Die LiveWire viel me echt alles mee, vond hem gewoon echt vetbotoo schreef op maandag 1 mei 2023 @ 19:17:
LiveWire (is inmiddels Livewire One als merk en geen Harley meer) zou ik nog wel eens op kunnen stappen om uit eerste hand te zien hoe elektrisch nu werkelijk rijd. Zo'n PanAmerica zie ik mijzelf niet op, als je zoiets overweegt kan je imho beter een jap of een duitser nemen, heeft niets meer met Harley te maken dus dan hoef je ook geen Harley prijzen te betalen.
Energica of een Zero zijn wmb betere kanshebbers als het om stekker-brommers gaat.

De PanAmerica (kost 22.400 @A13X) reed prima en hij ziet er beter uit in het echt dan op de foto's (de voorkant blijft 'apart'). Ik moest vooral wennen aan de V-twin, want ik kon nou niet echt voelen wanneer ik schakelen moest. Dashboard schermpje strak en goede wegligging. Liet zich makkelijk de bocht in gooien ook.
Maar in vergelijking met de R1250GS... die is toch echt beter voor een vergelijkbare prijs (22.700). Boxer blok loopt soepeler, BMW afwerking is ook echt beter en qua restwaarde denk ik dat de R1250GS ook wel meer dan één streepje voor heeft. Maar als je de PanAm leuker vindt kan ik dat ook wel begrijpen, een stuk zeldzamer dan de GS iig
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i