Hét grote motortopic - Deel 24 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 504 Laatste
Acties:
  • 2.016.487 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Raym09 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 07:50:
[...]

VTEC powerrrrrr jonguhhhh >:) >:) >:)

Moet je nu ook een verplicht petje op onder je helm? :+
Ik ben niet helemaal bekend met het stereotype dat je schetst :?
Maar ik denk niet dat het comfortabel is om dat te doen :P

XBL: DonFrans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17:04
@Joopieboy is zo’n circuit dag niet iets voor je?

Gefeliciteerd @Frans92 !

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• A13X
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:57

A13X

Dude

Frans92 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 08:14:
[...]

Ik ben niet helemaal bekend met het stereotype dat je schetst :?
Maar ik denk niet dat het comfortabel is om dat te doen :P
@Joopieboy heeft een filmpje gemaakt om het uit te leggen :+

[ Voor 8% gewijzigd door A13X op 11-07-2019 09:06 ]

Awesome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Lol jij ook al :+ Dat is serieus mijn broer van een andere moeder ja 8)

@R0y. Dat zou wel wat voor mij zijn, maar zelfde met de auto dan ga ik die technieken gebruiken op straat, plus alle kosten en risico je hem platlegd. Geen zin in. :P

[ Voor 54% gewijzigd door Joopieboy op 11-07-2019 09:06 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
Joopieboy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:05:
Lol jij ook al :+ Dat is serieus mijn broer van een andere moeder ja 8)

@R0y. Dat zou wel wat voor mij zijn, maar zelfde met de auto dan ga ik die technieken gebruiken op straat, plus alle kosten en risico je hem platlegd. Geen zin in. :P
Je leest ook wel eens dat het er juist voor zorgt dat je bewuster wordt en je op straat juist gaat gedragen.

Risico en kosten.. tja. Eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

R0y. schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:09:
[...]

Je leest ook wel eens dat het er juist voor zorgt dat je bewuster wordt en je op straat juist gaat gedragen.

Risico en kosten.. tja. Eens :)
Mwow lijnen rijden en alles, ik ken het van diverse vrienden, lichaamspositie ga je ook niet echt gebruiken op straat op die manier.

Tuurlijk als het geld er was ging ik het doen hoor. :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Hahaha prachtig dit! 5 HP erbij per sticker, kan je nagaan hoe snel dat ding van @HTT-Thalan is! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12
@Joopieboy lichaamspositie op straat gebruiken kan niet echt kwaad toch? Het zorgt er vooral voor dat de motor bij dezelfde bochtensnelheid meer rechtop blijft & eerder weer rechtop komt bij de bocht uitkomen. Geeft je meer grip & veiligheidsmarge. Lijkt me prima olang je niet met je elleboog aan de grond een snelwegoprit neemt tenminste :+

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:19:
@Joopieboy lichaamspositie op straat gebruiken kan niet echt kwaad toch? Het zorgt er vooral voor dat de motor bij dezelfde bochtensnelheid meer rechtop blijft & eerder weer rechtop komt bij de bocht uitkomen. Geeft je meer grip & veiligheidsmarge. Lijkt me prima olang je niet met je elleboog aan de grond een snelwegoprit neemt tenminste :+
Dat bedoelde ik ook niet ;) Kop naar de spiegels is een must voor iedereen... Helemaal gelijk.

Wat ik bedoel, en dat is zeker wat die jongens veel doen is verzitten en knietje aan de grond en zo de klaverbladen over. Dat is een ander uiterste maar iets wat samen met buiten/binnen/buiten niet altijd even handig is op straat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 16:38
Eppo © schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 23:15:
3 weken geleden een Yamaha MT09 van marktplaats gehaald en gelijk mee op vakantie gegaan oOo

Nu kwam ik er alleen achter dat mijn alarmlichten het niet doen. Deze gaan 1 keer aan en dan stopt het.
Is dat met gestarte motor?
Heb mezelf laatst rot gezocht naar hetzelfde probleem, tot ik er achter kwam dat die helemaal prima functioneert als je daadwerkelijk de motor start 8)7 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:40
Frans92 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:18:
[...]

Hahaha prachtig dit! 5 HP erbij per sticker, kan je nagaan hoe snel dat ding van @HTT-Thalan is! :+
Ik weet niet of @HTT-Thalan ook een "TURBOOOOO" of "POWERRRR" sticker op zijn motor heeft, dan zal die helemaal hard gaan. Overigens is de alp al een rode motor dus die is altijd al snel geweest :+

Kia EV3 GT+ White, Kawasaki Versys 650 Candy Matte Orange

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@aidanl ik zag al wel een "this sticker is worth 10 HP", dat helpt ook al :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Joopieboy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 09:22:
[...]

Wat ik bedoel, en dat is zeker wat die jongens veel doen is verzitten en knietje aan de grond en zo de klaverbladen over. Dat is een ander uiterste maar iets wat samen met buiten/binnen/buiten niet altijd even handig is op straat. :+
Op de straat blijf je maar lekker op je eigen rijbaan.

Vaak genoeg kom ik auto's of motoren tegen op mijn weghelft. Niet doen. :(

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ghostrider schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:34:
[...]

Op de straat blijf je maar lekker op je eigen rijbaan.

Vaak genoeg kom ik auto's of motoren tegen op mijn weghelft. Niet doen. :(
Lijkt wel de standaard te zijn idd :X Laatst nog, met een dikke wheelie op het achterwiel inhalend, in de bocht rijbanen kruisen, goeiemorge :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLDViane
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:17
Categorie "boem is ho, tikkie terug".

die tikkies zijn dan wel in het ziekenhuis though

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Joopieboy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:36:
[...]

Lijkt wel de standaard te zijn idd :X Laatst nog, met een dikke wheelie op het achterwiel inhalend, in de bocht rijbanen kruisen, goeiemorge :X
Gek genoeg mag je op het circuit ook geen wheelies doen :z

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Investig8or
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:38

Investig8or

What goes up, could come down

wimmel_1 schreef op zondag 7 juli 2019 @ 17:48:
[...]

Teken dát wat je hebt gevonden eens uit in een paint tekening.

Het lijkt er op dat je met 4 leidingen aan de voorkant aan het werken bent met een leiding pér klauw vanaf de ABS pomp en dat er origineel een extra 'lusje' tussen de klauwen heeft gezeten.

Sowieso liefst even de originele fabrieksmanual voor dát framenummer erbij pakken (als je daar aan kunt komen). Haynes boeken zijn leuk / genieriek voor de hobby maar niet altijd even accuraat.... Het zelfde geldt ook o.a. voor de bestelsites voor (HEL) remleidingen, overigens :'(
Ik heb de boel echt 1 op 1 vervangen, dus geen vergeten lusjes oid. Maar ik heb de leverancier gemaild en vooral dat laatste stukje leiding bij de rempomp voor aangegeven (nummer 3+4):

VFR800 front master cylinder exploded view

Antwoord was dat dat deel altijd vervangen wordt bij Hel kitjes (logisch ook) en dat in dit geval dus het rubberen en stalen deel vervangen wordt voor 1 leiding. Aansluitingen zijn ook prima, heb alleen nogal wat lengte dus de routing moet even kloppen (rekening houdend met max stuuruitslag). Maar ik kan daarna mooi verder met het interessante ontluchten :9

Verder mee eens dat Haynes niet altijd even accuraat is, meestal geeft het een goede aanzet maar moet je zelf even logisch doordenken en soms gewoon proberen. Vanuit Hel is de info totaal afwezig, je krijgt gewoon een zak leidingen. Zit nog net geen briefje bij met "succes!"...

[ Voor 8% gewijzigd door Investig8or op 11-07-2019 10:45 ]

Idiocracy: it is real!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ghostrider schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:41:
[...]

Gek genoeg mag je op het circuit ook geen wheelies doen :z
Alleen @Tylen mag dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 28-07-2024
Sinds de achterband is vervangen gaat mijn abs lampje wel uit zodra ik 10km rij en 100 meter verder springt die weer aan voor de rest van de rit. Super irritant :( Zaterdag maar naar de garage en mijzelf trakteren op een mooi rondje door het mooie landschap van Overijssel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Pagman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:46:
Sinds de achterband is vervangen gaat mijn abs lampje wel uit zodra ik 10km rij en 100 meter verder springt die weer aan voor de rest van de rit. Super irritant :( Zaterdag maar naar de garage en mijzelf trakteren op een mooi rondje door het mooie landschap van Overijssel.
Sensor geraakt bij monteren velg? Daar moet je erg voorzichtig mee zijn.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pagman
Tylen schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 10:48:
[...]

Sensor geraakt bij monteren velg? Daar moet je erg voorzichtig mee zijn.
De dealer heeft de band vervangen met de afleverbeurt, en afgelopen zaterdag toen ik onderweg naar huis was, was alles in orde.

Zondag tijdens een rondje in de regio begon die spontaan te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:26

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Godver!!@!@#!

Eikel die in de bebouwde kom geen voorrang verleend, ik op mijn plaat want zat al in de bocht. En uiteraard gewoon doorrijden.
Kapschade knipperlicht beetje sneu, maar vooral pissed!

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:31
Daarom rij ik gewoon door als ik voorrang heb. Dan was er in ieder geval een tegenpartij aanwezig geweest. Achteraf natuurlijk makkelijk, maar voor een volgende keer

Wel kut voor je, hoop dat de kosten meevallen :X

[ Voor 17% gewijzigd door lolgast op 11-07-2019 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

lolgast schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:18:
Daarom rij ik gewoon door als ik voorrang heb. Dan was er in ieder geval een tegenpartij aanwezig geweest. Achteraf natuurlijk makkelijk, maar voor een volgende keer

Wel kut voor je, hoop dat de kosten meevallen :X
Ja dat is wel makkelijk gezegd idd, je hebt toch een reactie om een aanrijding te voorkomen.
In dit geval met de regen klinkerstraatje geen goed reactie geweest.

Ik heb een stuk uit mijn kap en een scheur erin, kijken of ik dat met de lego lijm methode kan fixen. Daarna enkel spuiten tzt.

Of kijken via de verzekering om een nieuwe voorkuip erop te zetten (want dat is het enige wat echt stuk is, de rest is enkel een schaaf plek. Maarja die kosten nogal wat en zijn niet heel makkelijk te vinden, moeten vaak ook gespoten of gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Rubman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:23:
[...]

Ja dat is wel makkelijk gezegd idd, je hebt toch een reactie om een aanrijding te voorkomen.
In dit geval met de regen klinkerstraatje geen goed reactie geweest.

Ik heb een stuk uit mijn kap en een scheur erin, kijken of ik dat met de lego lijm methode kan fixen. Daarna enkel spuiten tzt.

Of kijken via de verzekering om een nieuwe voorkuip erop te zetten (want dat is het enige wat echt stuk is, de rest is enkel een schaaf plek. Maarja die kosten nogal wat en zijn niet heel makkelijk te vinden, moeten vaak ook gespoten of gemaakt worden.
Check anders ook het Waarborgfonds Motorverkeer, dat heeft mij al is veel geld gescheeld toen iemand tegen mijn auto is aangeknald en doorgereden is. Eigen risico bedraagt wel 250 euro en ze vragen om 2 getuigen die duidelijk kunnen maken dat de schade er niet voor al aanwezig was en dat de schade achteraf wel zichtbaar was. Het hoeven dus geen getuigen te zijn die het daadwerkelijke ongeval gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:52
In dit geval is het helaas een eenzijdig ongeval, want er is geen contact geweest met een tegenpartij. En ja, dat voelt ontzettend krom.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 09-09 08:31
DrivinUCrazy schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 12:48:
In dit geval is het helaas een eenzijdig ongeval, want er is geen contact geweest met een tegenpartij. En ja, dat voelt ontzettend krom.
dus het slechtst wat je kan doen is voor iemand uitwijken (hoe idioot die andere ook aan het rijden was) met als gevolg dat je ergens anders tegenaan rijd of valt? 8)7
klinkt inderdaad erg krom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat gaat tegen al je gevoel in, gevalletje erg zuur dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Naar is dat inderdaad... Bij mijn file-ongelukje ooit had ik geluk dat ik een foto van de dorpel van de tegenpartij mee had gestuurd, waar een mooie deuk in zat... Als er geen bewijs is dat je elkaar daadwerkelijk geraakt heb is het knap lastig om uitbetaald te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Ik denk dat de makkelijkste manier is om te kijken of ik een stapeltje (rode) lego blokjes kan scoren.
Dan in een lang weekend de voorkuip er even helemaal af schroeven en proberen alles weer aan elkaar te lijmen en dicht te smeren.
Gelukkig ken ik iemand die het weer knap kan spuiten, ja het gaat geld en moeite kosten maar minder ergernis dan met allerlei instanties uit te gaan zoeken hoe en wat het zat.

Acties:
  • +8 Henk 'm!
@Rubman balen zeg!! -O-

vrolijke noot van mijn kant.. ik heb er ook weer 5PK bij :+

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/66751636_10162155826860088_9102858467164553216_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_oc=AQmFTYeTb28viNjVgzlqpX7omio6SBeZg-4v8BpablvLWm8Ex1ZpDYggOB_Lv4X5hj8&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=e189b43259df98952960dcdc0f50f4bf&oe=5DC05121

Afbeeldingslocatie: https://scontent-lhr3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/66332995_10162155827115088_5935287302879182848_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQkowrfie8Dp6HejdWM4nedbx-msAK49hYRT_plZiD0zpaqt3aswEYP-XXkVFki9hCE&_nc_ht=scontent-lhr3-1.xx&oh=61267d0ac3af7f01ef785220883b16cb&oe=5DA8D8DA

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

@Rubman
Ik ben geen rechter, advocaat o.i.d. Dus neem het onderstaande niet blind aan, maar controleer het even. Ik heb dit alleen ergens een keer gelezen.

Er staat volgens mij een artikel in de wegenverkeerswet (ik dacht artikel 7-nog wat) waarin staat dat iemand die door zijn (afwijkend, gevaarlijk) gedrag bij een ander persoon een ongeluk veroorzaakt, ook een partij is in dit ongeval. Dus ondanks dat je die persoon niet geraakt hebt, is deze wel verantwoordelijk.

Het is natuurlijk wel lastig om zoiets te claimen, maar helemaal eenzijdig is het ongeval niet als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

Frans92 schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:15:
@Rubman
Ik ben geen rechter, advocaat o.i.d. Dus neem het onderstaande niet blind aan, maar controleer het even. Ik heb dit alleen ergens een keer gelezen.

Er staat volgens mij een artikel in de wegenverkeerswet (ik dacht artikel 7-nog wat) waarin staat dat iemand die door zijn (afwijkend, gevaarlijk) gedrag bij een ander persoon een ongeluk veroorzaakt, ook een partij is in dit ongeval. Dus ondanks dat je die persoon niet geraakt hebt, is deze wel verantwoordelijk.

Het is natuurlijk wel lastig om zoiets te claimen, maar helemaal eenzijdig is het ongeval niet als ik het zo lees.
Klopt, het is ook sec gezegd doorrijden na ongeval. Maar zonder gegevens kom je nu eenmaal nergens en zal ook niet serieus worden opgenomen door de politie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chakotay
@ToolkiT waarom heb je stofzuigerslangen voor je cylinders zitten? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

Rubman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:18:
[...]

Klopt, het is ook sec gezegd doorrijden na ongeval. Maar zonder gegevens kom je nu eenmaal nergens en zal ook niet serieus worden opgenomen door de politie.
Dat maakt het eigenlijk zo goed als onmogelijk... helaas.
Succes met het herstel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:19:
Achter..

Die kapjes beschermen de injectors tegen de elementen..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Booyaa
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:19:
Zijn hendels waar je jezelf aan vast kan klemmen en plat op de tank kan gaan liggen. Ga je nog sneller door!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@ToolkiT ik doelde op de gewrapte valbeugels :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:22:
@ToolkiT ik doelde op de gewrapte valbeugels :)
LOL.. ik had hem ff niet door _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:36
@Rubman erg zuur en mag ik voortaan een helmetcam voorstellen? Dashcam in de auto heeft ons ook al vaker een dienst bewezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

HTT-Thalan schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:24:
@Rubman erg zuur en mag ik voortaan een helmetcam voorstellen? Dashcam in de auto heeft ons ook al vaker een dienst bewezen...
Ja ik was al aan het kijken naar een motor cam, maar iets extra's op mijn helm zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Ik verwacht dat ik mij daar aan ga irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:25:
[...]

Ja ik was al aan het kijken naar een motor cam, maar iets extra's op mijn helm zie ik niet zo zitten eerlijk gezegd. Ik verwacht dat ik mij daar aan ga irriteren.
Sena 10C(pro) kan ik aanraden, is heel plat en je hebt ook meteen radio en BT..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psnepvangers
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-08 20:05
Balen @Rubman! En de kappen voor de VFR 800 FI zijn al zo lastig aan te komen... (ik ben ook nog steeds op zoek naar een blauwe linkerzijkap voor mijn VFR)

Toevallig hier ook op zoek naar een dashcam, zie een paar pagina's terug. Maar ja, een beetje mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:23

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Tijdens lunch mijn motorbroek weggebrach om kniestukken in te laten naaien. TIjdens het passen zag ik aan de binnenkant van de protectors "left shoulder" en "right shoulder" staan. Na afloop eens beter naar de verpakking gekeken, en waar er aan de voorkant een "universeel" sticker op geplakt zit, zag ik aan de achterkant dat het inderdaad om schouder bescherming gaat..

De vraag is nu, kan dit kwaad? Het gaat om deze protectors. Ze vallen prima om mijn knie, dat is het probleem niet. Anders had ik het ook wel gemerkt alvorens ik ze aan liet meten door de naaister. Wat jullie?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Rubman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:25:
Ik verwacht dat ik mij daar aan ga irriteren.
Meer irritatie dan je kappen moeten lijmen en het zelf opdraaien voor de kosten, plus het ontbreken van de genoegdoening dat je iemand doorrijden na het veroorzaken van een ongeval ten laste kunt leggen?

Dat vind ik die camera zo irritant nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@LankHoar als ik bij Rev-IT kijk zijn de knie-protectoren een stuk langer dan de schouder-protectoren. Welke broek heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman

Rubman

HTT-Thalan schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:38:
[...]

Meer irritatie dan je kappen moeten lijmen en het zelf opdraaien voor de kosten, plus het ontbreken van de genoegdoening dat je iemand doorrijden na het veroorzaken van een ongeval ten laste kunt leggen?

Dat vind ik die camera zo irritant nog niet.
True, maar voor nu zijn er even andere prioriteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:39:
@LankHoar als ik bij Rev-IT kijk zijn de knie-protectoren een stuk langer dan de schouder-protectoren. Welke broek heb je?
Zoiets als dit. Waarschijnlijk stukje anders want die van mij kocht ik een jaar of 8 geleden, maar het model is zo'n beetje hetzelfde. Erg lange kniestukken lijken mij niet erg prettig met deze broek, want hij zit al vrij strak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Secsytime
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online

Secsytime

Automagisch

Rubman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:42:
[...]

True, maar voor nu zijn er even andere prioriteiten.
Er is in Nederland toch zo'n fonds voor ongevallen waarbij iemand is doorgereden? Daar heb je alleen een getuige voor nodig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@LankHoar ahh, ander merk broek. Gezien de rev-it protector dacht ik dat het ook om een bijbehorende broek ging :) De grotere protectoren op de knieen bedekken & beschermen ook een flink deel van je scheenbeen, maar als dat niet in de broek past houdt het op natuurlijk. Vallen deze wel goed om je knie heen?

Deze is wel echt als universeel bedoeld overigens.

[ Voor 20% gewijzigd door Chakotay op 11-07-2019 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
@Rubman @Secsytime Je bedoelt het Waarborgfonds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 14:45:
@LankHoar ahh, ander merk broek. Gezien de rev-it protector dacht ik dat het ook om een bijbehorende broek ging :) De grotere protectoren op de knieen bedekken & beschermen ook een flink deel van je scheenbeen, maar als dat niet in de broek past houdt het op natuurlijk. Vallen deze wel goed om je knie heen?
Ja mijn inziens viel hij prima om mijn knie heen. Moet bekennen dat ik het niet heel uitbundig heb getest, omdat ik met dit soort dingen nog exact 0 ervaring heb :+ Laat ik het zo zeggen, bij het aanmeten deed ik ze op mijn knieën aan de buitenkant van mijn broek, en toen voelde ik niets raars, d.w.z. het paste er prima om heen.

-EDIT- Ik zie net dit setje, ook wel mooi, en zou precies aan moeten sluiten bij mijn broek. Hmm... Ik heb nu die andere al bij de naaister liggen, en dit ergens zien te bestellen zal ook weer tijd kosten. Wellicht na dit seizoen eens "upgraden" dan..

[ Voor 19% gewijzigd door LankHoar op 11-07-2019 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
Bijpassend is meestal wel beter. Ik neem aan dat er in je broek wel iets van een 'zakje' zit waar de protectoren in klem zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 15:05:
Bijpassend is meestal wel beter. Ik neem aan dat er in je broek wel iets van een 'zakje' zit waar de protectoren in klem zitten?
Nee, de naaister gaat er een pocket met klitteband voor maken. Er zit geen uitsparing ofzo.

Ik twijfel of ik na werk niet snel langs ga en het innaaien even "on hold" zet, en dan de tijd neem om betere kniestukken te zoeken.. Wil het liefst alles klaar hebben wanneer ik hopelijk volgende week een motor ophaal, maar anderzijds kan het maar beter goed gebeuren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• R0y.
Vandaag een rondje (195 km) gedaan. Het begon leuk met de ontmoeting van een verre neef/broer van @Joopieboy .

Stond voor het stoplicht en ze waren aan de kant bezig aan de weg. Ik voor gedrongen. Het was voor het spoor dus ik stond er wel even. Komt 1 van die wegwerkers naar me toe (lange dunne gast) met het verhaal dat het een prachtige dag voor op de motor is. Vervolgens liet hij mij zijn tattoo zien op zijn bovenarm. Het GSXR logo _O-

Maar goed. Lekker gereden tot ik weer last begon te krijgen van het lichaam (nek en schouders), iets van het laatste jaar. En nee ik word niet groot oud!

Ik ga als ik terug ben van vakantie het originele stuur weer eens monteren. Ik begin toch te twijfelen of dat streetbar stuur iets te extreem voor deze jonge adonis is.

[ Voor 3% gewijzigd door R0y. op 11-07-2019 16:43 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NLDViane
Helaas net het bericht dat we de Col du Galibier over moeten slaan op de reis, schijnt dezelfde dag te zijn als de Tour de France... Lekker via de snelweg omrijden naar Briancon, door een lange tunnel dus in de twee en gas oOo

Oh, het was geen Brag&Boost :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
Er komt waarschijnlijk binnenkort een Alpje bij... wederom een winstgevende donor of een doorverkoopprojectje, ligt aan hoe goed hij loopt. Ik wil een nieuw blok onder de mijne, als ik die ander Alp met weinig werk kan flippen kan die zomaar het nieuwe blok 'verdienen' - of, als diens blok goed genoeg is (olieverbruik) gewoon wisselen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Zojuist toch maar even bij de naaister langsgeweest en uitgelegd dat ik andere - echte - kniestukken ga bestellen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
HTT-Thalan schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:02:
Er komt waarschijnlijk binnenkort een Alpje bij... wederom een winstgevende donor of een doorverkoopprojectje, ligt aan hoe goed hij loopt. Ik wil een nieuw blok onder de mijne, als ik die ander Alp met weinig werk kan flippen kan die zomaar het nieuwe blok 'verdienen' - of, als diens blok goed genoeg is (olieverbruik) gewoon wisselen.
Een garage of toegankelijke schuur staat toch wel hoog op het verlanglijstje van het nieuwe huis... toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
R0y. schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:06:
[...]

Een garage of toegankelijke schuur staat toch wel hoog op het verlanglijstje van het nieuwe huis toch? :)
Deze gaat hier niet lang staan, of zelfs gewoon direct bij Ad geparkeerd worden. Ofwel blok eruit lepelen en slopen, ofwel netjes maken en verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
HTT-Thalan schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:08:
[...]

Deze gaat hier niet lang staan, of zelfs gewoon direct bij Ad geparkeerd worden. Ofwel blok eruit lepelen en slopen, ofwel netjes maken en verkopen.
Dan is het alsnog fijner (lijkt mij) dat je spulletjes netjes binnen kunnen staan. Niet alleen voor jezelf en het behoud van je motor(en) maar ook voor je voortuin of achtertuin netjes te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
R0y. schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:12:
[...]

Dan is het alsnog fijner (lijkt mij) dat je spulletjes netjes binnen kunnen staan. Niet alleen voor jezelf en het behoud van je motor(en) maar ook voor je voortuin of achtertuin netjes te houden.
Maak jij je nou zorgen om mijn ruimte? :P Het gaat niet om een sloper - de motor is gewoon in orde maar de kappen zijn flink beschadigd en de uitlaat is lek. Dat is niet meer dan een dag werk inclusief een beurt als er niks geks naar voren komt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chakotay
Ik heb vanmiddag de Poseidon 2 broek die nog ontbrak na de aanschaf van de jas afgelopen weekend opgehaald, nu is het compleet *O*

Kom maar op met die onweersbui, ik ben benieuwd hoe het spul zich dan houdt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pagman
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:15:
Ik heb vanmiddag de Poseidon 2 broek die nog ontbrak na de aanschaf van de jas afgelopen weekend opgehaald, nu is het compleet *O*

De zon schijnt volop :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• darkkingll
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-08 17:59
Hier in hinckley(eigenlijk sutton-cheney) is het weer ook top!.
Oh, en de triumph fabriek is wel de moeite waard van het bezichtigen. Stond leuk spul, waaronder wat met een supercharger(En nog maar 120pk....)

Morgen weer naar Dover.. wat gaat de tijd snel..
Anyways, Snowdonia is top! Geweldig gebied, interessante wegen en de b4931?(vanaf Bala ri Engeland) en de pas langs Mt Snowdon zijn geweldig!

[ Voor 31% gewijzigd door darkkingll op 11-07-2019 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
HTT-Thalan schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:15:
[...]

Maak jij je nou zorgen om mijn ruimte? :P Het gaat niet om een sloper - de motor is gewoon in orde maar de kappen zijn flink beschadigd en de uitlaat is lek. Dat is niet meer dan een dag werk inclusief een beurt als er niks geks naar voren komt.
Nee hoor, totaal niet. Ik denk dat het meer zegt over hoe ik met mijn spullen om ga en wat ik wel en niet zou waarderen of zelf zou doen in mijn omgeving.

Omdat je wel eens hebt gepost dat je wilt verhuizen lijkt mij een garage of toegankelijke schuur toch wel een wens en daarom vroeg ik dus ook of die ook op je eisen (of wensen) lijst staat voor een nieuwe woning. Maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HTT-Thalan
R0y. schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:54:
[...]

Nee hoor, totaal niet. Ik denk dat het meer zegt over hoe ik met mijn spullen om ga en wat ik wel en niet zou waarderen of zelf zou doen in mijn omgeving.

Omdat je wel eens hebt gepost dat je wilt verhuizen lijkt mij een garage of toegankelijke schuur toch wel een wens en daarom vroeg ik dus ook of die ook op je eisen (of wensen) lijst staat voor een nieuwe woning. Maar daar heb je nog geen antwoord op gegeven ;)
Een garage of klusschuur is inderdaad één van mijn harde eisen, of bij hoge uitzondering (indien de rest geweldig is, maar geen schuur aanwezig) dan toch de plek om er eentje neer te zetten (ik timmer graag, dus dat is geen probleem). Niet zozeer voor de auto's, maar wel voor mijn toch wel steeds groter wordende verzameling gereedschap en dus inderdaad aan de motoren te klussen. Er moet een brug of hijsinstallatie in passen en wat opbergkasten voor onderdelen en olie enzo.

Op dit moment staat de Alp in de voortuin op een klein opritje en de XR achter op een stil plekje in de tuin op een bokje. Als die andere Alp na de vakantie meekomt kom hij naast de huidige tot ik besluit wat er moet gebeuren, maar zodra ik een beeld heb van het motorblok gaat hij waarschijnlijk direct naar Ad voor een blokwissel of om wat onderdelen te wisselen. Als hij makkelijk netjes te maken is en ik kan er dan een goeie prijs voor krijgen ga ik me het werk sparen, dan wissel ik de uitlaat en kappen, doe ik een grote beurt en gaat hij direct weer weg. Van de opbrengst koop ik dan wel een revisieblok voor de mijne.

Als de motor wel teveel werk heeft sloop ik hem en koop ik van de opbrengst het ruilblok, ténzij het blok wat erin ligt érg goed lijkt te zijn, dan leg ik dat in de rode alp (en verkoop ik de rest nog steeds). CDI's, intacte kappen, wielen, zadel, tank, remmerij enzo, dat brengt meestal nog wel een leuk bedrag op.

Kreeg net een best wel vermakelijk motortochtje op video voorgesteld door YT:

Twee dirt bikes en een AT die lol maken in echt ge-wél-dig terrein (jammer dat wij dit hier niet hebben).

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 11-07-2019 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 15:31

steveman

Comfortabel ten onder

Australië? Zou daar niet op m'n plaat willen gaan in de bush...

..wordt je gelijk opgegeten door iets :D

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

steveman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:30:

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/93cjct98bgy11.jpg

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/umw7oLn.png

En even de bandjes ingereden, bevallen ook prima op de cbr. Al moet ik zeggen dat ik niet dezelfde extatische beleving had zoals op de striple. Komt wellicht omdat de vorige banden onzettend spits gereden waren en de S22 in vergelijking toch al redelijk plat is in het midden.

M'goed zoals met de vorige bridgestones wel gelijk de eerste rit van rand tot rand, dat zegt genoeg.

Zin in zondag (droog!) rondjes rijden op PVI Lelystad :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
NLDViane schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 16:50:
Helaas net het bericht dat we de Col du Galibier over moeten slaan op de reis, schijnt dezelfde dag te zijn als de Tour de France... Lekker via de snelweg omrijden naar Briancon, door een lange tunnel dus in de twee en gas oOo

Oh, het was geen Brag&Boost :+
Via de Frejustunnel? Daar hebben ze verlichting langs de wand die aangeeft of je te dicht op je voorganger zit. (Geen idee of dat in meer tunnels is, ik probeer ze meestal te vermijden).

Als je in Italië de tunnel uitkomt gelijk de afrit naar Bardonecchia nemen, en dan via de Col de Échelle Frankrijk binnenrijden, is een mooiere route dan via de grote wegen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 12-09 18:44
steveman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:57:
Zin in zondag (droog!) rondjes rijden op PVI Lelystad :)
Morgenochtend ben ik daar te vinden voor de bochtentraining :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Waaj de tunnels zijn sowieso zaai, zodra de bergen beginnen binnendoor gaan en bergpassen nemen is altijd leuker :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
steveman schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 22:30:

gelukkig vallen die verhalen allemaal erg mee.. ik heb er 4+ jaar gewoond en veel in de bush ge4WDt en zelden iets gevaarlijks tegen gekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

@Frans92 FELI met de nieuwe Honda!!! d:)b

OP is inmiddels bijgewerkt voor je.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chakotay
@ToolkiT was jij dan niet juist het gevaarlijke wildlife? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92

Frans92

VFR800

wimmel_1 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:18:
@Frans92 FELI met de nieuwe Honda!!! d:)b

OP is inmiddels bijgewerkt voor je.
Dank je wimmel!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NLDViane
Waaj schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 23:03:
[...]

Via de Frejustunnel? Daar hebben ze verlichting langs de wand die aangeeft of je te dicht op je voorganger zit. (Geen idee of dat in meer tunnels is, ik probeer ze meestal te vermijden).

Als je in Italië de tunnel uitkomt gelijk de afrit naar Bardonecchia nemen, en dan via de Col de Échelle Frankrijk binnenrijden, is een mooiere route dan via de grote wegen :)
Yes, ze sturen je inderdaad van de D1006 door de Frejus, en dan de eerste afrit naar Briancon via een col. Weet de naam zo niet maar vanaf de tunnel tot het hotel ziet er wel goed uit :Y

@timmie271 bochtentraining met 2TheExperience is op Midland he, is iets kleiner :p

[ Voor 5% gewijzigd door NLDViane op 12-07-2019 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
NLDViane schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:59:
[...]

Yes, ze sturen je inderdaad van de D1006 door de Frejus, en dan de eerste afrit naar Briancon via een col. Weet de naam zo niet maar vanaf de tunnel tot het hotel ziet er wel goed uit :Y

@timmie271 bochtentraining met 2TheExperience is op Midland he, is iets kleiner :p
Bijna hetzelfde :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

timmie271 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 05:43:
[...]

Morgenochtend ben ik daar te vinden voor de bochtentraining :9
VRO Bochten? Da's ook mooi werk :)

Oh ik zie het m-woord... Ja ook leuk en leerzaam maar het heeft een lager plafond om het zo maar te zeggen.

[ Voor 20% gewijzigd door steveman op 12-07-2019 10:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timmie271
steveman schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Oh ik zie het m-woord... Ja ook leuk en leerzaam maar het heeft een lager plafond om het zo maar te zeggen.
Een hoog genoeg plafond op dit moment voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

steveman schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 10:35:
[...]

Als ik terug denk aan de supermoto dag betwijfel ik of ik daar de 1e of 2e versnelling überhaupt uit kom :X

Awesome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R0y.
Raym09 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:02:
[...]

Als ik terug denk aan de supermoto dag betwijfel ik of ik daar de 1e of 2e versnelling überhaupt uit kom :X
Maar jij kan dan ook heel Nederland door in zijn 1 en dan overal de maximum snelheid rijden B)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
Chakotay schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:00:
@Waaj de tunnels zijn sowieso zaai, zodra de bergen beginnen binnendoor gaan en bergpassen nemen is altijd leuker :P
Niet altijd, in Noorwegen zijn ook een hoop leuke tunnels: onverlicht, met haarspeldbochten, kurkentrekkerbochten, schapen, stoplichten, afslagen of zonder asfalt. Of dat allemaal tegelijk :)

Oh ja, en ook met flitspalen, weliswaar van voren maar dan zit je toch ff verblind 8) in het donker te (s)turen.

En voor tunnelliefhebbers: dit moet volgens mij het meest betunnelde stukje ter wereld zijn: 52km waarvan 41 door (4) tunnels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
@Waaj dat is een goed punt, ik doelde meer op de grote tunnels in de doorgaande (snelweg)routes door de Alpen e.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A13X

A13X

Dude

R0y. schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:06:
[...]

Maar jij kan dan ook heel Nederland door in zijn 1 en dan overal de maximum snelheid rijden B)
Klopt kan zelfs nog een bekeuring oplopen op de snelweg :X 136km/h maar dan heb ik nog wel de mogelijkheid om die andere 5 te gebruiken.

Kom op midlands alleen niet hoog genoeg in toeren denk ik om verder dan de 2 te schakelen.

Awesome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• R0y.
Het is vrijdag!!!

dit jaar zijn we al op de vrijdag samen met de tweakers motorrit dus ik heb wel bepaalde verwachtingen van je @Vrijdag . Posters of t-shirts laten bedrukken voor heel de groep?
Raym09 schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:33:
[...]

Klopt kan zelfs nog een bekeuring oplopen op de snelweg :X 136km/h maar dan heb ik nog wel de mogelijkheid om die andere 5 te gebruiken.

Kom op midlands alleen niet hoog genoeg in toeren denk ik om verder dan de 2 te schakelen.
In het kader van gewichtsbesparing = sneller weg zou ik het schakelpookje verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Wel leuk met jou motor daar. Met een 600cc of hoger vind ik het er niet te doen.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Tylen schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:44:
[...]

Wel leuk met jou motor daar. Met een 600cc of hoger vind ik het er niet te doen.
Dat geloof ik graag. De mijne gebruikt op dat circuit al een stuk meer versnellingen :)

@R0y. haal zelf 50 in z'n 1 en heb ze alle 6 nodig voor 160 per uur :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

NLDViane schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 09:59:
[...]

Met een Supersport heb je imho niks op Midland te zoeken. Levensgevaarlijk met die muur daar.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ghostrider schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:54:
[...]

Met een Supersport heb je imho niks op Midland te zoeken. Levensgevaarlijk met die muur daar.
Ik heb alleen het gedeelte sport in de motor zitten :+

250cc 1 cilinder is geen supersport :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XLord
  • Laatst online: 09-09 08:31
Waaj schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:24:
[...]

Niet altijd, in Noorwegen zijn ook een hoop leuke tunnels: onverlicht, met haarspeldbochten, kurkentrekkerbochten, schapen, stoplichten, afslagen of zonder asfalt. Of dat allemaal tegelijk :)

Oh ja, en ook met flitspalen, weliswaar van voren maar dan zit je toch ff verblind 8) in het donker te (s)turen.

En voor tunnelliefhebbers: dit moet volgens mij het meest betunnelde stukje ter wereld zijn: 52km waarvan 41 door (4) tunnels.
Tunnel zonder asfalt? Mijnen lijken me niet bepaald geschikt voor een plezier ritje met de motor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:44
Liggen er dan treinsporen? Die dwarsliggers geven vast een tof effect ;) @Waaj

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aidanl
Chakotay schreef op donderdag 11 juli 2019 @ 19:15:

Had je dat ff niet kunnen zeggen, vanmorgen meteen vol door een onweersbui heen! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peekster
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 07:48
Ducati's zijn toch al stuk als ze de showroom verlaten? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLDViane
Ghostrider schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 11:54:
[...]

Ben er 2 keer met de Ninja 300 geweest, beide keren ging er een naked onderuit in het middenveld. Maar ik begrijp je punt, zeker als de snelheid wat hoger ligt staat de muur vies dichtbij. Voor A2 motoren is het echt wel leuk though

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• noes
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

noes

gek op benzine.

Jep, want dat hoort erbij als een ander land dan je zelf in woont iets wint met voetbal.. :?

Ik weet niet hoe het met zakelijke verzekeringen is, maar met bijvoorbeeld auto- en motorverzekeringen heb ik er nog geen één gevonden die uitkeert als de schade is ontstaan door toedoen van rellen/opstanden/protesten. Dus als er weer bij een protest auto's in de fik worden gestoken of worden besprongen, daar draait de eigenaar gewoon voor op.

K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waaj
  • Niet online
@Dryhte Treinsporen ben ik nog niet tegengekomen, maar dat lijkt mij niet fijn.

helemaal niet als er opeens zo'n grote lamp op je af komt stormen :X

[edit] Heeft @Bommes niet een keer de Col de Parpaillon gereden? Daar schijnt ook een spannend tunneltje te liggen.

[ Voor 26% gewijzigd door Waaj op 12-07-2019 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aidanl
Waaj schreef op vrijdag 12 juli 2019 @ 13:30:
@Dryhte Treinsporen ben ik nog niet tegengekomen, maar dat lijkt mij niet fijn.

helemaal niet als er opeens zo'n grote lamp op je af komt stormen :X

[edit] Heeft @Bommes niet een keer de Col de Parpaillon gereden? Daar schijnt ook een spannend tunneltje te liggen.
Kan het dan niet toevallig een hamster met 2 zaklampen zijn? :+

Pagina: 1 ... 5 ... 504 Laatste

Dit topic is gesloten.