet mee.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
En ik dan?harley schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:40:
@Bommes
@A13X
@ToolkiT
Misschien een groepsapp aanmaken ( ervan uitgaande dat iedereen WhatsApp heeft ?) DM me ff je telefoonnummer en dan maak ik een ABR groep aan.

Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
Zei toch dat ik nog een 5e wist, kon alleen met zoeken op ABR geen post van je vinden.....
Het was dan ook een beetje cryptisch.harley schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:11:
[...]
Zei toch dat ik nog een 5e wist, kon alleen met zoeken op ABR geen post van je vinden.....
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
tuurlijk kan ik niet in de portomonee van anderen kijken, maar pur sec is het value for money.. zeker als ik het vergelijk met de hippy festivals waar MrsT naar wilharley schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 20:01:
[...]
Nog niet eerder met de motor in UK geweest dus ja Ace cafe had ik dan ook al in gedachten.
1 voor de heenreis, 1 voor de terugreis
En ik weet dat het meer een festival is ( de naam zegt het al) maar ieder moet het voor zichzelf uitmaken of ze het waard vinden, tis sowieso nu al duurder en zal alleen maar duurder worden. Als je al twijfelt ivm prijs helpt een prijsverhoging (of minder korting hoe je het ook wilt noemen) natuurlijk niet mee.
nu we het toch over biker cafes hebben, deze zijn ook aan te raden:
https://caffeineandmachine.com/
https://www.loomiescafe.co.uk/
http://supersausagecafe.co.uk/
zie ook https://ukbikercafes.co.uk/cafe-map
Het is zelfs 6harley schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 19:40:
@Bommes
@A13X
@ToolkiT
[edit] @Grubeater dus ook![]()
Heb mijn ticket ook al een week of wat binnen.
Nu hopelijk binnenkort ook de VIP ticket.
App groep top. Stuur je mijn telefoonnummer.
Kan ik MevrB niet aan MrsT koppelen??ToolkiT schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 21:25:
[...]
zeker als ik het vergelijk met de hippy festivals waar MrsT naar wil
MevrB houdook van hippy festivals, ze wil graag naar Engeland en ze is best aardig heb ik gemerkt toen ik zo veel thuis moest werken..
Zij daar heen, wij op motor... Maar 1 klein detail, wie past er op de kidsBommes schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 22:28:
[...]
Kan ik MevrB niet aan MrsT koppelen??
MevrB houdook van hippy festivals, ze wil graag naar Engeland en ze is best aardig heb ik gemerkt toen ik zo veel thuis moest werken..
Even ter referentie:ToolkiT schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 23:03:
[...]
Zij daar heen, wij op motor... Maar 1 klein detail, wie past er op de kids
https://yogafestival.ticketsrv.co.uk/tickets/64
Dit festival is ieniemienie vergelijking met ABR...
Groot muziekfestival:
https://www.ticketmaster.co.uk/event/37005CA4AE1A39BB
[ Voor 11% gewijzigd door ToolkiT op 11-07-2023 23:08 ]
Meh kunnen best een week alleen als het moetToolkiT schreef op dinsdag 11 juli 2023 @ 23:03:
[...]
Zij daar heen, wij op motor... Maar 1 klein detail, wie past er op de kids
Als eerste optie ben ik op ziek gegaan naar zo'n pillion pad, maar daar kon ik niet echt wat in mijn gading vinden. Vervolgens kreeg ik het 'briljante' idee om zelf een tweepersoons zadel te gaan maken. En na wat nadenk en schetswerk kreeg ik aardig een idee hoe het moest gaan worden. Maar tijdens het proces kwam ik er achter dat ik eigenlijk een HD Sportster duo seat aan het ontwerpen was, en die wilde gaan namaken. Maar waarom zou ik die gaan namaken als die ook gewoon verkocht worden? Dus op MP gekeken, en een zadel gevonden wat me aan stond, met een prijs die me ook aan stond. Ik wilde namelijk niet de hoofdprijs betalen, omdat ik er al zeker van was dat ik het zadel toch moest gaan verbouwen...
Gisteren het HD Sportster zadel opgehaald, en ik kon het niet laten om deze ook gelijk maar eens te passen:
Dat viel me niks niet tegen, daar hoeft niet veel aan te gebeuren om het passend te maken!
Dus zogezegd, zo gedaan... nietjes losgehaald, en de plekken bepaald waar er wat af moet.
De voorkant is nu passend, en het zadel ligt mooi in lijn met de rest van de motor
Vervolgens een bevestiging gemaakt voor de achterkant, zodat die ook gelijk ligt met het subframe en het spatbord
Daarna het zadel weer gedemonteerd, en de voorkant wat 'vlakker' gemaakt, zodat de aansluiting op de tank wat 'natuurlijker' is
Het resultaat (in dit kunstlicht lijkt het minder mooi dan in het echt)
Pilsje had ik wel verdiend vond ik
En nog een plaatje vanaf de achterkant
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
Dank! En nu wil ik niet opscheppen, maar zo ver ik op het grote internet kon vinden, ben ik de eerste die een HD Sportster zadel op een Virago heeft geknutseld... Andersom ben ik wonderwel al tegen gekomen, dat iemand een standaard Virago zadel op een Sportster heeft gefrot (waarom zou je dat in vredesnaam willen)Kryziek schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 08:45:
Dat ziet er echt super uit! Knap gedaan!
You can’t buy happiness… (but you can buy a motorcycle, and that’s the closest thing to buying happiness) | Suzuki Boulevard C50 & Yamaha FJR 1300
Wil even wat stukjes doen, of een app waar ik stukken weg kan knippen ofzo.
Je kunt het ook handmatig doen met notepad ofzo als je de coordinaten weet, maar met een grafisch overzicht is wel iets fijner
leeg
In de tet app toch?kneusteun schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 10:49:
Okidoki. Hoopte dat er ergens misschien ook secties te downloaden waren
Awesome
- track-knopje gebruiken
- alles wat je niet wil uitvinken
- 'rebuild waypoints'
- 'open de track'

Edit:
Gisteren trouwens de Tenere weggebracht voor nieuwe bandjes. De huidige zijn nog goed, maar de nieuwe spelen hopelijk wat lekkerder. Heb ze op een andere Tenere al mogen ervargen en dat beviel prima

Bridgestone Battlax-adventurecross-ax41
[ Voor 73% gewijzigd door Melkunie op 12-07-2023 11:19 ]
1000km+ nu mee gemaakt en echt bijna tot op de rand gebruikt en nooit geen krimp. (Op 1 natte putdeksel na)
Hopelijk vandaag en morgen nog even flink testen in het zand.
Die had ik hiervoor ook op mijn Guzzi, nu de TKC80'S.Melkunie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:14:
Dan heb je het goed gezien, want daar kan het inderdaad niet
Edit:
Gisteren trouwens de Tenere weggebracht voor nieuwe bandjes. De huidige zijn nog goed, maar de nieuwe spelen hopelijk wat lekkerder. Heb ze op een andere Tenere al mogen ervargen en dat beviel prima
[Afbeelding]
Ik vond de Bridgestones fijner op de weg, offroad vind ik deze TKC's fijner/beter.
Verse achterband ligt al weer klaar: Mitas E-09
De huidige tkc is nog niet op maar wel te ver heen om er mee naar de Alpen en terug te kunnen.
En ook ff bagagerekje en tasje gemonteerd:

Blijft lelijk he zo'n lomp grote koffer achterop. Oh wacht, Grom, daarop lijkt alles grootFrantic schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 16:47:
. . . bagagerekje en tasje gemonteerd:
[Afbeelding]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Hee, ff dimmen! Dit is geen Grombotoo schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:25:
[...]
Blijft lelijk he zo'n lomp grote koffer achterop. Oh wacht, Grom, daarop lijkt alles groot![]()
Wel vet tasje hoor, kan je net je ART4 slotje meenemenFrantic schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 16:47:
Zo, zelf ff Y-splitter gemaakt, nu heb ik stroom op de SP-connect lader..
En ook ff bagagerekje en tasje gemonteerd:
[Afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2023 17:39 ]
Ook wel een leuk ding! Kan je denk ik ook leuke Tet fiets van maken.
Wel ziek lage km stand 😳
:strip_exif()/f/image/qbXHnJKq2zSi8Guxdx1svJpk.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu maar hopen dat die netjes erop blijft zitten xD, eerste keer dat ik zelf zoiets installeer dus je weet maar nooit.
2023 R1250GS Adventure trophy | 2020 M340i
Al met al ben ik wel tevreden met het resultaat:
*daxbotoo schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:25:
[...]
Blijft lelijk he zo'n lomp grote koffer achterop. Oh wacht, Grom, daarop lijkt alles groot![]()
En dit is de kleinste niet lelijke leren tas die ik kon vinden haha. past mn kettingslot en een 0,5l flesje in
Tenzij je er een Domino's/NYP wrap omheen doet.
Dat was 't ideeVerwijderd schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 17:37:
[...]
Wel vet tasje hoor, kan je net je ART4 slotje meenemen
[ Voor 30% gewijzigd door Frantic op 12-07-2023 21:27 ]
Zeer luchtig bandje, lijkt me.LankHoar schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:46:
[..]
Snap trouwens niet goed waarom deze band gene lucht meer wilde vasthouden. Zien jullie er iets geks aan?
[Afbeelding]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
Dit zijn fijne banden! Ik ben nu met mijn 2e set bezig en de kans is groot dat ik ze er na deze opnieuw op leg.Melkunie schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 11:14:
[Afbeelding]
Mocht je ze een keertje willen testen op iets anders dan asfalt dan geef maar een seintje

Hey, iemand uit Aschaffenburg, dat is hier om de hoek.Naif0n schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 19:19:
Nou na even wat gefriemel is het gelukt mijn Motech koffer erop te zetten. Ik was vergeten een onderdeel extra te bestellen, dus ik heb nog een week moeten wachten. [Afbeelding]
Nu maar hopen dat die netjes erop blijft zitten xD, eerste keer dat ik zelf zoiets installeer dus je weet maar nooit.
Ik dacht dat het gewoon je portemonnee wasFrantic schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:25:
[...]
*dax
En dit is de kleinste niet lelijke leren tas die ik kon vinden haha. past mn kettingslot en een 0,5l flesje inprima voor alledaagse tourtjes. Kameraad heeft een super cub met topkoffer van 60l dát ziet er niet uit.
Tenzij je er een Domino's/NYP wrap omheen doet.
[...]
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Als je ze op hebt komt ik mee de derde er op leggenmark_78 schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 08:45:
[...]
Dit zijn fijne banden! Ik ben nu met mijn 2e set bezig en de kans is groot dat ik ze er na deze opnieuw op leg.
Mocht je ze een keertje willen testen op iets anders dan asfalt dan geef maar een seintje
Deal!! Goede test om te kijken of al het juiste gereedschap heb kunnen verzamelen. Ik kan nog even vooruit, maar zal je zeker een seintje geven!Melkunie schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 14:39:
[...]
Als je ze op hebt komt ik mee de derde er op leggen
Wordt gepresenteerd als soort van mini nederlands ABR festival.
Helaas heb ik zelf dat weekend al plannen dus kan er zelf niet heen.Elke reis begint met kleine stapjes: een idee, een vaag plan, maar vooral de wil om de wereld te ontdekken. Veel informatie kan je zo van het internet plukken. Forums, blogs en Facebook zijn een goede bron. Maar de meest intense inspiratie krijg je door te luisteren naar een enthousiast verteld verhaal. De beste tips worden gedeeld in persoonlijke gesprekken met andere reizigers en ervaringsdeskundigen. Discover Overland is dan the place to be! Een weekend gevuld met presentaties, workshops en rondetafelgesprekken voor en door reizigers en op een leuke locatie. Stap voor stap komt je droom dichterbij en voor je het weet ben je verder van huis dan ooit tevoren.
@LankHoar wtf is daarmee gebeurd ? Dacht al veel mishandelde banden gezien te hebben maar nog nooit zo.
@botoo hoe staat het met jouw HD ?
@s006110 Dit is het 1e HD onderdeel, voor je het weet ben je helemaal over
Mijn broer rijdt Gl1500 met HD voorband ivm langere levensduur en maat van me heeft ook een HD voorband op zijn R1150GS
:strip_exif()/f/image/ZTKwEs2bSFMxM6sMaQa7Udhu.jpg?f=fotoalbum_large)
Je zou het een 'crate-engine' kunnen noemen.
Oja, cylinders zijn ook beschadigd.
[ Voor 7% gewijzigd door botoo op 13-07-2023 19:17 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
AliExpress blokje zobotoo schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 19:12:
[...]
[Afbeelding]
Je zou het een 'crate-engine' kunnen noemen.
Oja, cylinders zijn ook beschadigd.
Al enige ETA wanneer ze hem klaar hebben dan.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2023 20:01 ]
Maar wanneer?

FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Ik vind het programma nog wel erg vaag om zo ff 150 euro over te maken.harley schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 18:20:
Voor de ABR gangers -> http://discoveroverland.eu/
Wordt gepresenteerd als soort van mini nederlands ABR festival.
[...]
Helaas heb ik zelf dat weekend al plannen dus kan er zelf niet heen.
Okay, dan is het wel "vol pension" kamperen dat dan wel.
Wat ik van @ToolkiT begreep is het in England ook met bandjes, bierkarren, een feestje zeg maar.
Festival vibe dus.
Dit Discover overland ding in Montfort geeft me een beetje een gezapige saaie vibe..

Van de andere kant, als ik nou eens mijn reisverslagen zoals ik hier jaarlijks post herschrijf naar een ruige presentatie..
Misschien kan ik daar dan wel presentator zijn
Klopt dat idee had ik ook een beetje.
Ken het ook verder niet maar lijkt me meer presentatie als een echt festival.
[ Voor 45% gewijzigd door harley op 13-07-2023 22:20 ]
Je reed niet hard genoeg.LankHoar schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:46:
Snap trouwens niet goed waarom deze band geen lucht meer wilde vasthouden. Zien jullie er iets geks aan?
[Afbeelding]
Als daarmee maar hard genoeg gaat dan dichten ze vanzelf. Denk maar aan de SR-71A, dat spionagevliegtuig, die was op de grond ook zo lek als een mandje.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ja dat dus, en niet eens echt voor offroad/allroad maar meer op wereldreizen gericht.harley schreef op donderdag 13 juli 2023 @ 22:01:
@Bommes
Klopt dat idee had ik ook een beetje.
Ken het ook verder niet maar lijkt me meer presentatie als een echt festival.
En dan ook nog eens met alle voertuigen, dus ook koekblikken
Is dat een band met zo'n "air ride" systeem?LankHoar schreef op woensdag 12 juli 2023 @ 21:46:
Snap trouwens niet goed waarom deze band geen lucht meer wilde vasthouden. Zien jullie er iets geks aan?
[Afbeelding]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Dit topic is gesloten.