Wat gisteren weer een leuk circuitdagje moest worden is helaas geëindigd met een highsider
Stom door toch net wat te hard te blijven pushen toen het zacht begon te regenen, maar de baan blijkbaar toch te nat en uitkomend geert-timmer bocht de achterkant weggegleden.
Word er weer druk mee met de kappen repareren komende tijd, schade aan de motor valt verder gelukkig reuze mee.
Nu alleen een vraagje hier, mijn helm (Shoei GT-Air) heeft een barstje in de binnenschaal dus die gaat de vitrinekast in. Op zoek naar een waardige vervanger en ik vraag hier dus om tips, er zijn zo achterlijk veel helmen dat ik door de bomen het bos niet meer zie

M'n Shoei zat qua pasvorm uitstekend, maar af en toe wel wat gemis aan ventilatie op warmere dagen en op circuit. Helm zal zowel op de weg (woon/werk en plezier) en op een 6/7-tal circuitdagen per jaar gebruikt worden.
- Shoei GT-Air 2
- Shoei X-Spirit 3 (imo leukere designs en kwalitatief net wat betere helm)
- Shark Race R Pro (enige twee designs die ik wel mooi vind heeft een vriend al, en twee dezelfde helmen bij elkaar leggen lijkt me niet handig...)
Budget max €750, Arai en AGV Pista vallen daardoor helaas al af om te bekijken.
Harde eis: DD-sluiting en Pinlock
[
Voor 10% gewijzigd door
Twijfels op 13-07-2019 15:09
]